Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    27-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thomas Cook reiscomfort
    Thomas Cook zomer 2014 – slot Reiscomfort: Thomas Cook Airlines engageerde zich in zomer 2013 tot een uitbreiding van het aantal rechtstreekse vluchten. Ten voordele van het reiscomfort van haar klanten en de optimalisatie van haar vluchtplanning organiseerde de luchtvaartmaatschappij afgelopen zomer 25% meer rechtstreekse vluchten dan het jaar voordien. Thomas Cook Airlines zal bovenop deze 25% nog meer rechtstreekse vluchten vanuit Brussels Airport uitvoeren, waardoor 89% van alle vluchten uit Brussels Airport rechtstreeks zullen worden gevlogen. Nieuwe toestellen en verjonging van de vloot Thomas Cook Airlines plant voor zomer 2014 een uitbreiding en verjonging van haar vloot. 2 Airbussen van het type A320 zullen de vloot van Thomas Cook Airlines vervoegen, waarvan 1 ter vervanging van een bestaande Airbus A320 die de vloot verlaat. Thomas Cook werkt hiermee verder aan een lopend verjongingsprogramma van haar vloot. Sunny Heart: nieuw logo Op 1 oktober ll. lanceerde Thomas Cook Group een nieuw en uniform logo dat alle segmenten van de groep met elkaar krachtiger dan ooit verbindt; het Sunny Heart. Zoals aangekondigd die dag zal de volledige internationale vloot van Thomas Cook Group Airlines een nieuwe look en feel krijgen. Fabrieksnieuwe toestellen die de vloot vervoegen krijgen onmiddellijk deze nieuwe look, bestaande toestellen die nog niet aan een opfrissing van de buitenkleuren toe zijn, staan geprogrammeerd om tussentijds het nieuwe logo op de staart te krijgen. Op 3 december kwam het eerste toestel uit de hangar met het Sunny Heart logo op de staart. De andere toestellen van Thomas Cook Airlines zijn binnen de komende weken aan de beurt. Thomas Cook Airlines maakt deel uit van Thomas Cook Group Airlines dat om en bij de 90 vliegtuigen in Europa heeft. Dankzij deze internationale samenwerking en een Belgische eigenheid heeft Thomas Cook Airlines de volgende unieke karakteristieken op de Belgische markt. Thomas Cook Airlines is geen airline die kinderen tolereert; het is dé kind- en familievriendelijke luchtvaartmaatschappij in België. Uit analyse blijkt dat Thomas Cook Airlines enkele belangrijke troeven voor deze doelgroep heeft. De buggy bij de check-in moeten afgeven is best vervelend voor ouders die hun kind dan langer dan een uur nog moeten dragen. Bij Thomas Cook Airlines mag je jouw kind in het ganse luchthavengebouw in de buggy blijven duwen. Slechts enkele stappen voor je het vliegtuig instapt wordt jouw buggy in het vliegtuig geladen. De premium class van Thomas Cook Airlines is erg gegeerd om zijn extra toegelaten bagage, het glaasje bubbels en de premium maaltijden. Omdat de lievelingsgerechten van kinderen vaak van die van hun ouders verschillen biedt Thomas Cook Airlines een aangepaste premiummaaltijd aan haar jongste passagiers aan. Zij genieten ook 50% korting op de premium service voor kinderen. Veiligheidsinstructies zijn zowel voor volwassenen als voor hun kinderen belangrijk. Thomas Cook Airlines wenst daarom ook de aandacht van de allerjongste passagiers te trekken. Het werkte hiervoor samen met het gekende Studio 100 en ontwikkelde met hen veiligheidsinstructies die door kinderen hun favoriete figuren, zoals Samson, Plop, Mega Mindy en Piet Piraat, wordt uitgelegd. Wie met Thomas Cook Airlines met vakanties wenst te vertrekken, geniet van een erg ruime keuze. Thomas Cook Airlines biedt je namelijk de keuze uit 53 vakantiebestemmingen en 63 routes vanuit 4 luchthavens. Thomas Cook Airlines denkt daarbij uiteraard aan de klassieke vakantieganger, maar ook aan zij die liever een andere vorm van toerisme beleven of de minder traditionele bestemmingen op hun verlanglijstje hebben staan.

    27-12-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    26-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thomas Cook zomer 2014
    Thomas Cook Zomer 2014: Thomas Cook Airlines blijft haar aantal vluchten en netwerk uitbreiden en zal in zomer 2014 in totaal 53 bestemmingen aanbieden. Naast de aanzienlijke uitbreiden (33%) van het aantal vluchten naar Reykjavik, dat vorig jaar gelanceerd werd, en de bevestiging dat het opnieuw naar Bastia zal vliegen, lanceert Thomas Cook Airlines voor zomer 2014 opnieuw 2 nieuwe bestemmingen: Split (Kroatië): eerste en enige Belgische airline. Afgelopen zomer berichtten diverse media dat Kroatië één van de populairste vakantiebestemmingen is onder de Belgen. Thomas Cook Airlines gelooft sterk in het potentieel van Kroatië en biedt naast haar bestaande aanbod op Dubrovnik (2x per week, dinsdag en vrijdag) vanaf juli 2014 ook vluchten aan naar Split. Thomas Cook Airlines is de eerste en enige luchtvaartmaatschappij die Brussels Airport met Split zal verbinden en dit 2x per week (woensdag en zaterdag). Thomas Cook Airline zal Split ook vanuit Lille aanvliegen. Deze Kroatische havenstad is gelegen op een klein schiereiland in de Adriatische zee en is een belangrijk knooppunt om de verscheidene Dalmatische eilanden te bereiken. Naast de succesvolle vluchten naar Bastia, in het noorden van Corsica, start Thomas Cook Airlines vanaf deze zomer ook met kwalitatieve en aantrekkelijk geprijsde vluchten naar Ajaccio, in het westen van Corsica. Thomas Cook Airlines zal er elke zaterdag van eind juni tot eind augustus vanuit Brussel naartoe vliegen. Uitbreiding van de capaciteit op Brussels Airport en regionale luchthavens. Brussels Airport: 52 bestemmingen: dankzij een aanzienlijke uitbreiding van het aantal rechtstreekse vluchten in 2013 en 2014 en met de lancering van 2 nieuwe bestemmingen vanuit Brussels Airport, herbevestigt Thomas Cook Airlines dat Brussels Airport de sleutelpositie voor de luchtvaartmaatschappij bekleedt. In zomer 2014 zal Thomas Cook Airlines wekelijks tot 161 vluchten per week vanuit Brussels Airport naar 52 bestemmingen uitvoeren. Daarnaast versterkt Thomas Cook Airlines haar positie op de regionale luchthavens, de kleinschaligere luchthavens bieden voordelen waaronder hun bereikbaarheid, veel parkeergelegenheid, aantrekkelijke prijzen en plannen van familievriendelijke vertrektijden. Thomas Cook Airlines zal in zomer 2014 13 bestemmingen vanuit Liège Airport aanbieden. De luchtvaartmaatschappij erkent de unieke positie van Liège Airport om zowel Walen, Vlamingen (Limburg, Antwerpen) als Nederlanders en Duitsers vanuit Liège Airport met vakantie te kunnen laten vertrekken. De luchtvaartmaatschappij zal hiervan 8 vakantiebestemmingen zelf aanvliegen. 5 bijkomende bestemmingen zullen door partnermaatschappijen worden verzekerd. Daarnaast drijft Thomas Cook Airlines ook het aantal frequenties voor verschillende bestemmingen vanuit Liège Airport op. Opvallend is daarbij de verdubbeling van het aantal vluchten naar Mallorca (van 2 naar 4). Op Lille wordt Thomas Cook Airlines vanaf zomer 2014 dé belangrijkste luchtvaartmaatschappij. Met een unieke positie om zowel West-Vlamingen als Noord-Fransen dicht bij huis met vakantie te kunnen laten vertrekken zal Thomas Cook Airlines in totaal 18 bestemmingen vanuit Lille aanbieden. Hiervan zal Thomas Cook Airlines er 13 zelf aanvliegen en voor 5 andere beroep doen op partnerairlines. Thomas Cook Airlines zal hier voor eigen rekening en in opdracht van Thomas Cook France opereren. Oostende Thomas Cook Airlines zal volgende zomer 6 bestemmingen vanuit Oostende aanbieden. 3 hiervan zal Thomas Cook Airlines zelf aanvliegen, voor de 3 andere zal het beroep doen op een partner.  

    26-12-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    25-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thomas Cook 2014
    Thomas Cook 2014 Deze touroperator biedt voor de zomer 2014:2 nieuwe bestemmingen, uitbreiding van de capaciteit op regionale luchthavens, uitbreiding van de vloot en meer rechtstreekse vluchten. Bij de lancering van het zomeraanbod voor zomer 2013 beloofde Thomas Cook Airlines 5 belangrijke punten te realiseren. De luchtvaartmaatschappij hield woord, Thomas Cook Airlines werd in 2013 een volwaardige luchtvaartmaatschappij met lijnvluchten. De klant genoot daarbij van gekende en klokvaste vertrekuren. In 2014 gaat men verder op dit elan. Thomas Cook Airlines beloofde het aantal driehoeksvluchten drastisch te verminderen en hield woord, de klant genoot vorige zomer van 25% meer directe vluchten. Thomas Cook Airlines lanceerde in 2013 enkele nieuwe bestemmingen, zoals Reykjavik (KEF) en Bastia (BIA). De Belgische luchtvaartmaatschappij zal beide bestemmingen in 2014 opnieuw aanvliegen. Reykjavik: Thomas Cook Airlines drijft het totale aantal vluchten naar de IJslandse hoofdstad drastisch op. Terwijl het vorig jaar in juli en augustus 2x per week naar IJsland vloog, zal Thomas Cook Airlines haar vluchten naar Reykjavik al op 31 mei opstarten en tot eind augustus 2x per week (woensdag en zaterdag) richting het noorden trekken. Thomas Cook Airlines zal in zomer 2014 33% meer vluchten naar Reykjavik uitvoeren. Bastia: Bastia was in 2013 eveneens een succes. Thomas Cook herbevestigt haar enthousiaste planning van 2013 en zal van eind juni tot eind augustus 2x per week (woensdag en zaterdag) vluchten tussen Brussel en Bastia uitvoeren. Een focus op ticket only verkoop: naast z’n preferred partnership met de touroperators Thomas Cook, Neckermann en Pegase, schonk Thomas Cook Airlines heldere wijn: meer ticket only verkopen was een absolute doelstelling. Thomas Cook Airlines deed hiervoor het nodige en zag de verkoop van vluchten beloftevol stijgen. Thomas Cook Airlines ging hiervoor in zee met verschillende partners en reisagenten die duidelijk voor de gekende Thomas Cook Airlines service en aantrekkelijke prijzen kiezen. Ook de verkoop via haar eigen website www.ThomasCookAirlines.com, dat van zusterairline Condor en Global Distribution Systems (GDS) leverden een belangrijke bijdrage tot dit resultaat. Thomas Cook Airlines maakte eind 2012 bekend dat het een afzonderlijke afdeling, “Commercial Airline”, had gecreëerd dat zich zou concentreren op het netwerk van vluchten en bestemmingen, revenue management en de verkoop en marketing. In optimale samenwerking met de operationele poot van de airline is de Commercial Airline een feit. Aan het hoofd van de operationele zijde van Thomas Cook Airlines staat Jean-Christophe Degen; bij de Commercial Airline is dit Uwe Klenovsky.

    25-12-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    24-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiewoningen
    Wintersporttrends in vakantiewoningenland Wintersport Korkusvakantie in de lift Met de wintersportvakantie voor de deur noteert Belvilla diverse wintersporttrends. Zo zijn veel mensen in deze tijden op zoek naar een budgetvriendelijke manier om op wintersport te gaan, is de krokusvakantie dit jaar erg populair en blijft Oostenrijk de favoriete wintersportbestemming voor Belgen bij Belvilla. Daarnaast ziet de vakantiewoningenspecialist dat wintersporters graag in groep gaan skiën en dat ze comfort wensen, bijvoorbeeld met Wi-Fi, eigen bar en wellness. Ook ontdekken steeds meer wintersporters de short-ski, zoals een weekendje wintersport dichtbij huis. De Krokusvakantie valt dit jaar relatief laat, begin maart. Dat is gunstig is voor wintersportliefhebbers die goede sneeuw wensen in combinatie met wat langere dagen en meer zon. Belvilla noteert dan ook een stijging van +14% op de wintersportboekingen voor de komende Krokusvakantie in vergelijking met dezelfde vakantie in 2013. Ondanks de populariteit van de Krokusvakantie boeken de Belgen nog wel evenveel voor een wintersport met Pasen, een vakantie die in 2014 relatief laat valt. Overigens biedt Belvilla voor de mensen die laat in het seizoen willen skiën de mogelijkheid om hun wintersportwoning te selecteren op hoogte van het skigebied en daarmee grotere kans op sneeuwplezier. Ruim twee op de drie wintersportboekingen bij Belvilla gaat naar Oostenrijk. Oostenrijk heeft dan ook veel te bieden, zoals de Gemütlichkeit, de fantastische ski-carrousels en de authentieke wintersportcentra. Vooral Tirol is geliefd. Van de Belgische Oostenrijkgangers gaat 60% skiën in deze Alpenregio. Een vakantiewoning voor de wintersport is om meerdere redenen prijsgunstig. Voor een concurrerend bedrag ten opzichte van een hotel biedt een vakantiewoning veel meer ruimte en privacy. Bovendien kun je in je eigen keuken een maaltijd bereiden, waardoor je niet altijd van horecaprijzen afhankelijk bent. Vele vakantiegangers zien dit voordeel en hebben hun wintersportchalet al geboekt. Wie slechts even de tijd heeft voor een winterse break, kiest een dichtbije bestemming zonder veel reistijd. Short-ski is ook interessant voor mensen die willen proeven of de wintersport iets voor hen is, zoals jonge gezinnen. Populaire short-ski-bestemmingen zijn het Sauerland en de Vogezen waar Belvilla ook comfortabele en gezellige vakantiewoningen verhuurt voor korte verblijven. De hoeveelheid ruimte en het hoge privacyniveau van een vakantiewoning geven de mogelijkheid om tijdens de lange winteravonden te genieten bij het haardvuur of rustig kokkerellen. Kinderen voelen zich ongeremd in een vakantiewoning en iedereen apprecieert het comfort, bijvoorbeeld ook de internettoegang die reeds in 1500 wintersportwoningen aanwezig is. Er zijn ook veel woningen die beschikken over eigen wellnessfaciliteiten. Niets zo lekker als de warmte van een sauna of jacuzzi opzoeken na een dag in de kou. www.belvilla.be/wintersport

    24-12-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CartoWeb
    CartoWeb.be, schermvriendelijke weergave van Belgische kaarten CartoWeb.be is het nieuwe paradepaardje van het Nationaal Geografisch Instituut. Dankzij de digitale dragers kunnen we nu bijna altijd en overal communiceren. Hoog tijd dus voor een kaartweergave die aangepast is aan deze behoefte. Dankzij het NGI is het nu zover, gratis en zonder vervelende reclame! CartoWeb.be is een webservice die verschillende kaartweergaven aanbiedt. De belangrijkste kenmerken zijn: deze kaartweergaven zijn speciaal ontworpen om op een scherm bekeken te worden. Daartoe wordt een aangepaste symbolisatie gebruikt: minder contrasterende kleuren en dikkere lijnen. De nieuwe symbolisatie werd ontworpen voor alle schalen samen, zodat de gebruiker vlot kan schakelen tussen de verschillende zoomniveaus. CartoWeb.be bestrijkt 11 schaalniveaus (1:4 000 000, 1:2 000 000, 1:800 000, 1:500 000, 1:250 000, 1:100 000, 1:50 000, 1:25 000, 1:10 000, 1:5 000, 1:2 500). Daardoor kunnen verschillende types informatie weergegeven worden. De heel erg gegeneraliseerde kaarten op de kleinste schalen tonen thema’s zoals de administratieve eenheden of de belangrijkste netwerken, terwijl de middelgrote schalen de typische topografische kaarten van het Nationaal Geografisch Instituut tonen: voorstelling van het reliëf, beperkte generalisatie en symbolisatie van zo veel mogelijk objecten die de realiteit tonen (taluds, bomenrijen,...). Met deze kaarten kan de gebruiker dus het terrein interpreteren, bepalen waar hij is en zich oriënteren. De kaarten op de grootste schalen zijn zeer gedetailleerd en zijn bijna plannen. Ze hebben hun specifiek nut, maar bieden geen overzicht van het landschap. Ook de toponymie is zeer gedetailleerd. Frédérique Spitaels, projectleider: « Een pluridisciplinair team van geografen, ingenieurs en informatici heeft twee jaar gewerkt aan de ontwikkeling van deze nieuwe tool. Onze gegevens zijn nu beschikbaar voor het grote publiek, maar ook voor Belgische en buitenlandse ontwikkelaars die ze in hun toepassingen willen integreren. De termijn voor het updaten van kaarten, die normaal verschillende jaren bedraagt, is nu aanzienlijk korter». CartoWeb.be biedt kaartweergaven die gebaseerd zijn op de meest recente vectorgegevens van het NGI. Het gaat daarbij vooral om de referentiedatabase op schaal 1:10 000 voor de grote schalen en de database op 1:250 000 voor de kleinste schalen. De automatische productie- en publicatieprocessen van CartoWeb.be maken het mogelijk om snel kaartweergaven te publiceren die gebaseerd zijn op de meest recente NGI-gegevens. Voor de grootste vier schalen (1:2 500, 1:5 000, 1:10 000, 1:25 000) werd een tweede type weergave ontworpen. Het gaat om een gedeeltelijk gekarteerde laag, die bestemd is om op een basislaag gelegd te worden. In het onderstaande voorbeeld wordt deze laag op ortholuchtfo’s in kleur gelegd. Cartoweb.be kan worden bekeken via een Web Map Tile Service (WMTS) of via onze eigen geografische browser "topomapviewer" die te vinden is op de website www.ngi.be. Ter gelegenheid van de publicatie van Cartoweb.be, werd de topomapviewer in een nieuw kleedje gestoken. Hij is nu nog gebruiksvriendelijker en maakt het mogelijk te zoeken via de plaatsnamen, straatnamen en toponiemen die het NGI verzameld heeft. Ook een plaatsbepaling via Lambert 2008-coördinaten is mogelijk. Philippe Busquin, Minister van Staat, gewezen Europees Commissaris en Voorzitter van het Comité van Beheer van het NGI: « Cartoweb.be is een technologisch pareltje en een echte revolutie voor het NGI. De geografische gegevens, die met veel geduld werden uitgewerkt in zaal, met zorg aangevuld op het terrein en gevalideerd via een aangepaste kwaliteitscontrole, zijn nu voor iedereen moeiteloos beschikbaar. Spitstechnologie en vakmanschap gaan hier hand in hand, en het resultaat is gewoonweg schitterend». www.ngi.be

    24-12-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    23-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ierland 2014
    Klik op de afbeelding om de link te volgen IERLAND: NIEUW IN 2014 ! Dankzij het natuurschoon, de eeuwenoude tradities en de gastvrije bevolking is Ierland een vaste waarde van de toeristische bestemmingen. Ook in 2014 mag Ierland veel reizigers verwachten, zeker met de nieuwigheden die zich het komende jaar aandienen. Het toeristische jaar wordt ingezet met een fantastisch traditioneel evenement: Tradfest 2014, dat in Dublin plaatsvindt van 22 tot 26 januari. Duizenden muziekliefhebbers worden in de culturele wijk Temple Bar verwacht voor een reeks fantastische concerten. Het is een topaffiche met onder meer de iconen van de Ierse volksmuziek zoals The Dublin Legends, The Fury Brothers en The Dublin City Ramblers. De concerten vinden plaats in sfeervolle pubs, de St-Patrick’s Cathedral en het prachtige stadhuis. www.templebartrad.com Bekend om zijn rugby legendes en zijn passie voor sport wordt de stad Limerick in 2014 ook een vibrerend cultureel centrum. Dat komt door de benoeming van Ireland’s First City of Culture. Het loont de moeite om de culturele agenda van 2014 eens te bekijken. Het feest begint reeds op 16 januari wanneer de jubilerende Riverdance naar Limerick komt. Reis in 2014 naar Limerick, niet alleen omwille van de cultuur maar ook omdat de stad een goede uitvalsbasis is om de mooiste hoekjes van Ierland te ontdekken, onder meer de Shannon River www.limerickcityofculture.ie Ben je op zoek naar een kant-en-klaar reisprogramma waarbij je het allermooiste van Ierland ontdekt? Kies dan voor een vakantie langs de Wild Atlantic Way. Met zijn 2500 km is het de langste toeristische route van de wereld. Je maakt kennis met de ganse westkust, tussen Donegal in het noorden en Cork in het zuiden. Je doorkruist de mooiste natuurgebieden zoals Connemara, The Burren, Galway Bay en Kerry. http://www.ireland.com/nl-be/activiteiten-en-bezienswaardigheden/natuurwonderen Het is handig als je een stad kunt bezoeken langs een uitgetekende wandelroute. De Dub-line in de hoofdstad Dublin voert je langs de beste attracties van de stad. Start van de wandeling is College Green en de topbezienswaardigheden onderweg zijn Trinity College, Dublin Castle en Kilmaniham Gaol. www.visitdublin.com/dubline Wielerliefhebbers weten al langer dat de Ronde van Italië 2014 van start gaat in Ierland. Dat gebeurt in de maand mei met de eerste drie ritten. In het spoor van de ronderenners kunnen toeristen het wielertraject volgen, door Noord-Ierland, langs de Causeway Coastal Route, door het historische Armagh, door Dundalk en Drogheda naar Dublin. Dit is niet alleen een fantastisch wedstrijdparcours maar ook een aantrekkelijke reisroute. Tourism Ireland - Louizalaan 66 - 1050 Brussel T 02 275 01 71 e-mail : info.be@tourismireland.com Website: www.ireland.com, de officiële website van Tourism Ireland

    23-12-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs