Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    13-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oostkantons e-bike
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Oostkantons worden een E-bike regio

    Huren, opstappen en weg ermee...

     

     

     

    Binnenkort worden fietsliefhebbers in de Oostkantons nog meer in de watten gelegd, want naast het fietsnetwerk van meer dan 150 km langs de spoorweglijn, werd er dankzij de samenwerking van het bureau voor Toerisme van de Oostkantons, „Movelo“ en het plaatselijke toerismenetwerk een net uitgebouwd van 24 stations voor de fietsverhuur en 12 stations voor het wisselen van de batterij. 

    „Movelo“ wil met rustige mobiliteit de geliefde vakantieregio’s in Duitsland, Oostenrijk en voortaan ook in de Oostkantons nog aantrekkelijker maken voor de gasten. Door de combinatie van de bestaande infrastructuur van het bewegwijzerde fietsnetwerk Velotour van de Hoge Venen-Eifel en Pedelecs geeft „Movelo“ een nieuwe dimensie aan het fietsen. De E-bikes van het merk „Swiss-Flyer“ werden speciaal voor het toerisme ontworpen.

    De term „Pedelec“ komt van Pedal Electric Cycle. Zodra de fietser in de pedalen stapt, treedt een motor in werking die tot een snelheid van 25 km/uur ondersteuning geeft. Men kan ook op de E-bike fietsen zonder de ondersteuning.

    Aanleiding voor dit initiatief is het grensoverschrijdende project van de Vennbahn, een wandel- en fietsroute die Duitsland, België en Luxemburg in de toekomst naadloos met elkaar zal verbinden.   Om deze grensoverschrijdende mobiliteit verder uit te bouwen en het gebrek aan fietsverhuurstations in de Oostkantons tegemoet te komen, hebben de verantwoordelijken voor toerisme beslist een van E-bike verhuurnetwerk uit te bouwen. Omdat aan Duitse zijde ook met de firma „Movelo“ samengewerkt wordt, kunnen de gebruikers probleemloos grensoverschrijdende uitstapjes plannen omdat de batterijen ook bij de plaatselijke partnerbedrijven ingewisseld kunnen worden.

    Fietsen in de Oostkantons wordt zo voor iedereen, getraind of niet, een echt genot. Zelfs routes met moeilijke beklimmingen kunnen dankzij deze fietsen zonder te veel inspanningen overwonnen worden. Natuurlijk test men het beter zelf uit. De verhuurprijs bedraagt 21 € per dag. De fietsen zijn van april tot begin oktober beschikbaar in de verhuurstations. De stations bieden een uitgebreide service, van de gebruiksaanwijzing van de Pedelec tot voorstellen van tochtjes en tips voor een leuke trip, alles is tot in de puntjes voorbereid. www.oostkantons.be

    13-04-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oostkantons

    De Oostkantons starten het toeristisch seizoen 2012 met een nieuwe merknaam.

    De Oostkantons zijn verrassend groot!

     

    Met de herstructurering van het Toeristisch Agentschap Oostkantons werden belangrijke voorwaarden voor de toerismestrategie in de Oostkantons gerealiseerd. Een duidelijke opdrachtomschrijving naar marketing en productontwikkeling toe, vereenvoudigde beslissingsprocedures en nieuwe samenwerkingsplatformen dragen bij tot de kwaliteit en professionaliteit van het toerisme in de Oostkantons. En daar horen ook een nieuwe naam en nieuwe locatie bij. Kortom: nieuwe naam, nieuw adres, nieuwe uitdagingen.

    De toeristische trekpleister van de regio zijn ongetwijfeld de Hoge Venen.   Het nieuwe logo benadrukt het element van water, dat door het enorme waterreservoir van de Hoge Venen het landschap van de Oostkantons met vele dalen en meren gevormd heeft. Een zuivere regio die zich ook in onvervalste kleuren terugvindt.  Een gemakkelijk te onthouden logo door eenvoudige vormen, met een tijdloos karakter als symbool van dynamisme en verbinding. Niet alleen de grote verscheidenheid in landschappen, maar ook de culturele en taalkundige verscheidenheid van de regio wordt door deze hoofdgedachte verrassend goed onderstreept. Deze verrassende grootheid wordt ook zichtbaar in de nieuwe publicatie:

    De imagobrochure zal u zin doen krijgen om naar de Oostkantons te komen. Ze geeft uitleg over het land en de mensen die er wonen, en gaat in op de natuur en de activiteiten in de regio.  

    Het veelzijdige aanbod aan logementen tussen het Land van Eupen in het Noorden en het Ourdal in het Zuiden werd in een nieuw jasje van 100 bladzijden gestoken.
    “De Oostkantons, verrassend groot”: een nieuwe look voor de cataloog 2012 “Uitstapjes”.

    De "O" van het logo staat nog voor veel meer, want bij het lezen van de cataloog zal er een "O" van verwondering uit uw mond ontsnappen. info@eastbelgium.com

     

    13-04-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.self controle

    Proef met geautomatiseerde Self-Service Passport Control op Schiphol

     

     



    De Nederlandse Minister Leers (Immigratie, Integratie en Asiel) heeft op Schiphol een proef gestart met poortjes voor geautomatiseerde paspoortcontrole. Met gezichtsherkenning vergelijken de poortjes de reizigers met de digitale pasfoto in hun paspoort. Ook wordt gecontroleerd op valse paspoorten en op gezochte personen.

     

    De poortjes zijn bedoeld om de paspoortcontrole snel, makkelijk en toch veilig te laten verlopen. Het aantal reizigers op Schiphol zal de komende jaren stijgen, maar het aantal paspoortbalies en het aantal grenswachten kan niet eindeloos worden uitgebreid. De poortjes nemen een deel van het routinewerk van de Koninklijke Marechaussee over. Die houdt daardoor meer tijd over voor gedragsprofiling van reizigers. De Marechaussee houdt op afstand toezicht op de poortjes, en kan altijd besluiten een reiziger nader te controleren.

     

    De poortjes zijn geschikt voor paspoorten met een chip uit alle EU-landen en Noorwegen, IJsland, Liechtenstein en Zwitserland.

     

    De komende tijd worden  reizigers uitgenodigd om van de poortjes gebruik te maken. Het is de bedoeling het systeem later dit jaar volledig in gebruik te nemen. In totaal komen er 36 poortjes (bij vertrekhal 3, aankomsthal 3 en bij het grensfilter tussen Schengen en Niet Schengen). Reizigers kunnen ook altijd nog kiezen voor de  huidige vorm van  paspoortcontrole.

    13-04-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MSC voor tieners

    LAAT JE ALS TIENER HEERLIJK VERWENNEN AAN BOORD VAN MSC CRUISES

     

    Tiener zijn is niet altijd een lachertje. Druk vanuit de school, veeleisende ouders en vrienden: druk om hard te werken, er goed uit zien en om cool te zijn!

     

    Bij MSC Cruises bieden we dan ook een hoop leuke activiteiten aan waarmee tieners zich met familie of leeftijdsgenoten kunnen uitleven. Een kleine greep uit het aanbod: tennis, squash, minigolf, minibowling, zwembaden,  Kids Club met animatie, (kinder)disco, … En het beste nieuws is voor de ouders:  de cruise is namelijk gratis voor min achttienjarigen!

     

    Sport en fun is zeker ontspannend, maar eens lekker relaxen is ook helemaal top. De nieuwe Teenage kicks behandelingen in het wellnesscentrum aan boord van MSC Cruises, de MSC Aurea Spa, zijn perfect om te ontspannen en weg te zijn van alle stress. Rustig naar achter leunen en genieten van de behandelingen die speciaal afgestemd zijn op de tienerhuid, tiener fashion en vooral de tiener portefeuille!

     

    Een overzicht van een aantal wellnessbehandelingen aan boord van MSC Cruises speciaal voor tieners: bestrijd olieachtige huid, acne of onzuiverheden met de Fabulous Fresh Facial (30 min - €29) of wakker je zintuigen aan met de Fabulous Fragrant Facial (€29) en kies uit de volgende aroma’s: citrus, bloemen, fruit, zoethout, melk en honing.

     

    Verwen ook de rest van je lichaam. Met een Easy-Tan session (€6) ben je zo klaar om te schitteren aan het zwembad! Geef je nagels een nieuwe look met een Hand Chic (€25) manicure of Foot Chic (€25) pedicure. Je kan kiezen uit een brede waaier van kleurrijke en trendy designs. Verbaas je vrienden met een pijnloze en tijdelijke Taboo Tattoo (€6) of een moderne en unieke look door een  Let’s Make up! (€20) sessie.  Je kan gaan voor een natuurlijke of, als je het lef hebt, voor een gedurfde nieuwe look met de hulp van ons schoonheidsteam.

     

    Natuurlijk hebben we ook aan de ouders van de genietende tieners gedacht. Zo is de  relaxerende Magic Touch (€50) massage de perfecte gelegenheid voor jongens en hun vaders of meisjes en hun moeders om samen te ontspannen. Liever samen actief? Een persoonlijke trainer brengt jullie in topvorm tijdens de 1-to-1 workout (€20).

     

     

    www.mscpressarea.com

    12-04-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cavens onde rvleugels Magnus
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cavens onder de vleugels van Magnus

     

     

     

    Twee belangrijke spelers uit de Vlaamse wijnsector vinden we voortaan onder één dak want op 1 maart 2012 werd Cavens officieel geïntegreerd in de structuur van Magnus. Aanleiding is het feit dat Jan Cavens (57) en zijn vrouw besloten hebben het kalmer aan te doen. Vermits er geen opvolger is, werd gekozen om de zaak over te laten. Door de overname wordt Magnus Kwaliteitswijnen N.V. de nummer 1 van de wijn in het Antwerpse.

     

    Deze overname was voor Magnus strategisch meer dan verantwoord, want zowel inzake cliënteel als portefeuille vult Cavens het aanbod van Magnus perfect aan. Jan Cavens bouwde zijn reputatie op premiumwijnen en Grands Crus waarvoor hij belangrijke allocaties verkreeg in Bordeaux. Bij Magnus stoelt de reputatie op een meer toegankelijk en laagdrempelig wijngamma. Ook op het niveau van cliënteel zijn er weinig overlappingen.

    Wijnen Cavens is uitgegroeid tot specialist van de horeca en de betere restauratie in het bijzonder, terwijl Magnus zich toelegt op de particuliere sector, die vandaag nog steeds staat voor twee derde van de omzet. Het resterende derde wordt ingevuld door bedrijven en horeca.

     

    Patrick Magnus was amper 20 jaar jong toen hij wijnles ging volgen bij Jef Bessemans in Leuven en in september 1984 een wijnzaak begon in het ouderlijke huis in Schoten. De geschiedenis van Magnus Kwaliteitswijnen loopt parallel met de democratisering van de wijn in België. Als nieuwkomer op de markt was het moeilijk om restaurants of klassiek cliënteel in te palmen,  maar de nieuwe wijnliefhebbers konden wel overtuigd worden. Die hadden oren naar het verhaal van Patrick Magnus : kwaliteitswijn in een prijzengamma van 4 tot 10 euro.

    Zes jaar later zit Magnus op kruissnelheid en vraagt Patrick zijn broer Filip mee aan boord om de financiën te runnen. In 1999 volgde een eerste overname met Manquoi Wijnen, een specialist in Grands Crus uit Bordeaux, wat voor een verbreding van het particuliere cliënteel zorgde. In 2006 nam Wijnen Magnus ook een zaak over die alleen aan de betere horeca leverde wat gepaard ging met de oprichting van een aparte horeca afdeling onder de naam “Viva Vino”.

     

    Maar daar stopt het verhaal niet. Gaandeweg werd de zaak aan de Bisschoppenhoflaan te klein en werd daarom in 2008 besloten logistiek en stockage te verhuizen naar een vernieuwd industrieel pand in Kontich-Waarloos, waar ook een tweede outlet geopend werd. De klanten van Cavens vinden hier voortaan hun vertrouwde wijnen terug, want het aanbod wordt helemaal overgenomen in de wijnportefeuille van Magnus Kwaliteitswijnen n.v.

     

    Magnus Kwaliteitswijnen n.v. - Mechelsesteenweg 313 - 2550 Kontich-Waarloos

    www.magnuswijnen.be - tel 03 326 55 33

     

    12-04-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groene sleutel

    89 Vlaamse toeristische ondernemers ontvingen internationaal milieulabel Groene Sleutel

     

     

    Toerisme Vlaanderen en Bond Beter Leefmilieu reikten een 'Groene Sleutel' uit aan 89 toeristische ondernemingen. 29 ondernemers ontvangen het kwaliteitslabel voor milieuvriendelijke logies en attracties voor de eerste keer. Nieuw dit jaar is dat ook meetinglocaties en congrescentra de Groene Sleutel aan hun deur kunnen hangen. Het label is een erkenning voor de extra inspanningen die de ondernemingen leveren om bijvoorbeeld water en energie te sparen.

     

    Dankzij de ‘Groene Sleutel’ vinden toeristen in Vlaanderen al zes jaar gemakkelijk waar ze hun vakantie milieuvriendelijk kunnen doorbrengen. Vanaf dit jaar kunnen bedrijven en verenigingen ook kiezen voor duurzame meetinglocaties. Ook de congressector wil zich op milieu- en duurzaamheidvlak onderscheiden en stapt graag mee in het Groene Sleutel succesverhaal.

     

    De Groene Sleutels werden voor het zesde jaar op rij uitgereikt. 11 campings, 24 jeugdverblijven, 24 hotels, 11 gastenkamers, 8 attracties en 1 vakantiecentrum kunnen dit jaar uitpakken met het ecolabel. Nieuw dit jaar zijn ook de congrescentra: 7 meetinglocaties krijgen de Groene Sleutel toegekend in 2012. Naast de 89 laureaten zijn er nog 248 toeristische ondernemingen die bij Toerisme Vlaanderen het Groene Sleutelbegeleidingsprogramma volgen. Zo zullen zij in de toekomst hopelijk ook het label aan hun deur mogen hangen.

     

    De Groene Sleutel wordt telkens uitgereikt voor één jaar. Kandidaten moeten aan de vastgelegde criteria voldoen en zo aantonen dat ze een evenwichtig milieubeleid voeren en zorgvuldig omspringen met water, energie en afval. De ondernemers kunnen eerst instappen in een begeleidingsprogramma waarin hun bedrijf intensief en persoonlijk begeleid wordt. Een onafhankelijke jury met vertegenwoordigers van de overheid, milieuorganisaties en de toeristische sector kent het label toe.

     

    De investering loont. De milieuwinst gaat uiteindelijk meestal gepaard met financiële besparingen: minder water-, afval- en energiekosten. Daarnaast zorgt het label voor een betere werksfeer, verhoogt het de aantrekkelijkheid van de locatie en creëert het een beter imago voor klanten en bezoekers.

     

    De Groene Sleutel maakt deel uit van het 'Green Key'-programma, het internationale ecolabel dat uitgaat van de Foundation for Environmental Education (FEE). In 28 landen ontvingen meer dan 1500 ondernemingen de ‘Green Key’. Bond Beter Leefmilieu (BBL) beheert de Groene Sleutel in Vlaanderen met steun van Toerisme Vlaanderen. Met het label willen BBL en Toerisme Vlaanderen toeristische ondernemers aanmoedigen om zo duurzaam mogelijk te werken.

    www.groenesleutel.be

     

     

    10-04-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.message in a bottle
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Message in a bottle

    Crodino: klein flesje, grote impact

     

     

     

    Italiaans cultdrankje als perfect aperitief voor je (business)lunch. Of je nu gemoedelijk onder collega’s bent of tijdens een businesslunch een professionele samenwerking verkent, met de frisse en bitterzoete smaak van Crodino teken je voor een geslaagde start. Ontdek hoe een klein flesje een verrassende impact kan hebben!

     

    Met een goudgele glans, een bitterzoete smaak en een sympathiek flesje is Crodino het ideale alcoholvrije alternatief voor de vele aperitiefklassiekers. Deze Italiaanse cultdrank dankt zijn exclusieve smaak aan een mix van vruchten, kruiden en specerijen. De sensatie is ronduit uniek: bitterzoet en sprankelend. Ideaal om een geslaagde (business)lunch in te zetten!

     

    Crodino werd in 1964 gelanceerd als ‘enige echte alcoholvrije aperitief’. Vandaag maakt het merk zijn slogan meer dan waar. Bij ons is het aperitief nog relatief onbekend, maar in Italië is dit sympathieke drankje het meest gedronken non-alcoholische aperitief.

     

    Geheim recept : Crodino is genoemd naar de Italiaanse ‘Terme di Crodo’, in het noorden van Piemonte. Basis van Crodino is het bronwater uit dit kleine kuuroord. De eeuwenoude bron ‘Fonte Lisiel’ werd in 1685 in Crodo ontdekt, vlakbij het Lago Maggiore.

     

    Het recept voor Crodino is een goed bewaard geheim. De typische smaak wordt gehaald uit kruiden en extracten van 12 verschillende vruchten. Na de persing en enkele weken rust worden deze extracten aangevuld met het zuivere mineraalwater.

    Serveren doe je koel, volgens de regels van de kunst. Schenk Crodino puur uit in een glas, gevuld met enkele blokjes ijs en een schijfje sinaasappel. En doordat Crodino alcoholvrij is, kan je uiteraard blijven klinken op een professionele samenwerking!

     

     

    09-04-2012 om 09:10 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leffe Lentebier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leffe Lentebier : de afspraak voor een fris en intens aperitiefmoment is terug!

     

     

    Wat is er aangenamer dan het seizoen van de eerste terrasjesaperitieven te vieren met een bier met die typische unieke lentesmaak? Na het overdonderend succes van vorig jaar, is Leffe terug met een seizoensbier dat tegelijk verfrissend en karaktervol is en alle bierliefhebbers opnieuw verrast: Leffe Lentebier, met zijn fruitige smaak, delicaat parfum, gekruid met kruidnagel en vanille, in combinatie met een vleugje caramel.

    Het bier heeft een licht zoete smaak, zijn bitterheid is zuiver, maar evenwichtig. Leffe Lentebier heeft een alcoholpercentage van 6,6%, is smeuig en oranjerood van kleur. Dit bier heeft alles in zijn mars om al je zintuigen te prikkelen. De terugkeer van de mooie dagen is nu een feit, laat de magie haar werk dus doen !

     

    Leffe Lentebier wordt gebrouwen met respect voor de eeuwenoude traditie van de Abdij van Leffe, is herkenbaar aan zijn rode kleur met roestkleurige toetsen en heeft een delicate fruitige en geraffineerde smaak. Dit authentieke seizoensbier wordt slechts in een beperkte hoeveelheid gebrouwen en is ook dit jaar terug op de markt om de terugkeer van de mooie lentedagen in te luiden.

     

    Zijn licht en elegante smaak geeft het gehemelte een verfrissende sensatie en de volheid aan smaken herinnert eraan dat het gaat om een abdijbier dat gebrouwen wordt volgens de traditie. Het bier wordt thuis gedegusteerd of op een terrasje, en, waarom niet, in combinatie met seizoensgroenten: asperges, erwten, aardappelen, of nog bij lamsvlees.

     

    Leffe Lentebier is beschikbaar tot juni 2012 in de meeste grootwarenhuizen in België en wordt verkocht in een verpakking van 6 x 33 cl flesjes. De aanbevolen verkoopprijs is 5,61€. Leffe Lentebier is eveneens te verkrijgen bij de drankenhandel en op vat in de horeca.

     

     

    09-04-2012 om 09:08 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hubiz

    Opening van het eerste hubiz-verkooppunt in België: een specifiek producten- en dienstenaanbod afgestemd op de diverse behoeften van de pendelaars

     

     

     

    Een nieuw winkelconcept doet zijn intrede in Brussel: hubiz richt zich tot regelmatige gebruikers van het openbaar vervoer en biedt hen een producten- en dienstenaanbod op maat voor hun specifieke behoeften. Dit eerste verkooppunt is de vrucht van de samenwerking tussen een dochter van de groep Lagardère en de MIVB. Het neemt zijn intrek in het hart van metrostation Louiza. De hubiz-winkel is vlot toegankelijk en perfect gelegen langs het dagelijkse traject van de pendelaars. Originaliteit van het concept: het aanbod wordt in de loop van de dag voortdurend aangepast aan de evolutie van de behoeften.

     

    hubiz is een initiatief van Lagardère Services, dat al eigenaar is van de krantenwinkels Press Shop en Relay. Het voerde verschillende onderzoeken uit naar de gewoonten en de verwachtingen van consumenten die geregeld het openbaar vervoer nemen. ’s Ochtends, ’s middags en ’s avonds biedt hubiz de pendelaars een ruim assortiment producten dat in de loop van de dag afgestemd wordt op hun behoeften en wensen van het moment. Ze vinden er, volgens een ‘self service-formule’, dranken en verse voeding, koffie(koeken), een selectie dagbladen en magazines, gezonde en snelle menu’s en diverse producten en diensten (telefoonkaarten, batterijen, enz.).

     

    De klanten vinden in de winkel hun weg via drie specifieke kleurcodes die elk overeenstemmen met een sleutelmoment van de dag en het bijhorende productengamma: geel voor ‘s ochtends, groen voor ’s middags en roze voor ’s avonds. De hubiz-verkooppunten zijn speciaal ontworpen om de toegankelijkheid, vlotheid en snelheid te bevorderen: een grote ingang, veel ruimte tussen de rekken, groepering van de producten afhankelijk van de sleutelmomenten van de dag, enz. Pendelaars vinden er gemakkelijk en snel de producten die ze nodig hebben, gebundeld in één enkel verkooppunt.

     

    09-04-2012 om 09:02 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs