Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    12-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Domyod: nieuwe collectie

    Nieuwe collectie ‘Domyos’ biokatoen en schoentjes voor baby’s en peuters!

     

     

     

     

    Goed gekleed en met stevige schoentjes zijn sporters van 6 maanden tot 4 jaar klaar

    voor elke uitdaging!

     

    Domyos kleedt onze jongste sporters van hoofd tot voetjes, zodat ze volop van het mooie weer kunnen profiteren, in de buitenlucht kunnen spelen of hun eerste stapjes zetten. Het nieuwe gamma biokatoen en schoentjes voor baby’s van Domyos bestaat uit een basic-kledinglijn van biokatoen en schoentjes die aangepast zijn aan de toekomstige avonturen van onze kleintjes.

     

    Omdat het dragen van kleding van katoen uit de biologische landbouw belangrijk is, brengt Domyos ze binnen het bereik van iedereen! Met haar nieuwe kledinglijn wil Domyos de allerkleinsten al gevoelig maken voor respect voor het milieu – dat wil zeggen, minder vervuiling van de bodem en het grondwater – en tegelijk zorg dragen voor hun huid.

     

    Dankzij het uitgebreide kleurengamma -8 kleuren voor de T-shirts en  6 kleuren voor de shorts – kunnen             onze kleintjes zelf hun keuze maken, terwijl mama en papa van zachte prijsjes profiteren! Het biokatoen van de T-shirts en shorts van Domyos is afkomstig uit de biologische landbouw en werd geteeld zonder gebruik van chemische meststoffen, pesticiden en GGO.

     

    Het concept Supportiv biedt de nodige steun opdat sporters hun sportactiviteit langer zouden kunnen volhouden. De producten met het Supportiv-label worden getest in een laboratorium en beoordeeld door onafhankelijke professionals, ergonomie-en gezondheidsspecialisten.

    Om veilig te stappen en gemakkelijk te leren lopen, hebben kinderen steun en stabiliteit nodig. De modellen B, Basic en Sport PRG van Domyos werden ontwikkeld in samenwerking met een podoloog-posturoloog. De asymmetrische hielversterking zorgt voor een efficiënte ondersteuning van de hiel en controle van de welving van de voet om te vermijden dat de voet naar binnen keert. RVH.

    www.decathlon.be

     

     

     









    12-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Logis, een nieuwe dimensie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Logis, een nieuwe dimensie

     

     

     

     

    Als eerste groep van onafhankelijke hoteliers in Europa, en tweede op wereldschaal met 3200 uitbatingen, zijn de Logis in constante evolutie en ontplooien ze een nieuwe dynamiek die vier hoofdpunten omvat: commercialisatie, vernieuwing, kwaliteit en restauratie.

     

    Een performante commercialisatie is nodig, mede door de spectaculaire groei, +166%, van het aantal internetreservaties. Meer dan 1000 Logis staan reeds online en kunnen via het unieke www.logishotels.com worden gecontacteerd.

    Door de vele afgeleiden, Logis de France, Logis van België, Logis d’Italie… moet er een grotere uniformiteit komen waarbij een verjongd en sprekend logo noodzakelijk is. Toch blijven de groene kleur en de kenmerkende haard bewaard.

    Het eigentijds imago legt nog steeds de nadruk op de initiële fundamenten van het merk: authenticiteit, de warmte, het onhaal, het plezier met als extraatje, een uitgesproken elegantie.

     

    De restaurants zijn altijd een sterk punt geweest van de Logis en maken het verschil. In de nieuwe uitbouw komen 4 categorieën. Categorie 1 biedt een genereuze keuken die het accent legt op de traditionele regionale gerechten, geserveerd in een eenvoudige warme en huiselijke sfeer. Categorie 2 zorgt voor een comfortabel restaurant met een attente bediening de uitnodigt om een regionale gastronomische keuken te ontdekken. Categorie 3 presenteert een elegant restaurant met gastronomische keuken vol raffinement en creativiteit, keuken die hulde brengt aan het culinaire vakmanschap. De laatste categorie brengt uitzonderlijke tafels die de voorbije jaren door gerenommeerde gidsen werden bekroond met minstens één Michelinster, één ster Bottin Gourmand of 2 koksmutsen Gault et Millau.

     

    Kwalitatief benadrukken de Logis hiermee het permanent streven naar verbetering, vereenvoudigde procedures en oog voor alle details. RVH.

     

     

     

    11-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pitbull in de keuken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pitbull in de keuken.

     

     

     

     

    Een blik openen is niet altijd even gemakkelijk. Want deze scherpe potjes durven al eens tegen te werken. Van krachtnoodzaak tot scherpe randen en blikken waarvan de inhoud over het aanrecht  vloeit. Nu, meer dan een eeuw na de uitvinding van de blikopener, creëerde Rossle een perfecte keukenhulp. Het gestroomlijnd design is bovendien erg ergonomisch.

     

    Deze blikopener pakt het blik vast en laat het niet meer los tot het geopend is, dit dankzij de handige stand van de armen. Apart is ook dat deze opener zich niet vastbijt in de zijkant, maar juist aan  de bovenkant. Bovendien blijft het deksel in de opener zodat men geen drijvende deksels meer heeft. Door een speciale techniek snijdt hij geen scherpe randen, tegelijk dus hygiënisch en veilig. RVH.

    www.cookand.org

     

    11-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontwerp je eigen schooltas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Ontwerp je eigen schooltas met O'Neill

     

     

     

     

    O'Neill geeft creatieve kids de kans om een eigen ontwerp op hun schooltassen te tekenen. Ook vrienden kunnen van deze rugzak een uniek stuk maken door er leuke boodschappen op te schrijven.

     

    Deze schooltas is gemaakt van makkelijk beschrijfbaar textiel en wordt verkocht met de bijhorende textielstiften. Na 24u drogen komt de inkt er niet meer af.

    Verkoopprijs : 29,99 euro

    Info : 09 216 80 40

     

     

    11-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HUSA President Le Grill
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HUSA PRESIDENT PARK ‘LE GRILL’

     

     

     

     

     

    Op het gelijkvloers bevindt zich de Park Bar, met zicht op de prachtige tuin, waar gasten ‘s middags kunnen genieten van een kleine lunchkaart en natuurlijk van een mooie selectie dranken tot ‘s avonds laat. Het spreekt vanzelf dat de tuin, die de allures van een privaat park heeft, toegankelijk is voor alle gasten … een groene oase van rust in de drukke stad. Deze tuin kan ook geprivatiseerd worden voor een klantenevenement.

    Het ontbijt, een uitgebreid buffet, staat dagelijks klaar in de zaal St. Roch die eveneens een mooi zicht op de tuin heeft. Het restaurant ‘Le Grill’ is dagelijks geopend voor het diner met een gevarieerde en internationale kaart, een marktmenu en dagelijkse suggesties.

    Het hotel gaat prat op zijn mooie verzameling vergaderzalen van 25 tot 585m², over drie verdiepingen verdeeld, waarvan de meeste daglicht hebben en WIFi, zoals in de rest van het hotel trouwens. Vanuit de grote Fabiola zaal is het eveneens mogelijk toegang te hebben tot de tuin, ideaal voor een koffiepauze in het zonnetje.

     

    Gasten kunnen ook lekker relaxen in de fitnessruimte op de vijfde verdieping, uitgerust met technogym machines, sauna, hammam, relaxatiezaal, jacuzzi, massagecabines en zonnebank.

    Hoewel het hotel goed gelegen is in de nieuwe zakenbuurt rond het Noordstation, en dichtbij de site Tour & Taxis en op 10 minuten van de site Brussels exhibition centre (Heysel), zet het HUSA President park ook een shuttlebus ter beschikking van de gasten die naar het stadscentrum wensen te gaan. RVH.

    www.husapresidentpark.com

     

    11-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cintrée Curvex
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Franck Muller Cintrée Curvex

     

     

     

     

    Heden, verleden en toekomst komen tot leven in de collectie Master Calendar Master Banker van horlogemaker Franck Muller. Knappe mechaniek gaat samen op met een oogstrelend ontwerp in een uurwerk waarvan je in één oogopslag verschillende gegevens af kunt lezen.

    De retrograde datum, de dag en de maand staan bovenin de wijzerplaat, terwijl de tweede tijdzone een plaats heeft gekregen boven de zes.

    Het bijzonder aan dit model is dat de tweede tijdzone tot op de minuut nauwkeurig geregeld kan worden dankzij de volledig onafhankelijke instelbare uren- en minutenwijzer. Al even innovatief is de secondewijzer in zowel de grote als de kleine klok: een unicum voor een horloge met enkelvoudig binnenwerk.

    De Cintrée Curvex-kast, een uitvinding van deze Geneefse horlogemaker, is verkrijgbaar in  alle soorten goud (geel, rood en wit) of in platina. De wijzerplaat is bij elke uitvoering beslagen met een zonmotief.

    Ook de collectie Master Calendar Master Banker getuigt van de voorkeur van Franck Muller voor tot in de puntjes verzorgde horloges met een combinatie tussen de beste techniek en het verfijndste design. Het bijzonder exclusieve juweeltje kost in witgouden uitvoering een slordige 42.600 Euro. RVH.

    11-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SkyEurope

    Vliegtuigtickets bij SkyEurope kosten 1 Euro.

     

     

     

     

    SkyEurope, de meest aantrekkelijke low cost carrier in Europa, kondigt een nieuw prijzensysteem aan. Alle communicatiekanalen over het hele netwerk geven voortaan enkel nog de prijzen aan waarin alles begrepen is, bovendien werd beslist om op alle vluchten, de brandstoftoeslag niet meer aan te rekenen.

     

    De invoering van het nieuwe systeem gaat gepaard met een exclusief aanbod, waarbij alle reserveringen die via internet gebeuren, slechts 1 Euro kosten. Deze unieke actie loopt tot zondag 13 juli 2008 en is geldig voor vluchten tot 28 maart 2009. De voorwaarde om van dit tarief te genieten is wel dat de vluchten minstens 14 dagen voor vertrek worden gereserveerd. Het aanbod is bovendien geldig op alle vluchten van het ganse netwerk van SkyEurope. RVH.

    www.skyeurope.com

    10-07-2008 om 21:27 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.le Meridien

    Hotel Le Méridien Brussels onderscheiden door Expedia

     

     

     

     

     

     

    Hotel Le Méridien Brussels is recentelijk door Expedia toegevoegd aan de 2008 Expedia Insiders' Select list. Expedia is ´s werelds grootste online reisagent.

     

    De Expedia Insiders' select List is een jaarlijkse selectie van de beste hotels, gebaseerd op de ervaringen van meer dan 300.000 reizigers wereldwijd. Hotel Le Méridien Brussels komt zeer positief uit hun recensies naar voren vanwege de consistente uitstekende service, de positieve ervaringen van gasten en de duidelijke meerwaarde die het hotel biedt. Slechts één procent van alle hotels die op Expedia worden aangeboden, behoort tot de uitverkorenen op de Expedia Insiders' Select list.

     

    Als 's werelds grootste online reisagent, heeft Expedia een ongeëvenaarde marktexpertise en kennis van ervaringen van duizenden reizigers. Met  de Expedia Insiders' select list met de beste hotels wereldwijd biedt Expedia reizigers een hulpmiddel om een perfecte reis te kunnen boeken.

     

    Egbert Buursink, hotelmanager van Le Méridien: "Ik ben zeer trots om in naam van het voltallige personeel van Le Méridien Brussels deze onderscheiding in ontvangst te mogen nemen; deze onderscheiding bevestigt nogmaals het professionalisme en de toewijding van al ons personeel. Door een combinatie van training, het waarmaken van onze beloftes en een perfecte samenwerking van alle teams, streven we er naar om voortdurend de verwachtingen van onze klanten te overtreffen."

     

    In het hart van de Belgische hoofdstad, het kruispunt van Europa, ligt Le Méridien Brussels op een steenworp van de Grote Markt. Le Méridien Brussels beschikt over 224 kamers en suites, en 15 verschillende vergader- en feestzalen. Daardoor is het hotel een bijzonder adres voor internationale gasten die voor zaken of plezier in Brussel verblijven.

     

    In het gastronomische restaurant L'Epicerie wordt de beste mediterrane keuken aangeboden. In een aangename omgeving in de warme kleuren van de Middellandse Zee laat chef-kok Vincent Masson u van natuurlijk gekruide gerechten genieten. Drie privésuites voor maximaal 12 personen staan ter beschikking voor privéfeestjes. Elke zondag wordt de Sunday Family Brunch georganiseerd met een rijkelijk buffet: aperitief, prachtig buffet met voorgerechten, zeevruchten, warme gerechten en desserts. RVH.

     

     

     

    10-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cru Bourgeois

    Cru Bourgeois Medoc, levendiger dan ooit.

     

     

    Tegenkantingen ten spijt is het Broederschap van de Cru Bourgeois levendiger dan ooit en zijn de leden paraat om hun traditionele vinificatiemethodes tot het uiterste te verdedigen.

    Nadat aanvankelijk in 2000 het lastenboek op de vinificatie van de Cru Bourgeois Medoc en de oorsprongsbenamingen werden aanvaard, vernietigde het Hof van Beroep van Bordeaux begin 2007 deze beslissing en schrapt vanaf de oogst 2007 de benaming. Dat de wijnbouwers tegen deze beslissing beroep zouden aantekenen lag voor de hand, in zoverre dat men momenteel een lastenboek ter goedkeuring moet voorleggen met het gevaar dat er geen Cru Bourgeois Medoc millésime 2007 op de markt zal komen.

     

    ‘Medoc’ beduidt land tussen het water, een betiteling die perfect bij de regio past. Hij wordt immers omsloten door de Atlantische Oceaan, het estuarium van de Gironde en de uitgestrekte wouden van de Landes. De regio geniet van een ideaal microklimaat dat ervoor zorgt dat de rode Medoc tot de meest prestigieuze wijnen behoort. De wijnproductie gebeurt hier aan de hand van de druiven cabernet sauvignon, cabernet franc, merlot en in mindere mate de malbec en petit verdot.

     

    Het zou erg jammer zijn dat deze wijnen zouden verdwijnen vermits hun productie teruggaat tot de 15de eeuw wanneer enkele kooplui uit Bordeaux, leden van de betere burgerij, in deze regio de eerste wijngaarden oprichten. Vrij snel krijgen hun wijnen de toenaam ‘le cru des Bourgeois’, benaming die decennia later tot Cru Bourgeois wordt vereenvoudigd.

     

    Het nieuwe lastenboek voorziet in de productie van kwaliteitswijnen met jaarlijkse controles door een onafhankelijk organisme. Mits definitieve goedkeuring, is het lastenboek van toepassing op de oogst 2007, die evenwel pas in 2009 op de markt komt.

     

    De beroering rond deze wijnen zorgt voor onrust. Er zijn maar liefst 8 benamingen ( Médoc, Haut Médoc, Saint Esthèphe, Pauillac, Saint-Julien, Listrac-Médoc, Moulis en Médoc en Margaux), 320 kastelen, 8000 ha wijngaarden en meer dan 40 miljoen flessen die zonder erkende benamingen dreigen te vallen. Bovenop komen ook enkele duizenden arbeidsplaatsen in het gedrang.

    Tijdens een degustatie in het Koloniënpaleis in Tervuren, bewees de Alliance, de vereniging die de wijnboeren vertegenwoordigt, dat de consumenten waar ook ter wereld, nu meer dan ooit hoge verwachtingen mogen koesteren en hun leden paraat zijn om hen erg kwalitatieve eindproducten aan te bieden. RVH.

     

     

    10-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe parken voor Sunparks

     

    SUNPARKS CREERT NIEUWE PARKEN

     

     

     

    Sinds de overname in april 2007 van Sunparks door Center Parcs Europe is ook hard gewerkt aan een uitbreidingsplan voor Sunparks.

     

    Zo wordt geïnvesteerd in de vier bestaande parken in België, maar zijn er ook plannen voor nieuwe parken van Sunparks in Europa door acquisities en nieuwbouw. Een mooi voorbeeld van een nieuw te realiseren park van Sunparks is het project in Bostalsee, een gezamenlijke investering met de deelstaat Saarland (Duitsland). In Bostalsee, op een prachtige locatie van 90 hectare, gelegen aan een aangelegd meer van 120 hectare, verrijst een park dat bestaat uit ruim 500 villa’s en centrale faciliteiten. De opening van dit park is gepland in 2011.

     

    James Mennekens, Managing Director Center Parcs Europe Group: “Sunparks Bostalsee is een mooi voorbeeld van onze ambities. We willen met Sunparks dé standaard zetten voor het middensegment in de markt. Bestemmingen op prachtige locaties, waar gasten zich in de omgeving kunnen vermaken, maar zich niet druk over het weer hoeven te maken, omdat de parken meer dan voldoende recreatieve voorzieningen herbergen om een onvergetelijke vakantie te ervaren.”

     

    Nóg meer aandacht voor de omgeving in 2009

    Sunparks gaat nóg meer aandacht besteden aan de omgeving van haar parken, omdat deze in de toekomst een steeds belangrijkere rol zal spelen. Zo investeert zij in het upgraden van centrale voorzieningen en faciliteiten in de parken. Naast de zwembaden en speeltuinen worden de centrale voorzieningen ook in een nieuw jasje gestoken en de infrastructuur sterk verbeterd. In 2009 staat tevens de herinrichting van parken op de agenda. Zo wordt onder andere de infrastructuur en de bewegwijzering verbeterd. Om de dienstverlening aan gasten nog verder uit te breiden, doen bovendien virtuele tourist offices hun intrede. Hier kunnen gasten zich online met behulp van Google Earth-plattegronden verdiepen in alle mogelijke activiteiten in de nabije omgeving van hun park: of het nu gaat om dagtrips, culturele evenementen of recreatieve activiteiten in de natuur.

     

    Over Sunparks

    Sunparks is een dochter van Center Parcs Europe Group, onderdeel van de Pierre & Vacances Group. Sunparks exploiteert vier parken in België. De parken De Haan en Oostduinkerke aan de kust, Kempense Meren in de Antwerpse Kempen en Vielsalm in de Ardennen. De parken van Sunparks worden jaarlijks door ruim 500.000 gasten bezocht. RVH.

     





    10-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug naar school: Replay & sons

     

    TERUG NAAR SCHOOL

    MET REPLAY & SONS

     

     

     

     

    Fashion Box Group, de gerenommeerde Italiaanse jeans- en casual wear groep, en New Edition kondigen de ondertekening van een licentieovereenkomst aan. Dit akkoord betekent de start van de gloednieuwe Replay & Sons lijn schooltassen en schoolbenodigdheden.

     

    “Replay&Sons is het Italiaanse merk bij uitstek van jeans en casual kledij. De collectie heeft de jongerencultuur altijd al perfect weten te vertalen. De roots van het merk zijn sterk verankerd in de jeanswereld en toch is het er altijd in geslaagd om jeans en mode elk seizoen opnieuw uit te vinden. We zijn gefascineerd door de nooit aflatende drang naar vernieuwing van dit merk en door zijn liefde voor kwaliteitsmaterialen en zin voor detail,” aldus Daan Durlacher en Margriet Timmerman, de eigenaars van New Edition.

     

    Attilio Biancardi, voorzitter van Fashion Box Industries S.p.A, licht de reden van deze nieuwe licentieovereenkomst toe: “Replay&Sons past helemaal in onze Brand Extension politiek aangezien het label een belangrijke omzet vertegenwoordigt binnen het Fashion Box zakencijfer. De oprichting van een lijn schoolbenodigdheden en boekentassen is een logische stap voor een merk van jeugdkledij aangezien de school een centrale rol speelt binnen het leven van onze kinderen.  Replay & Sons Back To School versterkt nog het imago van het merk dat nu R&S corners in de belangrijkste warenhuizen ter wereld heeft”.

     

    De collectie Replay & Sons schoolbenodigdheden 2008-09 is onderverdeeld in 4 lijnen die elk schoolagenda’s, ringmappen, oefenschriften, kaftpapier, etiketten, pennenzakken en boekentassen omvatten.

    AFRICA CORP is een thema met een ruige look en rubber prints

    LOGO is een thema dat schattig en prachtig oogt dankzij de luxueuze materialen en de rode en roze folie.

    MARINA is een thema in zwaar canvas, met een ruige kant en met bekledingen in echte stof.

    VINTAGE typeert zich door zijn gedetailleerde fotoprints voor de papierwaren en de vernieuwende dubbele wassing en kleurentechnieken voor de schooltassen.

    De collectie Replay & Sons schoolbenodigdheden wordt in Europa verdeeld via de speciaalzaak, via grootwarenhuizen en via de Replay&Sons boetieks. RVH.

    Info over de verschillende verkooppunten : 022/52.11.30

    Info Replay & Sons : 02/521 90 71.





    10-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boetiek Maison de la France

     

     

    De Boetiek van Maison de la France opent zijn deuren !

     

     

    De Boetiek van Maison de la France heeft zonet zijn deuren geopend. U vindt er tal van toeristische producten die u helpen om uw reis naar Frankrijk voor te bereiden: tickets voor musea, toeristische sites en attractieparken, metrotickets voor Parijs, toeristische gidsen enz.

     

    Een vakantie is altijd te kort en wij willen er allemaal zoveel mogelijk van profiteren. Elke minuut in een rij wachtende mensen is een verloren minuut. De Boetiek van Maison de la France biedt u een rechtstreekse toegang tot allerlei ontdekkingen, samen met een exclusieve informatiedienst en persoonlijke tips over het product. Onze prijzen zijn dezelfde als deze die ter plaatse gelden voor het publiek. Dus: tijdswinst en geen bijkomende kosten. RVH.

     

    Het productengamma vindt u terug op de website www.franceboutique.be

     

    Openingsuren: maandag tot vrijdag van 10 tot 17 u.

    Plaats: Maison de la France – 1e verdieping – Gulden Vlieslaan, 21 – 1050 Brussel

     

     

    Maison de la France

    T : 0902 88 025 (0.15 euros/12 sec -TVA incl.)

    Fax : 02 505 38 29

    E-mail : info.be@franceguide.com  www.franceguide.com

     

    09-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Acron power reserve
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Acron – power reserve

     

     

     

     

     

    Voor een uiterst verfijnde dresscode: de Power reserve is de nieuwe aanwinst van de Acron-collectie voor mannen die van een klassieke, sterke en mannelijke stijl houden.

    De Power Reserve is een voorbeeld van toonaangevende Zwitserse horlogemakerij en is voorbestemd om een cultobject te worden. Het uurwerk onderscheidt zich door zijn opmerkelijke introductie van complexe bewegingen.

    De eenvoudige rozegouden kast vorm een harmonisch geheel met de opvallende wijzerplaat met daarop de kenmerkende halve cirkel van de Power Reserve. Ook de eenvoudige bovenste ring en het bandje in krokodillenleer passen er perfect bij. Ook verkrijgbaar in een volledig roestvrijstalen versie of in roestvrij staal met een rozegouden bovenste ring.

    De versie met drie wijzers is heel opmerkelijk omwille van de buitengewoon zuivere lijnen van zijn design: van de vergulde kast tot de eenvoudige wijzerplaat die de sterke identiteit van het merk weerspiegelt. Die identiteit wordt trouwens nog versterkt door het Versace-logo dat in de ring is gegraveerd. RVH.

     

     

    09-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laurent perrier Grand Siècle met Diamant!!

     

     

    Laurent-Perrier Grand Siècle mét diamant

     

     

     

     

    “Een exclusief concept, getekend Laurent-Perrier en Crystal Lounge Sofitel:

    Verklaar elkaar de liefde bij een van de meest prestigieuze champagnes ter wereld:

     Diamond by Grand Siècle.

    En keer huiswaarts met een unieke koffer met uw diamant en twee gepersonaliseerde glazen, als onvergetelijke herinnering aan dit moment…”

     

    Laurent-Perrier en Sofitel Crystal Lounge slaan de handen in elkaar voor de exclusieve en originele Diamond by Grand Siècle actie die loopt van 2 juli tot 30 december. In de stijlvolle Crystal Lounge van het recent gerenoveerde Sofitel Brussels Le Louise, een ontwerp van Antoine Pinto, kan je deze unieke koffer ontdekken. Zes maanden lang kunnen geliefden of levensgenieters er de Grand Siècle savoureren in twee bijzondere glazen, waarvan één een diamant bevat. Ze gaan naar huis met een uniek juwelenkistje met daarin de diamant en de twee Grand Siècle champagneglazen. Voor dit exclusieve genoegen betaal je weliswaar 1000 euro, de waarde van de diamant.

     

    Het koffertje met de diamant is een ontwerp van Pierre De Bie & Fils. Dit Antwerpse huis heeft een uitzonderlijke reputatie in de realisatie van de fijnste juwelenkistjes en levert aan de meest gereputeerde juweliers van ons land. Ook de glazen werden speciaal voor deze gelegenheid gecreëerd. Ze zijn gegraveerd met het embleem van Laurent-Perrier Grand Siècle en het logo van Crystal Lounge.

     

    Grand Siècle is het bewijs van meesterlijk vakmanschap, de essentie van de champagnekunst. Deze cuvée, een assemblage van verschillende Grand Cru’s en van uitzonderlijke wijnjaren, staat borg voor een uitzonderlijke kwaliteit. De licht overheersende Chardonnay garandeert een opmerkelijke frisheid en finesse. Deze Grand Siècle valt in de smaak door een subtiele complexiteit die het resultaat is van de rijping in de kelder. RVH.







    09-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Histor geeft kleur aan Belgische smaak

    Histor geeft kleur aan Belgische smaak

     

     

     

     

    Histor goes Belgium. De roots van Histor liggen in Nederland, en dat vertaalde zich tot voor kort ook in het kleurenpalet. Maar voortaan is het België boven bij Histor want de kleurspecialist pakt uit met een aantal op-en-top Belgische kleuren. Bovendien werd het kleurenpalet afgestemd op de huidige en toekomstige trends in kleurgebruik. Daarnaast lanceert Histor in primeur op de Belgische markt de luxueuze verflijn One by Histor, exclusief verkrijgbaar in de verfspeciaalzaak.

     

    Het nieuwe merkgamma ONE by Histor heeft een apart kleurenpalet en combineert het vakmanschap van de gepassioneerde ambachtsman met de technologische knowhow van Histor. Deze nieuwe lijn richt zich tot de hedendaagse, stijlbewuste consument die creatief en kwalitatief de lat hoog legt. ONE by Histor is zowel te verkrijgen in het klant-en-klaarassortiment als via de mengmachine in matte, kalkmatte en extra matte muurverf, en hoogglans-, zijdeglans en matte lak.

     

    Het nieuwe luxemerk onderscheidt zich niet alleen in een apart kleurenpalet en een unieke look & feel, maar ook in een uitzonderlijke kwaliteit. Zo blinken de muurverven uit in dekking en vlotte verwerking en behouden ze ook hun typische matte uitstraling zelfs na reiniging. De lakken zijn bijzonder kleurvast en krasbestendig. Ook zijn ze bestand tegen vet, vuil en reinigingsmiddelen en blijven ze na stoten of schrobben intact.

    ONE by Histor is vanaf november 2008, uitsluitend via de verfspeciaalzaak te verkrijgen. RVH.

    www.histor.be en www.sigmakalon.com







    08-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.easy summer

    Easy Summer

     

     

     

     

     

    De hoogzomerlijn van Sora, de collectie die de jonge Deense ontwerpster Christina Julsgaard (31) tekent voor JBC, is een logisch vervolgverhaal op haar lentecollectie. Het relaxte gevoel is nog sterker aanwezig dankzij het gebruik van mooi gedrapeerde jersey, één van de favoriete materialen van Christina.

     

    Grijs blijft belangrijk, maar wordt in deze hoogzomerlijn gecombineerd met fuchsia tinten. Effen wit maakt het zomerplaatje compleet. Naast jersey maakt Christina Julsgaard ook gebruik van fris katoen en van mat satijn voor gekledere momenten. Jurken houden het heel vrouwelijk dankzij smockwerk dat voor een elegant silhouet zorgt. Daarnaast zijn er eenvoudige zonnejurken in stralend wit die desgewenst kunnen gecombineerd worden met flashy accenten.

     

    Ook deze collectie verraadt Julsgaard’s passie voor abstracte kunst. Grote motieven in sterke kleurcontrasten van fuchsia en grijs trekken de aandacht, terwijl grillige roze lijnen op een grijze achtergrond voor een subtiel kleuraccent zorgen.

     

    Hotpants, kniebroeken, leggings in verschillende lengtes en jeanspantalons laten zich vlot combineren met het aanbod van topjes en tunieken en zijn geknipt voor vrije momenten. Het wordt een zalige zomer met JBC en Sora. RVH.

     

     

     







    08-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leonidas Boterstraat
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

     

    Leonidas-winkel aan de Boterstraat

     

     

     

     

    De Leonidas-winkel aan de Boterstraat onderging gedurende bijna 6 weken grote veranderingswerken en is nu het fiere uithangbord van het nieuwe Leonidasconcept. Een architectuur die uitnodigt om te ontdekken en geïnspireerd is op de kleuren en de texturen van chocolade, kan niet anders dan liefhebbers van zuivere smaken en kwaliteit en de massaal aanwezige toeristen in dit stadsdeel van de hoodstad verleiden! De winkel aan de Boterstraat bevindt zich immers op enkele passen van de Grote Markt en verwelkomt elke dag opnieuw honderden toeristen.

     

    De verantwoordelijke van de winkel, Mevr Betty Solis-Lopez zegt hierover : «Onze klanten zijn erg enthousiast en vinden onze winkel veel aangenamer. Bovendien worden de producten ook beter uitgestald, wat hun keuze aanzienlijk makkelijker maakt. Ook onze verkopers en verkoopsters zijn erg tevreden met het nieuwe concept en vinden in de vernieuwing van deze winkel, die ook hun winkel is, een grote bron van plezier en motivatie. Samengevat, iedereen wint!»

     

    Speciaal voor deze gelegenheid namen de genodigden eerst deel aan een reis doorheen de geschiedenis van het merk, en dit aan boord van een bus in de Leonidas-kleuren. Via de Leonidas ‘Chocolates&Café’ aan de Tongerenstraat ging de reis verder naar de winkels aan de Zavel en de Anspachlaan, om uiteindelijk de winkel in de Boterstraat te bereiken. RVH.

     

     

     

    08-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ijdele Belgische mannen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KRUIDVAT ONDERZOEKT HOE IJDEL BELGISCHE MANNEN ZIJN

     

     

     

     

    Tegenwoordig willen mannen er ook goed uitzien. Het is zelfs “bon ton” om hiervoor de nodige beauty hulpmiddeltjes te gebruiken. En daar is natuurlijk niets mis mee, want waarom zou je de natuur geen handje helpen?

    Als grootste Health & Beauty retailer in België wil Kruidvat graag weten wat de specifieke beauty wensen en noden zijn van de Belgische mannen. Op die manier kan Kruidvat het productaanbod voor mannen optimaal afstemmen op de specifieke behoeftes.

     

    Dagcrème en peeling gel zijn de meest gebruikte beauty producten

    Belgische mannen smeren kwitsig met dagcrème. Maar liefst 60% van de ondervraagde mannen gebruikt dit product heel regelmatig of altijd. Ook de peeling gel heeft z’n weg gevonden naar de toilettas van de Belgische man. Maar leifst 28% van de ondervraagde mannen geeft aan dit produck regelmatig te gebruiken.

     

    Oogcrème is ook aan een opmars bezig. Bijna 20% van de Belgische mannen gebruikt regelmatig oogcrème om kraaiepootjes tegen te gaan of om wallen te camoufleren.

    Make-up of selftanning ( bruinen-zonder)zon) producten zijn voor de meste Belgische mannen “een brug te ver”.

     

    Typisch vrouwelijk? Mooi niet!

    Terwijl het vroeger een “women only” aangelegenheid was, heeft de Belgische man zich ondertussen ook het recht toegeëigend om zich te laten onder handen nemen door een beauty professional in een schoonheidsinstituut. Schoonheidsinstituten worden steeds vaker bezocht door Belgische mannen (19% van de ondervraagde mannen)

     

    Ook ontharen wint aan terrein. En dan bedoelen we uiteraard niet het scheren van de baard. Zo’n 26% van de Belgische mannen onthaart regelmatig de benen, het bovenlijf of de rug. En hoe zit het nu met haarkleuringsproducten? Bij vrouwen is het een algemeen aanvaard gegeven, maar voor mannen hangt er toch nog vaak een taboesfeertje rond. Wellicht komt daar binnenkort verandering in, immers 10% van de ondervraagde Belgische mannen gebruikt haarkleuringsproducten.

     

    Belgische mannen zijn geen fervente beauty shoppers

    De Belgische mannen mogen dan best wel ijdel zijn, toch laten ze het aankopen van beauty producten nog vaak aan anderen over. Maar een kleine meerderheid (55%) koopt effectief zelf z’n producten. Sommige mannen gaan zelfs nog verder, en grabbelen gewoon in de toilettas van hun partner. Bijna 30% van de ondervraagde Belgische mannen bekent regelmatig verzorgingsproducten of zelfs make-up van hun partner te gebruiken.  En dan zeggen dat vrouwen “big beauty spenders” zijn …RVH.

    www.kruidvat.be

     

     

    08-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les Vins de Roisin

    Les Vins de Roisin

     

     

     

     

    Meer dan 40 jaar geleden startte de familie Boucart in Roisin vanuit een passie voor wijn, de productie van fruitwijnen. Na een lang ontwikkelingsproces is Les Vins de Roisin uitgegroeid tot een professioneel bedrijf met behoud van alle traditionele venificatiemethodes.

    Aan het hoofd van de productie staat Lucovic Boucart, een gediplomeerd en erkend oenoloog. Hij behaalde zijn graduaat in biochemie/biotechnologie aan de faculteiten van Bordeaux en Dijon, en liep stages in de prestigieuze regio’s van Saint-Emilion en Puligny-Montrachet.

     

    Voor Les Vins de Roisin, is elk seizoen de aanpassing van de productie aan elke vrucht uiterst belangrijk voor de kwaliteit van de wijnen. Verschillende variaties van elke vrucht worden gebruikt in functie van hun afkomst, type, karakter en rijpingsgraad, dit met het oog op een harmonieuze samenvoeging die uiteindelijk de complexiteit van de wijn bevordert.

    De gistingskuipen werden aangepast aan de specifieke productie van fruitwijnen terwijl de nieuwe eikenhouten vaten, de wijn verrijken maar ook de complexiteit bevorderen die het juiste evenwicht in de productie moet bekomen.

     

    Bij Vins de Roisin gebruikt men methodes die de vruchtensmaak volledig tot zijn recht laat komen zodat missie, bekwaamheid en kwaliteit, facetten zijn die de wijnwereld maar vooral de consumenten kunnen bekoren.

    Het assortiment witte wijnen omvat een rabarber-, een kruisbessen- en een kweeperenwijn, terwijl de kersenwijn als droge rode wijn fungeert en de frambozenwijn en aardbeienwijn als zoete rode wijn naar voren worden geschoven. Het toetje van de taart is een mousserende rabarberwijn die zowel als aperitief, bij fruit en dessert als bij kazen kan worden gedegusteerd. RVH.









    08-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HUSA President park
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HUSA PRESIDENT PARK

     

     

     

     

    De Spaanse keten HUSA Hoteles heeft iets meer dan drie jaar gelden het oude WTC President hotel in het Brusselse noordkwartier overgenomen om er zijn paradepaardje buiten Spanje van te maken.

     

    Sinds deze overname heeft de groep HUSA een grondig renovatieprogramma doorgevoerd. Raulito, de HUSA mascotte, nodigt u met plezier uit om zijn nieuwe stek in de Belgische hoofdstad te ontdekken.

     

    Het HUSA President Park Brussels, met zijn typische façade in Franse steen, heeft een totaal van 297 kamers waarvan 80 Executive Rooms en een Presidentiële suite van 170m². In totaal werden reeds 248 kamers gerenoveerd, alle kamers hebben nu parketvloer, flatscreen televisie, bureel met ergonomische stoel, king size bedden in de executive kamers, badkamer met douche (rainshower in the executives), safe met plaats voor een laptop, minibar en coffee & tea making facilities. Twee verdiepingen worden in licht hout afgewerkt, de twee andere in donker hout. RVH.

    www.husapresidentpark.com

     

     

    08-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Andromeda thalassa

    Andromeda Thalassa

     

     

     

    Andromeda Thalassa is een festijn van de meest gevarieerde en gesofistikeerde lichaamsverzorging, onder supervisie van een gediplomeerd expert.

    Toen wijlen Marcel Friedrichs tien jaar in zijn viersterrenhotel Andromeda, de opbouw van een kuurcentrum opstartte, fronsten heel wat collega’s de wenkbrauwen. Het kuurcentrum groeide evenwel mee met zijn tijd en lokte extra klanten naar het hotel. De koppeling van een viersterrenhotel met een thalasso-kuurcentrum zorgde ervoor dat hotelgasten zeer makkelijk meerdaagse kuren kunnen volgen. Bovendien kan men tenvolle genieten van de troeven van het huis, de zee en het strandleven maar er tevens voor zorgen dat ook het lichaam een intense belevenis meekrijgt.

     

    De leiding van de Thalassa werd toevertrouwd aan licentiaat motorische revalidatie en kinesitherapeut Brent Debie, die sindsdien met zijn professioneel team iedereen verwent die houdt van pure lichaamsverzorging, thalassa en schoonheid.

    Het kuurcentrum raakte aldus Brent Debie vrij snel bekend en ook niet-hotelgasten maakten en maken nog steeds een zeer belangrijk percentage van de klanten uit. Het team van therapeuten zorgt voor een uitgekiend gamma van gepersonaliseerde kuren waarbij volop aan de vraag en behoeften van de klanten wordt voldaan. Welzijn van de kuurgasten staat aldus Brent voorop, de programmaopbouw gebeurt dan ook in directe samenspraak hetgeen zorgt voor een zeer hoge graad van tevredenheid.

     

    De diensten die het Andromeda Thalassa aanbiedt kunnen in drie grote categorieën worden opgesplitst. In de eerste plaats zijn er traditionele à la carte verzorgingen zoals Thalasso en schoonheidszorgen-aromatherapie. De dagarrangementen gaan over verwendagen, relaxatie thalasa, Niagara en antiartrose. De kuren tenslotte worden opgebouwd rond de directe verlangens van de gasten. Een vijftal projecten o.m. relaxatie en de weekend-kuur kunnen makkelijk worden aangepast en behelzen het complete verzorgingsarrangement.

    De sterk gepersonaliseerde dienstverleningen worden trouwens aangevuld met een follow-up omdat volgens Brent, een eenmalig item enkel de inleiding is van de opstart voor een betere levensopbouw.

     

    Andromeda Thalassa wil aldus Brent Debie, ervoor zorgen dat alle gasten bij het kuren een aangenaam gevoel meekrijgen. Bovendien moeten de behandelingen precies worden opgevolgd omdat overdaad bij het kuren bij alle gasten ongeacht hun leeftijd, schadelijk is voor de gezondheid.

     

    In de tienjarige evolutie van het centrum werd aldus Brent vastgesteld dat ook de gasten een evaluatief karakter vertonen. Momenteel wordt er gewerkt aan een extra arrangement dat specifiek op senioren en de gouden leeftijdgroep wordt afgestemd. Indien nodig kan dit gebeuren met een medische begeleiding. Volgens Brent een complementair gegeven en een logische gevolgtrekking omdat iedereen recht heeft op ‘wellness’. RVH.

     

     









    08-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.easyjet

     

    NIEUWE ROUTE: BRUSSEL – MILAAN MALPENSA

     

     

     

     

     

     

    easyJet, de toonaangevende low-fares airline van Europa, zet de groei van haar netwerk op Brussels Airport verder door. Na Geneve, Berlijn en Nice vliegt de oranje maatschappij nu ook dagelijks naar Milaan-Malpensa. De opening van deze vierde bestemming toont de betrokkenheid van easyJet bij Brussels Airport en is in lijn met het doel 450.000 passagiers vanaf de Belgische hoofdstad te vervoeren in 2009. Tickets vanaf € 26,99 (inclusief alle belastingen en toeslagen) zijn verkrijgbaar via www.easyJet.com.

     

    De installatie van easyJet op de luchthaven van Brussel is met recht een succes te noemen. In 2007 werden 90.000 passagiers van en naar Brussels Airport vervoerd, in 2008 wordt een totaal aantal van 350.000 passagiers verwacht. Met een vierde dagelijkse verbinding naar Italië wordt het aanbod van easyJet verder uitgebreid met als doel 450.000 passagiers via Brussel te vervoeren in 2009.

     

    easyJet is de toonaangevende low-fares airline van Europa. easyJet vliegt met 157 toestellen op 392 routes tussen 103 bestemmingen in 26 landen. Van en naar Nederland worden 10 routes uitgevoerd, in 2007 heeft de airline op deze routes 2 miljoen passagiers vervoerd. RVH.

     

    07-07-2008 om 22:17 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Palm

     

     

     

     

     

    PALM pakt deze zomer uit met grootschalige campagne:

    “Ben jij al inge-PALM-d ?”

     

     

    PALM, dat onlangs officieel erkend is als Vlaams Streekproduct, wil haar bier, dat model staat voor de unieke bierstijl: de ‘speciale Belge’ of ‘amber’, versterkt onder de aandacht brengen. In België is PALM veruit marktleider in dit segment maar de Steenhuffelse brouwer wil met specifieke acties op verschillende fronten nieuwe consumenten rekruteren en hen vetrouwd maken met de voordelen van haar speciaal bier! Met de zomer voor de deur gaat PALM naar de consument toe.

     

    Een nieuwe, hedendaagse 25cl fles zonder waarborg staat vanaf nu in de winkelrekken. De fles met lange hals en met reliëfletters (zonder buik- of rugetiket) is verjongend, tastbaar en ligt gemakkelijk in de hand. Doordat de flesjes per 6 in stapelbare ‘koelkastdoosjes’ zijn verpakt en er geen statiegeld op afgerekend wordt, is dit de ideale verpakkingsmaat om consumenten over de streep te trekken.

    Deze fles speelt dan ook de hoofdrol in de zomercampagne: “ben jij al inge-PALM-d?” PALM trekt in juli en augustus doorheen héél Vlaanderen en heeft als objectief 500.000 consumentencontacten te gaan leggen. De nieuwe fles zal, samen met voordeelcoupons, op brede schaal verdeeld worden.

     

    (H)echte beleving op evenementen…Tal van zomerevenementen zullen ook dit jaar door PALM ondersteund worden. Vanaf 7 juli tot en met 18 augustus nemen maar liefst 13 steden in Vlaanderen deel aan het PALM-Zomerfestival Vlaanderen 2008. Alles goed voor meer dan 105 concerten gratis ambiance en plezier.

    Dit jaar is PALM toegetreden als partner van VLAANDEREN FEEST. Vijf grote concerten laten Vlaanderen via het format ‘Zo is er maar één’ genieten van Vlaams muzikaal talent. Daarbovenop wordt Vlaanderen, de hele zomer lang, door VRT doorkruist met het programma 1000 Zonnen. Fietsen, wandelen én PALM leren kennen….

    Het PALM zomer evenementenseizoen sluit men op zondag 14 september op eigen bodem af met de organisatie van het wereldkampioenschap Barbecue en Opendeur. RVH.

    www.palmbreweries.com

     

     

     

     

     

     

    07-07-2008 om 22:04 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leffe Blond en Leffe 9° bekroond

    Leffe Blond en Leffe 9° opnieuw bekroond

    4de jaar op rij een Superior Taste Award ***

     

     

     

    InBev heeft als eerste en enige voor het vierde achtereenvolgende jaar de hoogste onderscheiding gekregen van het International Taste and Quality Institute (iTQi), en dit voor haar abdijbier Leffe Blond: een Superior Taste Award van drie sterren. Deze prijs stemt overeen met een score van 90% of meer en is synoniem van een uitzonderlijke smaak. Voor deze erkenning is de absolute unanimiteit van alle juryleden noodzakelijk. In 2007 was Leffe Blond het eerste product dat drie maal op rij deze hoogste onderscheiding wegkaapte. Daarom werd het abdijbier toen bekroond met een Crystal Award, een prestigieuze onderscheiding die in 2007 voor de allereerste maal en exclusief aan Leffe Blond werd uitgereikt.

     

    Ook Leffe 9° viel dit jaar opnieuw in de prijzen met een hoogste onderscheiding. In 2006 kreeg Leffe 9° de Superior Taste Award van drie sterren al een keer eerder.

     

    Deze bekroning ligt in het verlengde van het succesverhaal van Leffe, één van de vier multi-landen merken van InBev. Leffe is een bier dat in meer dan 60 landen op de markt is en zo de Belgische biertraditie in het buitenland eer aandoet. Het is een bier met een sterke traditie, dat echter ook openstaat voor innovatie.

     

    2007 was opnieuw een sterk jaar voor Leffe in West-Europa. Het merk presteerde bijzonder goed in België en Frankrijk, waar het sterk is gegroeid. Het merk wordt nog steeds gesteund door de groei van Leffe 9°, een innovatie gelanceerd in 2006. Leffe heeft in 2007 ook zijn kleinere maar groeiende aanwezigheid in de VS en Canada versterkt.

     

    Leffe is een van de oudste Belgische abdijbieren, met wortels die teruggaan tot 1240. Het is een authentiek Belgisch degustatiebier, dat tot vandaag de dag gebrouwen wordt met respect voor zijn diepgewortelde traditie. De specifieke mengeling van ingrediënten als mout, maïs en hop, creëert een rijke, volmondige, maar toegankelijke smaak die van Leffe het degustatiebier bij uitstek maakt. Met zijn uitgesproken en frisse karakter, is het ook een bier waar steeds meer mensen van genieten bij het aperitief.

     

    De bieren van de Leffe-familie zijn  rijke en volle bieren. Ze worden gebrouwen met ingrediënten van de hoogste kwaliteit en bieden een recept voor de aangename momenten in het leven, waarvan mensen moeten genieten. Leffe wordt vandaag gedeeld en gesmaakt door consumenten in meer dan 60 landen over de hele wereld.

     

    Leffe Blond (6,6%) heeft een volle, fruitige smaak met een aroma van sinaasappel en

    kruidnagel. Dit blonde abdijbier heeft een krachtige afdronk en een pittige ondertoon. Ingrediënten als bleekmout, maïs, water, hop en gist geven een mooie gouden kleur aan het bier.

     

    Leffe 9° (9%) heeft een krachtige, volle smaak met een evenwichtig samenspel van fruitigheid en bitterheid (kruidnagel, vanille), afgerond door een licht gerookte toets. Ingrediënten als bleekmout, maïs, water, hop en gist geven het bier een diepgouden kleur.

     

     

    Het iTQi baseert    zich op een jury van een honderdtal chef-koks en sommeliers die lid

    zijn van de 12 meest prestigieuze Europese culinaire instellingen waaronder de Meesterkoks van België en Frankrijk, de ‘Académie Culinaire de France’, de ‘Academy of Culinary Arts’, ‘Euro-Toques’, de ‘Federazione Italiana Cuochi’, de ‘Jeunes Restaurateurs d’Europe’, de ‘Associaciones des Cocineros de España’, de  ‘Association de la Sommellerie Internationale’ en het ‘Verband der Köche Deutschlands’. Het hoge aantal proevers staat garant voor een bijzonder objectieve jurering. RVH.

     

     

     







    07-07-2008 om 20:46 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Annayake Crème Dorée

    De harmonie, een tint donkerder

     

     

     

    De nieuwe Ultratime crème dorée première anti-temps van Annayake is het resultaat van een onderzoek van jaren, gebaseerd op een uitstekende kennis van de huid en een steeds groter inzicht in de celvernieuwing.

     

    Met zijn evenwichtige herstellende en regulerende werking is Crème Première de basis van alle verzorgingshandelingen: deze is fundamenteel om een efficiënte en duurzame hydratatie van de huid te kunnen verzekeren. Ultratime Crème Première anti-temps is het eerste cosmeticaproduct dat ontwikkeld is op basis van een nieuwe theorie, de celsynchronisatie, door de laboratoria van Annayake in Japan.

     

    Behalve zijn uitstekende prestaties en doelmatigheid is de Crème Première een uitzonderlijke crème die een heerlijk zacht gevoel teweegbrengt. De huid voelt aan als fluweel. Verder geeft de crème een zeer comfortabel- en welzijnsgevoel, de huid trekt niet meer.

    Met zijn langzaam verdwijnende en toch zeer comfortabele textuur wordt de Crème Première snel door de huid opgenomen, zonder een vet gevoel achter te laten. De huid is zacht, stralend en goed gehydrateerd. Hiermee kunt u onmiddellijk en eenvoudig uw make-up aanbrengen, die uitstekend blijft zitten.

     

    De Crème Première is bestemd voor alle vrouwen, ongeacht hun leeftijd en de toestand van hun huid, aangezien iedere huid blootgesteld wordt aan agressieve invloeden. RVH.

     





    07-07-2008 om 20:35 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klank en lichtspel

     

    Klank- en Lichtspel in Gravelines

     

     

     

     

    Een geleide wandeling over de imposante vestingmuren van Gravelines is een van de hoogtepunten van een bezoek aan de regio Duinkerke. In de schaduw van deze vestingen wordt van 28 tot 31 augustus het jaarlijkse klank- en lichtspel Vauban georganiseerd. Het is een groot spektakel met als thema de roemrijke geschiedenis van Gravelines. De 300 deelnemende troubadours voeren de bezoeker mee door de geschiedenis, naar de Graven van Vlaanderen, naar Keizer Karel, naar Vauban en naar de tragedie van de Tweede Wereldoorlog. Het is een verhaal van somberheid en van verdriet maar ook een verhaal van vreugde en uitgelatenheid. RVH.

    Info 0033 (0) 3 28 51 94 00 - www.tourisme-gravelines.fr  

    07-07-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs