Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    09-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belg gehecht aan auto

     

    Belg zeer gehecht aan zijn auto

     

     

     

    Europcar Observatorium Transport en Mobiliteit stelt vast dat 73% van de Belgen zijn auto niet van de hand zou kunnen doen. Europcar lanceerde in samenwerking met het studiebureau OpinionWay de eerste editie van het Europcar Observatorium Transport en Mobiliteit. Dit initiatief is bedoeld om een beeld te schetsen van de gewoonten van de Europeanen en om nieuwe tendensen te onderkennen. Meer dan 5.300 personen van 18 en ouder uit 7 landen (Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, Spanje, Portugal en België) werden ondervraagd. De Belgen onderscheiden zich op verschillende vlakken van hun Europese buren.

     

    Één Belg op acht overwoog reeds om zijn persoonlijke auto op te geven, dit is net iets minder dan het Europese gemiddelde. Maar in België liggen vooral financiële aspecten daarvan aan de basis (69% tegenover 56%). Toch lijkt de Belg, ondanks deze cijfers, niet bereid om die stap ook effectief te zetten, aangezien 73% verklaart niet zonder zijn auto te kunnen (tegenover 62% gemiddeld in Europa). 38% vertrekt het liefst met de eigen auto op vakantie en associeert zijn auto met vrijheid en flexibiliteit. Slechts 10% van de Belgen blijkt bereid om zijn auto op te geven indien alternatieven als het huren van een wagen of car-sharing aangeboden worden. Daarmee haalt de Belgen en de Britten het laagste percentage tegenover de rest van Europa. 

     

    Het milieubewustzijn van de Belg ligt in de buurt van het Europese gemiddelde, maar toch is hij niet bereid meer te betalen voor een groenere auto. Net als de Europeanen denkt meer dan 1 Belg op 4 na over de impact van zijn auto op het milieu. 92% - dat is de hoogste score in Europa – legt een rechtstreeks verband tussen de leeftijd van een auto en de vervuilingsgraad ervan. Ondanks dit bewustzijn is de Belg niet bereid om veel meer te investeren in een milieuvriendelijkere transportoplossing. Slechts 34% (tegenover 38% in Europa) is bereid om meer te betalen. Bemoedigend is dat de jonge generatie meer geneigd is om te investeren in ecologie: 49% van de 18- tot 29-jarigen zou ten minste 5% meer willen betalen voor een groenere auto. RVH.

    www.europcar.com.

     

     

    09-11-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Park inn Southend


     

    Rezidor kondigt Park Inn Southend-on-Sea, UK aan

     

     

     

     

    De Rezidor Hotel Group kondigt het Park Inn Southend-on-Sea aan. Het 137 kamers tellende hotel gaat open in het tweede trimester van 2009 en is het veertigste Park Inn in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. “Park Inn is ons snelst groeiende merk”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor. “Begin 2003 openden we het eerste hotel en vandaag bestaat onze portfolio uit meer dan 100 Park Inns met meer dan 20.000 kamers in beheer en onder ontwikkeling doorheen de EMEA regio.”

     

    Het Park Inn Southend-on-Sea zal aan de Southend’s Western Esplanade gelegen zijn, met zicht op de monding van de Theems rivier. Het hotel zal in het hart van het toeristische centrum liggen en tegelijkertijd gemakkelijk bereikbaar zijn vanuit de andere delen van de stad. Naast de 137 kamers (waarvan de meeste met zeezicht) zal het hotel ook een bar, restaurant en 350 m² vergaderfaciliteiten bieden. Gasten zullen toegang hebben tot de spa & health club, op de bovenste verdieping van het gebouw zullen residentiële appartementen gehuisvest zijn.

     

    Southend-on-Sea ligt op ongeveer 60 km van het centrum van Londen. Het is een populaire toeristische bestemming met 11 km stranden, de langste pier van de wereld en een sealife centrum. Musea, theaters, kunstgalerijen, restaurants en pubs vervolledigen het programma. Southend is ook bekend als economische en financiële hub voor Essex en heeft een grote commerciële activiteit met belangrijke industriële zones langs de A 127 autosnelweg. RVH.

    www.rezidor.com.

    09-11-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussels airlines verlaagt brandstoftoeslag

    Brussels Airlines verlaagt brandstoftoeslag

     

     

     

     

    Inspelend op de recente verlaging van olieprijzen, verlaagt Brussels Airlines de brandstoftoeslag op haar Europese vluchten met 5 euro per trajekt  en met 15 euro per trajekt op haar long haul vluchten naar Afrika.

     

    Dankzij de prijsdaling van de ruwe olie en de vliegtuigbrandstof is Brussels Airlines nu in de mogelijkheid om haar brandstoftoeslag op vliegtuigreizen te verminderen. Dit gebeurt ondanks het feit dat de gemiddelde brandstofprijzen nog altijd veel duurder zijn dan een jaar geleden.

     

    De brandstoftoeslag voor Europese vluchten (inclusief de routes naar Tel Aviv en Moskou) daalt met 5 euro per trajekt en bedraagt voortaan 32 euro. Voor lange afstandsvluchten naar Afrika verlaagt de brandstoftoeslag met 15 euro per trajekt. De toeslag voor een lange afstandsvlucht is voortaan 100 euro. De nieuwe bedragen zijn geldig voor alle tickets uitgegeven voor vluchten vanaf 4 november 2008. RVH.

     

    07-11-2008 om 18:26 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe collecties van Le Creuset

     

     

     

    Le Creuset betekent een garantie van hoogwaardig en esthetisch keukengerei. Meer dan gelijk welke andere reeks beantwoordt het assortiment in geëmailleerd aardewerk van Le Creuset aan de behoefte aan kwalitatief kookgerei dat tegelijk elegant en praktisch is. Op het gebied van gastronomie wil het oog ook wat.

    Le Creuset is zich bewust van dit fenomeen en maakt er een erezaak van om producten te ontwerpen die men niet hoeft te verbergen. Dankzij de geraffineerde lijn mag het keramiek van Le Creuset zeker aan tafel gezien worden.

    Het maakt deel uit van het tafelservies en is in twee kleuren verkrijgbaar: kersenrood om de smaakpapillen te stimuleren en  ‘dune’  voor een meer serene sfeer.

     

    Het assortiment aardewerk van Le Creuset is onmisbaar in gelijk welke keuken en is in 17 vormen verkrijgbaar. Het telt niet minder dan 34 referenties. Het begeleidt de gastronomen op ieder moment en vormt een aanvulling op de vermaarde mini braad-/stoofpannen van Le Creuset. Deze nieuwe collectie vrolijkt een tafel bij elke gelegenheid op, gaande van een gewone gezinsmaaltijd tot een diner bij kaarslicht.

    Verkrijgbaar vanaf november 2008, bij de betere warenhuizen en gespecialiseerde detailhandel. RVH.

    www. lecreuset.com

     

     

    07-11-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    06-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spa & wellness

    Spa, wellness, ontspanning & welzijn

    Een nieuwe manier om het plezier van ontspanning te beleven

     

     

     

     

     

    Of het nu aan zee is of in de bergen, na een lange dag sporten of na een trektocht, Pierre & Vacances biedt u tal van ontspanningsformules. Na advies van professionals kiest u ter plaatse uit een selectie van verzorgingsbeurten. U heeft keuze uit verzorgingen op basis van zeewater (Thalasso) of van zoet water (Balneo) en formules die aangepast zijn aan de duur van uw verblijf.

     

    Maeva stelt voor om uw thalassotherapie samen met uw verblijf te reserveren om diverse voordelen te genieten, zoals onderhandelde tarieven, een bevoorrecht onthaal en ervaren professionals. De keuze is uitgebreid: van een minikuur van 2 of 3 dagen tot een kuur van 5 of 6 dagen, van een vermageringskuur voor mannen over een postnatale kuur voor vrouwen tot een ontspanningskuur. Alles is aanwezig om de kuur te vinden die volledig aan uw behoeften als gast voldoet.

     

    Het merk "Levenskunst & comfort" biedt ruimtes aan voor pure ontspanning, waar kalmte en behaaglijkheid samensmelten en waar u als gast kunt genieten van de weldaden van een volledig gamma natuurlijke en herbronnende zorgen. Een brede waaier aan massages en lichaams- en gelaatsverzorgingen wordt in deze weelderige omgeving aangeboden.

    Zes residenties hebben de "Spas by Algotherm": een Turks bad, een kruidenthee-boetiek, cocooningvoorzieningen, "sereniteit en pure relaxatie", "tonische werking en stevigheid", "sublimerende" en "ontgiftende" gelaatsverzorging of zelfs de "silhouet-", "deep-blue-" of hot-stonemassages… en een winkel met cosmetische producten om de weldaden van de verzorging thuis door te trekken.

     

    ONTSPANNINGSRUIMTE SPA LATITUDES BY THALGO (zwembad, Turks bad, sauna, relaxatieruimte, fitnesszaal). Een echte "reis der zinnen". Het Turks bad. De oriëntaalse erfenis van de oude stoombaden creëert de gepaste sfeer voor welzijn en relaxatie. Het lichaam wordt klaar gestoomd voor nieuwe belevingen.

    De aroma's, muziek en kleuren, opgeluisterd met de weldaden van water, maken het lichaam ontvankelijker en bevorderen het zinsgenot. Deze verzorging ontspant en reinigt het organisme door de gifstoffen te verwijderen, het immuunsysteem te versterken en het natuurlijke evenwicht van de huid te herstellen.

    De sauna. Deze Scandinavische traditie helpt om te recupereren na een inspanning. Een saunasessie is dus de ideale verwennerij na een dagje skiën. Met haar 80° zorgt ze ervoor dat het lichaam de gifstoffen kan afdrijven en zich sneller kan herstellen na fysieke inspanningen. Een puur en eenvoudig moment van geluk. RVH.

    www.pierreetvacances.com - www.maeva.com - www.residences-mgm.com of www.latitudes-hotels.com

    06-11-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met ski's aan de voeten

     

     

    Met de ski’s aan de voeten naar de skiliften!

     

     

     

    PV-Holidays biedt talrijke residenties die onmiddellijk op de skipistes uitgeven. Met een sneeuwgarantie er bovenop!

     

    PV-Holidays biedt 35 bestemmingen en een honderdtal residenties waarvan bijna 70% onmiddellijk op de skipistes uitgeven, waardoor het wintersportplezier elke morgen begint voor de ingang van uw residentie! Met de ski’s op de schouder het skistation doorkruisen, de auto of de bus nemen om de skiliften te bereiken, valpartijen op ijsgladde trappen: dat behoort nu allemaal tot het verleden!

     

    PV-Holidays biedt ook een sneeuwgarantie op de merken “Pierre & Vacances” en “Maeva”: “Snow or your money back”! Wanneer er voor uw vertrek geen of te veel sneeuw ligt en u moet annuleren, dan wordt dit u vergoed.

    Op de site www.pv-holidays.be ontdekt u in enkele muisklikken de mooiste verblijven in residenties die rechtstreeks op de skipistes uitgeven. PV-Holidays is meer dan ooit synoniem van zorgeloze wintervakantie.Onbeperkt skiën! Wintersportfanaten die vanaf de eerste tot de laatste minuut willen genieten van bergen en sneeuw, kunnen meer tijd doorbrengen op de pistes.

     

    Skiën in stijl! Skischoenen zijn stijf en niet meteen de meest comfortabele en elegante manier om zich te voet te verplaatsen. Met de ski’s aan uw voeten begint en eindigt het plezier aan de deur van uw residentie. RVH.

     

     

    06-11-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.slaapgids

     

     

    SLEEPY SLAAPGIDS 2008

    SLEEPY MAAKT UW LEVEN BETER IN BED

     

     

     

    Sleepy heeft al ruim 25 jaar ervaring in slaapcomfort. Sleepy deelt dit graag met u in haar nieuwe Sleepy Slaapgids 2008. U vindt hierin allerhande praktische tips, de laatste modetrends met Ghislaine Nuytten, uw Slaap-dna®, …  .

     

    Sleepy ontwikkelde voor haar exclusieve collectie Sleepy bedlinnen een ruime keuze aan dekbedovertrekken, kussenslopen, hoeslakens en lakens. Daarbij werd er speciaal aandacht besteed aan een mooi kleurenpalet, hoog comfort en gebruiksvriendelijkheid.

    Boxsprings (‘de doos met veren’) raken meer en meer ingeburgerd bij de consument. De associatie met een luxueus hotelbed is nooit veraf en de vraag neemt alsmaar toe. Bij Sleepy hoeft u niet te kiezen tussen de look van een boxspring en het comfort van een lattenbodem in 1 bed. De exclusieve ‘A la Carte’ collectie gestoffeerde bedden biedt u de keuze uit een Ergosleep boxspring of een Ergosleep lattenbodem (klassiek of met de look van een boxspring) in lijn met uw Slaap-dna.

     

    Individueel slaapcomfort aangepast aan uw lichaamsprofiel zorgt voor een optimale nachtrust en een goede ondersteuning van uw lichaam. U kunt exclusief bij Sleepy uw Slaap-dna® laten opmeten waardoor u uw Ergosleep lattenbodem of boxspring op maat van uw lichaam kunt laten instellen.

    De opmars van de boxspring heeft ook de opmars van de topdekmatrassen met zich meegebracht. Een topdekmatras zorgt voor een extra ‘slagroom’comfort. Bovendien verdwijnt met een tweepersoonstopdekmatras de naad tussen de onderliggende eenpersoonsmatrassen en is ze makkelijk keerbaar.RVH.

    www.sleepy.be

     







    06-11-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    04-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.talking Krazy

    Flap het eruit met de ‘Talkin Krazy’ baskets van Reebok

     

     

     

     

    Wil je aan de hele wereld alles kwijt over jezelf en wat je bezig houdt zonder één woord te zeggen? Geen probleem, je schoenen doen het voor jou. Reebok lanceert immers zijn nieuwste ATR ‘Talkin Krazy’ basketbalschoenen die voor 90 euro de jouwe worden.

    En waarop je alle mogelijke boodschappen kwijt wil. Niet te lang nadenken, gewoon doen en wissen indien niet meer van toepassing.

     

    Reebok tilt het begrip “talking trash” op een heel ander niveau. De Reebok ATR ‘Talkin’ Krazy’ heeft een bovenwerk met een uitwisbare laag waar je kan op tekenen of schrijven. Je kan je artistieke ontboezemingen moeiteloos uitwissen om weer opnieuw te beginnen. De Talkin Krazy wordt verkocht met een uitwisbare stift.

     

    “Zo lang de basket al bestaat, wordt erop geschreven, maar dankzij de Talkin Krazy heeft de consument de kans om zich steeds opnieuw op een andere manier uit te drukken,”  zegt John Lynch, Vice President marketing US voor Reebok. RVH.

    Consumer info: 02/477 19 70

     





    04-11-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs