Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    12-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.low cost terminal

    Low Cost Terminal op Zaventem luchthaven.

     

     

     

     

     

    "De omvorming van een gedeelte van de ‘oude terminal’ op Brussels Airport tot  een low cost terminal kadert binnen de politiek van segmentatie en product differentiatie van Brussels Airport, en beantwoordt aan een reële vraag van de markt."

    Brussels Airport reageert daarmee op een persconferentie die een aantal luchtvaartberoepsverenigingen organiseerden. De low-cost faciliteiten waaraan momenteel gewerkt wordt maken gebruik van bestaande gebouwen en luchthaven infrastructuur en betekenen op geen enkele manier een uitbreiding van de bestaande capaciteit.

     

    Vanuit de low cost markt bestaat een formele vraag naar een aangepaste infrastructuur op Brussels Airport en het is aan die vraag dat Brussels Airport wil beantwoorden. Zo willen lage kosten maatschappijen bijvoorbeeld een zeer korte rotatietijd, wat moeilijk te realiseren is binnen de huidige infrastructuur.

     

    Het aanbieden van een specifiek ‘product’ voor low cost maatschappijen past volledig binnen  de politiek van Brussels Airport om maximaal te voldoen aan de noden van de verschillende marktsegmenten. Brussels Airport investeerde tijdens de voorbije jaren uitgebreid in infrastructuur voor Full Service vliegverkeer zowel op korte als lange afstand, en wordt druk gewerkt aan aangepaste infrastructuur voor de leisure markt.

     

    Low cost vertegenwoordigde in 2008 niet minder dan 35% van alle intra-Europees vliegverkeer; tegen 2015 zal deze sector de helft van de binneneuropese markt bedienen. Het marktaandeel van dezelfde low cost op Brussels Airport bedraagt momenteel amper 6%, terwijl dat op vergelijkbare Europese luchthavens tussen 10 en 15% ligt.

     

    ‘Wij kunnen het snelst groeiende segment van de markt niet links laten liggen’.  Brussels Airport ontkent tenslotte stellig dat ze "behoort tot de duurste van Europa". De tarieven van Brussels Airport worden permanent vergeleken met die van andere luchthavens in Europa en houden daarvan het midden. RVH.

     

     

     

     

     

     

     

     

    12-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.formule 1

    Formule 1 in de blokken

     

     

     

    Altijd de eerste plaats met het best gevulde blok. Messcherp in bochten en razendsnel op rechte stukken. De vijf versnellingspoken vragen om een stevige hand. Onder het motto less is more, staat Forme voor vorm, functie en verfijning. Dit messenblok is een pure musthave, het enig juiste gereedschap voor een greep naar de culinaire macht.

     

    Om vergissingen te voorkomen: we hebben het over designmessen van roestvrij staal. Gestroomlijnd lopen blad en handgreep in elkaar over, als gesmeed uit één stuk. De voordelen zijn legio en het oogt ook zeer gestileerd. Niet voor de vorm, maar om de vorm introduceert Richardson Sheffield het designblok Forme.

     

    Chirurgische perfectie, hygiëne en ergonomie gaan hand in hand. De gladde vorm is een lust voor het oog en voorkomt vuilrandjes. Na gebruik enkel even afspoelen. Voor wie toch grondiger wil reinigen is het fijn te weten dat de messen vaatwasmachinebestendig zijn. En eenmaal werkend met dit staal krijgt elke kok de juiste drive. Elk mes is uitgerust met een conisch geslepen blad dat moeiteloos door elk oppervlak glijdt.

     

    De messenlijn bestaat uit een schilmes, huishoudmes, vleesmes, koksmes en broodmes. Het opbergblok, dat eer doet aan het quintet Formemessen,  is gemaakt van milieuvriendelijk bamboe. Puur eigentijds en met roestvrijstalen strip als accent. RVH.

     

    Advies verkoopprijs: Forme Messenblok € 129,00, Messenlijn vanaf € 14,00.







    10-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.park inn leuven

     

    “Eerste Steenlegging” van het prestigieuze project

    Kop van Kessel-Lo in Leuven

     

     

     

     

     

    Burgemeester Louis Tobback verrichtte de symbolische eerste bouwhandeling voor het prestigieuze project Kop van Kessel-Lo aan het Leuvense station. Het 74.000 m² Kop van Kessel-Lo project zal een combinatie zijn van kantoren, verkoopsruimtes, publieke parkings, residentiële appartementen en hotels.

     

    In het Kop van Kessel-Lo project zal ondermeer een nieuw Park Inn hotel ondergebracht worden – het 133 kamers tellende hotel zal zijn deuren openen eind 2010. Het is het derde Park Inn in Belgë, Rezidor beheert al het Park Inn Liège Airport (100 kamers) en het Park Inn aan het Astridplein in Antwerpen (59 kamers). Het jonge, dynamische en innovatieve middensegment hotelmerk is Rezidor’s het snelst groeiende merk: de Park Inn portefeuille groeide in minder dan 5 jaar van 0 naar meer dan 100 hotels met ongeveer 22.000 kamers doorheen de hele EMEA regio.

     

    Naast de 133 kamers zal het hotel een restaurant met terras, een lobby bar, een businesscentrum, vergaderzalen en een fitnessruimte voorzien. Een voetgangersbrug verbindt het hotel met het Centraal Station (op 15 minuten per trein van Brussels International Airport). Het hotel ligt langs de Leuvense ring en op slechts 15 minuten wandelafstand van het stadscentrum.

     

    Het Kop van Kessel-Lo project wordt ontwikkeld door CIP (Construction & Investment Partners). Het totale investeringsbedrag zal ca 115 miljoen EUR bedragen. Kop van Kessel-Lo is ontworpen door de architectenvereniging AR-TE uit Leuven en SeARCH uit Amsterdam. RVH.





    09-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.runway works

    Augustus 2009: Werken aan start- en landingsbanen Brussels Airport

     

     

     

     

    Van 3 tot 28 augustus worden diverse werken uitgevoerd aan de start- en landingsbanen op de luchthaven, waardoor de verschillende banen tijdelijk buiten gebruik zullen gesteld worden.

     

    Van 3 tot 10 augustus zijn de banen 07R/025L en 02/20 slechts verkort bruikbaar, en zonder gebruik van ILS. Dat betekent dat bepaalde vliegtuigen tijdens die periode enkel kunnen gebruik maken van de baan 07L/25R. Er zal gewerkt worden aan de zogenaamde Touch Down Zone van baan 02/20 en

     

    Van 10 tot 18 augustus is baan 02/20 volledig gesloten voor opstijgende en landende vluchten, in beide richtingen. De twee banen in de richting 07/25 blijven tijdens deze periode volledig bruikbaar. De werken bestaan uit het vervangen van de antisliplaag (+/- 3mm ) en de slijtlaag van de startbaan ( +/-5cm ), alsook het vernieuwen van de aslijnbebakening.

     

    Van 18 tot 28 augustus wordt baan 07R/25L volledig gesloten voor start en landingen

    De beide andere banen 07L/25R en de baan 02/20 zijn dan volledig beschikbaar. Er wordt gewerkt aan het vernieuwen van de slijtlaag en waar nodig van de eerste onderlaag van de vliegveldverharding van de exit C2 alsook aan het vernieuwen van de nachtbebakening.


    De voorgestelde dagen zijn betrouwbare richtdata, als uitzonderlijke weersomstandigheden een impact hebben op de werken is het mogelijk dat deze verschoven worden. De werken zullen verlopen in diverse stadia, die tijdens de betreffende periode gevolgd kunnen worden op de website van Brussels Airport (www.brusselsairport.be).

     

    Deze werken zijn essentieel voor de veiligheid van de passagiers en kaderen binnen de geldende internationale verplichtingen rond luchtvaartveiligheid. Ze worden uitgevoerd in augustus omdat de zomer met het oog op dergelijke werken de beste combinatie biedt op het vlak van beschikbare uren daglicht, neerslag en verwachte vliegcapaciteit. RVH.

     

    09-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kruidenbewaarder

    Sla munt uit de nieuwe kruidenbewaarder van CuiSipro

     

     

     

    Bewaar wekenlang het heerlijke aroma van verse kruiden met Cuisipro. Een omelet met vers gesneden peterselie. Een pasta pesto met enkele blaadjes basilicum. Of een verfrissend chocolade-ijsje met munt. Verse kruiden brengen pit in je keuken.

    Alleen jammer dat ze snel verslappen en zo alle geur en smaak verliezen. Met de nieuwe kruidenbewaarder van Cuisipro geniet je wekenlang van het aroma van écht verse kruiden. Vul de koker met een beetje water en doe er je favoriete kruiden in. Kortom, typische Cuisipro-efficiëntie waartegen euh… geen kruid opgewassen is!

     

    Verse kruiden echt vers houden, is niet zo gemakkelijk. Met de nieuwe kruidenbewaarder van Cuisipro is de oplossing binnen handbereik! Je heft gewoon het binnendeel van de kruidenbewaarder op, vult de koker met water tot aan de vullijn, plaatst je favoriete kruiden erin en zet in de koelkast of op het aanrecht.

     

    Een takje tijm nodig? Een beetje koriander of dille? Dan hef je gewoon het binnenste deel van de kruidenbewaarder op. Cuisipro verzekert je wekenlang een perfecte bewaring van je kruiden (zeker in de koelkast) en een heerlijke smaak en geur. RVH.





    08-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomer 2

    Hunkemöller zomer/2

     

    Waan je een Amerikaan

    In de gehele collectie zien we het Amerikaanse thema terugkomen. Bijvoorbeeld ‘Native America’, het Amerika van vóór het Columbustijdperk, waarbij ethnische prints en accessoires als pailletten en kraaltjes de boventoon voeren. Ook de kleuren van de Amerikaanse vlag zie je overal in terugkomen. Of het nu gaat om bikini’s, lingerie of loungewear: Amerika ligt aan je voeten deze zomer.

    Comfortabel en sexy

    Heerlijke zomerse stoffen zoals luchtig katoen en lichte micro’s zorgen voor een comfortabel gevoel in het hete en zwoele weer. Gecombineerd met borduursels ontstaat een elegante collectie. De populaire ultra low v-string en de brasilien zijn in een heel zomers jasje gestoken. Bijvoorbeeld heel gedurfd felroze met strikjes. Helemaal nieuw is de Cheeky lace, dit is een brazilian met speelse ruches. Naast sportieve topjes, is er de Bracha: een luxe topje van Modal-materiaal en afgemaakt met kant. Spannender nog is de lingerie met panterprint. Lingerie waar je echt niet omheen kunt, is bijvoorbeeld het ontwerp Strictly Straps waarbij meerdere bh-bandjes zichtbaar zijn, zeer verleidelijk en sexy. RVH.

     





    07-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Viking 50!

    Vijftig jaar  VIKING  LINE !

     

     

     

    Voor Viking Line is 2009 een heel bijzonder jaar want de Car-Ferry maatschappij viert zijn vijftigste verjaardag. In 1959 werd Viking Line opgericht met als doel een prijsgunstige cruise aan te bieden op de Baltische Zee waar iedereen kon van genieten. Viking Line is met de jaren gegroeid, heeft zijn aanbod verruimd en gediversifieerd en is vandaag één van de belangrijkste Europese ferrymaatschappijen, opererend  in de Scandinavische wateren tussen Finland, Zweden en Estland.

     

    Een halve eeuw Viking Line betekent een spectaculaire evolutie naar meer comfort, betere service, snellere schepen, meer bestemmingen, efficiënte uurregelingen. Dat alles resulteert vandaag in een attractief aanbod waarbij de passagiers genieten van het cruise-gevoel. Het is dan ook niet verwonderlijk dat in 2008 ruim 6,2 miljoen mensen voor het Finse Viking Line hebben gekozen. In het vijftigjarig bestaan van de maatschappij zijn maar liefst 161 miljoen passagiers aan boord gegaan van Viking Line, een duizelingwekkend aantal!

     

     Ook de toekomst van Viking Line ziet er rooskleurig uit want met bestemmingen als Helsinki, Stockholm, Talinn, Turku en de Åland eilanden opereert de maatschappij op een vrij stabiele markt, richting havens die ook de toegangspoort zijn naar boeiende vakantiebestemmingen. Voeg daarbij de luxe schepen, de frequente verbindingen en de attractieve prijzen.

     

    Car-Ferry maatschappij Viking Line heeft zeven schepen in de vaart, makkelijk en van ver herkenbaar aan de attractieve helrode kleur. De witgekleurde M/S Cinderella, het grootste en meest comfortabele schip van de vloot, wordt ingezet voor unieke minicruises op de Baltische Zee.

     

    Reizen met Viking Line kunnen in België nu ook geboekt worden via ferrymaatschappij SNCM, marktleider op de verbindingen tussen Zuid- Frankrijk en Corsica. SNCM is generaal agent voor Viking Line in de Belux. RVH.

    www.vikingline.be - www.sncm.fr

    De brochures van Viking Line en van SNCM zijn ook verkrijgbaar via de reisagent

    07-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    06-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.grimbergen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Grimbergen Abdijbier lanceert exclusief gastronomisch glas

     

     

     

     

     

    4 op 5 Belgen vinden dat abdij- en speciaalbier een plaats verdient binnen de gastronomie als begeleidende drank bij de maaltijd. Dat blijkt uit een enquête over “beer & food pairing” uitgevoerd door Alken-Maes. Grimbergen Abdijbier lanceert daarom een elegant design 20cl glas in haar top brasseries, dat speciaal ontwikkeld werd om abdijbier bij de maaltijd te drinken.

     

    De elegantie schuift aan…

    Beer & food pairing verovert gestaag een vaste stek in de gastronomie. Abdijbier als

    begeleidende drank bij de maaltijd verruimt immers het smaakpalet. De nieuwe vormgeving van het gastronomische glas zet Grimbergen Abdijbier op de kaart, én op tafel: het geeft abdijbier de passende présence en elegantie voor de gedekte tafel. Bovenaan sluit het glas zodat de bieraroma’s optimaal bewaard blijven tijdens de maaltijd. Met een capaciteit van slechts 20cl kan de rest van het bier langer koel blijven in het flesje van 33 cl. Bij Grimbergen van het vat wordt het glas bijgevuld zodat het koele abdijbier volledig tot zijn recht kan komen. Het stijlvolle design harmonieert bovendien moeiteloos met wijn- en waterglazen.

     

    Abdijbier in de gastronomie

    Uit een enquête van Grimbergen blijkt dat 3 op 4 Belgen vinden dat bier erkend moet worden als een kwalitatief alternatief voor wijn in de gastronomie. Uit het onderzoek klonk bovendien ook een duidelijke vraag naar een kleiner en eleganter glas voor abdij- of speciaalbier. Om te beantwoorden aan de vraag van de consument, lanceert Grimbergen dit nieuwe, gastronomische glas.

    Het kleinere gastronomische glas van Grimbergen werd specifiek ontwikkeld voor bij de maaltijd en wordt exclusief gebruikt in de Grimbergen top brasseries. Het 33cl kelkglas blijft het perfecte glas wanneer je rustig wil genieten van Grimbergen.

    www.grimbergenbier.be  

     

    06-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs