Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    27-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlamingen boeken online

    53% VLAMINGEN BOEKT VAKANTIE ONLINE, Boeken via tablet en smartphone nog niet ingeburgerd

     

    Vlamingen boeken massaal online. Dat blijkt uit het nieuwe TrendBirds-rapport van online reisaanbieder TravelBird. Hierbij ondervroeg de reisorganisatie 650 van haar Vlaamse klanten naar hun boekingsgedrag en reisvoorkeuren. Prijs en aanbod zijn de belangrijkste argumenten om online te boeken. Wie online een vakantie boekt is vooral op zoek naar natuur, een actieve of luxueuze vakantie. Verder blijkt dat maar liefst 7 op de 10 Vlamingen gemiddeld tussen de 2 en 5 keer per jaar op reis gaan. 84% wenst voor een weekendje weg echter niet meer dan 500 km af te leggen. Het gebruik van tablets en smartphones om een vakantie te boeken blijft vooralsnog een marginaal gegeven: 70% heeft nog nooit mobiel geboekt.

    De online reismarkt zit in de lift, net zoals de e-commercemarkt in het algemeen. Zo berekende Comeos, die de Belgische handel en diensten vertegenwoordigt, dat het afgelopen jaar maar liefst 75% van de Belgische internetgebruikers online kocht. Een derde hiervan waren reisproducten (vluchten, hotels, pakketreizen,…). Een trend die nu bevestigd wordt door een onderzoek dat TravelBird liet uitvoeren bij 650 van haar Vlaamse klanten. Zo beweert maar liefst 1 op 3 al zijn reisproducten online te kopen. Terwijl nog eens 23% zegt meer dan de helft van zijn reizen online te boeken. Amper 9% heeft nog nooit online een reis geboekt. Dit staat in schril contrast met het gebruik van tablets en smartphones voor het boeken van reisproducten: 70% boekte nog nooit via deze weg ten opzichte van 13% die vaak tot regelmatig deze kanalen gebruikt om te boeken.

    Prijs en aanbod even belangrijk. Over de reden waarom mensen liever online boeken is al veel gezegd en geschreven, maar ook het onderzoek van TravelBird bevestigt dat prijs wel degelijk een belangrijke trigger is: 36% boekt omwille van de prijs. Even belangrijk dan de prijs blijkt ook de omschrijving van het aanbod te zijn (37%). Ook aantrekkelijke foto’s (13%) kunnen een belangrijk instrument zijn om mensen online te laten boeken. Dat mensen echter niet over één nacht ijs gaan blijkt uit het feit dat 44% aangeeft om vaak tot altijd online reisdeals te vergelijken.

    “Deze gegevens bevestigen wat wij allang aanvoelen”, zegt Erik Kuijpers, Country Manager België bij TravelBird. “Mensen willen geïnspireerd worden en zijn anderzijds op zoek naar de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Ons aanbod is perfect afgestemd op deze twee facetten. Tussen al onze deals vind je altijd wel iets wat je aanspreekt en als dan ook nog eens blijkt dat men dit bij ons kan kopen aan de best mogelijke prijs, dan is een boeking nooit veraf.”

    Natuur en actief ontspannen staan centraal

    Mensen die een shortbreak boeken (een weekendje of midweek) zijn in eerste instantie op zoek naar een groene omgeving (22%). Dit vaak in combinatie met buitenactiviteiten (wandelen, fietsen, paardrijden,…) (16%). Daarnaast stellen mensen ook culturele activiteiten (15%) en de nodige luxe (12%) en romantiek (14%) op prijs. Kindvriendelijkheid blijkt helemaal geen argument te zijn: amper 5% vindt dit een belangrijke voorwaarde voor een shortbreak, en ook een bruisend nachtleven (2%) is van geen enkel belang.

    Meerdere reizen per jaar…..en liefst niet te ver. De Vlaming gaat graag op reis. De overgrote meerderheid (69%) houdt het op een gemiddelde van 2 tot 5 reizen per jaar. 1 op 10 gaat zelfs tussen de 5 en 10 keer op reis per jaar, zakelijke reizen niet inbegrepen. Maar die reizen hoeven niet noodzakelijk lang te duren. Een shortbreak van een paar dagen volstaat vaak al voor de gemiddelde Vlaming. Zo boekt 63% jaarlijks 2 tot 5 keer een shortbreak. 22% houdt het bij maar één shortbreak per jaar. Wie met de wagen reist legt dan ook niet graag grote afstanden af. 84% vindt 500 km echt wel het maximum om met de wagen af te leggen. Voor 1 op 4 hiervan (21%) is zelfs 200 km het absolute maximum.

    Dat mensen vaker op reis gaan en hun reizen ook steeds meer online boeken hoeft niet te verbazen, als je ziet hoeveel nieuwsbrieven mensen wekelijks in hun mailbox ontvangen. Dat aantal schommelt in de meeste gevallen tussen 1 en 10 nieuwsbrieven per week (64%). Een groot aantal hiervan hebben betrekking op reizen: 66% van de ondervraagden is geabonneerd op gemiddeld 2 tot 5 reisnieuwsbrieven.

    Het TrendBirds-onderzoek van TravelBird is een halfjaarlijks onderzoek dat de reisorganisatie uitvoert onder haar klanten. “Met dit onderzoek willen we de vinger aan de pols houden van wat er leeft bij de consument. Merken we dat de reisvoorkeuren veranderen, dan zullen we ons aanbod hierop afstemmen. Zo garanderen we steeds een aanbod op maat van onze doelgroep. Net zoals ook veiligheid bij ons een speerpunt is. Zo behaalden we onlangs het BeCommerce-label, nadat we eerder ook al het Safeshops-label binnenrijfden. Hiermee zijn we zowat de meest gecertificeerde online reisaanbieder in België. Een titel die we met fierheid dragen”, besluit Erik Kuijpers.

    27-11-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    26-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vogelsafari in Zuid Afrika

    OP VOGELSAFARI IN ZUID-AFRIKA MET LIVE TO TRAVEL

    AFRIKA-SPECIALIST BIEDT ALS EERSTE UNIEKE BIRDWATCHING-TOURS AAN

     

    Wie safari zegt, denkt meteen aan weidse savannes met kuddes olifanten of giraffen of een plas waar nijlpaarden en krokodillen de strijd aangaan met antilopes en leeuwen. Maar de Afrikaanse dierenwereld heeft nog zoveel meer te bieden. Zo biedt nichetouroperator Live To Travel, gespecialiseerd in reizen naar het Afrikaanse continent, voortaan ook twee vogelsafari’s aan in Zuid-Afrika. Je leert er de wonderbaarlijke fauna en flora van Zuid-Afrika op een unieke manier ontdekken. Een zuidelijke tour brengt je ondermeer naar de Kaapse Vlakte en het Kaapse Schiereiland om vervolgens via de Paarl berg naar Kaap de Goede Hoop en het West Coast Nationaal Park terug te eindigen in Kaapstad. De noordelijke tour vertrekt in Johannesburg en gaat langs de Blyde River Canyon naar het Kruger Nationaal Park. Onderweg geniet je van de prachtige Zuid-Afrikaanse natuur en ontdek je zeldzame vogelsoorten zoals de Kaapse gier, de Taita-valk en Watertrapper. De birdwatching tours zijn selfdrives en kunnen geboekt worden bij de betere reisagent en online via www.livetotravel.eu vanaf 575 euro per persoon.

    Dat Zuid-Afrika een land is van een ongekende schoonheid is al genoegzaam bekend. Net zoals de meeste Afrikaanse landen is Zuid-Afrika de natuurlijke habitat van heel wat wilde diersoorten. Zo kan je in het Kruger Nationaal Park de Big Five – oftewel ‘die groot vyf’ – in al haar glorie bewonderen. Maar wat heel wat dierenliefhebbers vergeten is de enorme vogelrijkdom van Zuid-Afrika. Met name in het noorden, tussen Johannesburg en Kruger NP, en het zuiden in de omgeving van Kaapstad vind je tal van vogelsoorten terug die je nergens anders ter wereld kan bewonderen. Sommige ervan zijn met uitsterven bedreigd, zoals de Zwarte Kiekendief.

    “Met onze nieuw ontwikkelde vogelsafari’s willen we mensen Zuid-Afrika op een originele manier laten ontdekken”, zegt Bruno De Lathauwer, Managing Director van Live To Travel. “Je hoeft geen ornitoloog te zijn om te kunnen genieten van deze bijzondere safari. Want je passeert sowieso een aantal van de mooiste natuurgebieden en nationale parken van Zuid-Afrika. Al wie houdt van fauna en flora komt aan zijn trekken. Je kan de vogelsafari ook combineren met een strandvakantie of een verlengd verblijf in Kaapstad en Johannesburg. Voor ieder wat wils dus.”

    Beide vogelsafari’s zijn selfdrives, inclusief huurwagen, overnachtingen en maaltijden. Bij aankomst word je ontvangen door een lokale Live To Travel vertegenwoordiger. Deze biedt jou bovendien 24u/dag telefonische bijstand gedurende jouw reis. Vluchten, excursies en inkomgelden, alsook brandstofkosten voor de wagen zijn niet inbegrepen. De prijs voor een 8-daagse vogelsafari bedraagt 575 euro per persoon. Boeken kan via het vertrouwde reiskantoor of online via www.livetotravel.eu.

    26-11-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thomas Cook meest innovatieve touroperator

    Thomas Cook uitgeroepen tot meest innovatieve touroperator van België

     

    Touroperator Thomas Cook haalde tijdens de uitreiking van de 16de editie van de Travel Awards maar liefst 5 Travel Awards binnen, waaronder die van meest innovatieve touroperator, en dit voor de 2de maal op een rij.

    In aanwezigheid van de crème de la crème van de reissector won Thomas Cook in de Antwerpse Hilton maar liefst 5 Travel Awards, een initiatief van vakblad Travel Magazine. Naast de prijs voor meest innovatieve touroperator van het jaar, werd Thomas Cook ook op het podium geroepen als beste touroperator voor auto- en skivakanties. Verder werd reisagente Nilufer Altikat van Thomas Cook Travel Shop Brouckère in Brussel uitgeroepen tot beste Franstalige reisagente en haalde Thomas Cook Cruises, net op zijn 5de verjaardag, de Travel Excellence Award voor Cruising Excellence.

    Thomas Cook bevestigt hiermee dat het een innovatie en vertrouwde touroperator is voor heel wat Belgen die de persoonlijke aanpak van Thomas Cook weten te appreciëren. Thomas Cook maakte er de afgelopen jaren sterk werk van om via diversificatie voor elke potentiële klant een individueel antwoord op zijn reisbehoefte te hebben. Zo lanceerde het recent nog de SunConnect hotels die zich richten op families die ook op vakantie digitaal actief willen zijn.

    26-11-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    25-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw Center Parcs in Frankrijk

    Nieuwe Center Parcs in Frankrijk: eerste steenlegging voor “Le Bois aux Daims” in de buurt van Poitiers

     

    Op 15 november werd de eerste steen gelegd van het vijfde park van Center Parcs in Frankrijk. Center Parcs Le Bois aux Daims, oftewel het ‘hertenbos’, opent in 2015 in Poitou-Charentes, vlak bij eeuwenoude kastelen en abdijen én het technologische themapark Futuroscope.

    Gérard Brémond, President van de Pierre & Vacances Center Parcs Group, en prominenten uit de Franse politiek, zowel op regionaal als op nationaal niveau, hebben afgelopen vrijdag de eerste steen geplaatst voor het domein van le Bois aux Daims in de omgeving van Trois-Moutiers en Morton.

    Een bijzonder kenmerk van Center Parcs Le Bois aux Daims is de manier waarop dieren in het park geïntegreerd zullen worden. Het domein zal worden aangelegd om verschillende diersoorten te kunnen huisvesten en observeren. Voor de gasten geeft dit een ongekende extra dimensie aan hun verblijf.

    Dit nieuwe project van Center Parcs omvat 264 hectare en komen er 800 eco-cottages. Uiteraard zal het park alles te bieden hebben wat Center Parcs uniek maakt: een Market Dome van 20 000 m² met daarin een Aqua Mundo van 6 000 m², shops, restaurants en sportieve en recreatieve activiteiten. Ook zal het park beschikken over een uiterst comfortabele spa, de grootste binnen het complete aanbod van Europa’s grootste aanbieder van korte vakanties. Het park zal werkgelegenheid creëeren in de vorm van ruim 600 banen na de opening en tussen 500 en 1 000 banen tijdens de bouw.

    Center Parcs Europe – Europa’s grootste aanbieder van korte vakanties - bestaat uit Center Parcs en Sunparks en is onderdeel van de Pierre & Vacances Center Parcs Group. Vandaag de dag omvat de groep 5 toeristische merken: Pierre & Vacances, met het premium label en de vakantieparken, Maeva, Center Parcs, Sunparks, Adagio City Aparthotel en het Access assortiment. Het unieke business model is gebaseerd op de synergie tussen twee focusgebieden: toerisme en onroerend goed. Het totale aantal accommodaties bestaat uit bijna 50.000 appartementen en bungalows in Europa. www.centerparcs.be

    25-11-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pegasse wordt 25

    Pegasse wordt 25 jaar!

     

    In 1989 zag Pegase het licht als dochter van de toeristische reus Sunsnacks, later herdoopt tot Thomas Cook. Vandaag geniet Pegase de hoogste merkbekendheid in het segment van de premium touroperators in België.

    Het reismerk stelt het prima, realiseerde afgelopen zomerseizoen een double-digit groei dankzij enkele recente, revolutionaire vernieuwingen. Pegase is klaargestoomd voor de toekomst!

    Ter gelegenheid van haar 25e verjaardag trakteert Pegase haar klanten in zomer 2014 op een fles bubbels bij aankomst in welhaast 1 op de 2 hotels, te herkennen aan een sprankelend nieuw label in het nieuwe reisboek

    Vliegvakanties Zomer 2014. Het is maar één van de vele extra’s waarmee Pegase haar klanten ook in de toekomst als reizigers flink in de watten wil leggen. Ook de volgende 25 jaar wil Pegase graag de betrouwbare gids zijn in de zoektocht naar de meest geschikte luxevakantie.

    Pegase klanten hebben de garantie dat ze steevast logeren in de meest exclusieve hotels en dat ze kunnen genieten van bijzondere ervaringen op de allermooiste reisbestemmingen. Innovatie zit in het DNA: reeds in 2006 lanceerde Pegase, als eerste, duidelijke labels die reizigers in het luxesegment helpen de vakantie te vinden die het beste bij hen past, op basis van hun belevingswereld en persoonlijke interesses. Vandaag zijn deze labels terug te vinden in een handige vakantiezoektabel bij het reisboek en worden ze gebruikt voor online segmentatie naar doelgroepen toe op de Pegase website.

    Nieuw voor zomer 2014 is de vakantiezoektabel voor families. Families vormen een secundaire doelgroep van Pegase, waar een groeiende trend waarneembaar is. In het aanbod van Pegase zijn heel wat hotels te vinden waar kinderen als koningen worden verwend. Tweeverdienende kaderleden of zelfstandigen met kinderen zijn op zoek naar een verdiende luxevakantie om in een relaxte sfeer te genieten met het hele gezin. Pegase weet dat een vakantie heel persoonlijk is. Met de nieuwe familiezoektabel kan een Pegase familie makkelijk de vakantie kiezen die het beste bij hen persoonlijk past, dankzij verschillende familievriendelijke criteria.

    Als reisspecialist weet Pegase dat service uiterst belangrijk is voor de premium klant, en daarom werd de voorbije jaren een luxeservice op maat ontwikkeld. De Pegase Service Garantie waarborgt de Pegase klant een voorkeursbehandeling: bij boeking (omruilgarantie tot 30 dagen voor vertrek), op de luchthaven (o.m. Fast Lane en Lounges inbegrepen op Brussels Airport), bij Thomas Cook Airlines (o.m. aparte check-in, inbegrepen stoelreservatie, meer toegelaten gewicht van bagage), op de bestemming (meer persoonlijke reisleidingservice). De grootste innovatie van 2013 is de opsplitsing van het Pegase aanbod in Pegase Pure en Pegase Collection. Het biedt de Pegase klant de vrijheid om vanuit zijn persoonlijke vakantiebehoefte zelf het niveau van service te kiezen.

    Bij Pegase Pure worden sommige services (Premium service bij Thomas Cook Airlines en een directe transfer ter plaatse) optioneel aangeboden, waardoor alles mogelijk is maar ook het reisbudget onder controle blijft. in Pegase Collection bundelt Pegase de aanraders uit het aanbod, de allerbeste hotels met de hoogste klantenscores, die men niet met eenzelfde graad van service kan boeken bij een ander reismerk in België. Ze worden aangevuld met álle privileges en daarenboven ook de gratis Pegase Airport Service, reizigers worden thuis opgehaald in een luxewagen door de chauffeur van Pegase en ook na de reis aan de luchthaven verwelkomd om te worden thuisgebracht. of, als men liever zelf rijdt, biedt Pegase gratis parking aan de luchthaven mét valet service, gedurende heel het verblijf. Nieuw voor zomer 2014 is de uitbreiding van het aanbod van Pegase Collection wegens het groot succes van deze hotels; wat een belangrijke factor was voor de groei van het merk Pegase afgelopen zomer.

    Voortaan wil Pegase het engagement voor haar klanten nog versterken, en de band met andere klantgerichte reisorganisaties binnen de Thomas Cook Groep extra in de kijker zetten. dat gebeurt met een gemeenschappelijk symbool: een zonnig hart. een hart dat ook Pegase klanten volgt vóór, tijdens en na hun reis. Vanaf de allereerste informatieaanvraag, tijdens hun verblijf, en op weg naar huis. dit symbool vereenvoudigt de keuze van de klant, is geruststellend en is de visuele reminder dat we een hart voor onze klanten hebben.

    Pegase trekt samen met Thomas Cook de kaart van de partnerhotels. dit zijn hotelketens waar de groep reeds lang mee samenwerkt, die garant staan voor een onberispelijke kwaliteit en waar de klanten hoge beoordelingen laten optekenen. Pegase trekt samen met de Thomas Cook groep ook de kaart van de partnerlijnvluchtmaatschappijen. De Thomas Cook Groep is de bevoorrechte partner van Condor en Thai Airways, waardoor Pegase haar reizigers een uitgebreid en kwaliteitsvol aanbod van lijnvluchten kan aanbieden, met ruime flexibiliteit en combinatiemogelijkheden.

    Voor zomer 2014 brengt Pegase 6 reisboeken op de markt: Vliegvakanties, exotische Vakanties, Autovakanties, Citytrips, Cruises, ontdekkingsreizen.

    25-11-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs