Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    12-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vakantievrijwilligers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Tijdelijk werken als vakantievrijwilliger in Nieuw-Zeeland

    Help eeuwenoude natuur en cultuur te behouden

     

     

     

    Wil je lekker actief vakantie vieren, én iets nuttigs doen voor het land dat je bezoekt, dan ben je in Nieuw-Zeeland aan het goede adres. Tal van organisaties zetten zich in voor het behoud van oerbossen en kustreservaten, voor de bijzondere vogel- en zoogdierpopulatie en voor de oorspronkelijke Maori leefomgeving.

     

    Voluntourisme lijkt de nieuwe trend op reisgebied. Je gaat niet alleen op vakantie in het land van je keuze, maar steekt er bovendien de handen uit de mouwen om mee te helpen als vrijwilliger (volunteer) voor een goed doel. Soms krijg je kost en inwoning, soms moet je daarvoor een bescheiden bedrag betalen. Het gaat om het plezier en het project waarvoor je je inzet. Om de unieke ervaring van samenwerken met mensen van diverse nationaliteiten en het in contact zijn met de natuur en de plaatselijke bevolking. En om het prettige gevoel een nuttige bijdrage te leveren.

     

    In Nieuw-Zeeland, een land met een overweldigend mooie natuur en een unieke dierenwereld, is op vrijwillige basis veel werk aan de winkel. Er zijn projecten ter bescherming van met uitsterven bedreigde vogels, zoals kiwi, kaka en diverse kleine pinguïnsoorten. Vrijwilligers zetten zich in om kauri-trees (enorme woudreuzen) te behouden en om het natuurlijk evenwicht in de eeuwenoude oerbossen te herstellen. Sommige organisaties zitten in of vlakbij grote steden als Auckland, Wellington en Christchurch en zijn goed bereikbaar, andere liggen echt diep de binnenlanden in.

    Tourism New Zealand beschikt over een lijst met diverse projecten, verspreid over het hele land, waar vrijwilligers terecht kunnen. RVH.

    www.conservationvolunteers.co.nz en www.newzealand.com

     

    12-01-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.marc de beer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Marc De Beer wordt General Manager van het Conrad Brussels hotel.

     

     

    Marc De Beer, geboren in 1969 in Nederland, is benoemd tot General Manager van het Conrad Brussels. Marc heeft een diploma Hotel Management met een specialisatie in financieel beheer. Hij neemt het team van het Conrad Brussels, dat bekroond werd met een World Travel Award, onder zijn hoede met de bedoeling om de positie van het etablissement als “meest prestigieuze en meest luxueuze hotel van de stad” te versterken.

    Zijn ervaring in de hotelindustrie heeft hij opgedaan tijdens de voorbije 13 jaren in Europa, de Verenigde Staten, het Verre en het Midden Oosten en dit in drie verschillende hotelgroepen.

     

    Marc begon zijn carrière in 1992 als een “food & beverage” stagiair voor het Marriott hotel te New York. Daarbij komen 11 jaren ervaring bij Marriott en Meridien groups te New York, London, Bahrein, Riyadh en Shanghai. Nadien werd Marc, Operations Manager voor het Marriott Beijing.

    In februari 2004 trad hij in dienst bij de Hilton groep als Operations Director van het Jeddah Hilton hotel. Na anderhalf jaar opende Marc De Beer, als Manager, het weelderige All Suite Qasr Al Sharq van de Waldorf Astoria collectie te Jeddah in Saoedi-Arabië. RVH.

     

    11-01-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Relais & Châteaux 2008
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hostellerie La Butte aux Bois treedt toe tot Relais & Châteaux

     

     

     

    Relais & Châteaux is in 1954 ontstaan uit de samenwerking tussen 8 Franse hotelhouders, verspreid van Parijs tot Nice, die samen meer bekendheid wilden verwerven. De familiale banden die het voornaamste kenmerk waren, bestaan nog steeds, al is de vereniging ondertussen uitgegroeid tot een verzameling van 468 charmehotels en gastronomische restaurants in maar liefst 55 verschillende landen.

     

    President Jaume Tapies is niet weinig fier op de nieuwe slogan “overal ter wereld, uniek in de wereld”, slogan die perfect de diversiteit en enorme keuzemogelijkheden toelicht. 2008 is nu reeds een succesjaar vermits maar liefst 34 nieuwe leden toetraden waardoor het aanbod verder wordt verruimd. Ook voor volgend jaar verwacht hij een behoorlijk aantal nieuwe leden o.m. omdat een actieve promotie werd en wordt gevoerd in een aantal toeristisch belangrijke regio’s waar de vereniging nagenoeg onbekend is.

     

    Het tweede jaar op rij wordt ook het Beneluxaanbod uitgebreid, nadat vorig jaar het Kasteel Withof in Brasschaat toetrad, mag Relais & Châteaux thans de hostellerie La Butte aux Bois in Lanaken als nieuw lid verwelkomen. Deze hostellerie van General Manager Jurgen Wondergem biedt bovendien een puik restaurant ‘La Source’ waar chef Wim Doumen voor heerlijke culinaire verrassingen zorgt.  Zowel de Gids Lemaire, 9/10, als GaultMillau (14/20) hebben reeds de keuken van Wim Doumen voorgeproefd terwijl Michelin en Delta het enkel als referentiepunt met goede kwalificaties weerhouden.

    Pluspunten van de hostellerie zijn ongetwijfeld het schitterend groene decor, de enorme rust maar vooral het exclusieve wellnesscentrum en de vele zakelijke faciliteiten die er worden aangeboden.

    De andere Belgische leden zijn hostellerie Shamrock- Markedal, kasteel Withof - Brasschaat, Hostellerie Lafarque – Pepinster-Goffontaine, Auberge du Moulin Hideux – Noirefontaine en Hostellerie Saint-Roch  - Comblain-la-Tour.

    Belangrijk voor de Benelux blijft eveneens de opening van het eigen kantoor in Brussel later dit jaar, kantoor dat in een latere fase eveneens tot “maisons” zal worden omgevormd. Bovendien worden ook volgend jaar in onze contreien enkele nieuwe leden verwacht en dit wellicht in elk van de drie Beneluxlidstaten.

    De meer dan 11000 kamers die Relais & Châteaux aanbiedt popelen alvast van ongeduld om eenieder te verwennen met de 5C’s die de associatie kenmerken: courtoisie, caractère, calme, cuisine en charme. RVH.

    www.relaischateaux.com

    www.labutteauxbois.be

     
    zie ook www.6minutes.be

    09-01-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sterrenkoekboek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ons Sterrenkookboek

     

     

     

    In Vitaya’s nieuwe programma Ons Sterrenkookboek nemen Vlaamse topchefs elke week gerechten uit ‘Ons Kookboek’, onder handen. De chef trekt hiervoor samen met presentatrice An Jordens naar een Vlaamse hoeve waar hij met de vrouw of heer des huizes de gerechten van een extra touch of nieuwe insteek voorziet. De topchef bereidt recepten uit ‘ Ons kookboek’ en gebruikt hiervoor typische streek- en hoeveproducten. Terwijl hij een klassiek gerecht naar zijn hand zet, verkent An de boerderij en gaan we op ontdekkingstocht in de omgeving van de hoeve. 

     

    Ons Sterrenkookboek, loopt vanaf 23/12  elke zondag om 19u20 en is een productie van ‘Sylvester Productions’ in opdracht van KVLV en Vitaya.

     

    An Jordens was jarenlang een vertrouwd Ketnet-gezicht. Naast presenteren, leende ze haar stem ook aan tal van tekenfilms en programma’s en bleef ze trouw aan haar eerste passie: het schrijven en spelen van theatervoorstellingen voor kinderen. Na zeven jaar wrappen op Ketnet, besloot An het over een andere boeg te gooien. De laatste jaren maakte ze deel uit van het creatieve team in een reclamebureau, organiseerde ze verschillende evenementen en was ze te zien in Emma. Speciaal voor Vitaya keert ze nu terug naar het scherm en trekt ze de boer op. Met de twinkel in de ogen en het hart op de tong presenteert ze nu Ons Sterrenkookboek.

     

    Sinds het eerste exemplaar van Ons Kookboek in 1927 van de pers rolde, zijn er van de moeder der Vlaamse kookboeken al meer dan 2 500 000 exemplaren verkocht. Wat ooit begon als een schriftelijke begeleiding bij de cursussen ‘Koken en voeding’ van de toenmalige Boerinnenbond om landelijke huisvrouwen lekker en gezonder te leren koken met producten die hun man teelde op het land, groeide uit tot een standaardwerk van 1000 pagina’s waarvan kwaliteit, eenvoud en volledigheid nog steeds de kernwoorden zijn. Beginneling, kookfanaat of doorgewinterde kok, iedereen vindt zijn gading in Ons Kookboek. Zelfs topchefs vallen wel eens terug op Ons Kookboek. In Ons Sterrenkookboek wagen enkele Vlaamse topchefs zich nu aan recepten van Ons Kookboek en gebruiken een basisrecept om een gerecht met een geheel eigen toets te bereiden.

                                              

    De deelnemende koks zijn Geert Van der Bruggen (Restaurant De lijsterbes * ), Bert Meewis ( Restaurant Slagmolen * ), Robert Van Landeghem ( Restaurant Michel ), Johan Lismont (Restaurant Ambrozijn), Wouter Keersmaekers (Restaurant De Schone Van Boskoop *), Christian Denis (Restaurant Clos St. Denis **), Daniel Lassaut (Restaurant Lassaut) en Lieven Demeestere  (Arenberg *) . RVH.

     

    09-01-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groter low-cost aanbod

    Groter low-cost aanbod op Brussels Airport

     

     

     

    MyAir:

    De Italiaanse low-cost maatschappij MyAir start met rechtstreekse vluchten vanaf Brussels Airport. Twee maal per week (op donderdag en zaterdag) vliegt MyAir naar het Zuid-Italiaanse Bari. De vlucht wordt verzorgd met een bombardier CRJ900, die plaats biedt aan 90 reizigers. Drie keer per week vliegen ze ook naar Boekarest met een Airbus 320. Aan dit programma wordt vanaf 7 januari nog een vierde wekelijkse vlucht toegevoegd.

    Met een flexibel “MyFlex”-product en een uiterst goedkoop aanbod in de “MyLow”-klasse, mikt MyAir zowel op een zakelijk publiek als op de vakantiereiziger. www.myair.com

     

                   

    Blue Air

    Ook de Roemeense lagekostenmaatschappij Blue Air begon met vluchten tussen Brussels Airport en Boekarest. Deze maatschappij, die tot voor kort opereerde vanaf Charleroi, vliegt vijf keer per week. De vluchten worden uitgevoerd met Boeing 737. www.blueair-web.com

     

    LOT Polish Airlines

    De Poolse nationale luchtvaartmaatschappij LOT Polish Airlines, die 19 keer per week Brussels Airport verbindt met de Poolse hoofdstad Warschau, vliegt nu ook zes keer per week van Brussel naar Wroclaw, van maandag tot zaterdag. Wroclaw is de grootste stad in West- Polen, en is erg belangrijk voor handel en toerisme.  www.lot.com

     

    Deze nieuwe initiatieven brengen een verdere uitbreiding van het snel groeiende low-cost aanbod vanaf Brussels Airport. Met 86 bestemmingen en ruim 1500 low-cost vluchten per week, biedt Brussels Airport vandaag drie keer zo veel lagekostenbestemmingen aan dan alle andere Belgische luchthavens samen.  

     

    Brussels Airport onderzoekt ook de mogelijkheden om op korte termijn een afzonderlijke terminal en pier te voorzien voor low-cost verkeer. RVH.

    www.brusselsairport.be

     

     

     zie ook www.6minutes.be

    09-01-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cadeau bon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Travel Award voor Norfolkline

     

     

     

     

    De ferrymaatschappij Norfolkline, die de verbinding verzorgt tussen Dunkerque en Dover, wordt naar aanleiding van de uitreiking van de 2007 Telegraph Travel Awards nog maar eens in de kijker geplaatst. Norfolkline wordt in de categorie Best Ferry Company genomineerd met een “highly recommended”.

     

    Het zijn de lezers van de Daily Telegraph en Sunday Telegraph die Norfolkline ‘ten zeerste aanbevelen’ en die het bedrijf meteen ook benoemen als de meest populaire ferrymaatschappij met zetel in Dover.

     

    Bij Norfolkline zijn ze uiteraard in de wolken met het goede nieuws en Chris Newey, general manager van de passagiersdienst, ziet de nominatie als een teken van waardering voor de unieke service die aan de klanten wordt geboden.

     

    Norfolkline doet het uitstekend en het is trouwens niet de eerste keer dat ze met hun overvaart tussen Dunkerque en Dover in de prijzen vallen. Norfolkline heeft in de voorbije jaren enorm geïnvesteerd in drie nieuwe schepen die samen dagelijks 24 overvaarten realiseren. Naast de bijzonder attractieve, ruime en comfortabele inrichting bieden de schepen plaats aan 220 auto’s, 780 passagiers en 120 vrachtwagens. RVH.

    www.norfolkline.com 

     

    09-01-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste smiley voor quick
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    QUICK PORTE DE NAMUR KRIJGT EERSTE SMILEY VAN FAVV

     

     

     

     

    Het Quick-restaurant Porte de Namur - Square du Bastion in Brussel kreeg als eerste restaurant in België een smiley van het FAVV, het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen. De FAVV-smiley werd op 24 april 2007 door Minister Rudy Demotte gelanceerd als uithangbord voor voedselveilige horecazaken.

    Quick Porte de Namur is het allereerste restaurant in België dat de smiley mag uithangen, en zo kan tonen dat het voldoet aan alle wettelijke verplichtingen inzake voedselveiligheid en -hygiëne.

     

    Quick hecht erg veel belang aan de kwaliteit van zijn producten, en draagt voedselveiligheid daarbij hoog in het vaandel. Om de kwaliteit en veiligheid van zijn producten te garanderen, heeft Quick in de loop der jaren een aantal strikte maatregelen ingevoerd. Zo staat een uitgebreid lastenboek garant voor de allerbeste ingrediënten, wordt er dagelijks een verplichte kwaliteitscontrole uitgevoerd voordat de deuren van de restaurants opengaan, en heeft Quick ervoor geopteerd de strengste Europese normen in al zijn restaurants te implementeren.

     

    Deze uitgebreide waaier aan veiligheidsmaatregelen werpt nu zijn vruchten af: Quick Porte de Namur is namelijk het allereerste restaurant in België dat erin slaagt een smiley op zak te steken. Annick Van Overstraeten, Directeur Operations BeLux bij Quick: “Voedselveiligheid is voor Quick heel erg belangrijk, en deze certificering is dan ook een mooie erkenning van de inspanningen die wij dag in, dag uit leveren om de kwaliteit van onze producten te waarborgen”.

     

    Het FAVV voert al jaren een modern en secuur beleid voor de bewaking van de voedselketen, maar wist niet goed hoe de inspanningen van de sector kenbaar te maken aan de consument. Als oplossing voor dit probleem lanceerde Minister Rudy Demotte de smiley, een eenduidig en duidelijk teken voor de consument dat aangeeft dat een zaak de wetgeving inzake voedselveiligheid respecteert. Wettelijk gezien is elk restaurant verplicht een autocontrolesysteem op te zetten, dat de veiligheid van voedingsproducten garandeert.

    Eigenaars kunnen het autocontrolesysteem van hun zaak door een onafhankelijke, door het FAVV erkende certificeringsinstelling laten controleren. Wanneer die controle gunstig is, krijgt de eigenaar een smiley, die hij in zijn restaurant kan ophangen als bewijs van conformiteit met de wetgeving inzake voedselveiligheid en -hygiëne. RVH.

     

     

     zie ook www.6minutes.be

    08-01-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.etihad airways

    Etihad Airways

                      

     

     

     

    Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, is als luchtvaartmaatschappij sterk bezig. In haar vierjarig bestaan opende Etihad al meer dan 45 bestemmingen of ongeveer 1 nieuwe bestemming per maand, wat hen de snelst groeiende airline ter wereld maakt. Etihad Airways biedt wekelijks 4 rechtstreekse vluchten aan tussen Brussel en Abu Dhabi, de hoofdstad van de Verenigde Arabische Emiraten.

     

    De centrale ligging van Etihad¹s hub Abu Dhabi maakt van de stad de ideale poort om van West naar Oost te reizen. Aansluitend op de Brussel ­ Abu Dhabi vlucht verzekert Etihad prima connectievluchten naar ondermeer Bangkok, Sydney, Muscat, Doha, Bahrein, Singapore en binnenkort eveneens naar Peking.

     

    Etihad Airways is eveneens de snelste manier om van Brussel naar Dubai te reizen. Aansluitend op de rechtstreekse vlucht verzorgt de airline een transfer naar het nabij gelegen Dubai (+/- 1 uur). Passagiers die reizen in Coral Economy genieten van een bustransfer naar Dubai (of Al Ain en Sharjah). Gasten die reizen in Diamond First en Pearl Business worden opgewacht voor een gratis limousine-service tussen de luchthaven en Dubai of eender welk adres binnen de Emiraten. Ook binnen Belgie genieten Diamond First en Pearl Business gasten van een gratis limousine-transfer tussen hun zaken- of privé-adres in Belgie en Brussels Airport. Inchecken kan indien gewenst in het stadscentrum van Dubai en Abu Dhabi ,wat de passage op de luchthaven uiteraard verkort. RVH.

    www.etihad.ae 

     

    08-01-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

     

     

    Travel Award voor Norfolkline

     

     

     

     

    De ferrymaatschappij Norfolkline, die de verbinding verzorgt tussen Dunkerque en Dover, wordt naar aanleiding van de uitreiking van de 2007 Telegraph Travel Awards nog maar eens in de kijker geplaatst. Norfolkline wordt in de categorie Best Ferry Company genomineerd met een “highly recommended”.

     

    Het zijn de lezers van de Daily Telegraph en Sunday Telegraph die Norfolkline ‘ten zeerste aanbevelen’ en die het bedrijf meteen ook benoemen als de meest populaire ferrymaatschappij met zetel in Dover.

     

    Bij Norfolkline zijn ze uiteraard in de wolken met het goede nieuws en Chris Newey, general manager van de passagiersdienst, ziet de nominatie als een teken van waardering voor de unieke service die aan de klanten wordt geboden.

     

    Norfolkline doet het uitstekend en het is trouwens niet de eerste keer dat ze met hun overvaart tussen Dunkerque en Dover in de prijzen vallen. Norfolkline heeft in de voorbije jaren enorm geïnvesteerd in drie nieuwe schepen die samen dagelijks 24 overvaarten realiseren. Naast de bijzonder attractieve, ruime en comfortabele inrichting bieden de schepen plaats aan 220 auto’s, 780 passagiers en 120 vrachtwagens. RVH.

    www.norfolkline.com 

     

    08-01-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.klm-air france koopt vlm

     

    Panta Holdings verkoopt VLM Airlines aan Air France-KLM

     

     

     

     

    Panta Holdings B.V., eigenaar van VLM Airlines, heeft aangekondigd dat het tot een overeenkomst gekomen is voor de verkoop van VLM Airlines aan Air France-KLM.

     

    Jaap Rosen Jacobson, eigenaar van Panta Holdings, verklaarde: “VLM Airlines is  een juweel onder de regionale luchtvaartmaatschappijen. Ze is van een kleine maatschappij uitgegroeid tot de belangrijkste speler op London City Airport. Ik ben trots op deze ontwikkeling en nog meer op de spannende opportuniteiten die VLM Airlines te wachten staan onder de vleugels van Air France-KLM."

     

    VLM Airlines is één van de toonaangevende regionale luchtvaartmaatschappijen in Europa en mikt voornamelijk op businesspassagiers. De maatschappij opereert met een vloot van 18 Fokker 50 en één BAE 146. London City Airport is de hub voor de meeste van haar vluchten en daarom zal VLM Airlines actief samenwerken met de regionale luchtvaartmaatschappij CityJet, een dochtermaatschappij van Air France, die al vanuit London City Airport opereert.

     

    Johan Vanneste, Managing Director van VLM Airlines, zei: “Ik ben opgetogen dat VLM Airlines nu deel uitmaakt van de Air France-KLM groep.  Dit zal waarde creëren voor onze klanten, aangezien deze transactie hen toegang garandeert tot de meeste bestemmingen vanuit London City Airport. De sterktes van de Air France-KLM groep zullen de nodige ondersteuning leveren om VLM Airlines verder te ontwikkelen.

     

    VLM Airlines is actief sinds 1993 en biedt lijndiensten aan vanuit Amsterdam, Antwerpen, Brussel, Groningen (via Amsterdam), Isle of Man, Jersey, Luxemburg, Manchester, Rotterdam met bestemming London City. Vanuit Rotterdam worden er ook dagelijks rechtstreekse vluchten aangeboden naar Hamburg en Manchester en vanuit Antwerpen dagelijks naar Manchester. In de zomermaanden worden rechtstreekse vluchten aangeboden op de Kanaaleilanden vanuit  Rotterdam. VLM Airlines organiseert eveneens een groot aantal bedrijfscharters naar uiteenlopende bestemmingen in Europa.

     

    De onderneming genereerde over 2006 voor de negende keer op rij winst en heeft 425 personen in dienst. Het totaal aantal passagiers van VLM Airlines nam tussen 2005 en 2006 met 9 % toe tot 682.000. In januari 2006, kreeg VLM Airlines de titel van ‘Regional Airline of the Year’ uitgereikt door het prestigieuse magazine Air Transport World. RVH.

    www.flyvlm.com

     

     

     

     

     zie ook www.6minutes.be

    07-01-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs