Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    15-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tex kids
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    KIDS TEX-collectie bij Carrefour

     

    De kindercollecties: kleurrijk, speels en sportief

     

     

    De kindercollectie van TEX voor de lente-zomer 2007 is ontzettend rijk en gevarieerd, maar vooral ook speels en sportief. Alle kleuren van de regenboog zijn van de partij, vaak in éénzelfde kledingstuk, en vrolijke prints en Hawaï-bloemen steken overal de kop op – vaak in combinatie met jeans. Dit alles op casual en vlot draagbare kleding in aangename en gemakkelijke stoffen.

     

    Bij de meisjes teelt het thema “Flamenco & Ballerina” de show. Tegelijk op en top romantisch en flamboyant, voor elegante dametjes-in-spe. Fuchsia, roze en rood zijn de hoofdtonen, en bloempjes zijn alom aanwezig. Zwierige rokken met volanten laten zich gewillig dragen met verfijnde bloesjes met paisley-motief of met romantische gebreide truitjes. De korte rokjes met volanten worden op frissere dagen gelaagd gedragen boven een strakke jeans.

     

    “Graphic Worker” eert de rugbylook. Elektrisch blauw, felgeel en wit strijden met elkaar om de ereplaats in dit sporty thema voor jongens en meisjes waarin gestreepte polotruitjes, T-shirts met cijferprint in ware “American Football”-stijl en allerlei sportieve broeken – gaande van de lange bermuda tot “baggy trousers” - centraal staan. Ook casual voor jongens en meisjes, doch iets klassieker, is de matrozenstijl.

     

    Om de kindercollectie in schoonheid af te sluiten, kijken we richting strandvakantie, met de stralende “Latin slash surfer”-stijl die best ook in de stad mag worden gezien op zonnige dagen. Vrolijke kleurenmengelingen werken aanstekelijk op het goede humeur, Hawaï-bloemen fleuren de boel op, “tie & die”-rokken laten dromen van nonchalante wandelingen langs warme stranden en de felle gebloemde kleedjes voeren ons rechtstreeks richting Rio.

     

    Kortom: voor een hippe en gevarieerde kindergarderobe aan kleine prijzen is er slechts één adres: TEX Kids bij Carrefour!

     

    15-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    14-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    MSC CRUISES: MET VOLLE KRACHT VOORUIT

    DANKZIJ HET CONTRACT VOOR EEN VIERDE SCHIP

    IN DE ‘MSC MUSICA’-KLASSE:

     

    De MSC MAGNIFICA

     

     

    MSC Cruises blijft groeien met de aankondiging van de bouw van een vierde Panamax-schip in de ‘Musica’-klass, de MSC Magnifica. Binnen de volgende drie jaar zal de vloot van de Maatschappij dus 12 schepen tellen. Sinds 2003 wordt jaarlijks een schip aan MSC Cruises geleverd. Daardoor is MSC Cruises vandaag de maatschappij met de nieuwste vloot en het grootste aantal kajuiten met balkon.

     

    De aankondiging werd gedaan door de CEO van MSC Cruises, Pierfrancesco Vago, en door de CEO van Aker Yards Frankrijk, Jacques Hardelay. “Sinds de lancering van het belangrijke uitbreidingsprogramma in 2003 is MSC Cruises de grootste Europese cruisemaatschappij en de snelst groeiende cruiselijn ter wereld geworden. Deze aankondiging bewijst de inzet van de maatschappij om een dominante rol te spelen op de internationale cruisemarkt. Het beste van het Italiaanse design, innovatieve technologie en engineering, de ruime publiekszones en het grote aantal luxe passagiershutten met balkon maken de schepen van de MSC Musica-klasse ideaal voor de vereisten van de wereldwijde cruisemarkt en benadrukken het unieke aspect van het product van MSC Cruises”, aldus Pierfrancesco Vago, CEO van MSC Cruises. Hij voegde er nog aan toe: “In slechts drie jaar tijd heeft MSC Cruises met succes drie prototypes van schepen ontworpen in samenwerking met Aker Yards. Dat is vrij uniek in de sector en bewijst de professionele aanpak van ons jonge team binnen MSC Cruises”.

    “De uitbreiding van de vloot van MSC Cruises is evenredig met de groeiende cruisemarkt in de Benelux”, verduidelijkt Gualtiero Togneri, Algemeen Directeur MSC Cruises Benelux.  “De vraag naar het cruiseproduct kent een constante groei. Wat het grote succes van MSC Cruises maakt is zijn ongeëvenaarde stijl, passie voor kwaliteit en zin voor uitmuntendheid. Daar maakt MSC Cruises dan ook het verschil. Elke dag, weerspiegelen we deze groei op duizenden manieren op de toeristische markt van België, Nederland en Luxemburg. Ik ben fier deel uit te maken van een maatschappij in volle expansie en een speler te zijn in deze onweerstaanbare klim”.

     

    MSC Cruises heeft de besteling bevestigd bij Aker Yards in Frankrijk voor de bouw van een vierde schip in de “Musica”-klasse. Het vaartuig van 89.600 ton zal haar zusterschepende; MSC Musica, de MSC Orchestra (die voor het eerst uitvaart in mei 2007) en de MSC Poesia (die in 2008 geleverd wordt) vervoegen. De maatschappij verwacht ook nog de levering van de grootste twee post-Panamax-schepen die ooit gebouwd zijn door een Europese eigenaar, de MSC Fantasia en de MSC Serenata. Zij worden respectievelijk in 2008 en 2009 geleverd.

     

     


     

     

    14-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.luxaflex

     

    In het raam van de zomer
    Frisse en felle kleuren centraal in nieuwe vouwgordijnen Roman Shades van Luxaflex®

     

    Speels, spannend en superflexibel is de nieuwste collectie vouwgordijnen van Luxaflex®. Met een ruime keuze van stoffen in een waaier van kleuren en evenveel stijlen stel je zo je persoonlijk vouwgordijn samen. Wat meer kleur in je interieur? Of een frivool accent hier en daar? Met Roman Shades van Luxaflex® zit niemand voortaan nog verlegen om frisse ideeën.


    Meer dan 240 verschillende stoffen telt Roman Shades. Bij de samenstelling van de nieuwe collectie vouwgordijnen werden drie kernwaarden centraal gezet: structuur, design en kwaliteit. Het resultaat zijn eigentijdse, soepel vallende stoffen in verschillende transparanties en met verrassende designs. Blikvangers zijn de nieuwe burn-outstoffen en de streepdessins met hun opvallende kleur en structuur. Daarnaast omvat Roman Shades ook meer ingetogen basic stoffen, in zachte linnen- of markante katoenstructuren.


    Helemaal nieuw en exclusief zijn de 100% zijden stoffen: van stoere, ruwe zijde met een prachtige volle structuur tot zachte, glanzende zijde in uni of streeppatroon. Wat je ook verkiest, alle zijden stoffen worden altijd gevoerd met een kleurgecoördineerde stof en afgewerkt met een volant aan de onderzijde.



    De vouwgordijnen Roman Shades zijn er in vijf stijlmodellen: Visia en Bandino (romantisch en zacht, zonder baleinen), Ballina Voor, Ballina Achter en Linea (opties met baleinen voor een afgewerkte, moderne look). 


    Luxaflex® is niet voor niets pionier in raambekleding. Roman Shades biedt dan ook de exclusieve mogelijkheid om je vouwgordijn decoratief af te werken. Voorbeeld van een creatieve oplossing is de afwerking met knoopsluiting. Deze wordt toegepast op een model met volant (een extra strook onderaan) en op het vouwgordijn gestikt, waardoor het lijkt of de volant aan het vouwgordijn is geknoopt. Een andere decoratieve afwerking is om met de baleinen een koordbies mee te laten stikken, bijvoorbeeld in romantisch chenille of modern suede.

     

     

     

    14-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wijn nieuw zeeland
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Binnen vijf jaar omschakelen naar 100 procent duurzame productie

    Nieuw-Zeeland; land van de zuiverste wijnen

     

    Nieuw-Zeelandse druivenboeren en wijnmakers - toch al bekend om hun eerlijke, zuivere wijnen -  staan voor een enorme operatie. Binnen vijf jaar willen ze collectief omgeschakeld zijn naar een milieuvriendelijke, verantwoorde manier van produceren. Alle geclassificeerde wijnen uit Nieuw- Zeeland verdienen vanaf wijnjaar 2012 het predikaat duurzaam. Dit is haalbaar omdat 60 procent nu al de duurzaamheidsprincipes omarmt. Wie het 380 km lange ‘Classic New Zealand Wine Trail’ volgt, kan de zuivere intenties proeven en met eigen ogen aanschouwen.

     

    Door de belangrijkste wijngebieden van Nieuw-Zeeland (Hawke’s Bay, Wellington, Tararua, Wairarapa/Martinborough en Marlborough) loopt een schitterende bewegwijzerde route die langs alle beroemde wijnhuizen en vele nog onontdekte pareltjes voert: de Classic New Zealand Wine Trail. Bezoekers worden overal vriendelijk uitgenodigd om de heerlijke en eerlijke wijnen te komen proeven. Zoals de spraakmakende Sauvignons Blanc van Marlborough, die de wijnwereld op stormachtige wijze veroveren. Zij winnen met hun pure, citrusachtige karakter de laatste jaren hoofdprijzen op diverse internationale wijnconcours. Maar ook de rode Nieuw-Zeelandse Cabernets, Merlots en Syrahs zijn een ontdekking.

    De wijnhuizen, blikvangers vanwege hun vaak fraaie architectuur, fungeren soms als hotel, restaurant of Bed & Breakfast. Sommigen zijn al meer dan honderdvijftig jaar oud. Zoals Nieuw- Zeelands oudste Mission State, gevestigd in 1851 door Franse missionarissen. Onderweg zijn vele bezienswaardigheden op het gebied van kunst en cultuur; exposities, musea, galeries, boutiques maar ook historische gebouwen en boerenmarktjes. En dat alles in de setting van de adembenemende Nieuw-Zeelandse natuur. 

     

    Duurzaam produceren

    De Nieuw-Zeelandse wijnproducenten, verenigd in de SWNZ (Sustainable Winegrowing New Zealand) zijn toonaangevend in de wereld op het gebied van duurzame wijnproductie. Zij ontwikkelden in de afgelopen dertien jaar een eigen productiemethode: de Biogro Organic Grape and Wine Standard. Hierin staan de drie P’s van People, Planet en Profit (mensen, milieu en winstgevendheid) centraal. 60 Procent van de producenten, die 70 procent van de productie voor z’n rekening neemt, werkt al volgens deze standaard.

    Die producenten bouwen daarmee actief aan het wereldwijd erkende eerlijke, zuivere imago van de Nieuw-Zeelandse wijnen. Om hun handelspositie op de internationale markt te waarborgen, hebben ze het ambitieuze plan opgevat om voor het wijnjaar 2012 alle Nieuw-Zeelandse druiven en wijnen geproduceerd te krijgen onder de duurzaamheids standaard. Ze zijn voornemens een onafhankelijk instituut op te richten dat toetst aan de standaard en dat bovendien een wereldwijde marketingstrategie ontwikkelt en uitvoert.

     

     

     

     

    14-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jazz
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    GRAND CASINO BRUSSELS

     

    BELGISCHE JAZZ OP EEN MAGISCHE PLEK!

    Op 26 en 27 mei aanstaande

     

     

     

    Op 25, 26 en 27 mei aanstaande leeft Brussel op het meeslepende ritme van de Belgische jazz. Op deze dagen vindt namelijk de 12e editie van het Brussels Jazz Marathon plaats.

     

    Doorgewinterde artiesten van wereldniveau en jonge jazzbeloftes spelen dat hele weekend op 4 verschillende buitenpodia en in zo’n 50 bekende gelegenheden in de hoofdstad. Dit jaar is het Grand Casino Brussels twee dagen lang een middelpunt voor musici, jazzfanaten en liefhebbers van een gezelligheid en “echte” muziek.

     

    Op zaterdag 26 mei speelt DUO VARIAL van 22u30 tot 0u30. Deze groep met Olivier Grégoire (DJ Gregg) en Olivier Cima (gitaar) neemt ons mee naar “elektronische” en “instrumentele” sferen, doorspekt met “loungy”, “funky”, “latino” en “jazzy” melodieën.

     

    Op zondag 27 mei toont de lieftallige Miss Camille haar zangkunsten tussen 21u30 en 23u30. Deze 24-jarige artieste met vele talenten – ze is ook een begaafd danseres – brengt de “soul” & “blues” tot leven.

     

    De populaire Brussels Jazz Marathon is een cultureel evenement van hoogstaand niveau met gratis concerten waar elk jaar ruim 250.000 muziekliefhebbers uit binnen- en buitenland op afkomen.

     

    Als uitgaansgelegenheid vol plezier en vermaak opent het Grand Casino Brussels zijn deuren voor iedereen die een unieke avond wil beleven in een betoverende sfeer!

     

    Want dat is nu de kracht van het casino: je kunt er niet alleen iets drinken en eten (kleine en grote trek), maar ook een gokje wagen of gewoon genieten van het gezellige en vriendelijke decor. Kortom, een jazzconcert in een uitzonderlijk kader: de ideale combinatie voor een onvergetelijke belevenis in een cultureel weekend van internationale allure.

     

    14-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    13-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lente tex
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LENTE-ZOMER TEX-collectie bij Carrefour

     

    Ultravrouwelijke vormen met felle kleuren en pittige contrasten

     

    Het thema “City” stelt donkere rokjes en broeken voor in tinten als donkerblauw, muizengrijs of antraciet , die worden gecombineerd met pastel of beige topjes voor een klassiekere look of roze, felgeel of violet voor een opvallendere outfit. Al dan niet lange, rechte rokken, pantalons allerlei of trendy leggings in klassieke kleuren als zwart, off-white, nachtblauw, zilver of bruin worden dan weer opgefrist met felgekleurde bovenstukken. Centraal in het thema “City” staat de collectie in linnen, die wordt gedomineerd door wit in combinatie met zomerse pastels.

     

    De “Casual”-lijn houdt zowel van door en door zomerse kleuren als azuur, intens blauw, chartreuse en roze in al zijn schakeringen als van meer aardse tinten als kaki, beige, greige, grijs en bruin. Zonder het alomtegenwoordige wit te vergeten. Maxipull-overs en tuniekkleedjes worden gecombineerd met (strakke) denim of leggings voor een trendy geheel. Ook de bermuda eist een hoofdrol op deze zomer, en voor het jongere geweld mogen korte rokjes en hot pants niet ontbreken.

     

    Voor de minder zonnige dagen is er ook een breed aanbod jassen en vestjes, onder meer in de brede collectie outerwear voor ontspannen momenten.

     

    TEX Men: sportieve Sailor en coole Casual

     

    Ook de mannenmode van TEX scoort weer hoge ogen in de lente-zomer collectie 2007 met twee dominante thema’s: “Sailor” en “Casual Trendy”.

     

    Het thema “Sailor” stelt een geraffineerde lijn van sportief-stedelijke looks voor in verschillende kleurenpaletten, waarvan wit de basis vormt. Ecru, camel en chocolade vormen één waaier; de combinatie van klassieke tinten als groen, rood, blauw, marine en greige een andere. Een derde lijn biedt de verrassende combinatie van wit met aardetinten, oranje en turkoois. In een laatste kleurencollectie ten slotte wordt het wit uitgespeeld tegen blauw in al zijn schakeringen (lichtblauw, indigo en marine), grijstinten en zachtroze voor een verfijnd sportieve look. Gestreepte hemden vormen het hart van deze collectie.

     

    Navy Review zoekt het evenwicht tussen de stadsmode en de marinelook via de details en afwerkingen op hemden en broeken. In deze lijn domineren wit en zondoordrenkte tinten als groen, rood, blauw, aqua en roze, al dan niet in combinatie met elkaar. Gestreepte polotruitjes en witte hemden met stijlvolle motieven zijn de verplichte bovenstukken; katoen is het geprefereerde materiaal. De lijn Natural Urban gaat dan weer voor een scherpe snit en moderne vormen, bij voorkeur in neutrale kleuren en aardtinten.

     

    “Casual Trendy” is dan weer een jonger, meer dynamisch en informeel thema met veel gewassen katoen en jeans, vintage looks en gelaagde outfits die laten dromen van avontuur, zomeravonden aan het strand en “the California way of life”. Zowat de hele kleurenkaart komt aan bod: wit-blauw-rood, beige-kaki-roze, grijs-geel-oranje, bruin-chartreuse-off-white zijn maar enkele van de pittige combinaties die “Casual Trendy” tot een sterke lijn maken. Grote college prints en labels in reliëf, contrasterende texturen, patronen en kleuren, onverwachte afwerkingen en details … zorgen voor een urban trendy look, die vooral ook door de jongere garde enorm zal worden geapprecieerd. De stonewashed en/of wrinckled jeans en de cardigans met rits en kap zijn hier de absolute musts. Geruite hemden, fijne 100% katoentricots met klassieke denim vertalen zich dan weer in verzorgde casual outfits.

     

    13-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jvc lcd

     

     

    JVC LANCEERT NIEUW ASSORTIMENT LCD-SCHERMEN

     

     

     

    JVC lanceert een nieuw assortiment lcd-schermen met een superieure beeldkwaliteit, een uitgebreide waaier aan aansluitmogelijkheden en een stijlvol en zuiver design. Deze nieuwe opmerkelijke lcd-schermen zullen in vier schermformaten, nl. 26”, 32”, 37” en 42”, in een zwarte of zilveren uitvoering beschikbaar zijn.

     

    Voor de uitstekende beeldkwaliteit zorgen de JVC DynaPix, DynaPix Plus of DynaPix HD beeldprocessoren met een real time videoprocessor die de kwaliteit van om het even welke videobron voortdurend verbetert om haar in WXGA-resolutie te kunnen weergeven. En ook de signalen in standard definition worden met behulp van de hoofdcomponenten van de IP-convertor verbeterd. De DynaPix, DynaPix Plus en DynaPix HD zorgen overigens niet alleen voor een betere beeldkwaliteit, maar bevatten daarnaast ook een aantal ruisreductiesystemen die doeltreffend inwerken op de signalen van conventionele analoge SD- tot de meest recente HD-bronnen. Bovendien zorgen de componenten van de DynaPix, DynaPix Plus of DynaPix HD-support voor een nauwgezette aanpassing van kleur, contrast en contouren om de gebruiker de best mogelijke beeldkwaliteit te kunnen aanbieden.

     

     

    13-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jvc beeld

     

    BEELDKWALITEIT EN VEELZIJDIGHEID STAAN CENTRAAL BIJ DE INNOVATIES VAN DE EVERIO G SERIE VOOR 2007

     

     

     

    JVC heeft zijn recentste line-up voor haar Everio G camcorders voorgesteld met de introductie van nieuwe functies waarbij beeldkwaliteit en veelzijdigheid primeren. Hiermee baseert JVC zich op zijn ervaring als pionier op het vlak van hard disk camcorders om een productaanbod voor een ruim doelpubliek voor te stellen.

     

    Tussen de innovaties die aan het Everio G gamma aangebracht werden, treffen we o.a. de 'one-touch¹ archiveringsfunctie aan. Met een simpele druk op de DIRECT DVD-knop kan de gebruiker daarmee voortaan beelden van zijn camcorder naar een optionele SHARE STATION dvd-brander of pc wegschrijven om ze automatisch op dvd te laten branden.  Bovendien kan elke videast zijn opnames voortaan ook gemakkelijk op pc opslaan dankzij de DIRECT BACKUP-functie en een snelle USB 2.0-poort, waardoor er ruimte vrijgemaakt wordt op de harde schijf van de camcorder. Een andere innovatie in de wereld van de hard disk camcorders is de DV-uitgang (IEEE 1394: i.LINK) waarmee opnames op een eenvoudige manier naar een dvd- of hdd-recorder gekopieerd kunnen worden en waarmee ook opnames via tal van NLE-applicaties (Non-Linear Editing) geïmporteerd kunnen worden. De terminal zelf bevindt zich op het docking station Everio Dock dat voortaan bij de meeste modellen meegeleverd zal worden.

     

     

    13-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mc cain
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    McCain ijvert voor het gebruik

    van gezonde frituurolie.

     

     

     

    Evenwichtige voeding is vandaag een zeer actueel thema. En het eten van frieten en aardappelen roept bij de consumenten regelmatig vragen op over de voedingswaarde. Zij kennen zeker de lekkere smaak en het plezier van een portie frieten, maar zijn minder vertrouwd met de nutrionele eigenschappen.

     

    Als wereldleider in de productie van frieten deelt McCain aldus Jean-Louis Gilardi, Vice President Europe van McCain, de bezorgdheid van de wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Een bijzonder groot deel van de McCainproducten wordt voor consumptie, immers in olie afgebakken, maar oliën zijn een van de grootste boosdoeners in het aantasten van de menselijke gezondheid.

     

    McCain streeft er dan ook naar om een aangepaste olie te vinden die maximaal aan de gezondheidsnormen beantwoordt. Niet alle landen beschikken over dezelfde leveranciers en sommige landen verbieden in hun wetgeving bepaalde producten. De opstart van de Europese actie “gezonde olie” vond in Brussel plaats.

     

    De McCainproducten, inzonderheid frieten, slorpen veel vetten op zodat het gebruik van gezonde olie noodzakelijk is. Aardappelproducten kunnen vanuit deze optiek dan ook niet langer worden aanzien als ‘schadelijke of ongezonde’ facetten, maar tekenen zich opnieuw uit als een volwaardig onderdeel van elke maaltijd. Dit betekent evenwel dat rusthuizen, scholen en ziekenhuizen dankzij de inspanningen van McCain, opnieuw de kans krijgen om aardappelproducten op het menu te zetten en de negatieve spiraal te doorbreken. Bovendien biedt het McCain assortiment ook voorgebakken producten met gezondheidsgaranties die probleemloos kunnen weerhouden worden. Ook de kant-en-klare producten zijn een pluspunt vermits de grootkeukensector hier bovendien een groot pak energiebesparingen notificeert.

     

    Frieten blijven in de Westerse samenleving synoniem van heerlijk genieten. Toekomstgericht krijgen ze dankzij de nieuwe samenstelling van de olie, de kans om zich eens te meer als ‘genotselement’ te profileren.

     

    De smaakervaringen uit het verleden die onmogelijk van de actualiteit kunnen worden losgekoppeld,  bieden de consumenten opnieuw de kans om heerlijk te genieten van een gezond pakje friet waardor het ganse aardappelassortiment tot een gezond hoogtepunt kan uitgroeien.

     

     

     

    13-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liberty tv

     

     

    www.libertytv.com :

    de baas op het gebied van zuiver “vluchten”

     

     

    De site, www.libertytv.com, laat zich kenmerken door haar verschillende aanbiedingen, haar eenvoudig gebruik en haar om de 15 minuten bijgewerkte inhoud. Een andere belangrijke troef : de mogelijkheid die zij biedt aan haar internetgebruikers om vliegtuigtickets te reserveren met vertrek in België of in Frankrijk. En dit tegen een prijs die nergens zo laag is.

     

    Liberty TV is “de” aanbeveling op het gebied van zuiver “vluchten”. Of het nu voor een vaste vlucht of een lage prijs vlucht, een plezierreisje of zakenreis is, het informaticasysteem laat iedereen op ieder moment kennis maken met het aantal resterende plaatsen voor een vlucht, de uurregeling, en de prijzen van de beoogde bestemming die door de verschillende maatschappijen worden gehanteerd.

     

    De tarieven aangeboden door Liberty TV zijn bij meer dan 80% van de gevallen de laagste op de markt. Een schandelijk tarievenbeleid brengt Liberty ertoe de prijs onmiddellijk te doen dalen ingeval zij vaststelt dat ze niet de meest concurrerende van de markt is. Aanbiedingen van vliegtuigmaatschappijen voor eenzelfde bestemming vlot vergelijken wordt kinderspel !

     

    De site van Liberty TV maakt het iedereen mogelijk om op korte tijd de relevantste reisinformatie te bekomen. Zonder de perfect veilige betalingswijzen te vergeten. Zuiver “vluchten” boeken op www.libertytv.com is een efficiënte oplossing die het leven van vele mensen, die bezorgd zijn om de wereld aan de laagste prijs te doorlopen,  vergemakkelijkt.

     

    13-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.carlsberg

     

    Carlsberg doet luxe jacht cadeau

    Nieuwe promotiecampagne bouwt verder op succesvolle ‘Private Jet’ campagne vorig jaar

     

     

     

    Carlsberg, één van de grootste bierproducenten ter wereld, start een nieuwe wedstrijd waarbij men zijn eigen luxe jacht kan winnen. Wie één van de komende weken en maanden een Carlsberg drinkt maakt kans op een zeven dagen durende cruise met drie vrienden op een luxe jacht, met exclusieve bediening. Daarnaast schenkt Carlsberg nog honderden andere schitterende prijzen weg. De nieuwe ‘Private Yacht’ campagne is een vervolg op de succesvolle ‘Private Jet’ campagne van vorig jaar.

     

    Met drie vrienden in alle luxe ronddobberen langs de prestigieuze kusten van St.-Tropez, Cannes en Monaco. Dat is de inzet van de ‘Private Yacht’ wedstrijd die Carlsberg dit jaar organiseert. Al wat men moet doen is zich registreren via de website www.carlsberg.be en de code die op alle aangekochte flesjes en blikjes Carlsberg staat ingeven. Iedere maand worden 3 finalisten geselecteerd uit de geregistreerde codes. Wie geregistreerd is op www.carlsberg.be krijgt een bericht of hij al dan niet tot de finalisten behoort. Begin augustus vindt de finale loting plaats onder de 12 finalisten. De winnaar mag de eerste week van september, samen met drie vrienden, inschepen op zijn eigen luxe jacht.

     

    Naast de hoofdprijs zijn er nog tal van andere schitterende prijzen te winnen. Zo verloot Carlsberg iedere maand een luxueuze trip naar Monaco voor 2 personen. Wie meer dan 6 codes verzamelt per maand maakt kans op deze fantastische prijs. Daarnaast maakt iedereen die meer dan 3 codes per maand ingeeft iedere week kans op een exclusief uurwerk van Tissot. Ten slotte geeft Carlsberg iedere dag 6 zonnebrillen en 6-clips Carlsberg cadeau. Om kans te maken op deze dagprijzen kan men zijn code gewoon door sms’en naar het nummer 3770. Men ontvangt onmiddellijk een sms terug met de melding of men al dan niet gewonnen heeft. Ook wie deelneemt via de website maakt kans op deze dagprijzen.

     

    Meer informatie over de ‘Private Yacht’ campagne vindt u terug op www.carlsberg.be

     

    13-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tuincocoon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ongestoord en exclusief genieten in je eigen tuin

    De tuincocon wordt dé blikvanger van deze zomer!

     

     

     

    Stijlvol relaxen doe je deze zomer in een trendy tuincocon van Cocon Center. De tuincocon is dan ook een ware eyecatcher in de tuin: de vorm en afwerking zijn stijlvol en apart. In de cocon is het heerlijk verpozen: absoluut winddicht, met hoog zitcomfort en veilig voor de blikken van de buren.

     

    Cocoonen in de tuin wordt een echte rage. Een dutje doen, nippen aan een glaasje champagne of rustig een boek lezen. Ongestoord genieten, daar droomt toch iedereen van? Maar privacy is zelfs in je eigen tuin niet zo vanzelfsprekend. De tuincocon is de perfecte schuilplaats om even heerlijk te relaxen: rustig alleen of gezellig met z'n tweetjes, uit het zicht van de buren.

     

    Het design van de tuincocon is gebaseerd op de mondaine strandzetels zoals men die kende in het begin van vorige eeuw. De cocon heeft dan ook een zeer luxueuze en prestigieuze look, al is de romantische, nostalgische sfeer van weleer nooit ver weg. De tuincocons bestaan in verschillende afmetingen, van een enkelzit tot een zeer ruime tweezit.

    Maar de allergrootste troef van de tuincocon is wel het zitcomfort. De rug is viervoudig verstelbaar, zodat je kan zitten, relaxen, half liggen of volledig liggen. Elke stand geeft optimaal steun aan het volledige lichaam. De extra dikke zitting, de hoge rug, de verstelbare nekkussens, de ergonomische beensteunen en de bijpassende knuffelkussens zorgen voor een ongekend zitcomfort.

     

    Twee wegklapbare coctailtafeltjes, armsteunen, een gsm-tasje en een krantenhouder worden standaard op de cocon gemonteerd. Bij het model "Luxus" werd 1 klaptafeltje vervangen door een iets grotere bistrotafel, geschikt voor de hapjes, de fles champagne, de laptop of het huiswerk.

     

    Onder het zitgedeelte is bovendien een bergruimte voorzien voor de beensteunen, de hoes of andere accessoires. De wieltjes onderaan het meubel maken het geheel nog flexibeler: daarmee draait je de cocon tegen de wind in of naar de zon toe, al naar believen. Absolute winddichtheid zorgt ervoor dat je van 's morgens tot 's avonds in je cocon kunt genieten, zelfs op frissere dagen.

     

    Voor alle tuincocons zijn er op maat gemaakte afdekhoezen. De hoezen houden de cocon schoon en droog en dus altijd instapklaar. Door het ademende materiaal kan de cocon optimaal verluchten en maakt schimmel geen kans. Wegbergen voor de winter hoeft dus niet: u kunt de tuincocon zonder zorgen het hele jaar door buiten laten staan.

     

    12-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vacansoleil lente
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Vacansoleil: Lenteaanbiedingen tot 30% korting

     

     

     

    Na het succes in voorgaande jaren brengt Vacansoleil Camping Holidays ook dit jaar een grote serie lenteaanbiedingen uit. De kortingen lopen op tot 30% voor een verblijf in de maanden april, mei en juni.


    Een groot aantal luxe stacaravans en volledig ingerichte bungalowtenten is dit voorjaar wederom extra scherp geprijsd. De extra kortingen gelden voor accommodaties op 57 topcampings in zeven Europese landen: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië en Kroatië.

    De lenteaanbiedingen zijn te vinden onder het kopje “aanbiedingen”. www.vacansoleil.be

     

     

    12-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    GROEIEND CONGRES- EN SEMINARIETOERISME IN WEST-VLAANDEREN.

     

     

    In 2007 bundelen Westtoer, het provinciebestuur, de Kust, het Brugse Ommeland, de Westhoek, de Leiestreek én Brugge de krachten om het congres- en seminartoerisme in West-Vlaanderen te promoten. Met nieuw initiatieven in print en online presenteert Westtoer het ruime aanbod van privé-partners en de Dienst voor Toerisme in steden/gemeenten. Nieuw voor 2007 is de samenwerking met Brugge (Meeting in Brugge). In vergelijking met 2001 is het aantal aankomsten voor het congres- en seminarietoerisme in de vier regio’s en Brugge gestegen met 19 procent, maar blijft ver beneden de aangeboden mogelijkheden.

     

    Patrick van Gheluwe, voorzitter Westtoer en gedeputeerde voor Toerisme en Recreatie: “Het doel van onze missie is duidelijk: de vier West-Vlaamse regio’s en Brugge promoten als een bestemming voor congres- en seminarietoerisme en het marktaandeel ten opzichte van andere seminariebestemmingen in Vlaanderen vergroten. Naast de Kust en Brugge beschikken ook de Westhoek, de Leiestreek en het Brugse Ommeland over voldoende troeven om te wedijveren tegen grote steden als Gent, Brussel en Antwerpen die traditioneel als congres- en seminariebestemming worden gekozen. Brugge blijft een uniek gegeven. In 2007 werken Westtoer en meeting in Brugge voor de eerste keer intens samen om de kunststad te promoten als bestemming voor congres- en seminarietoerisme. Deze samenwerking betekent een meerwaarde in de promotiecampagnes voor het West-Vlaamse aanbod en dit bij diverse doelgroepen.”

     

    Voor de onlinepromotie van het volledige aanbod zijn twee nieuwe URL’s gecreëerd. De URL www.meetingwestflanders.be geeft de totaalpagina voor West-Vlaanderen. Van hieruit kiest de meetingplanner voor de Kust, Brugge of de groene regio’s. Specifiek voor de groene regio’s presenteert Westtoer de URL www.greenwestflanders.be . In deze website wordt het congres- en seminarietoerisme van de Westhoek, Het Brugse Ommeland en de Leiestreek gebundeld en is een link voorzien met de regiosites voor toeristische informatie. De websites bieden ook een nieuwe service: bedrijven en organisaties kunnen gebruik maken van een zoekmachine om een locatie en/of een incentive-idee te vinden. Geïnteresseerden kunnen via deze weg tevens rechtsreeks met de aanbieders communiceren.

     

    Drie brochures verruimen de communicatie-instrumenten. De brochure ‘ Meetcentives Kust’ vermeldt faciliteiten voor meetings, congressen, incentives en bedrijfsevenementen. In de brochure ‘Meetcentives Brugse Ommeland, Westhoek en Leiestreek’ vind je het uitgebreid aanbod in deze regio’s. De brochure ‘Meeting in Brugge’ accentueert zich vanzelfsprekend op alle vergader- en hotelaccommodaties die deze kunststad te bieden heeft.

     

    De brochures zijn gratis verkrijgbaar bij Westtoer, Kon. AlbertI-laan 120, 8200 Sint-Michels-Brugge. Tel 050/305 500 fax 050-305 590. info@westtoer.be

    www.meetingwestflanders.be en www.greenwestflanders.be

     

    12-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.marriott gent
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    GHENT MARRIOTT.

     

     

     

    De stad Gent combineert een indrukwekkend verleden met een bruisend heden. Het kan geen toeval zijn dat Gent een hele serie treffende namen heeft verzameld over de jaren: historisch hart van België, een stad voor alle tijden, een middeleeuws Manhattan …

    Gent is wel degelijk één van de mooiste historische steden van Europa en het komt dan ook niet als een verrassing dat Marriott Hotels Gent heeft gekozen voor zijn eerste hotel in België buiten Brussel.

     

    Het Ghent Marriott ligt aan de oevers van de Leie en brengt een moderne look naar een charmante locatie. Geschiedenis en de nieuwste modetrends leven harmonieus samen, zowel in het hotel als in de stad! Het hotel is slechts enkele minuutjes wandelen verwijderd van de winkelstraten en de universiteit en biedt een uitzonderlijk uitzicht op enkele belangrijke sites van de stad.

     

    Het Ghent Marriott bezit alle elementen om de meest verschillende klanten te behagen met vele onverwachte contrasten. Alhoewel de façade aan de Korenlei onveranderd bleef, heeft het interieur een ultramoderne look, benadrukt door de spectaculaire glazen constructie over de ruim atrium hal.

     

    Het elegante Ghent Marriott, een volledig niet-roker hotel, is een bestendige uitnodiging om een nieuwe frisse aanpak te ontdekken, sterk verschillend van de traditionele hotels. Onder de 150 kamers tellen we naast een presidentiële suite, een 10-tal kamers en suites die in de gerestaureerde 16de eeuwse huizen gelegen zijn, met een fantastisch zicht op de Leie.

    Of de reiziger hier nu op zakenreis is, voor een speciale gelegenheid of gewoon om de lokale cultuur op te snuiven, het Ghent Marriott biedt een perfecte uitvalsbasis voor diverse ontdekkingen met speciale extra’s, die de gast het ‘thuis gevoel’ meegeven. Bovendien bieden de kamers een snelle internetaansluiting, luxe beddengoed en toiletartikelen, maar ook een ruime werkplek.

     

    Ondanks het feit dat het Ghent Marriott de naam draagt van een grote Internationale keten, is het hotel ook een plaats waar de Gentenaar zich thuisvoelt, een miniatuur Gent als het ware.De ruime lobby is een perfecte ontmoetingsplek in het centrum van de stad. Het restaurant ‘Korenhuis’ ontleent zijn naam aan het feit dat het op de Korenlei is gelegen, aan de vroegere graankaaien en dat het in een gerenoveerd 16de patriciërshuis gelegen is. Het interieur reflecteert ook de atmosfeer van een klassiek herenhuis met smaakvolle moderne details en met het design en de verwachtingen van de hedendaagse globale cultuur. Er is een aparte toegang zodat fijnproevers niet door het hotel moeten om van de culinaire geneugten te genieten.

     

    Gent is ook de bloemenstad van België. Deze reputatie voor prachtige bloemen en hun invloed is reeds zeer oud: de Franse koningen gebruikten de ‘fleur-de-Lys’ op hun kledij en voerden ze in hun wapensschild als een koninklijk symbool. Naast de lelie is Gent natuurlijk ook bekend voor zijn begonias, azalea’s en korenbloemen. De korenbloem, in het engels poppy, is een wilde bloem die veel in de velden van de regio voorkomt en die wereldberoemd werd gemaakt door de Engelse soldaten die in WO1 “the poppy fields of Flanders” beschreven in gedichten en brieven. De Poppi cocktail en lounge bar ontleent zijn naam aan dit grafisch symbool van de regio en heeft een opvallend rood en zwart decor.  De binding met de Gentenaar wordt hier opnieuw verstevigd door een aparte toegang.

     

    En ‘last but not least’ zullen de organisatoren van vergaderingen en evenementen blij zijn met de 420m² extra vergaderruimte die in Gent beschikbaar is. De meetingruimte is makkelijk en snel opdeelbaar in 7 verschillende zalen. Alle ruimten hebben daglicht en de grote zaal ‘ De Korenlei” heeft bovendien een prachtig uitzicht op de Leie en de mooie gildenhuizen langs beide oevers. Alle zalen zijn uitgerust met de meest moderne high tech infrastructuur, waardor elk type van meeting probleemloos kan worden georganiseerd.

     

    Voor het comfort van zijn bezoekers stelt het hotel eveneens een ondergrondse parking ter beschikking, een fitnessruimte, een business center, internet aansluiting in het ganse hotel en 24 uur room service.

     

     

    Het Ghent Marriott biedt ruime mogelijkheden om het bruisende hart van België en Gent te ontdekken en is meteen een levendige introductie tot één van de meest fascinerende steden van Europa.

    Ghent Marriott, Korenlei 10, 9000 Gent – tel 09/233 93 93

    www.marriottghent.com

     

     

     

     

     

     

    12-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kef wireless
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    KEF introduceert draadloze technologie voor thuisbioscoop


    Specialist in audio KEF maakt voortaan komaf met alle kabelgeknoei bij de installatie van een thuisbioscoop. Het draadloze systeem KHT5000 is dan ook een revolutie op zich: een probleemloze geluidsinstallatie zonder kwaliteitsverlies.


    KEF betreedt de markt van draadloze producten met de introductie van de draadloze technologie in het KEF Home Theatre 5000-gamma. Het gaat om een module met een zender en twee draadloze audio-ontvangers die aangesloten kan worden op het bestaande systeem. Op die manier kan iedereen met een model van het KHT5000-gamma zijn systeem uitbreiden met draadloze functionaliteit.


    De technologie van KEF maakt gebruik van hetzelfde frequentiebereik (2,4 GHz) als de klassieke WiFi. Om bestand te zijn tegen alle storingen – zoals Bluetooth, microgolfovens, mobiele telefoons of andere elektronische apparaten die voor interferentie kunnen zorgen – heeft KEF zijn systeem uitgerust met een zeer geavanceerde foutcorrectie met continue automatische selectie van de optimale frequentie.


    Het draadloze systeem voor het KHT5000-gamma, verkrijgbaar in zwarte lak of met een zilverkleurige satijnglans, zal in België te koop zijn vanaf april 2007 (richtprijs: 525 EUR). De draadloze functionaliteit zal binnenkort ook compatibel zijn met de andere KEF-modellen.





     

    12-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.futuroscope
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    “FUTUROSCOPE RESORT”

     

     

     

    Meer dan ooit blijft het jarige Futuroscope een attractiepark met een avontuurlijke, ludieke maar vooral pedagogische waarde. De 20ste verjaardag die in 2007 wordt gevierd, staat bol van activiteiten die nieuwe sensaties en ongekende emoties met zich brengen.

     

    Het attractiepark lokt jaarlijks meer dan één miljoen bezoekers, 32 miljoen sedert de opening in 1987. De nieuwe attracties verstevigen de drie items van het park, nl. het beleven van ongebreidelde sensaties, de wereld op een andere manier leren bekijken en dromen van de toekomst.

    Tot de nieuwe attracties behoren o.m. een expeditie op de Blauwe Nijl, een waterbeleving ‘eclabousse’, dansen met robots en futurobot. Futurokids is een verzamelnaam voor talrijke attracties die de kinderen centraal plaatsen en hen een betoverende toekomst laten beleven.

     

    Nieuw is anderzijds het concept “Futuroscope Resort” dat op initiatief van het hotel Plaza en in samenwerking met het Palais de Congrès en het attractiepark wordt gelanceerd. Initiatiefnemer Alain Joffard wil met dit nieuwe concept de drie partners een ruimer aandeel in het zakentoerisme en het evenemententoerisme in Frankrijk bezorgen.

     

    Het Plaza hotel biedt 274 kamers op twee comfortniveaus, nl. het Plaza hotel en de Top Club Plaza. Dit laatste segment beantwoordt integraal aan de strengste eisen van de moderne zakenman. Met 4 vergaderzalen en 8 boardrooms kan het Plaza hotel diverse meetings herbergen. Diverse gastronomische projecten zorgen ervoor dat het ‘exclusieve’ kader van zowel het comfortniveau Plaza als het luxueuzere comfortniveau Top Club Plaza Exclusive, de gasten optimaal verwennen.

     

    Het nabijgelegen Palais de Congrès  knipoogt met 17 modulabele zalen rechtstreeks naar het meetingtoerisme, de zalen zijn immers perfect geschikt voor groepsactiviteiten en /of commissievergaderingen. Bovendien beschikt met Congressenpaleis over maar liefst drie Amfitheaters, het Groot Amfitheater kan tot 1150 deelnemers herbergen, het Nieuwe amfitheater zowat 300 en het Kleine Amfitheater nog 150. Ook de restauratieruimte van 1100m² kan op meerdere manieren worden ingedeeld.

     

    Het Parc Futuroscope tenslotte zorgt voor diverse activiteiten inzake teambuilding, groepswerk en individuele opdrachten. Vanzelfsprekend kan het Parc Futuroscope ook als ontspanningsact in het Congrestoerisme worden opgenomen.

    Meerdere attracties kunnen volledig worden afgehuurd maar ook avondlijke projecten zitten in het aanbod verweven. Het restauratie-aanbod omvat o.m. een leerrijke ervaring met de moleculaire keuken van Henri This, in het park gepromoot door Noël Gutrin.

    Tot de ontspanningsmogelijkheden in de onmiddellijke omgeving behoren o.m. golf, zeilen, paardrijden, autosporten en schattenjagen. Maar ook de Marais Poitevin, de haven van La Rochelle en de kastelen van de Loire zijn minder dan een uurtje rijden van het ‘Futuroscope Resort’ verwijderd.

     

     

     

    11-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aoste recept3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen



    • Gevulde peren met Aoste Authentique Kalkoengebraad

    Ingrediënten 16 sneetjes Aoste Authentique Kalkoengebraad (2 pakjes), 2 peren, 1 limoen, 1 rode ui, 150 g champignons, 50 g blauwe kaas, 1 el gehakte dragon, 1 el olijfolie, 1 mespunt kaneel, versgemalen peper en zout


    Bereiding
    Schil de peren, snijd  in twee en verwijder het klokhuis. Giet er wat limoensap over. Snipper de ui en de dragon fijn. Snijd de champignons in zeer kleine blokjes of schijfjes. Stoof de gesnipperde ui glazig en doe er vervolgens de champignons bij. Laat al roerend bakken. Kruid met een mespunt kaneel, peper en zout. Schik wat kalkoengebraad in de peer en voeg er de champignonmengeling met de blauwe kaas aan toe.

    11-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.herge 100
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Exclusieve, genummerde editie voor verzamelaars

    Delacre brengt dubbele hommage
    voor 100e verjaardag van Hergé

     

     

     

     

     

    In 2007 vieren we de 100ste verjaardag van Hergé, de geestelijke vader van Kuifje, Quick en Flupke en tal van andere, onvergetelijke personages. Delacre en Moulinsart, dat het erfgoed van Hergé beheert, slaan opnieuw de handen in elkaar en presenteren twee magnifieke koekjestrommels naar aanleiding van dit feestelijke jubileum.

     

    Eerbetoon aan de meester

    We schrijven 22 mei 1907 wanneer Georges Remi wordt geboren, de geniale graficus en auteur die met zijn initialen als pseudoniem de wereld zou veroveren. Het werk van Hergé werd een bron van plezier voor vele miljoenen lezers. Het spreekt iedereen aan en is toch heel herkenbaar van bij ons. Ook nieuwe generaties blijven gefascineerd door zijn universum, dat hij in unieke, klare lijnen op papier zette.

     

    Lange doos met personages op de zijkant

    Met hun langwerpig formaat springen deze trommels direct in het oog. Origineel, modern en extra handig als bewaarbox. Op de korte kanten herkennen we aan de ene zijde Jo, Suus en Jokko, aan de andere Quick, Flupke en Agent 15. Op de lange zijdes vinden we tal van personages uit de entourage van Kuifje terug, met uiteraard trouwe vrienden als Haddock, Zonnebloem en Bobbie. Ook notoire schurken als Allan en Müller duiken op, net als de ergerlijke meneer Lampion en Abdallah, nachtmerrie aller ouders. De signatuur van Hergé staat als een bekroning boven deze eregalerij. De Quick en Flupke trommel - de allereerste van Delacre - zal des te gegeerder zijn bij verzamelaars omdat de oplage nog beperkter is dan die van de Kuifje-trommel.

     

    De Kuifje-trommel

    Het deksel van de Kuifje-trommel toont de avontuurlijke reporter rechts, met links Jansen en Janssen tegen een warmrode achtergrond. Kuifje is in een vrolijke conversatie gewikkeld met de geheimagenten. De bijzondere afmetingen van de trommel passen wonderwel bij de figuren, het beeld lijkt net een strip uit een album van Hergé.

     

    Uniek assortiment voor de Hergé-trommel

    Het assortiment in deze Hergé-editie onderstreept de kwaliteitstraditie van Delacre. Uiteraard vinden we klassiekers terug als de Marquisettes en de Biarritz. De Delichoc verleidt met zowel pure als melkchocolade, en die verleiding wordt nog groter met Suprèmes, Caracas en Brazil in het aanbod. De Cigarette Russe mocht evenmin ontbreken, in originele versie en met cacao. De trommel bevat twee afzonderlijke, luchtdicht verpakte schaaltjes. Zo staan er altijd heerlijk verse koekjes op de koffietafel.

     

    Belgische iconen

    De namen van Delacre en Hergé zijn verweven met de geschiedenis van België en Brussel. Charles Delacre begon met de productie en verkoop van chocolade in de jaren '70 van de 19de eeuw. Zijn eerste winkel bevond zich vlakbij de Grote Markt. Dankzij de exceptionele kwaliteit werd Delacre toen al hofleverancier.

    Wanneer Hergé in 1907 werd geboren, in hartje Brussel, was Delacre sterk gegroeid en met zijn productie naar Vilvoorde verhuisd. Heel wat koekjesvariëteiten ontstonden in die periode. Terwijl Hergé aan zijn oeuvre werkte, bleef Delacre zijn aanbod verfijnen. Kwaliteit was (en is) daarbij altijd de eerste en de grootste zorg. Net als bij Hergé, die aan de tekentafel - wellicht met een koffie en Delacrekoekje bij de hand - zijn stijl bleef perfectioneren.

     

    Een feestelijk jaar voor Hergé

    Naast de feestelijke editie van deze trommels kunnen we ook uitkijken naar andere initiatieven die terugblikken op het leven en werk van Georges Remi.

    Op 10 januari 2007, de verjaardag van Kuifje, wordt een fresco van de avontuurlijke reporter ingehuldigd in het Zuidstation. En van 7 mei tot 19 augustus 2007 loopt de musical “Kuifje en de Zonnetempel” in Oostende.

    Kuifje zal bovendien de wereld rondreizen met De Post: België, Frankrijk en Zwitserland brengen speciale Hergé-postzegels uit in dit jubileumjaar.

     

     

    11-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.carrefour lente
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

                                                              

    Stralend de lente in met de TEX-collectie bij Carrefour

     

    Natuurlijk lichte weefsels en pittige kleuren laten het zomeren in de hypermarkt

     

     

    Weer of geen weer, met de TEX-collectie halen mode- én prijsbewuste fashionista’s vanaf deze lente gegarandeerd de zon in huis. Carrefour trekt immers resoluut de kleurenkaart. Felle tinten - onderling gecombineerd, gedragen met (gebroken) wit of als contrast met donkere kleuren - fleuren de garderobes op. Turkoois, alle variaties van roze, paars, felgeel, al dan niet met zilveren accenten, prints of patronen … Passie en pit te over in de rekken van de hypermarkt! Dé trend voor de lente is echter de monochrome wit / zwartlook, voor de verrassing gecombineerd met beige. Qua modellen blijven ¾ broeken en bermuda’s het straatbeeld domineren, evenals broeken en rokken in alle vormen – wijd en vrolijk, stijlvol strak of kort en krachtig. Een must in 2007: de legging, die vanonder getailleerde maxipull-overs, tuniekkleedjes en korte rokjes de benen strekt. Tot slot is ook denim dit seizoen opnieuw een topper, gaande van de “skinny jeans” over “boy-ish” modellen tot de befaamde “hot pants”. Alle deze ultravrouwelijke trends worden overigens zowel voor dames als voor jonge meisjes ontwikkeld.

     

    Ook voor de heren wordt de zomer modieus en zacht van prijs. De casual trend gaat voor stoere kleurencombinaties als indigo en rood, kaki en roze of nog grijs en oranje op gewassen katoenen hemden. Stonewashed of wrinkled jeans worden gedragen met prints, geborduurde hemden, fijne katoenen truien of cardigans met kap. De klassiekere Sailor-collectie gaat voor de marinelook. Veel strepen dus, onder meer voor de polotruitjes. Groen, rood, donkerblauw en bruin domineren het kleurenpalet. Ook katoenlinnen witte hemden met fantasiemotieven beloven een leuke lente voor de heren.

     

    Voor de kinderen tenslotte wordt de zomer één vrolijke boel: springlevende kleuren in combinatie met elkaar, dynamische bloemen- en Hawaï-prints en sportieve denimlooks met trendy accessoires zetten de toon. Meisjes mogen al eens hun romantische kant laten zien met bloemenjurkjes en paisley-motieven in fuchsia en roostinten; de jongens kiezen voor hip en stoer met het rugby of het surfer thema. Voor iets formelere gelegenheden kunnen beide dan weer terecht bij de tijdloze, stijlvolle matrozenlook.

     

     

    10-04-2007 om 09:42 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.petermolen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    PETERMOLEN

    Outdoor cooking

     

     

     

    Dit nieuwe boek van Peter De Clercq is een uitnodiging om eerst languit te liggen lezen en daarna nog heel vaak ter hand te nemen om familie en vrienden te overtuigen van je kookkunst. Het is evenzeer een mooi kijkboek, dankzij de schitterende foto’s van Lennert Depretere (gerechten) en Magali Sibille (locaties).

     

    Dit boek is veel meer dan een schitterend grill- en barbecueboek, geschreven door de absolute BBQ-kampioen Peter De Clercq. Jawel, er staan heel wat bereidingen in die de creativiteit van Peter, perfect combineren met het feit dat iedereen ze makkelijk zelf kan klaarmaken. Een boek, gewoonweg boordevol ideeën uit het brein van een culinaire meester die gepassioneerd is door vuur.

    Daarenboven biedt het boek ook een boeiende en niets verhullende kijk achter de schermen van de programmareeksen ‘Petermolen’ die aanvankelijk op een aantal regionale zenders te zien waren en latere edities nationaal op S.televisie. Het boek toont de bekende Vlamingen die aan het programma deelnamen, de sfeer voor en achter de camera, onze eigen Belgische kust, maar meer nog in de prachtige streek van Elounda op Kreta waar de S.televisiereeks ‘Petermolen op de rooster’ werd opgenomen. BV’s werden figuurlijk op de rooster gelegd, terwijl Peter het roosteren letterlijk uitvoerde.

     

    Peter De Clercq is eigenaar en chef-kok van restaurant Elckerlyc in Malgedem, waar grillen en barbecuen de specialiteit van het huis zijn. Met sprekend gemak temt hij de vlammen tot een rode gloed; hij slaagt er steeds weer in perfecte gegrilde en gebarbecuede gerechten te serveren. Zijn geheim is geen geheim: kennis van zaken en ingrediënten van topkwaliteit.

    Eerder publiceerde hij bij Roularta Books de Eigentijdse barbecuen; Grill & barbecue voor alle seizoenen, Roken en Barbecue de wereld rond.

     

    Petermolen – Outdoor Cooking

    Uitgeverij Roularta Books

    ISBN 978 90 8679 061 6 – prijs 20€

     

    Petermolen is een uitdaging en een aansporing. Jezelf overtuigen van je kookkunst en lekker dagdromend genieten van talloze gezellige momenten en van heerlijke gezonde bereidingen.

     

    10-04-2007 om 09:34 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuw bij exki: “EKiLIBRE by DIETEO”

     

     

     

    EXKi is op nauwelijks enkele jaren uitgegroeid tot een snelkeukenconcept van topkwaliteit met aandacht voor natuurlijke en verse producten.

     

    Het concept steunt op vier belangrijke pijlers: EXKi, natural, fresh & ready. EXKi betekent de beste ingrediënten die door meesterkok Frank Fol in overheerlijke recepten werden samengebracht. Door deze kwaliteitsaanpak met absoluut streven om de authentieke smaak van haar producten te behouden en te bevorderen, werd EXKi zelfs opgenomen in de vereniging van Eurotoques.

     

    Dagverse producten zijn beter voor de gezondheid, EXKi heeft hierbij resoluut geopteerd voor groenten. In het moderne voedingspatroon heerst een absoluut chronisch tekort aan groenten, bij EXKi voeren ze de boventoon. Verder wordt het vetgehalte verlaagd en gebruikt EXKi geen boter of mayonaise, maar wel tapenades, légumaises® en verse pesto van groenten.

     

    In opdracht van EXKi werden gedurende 18 maanden door Dieteo, de Informatiedienst voor diëtisten en hun patiënten, samen met het CIRIHA, het centrum voor informatie en onderzoek omtrent voedseltolerantie en gezonde voeding, analyses uitgevoerd die als basis moesten dienen voor de ontwikkeling van een nieuw, duidelijk en nauwkeurig systeem voor voedingsinformatie:  EKiLIBRE by DIETEO.

     

    De voedselpiramide is het uitgangspunt met als resultaat dat bij EXKi, elk product een duidelijke analysefiche meekrijgt met voor de klant erg precieze informatie over wat hij eet.

    De informatieve fiches vermelden tevens de caloriewaarde van elk product. Alle informatie werd in een voedingsbijbel van meer dan 100 blz. gebundeld, maar is eveneens op het internet consulteerbaar via www.exki.com

     

    In het nieuwe lentegamma worden andermaal enkele topproducten verwerkt. De toevoeging van o.m. truffelbereidingen en gerookte eend tijdens de feestperiode, heeft overduidelijk aangetoond dat de EXKi-klanten doelbewust kiezen voor gezonde producten met zelfs een luxueus tintje.

     

    De opening van een exploitatie in Parijs, augustus 2006, is bijzonder succesvol. Parijzenaars zien gezonde voeding duidelijk anderzijds dan de Belgen. Klanten maken geen keuze uit enkele losse hapjes, maar stellen doelbewust en geconcentreerd een ‘gezond’ menu samen.  Parijs krijgt nog dit jaar een 2de exploitatie, co-founder Nicolas Steisel stipt aan dat ook Gent zijn exploitatie krijgt. Nog dit jaar komen er bovendien twee nieuwe exploitaties in Wallonië en wellicht ook eentje aan de kust.

     

     

    10-04-2007 om 09:26 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.drie generaties

     

    De Belgen en hun vakantie, de nieuwe trends

     

    DRIE-GENERATIE-VAKANTIE STEEDS POPULAIRDER blijkt uit stijging boekingen met twintig procent binnen drie jaar

     

     

     

    De Belgische gezinnen opteren steeds meer voor de vakantieformule “de drie-generaties”. Die conclusie kan men trekken naar aanleiding van een representatieve opiniepeiling die, in opdracht van Center Parcs, door DirectResearch werd uitgevoerd in drie landen, waaronder België. Het versterken van de familiale banden voor de grootouders, een vergrote vrijheid voor de ouders en de mogelijkheden om nieuwe dingen te ontdekken voor de kinderen. Dat zijn de argumenten die de bevraagde mensen het meeste naar voren brengen.

     

    Al geruime tijd signaleert Center Parcs een stijgende behoefte aan groepsvakanties. In vergelijking met 2004 is sprake van een stijging met ongeveer 20 procent.

    Voor Center Parcs weerspiegelt dit fenomeen zich dan ook in de cijfers: steeds meer reserveren de gasten cottages die ruimer zijn of die naast elkaar gelegen zijn. Ook de vraag naar activiteiten die men in groep kan uitoefenen blijft groeien. Zich goed bewust van deze evolutie, gaven de verantwoordelijken van Center Parcs de opdracht aan een onderzoeksbureau om een enquête uit te voeren naar het concept de “drie-generatie-vakantie”. Deze enquête werd uitgevoerd in drie landen: België (Wallonië en Vlaanderen), Nederland en Duitsland.

     

    Grootouders steeds belangrijker

    Uit dit onderzoek komt duidelijk naar voren dat deze vakantie in opmars is in België. Een gezamenlijke vakantie versterkt de band tussen de drie generaties zegt 45 procent van de Vlamingen en 44 procent van de Walen. ‘’ Grootouders spelen een steeds belangrijkere rol in het leven en de opvoeding van hun kleinkinderen”,licht Willy Faché, emeritus hoogleraar aan de Universiteit van Gent en specialist vrije tijd en toerisme toe. Daarnaast geven alle kinderen aan vooral heel veel plezier te maken met opa en oma en vinden ze het natuurlijk fijn extra verwend te worden.

     

    Maatwerk voor groepen

    Center Parcs speelt in op de populariteit van de ‘drie-generatie-vakantie’ door in haar aanbod onder de noemer GetTogether maatwerk aan groepen te bieden. Zo biedt zij cottages voor twee tot twaalf personen. De laatste zijn voorzien van onder meer flatscreens, een grote zitruimte en voorzieningen voor spelactiviteiten, zoals een tafeltennistafel en een BBQ buiten. Als de groep groter is, kunnen gasten ook meerdere cottages boeken die dichtbij elkaar zijn gelegen. Daarnaast hebben gasten een ruime keuze aan activiteiten waaraan iedereen, jong en oud, kan meedoen, van een avontuurlijke speurtocht, Nordic Walking  en een bowlingtoernooi tot tal van andere sportieve en gezellige groepsactiviteiten. Uit onderzoek blijkt dat de driegeneraties het zeer waarderen als hierbij een deel van de organisatie uit handen wordt genomen. Daarom heeft Center Parcs in alle categorie vijf parken personen speciaal opgeleid voor de functie van Personal Planner. Hierdoor beschikken gasten over één contactpersoon die alles regelt: van het bezorgen van taart in de cottage tot en met het regelen van een GPS-speurtocht en allerlei andere activiteiten. De ervaring leert daarnaast dat de drie generaties een duidelijke voorkeur hebben voor gemeenschappelijke activiteiten en het delen van ervaringen. Daarom heeft Center Parcs een aantal nieuwe activiteiten ontwikkelt, waaronder de Park Olympics – waarbij families een sportieve krachtmeting met elkaar aangaan – en de GPS-speurtocht.

     

    10-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gallery
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    GALLERY

     

     

     

    In 1988 realiseerde Tam Nguyen haar eerste hightech Aziatisch restaurant volgens de traditionele waarden met opgedofte interieurs, verplichte draken en rode tinten. De Gallery etaleerde grote glaspartijen en metaal met overwegend blauwe en grijze mozaïeken. Met het nieuwe Millennium gaf ze het restaurant Gallery evenwel een prachtige designstijl mee en herschikte de kaart. Ietwat beknopter spitste ze zich toe op dagsuggesties zonder daarbij evenwel de natuurlijke smaken van de eigen Vietnamese keuken en de geur van Thaise kruiden opzij te schuiven.

     

    Het decor en meubilair, door de eigenaar ontworpen in samenwerking met een architectenbureau uit Saigon, trekt de minimalistische, gedempte kaart zonder het comfort over het hoofd te zien. Uit het verleden werden slechts enkele elementen bewaard, in de nieuwe homogeniteit zijn de zetels bekleed met beige leder temidden een meubilair in zwart beuken en wit marmer. De rijk aandoende combinatie van zwart en wit worden in het midden van de zaal hernomen, hier wordt het centraal bankje opgesmukt met schilderijen van Boeddha in zwarte, houten kaders. Het derde deel van het restaurant herneemt dit thema in het licht van de zwarte banieren, bedrukt met het logo van de Gallery. Achteraan de zaal, maakt een aparte ruimte, omgeven door lederen bankjes, meer vertrouwelijke bijeenkomsten mogelijk.

     

    Dit nieuwe gevoel voor volume geeft de kaart de nodige marge om zich anders te ontplooien. In de kaart vinden we accenten terug van een gemengde, natuurlijk of pikantere keuken, ze werd onder toezicht van de charmante Lanh, de echtgenote van Tam Nguyen, in een nieuw jasje gestoken en biedt ook diverse suggesties zoals de raviolisoep met langoustines op ‘Pakse’-wijze, een gesauteerde kip met cajounoten en verse ananas of gegrilde Angus beef met ‘lop’-bladeren, dit recept wordt eveneens een Saigonversie aangeboden. De suggesties omkaderen een korte, precieze en geparfumeerde kaart. Alle huisspecialiteiten zijn onderverdeeld in dim-sum, soepen, zeevruchten, gevogelte, vlees, rijst en groenten. Bij de uitbouw werd absolute prioriteit gegeven aan een perfecte prijs-kwaliteitverhouding.

     

    Verse vruchten en kruiden krijgen de voorkeur. Net als gegrild, gesauteerd, gelakt en gestoomd. De langoustines worden op Indische wijze gegrild, met citroenkruid, of bereid met groene curry in een halve ananas; de zeeduivel wordt opgediend in satévorm in limoenblaadjes of als filet in een caquelon op Saigonwijze. Gegrilde kip en gesauteerde eend worden bereid met kokos en curry, met vers citroenkruid of Sechouanpeper zonder echter de gelakte Pekingeend of de tchi tchi-saus naar de achtergrond te verdringen.

     

    Bij de voorgerechten vinden we op de juiste plaats de dim-sum, nems met krab en langoustines en andere gefrituurde “Gallery”-assortimenten, ook een smakelijke Vietnamese carpaccio op basis van nuoc-nam, limoensap, gegrilde pindanoten en fijngesnipperde basilicumblaadjes, geeft present. Daarnaast vinden we verscheidene Thaise soepen en zeevruchtenbereidingen met kokos of rode curry.

    Alhoewel de suggesties deel uitmaken van de nieuwe initiatieven blijft de lunch heel aantrekkelijk want hij omvat een voorgerecht en hoofdschotel voor 9.5 Euro.

     

    Tijdens onze degustatie werden we bij het voorgerecht alvast heerlijk verrast door een schitterend assortiment Dim Sum heerlijke Keizerlijke krabkroketten. De aspergesoep met krab was bijzonder lekker, maar onze smaakpupillen werden vooral begeesterd door de soep Tom Kha Kai met kip en kokosmelk. Zowel de kip met gele curry en aubergines met rijst als de gelakte Pekingeend gaven ruime bevestiging van het rijke smakenpalet van de Gallery. Bij de wijn hadden we iets minder geluk, de eerste fles Chardonnay Walter Blass 2003 droeg overduidelijke stopselsporen, ze werd evenwel prompt en zonder morren door een andere vervangen. Een degelijke keuze bleek achteraf want de combinatie van het rijke aroma en kruidenpalet van de Vietnamese-Aziatische keuken met wijnen uit de Australische regio werd een voltreffer van formaat.

     

    In de Gallery hebben vooral de Loire, Elzas en Provence recht op roséwijnen, terwijl qua rode wijnen, de meest passende bij de Aziatische keuken werden geselecteerd: Saumur Champigny, château de Villeneuve; Sancerre rouge Henri Brochard; Beaujolais Brouilly, Pisse Viel de Loron & fils. Bij de Bordeaux vinden we bovendien de 1ers côtes de Blaye, Medoc cru Bourgeois evenals een Pauillac 5ème cru classé château Haut Bages Liberal. Ook enkele wereldwijnen uit Chili, Argentinië, Australië en Zuid-Afrika sieren de kaart. Men kan er eveneens Champagne Deutz proeven of genieten van een hele horde cocktails zoals Mai Thai, Mojito of Saigon Sunset.

     

    Uitgesproken pluspuntjes van de Gallery zijn de kwaliteit van de service en het sympathieke onthaal dat model staat voor de nauwe familiebanden die ook binnen het bedrijf van kracht zijn. Tam Nguyen en zijn echtgenote Lanh, leiden de zaak en staan achter het fornuis terwijl Ngoc, Tam’s broer de bar en de zaal beheert.

    Gallery – Grote Hertstraat 7 – 1000 Brussel – tel 02/511 80 35

     

     

     

     

     

    10-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    NIEUW! CAPRI-SONNE JUNGLE DRINK

    Met minder suiker & Met Guanabana: De smaak van het avontuur

     

     

    Capri-Sonne hoeven we natuurlijk niet meer voor te stellen, wie kent er niet deze gezonde vruchtendrankjes in hun flexibel jasje? Niet alleen kinderen zijn er gek op maar ook hun ouders. Logisch, want Capri-Sonne bevat alleen maar natuurlijke ingrediënten en geen kunstmatige additieven. Bovendien zijn deze vruchtendrankjes superhandig en niet kapot te krijgen.  De unieke vederlichte verpakking kan niet lekken, houdt de drank lang fris en kan overal mee naartoe – naar school bijvoorbeeld.

     

    Naast de klassieke smaak orange zijn ook de verrassende multi-smaken zoals Safari  en Multivitamin overal verkrijgbaar. Sinds 1 jaar zijn er ook 2 « minder suiker » varianten op de markt : Orange-PassionFruit & Apple-Cassis. Deze bevatten 30% minder suiker dan Capri-Sonne Orange.

    Een nieuwe « minder suiker » smaak die kinderen zeker zal aanspreken is de avontuurlijke JungleDrink. Dit originele drankje bevat de guanabanavrucht.

    Deze hartvormige vrucht van de guanabanaboom komt uit het Zuid-Amerikaanse Amazonegebied, heeft een geel-groene pel en wit vruchtvlees. De inwoners eten de vrucht vaak om zijn geneeskrachtige werking. De zacht-zure smaak geeft de JungleDrink zijn bijzonder exotisch-frisse smaak.

     

    09-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sleepy

    'Het leven is beter in bed'.

     

     

     

    Sleepy, marktleider op het vlak van slaapcomfort, heeft voor deze campagne de handen in elkaar geslagen met Saatchi & Saatchi - The Ideas Company. "Slapen wordt in onze Vlaamse cultuur al te vaak als tijdverspilling bekeken. ‘De ochtendstond heeft goud in de mond’, ‘slaapkop’, ‘wie uit wil gaan moet kunnen opstaan’,...

     

    We kennen het allemaal wel, en we hebben er ons gedrag vaak ook aan aangepast: pochen over de minimale hoeveelheid slaap die we nodig hebben, we hebben het allemaal wel eens gedaan. Er zijn ook weinig goede voorbeelden: het heersende rolmodel voor de Vlaming is de harde werker die bij voorkeur zo weinig mogelijk tijd in bed doorbrengt. Kijk maar naar onze regering tijdens het begrotingsconclaaf, de regeringsvorming of ander topoverleg.

     

    Als marktleider in slaapoplossingen weigert Sleepy zich neer te leggen bij deze houding. Natuurlijk is een goede nachtrust nodig voor ons lichamelijk en geestelijk welzijn, maar er is meer. Slapen is daarnaast ook gewoon genieten, en het wordt tijd dat onze slaapkamer ook terug in die zin wordt geappreciëerd. En dat is wat de campagne moet gaan doen: mensen terug van hun bed leren genieten: of je er nu in leest, slaapt, vrijt, werkt, eet,...

    Dat is de attitudewijziging die we willen bewerkstelligen: net zoals je van een goede maaltijd kan genieten, of van een aangename reis, mag je dat ook doen met die schaarse uren in je bed. En hopelijk komen mensen dan tot de conclusie dat die iets minder schaars mogen worden.

     

    Sleepy. Het leven is beter in bed. "

     

     

    09-04-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs