Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    05-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.facelift peterman
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Peterman krijgt een ‘facelift’

     

     

     

    Peterman, dé Belgische jenever en bovendien marktleider, gaat voor een vernieuwde look. Het etiket en het logo krijgen een hedendaags design. Met deze lancering wil Peterman zich nog meer profileren als dé kwalitatieve Belgische spirit die zowel puur als gemixt kan gedronken worden. Aan de unieke smaak van Peterman wordt uiteraard niet geraakt.

     

    Moderniteit gecombineerd met authenticiteit

    De nieuwe verpakking weerspiegelt de kwaliteit van het product en ademt nieuwe vitaliteit uit van het merk. De unieke zuivere smaak van Peterman is het resultaat van een fijne selectie van de ingrediënten: graan, kruiden, jeneverbes en water.

    Jenever is een typisch product van bij ons en daar zijn we trots op. Een authentiek streekproduct. Gekend maar tegelijk ook miskend. Jenever is ook een polyvalente drank, met veel mogelijke gebruiksmomenten. Jenever kan perfect worden ingezet als aperitief, maar net zo goed als digestief of gewoon voor een gezellige avond.

     

    Peterman, The Premium Belgian Spirit

    Onder de sterke dranken is jenever de tweede belangrijkste markt in België, net na de whisky en met een ruime voorsprong op de andere witte gedistilleerde dranken zoals wodka, rum of tequila.

    In de jenevermarkt bekleedt Peterman sinds lange tijd de eerste plaats in verkoop in ons land. In het segment van de graanjenevers ligt het volume van Peterman 3 keer hoger dan dat van het tweede merk. Peterman neemt zijn taak van marktleider 100% ter harte door continu te innoveren en het gamma uit te breiden.

    Het vakmanschap van Peterman, drink je met verstand.

     

    Technische fiche

    Aanbevolen verkoopprijs van Peterman Graanjenever 1L : 9,99 € - verkrijgbaar in de supermarkt en in de horeca

    Peterman Graanjenever is beschikbaar in de formaten: 4cl – 20cl – 50cl – 100cl

    www.peterman.be

    05-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.summer fly pass

    Brussels Airlines maakt met Summer Fly Pass

    vliegen goedkoper voor jongeren

     

     

     

     

    Brussels Airlines lanceert voor jongeren tussen 18 en 25 een nieuwe Summer Fly Pass die toelaat om 3 retourvluchten te maken binnen Europa voor de democratische prijs van 299 euro all in. Met dit nieuwe concept dat jongeren aanmoedigt om Europa te ontdekken tegen een zacht prijsje onderscheidt Brussels Airlines zich andermaal van de concurrentie.

     

    Sinds begin dit jaar organiseert Brussels Airlines met de regelmaat van de klok speciale promotie-acties die gericht zijn op vakantiegangers. In 6 maanden tijd werden zo via de reisagent en de website ruim 500.000 vliegtickets aangeboden tegen zeer democratische prijzen. Vlak voor de start van de zomervakantie heeft Brussels Airlines nu besloten om een extra inspanning te leveren voor de jongste passagiers die de voorbije weken vooral aan hun studieboeken dachten in plaats van aan vakantie.

     

    Met de nieuwe Summer Fly Pass formule laat Brussels Airlines jongeren toe om Europa te ontdekken tegen een bescheiden prijsje. Na de examens Madrid, Krakow, Praag, Bilbao, Marseille of Milaan bezoeken? Het is perfect mogelijk dankzij de Summer Fly Pass.

     

    Met deze ‘go pass’ van de luchtvaart kunnen jongeren tussen 18 en 25 niet minder dan 3 heen- en terugreizen maken voor slechts 299 euro alle taksen inbegrepen. Er kan gekozen worden uit een dertigtal Europese bestemmingen en alle vliegreizen moeten gemaakt worden tussen 13 juni en 30 september 2009.

     

    De Summer Fly Pass kan aangekocht worden via de reisagent, het call centre van Brussels Airlines of via de Brussels Airlines verkoopbalie op Brussels Airport. RVH.

    www.brusselsairlines.com

     

    05-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson blue

     

    Radisson Blu Le Metropolitan Hotel, Paris Eiffel

     

     

    Het nieuwe Radisson Blu Le Metropolitan Hotel ligt op een paar minuten wandelen van het Trocadero plein en vlak tegenover de Eiffeltoren. Het luxueuze boetiekhotel werd volledig ingericht door de bekende Franse designer François Champsaur, en combineert een authentiek hedendaags decor met een magnifiek uitzicht op de Eiffeltoren. Het hotel wordt dé uitvalsbasis voor diegenen die willen baden in luxe tijdens hun verblijf in de lichtstad.

     

    Dit nieuwe luxe etablissement bevindt zich in een oud burgershuis in Hausmann stijl uit de 19de eeuw en biedt zijn klanten het hoogste niveau op gebied van comfort en uitrusting, in een geraffineerde ambiance. « Een vaste stek voor een discreet en elegant cliënteel, in een intiem kader en met een unieke dienstverlening », preciseert Alexandre Fougerole, Algemeen Directeur van het Radisson Blu Le Metropolitan Hotel, Paris Eiffel.

     

    De sobere kleuren en nobele materialen in de 48 suites en kamers geven een gevoel van zachtheid en sereniteit. Elke ruimte combineert de strakke lijnen van een stadshotel met de eisen van een luxe etablissement, een perfect geslaagd contrast. Het Radisson Blu Le Metropolitan Hotel, Paris Eiffel ademt een gesofisticeerde luxe die zich uit in de kleinste details.

     

    Het Metropolitan restaurant ligt op het gelijkvloers en biedt een aangename kijk op de straat. Het bestaat uit een opeenvolging van verschillende ruimtes, te beginnen met de keuken afgesloten met een glas. Gasten kunnen hier genieten van het plezier om te tafelen in een hedendaags decor.

    Van 14.30u tot 19.00u wordt het Metropolitan restaurant omgevormd tot Tea Room, met een capaciteit tot 40 personen, waar men de meest fijne theesoorten van het bekende huis The o dor, kan degusteren. De bar is een klassevolle « lounge » ruimte, met een muzikale jazz ambiance en uitzicht op enerzijds de Eiffeltoren en anderzijds de lobby van het hotel.

     

    Het Radisson Blu Le Metropolitan Hotel, Paris Eiffel biedt zijn gasten de mogelijkheid om zich te ontspannen in de mooie welness ruimte in de benedenverdieping van het gebouw. Open van 6.00u tot 22.00u. De witte marmer uit het Griekse Thassos contrasteert met de zwarte en bronzen tonen van de schouw …

     

    Het Radisson Blu Le Metropolitan Hotel, Paris Eiffel is het ideale nieuwe Parijse adres voor de organisatie van kleine professionele of privé-aangelegenheden. Het kleine privé salon, gelegen achter de bar op het gelijkvloers, kan tot 15 personen ontvangen in een discrete en intieme sfeer. In de bar op de eerste verdieping kunnen cocktails tot een 30-tal personen georganiseerd worden in een elegante en ontspannen sfeer met zicht op de Eiffeltoren ! RVH.

     

     

    05-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.homedics

    Innovaties voor rug-, schouder-, nek- en voetmassage

     

     

     

    Het assortiment welzijns- en massagetoestellen van HoMedics stelt zijn vakkundige kennis ter beschikking om de strijd aan te gaan met onze grootste vijand: stress!

     

    Eindelijk is er een lijn complete, polyvalente en krachtige toestellen die spanningen en vermoeidheid in de kiem smoort. Dankzij HoMedics kan iedereen genieten van een shiatsumassage. Op het programma : relaxatie van het lichaam en herbronning van de geest.

     

    HoMedics verlicht ons dagelijkse leven met de shiatsumassagestoelen voor de rug en schouders en de shiatsuaccessoires om de nek en voeten te masseren. Een droom ? Nee, dit is echt !

     

    Een shiatsumassage heeft tal van weldadige effecten. Naast het gevoel van ontspanning, diepgaande rust en welzijn geneest shiatsu inwendige stoornissen en bevordert deze de gezondheid. De massage wekt de zelfhelende krachten van het lichaam op en doet sporadische of terugkerende stress, slapeloosheid, hartkloppingen, stijfheid en spanning in alle vormen verdwijnen. Shiatsu heeft een natuurlijke kalmerende werking. Het lichaam krijgt een zachte en diepgaande boost : leniger lichaam, betere sensomotorische coördinatie, diepere en meer regelmatige ademhaling, diepe en verkwikkende slaap, betere stress-bestendigheid en een gevoel van meer energie liggen binnen handbereik. Shiatsu is echter geen geneeskunde in de strikte zin van het woord. Het is een techniek waarmee je ziekten kan voorkomen en het lichaam in topconditie kan houden, zodat de symptomen die echt een medische behandeling vereisen, beperkt worden. RVH.

    www.homedics.be - www.distec.be







    05-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    04-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomercollectie Hunkemöller

    Zomercollectie 2009

     

     

     

    Hunkemöller begint de zomer met vrolijke felle kleuren om later in het seizoen de zinderende hitte te weerstaan met zachte pasteltinten en knisperend wit. Onze gebruinde huid mag gezien worden, net als de lingerie trouwens. Verder pakt Hunkemöller uit met rijke accessoires als pailletten, kraaltjes en vrolijke prints. Kom je huis uit en vier de zomer!

    Knalroze, melon oranje, popcorn yellow en bright aqua. Felle kleuren in verleidelijke en subtiele ontwerpen. Ook verkrijgbaar in luchtig grijs en zachte pastel om de warmte te ontlopen. Zwoele nazomeravonden sluiten we dit jaar af in verschillende tinten paars en blauw. Kleuren die ons naar het najaar zullen brengen.

    Het strand op…

    in een bandeau! Want deze supervrouwelijke bikini is helemaal terug. Vooral de paarstinten combineren goed in dit ontwerp. Natuurlijk zijn er veel andere bikini’s in allerlei frisse kleuren en prints zoals de altijd vrolijke hawaïbloemen. Opvallend thema is de 60’s in de combinatie zwart, wit en rood, of bruin, beige en aqua. Onlosmakelijk met deze jaren zijn de hoge taillebroekjes. Hunkemöller biedt een ruime keuze uit tunieken, pareo’s en jurkjes. Die zijn afgestemd op de badcollectie en combineren daarom heel goed met de bikini’s. Bovendien zijn de zwierige kledingstukken heel goed als bovenkleding te dragen. Ook voor de uitbundige types, want een groot gedeelte is verrijkt met strass-steentjes, kralen en ruches. RVH.



    04-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    03-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.la coquillade

     

     

    La Coquillade: de Provence voor kenners.

     

     

    In de zomer van 2008 werd, in het hart van de Provence, het wijndomein La Coquillade inclusief een hotelcomplex met 28 luxekamers geopend.

     

    Binnen een panoramische setting met 360° uitzicht kan u op dit domein de eigen prestigieuze Aureto wijnen degusteren. Wijn, luxe en natuur zijn de sleutelwoorden voor dit unieke etablissement. Gelegen tussen Avignon en Apt heeft men vanop La Coquillade een uniek uitzicht op de valei van de Calavon rivier, de Mont Ventoux en de Luberon bergketen.

     

    Het hotel, omgeven door eigen wijngaarden en bossen, omvat 15 suites, waarvan één met eigen zwembad, één met jacuzzi en drie met extra luxueuze inrichting. Alle kamers zijn ondergebracht in gerenoveerde gebouwen daterend van de 11de, 17de en 18de eeuw. De ruime kamers werden ingericht met designmeubilair en bevatten de laatste technische snufjes, zoals flatscreen satelliettelevisie, internet, radio, I-pod, minibar en safe. Verwarming en afkoeling van de kamers gebeurt middels een uniek, geruisloos geothermisch systeem dat zich automatisch aanpast aan de buitentemperatuur.

     

    Culinair worden de gasten verwend in de wijnproefkelder, in het restaurant met ruim terras of aan het zwembad. Men kan er genieten van een heerlijke Provençaalse keuken waarvoor de producten op de lokale markten worden aangekocht.

     

    Carmen en Werner Wunderli, de managers van La Coquillade, laten u graag genieten van hun kleine paradijs. Zij delen met u hun passie voor topwijnen, de rustige omgeving, het "dolce far niente" en vooral de aangename lokale levensstijl.

    Hun domein (42 hectare) staat open voor de hotelgasten die er naar eigen wens kunnen sporten, wandelen of gewoon relaxen. In het hotelcomplex vinden ze ook een pianobar, een gezellige lounge, de wijnkelder, de “Cave Havanna” voor rokers, een prachtig panoramisch zwembad, tennis- en fietsfaciliteiten. Ook golfliefhebbers vinden in de nabije omgeving ruim hun gading.

     

    De discrete en serene atmosfeer van La Coquillade leent zich bijzonder goed voor exclusieve events, feesten en trouwpartijen. Catering kan voor groepen tot 300 personen.

    En dan is er natuurlijk nog de omgeving. De Luberon is een stukje ongerepte en authentieke Provence met de typische geuren en kleuren van de streek. De Mont Ventoux, natuurparken, talrijke originele dorpjes, cultuursteden als Avignon, Aix-en-Provence en Arles liggen vlakbij en zijn gemakkelijk bereikbaar met de wagen.

    www.coquillade.fr

     







    03-07-2009 om 22:49 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.europcar luik

    Europcar opent nieuw agentschap op luchthaven van Luik

     

     

     

     

    Om op de luchthaven van Luik te beantwoorden aan de verwachtingen van de klant, opende Europcar België daar zopas het eerste en enige autoverhuuragentschap. Het kantoor is gelegen vlakbij de aankomsten en dus toegankelijk voor alle reizigers. Het biedt, via een hotline, 24u op 24 zijn diensten aan voor het huren van elk type voertuig op korte termijn. Het richt zich vooral op het – particulier en zakelijk – cliënteel van de luchthaven. Liège Airport is de achtste Europese luchthaven voor cargo; bovendien verwelkomt hij elk jaar meer dan 400 000 passagiers tussen maart en oktober.

     

    Dit kantoor van Europcar is, na dat van Liège Nord, station Liège Guillemins en Sclessin, het vierde in de provincie Luik dat een non-stopservice aanbiedt. Net als de collega-agentschappen kan het over de gehele Europcar-vloot in België beschikken – dat zijn meer dan 8.000 personenwagens, bestel-en vrachtwagens. RVH.

    Europcar Liège Aéroport - Rue de l’Aéroport - 4460 Liège Aéroport

    Tel : 04/342.66.94 - Hotline : 0498/92.53.11

    www.europcar.be

     

     

    03-07-2009 om 22:39 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Uitgerust op vakantie met de 'Park and Fly' formule van Sheraton Brussels Airport

     

       

     

     

    Wie kent het niet... midden in de nacht opstaan om op tijd op Zaventem te zijn voor je vroege vlucht naar de zon... zoeken in een volle garage naar de beste parkeerplaats kortom: stress!

     

    Met de 'Park and Fly' formule van het Sheraton Brussels Airport hotel is dit verleden tijd. Je kunt nu voordelig overnachten in dit aangename hotel dat op slechts 39 stappen van de ingang van de luchthaven ligt én je krijgt er tot drie weken gratis parkeren bij! Voor €199 per kamer overnacht in je in luxe en kun je met een gerust hart je wagen achterlaten. Dé manier om ontspannen op  vakantie te vertrekken!

     

    Het hotel werd onlangs grondig gerenoveerd om beter te kunnen voldoen aan de verwachtingen van haar gasten. Zo ondergingen de ingang van het hotel en de lobby een complete metamorfose en werd er op de benedenverdieping plaats gemaakt voor het nieuwe restaurant Gullivers, een bar en de nieuwe Link@sheraton. RVH.

    www.sheratonairport.be 

     

     

    03-07-2009 om 19:42 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.reizen met kinderen

     

    Reizen met kinderen: tips van British Airways

     

     

     

     

    Reizen met kinderen kan een stressvolle ervaring voor het hele gezin zijn. Maar volgens British Airways zijn er een aantal fundamentele dingen die je kunt doen om van een potentieel stressvolle reis een plezierige reiservaring te maken.

     

    De luchtvaartmaatschappij heeft bovendien een speciale 'familie service', beter bekend als  'Skyflyers', die tal van voordelen biedt voorafgaand en tijdens de vlucht. Met Skyflyers wil British Airways het reizen met kinderen zo makkelijk en aangenaam mogelijk maken.

     

    Plan en boek je reis via de (bekroonde) website, www.ba.com . Er is een speciale pagina gewijd aan families, met reistips en advies van experts.

    Op www.ba.com/skyflyers kunnen families alvast kinderstoeltjes en speciale maaltijden aanvragen via het programma 'Manage my booking'. Ook kan je 24 uur van tevoren de hele familie inchecken, dit scheelt weer tijd bij aankomst! RVH.

     

    03-07-2009 om 19:42 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs