|
Problemen met inclusief onderwijs à la M-decreet in Duitsland |
0 reacties |
 |
 |
|
25-2-2015 |
Kritiek op nascholingssessie: Beartrijs: historisering en actualiseering |
0 reacties |
 |
 |
|
25-2-2015 |
Gentse universitaire lerarenopleiders verzwijgen kritiek op universitaire lerarenopleiding |
0 reacties |
 |
 |
|
25-2-2015 |
Hoofdinspecteur Engeland: strijd tegen zgn. 'progressieve' onderwijsvisies |
0 reacties |
 |
 |
|
24-2-2015 |
Waarom lopen universitaire lerarenopleidingen leeg? |
0 reacties |
 |
 |
|
24-2-2015 |
Waarderen en verpreiden van didactische aanpakken die effectief zijn kost niet per se geen geld |
0 reacties |
 |
 |
|
24-2-2015 |
Taalonderwijs=vaardigheidsonderwijs!??? |
0 reacties |
 |
 |
|
24-2-2015 |
5 bedreigingen voor degelijk onderwijs en cultuuroverdracht |
0 reacties |
 |
 |
|
24-2-2015 |
Propaganda voor constructivistisch onderwijs in fascistisch Italië |
0 reacties |
 |
 |
|
23-2-2015 |
Pleidooi tegen grootschaligheid in onderwijs - met een beroep op rechtvaardigheidstheorie van Rawls |
0 reacties |
 |
 |
|
23-2-2015 |
Kritiek professoren op grootschaligheid in onderwijs en elders |
0 reacties |
 |
 |
|
23-2-2015 |
Domme PISA-analyses van PISA-kopstuk Schleicher: deel 1 |
0 reacties |
 |
 |
|
23-2-2015 |
Bekeerling Meirieu over misverstanden binnen Nieuwe (al-te-naïeve) Schoolbeweging |
0 reacties |
 |
 |
|
21-2-2015 |
Onderwijs. Dr. Kerry Hempenstall (Instituut Directe Instructie-: publicaties en belangrijke literatuur volgens K.H. |
0 reacties |
 |
 |
|
21-2-2015 |
Onderwijs. Nog veel vragen over vaag M-decreet! |
0 reacties |
 |
 |
|
21-2-2015 |
Prof. P. Kirschner over neurokwatch: leerstijlen, adolescenten die risico's van hun gedrag niet zouden beseffen ... |
0 reacties |
 |
 |
|
20-2-2015 |
Grootschalige scholengroepen & schoolbesturen ≠ bestuurlijke optimalisatie! Territoriumdrang VSKO-kopstukken |
0 reacties |
 |
 |
|
16-2-2015 |
Grootschalige scholengroepen en besturen= vervreemding & bureaucratie: analyse prof. Dronkers |
0 reacties |
 |
 |
|
15-2-2015 |
Prof. G. Devos over gevaren en kansen bestuurlijke schaalvergroting |
0 reacties |
 |
 |
|
14-2-2015 |
Grote scholengroepen: kritische vragen directies katholiek onderwijs |
0 reacties |
 |
 |
|
13-2-2015 |
Grote schole,groepen= vervreemding en bureaucratie. |
0 reacties |
 |
 |
|
12-2-2015 |
Democratisch deficit grootschalige beturen: evloutie binnen KULeuven? |
0 reacties |
 |
 |
|
11-2-2015 |
Onderwijs. Waarheen met de (Nederlandse) lerarenopleidingen? |
0 reacties |
 |
 |
|
10-2-2015 |
Prof. Hans Vandevoorde over taalrelativisme |
0 reacties |
 |
 |
|
10-2-2015 |
Prof. em. Harry Cuban over geloof/aanname dat nieuwe ICT-technologieën in onderwijs belangrijk zijn |
0 reacties |
 |
 |
|
9-2-2015 |
Groot onderwijsdebat in Eng over toestand onderwijs |
0 reacties |
 |
 |
|
8-2-2015 |
Onderwijs.Québec : une réforme constructiviste qui tourne mal |
0 reacties |
 |
 |
|
8-2-2015 |
Taak van inspectie: controle leerresultaten, niveaubewaking |
0 reacties |
 |
 |
|
7-2-2015 |
Leren uit nefaste gevolgen van grootschalige scholengroepen in Nederland |
0 reacties |
 |
 |
|
6-2-2015 |
Grootschalige en bedrijvige scholengroepen en schoolbesturen: grote bedreiging |
0 reacties |
 |
 |
|
6-2-2015 |
Raf Feys: Grootschalige schoolbesturen versus de klassieke scholen en schoolbesturen |
0 reacties |
 |
 |
|
6-2-2015 |
Raf Feys: Do it (for) yourself-ideologie brengt onderwijs en GOK uit balans |
0 reacties |
 |
 |
|
6-2-2015 |
Raf Feys: Achterstandskinderen en gelijke kansen |
0 reacties |
 |
 |
|
6-2-2015 |
Raf Feys: Leerkracht als gezagsvolle en deskundige gids |
0 reacties |
 |
 |
|
6-2-2015 |
Onderwijs. Kritische reacties op schaalvergroting op website Klasse |
0 reacties |
 |
 |
|
6-2-2015 |
40 jaar strijd voor de regel van 3 & debat over niveaudaling |
0 reacties |
 |
 |
|
5-2-2015 |
Nieuwe Onderwiskrant nr. 172 over M-decreet op internet |
0 reacties |
 |
 |
|
5-2-2015 |
Multiple-choice-examens: kritiek op correctiewijze van UGent & pleidooi voor aanpak van Dudal in Onderwijskrant |
0 reacties |
 |
 |
|
5-2-2015 |
STANDPUNT bestuurlijke schaalvergroting - Directiecommissie Katholiek Basisonderwijs |
0 reacties |
 |
 |
|
4-2-2015 |
Canvas-programma over onderwijs (13 januari): deel 2: stemmingmakerij tegen het onderwijs & gejongleer met filosofen |
0 reacties |
 |
 |
|
3-2-2015 |
Fundamentele kritiek op beleid inzake inclusief onderwijs (M-decreet in Duitsland) |
0 reacties |
 |
 |
|
2-2-2015 |
Canvas-programma Voordeel vann Tijfel: stemmingmakerij tegen onderwijs |
0 reacties |
 |
 |
|
1-2-2015 |
Terechte paniek bij schooldirecteurs en nieuwe vereniging |
0 reacties |
 |
 |
|
1-2-2015 |
Prof. Geert Kelchtermans: 'Onderwijs is geen stuurbare machine' |
0 reacties |
 |
 |
|