Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    21-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amsterdam airport Schiphol

    Amsterdam Airport Schiphol : Netwerk en marktaandeel van Schiphol in 2011 gegroeid

    Met bijna 50 miljoen passagiers weer vierde luchthaven van Europa

     

     



    In 2011 hebben 49,8 miljoen passagiers gebruik gemaakt van Amsterdam Airport Schiphol. Dat is 10,2 % meer dan het jaar ervoor, toen de luchthaven 45,2 miljoen passagiers  verwelkomde. Het vrachtvervoer bleef vrijwel gelijk met 1,5 miljoen ton vracht. Het aantal vliegtuigbewegingen in het handelsverkeer nam toe met 8,8% van 386.319 naar 420.245 vliegtuigbewegingen.

     

    Deze voorlopige vervoerscijfers maakte Jos Nijhuis, President-directeur van Schiphol Group, tijdens de nieuwjaarsreceptie bekend. "De vervoersresultaten zijn positief. In 2011 hebben we een recordaantal passagiers bediend: bijna 50 miljoen. Daarmee is het marktaandeel van Schiphol in Europa ook gegroeid. Schiphol heeft het afgelopen jaar de miljardste passagier sinds haar ontstaan in 1916 mogen verwelkomen. Qua passagiersaantallen neemt Schiphol weer de vierde plaats in Europa in.  Het netwerk is in 2011 verder uitgebreid, van 301 naar 313 directe bestemmingen. Met name dankzij KLM en SkyTeam-partners werd een aantal belangrijke intercontinentale bestemmingen toegevoegd, zoals Guangzhou, Hangzhou, Rio de Janeiro, Buenos Aires, Havana en Orlando. Ook in Europa is het aantal bestemmingen uitgebreid, van 162 naar 169. Ons uitgebreide netwerk van bestemmingen is van belang voor het behoud van een aantrekkelijk vestigingsklimaat in Nederland."

     

    "Dit jaar wordt een uitdagend jaar, waarin we een stabilisatie van het aantal passagiers en een krimp van vracht verwachten.", aldus Jos Nijhuis.

     

    Investeren in capaciteit en kwaliteit:

    Op de langere termijn verwacht Schiphol dat de passagiersaantallen en vracht weer zullen toenemen. Daarom zal Schiphol in de toekomst meer terminal- en pier-capaciteit nodig hebben. Jos Nijhuis: "Schiphol moet grote stappen zetten om Europe's preferred airport te blijven, ook op de lange termijn. Dit betekent dat wij gaan investeren in capaciteit en kwaliteit. We bereiden momenteel een investeringsprogramma voor om onze mainport verder te ontwikkelen. De precieze plannen hiervoor worden de komende maanden in overleg met onze belangrijkste stakeholders uitgewerkt."

     

    Schiphol heeft een eigen channel op YouTube (www.youtube.com/schiphol). Dit betekent dat al het filmmateriaal over de luchthaven voor een nog groter publiek toegankelijk is.

    Amsterdam Airport Schiphol is een onderdeel van Schiphol Group, een exploitant van luchthavens in binnen- en buitenland. Amsterdam Airport Schiphol heeft als ambitie om Europe’s preferred airport te zijn en blijven. RVH.

    http://www.schiphol.be 

     

    21-01-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    20-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe ferry P&O
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Oplevering tweede nieuwe ferry voor P&O Ferries

     

     

     

    Op dinsdag 24 januari wordt het tweede nieuwe schip, de ‘Spirit of France’ opgeleverd. De overdracht van dit schip van € 180 miljoen gaat door tijdens een ceremonie in de STX Europe shipyard in Rauma Finland.

     

    De Spirit of France kan dan beginnen aan haar reis van 1.400 mijl (2.253 km) naar Dover met Kapitein Steve Johnson, Senior Master, aan het roer. Het schip wordt in Dover verwacht op zondag 28 januri. Na berthing trials in zowel Dover als Calais zal het vanaf midden februari de dienst verzekeren op de route Calais-Dover.

     

    Met meer dan 47.000 bruto ton en 213 meter lengte, zijn de Spirit of France, en zusterschip Spirit of Britain (die vorig jaar in dienst kwam), de grootste ferry’s ooit gebouwd voor het Kanaal. De gezamenlijke prijs van 360 miljoen € is de grootste investering ooit door P&O Ferries gemaakt.

     

    P&O Ferries onderhoudt routes vanuit Frankrijk, Nederland, België, Noord-Ierland en Ierland naar Groot-Brittannië. P&O Ferries vervoert 9 miljoen passagiers, meer dan 1,5 miljoen auto’s en 2 miljoen vrachteenheden per jaar. RVH.

     

    Technische fiche Spirit of France:

    Bruto ton: 47.592 ton.  Lengte: 213m.  Breedte: 31.43m. Aantal dekken: 12.

    Capaciteit: 170 X 15m vrachtwagens + 195 auto’s (of 1.000 auto’s). 2.000 pax.

    .

    20-01-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe ferry P&O
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Oplevering tweede nieuwe ferry voor P&O Ferries

     

     

     

    Op dinsdag 24 januari wordt het tweede nieuwe schip, de ‘Spirit of France’ opgeleverd. De overdracht van dit schip van € 180 miljoen gaat door tijdens een ceremonie in de STX Europe shipyard in Rauma Finland.

     

    De Spirit of France kan dan beginnen aan haar reis van 1.400 mijl (2.253 km) naar Dover met Kapitein Steve Johnson, Senior Master, aan het roer. Het schip wordt in Dover verwacht op zondag 28 januri. Na berthing trials in zowel Dover als Calais zal het vanaf midden februari de dienst verzekeren op de route Calais-Dover.

     

    Met meer dan 47.000 bruto ton en 213 meter lengte, zijn de Spirit of France, en zusterschip Spirit of Britain (die vorig jaar in dienst kwam), de grootste ferry’s ooit gebouwd voor het Kanaal. De gezamenlijke prijs van 360 miljoen € is de grootste investering ooit door P&O Ferries gemaakt.

     

    P&O Ferries onderhoudt routes vanuit Frankrijk, Nederland, België, Noord-Ierland en Ierland naar Groot-Brittannië. P&O Ferries vervoert 9 miljoen passagiers, meer dan 1,5 miljoen auto’s en 2 miljoen vrachteenheden per jaar. RVH.

     

    Technische fiche Spirit of France:

    Bruto ton: 47.592 ton.  Lengte: 213m.  Breedte: 31.43m. Aantal dekken: 12.

    Capaciteit: 170 X 15m vrachtwagens + 195 auto’s (of 1.000 auto’s). 2.000 pax.

    .

    20-01-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    19-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.meerwaarde voor citytripper

    Voor de meerwaardezoekende citytripper

     

     

     

     

    Citytrippers vandaag willen een stad niet als een silly tourist bezoeken, maar hun selectie aan stadsgeneugten ervaren. En ze doen dat het liefst zoals de locals: boodschappen doen op de markt in Rome, picknicken in het park in Bordeaux, fietsen in Parijs, ... Voor Thomas Cook is een citytrip meer dan de reis van en naar de stad organiseren. Om alles ter plaatse zo vlot mogelijk te laten verlopen, biedt de reisorganisator z’n klanten vanaf dit seizoen ook een gratis plooibare stadsmap aan met leuke en informatieve weetjes.

     

    Omdat het dinermoment tijdens citytrips een belangrijk moment is, heeft Thomas Cook ook diners passes en diner cruises in het aanbod. Voor houders van een diners pass worden tafels geboekt in geselecteerde restaurants in Parijs en Londen, op een diner cruise geniet je van je diner op een rivierboot, terwijl Parijs, Praag, Boedapest of Amsterdam aan de oever voorbijschuift. Ook tickets voor musicals en expo’s kan je via Thomas Cook vooraf reserveren. Steeds vaker worden ook korte breaks geboekt naar minder voor de hand liggende citytripsteden zoals Nantes of Bordeaux, Toulouse of Cannes.

     

    En wie zegt eigenlijk dat citytrips per se op het Oude Continent moeten geregeld worden? Het Verre Oosten wordt steeds meer het uithangbord van de Nieuwe Wereld en met de gecombineerde citytrip ‘Chinese metropolen’ (Beijing, Xi’an, Shanghai) biedt Thomas Cook de kosmopolitische reiziger bvb. de mogelijkheid om deze steden van de toekomst nu al te ontdekken.

     

    Met de pas geïntroduceerde rechtstreekse vlucht Brussel-Bangkok i.s.m. Thai Airways International treft Thomas Cook elke zon & oosterse cultuur minnende reiziger recht in het hart. Nu kan je 3 maal per week met een non-stop vlucht naar Bangkok Suvarnabhumi, wat oneindig veel mogelijkheden geeft om vanuit die vertrekbasis een reis op maat samen te stellen: een citytrip Bangkok, één van de klassiekere rondreizen naar het Noorden van Thailand (Chiang Mai), een minder klassieke rondreis in het Noord-Oosten (Isaan), een strandverblijf Phuket of op een van de eilanden zoals Koh Samui,… De mogelijkheden zijn legio, het reisplezier daardoor maximaal.  RVH.

     

     

     

    19-01-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    18-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kwaliteit en authenticiteit


    Voor de kwaliteit & authenticiteit minnende Italië-liefhebber

     

     

     

     

    Reizen die je met een maximum aan flexibiliteit zelf kan samenstellen en waar je honger naar authenticiteit meteen gestild wordt: geen land waar dat beter kan dan in Italië. Thomas Cook breidt z’n aanbod ‘begeleide reizen’ en ‘self drives’ dit zomerseizoen gevoelig verder uit, en heeft voor de reiziger die steeds weer op zoek gaat naar echtheid en authenticiteit een paar onvergetelijke Italiaanse reiservaringen in petto.

     

    Helemaal nieuw in het Thomas Cook-aanbod voor zomer 2012: Elba, het kleine, nog heel authentieke eiland op 10 km van de Toscaanse kust, waar je heen reist voor de rust en de natuur, maar ook voor de levendige jachthavens, mooie stranden en duikmogelijkheden.

     

    Met z’n uitbreiding van de vakantievluchten vanuit de luchthaven van Luik biedt Thomas Cook niet alleen een maximum aan bestemmingen en flexibiliteit, maar ook vliegreizen tegen de scherpste prijzen op de markt.

     

    Het animatieconcept van de Junior Clubs dat Thomas Cook samen met Studio 100 heeft opgezet, is een succes. Kinderen van 4 tot 12 jaar duiken in juli en augustus op hun vakantiebestemming helemaal onder in de wereld van K3, Piet Piraat, het Huis Anubis en Mega Mindy. Nieuw voor de zomer is dat alle Junior Clubs uit het vlieg-en autovakantiesegment worden gebundeld in een aparte brochure Thomas Cook Junior Clubs, 4 hotels stellen hun Junior Clubs al open in mei en juni voor kinderen van 3 tot 6 jaar: Resta Grand Resort in Marsa Alam, Sea World Resort & Spa in Side, Viva Cala Mesquida Park & Club op Mallorca  en Stella Makadi in Makadi Bay, Hurghada.

    In totaal vind je niet minder dan 11 Thomas Cook Junior Clubs in deze brochure, waaronder alweer 3 nieuwkomers: Xanthe Resort in Side, Resta Grand Resort in Marsa Alam, Club Eldorador Aladin in Djerba. RVH.

    18-01-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe route Calais Dover
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DFDS Seaways en LD Lines plannen nieuwe route Calais-Dover

     

     

     

     

    De Kamer van Koophandel van Parijs besliste gisteren, met onmiddellijke ingang, tot een liquidatie van SeaFrance, operationeel op de route Calais-Dover. Nog in 2011 besloten de maatschappijen DFDS Seaways en LD Lines een aantal activa van SeaFrance onder te brengen in een joint venture maar de bid werd door de Parijse Kamer van Koophandel afgewezen in december jl.

     

    De logica van een joint venture tussen DFDS Seaways en LD Lines blijft intussen overeind, zoals eerder reeds werd gesteld. Bovendien is “onze joint venture een unieke kans voor het creëren van een reeks duurzame Franse jobs en voor het in de vaart zetten van schepen onder Franse vlag”.

     

    “Om die reden kunnen wij dan ook bevestigen dat wij de installatie van een nieuwe route Calais-Dover zullen blijven nastreven. Het is onze intentie op dit traject twee schepen onder Franse vlag in te zetten, met Franse bemanning. Voor het opstarten van de verbinding, het bieden van een kwalitatieve service, mikken we op een staf van 300 personen waarvan we hopen de aanwerving snel te kunnen starten”.

    Op de nieuwe route zullen schepen ingezet worden die nu eigendom zijn van de joint venture of die beschikbaar zijn op de markt. RVH.

    www.dfds.be

    18-01-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    17-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantie met garanties


    Vakantie met GARANTIES

     

     

     

     

    Een Thomas Cook-klant krijgt ook meer waar voor z’n geld: dat is absoluut geen holle slogan, maar een dagelijkse zorg waar op elk moment rekening mee gehouden wordt. Met de inmiddels gekende de sneeuwgarantie en de nieuwe unieke ‘short sun

    zongarantie’ komt Thomas Cook tegemoet aan de behoefte van de klant om ‘op safe’ te spelen, een uniek aanbod op de Belgische vakantiemarkt.

     

    De vroegboekkorting die Thomas Cook voor het zomerseizoen aanbiedt loopt tot 16 januari 2012 en levert fijne kortingen op. Met z’n vroegboekgarantie gaat Thomas Cook een heel eerlijk engagement met de klant aan: de reisorganisator garandeert z’n klanten dat ze de ruimste keuze én de beste prijs krijgen voor eender ‘t welke reis, tot 31 oktober 2012. Gaan de prijzen bij Thomas Cook omlaag na 16 januari, dan krijg je als klant het verschil terugbetaald in de vorm van een Thomas Cook waardebon.

     

    De vrije tijd die we kunnen doorbrengen met onze kinderen is haast altijd korter dan we zouden willen, de gezamenlijke vakantie is dan ook een ideaal moment om die schade in te halen. Thomas Cook stelt alles in het werk om die gezamenlijke familievakanties zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Reizende families moeten van de talloze voordelen kunnen genieten: vaste prijzen voor meereizende kinderen bij de vliegvakanties, een ruim aanbod aan familiekamers op de meest populaire bestemmingen, kinderen waarvan de ouders een autovakantie geboekt hebben, logeren vaak gratis tot 14 jaar.

     

    Sinds kort kan je de Thomas Cook brochures ook downloaden op je i-pad. Milieuvriendelijk, makkelijk, handig én de perfecte instap voor doe-het-zelvers die vaak gewoon niet weten welke mogelijkheden en extra’s de reisorganisator hen allemaal te bieden heeft.

     

    Het volstaat om de app GRATIS te downloaden en je kan meteen terecht op een hele boekenplank vol Thomas Cook brochures. Maak vervolgens je eigen reisprofiel op en stel je ‘reisverlanglijstje’ samen. Niet toevallig dus dat de reisorganisator met deze nieuwe app de Travel Magazine Award Innovatie van het Jaar 2011 won! RVH.

    17-01-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    16-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thomas Cook: de vakantie die ik zoek

    Thomas Cook - De vakantie die ik zoek!

     

     

     

     

    Reizen in 2012, we doen het compleet anders dan decennia geleden. Waar vroeger één lange familievakantie per jaar werd geboekt kiezen mensen nu steeds meer voor

    verschillende kortere vakanties en breaks, soms met het hele gezin, maar soms ook met 2 of onder vrienden. Omdat iedereen een steeds drukker leven leidt is vrije tijd een schaars goed geworden en willen we die vijf vakantieweken per jaar op een zo slim en zo leuk mogelijke manier invullen. Risico nemen is uit den boze, een vakantie moet tegenwoordig absolute garantie op welslagen bieden! We kiezen ze zorgvuldig uit met oog voor kwaliteit en precies op onze maat en onze behoefte van het moment gesneden.

     

    Reisorganisator Thomas Cook komt helemaal tegemoet aan die veranderende vakantiebehoeften: het ruimste aanbod, dichtbij of verder weg, voor elk moment van het jaar, voor elke gelegenheid, voor elk gezelschap en of je nu veel tijd ter beschikking hebt of nood aan een korte, verkwikkende break, Thomas Cook heeft de vakanties die je op het lijf geschreven is in de aanbieding.

    Van een klein charmehotel in de Champagne waar je een voorraadje champagne kunt inslaan tot het all-inclusive resort aan de Turkse Rivièra waar de kinderen eindeloos plezier beleven aan de Studio 100-animatie van de Thomas Cook Junior Club, van het vakantiedomein in het Franse zuiden waar je met het hele gezin in de zomermaanden heen gaat tot het wellnesshotel dat je boekt voor een vriendinnenweekend, van de motortocht met maten door de Baltische staten tot een onvergetelijke rondreis doorheen Zuid-India met z’n tweetjes: Thomas Cook heeft een veel ruimer aanbod dan je zou denken!

     

    Voorts beseft de reisorganisator ook dat een maximum aan flexibiliteit daarbij primordiaal is. De belangrijkste vakantiebestemmingen worden ’s zomers haast dagelijks aangevlogen zodat je alle vrijheid hebt zelf je vertrek- en aankomstdag te bepalen, de Thomas Cookreiziger krijgt ruime mogelijkheden aangereikt om ter plekke zijn vakantie volgens zijn ritme en zijn noden samen te stellen. RVH.

    16-01-2012 om 21:45 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe zetels Brussels airlines

    Brussels Airlines met splinternieuwe Business en Economy Class naar New York en Afrika




     

    Naar New York of naar één van de vele Afrikaanse bestemmingen vliegen met Brussels Airlines wordt comfortabeler dan ooit. Brussels Airlines investeert dit jaar 30 miljoen euro in luxueuze flat bed zetels in Business Class, superieur zitcomfort in Economy Class, trendy design en revolutionaire entertainmenttechnologie van de allerlaatste generatie. Met dit nieuwe kwaliteitsproduct herpositioneert Brussels Airlines zich als een kwalitatieve trendsetter.

     

    De passagierscabines van de Airbus A330 van Brussels Airlines ondergaan in de loop van 2012 een ware metamorfose waarin design, innovatie, comfort en de hoogste kwaliteit centraal staan.  “Onze verwachtingen en ambities zijn hoog gespannen want we introduceren een superieur in-flight product gebaseerd op de laatste nieuwe technologie en gebaseerd op de feedback van duizenden passagiers “, zegt co-CEO Bernard Gustin.

     

    Brussels Airlines Business Class passagiers kunnen binnenkort genieten van een nieuwe trendy zetel die in een handomdraai kan omgetoverd worden tot een volledig ‘flat bed’ (180° horizontale positie) van bijna twee meter lang. Het flat bed is uitgerust met  een pneumatisch luchtkussen zodat de passagier zelf de zachtheid of hardheid van zijn zetel kan regelen.

     

    De Economy Class passagiers reizen binnenkort in een stijlvolle, ergonomisch gevormde zetel die door Italiaanse designers werd ontworpen en die meer beenruimte en zitcomfort biedt. Passagiers zullen de 83cm beenruimte weten te appreciëren, die hen zal toelaten om nog beter te ontspannen tijdens de vlucht.

     

    Revolutionair is zonder twijfel de nieuwe RAVE in-flight entertainment technologie waarvoor Brussels Airlines tot de ‘launch customers’ behoort.  Zowel in Business Class als in Economy Class zal het RAVE programma beschikkbaar zijn in zes verschillende talen.

     

    Het eerste vliegtuig zal deze lente in gebruik worden genomen. De werken zijn toevertrouwd aan Lufthansa Technik. De nieuwe lijnvluchten naar New York zullen met het nieuwe in-flight product worden uitgevoerd en geleidelijk aan zullen in de loop van 2012 ook de Afrikaanse bestemmingen van deze impressionante upgrade kunnen genieten. RVH.

     








    16-01-2012 om 21:43 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs