Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    26-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TravelBird

    TravelBird wil Belgische markt veroveren met innovatief reisaanbod

     

     

     

    TravelBird, een online reisaanbieder actief in de Benelux en Duitsland, gaat van start met thematische trendreizen. Hierbij wil TravelBird haar vinger aan de pols houden over de laatste reistrends en consumentenvoorkeuren en vervolgens haar aanbod hierop afstemmen. Een eerste voorbeeld hiervan zijn de ‘Babymoon’-vakanties.

    Koppels die een kind verwachten kunnen dan samen, in alle rust, een laatste keer genieten van hun kinderloze periode. En dit in een kader, aangepast aan de wensen en noden van een zwangere vrouw. Later dit jaar zullen een aantal extra themareizen aan het gamma toegevoegd worden. Boeken kan heel eenvoudig via www.travelbird.be.

     

    All inclusive, fly and drive, citytripping,…..het zijn maar een paar reisformules die bij de meeste mensen ondertussen gemeengoed geworden zijn. Maar bij babymooning,

    Glamping of digital detoxing kan men zich niet altijd een beeld vormen.

    “Logisch ook”, zegt Erik Kuijpers, Country Manager België bij TravelBird. “Er zijn maar weinig sectoren die zo trendgevoelig zijn als de reissector. Mensen zijn steeds op zoek naar nieuwe belevingen, ver weg van het alledaagse. Reizen is      een basis behoefte geworden, maar helaas voor de consument is het aanbod eveneens vaak basic. De allin vakantie naar Italië, de autovakantie naar ZuidFrankrijk, de citytrip naar Londen. Stuk voor stuk klassiekers in het          aanbod van heel wat reisaanbieders. En ook met TravelBird bieden we dergelijke formules aan (bv.Bella Italia en Douce France). Maar daarnaast willen we ook een stap verdergaan en heel bewust op zoek gaan naar datgene wat leeft bij de consument.”

    ‘Babymoon’ is een prima voorbeeld van de weg die TravelBird in wil slaan. Waar de meeste reisaanbieders vertrekken van hun eigen aanbod, willen wij binnentreden in de leefwereld van onze consument. Iedere levensfase wordt gekenmerkt door  andere prioriteiten, wensen en verlangens. Daarnaast kunnen er binnen bepaalde doelgroepen ook nieuwe behoeften en trends ontstaan. Wij wensen hier       met ons aanbod op in te spelen” ,zegt Erik Kuijpers.

     

    De reden waarom TravelBird zo kort op de bal kan spelen, heeft alles te maken met haar internetstructuur. Vanuit de hoofdzetel in Amsterdam zijn er een viertal landenteams actief. Die gaan zeer gericht op zoek naar hotels en activiteiten die passen binnen een bepaald thema. Vervolgens stellen ze voor iedere verblijfplaats een arrangement samen en verkopen           dit aan de meest voordelige prijs op de markt. Het grote voordeel voor de klant is dat hij de beschikbaarheid rechtstreeks bij TravelBird kan checken en vervolgens kan boeken. TravelBird zorgt voor de verdere afhandeling wat vouchers en tickets betreft. Dit maakt van TravelBird één van de eerste touroperators op de Belgische markt die 100% online werkt.

    TravelBird is lid van de VVR,  is vergund door Toerisme Vlaanderen en verzekerd tegen financieel onvermogen en biedt aan haar klanten dezelfde garanties als andere touroperators actief op de Belgische markt. TravelBird werkt ook met tijdelijke aanbiedingen, aan haarscherpe prijzen. Wie ingeschreven is op de TravelBird nieuwsbrief ontvangt dagelijks een selectie van 5 topaanbiedingen, die slechts 24 u beschikbaar zijn voor boeking. Op die manier wil TravelBird haar klanten dagelijks inspireren voor een deugddoend weekendje in de natuur, een spannende citytrip of een weekje naar de zon. www.travelbird.be

    26-05-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PlezierOLogis

    Herbron met de zon en PlezieroLogis

     

     

     

    De zon liet dit jaar lange tijd op zich wachten, maar met de zomer voor de deur breekt nu zonder twijfel de uitgelezen periode aan om dit gemis in te halen. Daarom presenteert het Logis-netwerk van hotel-restaurants een selectie uit zijn brede waaier aan etablissementen. De uitgekozen adresjes lenen zich uitstekend tot allerlei openluchtactiviteiten en de gasten kunnen er zich onder een stralende zon opnieuw opladen. Natuurwandelingen, sport, strand en ontspanning: de PlezieroLogis heet u welkom!

     

    De Logis trekken bij deze eerste zonnige dagen al meteen hun zomerplunje aan. Zo zet deze eerste keten van onafhankelijke hotel-restaurants in Europa, enkele uitverkoren Belgische en Luxemburgse etablissementen extra in het zonnetje. Bezoekers kunnen hier de geneugten van het zomerseizoen ten volle herontdekken en aldus genieten van een welverdiende vakantie.

     

    “Dat zonlicht een heilzaam effect heeft op ons humeur, is al langer geweten. Een zomerpauze vormt met andere woorden een ideale bron van ‘vitamines voor de geest’ en de perfecte gelegenheid om zich even van de dagdagelijkse stress te ontdoen”, vertelt Michel Son, Voorzitter van de Logis België. “Onze hotel-restaurants leveren aanzienlijke inspanningen, opdat hun gasten volkomen kunnen herbronnen, om zo volledig fit te zijn voor het begin van het nieuwe schooljaar. Uiteraard willen we dat iedereen unieke momenten beleeft en zich laat leiden door wat hun hart hen op dat moment ingeeft.”

     

    Een met vakmanschap vervaardigde voorgevel, balkons overladen met bloemen en een onovertrefbaar comfort: wees welkom in Hôtel du Moulin. Dit etablissement is gelegen in de Oostkantons van Malmedy en vormt de plaats bij uitstek om - te voet of met de fiets - de omliggende natuur te ontdekken langs de talrijke paden in de omgeving. Voor de fans van autosport betekent een verblijf in Hôtel du Moulin de ultieme kans om het nabijgelegen circuit van Spa-Francorchamps eens van dichterbij te bekijken. Verscholen in de holtes van een van de mooiste meanders van de Semois, ligt een klein stukje paradijs: Hôtel Aux Roches Fleuries, gelegen langs de enige weg die leidt naar het gehucht Frahan. De flanken van het schiereiland bevatten archeologische en geologische schatten, en verbluffende landschappen, die reizigers op zoek naar onvergetelijke herinneringen vast en zeker zullen weten te bekoren. Veertien bewegwijzerde wandelingen doorkruisen de vallei en vormen een waar stapgenot voor natuurliefhebbers. De sleutelwoorden van een verblijf hier luiden: natuur, herbronning en authenticiteit!

    In de pittoreske Luxemburgse stad Vianden bevindt zich Hotel Petry, de perfecte verblijfplaats om te komen genieten van wandel- of fietstochtjes door de omringende groene valleien. Zeker en vast ook de moeite waard zijn een bezoek aan het Romaanse kasteel van Vianden, het middeleeuws festival of het avonturenpark Indian Forest.

     

    Het Glenmore Hotel situeert zich dicht bij zee, alsook bij het stadscentrum van Oostende. Het interieur vermengt krijtwitte met crèmekleurige tinten, en creëert zo een vakantiesfeer het hele jaar door. Bezoekers op zoek naar ongewone ervaringen kunnen garnaalvissen aan boord van een vissersboot, terwijl de meer conventionele vakantiegangers kunnen opteren voor een rustig dagje aan het strand of een fikse wandeling langs de kust.

     

    De Fédération Internationale des Logis (FIL) is vandaag de eerste keten van onafhankelijke hotel-restaurants in Europa met meer dan 2.600 hotels. Allen zijn toegewijd aan een kwalitatieve accommodatie in een authentiek kader, gerangschikt volgens de comfortcategorieën van 1, 2 of 3 schoorsteentjes. Ze bieden tevens een regionale keuken gericht op lokale producten en hun restaurants worden volgens hun gastronomische kwaliteit onderverdeeld aan de hand van 1, 2 of 3 stoofpotten. 110 restaurants zijn geklasseerd als  “Table Distinguée” of “Verfijnde Tafel” omdat ze in de beste gastronomische gidsen gewaardeerd worden. Sinds 2009, worden de hotels die de waarden van de Logis op het hoogste kwaliteitsniveau vervullen, ingedeeld onder de ‘Logis d’Exception’ categorie.

    www.logishotels.com

     

     

     

     

     

    26-05-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P'tit Oasis

    P’tit Oasis. Be Fruit altijd en overal

     

     

    De leider in het segment van de niet-bruisende vruchtendranken breidt zijn gamma uit met P’tit Oasis, een speciaal formaat gericht op gezinnen en kinderen. Het is een soepel en weerbaar hoesje, makkelijk mee te nemen en geschikt voor alle soorten verplaatsingen.

     

    Oasis, het lekkere pleziertje bij uitstek, is altijd de favoriete metgezel geweest van de hele familie. Oasis staat dan ook voor vruchten, bronwater en fun! Het vruchtgehalte van 12%, één van de laagste suikergehaltes van de vruchtendranken, 39 kcal per 100 ml, de talrijke smaken zoals de bekende Tropical, en de uitgelaten personages maken van Oasis dé onbetwistbare nummer één voor de dorstige lekkerbekjes. En goed nieuws: de jongsten kunnen nu overal en altijd Oasis drinken!

     

    Bij P’tit Oasis zitten de vruchten en de fun in een soepel weerbaar hoesje dat lekker zacht aanvoelt. P’tit Oasis is ook schokbestendig wanneer het onderaan in de boekentas, rugzak of zelfs in de broekzak zit.

    De nieuwe P’tit Oasis is verkrijgbaar in 3 smaken: Tropical, Sinaasappel en Appel, een drankje dat niet onopgemerkt zal blijven.





    26-05-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    25-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yoghurt bij het ontbijt

    Een yoghurt bij het ontbijt … voor een goede start van de dag

     

     

    In tegenstelling tot wat veel mensen denken, is calcium niet enkel noodzakelijk in de groeifase of voor ouderen. Calcium draagt inderdaad levenslang bij tot een goed onderhoud van het beendergestel en van de tanden. Daarnaast draagt het ook bij tot andere minder bekende maar belangrijke aspecten zoals een normale spierfunctie, neurotransmissie, bloedstolling, de stofwisseling en een normale werking van de spijsverteringsenzymen …

     

    Calcium kan enkel aangebracht worden via de voeding. Melkproducten zijn hier de belangrijkste bron dankzij hun hoge absorptiegraad van calcium of ‘biodisponibiliteit’. De officiële nationale aanbeveling legt 900 mg vast als dagelijks aanbevolen hoeveelheid calcium voor een volwassene. Een portie volle yoghurt, 125 gr, brengt al gemiddeld zo’n166 mg aan. De consumptie van yoghurt is onderontwikkeld in België met slechts één vierde potje per dag. Deze consumptie aanmoedigen kan een – overheerlijke – manier zijn om het tekort aan calcium te verhelpen. Waarom niet als ritueel bij het ontbijt dat ons idealiter 25% van onze dagelijkse energie geeft?

     

    Om tot de 3 à 4 aanbevolen dagelijkse melkproducten te komen zijn yoghurts een uitgelezen oplossing en dit dankzij hun variëteit, hun lekkere smaak maar ook dankzij de goede verteerbaarheid van lactose. Met het ‘Breakfast’ gamma biedt Danone aangepaste oplossingen aan om van een evenwichtig ontbijt een plezierig en gezond ritueel te maken.

     

    Danone Breakfast, voor elk wat wils

    Danone vervolledigt haar ‘breakfast’-gamma en stelt zijn nieuwe vloeibare yoghurt voor: het 750 ml-pack Danone Breakfast met aardbei om zo te drinken of om over uw ontbijtgranen te gieten. Ontdek een heel andere manier om ontbijtgranen en vruchten te combineren en laat uw verbeelding de vrije loop!

    Kies voor ‘Danone yoghurt om mee te nemen’: een smakelijke yoghurt met aardbeien en een topper van lekkere maïsvlokken. De granen worden heel gemakkelijk meteen aan de yoghurt toegevoegd. Een ontbijt uit het vuistje op kantoor wordt samen met een stuk fruit en een drankje een nieuwe en vooral evenwichtigere smaakbeleving.

     

     

     





    25-05-2013 om 17:53 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Varkenskroontje

    Varkenskroontje: de kroon op elke geslaagde barbecue

     

     

     

    Een varkenskroontje leent zich ook perfect voor op de barbecue. Dat is de boodschap van de VLAM-campagne die vanaf 22 mei start op tv, in magazines en op internet. De focus tijdens de voorjaarscampagne ligt op barbecue, waarbij de troeven van een varkenskroontje volop uitgespeeld worden.



    Lekker lang genieten van een sappig stukje vlees : Het varkenskroontje is een mager stukje varkensvlees dat langzaam mag garen, wat tot uiting komt in de slogan ‘Heerlijk duurt het langst’. Het is perfect om samen met vrienden of familie te eten. Een geslaagde combinatie dus voor een gezellige barbecue. Wie meer informatie wenst over het varkenskroontje en hoe je er op de barbecue mee aan de slag kan, kan terecht op www.vlees.be. Voor wie het varkenskroontje liever anders bereidt, is er ook een reeks lenterecepten beschikbaar.


    Op 22 mei start VLAM opnieuw met een tv-campagne om het varkenskroontje onder de aandacht te brengen. De spot zal te zien zijn tot en met 9 juni op Eén, Canvas, Vitaya, RTL-Tvi, La Une en La Deux en telkens van woensdag tot en met zondag. Varkenskroontje komt ook aan bod in het kookprogramma ‘Martin Bonheur’ op RTL-TVi op 23 mei.


    Inspireren met barbecue- en lenterecepten: De barbecue- en lenterecepten zijn te vinden op www.vlees.be en op www.lekkervanbijons.be. In De Morgen Magazine van 18 mei en Goed Gevoel van 22 mei wordt een publireportage met een recept voorzien. Bij NEST-magazine van 7 juni wordt een BBQ-special toegevoegd, waarin ook varkenskroontje in de kijker wordt gezet. De NEST BBQ-special wordt verder verdeeld naar de zelfstandige slagers. De recepten krijgen verder aandacht via Lekker van bij ons. Varkenskroontje wordt er als thema uitgespeeld en het komt tevens aan bod in de nieuwsbrief en op de Facebook-fanpagina ‘Lekker van bij ons’.

    Varkenskroontje op Belgisch Kampioenschap BBQ: VLAM is eventpartner van het Belgisch Kampioenschap BBQ dat plaatsvindt in Oostende op 24 en 25 augustus. Het varkenskroontje staat op het menu voor zowel de deelnemende teams, het publiek en de VIP-gasten. www.vlees.be.

     





    25-05-2013 om 17:52 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    23-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boekvandaag

    TRAVELBIRD NEEMT BOEKVANDAAG OVER

     

     

     

    TravelBird Nederland B.V. neemt met onmiddellijke ingang alle activiteiten over van BoekVandaag. Met deze overname verwacht TravelBird een omzetgroei van 30%. De merken TravelBird en BoekVandaag worden in eerste instantie volgens een tweelabel strategie naast elkaar gevoerd. De overname is een volgende stap binnen de internationale groeistrategie van TravelBird. 

     

    De snelgroeiende online reisaanbieder neemt per direct alle activiteiten aangaande het merk BoekVandaag over van Red Online Marketing B.V. van Roy Platje en Edwin Jonker. De vakantieaanbiedingswebsite BoekVandaag werd in 2009 opgericht en richt zich primair op de Nederlandse en secundair op de Belgische markt. Jonnie Muis (30) wordt binnen TravelBird de manager van BoekVandaag. “De aankoop van BoekVandaag sluit goed aan bij onze groeistrategie.

    Zo namen we in september vorig jaar ook het Belgische MyTrip over. We verwachten een directe omzetgroei van 30% door deze overname in Nederland en België” aldus Symen Jansma die samen met Dennis Klompalberts de directie van TravelBird voert. Roy Platje van Red Online Marketing B.V. kijkt vooruit: "BoekVandaag is een succesvolle website met kwalitatief goede reizen voor een scherpe prijs. De site is toe aan een nieuwe fase en we kiezen om verdere ontwikkeling over te dragen aan TravelBird en ons te richten op nieuwe ideeën."

     

    TravelBird is in 2010 opgericht en één van de snelst groeiende vakantiewebsites van Europa. TravelBird is actief in Nederland, België, Luxemburg en Duitsland en werkt uitsluitend samen met gerenommeerde partners. Onlangs verwierf TravelBird een IATA licentie en in september nam TravelBird MyTrip.be over. TravelBird groeide in drie jaar van 3 naar 90 medewerkers. 

    www.travelbird.be - www.boekvandaag.be   

     

     

     

    23-05-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    22-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Expo Marine Art

    Expo "Marine Art – Oostende-" van 18 mei t.e.m. 9 juni in Fort Napoleon, Oostende

     

     

     

    "Marine Art – Oostende-"  toont een selectie van de kunstwerken die in het kader van het Marine Art-project werden gecreëerd door de leerlingen van de Academie voor Beeldende Kunst in Gent (i.s.m. Marine@UGent en VLIZ). Aansluitend aan de tentoonstelling worden - in het kader van Wereldoceanendag - verschillende ateliers voor scholen georganiseerd door Horizon Educatief, op 6 juni gevolgd door een lezingenavond voor het grote publiek.

     

    Marine Art -Oostende- toont werk van verschillende kunstenaars die eind 2012, begin 2013 participeerden aan ‘Marine Art’ in Gent. ‘Marine Art’ was een uniek project waarbij zeewetenschappers van Marine@UGent (een interdisciplinair onderzoeksconsortium bestaande uit 24 mariene onderzoeksgroepen) naar de Academie voor Beeldende Kunst Gent trokken om er de kunstleerkrachten en hun leerlingen in contact te brengen met de zeewetenschappen.

    De leerlingen creëerden daarna op eigen tempo één of meerdere werken.
    Alle kunstwerken werden – samen met de wetenschap die er de inspiratie voor was – tussen 2 en 6 februari aan het grote publiek getoond tijdens de tentoonstelling ‘Marine Art’ in de UFO gebouwen van de Universiteit Gent. Er viel een hele waaier aan kunstdisciplines te ontdekken. Kunstenaars stellen het zeeonderzoek  voor a.d.h.v. tekeningen, schilderijen, beeldhouwwerken, grafische werken, mixed media, keramiek, illustraties & beeldverhalen, foto’s en animatiefilms.

    Marine Art -Oostende-  toont een selectie van deze werken.  Aansluitend aan de tentoonstelling worden - in het kader van Wereld Oceanen Dag - verschillende ateliers voor scholen georganiseerd door Horizon Educatief. Gevolgd door een lezingenavond voor het grote publiek op 6 juni.

     

    Fort Napoleon, Vuurtorenweg z/n, 8400 Oostende. 18/05 – 09/06 2013

    Open van woensdag tem zondag van 10 uur – 12 uur  &  13 uur -17 uur. De toegangsprijs bedraagt 5 EUR (reductietarief: 4 EUR). Kinderen van 6 tot 12 betalen 2 EUR. Leden van Herita mogen gratis binnen.

    Lezingenavond 06/06:Gratis, mits registratie op: www.vliz.be/wereldoceanendag

    www.marine-art.be

     

     



    22-05-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    21-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stella Artois en Cannes

    Stella Artois zet de sterren van Cannes in de kijker met de “Connoisseur-serie” en rode loper events

     

     

    Stella Artois Lounge rolt rode loper uit voor steracteurs zoals Zoe Saldana (Avatar, Star Trek), Rick Yune (Die Another Day, The Man with the Iron Fists), Melonie Diaz (Fruitvale Station, Un Certain Regard) en Michael B. Jordan (The Wire, Friday Night Lights). De “Connoisseur-serie” werpt een intieme blik achter de schermen van 66ste editie van Filmfestival van Cannes.

    Als Officiële Partner van het Filmfestival van Cannes, gunt Stella Artois fans van over de hele wereld dit jaar voor het eerst een intieme blik geven in het leven van de wereldvermaarde regisseurs en acteurs in Cannes via de “Connoisseur-serie”. Het gaat om een videoreeks die werd opgenomen op verschillende locaties in Cannes en interviews bevat met beroemdheden op de rode loper, tijdens stijlvolle feestjes en op prachtige jachten gedurende het festival, dat van 15 tot 26 mei het epicentrum van de filmwereld vormt. De interviews waarin artiesten vertellen over hun werk, hun kunde en de onvergetelijke ervaring om te schitteren op het meest prestigieuze filmfestival ter wereld, kan je bekijken op http://www.youtube.com/user/stellaartois.

     

    Zachary Quinto, filmster in Star Trek Into Darkness uit 2013, is een van de talrijke acteurs en regisseurs die ervoor gekozen hebben deel te nemen aan de Connoisseur-reeks. Andere beroemdheden zijn Rosario Dawson, momenteel te zien in Trance van Danny Boyle, zangeres en actrice Kat Graham, regisseur JC Chandor, genomineerd voor een Oscar met Margin Call, filmster Michael B. Jordan, die een hoofdrol vertolkte in Fruitvale Station, actrice en tv-presentatrice Stacy Keibler, evenals acteur Paul Wesley.

     

    “Voor Stella Artois is brouwen een gepassioneerd en nauwgezet proces. We begrijpen het engagement dat je nodig hebt om iets moois te maken. Onze Connoisseur-serie zal focussen op het vakmanschap dat vereist is om een film te maken en hulde brengen aan de acteurs en regisseurs die van klassieke films een realiteit maken”, aldus Pablo Firpo, Global Marketing Director van Stella Artois. “We willen weten wie hen inspireert en wie hen woedend maakt, hun favoriete verhalen van op de set horen en de diepste geheimen van het maken van films ontdekken. De wereld kan zien hoe Cannes eruit ziet; we willen laten zien hoe Cannes aanvoelt vanuit het oogpunt van een insider.”

     

    Stella Artois is al 12 jaar sponsor van het Filmfestival van Cannes. De Connoisseur-serie is slechts één van de vele activiteiten van Stella Artois in Cannes. Daartoe behoren ook intieme georganiseerde evenementen met diverse beroemdheden en een aanwezigheid op de grotere feestjes die de Rivièra dit jaar opluisterden. In de eigen lounge kwamen reeds langs: actrice Zoe Saldana, bekend van Avatar en Star Trek; Rick Yune, die meespeelde in Die Another Day, the Fast and the Furious, Olympus has Fallen en the Man with the Iron Fists; Melonie Diaz (Fruitvale Station die het Sundance Film festival won en competitiefilm Un Certain Regard) en Michael B. Jordan (The Wire, Friday Night Lights).

     

    Ook in eigen land is Stella Artois nauw betrokken bij de filmkunst, meer bepaald als partner en sponsor van het Filmfestival Gent.

    www.stellaartois.com





    21-05-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    20-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vaderdag

    Vaderdag – Een schat aan originele cadeaus

     

     

    Zoals elk jaar is een cadeau voor Vaderdag vinden een echte opgave! Een das, schoenen of een strip... Dat hebben we allemaal al gehad! Dit jaar kom je origineel uit de hoek! MindShake stelt een selectie buitengewone cadeaus voor waarmee je papa aangenaam zal verrassen. Van mode over technologie tot sport en ontspanning, het aanbod is zeer groot en gevarieerd.  

     

    Voor wie verzot is op stijl, is er Mr Marcel van Little Marcel. Dit modemerk steekt papa’s in echte zomerkleuren. Little Marcel staat voor ontspannen elegantie en dat vind je terug in de collectie van heerlijke, stedelijke combinaties. Als de zon zich laat zien, is er niets knapper dan een short met daarop een gekleurd hemd om te genieten van het mooie weer!  www.mistermarcel.fr

     

    Als papa gaat joggen, bevelen we hem de INCURIA Windstopper Vest van ODLO aan. Het materiaal waaruit de Windstopper® Active is gemaakt, is zeer licht en uitermate ademend. Het biedt alle comfort waar een sporter van droomt. De mesh-textuur zorgt voor een unieke ventilatie. www.odlo.com

    Het sporthorloge van Polar, de RC3 GPS Tour de France, met een gele polsband, is speciaal ontworpen voor de 100ste editie van de Tour de France. Of jullie nu op vakantie gaan in de Alpen of in de Ardennen, jouw papa kan alle informatie over de hoogte volgen via de geïntegreerde GPS. polarpersonaltrainer.com.

     

    Na de inspanning volgt de ontspanning ! Na een lange werkdag wil papa uitrusten en genieten van de zachte zomerzon. Met hun hippe kleuren en trendy motief geeft het tuinmeubilair van Lafuma een nieuwe look aan jullie terras! Praktisch en comfortabel én een ‘green attitude’.  Lilletind Kinderdrager is op dit moment de meest handige en comfortabele kinderstoel van het Noorse merk Bergans of Norway. Hij is ontworpen voor een uitstekend contact tussen ouder en kind.

     

    De emporiaCLICK is een kleine, praktische telefoon met een origineel design. De hippe papa kan met een enkele klik heel gemakkelijk zijn kinderen bereiken. De telefoon beschikt over een speciale knop waarmee hij drie favoriete nummers kan bellen, zonder dat hij door de contactenlijst moet navigeren. www.emporia.eu Een filmavondje met de familie of voetbal kijken met de vrienden op groot scherm is mogelijk dankzij de EH-TW6100W projector van EPSON. Deze projector zal regenachtige avondjes deze zomer radicaal veranderen. www.epson.be

    Een « all-in-one » Acer computer met ergonomisch design, nieuwe look en een ultramoderne desktop. www.acer.com

     

     

     





    20-05-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs