Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    17-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pasen 2013
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pasen 2013  - Een familiefeest in chocoladestijl

     

     

     

    Tijdens de eerste warme dagen van het jaar, rond Pasen, genieten we graag samen met het gezin van de kleine pleziertjes van het leven. Traditiegetrouw sparen we moeite noch kosten om elkaar met zo origineel mogelijke paaseieren te verrassen.

     

    Ook meesterchocolatier GODIVA gooit dit jaar alles in de strijd, en wel met nóg meer lekkers dat aan ieders wensen en budget voldoet. Meerkleurige of gepersonaliseerde eieren; diverse figuurtjes zoals kuikens, konijnen, kippen en klokken; pralinedozen, geschenkdozen en -manden … De paaseierenraap anno 2013 wordt ongetwijfeld een succes!

     

    ‘EI-genschappen’, een karakter om voor te smelten :

    U herkent de EI-genschap meteen aan de gekke bek met kogelronde ogen en grappige haartooi. Wedden dat u meteen voor die unieke chocoladelooks smelt?

    Kies een exemplaar in functie van uw eigen stemming of het karakter van de persoon aan wie u dit chocoladeplezier cadeau doet.

    > ‘Intellectuele’ EI-genschap : Deze evenwichtige persoon geeft liever de voorkeur aan een glas dat nog halfvol is, hij/zij proeft dan ook twee tegengestelden: de zachtheid van de witte chocolade en de bittere toets van de chocoladeschilfers.

    > ‘Authentieke’ EI-genschap : Op deze sterke en stoere persoonlijkheid kunt u steevast rekenen, hij/zij waardeert de kracht van de pure chocolade die zich omhult in een exotische sfeer van kokosschilfers.

    > ‘Eigentijdse’ EI-genschap : Deze persoon is vóór op zijn/haar tijd en gaat geen enkele uitdaging uit de weg. Deze EI-genschap komt verrassend uit de hoek met zijn zachte melkchocolade in een krokant jasje van speculaas.

    > ‘Zachtaardige’ EI-genschap : ‘Geven en delen’ is het motto van deze zachtaardige persoon. Hij/zij kan deze EI-genschap uitermate smaken dankzij de smeuïge melkchocolade afgewerkt met in honing omhulde amandelstukjes.

     

    Pasen in het groot en klein

    De geliefde GODIVA-eieren zijn er nu in een nieuwe transparante doos : pure verleiding. Wilt u ook meteen dat sierlijke strikje openen en van die lekkere chocoladevulling genieten? Dit concept is verkrijgbaar in 4 verschillende formaten: voor iedereen die een beetje, veel, massaal, waanzinnig of eindeloos van de GODIVA-specialiteiten wil smullen ! 

     

    Als geschenk of eigen verwennerij : iedereen zal ervan genieten. Twee eierhelften met nougatine opgevuld met een assortiment kuikentjes, eieren en klassieke pralines (980 g): ! Een bloem van een geschenkdoos, pralinedoos en geschenkmand!

    Meesterchocolatier GODIVA viert Pasen en de eerste mooie dagen graag in stijl. Vandaar de elegante geschenkdoos met luxueuze bloemendecoratie en 16 overheerlijke pralines. Speciaal voor de gelegenheid krijgen de kistjes en pralinedozen van de klassieke collectie Gold alsook de zelf samen te stellen geschenkmanden een weelderig bloemenlint aangemeten.

    www.godiva.be

     

    17-02-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pasen 2013
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pasen 2013  - Een familiefeest in chocoladestijl

     

     

     

    Tijdens de eerste warme dagen van het jaar, rond Pasen, genieten we graag samen met het gezin van de kleine pleziertjes van het leven. Traditiegetrouw sparen we moeite noch kosten om elkaar met zo origineel mogelijke paaseieren te verrassen.

     

    Ook meesterchocolatier GODIVA gooit dit jaar alles in de strijd, en wel met nóg meer lekkers dat aan ieders wensen en budget voldoet. Meerkleurige of gepersonaliseerde eieren; diverse figuurtjes zoals kuikens, konijnen, kippen en klokken; pralinedozen, geschenkdozen en -manden … De paaseierenraap anno 2013 wordt ongetwijfeld een succes!

     

    ‘EI-genschappen’, een karakter om voor te smelten :

    U herkent de EI-genschap meteen aan de gekke bek met kogelronde ogen en grappige haartooi. Wedden dat u meteen voor die unieke chocoladelooks smelt?

    Kies een exemplaar in functie van uw eigen stemming of het karakter van de persoon aan wie u dit chocoladeplezier cadeau doet.

    > ‘Intellectuele’ EI-genschap : Deze evenwichtige persoon geeft liever de voorkeur aan een glas dat nog halfvol is, hij/zij proeft dan ook twee tegengestelden: de zachtheid van de witte chocolade en de bittere toets van de chocoladeschilfers.

    > ‘Authentieke’ EI-genschap : Op deze sterke en stoere persoonlijkheid kunt u steevast rekenen, hij/zij waardeert de kracht van de pure chocolade die zich omhult in een exotische sfeer van kokosschilfers.

    > ‘Eigentijdse’ EI-genschap : Deze persoon is vóór op zijn/haar tijd en gaat geen enkele uitdaging uit de weg. Deze EI-genschap komt verrassend uit de hoek met zijn zachte melkchocolade in een krokant jasje van speculaas.

    > ‘Zachtaardige’ EI-genschap : ‘Geven en delen’ is het motto van deze zachtaardige persoon. Hij/zij kan deze EI-genschap uitermate smaken dankzij de smeuïge melkchocolade afgewerkt met in honing omhulde amandelstukjes.

     

    Pasen in het groot en klein

    De geliefde GODIVA-eieren zijn er nu in een nieuwe transparante doos : pure verleiding. Wilt u ook meteen dat sierlijke strikje openen en van die lekkere chocoladevulling genieten? Dit concept is verkrijgbaar in 4 verschillende formaten: voor iedereen die een beetje, veel, massaal, waanzinnig of eindeloos van de GODIVA-specialiteiten wil smullen ! 

     

    Als geschenk of eigen verwennerij : iedereen zal ervan genieten. Twee eierhelften met nougatine opgevuld met een assortiment kuikentjes, eieren en klassieke pralines (980 g): ! Een bloem van een geschenkdoos, pralinedoos en geschenkmand!

    Meesterchocolatier GODIVA viert Pasen en de eerste mooie dagen graag in stijl. Vandaar de elegante geschenkdoos met luxueuze bloemendecoratie en 16 overheerlijke pralines. Speciaal voor de gelegenheid krijgen de kistjes en pralinedozen van de klassieke collectie Gold alsook de zelf samen te stellen geschenkmanden een weelderig bloemenlint aangemeten.

    www.godiva.be

     

    17-02-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    16-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lekkerlam

    Lekkerlam.be – de vernieuwde website voor lamsvlees, boordevol weetjes en lekkere recepten

     

     

     

    De website www.lekkerlam.be heeft een complete metamorfose ondergaan en is voortaan nog meer dé referentie als het over lamsvlees gaat. Talrijke tips en lekkere recepten, onder meer van sterrenchef Johan Segers (’t Fornuis) en Lady Chefs Sofie Dumont (Les Eleveurs) en Ingrid Neven (Pazzo), staan klaar om thuis te worden uitgeprobeerd.

     

    De site wordt regelmatig aangevuld met informatie en originele recepten, vaak ook met verrassende versnijdingen. Wie zich inschrijft op de nieuwsbrief, ontvangt alle nieuwtjes automatisch in zijn of haar inbox.

    16-02-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lekkerlam

    Lekkerlam.be – de vernieuwde website voor lamsvlees, boordevol weetjes en lekkere recepten

     

     

     

    De website www.lekkerlam.be heeft een complete metamorfose ondergaan en is voortaan nog meer dé referentie als het over lamsvlees gaat. Talrijke tips en lekkere recepten, onder meer van sterrenchef Johan Segers (’t Fornuis) en Lady Chefs Sofie Dumont (Les Eleveurs) en Ingrid Neven (Pazzo), staan klaar om thuis te worden uitgeprobeerd.

     

    De site wordt regelmatig aangevuld met informatie en originele recepten, vaak ook met verrassende versnijdingen. Wie zich inschrijft op de nieuwsbrief, ontvangt alle nieuwtjes automatisch in zijn of haar inbox.

    16-02-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    15-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weidemelk

    WEIDEMELK 2013 Koeien die grazen = lekkerste kazen

    Noord-Hollandse Gouda met Rode Zegel voor 100% van weidemelk gemaakt

     

     

     

    Ook in 2013 zet de trend naar natuurlijke en authentieke producten zich stevig door. Met het assortiment Noord-Hollandse Gouda geeft FrieslandCampina de consument alvast smaakvolle ideeën voor een puur ontbijt, een eerlijke lunch of een verrassend aperitief. Deze kwaliteitskaas is dan ook voor 100% gemaakt van weidemelk. En dat proef je. Het Rode Zegel is trouwens het beste bewijs van zijn goede smaak.

     

    Noord-Hollandse Gouda, met 100% weidemelk

    Noord-Hollandse Gouda smaakt lekker romig en natuurlijk zilt. Dat is het gevolg van de authentieke receptuur en de ambachtelijke rijping op houten planken. Maar ook de zwart-bonte Holstein-koeien hebben een groot aandeel in de volle smaak en smeuïge textuur.

     

    Noord-Hollandse Gouda – van Jong tot Overjarig – is immers voor 100% gemaakt van weidemelk, opgehaald bij boeren die zorg dragen voor dier en natuur. De koeien staan van voorjaar tot najaar minstens 120 dagen, minimaal 6 uur per dag, in de weide. En dat vertaalt zich naar een unieke melk.

    Net zoals topwijn een speciaal keurmerk krijgt, herken je de enige echte Noord-Hollandse kaas aan het geregistreerde Rode Zegel.

     

    Weidemelk, een bewuste keuze

    Weidegang houdt koeien – sociale en nieuwsgierige dieren – gezond en gelukkig. FrieslandCampina, gekend om zijn duurzaam beleid, stimuleert boeren om hun koeien in de wei te laten grazen. Maar liefst 8 op de 10 melkveehouders weiden trouwens hun koeien! Zij krijgen daarvoor een financiële vergoeding, waarbij onafhankelijke controleorganisaties nagaan of de melkveehouders weidegang toepassen.

     

    Tegelijk laat FrieslandCampina de melkveehouders vrij in hun keuze tussen weidegang of moderne stallen. Een koe is gebaat bij in de wei lopen als de weersomstandigheden het toelaten – niet te warm en niet te nat bijvoorbeeld.

     

    Wist je dat…

    … 75% van de mensen vindt dat koeien in de wei horen?

    … koeien in de wei natuurlijk gedrag vertonen zoals grazen en minder sociale stress hebben?

    … de typische zwartbonte Holstein-koeien tot wel 20 liter melk per dag geven?

     

    Praktisch:

    Het assortiment Noord-Hollandse Gouda met Rode Zegel telt 6 varianten: Jong, Jong belegen, Belegen, Extra belegen, Oud, Overjarig. Het assortiment is verkrijgbaar in de supermarkt of bij de zelfstandige winkel.

     

     





    15-02-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    14-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Europcar group kondigt een nieuwe corporate governance aan

     

     

    Het Uitvoerend Comité van de Europcar group, Europese leider in autoverhuur, verwelkomt vier nieuwe leden, waaronder Didier Fenix, General Manager van Europcar België. Marcus Bernhardt is benoemd in de pas gecreëerde functie van Chief Commercial Officer.

     

    Het Uitvoerend Comité van de Europcar group breidt uit en verwelkomt vier nieuwe leden: Marcus Bernhardt, pas aangesteld als Chief Commercial Officer, Jacques Brun, Chief Transformation Officer, Didier Fenix, Europcar Belgium General Manager en Ken McCall, Europcar UK General Manager.

     

    Vanaf vandaag is het Uitvoerend Comité van de Europcar group als volgt samengesteld: Roland Keppler, Chief Executive Officer, Marcus Bernhardt, Chief Commercial Officer, Jacques Brun, Chief Transformation Officer, Didier Fenix, verantwoordelijk voor Europcar Belgium, Group Fleet en Urban Mobility, Ken McCall, verantwoordelijk voor Europcar UK en Operation IT en Caroline Parot, Chief Financial Officer.

     

    “Onze nieuwe corporate governance is een belangrijke mijlpaal in de transformatie van de Europcar group. De grondgedachte achter deze strategische ingreep is de groep dichter bij de markten te brengen, en haar transformatieprogramma, Fast Lane 2014, een extra impuls te geven,” aldus Roland Keppler, CEO van Europcar group.

     

    Didier Fenix wordt verantwoordelijk voor Group Fleet en Urban Mobility.

    « Als verantwoordelijke voor de Group Fleet en Urban Mobility, zal ik me inzetten voor de ontwikkeling van innoverende mobiliteitsoplossingen, zodat Europcar uitgroeit tot de mobiliteitspartner van morgen, zowel voor het business- als privécliënteel » licht Didier Fenix toe.

    Didier Fenix begon zijn carrière bij Europcar in 1992 als Insurance Manager van België. In 1997 werd hij aangesteld als verantwoordelijke voor de aankopen & de vloot van Europcar en sinds 2001 nam hij ook de Marketing voor zijn rekening als Fleet, Purchasing & Marketing Director. In 2003 werd hij benoemd tot Algemeen Directeur van Europcar België.

     

    Marcus Bernhardt aangesteld als Chief Commercial Officer

    Als Chief Commercial Officer bestaat de missie van Marcus Bernhardt erin om de marktpositie van Europcar te versterken en het leiderschap van de groep uit te breiden in lijn met het model van Fast Lane 2014.

     

    Marcus Bernhardt, van Zwitserse afkomst, begon zijn carrière in de hotelsector. Hij was opeenvolgend COO bij Radisson SAS Hotels & Resorts en Rezidor SAS Hospitality, en ook COO en CCO bij de Steigenberger Hotels & Resorts group. In 2010 werd hij aangesteld als Executive VP en Chief Services Officer (CSO), als lid van de directie bij Gulf Air.

     

    14-02-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Europcar group kondigt een nieuwe corporate governance aan

     

     

    Het Uitvoerend Comité van de Europcar group, Europese leider in autoverhuur, verwelkomt vier nieuwe leden, waaronder Didier Fenix, General Manager van Europcar België. Marcus Bernhardt is benoemd in de pas gecreëerde functie van Chief Commercial Officer.

     

    Het Uitvoerend Comité van de Europcar group breidt uit en verwelkomt vier nieuwe leden: Marcus Bernhardt, pas aangesteld als Chief Commercial Officer, Jacques Brun, Chief Transformation Officer, Didier Fenix, Europcar Belgium General Manager en Ken McCall, Europcar UK General Manager.

     

    Vanaf vandaag is het Uitvoerend Comité van de Europcar group als volgt samengesteld: Roland Keppler, Chief Executive Officer, Marcus Bernhardt, Chief Commercial Officer, Jacques Brun, Chief Transformation Officer, Didier Fenix, verantwoordelijk voor Europcar Belgium, Group Fleet en Urban Mobility, Ken McCall, verantwoordelijk voor Europcar UK en Operation IT en Caroline Parot, Chief Financial Officer.

     

    “Onze nieuwe corporate governance is een belangrijke mijlpaal in de transformatie van de Europcar group. De grondgedachte achter deze strategische ingreep is de groep dichter bij de markten te brengen, en haar transformatieprogramma, Fast Lane 2014, een extra impuls te geven,” aldus Roland Keppler, CEO van Europcar group.

     

    Didier Fenix wordt verantwoordelijk voor Group Fleet en Urban Mobility.

    « Als verantwoordelijke voor de Group Fleet en Urban Mobility, zal ik me inzetten voor de ontwikkeling van innoverende mobiliteitsoplossingen, zodat Europcar uitgroeit tot de mobiliteitspartner van morgen, zowel voor het business- als privécliënteel » licht Didier Fenix toe.

    Didier Fenix begon zijn carrière bij Europcar in 1992 als Insurance Manager van België. In 1997 werd hij aangesteld als verantwoordelijke voor de aankopen & de vloot van Europcar en sinds 2001 nam hij ook de Marketing voor zijn rekening als Fleet, Purchasing & Marketing Director. In 2003 werd hij benoemd tot Algemeen Directeur van Europcar België.

     

    Marcus Bernhardt aangesteld als Chief Commercial Officer

    Als Chief Commercial Officer bestaat de missie van Marcus Bernhardt erin om de marktpositie van Europcar te versterken en het leiderschap van de groep uit te breiden in lijn met het model van Fast Lane 2014.

     

    Marcus Bernhardt, van Zwitserse afkomst, begon zijn carrière in de hotelsector. Hij was opeenvolgend COO bij Radisson SAS Hotels & Resorts en Rezidor SAS Hospitality, en ook COO en CCO bij de Steigenberger Hotels & Resorts group. In 2010 werd hij aangesteld als Executive VP en Chief Services Officer (CSO), als lid van de directie bij Gulf Air.

     

    14-02-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Holland America Line

     

    Holland America Line steunt organisaties tegen Kankerbestrijding met de lancering van de actie ‘aan dek voor een goed doel’. Nieuwe sponsorloop op 500 cruises zamelt geld in voor de wereldstrijd tegen kanker.

     

    Ter ere van Wereldkankerdag, lanceert Holland America Line vandaag “On Deck for a Cause,” oftewel ‘Aan Dek met een Reden’; een nieuwe “goede doel”-actie aan boord van de schepen, ter ondersteuning van zes internationale kankerorganisaties in Amerika, Canada, Australië, Nederland, Duitsland en Engeland.

     

    “Aan Dek met een Reden” nodigt gasten gedurende de cruise uit om deel te nemen aan een niet competitieve 5km sponsorloop aan boord van één van de 15 Holland America Line schepen. De opbrengst komt ten goede aan KWF Kankerbestrijding en vijf andere internationale kankerorganisaties: American Cancer Society, Canadian Cancer Society, Cancer Council Australia, Cancer Research UK en de Deutsche Krebshilfe (German Cancer Aid). Het programma wordt de komende maand op de schepen gelanceerd.

     

    “Met dit programma steunt Holland America Line de wereldstrijd tegen kanker”, aldus  Richard Meadows, executive vice president, marketing, sales en guest programs van Holland America Line.  “Geven aan goede doelen behoort tot de cultuur van Holland America Line en wij zijn dankbaar dat we deze ongelofelijk goede organisaties in de zes landen -waar de meerderheid van onze gasten leeft- kunnen steunen. Dit nieuwe programma zal kunnen bijdragen aan kankeronderzoek, opleiding, screening en behandelingsprogramma’s. “

     

    Aan de gasten wordt gevraagd om $20 te doneren aan de Holland America Line Foundation. Van die $20 wordt minimaal 80 procent ($16) afgedragen aan de organisaties. Het resterende 20 procent wordt gebruikt om programma – en administratieve kosten te dekken. Tijdens een dag op zee, worden deelnemers uitgenodigd om mee te lopen in de ‘5km sponsorloop’ over het dek van het schip, maar men mag ook minder lopen, iedere meter telt. Deelnemers ontvangen na afloop een ‘ On Deck for a Cause’ T-shirt en polsband. Afhankelijk van het schip, varieert de afstand om 5km op te kunnen halen van 9 tot 12 rondjes.

     

    Bijna 500 ‘On Deck for a Cause’ sponsorlopen zullen het komende jaar door Holland America Line georganiseerd worden. En dit op wereldwijde cruises in de Middellandse, Baltische en de Caribische Zee, de Stille Oceaan, Alaska, Mexico, Azië, Nieuw-Zeeland, Zuid Amerika en zelfs Antarctica.

    www.hollandamerica.nl

     

    14-02-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AB Inbev
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    AB InBev ontvangt “Lean and Green”-award

     

     

     

    Vlaams minister-president Kris Peeters heeft de eerste “Lean and Green” awards in Vlaanderen uitgereikt, en ook AB InBev viel in de prijzen. Het bedrijf behoort nu tot de eerste trotse “Lean and Green”-gecertificeerden in België.

     

    De eerste uitdaging van dit initiatief, gefaciliteerd door het Vlaamse Instituut voor de Logistiek (VIL), bestond erin een plan van aanpak op te stellen om de CO2-uitstoot van de logistieke activiteiten voor minstens 20% te reduceren over een periode van 5 jaar. Met het behalen van de award is voor AB InBev in België de eerste stap gezet in dit uitdagende project, dat bovendien volledig kadert in de droom van de brouwer om het Beste Bierbedrijf in een Betere Wereld te zijn.

     

    Wereldwijde droom AB InBev voor een Betere Wereld

    “Bier is een product op basis van natuurlijke ingrediënten, en het beschermen en vrijwaren van het milieu is voor ons als brouwer dan ook van essentieel belang,” zegt Arthur van Och, Logistiek Directeur Benelux & Frankrijk bij AB InBev. “We hebben als groep ambitieuze wereldwijde doelstellingen om onze droom voor een Betere Wereld te verwezenlijken. Onze Belgische operaties werken hard mee aan deze droom en de lat ligt hoog. Via onze deelname aan het “Lean and Green”-project streven we ernaar om over een periode van 5 jaar de CO²-uitstoot van onze logistieke activiteiten in België met maar liefst 25% terug te schroeven. We zijn heel trots op deze award en gaan nu, samen met onze klanten, toeleveranciers en transporteurs, de uitdaging aan. Het betrekken van de gehele logistieke keten staat hierbij centraal.”

     

    De Lean and Green-award

    Het Vlaams Instituut voor Logistiek (VIL) startte naar Nederlands voorbeeld vorig jaar

    een project om bedrijven aan te sporen de CO2-uitstoot van hun logistieke activiteiten te reduceren met minstens 20% over een periode van 5 jaar. Het ingediende plan van aanpak van AB InBev in België, waarmee het bedrijf zelfs een reductie 25% ambieert, werd door een externe partij geëvalueerd en goedgekeurd. De brouwer mag zich nu dus tot de eerste “Lean and Green”-gecertificeerde bedrijven in België rekenen, in navolging van AB InBev in Nederland.

    www.ab-inbev.be.

     

     

     

    12-02-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs