:!:
JCDecaux, nieuwe partner van Brussels airport.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
JCDecaux, wereldmarktleider op het vlak van reclame op luchthavens, verzorgt weldra het operationele en commerciƫle beheer van alle binnen- en buitenreclame op Brussels airport.
Het akkoord tussen The Busssels airport company en JCDecaux die de reclameregie van de luchthaven voor zijn rekening zal nemen, werd vastgelegd in een contract dat ingaat op 1 januari 2008 voor een duur van 10 jaar.
De keuze voor JCDecaux werd gemaakt na een strategisch marktonderzoek door Compass International Media, een onafhankelijk consultancybedrijf dat gespecialiseerd is in luchthavenpubliciteit, en na een vergelijkende studie van de andere spelers in de sector. Het grote aantal troeven dat JCDecaux biedt waren doorslaggevend bij de keuze. Als absolute nummer 1 in de wereld voor reclame op luchthavens, beheert JCDecaux de publiciteit op 141 luchthavens, waaronder London Heathrow, Los Angeles, Paris Charles de Gaulle, New York, Shanghai en Frankfurt. RVH.
Eerder gepubliceerd op
www.6minutes.be
|