Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    08-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BCD Zweden

     

    BCD TRAVEL BREIDT ACTIVITEITEN IN ZWEDEN UIT

    Wereldwijde zakenreisoperator neemt TravelFlow over

     

     

     

     

    BCD Travel, de op twee na grootste zakenreisoperator ter wereld, heeft aangekondigd dat het zijn activiteiten in Zweden uitbreidt door de overname van Travelflow, een onafhankelijke zakenreisoperator met kantoren in Stockholm, Göteborg en Malmö. Door de overname verdubbelt BCD Travel zijn aanwezigheid in Zweden.

     

    Voor Ilona De March, voorzitter en COO voor Europa en India bij BCD Travel is deze overname een duidelijk signaal voor de Zweedse en de internationale markt: BCD Travel wil als een wereldspeler in de reismanagementsector aanwezig zijn waar de klanten hen nodig hebben en wil bovendien hogekwaliteitsdiensten bieden met een lokale touch in alle markten.

    Ook voor Thomas Lundberg, vicevoorzitter voor Noord-Europa bij BCD Travel is Zweden een zeer belangrijke markt in Europa omdat het een groot aantal ondernemingen heeft die wereldleider zijn in hun sectoren. Door de overname van Travelflow kan de business in Zweden op een efficiënte manier groeien via dienstverlening en operationele synergie. Een bijkomend voordeel is dat BCD meteen dichter staat bij zijn Zweedse klanten.

    BCD Travel vereenvoudigt en stroomlijnt de hele organisatie van zakenreizen, door klanten te helpen bij het beheren en controleren van de verplaatsingen van hun medewerkers, informatie en middelen. De klanten profiteren van de aanwezigheid en de technologische infrastructuur van BCD Travel om elke reis, reiziger en de kosten van elke reis in kaart te brengen. BCD beheert een geïntegreerd, naadloos technologieplatform in alle locaties wereldwijd. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    08-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.osteoporose

    SOJA-ISOFLAVONEN STIMULEREN BOTOPBOUW.

     

     

     

    Ongeveer 50% van de Europese vrouwen boven de 55 jaar wordt geconfronteerd met osteoporose, in de volksmond ook botontkalking genoemd. Uit een recent artikel in het toonaangevende European Journal of Clinical Nutrition blijkt dat osoflavonen de botopbouw significant stimuleren en de afbraak fors verminderen. Soja bevat deze isoflavonen van nature.

    Osteoporose voorkomen is niet alleen een zaak van ouderen. Het gaat iedereen aan, bent u jonger dan 30, dan is het belangrijk om sterke botten op te bouwen. Indien u ouder bent dan 30 jaar, is het belangrijk om uw botten stevig te houden en het verlies van botmassa tot een minimum te beperken.

    Botontkalking voorkomen kan enerzijds door voldoende lichaamsbeweging. Denk hierbij aan elke vorm van beweging waarbij de botten worden belast: hoe meer de botten worden belast, hoe sterker ze blijven. Een aangepaste voeding speelt eveneens een belangrijke rol. Door het gebruik van calciumverrijkte sojaproducten, vertragen de isoflavonen de botontkalking. Ook vitamine D speelt een rol bij het behoud van gezonde botten, vitamine D wordt aangemaakt in het lichaam onder invloed van zonlicht. Regelmatig buitenkomen en voldoende bewegen geeft dus een dubbel positief resultaat. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    08-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson sas park lane
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Radisson SAS Park Lane Hotel Antwerpen

     

     

    Het vijf sterren Radisson SAS Park Lane Hotel in Antwerpen kondigt verscheidene nieuwe projecten aan voor de zomer en het najaar 2007.

    In december 2006 reeds werd het renovatieproject van de 174 gastenkamers en suites aangevat. Alle kamers van de vijfde en zesde verdieping werden opgefrist. In augustus worden de volgende twee verdiepingen aangepakt, in december 2007 volgen nog eens twee verdiepingen en worden beide suites volledig ontmanteld en heringericht in hedendaagse stijl om dan af te sluiten met de twee laatste verdiepingen in de eerste helft van 2008.

    Begin dit jaar werd Bart Van Hest gepromoveerd tot Executive Chef. Bart, Nederlander van afkomst, studeerde aan de Hotelschool in Turnhout en deed ervaring op in Florida in de VS en in verscheidene restaurants in Nederland. Hij creëerde een nieuwe kaart met locale en internationale specialiteiten en seizoenssuggesties. Bovendien biedt het Longchamps restaurant elke middag een business lunch  -voor- en hoofdgerecht en koffie- aan 24 EUR per persoon met de garantie om binnen het uur gegeten te hebben.

    Ook het verkoopsteam van het Radisson SAS Park Lane Hotel werd grondig vernieuwd. Wim De Preter, sinds begin 2005 verkoopsdirecteur, versterkte zijn team grondig. Machteld Van Caeneghem, werd gepromoveerd tot Sales Coördinator, Deborah Morcus en Kenny Vonck zijn de nieuwe Sales Executives. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    08-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe partner Brussels airport
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    JCDecaux, nieuwe partner van Brussels airport.

     

     

     

    JCDecaux, wereldmarktleider op het vlak van reclame op luchthavens, verzorgt weldra het operationele en commerciële beheer van alle binnen- en buitenreclame op Brussels airport.

     

    Het akkoord tussen The Busssels airport company en JCDecaux die de reclameregie van de luchthaven voor zijn rekening zal nemen, werd vastgelegd in een contract dat ingaat op 1 januari 2008 voor een duur van 10 jaar.

    De keuze voor JCDecaux werd gemaakt na een strategisch marktonderzoek door Compass International Media, een onafhankelijk consultancybedrijf dat gespecialiseerd is in luchthavenpubliciteit, en na een vergelijkende studie van de andere spelers in de sector. Het grote aantal troeven dat JCDecaux biedt waren doorslaggevend bij de keuze. Als absolute nummer 1 in de wereld voor reclame op luchthavens, beheert JCDecaux de publiciteit op 141 luchthavens, waaronder London Heathrow, Los Angeles, Paris Charles de Gaulle, New York, Shanghai en Frankfurt. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

    07-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pechhulpdienst

    Pechhulpdienst Depannage.be

     

     

     

    Een halfuurtje en de wegenwachters van depannage.be zijn ter plaatse. De nieuwe pechverhelpingsorganisatie blinkt niet alleen uit in snelheid, ook in prijs is ze uniek in België: tot de helft goedkoper. Depannage.be kiest resoluut voor een virtuele aanpak én professionele samenwerking met Mondial Assistance. De pechhulpdienst richt zich in eerste instantie op Vlaanderen en wil dit jaar nog 10.000 nieuwe leden verwelkomen.

    Depannage.be gaat terug tot de kern van de zaak: pure pechverhelping louter nationaal of ook in Europa, met optineel de keuze voor een reisbijstand. Een overzicht van de verschillende pakketten met gedetailleerde info vindt men op de website.

    Op termijn komt er eventueel ook een autoverzekering met specifieke kenmerken. Ook zal de samenwerking met andere partners nog uitgebreid worden. Vandaag is er al het partnership met Texaco, wie aangesloten is bij depannage.be kan rekenen op 6 eurocent korting per liter benzine/diesel in alle 310 Texaco-stations van België. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    07-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kook je fit en slank
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KOOK JE SLANK EN FIT

     

     

     

    Kook je slank en fit, het nieuwe kookboek van Sonja Kimpen staat vol swingende recepten die stuk voor stuk voldoen aan de gezondheidsprincipes beschreven in Een leven lang slank zonder dieet, Gezond eten, makkelijker dan je denkt en Mindfood.

    Zelfs in dit kookboek vind je de overtuigde totaal visie van Sonja terug. Sonja coacht je op eenvoudige wijze naar een vitaal leven met sprankelende gerechten en toch weinig tijd in de keuken. Dit onderscheidt het kookboek van de zoveel andere kookboeken op de markt.

    In Kook je slank en fit kiest Kimpen voor gezonde voedingsmiddelen, smaakvolle combinaties en veel variatie, wat van de recepten echte energieboosters en heilzame steunpilaren voor een vitaal lichaam maakt. Elk recept doet iets met je lichaam, ze zijn steeds per twee opgesteld: een basisrecept, gevolgd door een twinrecept voor de volgende dag met hergebruik van sommige ingrediënten. Sonja Kimpen houdt het kookgebeuren simpel. Je hoeft helemaal geen ervaren keukenchef te zijn om de gerechten op je bord te toveren, per gerecht leer je wat voeding doet met je lijf, de handige boodschappenlijstjes besparen je anderzijds heel wat tijd. Inspiratie te over in dit eenvoudige, supergezonde kookboek, waarbij je meerdere facetten kan samenbrengen. Je kan lekker eten, slank blijven en toch volop bruisen van energie waardoor je je dromen waar kan maken.

    Sonja Kimpen heeft eigenlijk geen introductie meer nodig. De voorbije jaren stond ze permanent in het licht van de schijnwerpers. Twee jaar geleden kwam haar eerste succesvolle boek Een leven lang slank zonder dieet uit en nadien presenteerde ze op VTM het programma Je bent wat je eet, waarin ze de kijker meenam in een wervelende reis naar een gezonde levensstijl.

     

    Sonja Kimpen, die vroeger zelf met gewichtsproblemen kampte, heeft jaren ervaring op het gebied van voeding, beweging en mentale training. Ze staat bekend om haar gedrevenheid en haar inzet voor een fit en gezond leven en coacht mensen tot het uiterste om het gevecht tegen een ongezonde levensstijl in hun voordeel te beslechten. RVH.

     

    Kook je slank en fit – Sonja Kimpen

    Paperback, geïllustreerd- 180 blz. – 22.95€ - ISBN 9789002223150

    Een uitgave van Standaard Uitgeverij

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

    07-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dunschiller
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het scheelt in schil

     

     

    Met de nieuwe extra brede dunschiller van Cuisipro maak je zelfs de allergrootste groenten en vruchten moeiteloos een kopje kleiner. Meloenen, aubergines, courgettes of rode kool: ook zij ontsnappen voortaan niet aan het vlijmscherpe lemmet. Resultaat is een gezond en lekker bord vol vitamines in frisse lente- en zomerkleuren.

    Voortaan zijn dikke schillen van grote vruchten en groenten geen probleem meer, want de nieuwe dunschiller van Cuisipro heeft een extra breed en scherp lemmet van 9 cm. Daarbij verzekert de ergonomische handgreep een vaste grip, zodat je snel en comfortabel alle groenten en fruit kan snijden. In een handomdraai vervorm je courgettes en aubergines tot smakelijke sliertjes en plakjes voor een slaatje of wokgerecht. Ook voor een knapperige koolsalade, gaat witte of rode kool onverbiddelijk ten onder. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    07-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    06-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.miss brussel 2007
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Grand Casino Brussels presenteert Miss Brussel 2007.

     

     

     

     

    De grote verkiezingsavond ‘Miss Brussel’ die de Brusselse vertegenwoodigsters in de Miss België competitie 2007 moet aanwijzen, wordt op zaterdag 22 september in het vernieuwde Sheraton hotel in Diegem georganiseerd.

    Deze spetterende avond begint met een champagne-receptie met culinaire hapjes, gevolgd door een exquise driegangenmenu met wijnen en dranken. De daaropvolgende show gepresenteerd door ex-Miss België, Veronique De Kock, staat onder leiding van choreografe Valerie Schepens en brengt glamour, mode, defilés en entertainment. De voorstelling van de 20 finalistes die uit maar liefst 148 kandidaten werden gekozen, gebeurde tijdens een schitterende show in het Grand Casino Brussels, show die werd afgewisseld met tal van gastronomische ontdekkingen. Met hun aanduiding in het Grand Casino Brussels begonnen de finalistes meteen aan hun eerste promotour. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    06-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mercure hotels

    Mercure hotels: vernieuwde website

     

     

     

    De website van de Mercure-hotels, een van de hotelbrands van de Accor-groep, werd volledig vernieuwd. Het is de bedoeling om belangstellenden op een snelle en erg efficiënte manier, een volledig overzicht te bieden van alle mogelijkheden die door deze hotelbrand worden aangeboden.

    De website beantwoordt bovendien aan alle verwachtingen van de internetgebruiker. Via een dynamisch interactief gebeuren kan de bezoeker nuttige informatie inwinnen over de onmiddellijke omgeving van het hotel, terwijl anderzijds zowel de leisure als de business reservaties snel en feilloos verlopen. www.mercurehotels.com RVH

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    06-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    05-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.haring in het land, dokter aan de kant
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Haring in het land, dokter aan de kant.

     

     

    Vis, en dan vooral vette vis zoals haring, is gezond. Het nieuwe seizoen van Hollandse Nieuwe is zopas van start gegaan waarbij het Nederlands Visbureau zorgt voor nieuwe recepten maar tevens voor drie goede redenen om haring te eten.

    Niet alleen in de strijd tegen diabetes is haring eten zinvol, regelmatig vette vis consumeren helpt ook om het risico op hart- en vaatziekten sterk te reduceren, en zelfs dementie. Niet onbelangrijk is dat omega-3-vetzuren van nature eigenlijk alleen in vis voorkomen, en dan voornamelijk in vette vis zoals haring. Nog een goede reden dus om vis te eten. Zeker als je weet dat de comsumptie van omega-3-vetzuren in ons land vandaag te laag ligt.

    Vet heeft vandaag zo’n negatieve bijklank dat we haast zouden vergeten wat voor een belangrijke voedingsstof het is. Meer bepaald de vetten uit vis hebben een positief effect op onze gezondheid. Vet is een belangrijke bron van energie en bestaat uit vetzuren die nodig zijn bij het vormen van lichaamsweefsel. Deze vetzuren zijn bouwstenen voor onze cellen en helpen die cellen ook te beschermen tegen ongewenste indringers. Wel is het belangrijk de juiste vetten te kiezen. Veel dierlijke producten zoals vet vlees en volvette zuivel, leveren verzadigd vet. Te veel verzadigd vet verhoogt echter het cholesterolgehalte. Vette vis vormt een uitzondering omdat hij, net als plantaardige producten als olie, juist veel onverzadigde vetten bevat. En net deze vetten zijn een goed wapen in de strijd tegen hart- en vaatziektes.

     

    Snacks met Hollandse Nieuwe zijn ideaal voor een gezonde lunch. Tot de suggestieve lekkere, makkelijke en gezonde snacks behoren trendy hapjes met Hollandse Nieuwe, een boerensandwich met Hollandse Nieuwe en radijs en de Blinisandwich met Hollandse Nieuwe.

    Voor een brunch- of lunchgerecht voor 4 personen ‘Blinisandwich met Hollandse Nieuwe’ heeft men volgende ingredienten nodig: 4 Hollandse Nieuwe, 150 g Griekse yoghurt, 3 eetlepels geraspte mierikswortel, 1 eetlepel fijngehakte dille, zout, versgemalen zwarte peper, ½ pak pannenkoekenmix, 3 eetlepels olijfolie, 1 snackkomkommer of ½ gewone komkommer in plakjes, 25 g fijne rucola of veldsla.

    Bereiding:

    Snijd de maatjes in repen van 2 à 3 cm. Roer in een kommetje de yoghurt met de mierikswortel en dille tot een sausje en breng op smaak met zout en peper. Bereid de pannenkoekenmix volgens de aanwijzingen op de verpakking. Verhit een beetje olijfolie in een pan en schep met een juslepel 3 bergjes beslag in de pan. Bak de blini’s of pannenkoekjes tot de bovenkant droog is, keer ze om en bak ook de onderkant goudbruin. Bak zo nog 3 porties blini’s. Leg op vier borden een blini, schep er wat mierikswortelyoghurt op en verdeel de helft van het maatje en komkomkommer erover. Maal er wat peper bovenop. Leg een volgende laag blini, schep er weer wat mierikswortelyoghurt op en verdeel de rest van het maatje en komkommer erover. Dek af met de laatste blini. Garneer met een flinke toef rucola of veldsla op de bovenste blini. Smakelijk. RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    05-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kampioenschap barmannen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wereldkampioenschappen Barmannen in Taiwan

     

    Het gezamenlijk objectief voor de 37ste nationale wedstrijd van Barmannen UBB, was de beste predinner cocktail bereiden en als Belgisch kampioen, de nationale kleuren verdedigen tijdens het wereldkampioenschap in Taiwan.

    Meer dan 30 cocktailspecialisten zorgden voor een geanimeerde wedstrijd die gelijktijdig met een workshop werd georganiseerd. De barmannen werden door twee jury’s beoordeeld op de techniek van hun werk, op de smaak en op de decoratie van hun cocktail.

    Sergio Pezzoli, reeeds IBA wereldkampioen in 2005,  kroonde zich tot Belgisch kampioen met zijn “L’Eau Rouge” waarvoor hij 4 cl Gin Bombay sapphire, 2 cl Crème de Banane Marie Bizard, 1 cl Campari en 1 geraspte grapefruitschil gebruikte. Olivier Pichon, Hotel Dolce La Hulpe Brussel, veroverde de tweede plaats met “Sueno Azul”. Hiervoor gebruikte hij 4.5 cl Vermouth Noilly Pat, 0,7 cl Crème de Banane Marie Brizard, 1 cl Manzanita Marie Brizard, 0,3 cl likeur Curaçao Blue Marie Brizard en 0,5 cl vers citroensap. Tony Dos Santos, Sodehotel La Woluwe, strandde met zijn “Papagaio Louro” op de derde plaats. Naast 2 cl Crème de Banane Marie Brizard, verwerkte hij ook 3 cl Rhum ambré Lamauny, 1 cl Campari en 1 cl vers limoensap in zijn cocktail. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    05-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.startbaan antwerpen

    Uitbreiding startbaan Antwerpen.

     

     

    VLM Airlines is verheugd over de beslissing van de Vlaamse regering om de langverwachte veiligheidsstrook aan het einde van de startbaan aan te leggen, zodat de luchthaven van Antwerpen eindelijk voldoet aan de Internationale ICAO veiligheidsnormen die al sinds 2003 van kracht zijn.

    VLM Airlines is eveneens verheugd dat de Vlaamse Regering aan de Participatie Maatschappij Vlaanderen de opdracht geeft voor het afronden van de onderhandelingen tussen overheid en privé-partners over de oprichting van een PPS (Publiek Private Samenwerking) voor de luchthaven van Antwerpen.

     

    Het Consortium van privé-partners, waar VLM Airlines deel van uitmaakt, is steeds blijven geloven in de PPS constructie en staat al jarenlang  onverminderd  klaar om te investeren in deze luchthaven.  Allereerst zullen de nodige investeringen moeten gedaan worden voor het aanleggen van de veiligheidsstrook (RESA) aan de kant van de Krijgsbaan zodat de Luchthaven van Antwerpen voldoet aan de ICAO normen. Daarvoor is gekozen voor het omleggen van de Krijgsbaan en het aanleggen van een kleine tunnel. Verder zal geïnvesteerd worden in een actiever commercieel beleid om de luchthaven snel rendabel te maken. Daarbij hoort ook de ontwikkeling van nieuwe bedrijventerreinen voor luchthavengebonden activiteiten.

     

    VLM Airlines gelooft sterk in de toekomst van de Antwerpse luchthaven.  De lijn Antwerpen - London City kent een continue groei, en ook de vluchten naar Manchester, die eind vorig jaar werden gelanceerd kennen een groot succes. Het ziet ernaar uit dat de vooropgestelde doelstellingen op deze nieuwe route ruimschoots zullen worden behaald.

    De resultaten van het onderzoek dat door de Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland en VLM Airlines werd uitgevoerd, tonen duidelijk aan dat de Antwerpse zakenwereld nood heeft aan een regionale luchthaven die aan de eisen van de moderne zakenman voldoet.  

    VLM Airlines dankt in het bijzonder de ministers Kris Peeters en Dirk Van Mechelen en eveneens VOKA Kamer van Koophandel Antwerpen - Waasland voor hun volgehouden inzet in dit belangrijke economische dossier. RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    05-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    04-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomer vol muziek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    *Coca-Cola brengt een zomer vol muziek*

     

     

    Coca-Cola's Soundwave is een innoverende site voor aanstormend talent en artiesten zonder contract. Een select gezelschap van muziekkenners, DJ's en bekende artiesten kiest elke maand haar favorieten uit. Op www.coca-cola.be worden er tijdens de zomer ook elke dag iTunes songs en een iPod weggegeven.

     

    Muziek en Coca-Cola, sinds mensenheugenis twee handen op één buik. Ook dit jaar pakt Coca-Cola opnieuw uit met een verrassend muziekprogramma: Soundwave! Dit wordt de grootste online talentenbank voor muzikanten in België. Jong aanstormend talent en muzikanten die nog geen contract op zak hebben, kunnen op de site hun nummers uploaden. Op de site kan iedereen de muziek ontdekken en beluisteren. Onder de selecterende experten bekende namen als Dave Peters, Leki, Axl Peleman, Tomaz, Maurice Engelen, DJ Wout, Eusebio (Plug), Balo (Starflam), Bernard Dobbeleire, François Defossez. Om het nieuwe talent bij een breed publiek bekend te maken, brengen de experten een maandelijkse podcast uit met alle beste nummers voorzien van commentaar.

    Op www.coca-cola.be kan je de ganse zomer lang en dit tot eind augustus elke minuut een iTunes song en elke dag een iPod 30gig winnen. Met de unieke codes op de verpakkingen van Coca-Cola, Coca-Cola light en Coke Zero kan je on line je kans wagen en je komt onmiddellijk te weten of je al dan niet bij de gelukkigen hoort. De promotie duurt 3 volle maanden en loopt 24 uur op 24, waardoor meer dan 100.000 mensen kunnen winnen. RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    04-07-2007 om 20:32 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomer volprestige
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Een zomer vol prestige of… fun?

    Cabriolet of sportwagen, Europcar België heeft voor elk wat wils

     

     

     

    Met het oog op de zomervakantie breidt Europcar België haar fun- en prestigeaanbiedingen uit. Het fun-gamma biedt 2 originele en sportieve cabriolets aan die voor iedereen betaalbaar zijn. Het prestige-gamma richt zich met zijn 4X4s en luxe-cabriolets dan weer op een prijsbewust publiek.

     

    Het fun-gamma omvat de Renault Mégane Cabriolet en de EOS, de jongste cabriolet-telg van Volkswagen. Het prestige-gamma omvat de cabriolet Mercedes-Benz SLK, de luxueuze Class S en de 4X4 Mercedes-Benz ML, de Volvo XC 90 en de Volkswagen Touareg. Om aan alle soorten huuraanvragen voor één dag tot één jaar tegemoet te komen, trekt Europcar België de kaart van de diversiteit: meer dan 6000 voertuigen die onderverdeeld zijn in 11 categorieën en om de vier maanden vervangen worden om de veiligheid en het eigentijdse karakter ervan te garanderen. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    04-07-2007 om 20:31 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.park inn plane
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hotelbrand Park Inn heeft eigen vliegtuig.

     

     

    Park Inn,  de hotelbrand die de middenklasse van hotels binnen de Rezidorgroep vertegenwoordigt, beschikt vanaf nu over een eigen vliegtuig. In samenwerking met de Duitse lowcostmaatschappij “germanwings” werd een Airbus A319 van 142 plaatsen omgetoverd tot een prachtig kunstwerk, beschilderd met een mozaik van kleuren die eigen zijn aan Park Inn.

    Rood, blauw, geel en groen vormen een schitterend kleurenpalet, bovendien werd de Park Inn slogan “Dormez bien. Vivez bien” ofte “ Slaap zacht. Leef gelukkig” bovenop het mozaik aangebracht. De overeenkomst werd afgesloten voor een periode van drie jaar en de Airbus zal talrijke steden verbinden waar zich Park Inn hotels bevinden en o.m. regelmatig St. Petersburg, Stockholm, Berlijn, London, Zurich, Nice en andere luchthavens aandoen.

    Voor Kurt Ritter President en CEO van de Rezidorgroep is dit vliegtuig het symbool van de jeugd en het dynamisme dat de hotelbrand uitstraalt, en brengt het een bewijs van de veelzijdigheid die in de hotels en kamers aan bod komen. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    04-07-2007 om 20:26 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brucargo versevigt positie

    Brucargo vrachthub verstevigt positie

     

     

    Brussels Airport verwelkomt Royal Jordanian Cargo en extra vluchten van Saudi Arabian Airlines. Royal Jordanian Cargo, de nationale vrachtmaatschappij van Jordanië, maakt bekend dat het zijn vrachtactiviteiten zal verhuizen van Maastricht Aachen Airport naar Brussels Airport. Concreet betekent dit dat Royal Jordanian Cargo vijf keer per week overdag naar Brussel zal vliegen met een Airbus A310 vrachttoestel. “De aantrekkelijke lay-out en de centrale ligging van Brussels Airport, de korte taxitijden, de beschikbare vrachtcapaciteit, de vlotte aansluiting op andere transportmodi en het logistieke aanbod hebben de doorslag gegeven bij de beslissing om onze nieuwe hub op Brussels Airport te vestigen”, bevestigt Ingo Roessler, waarnemend Vice-president Cargo bij Royal Jordanian. “Ook de aan gang zijnde modernisering van Brucargo en de soepele manier waarop nieuwe spelers en activiteiten worden ingepast, vormden hierbij een stevig pluspunt”, vult Dirk Socquet, de Belgische GSA voor Cargo van Royal Jordanian, aan.

     

    Royal Jordanian Cargo is marktleider in het Nabije Oosten voor luchtvrachtvervoer. De keuze voor Brussels Airport past in het toekomstplan van Royal Jordanian Cargo. De maatschappij wil een agressievere groeipolitiek voeren op nieuwe routes en haar netwerk aanzienlijk uitbreiden. In april 2007 werd Royal Jordanian, als eerste Midden-Oosterse luchtvaartmaatschappij, lid van de Oneworld alliantie.

     

    Saudi Arabian Airlines, een andere belangrijke speler in het Midden-Oosten voor vrachtluchtvaart, gaat zijn activiteiten op Brucargo nog opvoeren. Vanaf 20 juni wordt de dienstregeling uitgebreid met twee extra vluchten per week naar Brussels Airport. Hiervoor zet de maatschappij MD-11F en B747-200 toestellen in. De twee nieuwe dagvluchten brengen het totale aantal vluchten van Saudi Arabian Airlines naar Brussels Airport op 20 per week waardoor de maatschappij haar positie als onbetwiste nummer 1 op Brucargo nog verstevigt. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    04-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    03-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinner in the sky

    DOLCE LA HULPE PRESENTEERT ‘DINNER IN THE SKY’

     

     

    Zelfs de ‘sky’ is voor Dolce La Hulpe niet langer een absolute limiet. Het concept werd vorig jaar in hartje Brussel gelanceerd en was reeds op enkele tientallen locaties te gast. Ditmaal liet Dolce La Hulpe, enkele tientallen gasten genieten van een onvergetelijke ervaring én een etentje ‘dinner in the sky’.

     

    Het concept ontworpen en uitgebouwd in een joint-venture tussen Hakuna Matata en Benji Fun, biedt aan 22 gasten, tezamen met een chef en 2 assistenten, de mogelijkheid om op 50m hoogte, van een overheerlijke maaltijd te genieten.

    Voor een dagprijs van 8900€ kan de initiatiefnemer gedurende 8 uur over het werkplatform beschikken. Het aantal up en downs speelt geen rol zodat de tijdsduur in meerdere delen kan worden opgesplitst wat de mogelijkheid tot eetpartijen, combinaties tussen werk en ontspanning, en tal van vrije initiatieven openlaat. Indien men de ganse tijdsduur opbruikt en telkenmale groepjes van 22 gasten laat proeven van dit concept, samen met een perfecte catering, met inbegrip van bubbelrijke drankjes en hoog kwalitatieve gerechten, rekent men een kostprijs van om en bij de 15000€.

    Er zijn werkelijk geen limieten aan dit concept, eten, werken, zelfs trouwen op 50m hoogte is eenvoudig te realiseren. Bovendien staat het concept open voor zowel firma’s als voor privé-initiatieven.

    Met de opstelling van ‘Dinner in the sky’ in Dolce La Hulpe, wil Dolce aldus general manager Paul van Wijk, aantonen dat Dolce La Hulpe als hotel, resort en conference destination aan de klant een ongelimiteerde keuze van mogelijkheden en creatieve tussendoortjes aanbiedt. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    03-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lakerol

     

     

    Läkerol

     

    Zomerzon in een doosje …

    De vier bestaande Läkerol smaken krijgen gezelschap van een stralende nieuwkomer. Golden Grapefruit heeft een heerlijke pompelmoessmaak en bevat een vleugje mandarijnensap. Zomers fris en weldadig lekker.

    Golden Grapefruit is het zonnige vervolg van de Läkerol successtory. Sinds de lancering van de suikervrije snoepjes in april 2006 werden al meer dan 2.700.000 doosjes verkocht. Läkerol staat in de supermarkten nu al in de top 6 van meest verkochte producten in zijn categorie.

    Ook 2007 is veelbelovend. Läkerol liet begin dit jaar van zich horen op radio en tv. In september verschijnen de Zweedse snoepjes opnieuw op tv en worden talrijke doosjes Golden Grapefruit gratis weggegeven. RVH.

     

    03-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    02-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mosselpotten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mosselpotten.

     

     

     

    Culinair specialist Demeyere kruipt uit zijn schelp en stelt zijn handige gamma mosselpotten voor: makkelijk om in te koken en mooi om in te serveren. Nog snel wat groenten snijden: ui, prei, wortel en selder zijn een must, en de mosselen spoelen, en over tien minuten ben je aan het smikkelen…

    Mossel natuur, in witte wijn, met look, curry of op Provencaalse wijze…met Demeyere smaken ze extra lekker. De mosselpotten zijn niet alleen een lust voor het oog, ze zijn ook  extra handig en gebruiksvriendelijk. Zo kan je de schelpen eenvoudigweg in het omkeerbare deksel verzamelen. En uiteraard zijn de roestvrijstalen mosselpotten van de beste kwaliteit.

    Het Demeyere assortiment omvat verschillende soorten en afmetingen, diameter van 18 tot 20 cm. Sommige zijn enkel geschikt om te serveren, andere kunnen dankzij de capsulebodem van 4mm dik ook als kookpot gebruikt worden. De mosselpotten waarin je kan koken zijn geschikt voor alle vuren, inclusief inductie. RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    02-07-2007 om 21:47 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bcd emea

    BCD MEETINGS & INCENTIVES BENOEMT TOPVERANTWOORDELIJKEN EMEA

     

    Na de uitbreiding in het VK eerder dit jaar kondigt BCD Meetings & Incentives (BCD M&I) twee topbenoemingen aan in zijn leidinggevende team voor de operaties in Europa.

     

    Vanaf 25 juni 2007 wordt Marc ter Haar, Senior Vice President, EMEA bij BCD M&I en treedt Shaun Casey in dienst als Managing Director, EMEA. Hij zal rechtstreeks rapporteren aan Marc. Marc draagt de verantwoordelijkheid voor het algemene bedrijfs- en financiële beheer van BCD M&I in Europa en zal rechtstreeks rapporteren aan president Scott Graf. Marc zal werken aan de ontwikkeling van de strategische koers van BCD M&I in Europa. Verder zal hij alle bedrijfsstrategieën in samenwerking met de ruimere BCD Travel-organisatie beheren en zal hij een sleutelrol spelen in de wereldwijde fusie- en overnamestrategieën van BCD M&I.

    Shaun zal verantwoordelijk zijn voor de sales, marketing en operations van BCD M&I binnen Europa. Alle huidige Europese country leaders van BCD M&I zullen rechtstreeks aan hem rapporteren.

    Scott Graf, president van BCD M&I, over de aankondiging van vandaag: “We blijven werken aan de uitbouw van een M&I-organisatie van wereldklasse. Daarom moeten we ook talent van wereldklasse aantrekken. De uiteenlopende talenten, ervaring en algemene businessknowhow die Marc en Shaun in BCD M&I injecteren, zullen meteen de nodige impact hebben op onze werknemers, leveranciers en klanten. En dit is trouwens nog maar de voorbode van ander opwindend nieuws. In de komende maanden zullen er nog andere belangrijke aankondigingen volgen: van de lancering van onze bedrijfstak voor eventproductie in Europa tot de baanbrekende resultaten die we voor onze klanten realiseren.” RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    02-07-2007 om 21:46 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe zeeuwse mosselen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuw seizoen Zeeuwse mosselen oogt beloftevol.

     

    De Zeeuwse mosselsector is positief na een eerste keuring in de mosselveiling van Yerseke. Na een absoluut rampjaar, kijken de mosselkwekers met meer vertrouwen naar het komende mosselseizoen. De bemonstering in de mosselveiling van Yerseke was ronduit veelbelovend. De meeste mosselen hebben voldoende vleesgewicht en zijn in tegenstelling tot vorig jaar,  vrij van krabbetjes. Verwacht wordt dat de eerste Zeeuwse mosselen volgende week in de winkel zullen liggen.

    Het mosselseizoen kende vorig jaar een absoluut dieptepunt. Een lang koud voorjaar, gevolgd door een hittegolf in juli, zorgde ervoor dat de kwaliteit van de mosselen te wensen overliet. Bovendien was er een serieuze schaarste waardoor de aanvoer tot 30 miljoen kilo beperkt bleef, de helft van de jaren daarvoor. De dure mosselen van bovendien een matige kwaliteit zorgden voor een flinke deuk in de kwalitatieve reputatie van de Zeeuwse mossel.

    Het tij lijkt gekeerd en de eerste keuringen wijzen op een voldoende tot goed vleesgewicht variërend tussen 25 en 28% wat voor veilingmeester Nico van Zantvoort erg bevredigend is aangezien het vleesgewicht de komende weken nog moet toenemen.

    Ondanks een verwacht positief seizoen is de positie van de mosselkweker voor de toekomst nog altijd onzeker. Allereerst is er de onvoorspelbare natuur als wisselvallige factor binnen de mosselkweek. Bovendien heeft ook de natuurregelgeving een beperkende invloed op de mogelijkheden om op mosselzaad te vissen. Grote delen van de Waddenzee zijn gesloten en mogen niet meer bevist worden, in het bijzonder het oostelijk deel van de Waddenzee. De mosselsector blijft evenwel niet bij de pakken zitten. De zoektocht naar nieuwe technieken is volop aan de gang. De mosselkwekers nemen hun verantwoordelijkheid voor een duurzame visserij door een deel van de mosselzaadval op te vissen en het overige deel te laten liggen voor de natuur. Maar omdat de natuur niet elk jaar dezelfde hoeveelheid mosselzaad levert, streeft de mosselsector naar een mindere afhankelijkheid van bodemzaad. Bij de ontwikkeling van nieuwe technieken hoort o.m. een ingenieus systeem met speciale touwen waaraan het mosselzaad zich vasthecht. Nog aparter zijn de hatcheries en nurseries. Dit zijn hoogtechnologische proefprojecten om zaad ‘op land’ te produceren. Een hatchery voor mosselen kan voor additioneel aanbod van zaad zorgen in jaren van schaarste. Deze techniek biedt daarnaast de mogelijkheid om de beschikbaarheid van zaad te realiseren onafhankelijk van de tijd van het jaar. RVH.

     Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    02-07-2007 om 21:42 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vlaamse boerinnen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vlaamse Schoonste Boerinnen

     

    De schoonste Vlaamse boerinnen ruilden hun eigen erf even in voor een photoshoot aan Turkse Rivièra. De drie Schoonste Boerinnen van Vlaanderen keerden zopas terug uit Antalya (Turkije) waar ze net een exclusieve photo shoot achter de rug hebben. Deze trip was een van de prijzen die ze wonnen met de jongste Verkiezing van de Schoonste Boerin. Het programma bestond uit een professionele photo shoot onder leiding van de Gentse fotografe Ine Dehandschutter ( www.matuvu.nu ). Daarnaast was er uiteraard ook tijd voor ontspanning en cultuur in en rond de Turkse havenstad Antalya.

    Tijdens het bezoek aan de stad kregen de boerinnen-fotomodellen veel bekijks. Het enthousiasme van plaatselijke pers en de bevolking groeide nog toen ze begrepen dat deze dames in het dagelijkse leven boerinnen waren en niet zomaar "Missen". Landbouw is in Turkije een nog zeer belangrijke economische sector, maar ze heeft er vooral een traditioneel imago.

    Het resultaat van de photo-shoot zelf zal binnenkort te bewonderen zijn in de communicatie van John Deere, hoofdsponsor van dit event. De dames showden voor de camera de bijzonder hippe nieuwe kledingcollectie van het gekende tractorenmerk.

    De Vlaamse boerinnen genoten ook van het luxe-verwenleventje buiten het shooten. Kathleen Hens, winnares publieksprijs: "Het is hier zalig in de zon, eventjes ver weg van de dagelijkse beslommeringen, want het klinkt cliché, maar ik zou mijn "varkens" toch niet kunnen missen, hoor " RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    02-07-2007 om 21:32 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.goonie productions

    Goonie productions.

     

     

    Goonie-productions staat voor gastronomische catering aan de beste prijs-kwaliteitverhouding. Goonie staat tevens paraat om het volledige event te organiseren.

    Bart De Belder koos bij de oprichting van Goonie-productions onmiddellijk voor een kwalitatieve en inventieve keuken met veel oog voor de presentatie van de gerechten. Het brengen van gastronomie op verplaatsing is voor Bart en zijn team, niet alleen hun core-business, maar vooral hun passie.

    Gastronomische menu’s, buffetten, walking dinners, afhaalgerechten edm. worden met kwalitatieve en dagverse producten bereid. Door de modernste technieken en nieuwste trends toe te passen, garandeert Goonie-productions een prachtig eindresultaat.

    De organsiatie van een evenement bestaat uit het combineren van diverse onderdelen. Naast het gastronomisch aspect, verzorgt Goonie-productions door de diverse details precies in mekaar te laten overvloeien, ook de complete organisatie van elk event. RVH.

     

     

    02-07-2007 om 19:53 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.adc productions

    Meer dan juist beeldprojectie

     

    De voorbije twintig jaar is ADC Production in de wereld van het audiovisuele en het krachtige, hoogtechnologische projectiemateriaal, uitgegroeid tot een der marktleiders in de Benelux en ook daarbuiten. Ook het unieke platform van Christie Digital, die het volledige Festival van Cannes 2007 van a tot z uitrustte met materiaal voor digitale projectie, hoort thuis in het aanbod van ADC Production. RVH.

     

    02-07-2007 om 19:50 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bcd travel brazilie

    BCD Travel verwerft participatie in Braziliaans agentschap Avipam

     

    BCD Travel heeft zijn activiteiten in Brazilië heeft uitgebreid door een belang te verwerven in zijn huidige partner Avipam. Avipam is een onafhankelijke onderneming in reismanagement met vijf kantoren en meer dan 400 werknemers in Brazilië. Avipam bedient ongeveer 900 bedrijfsklanten en kent een jaaromzet van nagenoeg 200 miljoen dollar. RVH.

     

    02-07-2007 om 19:49 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs