Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    02-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trouwen op Curacao
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    TROUWEN  OP  CURAÇAO

     

     

     

     

    Je gaat binnenkort trouwen en je zoekt een geschikte en originele locatie om dat te doen. Het Caribische eiland Curaçao is dé oplossing. Verrassend, dat wel, maar niet zo verwonderlijk, want Curaçao is een ideale bestemming voor een huwelijk en voor de huwelijksreis die erbij hoort. Curaçao garandeert je de ultieme weddingmoon en honeymoon ineen.

     

    In het huwelijksbootje stappen op Curaçao is niet eens zo moeilijk. Het kan in je eigen taal want er wordt op dit eiland ook Nederlands gesproken. Met een Belgische nationaliteit heb je geen speciale toelating nodig en op Curaçao kan je beroep doen op een professionele huwelijksplanner om alles vlot te laten verlopen. Er zijn ook reisorganisatoren in België die alles voor je kunnen regelen.

     

    Trouwen op Curaçao heeft als voordeel dat je er meteen één van de mooiste bestemmingen voor een huwelijksreis bovenop krijgt. Het kan ook een prijsgunstige reis worden want op Curaçao is er een zeer ruime keuze aan toeristische faciliteiten. Er zijn ook reisorganisatoren die huwelijksreizen aanbieden met kant en klare programma’s. Zo kan je bijvoorbeeld in een hotel aan het strand logeren waar alle trouwfaciliteiten aanwezig zijn en waar zelfs de meest romantische zielen worden verwend.

     

    Curaçao is een veilig eiland. Je hoeft helemaal geen schrik te hebben van de orkanen die het Caribische gebied regelmatig teisteren, want het eiland ligt buiten de orkaanzone. Een huwelijksreis naar Curaçao verloopt zorgeloos, want je hoeft niet op comfort van thuis in te boeten.

     

     

    Wat mag je nog meer verwachten op Curaçao? Het ganse jaar een schitterend klimaat, fantastische stranden, een heerlijke Caribische Zee om te zwemmen en een eerste klasse hotelinfrastructuur. Er is veel meer want Curaçao zal je ook bekoren met zijn ritme, dans en kleur, zijn tropische nachten onder de sterrenhemel, zijn fantastische gastronomie en internationale keuken en niet te vergeten zijn culturele bezienswaardigheden. RVH.

    www.curacao.com

    www.curacao.com/nl/Vakantievoorbereiding/Trouwen-Een-Echte-Caribische-Bruiloft/

    02-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    01-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biarritz hors sentiers

    « Biarritz hors sentiers… »

    Combineer Gezonde Lucht en 4 sterren comfort 

     

     

     

     

    Het Radisson Blu Hotel Biarritz creëerde speciaal voor de natuurliefhebbers een formule om 100% van een verblijf aan de kust te genieten: het « Biarritz hors sentiers… » arrangement wordt aangeboden aan 124 € per persoon per nacht (op basis van een dubbele kamer).

     

    Baskenland ontdek je te voet

    Wandelen in het achterland, genieten van de gezonde lucht tijdens de wandelingen langs pittoreske dorpjes, langsheen de kleine paadjes, de wegen naar Compostella of langs de smokkelroute. Ontdek een authentiek landschap, gemerkt door geschiedenis en tradities. Genieten van de wijde panorama’s langs de kustpaadjes of de spectaculaire zichten in de Baskische bergen.

     

    Het Radisson Blu Hotel, kijkt uit op het strand van de Baskische kust en ligt in het hart van de stad op 2 passen van de markt en avondanimaties. Het hotel biedt 150 kamers in een hedendaags design. Men kan er ook terecht in twee restaurants en bars: het Onyx Restaurant, met zijn internationale keuken met Baskische toetsen en het Transat Café, een echt balkon op de oceaan met een grill kaart en heerlijke salades. Ontspannen kan in het verwarmd zwembad, de spa, het fitnesscentrum, de speelzaal met Wii console en de cinemazaal die open is tijdens de schoolvakanties.

     

    Het « Biarritz hors sentiers… » arrangement bevat : één nacht in een 2-persoonskamer met zicht op Biarritz, het Super ontbijtbuffet in het restaurant, een gids « Wandelingen en trektochten in het Baskenland » (in het Frans), eEen picknick rugzak voor 2 personen, met een uitgebreide maaltijd van de Chef, mogelijkheid tot late check-out om 18.00u – btw. RVH.

    Reservaties en beschikbaarheid:

    Tel : 05 59 01 13 13 ou reservations.biarritz@radissonblu.com

    www.radissonblu.fr/hotel-biarritz/offres-speciales/wildside-biqzh





    01-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    30-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Privé jet

    Nieuwe privé jet service voor British Airways klanten

     

     

     

    British Airways en CitationAir lanceren een nieuwe exclusieve privé jet service voor British Airways klanten die vliegen binnen Noord-Amerika en de Caraïben.

     

     Reizigers kunnen genieten van de "PrivateConnect" service, die hen toegang biedt tot een netwerk van privé-vliegtuigen van CitationAir. Andere voordelen zijn online registratie en een speciaal telefoonnummer dat BA reizigers toelaat te boeken via een "betaal en vertrek"principe met hun kredietkaart. Zo vermijden reizigers de torenhoge taksen en lange termijn overeenkomsten die dikwijls verbonden zijn aan huur van privé-vliegtuigen. RVH.

    www.flyprivateconnect.com

     





    30-06-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    29-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.all seasons ook in België op hotel in stijl
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    all seasons: ook in België op hotel in stijl

     

     

     

     

    Klanten hechten steeds meer belang aan de inrichting en nemen al lang geen vrede meer met een gewone kamer. Een kamer moet emoties losweken, zodat de klanten er zich goed voelen. all seasons speelt in op die nieuwe behoefte. Alles ademt design: het meubilair, de nutsvoorzieningen, de verlichting en de inrichting van de ruimtes. De merkfilosofie en de bijbehorende aankleding is in elk hotel en in elk opzicht aanwezig: gebruiksgemak, kleuren, licht, energie, generositeit, gezelligheid en humor.

     

    Betaalbare hotels veronderstellen in de eerste plaats efficiënte en slimme oplossingen en oog voor de essentie. En dus is bij all seasons alles heel eenvoudig. Alles is zo opgevat dat de klant meteen vertrouwd raakt met de ruimtes, het meubilair en de omgeving. Wat design doet werken bij all seasons, is de harmonieuze combinatie van kleuren en licht, wat tot uiting komt in het spel van schaduwen en transparantie. Elementen waardoor een ontastbare energie de ruimte vult.

     

    Op basis van een van de 4 bestaande conceptkamers, verrijkt elke designer het all seasons-universum, hij eigent het zich en vult het anders in om telkens weer een totaal nieuwe ruimte te creëren. Ruimte optimaal benutten is bij all seasons een erezaak. In combinatie met kleurtoetsen en een subtiel spel van transparantie en lichtgevendheid creëert dat een unieke sfeer met een mix van warmte en emoties.

     

    De all seasons-hotels hebben verschillende interessante aanbiedingen zoals de dinsdagen bij all seasons, de gezinspromo, advanced booking D-2, garantie beste prijs, garantie, e.a. tijdelijke acties

     

    België en het Groot Hertogdom Luxemburg worden volwaardige partners in het nieuwe hotelsegment van de Accorgroep. Op zeer korte termijn worden hier maar liefst 5 all seasons geopend. Het Agorahotel op het Astridplein in Antwerpen opent per 1 oktober alle eerste. Nadien komen het Mercurehotel Luxemburg center, het all seasons in St. Idesbald en in Zeebrugge waar onlangs de eerste steen van het nieuwe hotel werd gelegd. Antwerpen krijgt nog dit jaar een twee all seasons, de contracten zijn getekend maar aangezien nog geen precieze duidelijkheid bestaat omtrent de definitieve naam, worden nog geen data vrijgegeven. De h Van Swieten onderstreepte wel dat het ook hier om een hotel in de Antwerpse stationsbuurt gaat.

    Brussel blijft geenszins achterwege, maar hier leidden de diverse onderhandelingen nog niet tot definitieve contracten. Na het zomerreces zijn hier meer details ter beschikking. RVH.

    www.all-seasons-hotels.com

     

     

    29-06-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The greatest holiday

     

    Radisson Blu lanceert “The Greatest Holiday in the World” wedstrijd

    Win 365 nachten in gelijk welk Radisson Blu hotel in de wereld!

     

     

     

    Radisson Blu Hotels & Resorts, deel van de Rezidor Hotel Group, lanceerde “The Greatest Holiday in the World” wedstrijd! Inzet voor de winnaar is de uitzonderlijke prijs van 365 hotelnachten in gelijk welk Radisson Blu hotel in de wereld! De prijs kan opgenomen worden met partner, vrienden, collega’s of familie en is geldig tot 2015. Voor Rezidor de eerste keer om zo’n uitgebreide multimediale marketing campagne te voeren !

     

    Kandidaten worden uitgenodigd om een initiële “pitch” te lanceren op www.greatestholiday.radissonblu.com met de reden waarom zij deze prijs verdienen te winnen. Ze kunnen video’s, foto’s en links toevoegen of Facebook of Twitter gebruiken om vrienden, familie en bezoekers van de website te motiveren om voor hen te stemmen. De kandidaat met de meeste stemmen op 24 juli 2010 wordt de winnaar.

     

    De unieke prijs, die kan zolang de winnaar de groep vergezelt, kan gedeeld worden met eender wie, kan opgenomen worden gelijk waar in de wereld, in meer dan 200 Radisson Blu Hotels. John Kennedy, Vice President Marketing & Customer Relationship Rezidor zegt, “Dit is een uitdagend avontuur voor ons, en een goede manier om met onze consumenten in contact te komen en ze te belonen met deze één-keer-in-je-leven eerste klasse Radisson Blu ervaring. We gebruiken allerlei media om deze wedstrijd te promoten en voor de eerste maal maken we gebruik van de voordelen van sociale media.” “De winnaar kan beslissen om deze exclusieve prijs op te nemen om een speciale gelegenheid te vieren met een veertigtal vrienden of kan maximaal van zijn of haar prijs genieten door verschillende vakanties te nemen met partner, familie of vrienden – of nog - hij of zij kan ook solo een groot deel van de wereld rond reizen. Aan hem of haar de keuze om de 365 Radisson Blu nachten in vijf jaar te spenderen”, vervolgt Kennedy.

     

    De Radisson Blu “The Greatest Holiday in the World” wedstrijd wordt gepromoot via een reeks van mediakanalen – de microsite (www.greatestholiday.radissonblu.com), een YouTube video, de Radisson Blu website, print campagnes, advertenties op luchthavens in de belangrijkste Europese steden, online displays en sociale media met blogs, forums, Facebook en Twitter, in de hotels met posters en TV reclames in de kamers en eNewsletters naar verschillende databanken in juni en juli.RVH.

     www.greatestholiday.radissonblu.com/how-it-works

    www.radissonblu.com.

     

    29-06-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Park inn by Radisson

    Park Inn wordt “Park Inn by Radisson”

     

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group, één van de snelst groeiende hotelbedrijven in de wereld, kondigt een nieuwe naam aan voor zijn middensegment hotelmerk Park Inn. Park Inn wordt vanaf heden Park Inn by Radisson. “Deze nieuwe naam ligt in de lijn van onze beslissing om verder te investeren in onze twee core merken. Park Inn is nog jong, we lanceerden het pas begin 2003 en bouwden het dusver uit tot meer dan 140 hotels met meer dan 26.000 kamers in beheer of onder ontwikkeling doorheen EMEA. De link met het sterke en goed gereputeerde Radisson zal Park Inn helpen om nog sneller te groeien en nog efficiënter te werken. We vertrouwen erop dat dit zal bijdragen tot een betere bekendheid van beide merken – Radisson en Park Inn”, aldus Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.

     

    Park Inn werd ontwikkeld als een fris en dynamisch middensegment merk – met kleur in het leven en het beste bieden van het essentiële in een hotelervaring. Het concept bewees zijn succes. In 2009 won Park Inn de prestigieuze J.D. Power Award voor de hoogste klantentevredenheid in zijn categorie in Europa. Ook het designbewuste Eerste Klasse en Full Service Radisson merk deed het goed: in de lente van 2010 werd het tot het grootste hogere klasse hotelmerk in Europa benoemd en stak daarbij Hilton voorbij.

     

    De nieuwe naam zal het eerst geïntroduceerd worden in het Verenigd Koninkrijk, thuismarkt voor Park Inn, en zal verder ingevoerd worden doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika. “We zullen de naamsverandering geleidelijk aan doorvoeren om verspilling van papier en uithangborden te vermijden en we zullen ervoor zorgen dat eventuele last beperkt blijft”, zegt Kurt Ritter. Een uitgekiende marketing en verkoopscampagne zal de transitie van Park naar Park Inn by Radisson die tegen eind 2011 moet afgerond zijn ondersteunen. RVH.

    www.rezidor.com.

    29-06-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    28-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.all seasons internationaal

    all seasons: internationale expansie

     

     

     

     

    De Europese ambities van all seasons zijn zonneklaar: meer dan 100 hotels tegen eind 2010 en een groei van 40 tot 60 hotels per jaar tussen 2010 en 2015. Een ontwikkeling voornamelijk via franchising door omvorming van bestaande hotels.

    Het Franse netwerk schoot in september 2007 uit de startblokken met het all seasons-hotel Evry Cathédrale en telde eind 2008 al 18 hotels. Eind 2009 stond de teller op 36. all seasons boorde in 2009 ook de Duitse markt aan, het opende er vijf hotels en breidt nog verder uit. Nog in 2009 ging het eerste all seasons-hotel in Londen open, het London Southwark Rose, en ook daar gaat de expansie voort. De groep is bovendien actief in Italië, waar het twee hotels opent: in Acireale (Sicilië) en in Venetië  (eind 2010).

    all seasons wil zich nu ook vestigen in België, Spanje, Luxemburg, Nederland en Zwitserland.

     

    In Oceanië en Azië  is all seasons al verscheidene jaren aanwezig met een netwerk van een dertigtal hotels in Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesië .

    De troeven van all seasons:

     

    Eenvoudig en gul: all seasons maakt het verschil met zijn all-informule tegen een voordelige prijs. Maar wat het merk écht uniek maakt, is dat alles veel meer inhoudt dan bij de concurrentie. In de lobby of de ontspanningsruimtes ontvangt men de gasten met twee speciaal voor all seasons ontworpen meubels: de lounge corner met gratis warme en koude dranken à volonté (water, thee en koffie), kranten en magazines, en de interactieve zuil: deze biedt toegang tot het internet en het interactieve all seasons-gastenboek en is herkenbaar aan zijn exclusief design.

     

    Warm onthaal: bij aankomst krijgt elke klant een bijzondere attentie, voor de allerkleinsten is er natuurlijk gedacht aan spelletjes en op de kamertelevisie zitten naast de nationale zenders ook een heleboel andere kanalen in het aanbod.

     

    Kwaliteitscharter: all seasons hanteert tal van instrumenten om een hoogstaande kwaliteit te garanderen. Zowel het telefoononthaal als de kwaliteit van de producten en de hygiëne staan onder toezicht van onafhankelijke en externe controleorganen.

     

    Speciaal voor gezinnen: In elk hotel werden 10 % van alle kamers aangepast aan de behoeften van gezinnen. De suites of gezinskamers beschikken over 4 slaapplaatsen en worden aangeboden tegen democratische prijzen.

    Om ouders een zorgeloos verblijf te garanderen, heeft all seasons ook gedacht aan veilig en aangepast meubilair zoals kinderstoeltjes, flessen-en schotelverwarmers, reisbedjes voor baby’s en een luiermatras. Alles op aanvraag en gratis verkrijgbaar. RVH.

    www.all-seasons-hotels.com

    28-06-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs