Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    09-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.reistrends 2013

    De reistrends van 2013, toegepast op vakantiewoningen

     

     

     

    Traditiegetrouw start het nieuwe jaar met het benoemen van diverse trends. Ook op reisgebied vertalen trendwatchers algemene wereldtrends naar vakantietrends. Sommige trends zijn nu in opkomst, andere zijn al goed zichtbaar en onderbouwd door cijfers komende van onderzoeksbureaus, bijvoorbeeld dat mensen steeds later boeken en graag dichtbij op vakantie gaan. Voor Belvilla zetten we de gesignaleerde trends door naar vakantiewoningen. Ook voor trendsetters biedt Belvilla vele mogelijkheden voor een bijzondere vakantie.

     

    De trend van ‘socialtravel’ wordt gezien als de hoofdtrend van 2013. Het sociale element van reizen staat daarbij voorop. Steeds meer mensen zijn op zoek naar een unieke vakantie-ervaring. Ze wensen een bijzondere, persoonlijke vakantie, weg van het massatoerisme. Contact met de lokale bevolking is belangrijk, net als het gevoel van authenticiteit. Ze willen een bestemming van binnenuit leren kennen. ‘Live like a local’, ‘mindfulness’ en ‘slow travel’ zijn veelgehoorde termen, waarbij je opgaat in een andere leefwereld en de tijd neemt om daar echt aan deel te nemen. Veel vakantiewoningen bevinden zich in dorpjes en steden, gewoon tussen de huizen van de lokale bevolking, wat de kans op echt contact vergroot. Bovendien biedt de website van Belvilla ‘tips van de huiseigenaar’. Vakantiewoningeigenaren weten vaak feilloos welke weekmarkt het bezoeken waard is, waar je de lekkerste lokale producten kunt proeven en hoe je bij onontdekte strandjes komt. Dus tips van echte kenners.

     

    Vakantiewoningen met een verhaal

    Authenticiteit zie je ook terug in de bouwstijl en inrichting van veel vakantiewoningen. Zo vind je in de Ardennen veel woningen uit natuursteen en hebben veel vakantiewoningen in Spanje en Portugal een Moorse bouwstijl. Belvilla biedt zelfs grotwoningen aan, kenmerkende kegelvormige huisjes in Zuid-Italië of kastelen. Je kan ook logeren in een voormalige duiventil, gerenoveerde watermolen of bakhuisje, zoals ‘La Boulangerie’ op een kasteeldomein in Normandië. Verwijzingen naar het verleden zijn vaak nog goed te zien, maar wel aangevuld met modern comfort.

     

    Een ander element van socialtravel is de toegang tot internet, ook op vakantie. Tijdens de vakantiedagen wordt het thuisfront via Facebook, Twitter en andere social media op de hoogte gehouden van de belevenissen. Steeds meer vakantiewoningen bieden internettoegang. Een tegenbeweging doet zich echter ook voor in de vorm van ‘digital detox’; bewust afkicken van het continu online zijn.

     

    Slapen in de bomen met boomhut ‘Cabane du Reveur’ op Corsica

    Een andere trend is het ontsnappen uit de dagelijkse realiteit door van omgeving te veranderen en de natuur op te zoeken. Deze trend uit zich op het gebied van vakantiewoningen bijvoorbeeld in boomhutten. Op Corsica tref je de boomhut La Cabane du Reveur, ofwel ‘De Dromershut’. In het binnenland van dit Ile de la Beauté, de bijnaam van Corsica, kijk je uit over een meer en groeien de bomen via de badkamer door het dak. Ondertussen beschik je ook over comfort, bijvoorbeeld van een douche en zelfs een kok die iedere avond je diner bereidt!

     

     

    Fair Travel – Bewuste vakantiewoningen

    Alhoewel voor veel consumenten nog niet doorslaggevend, krijgt duurzaamheid een steeds belangrijkere rol in de vakantiekeuze. Meer en meer mensen geven de voorkeur aan een eerlijke vakantie, waarbij bewust wordt omgegaan met de omgeving. Belvilla zet ook stappen op het gebied van duurzaamheid, zoals met een speciale selectie van vakantiewoningen, Bewuste Belvilla’s. Deze geselecteerde vakantiewoningen maken bijvoorbeeld gebruik van  zonne-energie, zijn gebouwd met duurzame materialen of je kan ter plaatse genieten van verse ingrediënten uit de biologische moestuin. Bewuste Belvilla’s beschikken over duurzaamheidskenmerken, zoals de ecologische vakantiewoning Biogite 100 Pourcent Nature .

    Het populaire eiland Ibiza herbergt het ecologische landgoed Can Ripolls in een natuurgebied met een milieubewuste studio en een vrijstaande vakantiewoning in Arabische sfeer. De ecologische boerderij op het eeuwenoude landgoed biedt een kruidentuin en een winkeltje waar je huisgemaakte, biologische producten kunt kopen. Een biologische zwemvijver biedt verkoeling. Op Kreta kun je diverse agro/eco-toeristische activiteiten bijwonen op Mourtzanakis Residence. Zo leer je meer over de bereiding van organische olijfolie, wijn en Kretenzische Raki.

     

    Steeds meer mensen boeken een vakantie met de hele familie. Eerder onderzoek van Belvilla toonde aan dat ruim 80% graag een weekendje weg gaat met meerdere generaties. Voor 40% is een zomervakantie in dit gezelschap aantrekkelijk, gevolgd door 1/3 die zou overwegen op wintersport te gaan met opa en oma. Ze doen dat niet alleen voor een speciale gelegenheid zoals een huwelijksjubileum of zeventigste verjaardag. Grootouders, kinderen en kleinkinderen gaan samen op vakantie om weer eens echt tijd voor elkaar te hebben. Ze kiezen daarbij enerzijds voor het samenzijn, maar wel gecombineerd met privacy.

     

    Expertcation – jezelf ontwikkelen en verrijken

    Werken aan je ontwikkeling en jezelf verrijken tijdens de vakantie is samengevat onder de trend ‘expertcation’. Dat zie je terug in de wens om bijvoorbeeld een workshop te volgen op het vakantieadres. Deze reistrend hangt samen met algemene trends als ‘do it yourself’ en ‘customizen’, waarbij je steeds meer zelf leert en daardoor ook een eigen stempel op iets kan drukken. ‘Personal branding’ speelt een belangrijke rol in de trend ‘expertcation’.

     

    Keukengeheimen bij Casa del Podere leren – en natuurlijk ook proeven!

    Bij diverse vakantiewoningen van Belvilla kun je een cursus of workshop volgen. Vakantiewoningen op boerenerven bieden bijvoorbeeld regelmatig gelegenheid om je te verdiepen in het productieproces van wijn of olijfolie, aangevuld met een proeverij. In de Duitse wijnstreek Moezel ligt even onder Trier het dorpje Filzen. Hier bevindt zich Weingut Permesang, waar je als gast een gratis wijnproeverij ontvangt. Of wat denk je van vakantiewoning Castagnola in een Italiaanse borgo omringd door druivenranken? De markiezenfamilie die al eeuwenlang in het aangrenzende kasteel woont, produceert al wijn sinds de 14de eeuw. In de eeuwenoude vakantiewoning Casa del Podere, onderdeel van een burcht in de Apennijnen, kun je eveneens een kookworkshop volgen. Je maakt kennis met de regiotypische kookwijze van Emilia-Romagna en gebruikt organische ingrediënten uit de omliggende velden. Wil je liever werken aan je schildervaardigheden of meer leren over tai-chi, yoga en pilates? Wie weet is Stone Cottage op Corfu iets voor jou!

    09-03-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nostalgie

    NOSTALGIE TROEF MET HOUTEN WOONWAGENS EN CABANES VAN LUST4LIFE

     

     

    Authentieke charme gecombineerd met hedendaags comfort. Nooit eerder waren de mogelijkheden om paradijselijke oorden in de hele wereld te bezoeken, groter dan vandaag. Echter, nooit eerder gaven mensen ook zoveel geld uit aan het creëren van een eigen stukje paradijs – bij hen thuis of in hun tuin. De exclusieve houten woonwagens en cabanes van Lust4Life kunnen alvast meehelpen om die droom te creëren. Ze combineren immers de charme van een stukje nostalgie met hedendaags comfort en bieden op die manier een perfect antwoord op de vraag van consumenten die op zoek zijn naar een uniek plekje om een hobby te beoefenen, als speelruimte voor kinderen, of simpelweg als extra gastenkamer. Flexibiliteit en unieke ontwerpen op maat zijn dan ook dé kernwoorden van Lust4Life.

     

    Houten woonwagens – of roulottes - hebben altijd tot de verbeelding gesproken. Ze staan voor een zekere vrijheid en escapisme en ze doen zonder twijfel dromen. De woonwagens van Lust4Life brengen die nostalgie en romantiek perfect tot leven, weliswaar met een hedendaagse toets en voorzien van modern comfort. De woonwagens hebben allemaal een dubbelwandige houtconstructie met tussenliggende isolatie, er is dubbele beglazing en er ligt elektriciteit.

     

    De woonwagens hebben een maximale hoogte van 3m61 en breedte van 2m57. Qua lengte kan je standaard kiezen uit 5m60, 6m10, 6m60, 7m10 of 7m60, maar andere afmetingen zijn ook absoluut mogelijk. De inrichting en de afwerking kunnen eveneens volledig naar eigen wens uitgevoerd worden.

     

    Zeg ‘strandcabine’ of ‘cabane’ en je fantasie voert je meteen weer mee naar je kindertijd aan zee. Ook hier is nostalgie troef. Je kan kiezen voor de uitvoering met of zonder wielen en naargelang de functie opteer je voor een stalen of houten chassis.

    Lust4Life staat voor unieke realisaties, geïnspireerd op het verleden, maar gebouwd voor de toekomst. Door duurzame materialen als hout te gebruiken en een brede waaier aan opties te bieden, presenteert Lust4Life je een wereld en het gevoel van ver reizen - maar toch dichtbij.

    WWW.LUST4LIFE.BE

     

     

    09-03-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corsica

    Ideale reisformule voor gezinsvakanties op Corsica: reizen met de ferry en verblijven in een vakantiewoning

     

     

     

    Corsica is een gevarieerd eiland met prachtige natuur, smakelijke gastronomie en prachtige kust. Een ideale bestemming voor gezinsvakanties. Zelfs de reis ernaar toe spreekt tot de verbeelding voor menig kind. Begint de vakantie immers vaak niet reeds aan boord? Corsica telt tevens talrijke mooie vakantiewoningen die gezinnen het nodige comfort bieden. De voordelen op een rijtje:

     

    Voordelen van reizen met de ferry naar Corsica

    Het voordeel van een reis met de auto is dat je alle spullen kunt meenemen die voor een gezin van belang zijn zonder limieten op gewicht of vloeistoffen zoals bij reizen met het vliegtuig. Komt daarbij dat kinderen veel plezier beleven aan die avontuurlijke overtocht op de Middellandse Zee. De vakantie begint immers al aan boord van de ferry!

    Met een volgestouwde wagen rij je via de Franse autoroutes vlot naar Marseille, Toulon of Nice in Zuid-Frankrijk waar je kunt inschepen richting diverse havens op Corsica. Ferrymaatschappij SNCM vaart op Ajaccio, Ile Rousse, Bastia, Calvi, Propriano en Porto Vecchio. Dat is super handig want er is dus altijd een aankomsthaven in de buurt van je vakantieverblijf. Wie een rondreis door Corsica maakt kan aankomen in de ene haven en de terugreizen vanuit een andere. Aan boord zijn er comfortabele hutten, goede restaurants en voldoende entertainment voor het hele gezin.

    Wie snel is met reserveren van de ferry, gaat tevens goedkoper op vakantie dankzij de ‘Prima Corsa’ formule die het hele jaar door kortingen tot -55 % kan opleveren!

     

    Ideaal voor een gezin is het verblijven in een vakantiewoning. Een verblijfsvorm die de laatste jaren steeds populairder is geworden. Belvilla heeft voor Corsica maar liefst 64 woningen in de aanbieding met voor elk wat wils, midden in de bergen of op loopafstand van het strand. Boek je bij hen een vakantiewoning, dan krijg je tevens 5% korting op de overtocht met SNCM (www.belvilla.be). 

    Nog een aanrader is het Sagone Resort, ten zuiden van Ajaccio. Dit fantastische sportieve complex ligt in een schitterende omgeving en de vakantiegangers kunnen er tientallen gezinsvriendelijke sporten beoefenen. Men kan er een comfortabele bungalow huren of logeren op een viersterren camping (www.sagoneresort.com).

    Ook in de Belambra clubs kan men maximaal genieten van de pracht van l’Ile de Beauté, bijvoorbeeld in Hotel Arena Bianca in Propriano, aan een van de mooiste stranden in het zuiden van het eiland (www.belambra.fr/Corse).

     

    Wie een reis naar Corsica plant, kan het zich bijzonder makkelijk maken door een beroep te doen op Via Corsa Reizen. Deze partner van SNCM heeft een fantastisch aanbod vakantieformules, in alle streken van Corsica en op maat van elk type vakantieganger. In het aanbod zitten rondreizen, verblijfsvakanties en een brede waaier logiesmogelijkheden, ook kindvriendelijke verblijven op de boerderij of vakantiewoningen aan zee. Boeken kan via SNCM waardoor transport en verblijf in één keer worden geregeld. www.sncm.be

     

    08-03-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    06-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Relaxologis

    Zalig ontspannen met de RelaxoLogis

     

     

     

    De Europese hotel-restaurantketen Logis lanceert het nieuwe boekje «RelaxoLogis», dat vol staat met praktische tips en eenvoudige relaxatieoefeningen. Deze werden speciaal voor Logis’ hedonistische cliënteel ontworpen, met het oog op een verkwikkende ontspanning waar, wanneer en hoe men dat zelf wenst. Dit handig vademecum sluit naadloos aan bij de campagne van «PlezieroLogis», waarbij Logis een authentieke denkwijze promoot die zich richt op het versterken van het merk op vlak van communicatie, diensten en waarden.

     

    Het actieve leven raast als een wervelwind voorbij en de dagelijkse beslommeringen van ons bestaan stapelen vaak stress en spanning op, wat zich vertaalt in een soms prangende nood aan  welverdiende rust. Deze zeldzame en nochtans zo belangrijke momenten van adempauze laten zowel lichaam als geest toe om zich te ontspannen, wat helpt om complicaties te vermijden, zoals bijvoorbeeld de burn-out die tegenwoordig aan een heuse opmars bezig is. Dit is waarom Logis nu met de «RelaxoLogis» op de proppen komt, een bundeling van tips en trucs die hun klanten uitnodigen om – ondanks een drukke agenda – toch de nodige tijd uit te trekken voor ontspanning en om werkelijk van het leven te genieten.

     

    Door middel van deze handleiding tot herbronning kan de lezer op ieder moment van de dag de rust en sereniteit terugvinden. De behandelde onderwerpen variëren en gaan onder andere over de gunstige effecten van meditatie, de relaxerende kracht van muziek, het begrip ‘automassage’, het verbeteren van de kwaliteit van de slaap, de voordelen van het leren controleren van de ademhaling,… Doorheen het boekje maakt de lezer kennis met uiteenlopende en gemakkelijke oefeningen gericht op het losmaken van alle mogelijke spanning die zich ergens tussen het hoofd en de voeten, op ons lichaam vastzetten.

     

    Dit initiatief is op zijn minst innovatief en origineel te noemen en kadert perfect binnen het concept van de ‘PlezieroLogis’, dat speciaal voor het netwerk van hotel-restaurantuitbaters ontwikkeld werd. Hiermee onderscheiden die laatste zich duidelijk van hotelketens, gastenkamers of herbergen, en positioneren ze zich als echte bestemmingen van plezier, waar hun klanten ware momenten van ontdekking en ontspanning kunnen beleven. In deze ‘oases van rust’ vormen kalmte, comfort, nabijheid van de natuur, alsook de plaatselijke keuken de ideale balans om de gasten met opgeladen batterijen terug huiswaarts te sturen.

     

    «Hoteluitbater zijn impliceert in de eerste plaats gastvrijheid, en dat vormt ook net de reden waarom de term ‘ontvangst’ geen hol begrip is in onze etablissementen» , vertelt Michel Son, Voorzitter van Logis België. «De personen die hierheen komen doen veel meer dan simpelweg logeren en een hapje eten; ze willen zichzelf een werkelijke, deugddoende pauze gunnen.»

    www.logishotels.com

     

     

    06-03-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Silversea Antwerpen en zeebrugge

    Silversea biedt luxecruises aan vanuit Antwerpen en Zeebrugge

     

     

     

    De Monegaskische luxecruisemaatschappij Silversea heeft in samenwerking met Silversea Sales Benelux dit jaar een paar luxecruises gepland waarin de havens van Antwerpen en Zeebrugge werden opgenomen. Bovendien neemt het vijfsterrencruisemerk Silversea in het najaar van 2013 een tweede expeditieschip in gebruik.

     

    Rony H. Broun, Silversea Sales Benelux & Middle East, is bijzonder verheugd met de geplande bezoeken aan de Belgische havens: “Onze klanten uit de Benelux kunnen in- of ontschepen in de havens van Zeebrugge of Antwerpen voor een trip met één van de meest luxueuze cruiseschepen die de oceanen bevaren. De zopas volledig gerenoveerde Silver Cloud meert op 12 juni aan in Antwerpen. Daarna vertrekt het schip voor een 7-daagse reis naar Noord-Europa. De 296 passagiers bezoeken achtereenvolgens Amsterdam, Hamburg, Warnemunde, Helsinborg en Kopenhagen. Onderweg kan men volop genieten van de uitzonderlijk hoge luxestandaard aan boord.”

     

    Wie nog nooit een bezoek heeft gebracht aan de Baltische hoofdsteden kan van 2 tot 11 september meereizen met de Silver Whisper. 382 passagiers varen tijdens deze fantastische 10-daagse cruise van Stockholm naar Zeebrugge. Onderweg wordt aangemeerd in Tallinn, Sint-Petersburg, Helsinki, Warnemunde en Amsterdam.

     

    Daarnaast organiseert Silversea voor de eerste maal ook een reeks minicruises van drie tot vijf dagen. “Ideaal dus om er eens tussenuit te knijpen en te genieten van een cruiseproduct dat zijn gelijke niet kent. Zelfs de butler, die zorgt voor een gepersonaliseerde service is inbegrepen”, aldus Rony Broun. Deze minicruises vinden plaats in april, mei en juni. www.silversea-experience.be

    06-03-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    05-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pegase

    Pegase lanceert nieuw aanbod luxecruises

     

     

     

     

    Premiumtouroperator Pegase lanceert een nieuw aanbod met maar liefst 9 cruiserederijen. Met een cruise-aanbod waar zelfs de meest veeleisende Pegase klant duimen en vingers bij zal aflikken, voegt Pegase alweer een extra vakantieformule aan z’n gamma toe.

     

    Wie zin heeft om het eens over een andere boeg te gooien is bij premiumtouroperator Pegase aan het juiste adres. In de 32 pagina tellende minibrochure kiest men uit de absolute crème de la crème van de cruiseschepen, onder de vlag van de meest prestigieuze rederijen ter wereld. Een cruise is een zalige manier om u te laten verwennen aan boord van een drijvend droomresort.

     

    Pegase klanten zetten koers naar het beste van de Middellandse Zee, de Griekse eilanden, de Noorse Fjorden of naar verdere uithoeken van de aardbol. Pegase klanten kunnen zowel opteren voor een weekcruise als echt “all the way” gaan met een wereldcruise van 90 dagen of meer!

     

    Als men bovendien de boeking van zijn vlucht naar de vertrek- en aankomsthaven van het schip aan Pegase toevertrouwt, geniet men dankzij de Pegase Airport Service van een gratis privétransfer van bij zich thuis naar de luchthaven en terug, of van gratis parking met valet-service aan de luchthaven. Bovendien heeft men toegang tot de lounges op Brussels Airport, met een hapje en een drankje, en toegang tot de Fast Lane voor een snelle doorgang aan de douane.

     

    Pegase biedt cruises aan in samenwerking met volgende rederijen: Seabourn, Seadream Yacht Club, Silversea, Star Clipper, Cunard, Azamara Cruises, Crystal Cruises, Compagnie du Ponant en Hapag-Lloyd Cruises

     

     

     

    05-03-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    04-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Franse weken

    Neckermann stunt met ruim aanbod en grote kortingen tijdens Franse Weken.

     

     

     

     

    Reisorganisatie Neckermann stunt met een verrassend groot aanbod en hoge kortingen tijdens de “Franse Weken”. In maart kunnen liefhebbers van Frankrijk genieten van kortingen tot maar liefst 50 % op meer dan 100 accommodaties voor zomervakanties in Frankrijk.

     

    Frankrijk is en blijft de vakantiebestemming bij uitstek voor de Belgen tijdens de zomermaanden. De historische charmes, gastronomische bistro’s, mooie kust en prachtige natuur maken de Belg nog steeds warm om te kiezen voor deze bestemming. Neckermann komt daarom met een speciaal en uitzonderlijk groot aanbod tijdens de actie “Franse Weken”.

     

    Vakantieliefhebbers die bij Neckermann een zomervakantie in Frankrijk boeken tussen 1/3 en 22/3 kunnen genieten van kortingen tot 50 %. Hierbij hebben ze de keuze uit het ruime aanbod van 109 accommodaties. Hoofdpartner van de actie wordt de Franse regio Elzas, de bekende wijnstreek in hartje Europa.

    www.neckermann.be

    04-03-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wallonie in Vlaanderen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ‘WALLONIE IN VLAANDEREN’ VIERT TIENDE VERJAARDAG IN BRUGGE

     

     

     

    De vakantiebeurs ‘Wallonië in Vlaanderen’ is dit jaar toe aan haar tiende editie. Om dat te vieren, vindt ze opnieuw plaats in de Beurshalle in Brugge, waar ook de allereerste editie doorging. De toegang tot de beurs die loopt op zaterdag 9 en zondag 10 maart, telkens van 10 tot 18 uur,  is gratis.

     

    Verspreid over meer dan 60 stands bieden toerismebureaus en toeristische attracties uit alle Waalse provincies informatie aan over hun streek. De Waalse gastronomie staat centraal, want het toeristisch thema ‘Wallonië voor lekkerbekken’ van 2012 wordt in 2013 verdergezet. Het publiek kan proeven van een uitgebreid aanbod aan streekproducten, waaronder de typische Ardense ham, bier en kaas van Orval en speciale ambachtelijke taarten uit Waals-Brabant. Daarnaast heeft organisator Idee Productions nv. grote namen uit de Belgische gastronomie weten te strikken, die aan de slag gaan met Waalse streekproducten. Zo laat chocolatier Dominique Persoone op zaterdag de bezoeker proeven van zijn bereidingen en op zondag kan het publiek dan weer genieten van de kookkunsten van sterrenchef Roger van Damme.

     

    Wie graag wat meer actie heeft, kan zich uitleven op het indoor avonturenparcours van Natura Parc. Ook de traditionele jaarlijkse tombola blijft niet uit. De deelnemers maken kans op een weekendje of een gastronomisch arrangement in Wallonië.

    www.wallonieinvlaanderen.be

     

     

     

     

    04-03-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.thomas Cook cruises

    Thomas Cook Cruise: 2de persoon aan €1!

     

     

     

     

    Gelijktijdig met de opening van het Vakantiesalon van Brussel introduceerde Thomas Cook een nieuwe viermaandelijkse cruisekrant, met actuele prijzen en scherpe aanbiedingen. Wie de komende maanden op cruise wenst, kan genieten van Thomas Cook’s nieuwe actie: de 2de persoon gaat mee aan €1!

     

    Touroperator Thomas Cook heeft de afgelopen jaren een sterke positie verworven in de cruise markt door zijn samenwerking met meer dan 20 cruiserederijen en het aanbieden van scherpe, exclusieve aanbiedingen.

     

    In een voortdurend streven om de klant een optimale dienstverlening te bieden, introduceert Thomas Cook nu een nieuwe viermaandelijkse cruisekrant. Deze vervangt de klassieke jaarbrochure. Die cruisekrant bestaat uit 24 pagina’s, gedrukt op hoogwaardig, glanzend papier en in ruime oplage verdeeld bij alle reisagenten in België en Noord-Frankrijk.

     

    Met deze krant biedt Thomas Cook op vier vlakken een betere dienstverlening aan de klant. Het viermaandelijkse publicatieritme laat toe om actuelere prijzen te publiceren, dan het geval is bij een eenmalige, jaarlijkse publicatie. Dat is een bijzonder relevant voordeel in een cruisesegment, waar prijszetting sterk bepaald wordt door permanente yielding.

    Het viermaandelijkse publicatieritme laat toe toe om in te spelen op de scherpe aanbiedingen. Zo werden in de huidige cruisekrant de volgende topaanbiedingen meegenomen: 2e persoon aan 1€ op een aantal cruises van MSC Cruises en Costa Cruises. Deze cruises hebben klassieke vaarroutes in de Middellandse Zee, maar ook de Noorse Fjorden, de Zwarte Zee of de Atlantische Kust zijn mogelijk met de 2e persoon aan 1 euro-aanbieding. 2 kinderen t.e.m 17 jaar verblijven gratis in vol pension op een aantal cruises tijdens de paasvakantie (Costa Cruises)  of tijdens juli-augustus (MSC Cruises). Dranken zijn inbegrepen op een aantal Middellandse Zee cruises van Costa Cruises.

     

    Het viermaandelijkse publicatieritme laat toe om veel beter in te spelen op de afreizen de komende maanden: in de zomer worden veel cruises naar de Middellandse Zee en naar de Noorse Fjorden geboekt, terwijl in de winter de Caraïben de koploper zijn. Thomas Cook kan nog beter op de specifieke wensen van de Nederlandstalige en Franstalige klanten inspelen. In het aanbod voor Nederlandstalige klanten introduceert Thomas Cook de Duits getinte AIDA cruises. Franstaligen vinden dan weer hun ding bij Croisières de France dat zich op en top tot een Franstalig publiek leent.

    www.thomascook.be - www.thomascookairlines.com

     

     

     

    04-03-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs