Grand Casino Brussels presenteert Miss Brussel 2007.
De grote verkiezingsavond Miss Brussel die de Brusselse vertegenwoodigsters in de Miss België competitie 2007 moet aanwijzen, wordt op zaterdag 22 september in het vernieuwde Sheraton hotel in Diegem georganiseerd.
Deze spetterende avond begint met een champagne-receptie met culinaire hapjes, gevolgd door een exquise driegangenmenu met wijnen en dranken. De daaropvolgende show gepresenteerd door ex-Miss België, Veronique De Kock, staat onder leiding van choreografe Valerie Schepens en brengt glamour, mode, defilés en entertainment. De voorstelling van de 20 finalistes die uit maar liefst 148 kandidaten werden gekozen, gebeurde tijdens een schitterende show in het Grand Casino Brussels, show die werd afgewisseld met tal van gastronomische ontdekkingen. Met hun aanduiding in het Grand Casino Brussels begonnen de finalistes meteen aan hun eerste promotour. RVH.
De website van de Mercure-hotels, een van de hotelbrands van de Accor-groep, werd volledig vernieuwd. Het is de bedoeling om belangstellenden op een snelle en erg efficiënte manier, een volledig overzicht te bieden van alle mogelijkheden die door deze hotelbrand worden aangeboden.
De website beantwoordt bovendien aan alle verwachtingen van de internetgebruiker. Via een dynamisch interactief gebeuren kan de bezoeker nuttige informatie inwinnen over de onmiddellijke omgeving van het hotel, terwijl anderzijds zowel de leisure als de business reservaties snel en feilloos verlopen. www.mercurehotels.com RVH
Vis, en dan vooral vette vis zoals haring, is gezond. Het nieuwe seizoen van Hollandse Nieuwe is zopas van start gegaan waarbij het Nederlands Visbureau zorgt voor nieuwe recepten maar tevens voor drie goede redenen om haring te eten.
Niet alleen in de strijd tegen diabetes is haring eten zinvol, regelmatig vette vis consumeren helpt ook om het risico op hart- en vaatziekten sterk te reduceren, en zelfs dementie. Niet onbelangrijk is dat omega-3-vetzuren van nature eigenlijk alleen in vis voorkomen, en dan voornamelijk in vette vis zoals haring. Nog een goede reden dus om vis te eten. Zeker als je weet dat de comsumptie van omega-3-vetzuren in ons land vandaag te laag ligt.
Vet heeft vandaag zon negatieve bijklank dat we haast zouden vergeten wat voor een belangrijke voedingsstof het is. Meer bepaald de vetten uit vis hebben een positief effect op onze gezondheid. Vet is een belangrijke bron van energie en bestaat uit vetzuren die nodig zijn bij het vormen van lichaamsweefsel. Deze vetzuren zijn bouwstenen voor onze cellen en helpen die cellen ook te beschermen tegen ongewenste indringers. Wel is het belangrijk de juiste vetten te kiezen. Veel dierlijke producten zoals vet vlees en volvette zuivel, leveren verzadigd vet. Te veel verzadigd vet verhoogt echter het cholesterolgehalte. Vette vis vormt een uitzondering omdat hij, net als plantaardige producten als olie, juist veel onverzadigde vetten bevat. En net deze vetten zijn een goed wapen in de strijd tegen hart- en vaatziektes.
Snacks met Hollandse Nieuwe zijn ideaal voor een gezonde lunch. Tot de suggestieve lekkere, makkelijke en gezonde snacks behoren trendy hapjes met Hollandse Nieuwe, een boerensandwich met Hollandse Nieuwe en radijs en de Blinisandwich met Hollandse Nieuwe.
Voor een brunch- of lunchgerecht voor 4 personen Blinisandwich met Hollandse Nieuwe heeft men volgende ingredienten nodig: 4 Hollandse Nieuwe, 150 g Griekse yoghurt, 3 eetlepels geraspte mierikswortel, 1 eetlepel fijngehakte dille, zout, versgemalen zwarte peper, ½ pak pannenkoekenmix, 3 eetlepels olijfolie, 1 snackkomkommer of ½ gewone komkommer in plakjes, 25 g fijne rucola of veldsla.
Bereiding:
Snijd de maatjes in repen van 2 à 3 cm. Roer in een kommetje de yoghurt met de mierikswortel en dille tot een sausje en breng op smaak met zout en peper. Bereid de pannenkoekenmix volgens de aanwijzingen op de verpakking. Verhit een beetje olijfolie in een pan en schep met een juslepel 3 bergjes beslag in de pan. Bak de blinis of pannenkoekjes tot de bovenkant droog is, keer ze om en bak ook de onderkant goudbruin. Bak zo nog 3 porties blinis. Leg op vier borden een blini, schep er wat mierikswortelyoghurt op en verdeel de helft van het maatje en komkomkommer erover. Maal er wat peper bovenop. Leg een volgende laag blini, schep er weer wat mierikswortelyoghurt op en verdeel de rest van het maatje en komkommer erover. Dek af met de laatste blini. Garneer met een flinke toef rucola of veldsla op de bovenste blini. Smakelijk. RVH.
Het gezamenlijk objectief voor de 37ste nationale wedstrijd van Barmannen UBB, was de beste predinner cocktail bereiden en als Belgisch kampioen, de nationale kleuren verdedigen tijdens het wereldkampioenschap in Taiwan.
Meer dan 30 cocktailspecialisten zorgden voor een geanimeerde wedstrijd die gelijktijdig met een workshop werd georganiseerd. De barmannen werden door twee jurys beoordeeld op de techniek van hun werk, op de smaak en op de decoratie van hun cocktail.
Sergio Pezzoli, reeeds IBA wereldkampioen in 2005,kroonde zich tot Belgisch kampioen met zijn LEau Rouge waarvoor hij 4 cl Gin Bombay sapphire, 2 cl Crème de Banane Marie Bizard, 1 cl Campari en 1 geraspte grapefruitschil gebruikte. Olivier Pichon, Hotel Dolce La Hulpe Brussel, veroverde de tweede plaats met Sueno Azul. Hiervoor gebruikte hij 4.5 cl Vermouth Noilly Pat, 0,7 cl Crème de Banane Marie Brizard, 1 cl Manzanita Marie Brizard, 0,3 cl likeur Curaçao Blue Marie Brizard en 0,5 cl vers citroensap. Tony Dos Santos, Sodehotel La Woluwe, strandde met zijn Papagaio Louro op de derde plaats. Naast 2 cl Crème de Banane Marie Brizard, verwerkte hij ook 3 cl Rhum ambré Lamauny, 1 cl Campari en 1 cl vers limoensap in zijn cocktail. RVH.
VLM Airlines is verheugd over de beslissing van de Vlaamse regering om de langverwachte veiligheidsstrook aan het einde van de startbaan aan te leggen, zodat de luchthaven van Antwerpen eindelijk voldoet aan de Internationale ICAO veiligheidsnormen die al sinds 2003 van kracht zijn.
VLM Airlines is eveneens verheugd dat de Vlaamse Regering aan de Participatie Maatschappij Vlaanderen de opdracht geeft voor het afronden van de onderhandelingen tussen overheid en privé-partners over de oprichting van een PPS (Publiek Private Samenwerking) voor de luchthaven van Antwerpen.
Het Consortium van privé-partners, waar VLM Airlines deel van uitmaakt, is steeds blijven geloven in de PPS constructie en staat al jarenlangonverminderdklaar om te investeren in deze luchthaven.Allereerst zullen de nodige investeringen moeten gedaan worden voor het aanleggen van de veiligheidsstrook (RESA) aan de kant van de Krijgsbaan zodat de Luchthaven van Antwerpen voldoet aan de ICAO normen. Daarvoor is gekozen voor het omleggen van de Krijgsbaan en het aanleggen van een kleine tunnel. Verder zal geïnvesteerd worden in een actiever commercieel beleid om de luchthaven snel rendabel te maken. Daarbij hoort ook de ontwikkeling van nieuwe bedrijventerreinen voor luchthavengebonden activiteiten.
VLM Airlines gelooft sterk in de toekomst van de Antwerpse luchthaven.De lijn Antwerpen - London City kent een continue groei, en ook de vluchten naar Manchester, die eind vorig jaar werden gelanceerd kennen een groot succes. Het ziet ernaar uit dat de vooropgestelde doelstellingen op deze nieuwe route ruimschoots zullen worden behaald.
De resultaten van het onderzoek dat door de Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland en VLM Airlines werd uitgevoerd, tonen duidelijk aan dat de Antwerpse zakenwereld nood heeft aan een regionale luchthaven die aan de eisen van de moderne zakenman voldoet.
VLM Airlines dankt in het bijzonder de ministers Kris Peeters en Dirk Van Mechelen en eveneens VOKA Kamer van Koophandel Antwerpen - Waasland voor hun volgehouden inzet in dit belangrijke economische dossier. RVH.
Coca-Cola's Soundwave is een innoverende site voor aanstormend talent en artiesten zonder contract. Een select gezelschap van muziekkenners, DJ's en bekende artiesten kiest elke maand haar favorieten uit. Op www.coca-cola.be worden er tijdens de zomer ook elke dag iTunes songs en een iPod weggegeven.
Muziek en Coca-Cola, sinds mensenheugenis twee handen op één buik. Ook dit jaar pakt Coca-Cola opnieuw uit met een verrassend muziekprogramma: Soundwave! Dit wordt de grootste online talentenbank voor muzikanten in België. Jong aanstormend talent en muzikanten die nog geen contract op zak hebben, kunnen op de site hun nummers uploaden. Op de site kan iedereen de muziek ontdekken en beluisteren. Onder de selecterende experten bekende namen als Dave Peters, Leki, Axl Peleman, Tomaz, Maurice Engelen, DJ Wout, Eusebio (Plug), Balo (Starflam), Bernard Dobbeleire, François Defossez. Om het nieuwe talent bij een breed publiek bekend te maken, brengen de experten een maandelijkse podcast uit met alle beste nummers voorzien van commentaar.
Op www.coca-cola.be kan je de ganse zomer lang en dit tot eind augustus elke minuut een iTunes song en elke dag een iPod 30gig winnen. Met de unieke codes op de verpakkingen van Coca-Cola, Coca-Cola light en Coke Zero kan je on line je kans wagen en je komt onmiddellijk te weten of je al dan niet bij de gelukkigen hoort. De promotie duurt 3 volle maanden en loopt 24 uur op 24, waardoor meer dan 100.000 mensen kunnen winnen. RVH.
Cabriolet of sportwagen, Europcar België heeft voor elk wat wils
Met het oog op de zomervakantie breidt Europcar België haar fun- en prestigeaanbiedingen uit. Het fun-gamma biedt 2 originele en sportieve cabriolets aan die voor iedereen betaalbaar zijn. Het prestige-gamma richt zich met zijn 4X4s en luxe-cabriolets dan weer op een prijsbewust publiek.
Het fun-gamma omvat de Renault Mégane Cabriolet en de EOS, de jongste cabriolet-telg van Volkswagen. Het prestige-gamma omvat de cabriolet Mercedes-Benz SLK, de luxueuze Class S en de 4X4 Mercedes-Benz ML, de Volvo XC 90 en de Volkswagen Touareg. Om aan alle soorten huuraanvragen voor één dag tot één jaar tegemoet te komen, trekt Europcar België de kaart van de diversiteit: meer dan 6000 voertuigen die onderverdeeld zijn in 11 categorieën en om de vier maanden vervangen worden om de veiligheid en het eigentijdse karakter ervan te garanderen. RVH.
Park Inn,de hotelbrand die de middenklasse van hotels binnen de Rezidorgroep vertegenwoordigt, beschikt vanaf nu over een eigen vliegtuig. In samenwerking met de Duitse lowcostmaatschappij germanwings werd een Airbus A319 van 142 plaatsen omgetoverd tot een prachtig kunstwerk, beschilderd met een mozaik van kleuren die eigen zijn aan Park Inn.
Rood, blauw, geel en groen vormen een schitterend kleurenpalet, bovendien werd de Park Inn slogan Dormez bien. Vivez bien ofte Slaap zacht. Leef gelukkig bovenop het mozaik aangebracht. De overeenkomst werd afgesloten voor een periode van drie jaar en de Airbus zal talrijke steden verbinden waar zich Park Inn hotels bevinden en o.m. regelmatig St. Petersburg, Stockholm, Berlijn, London, Zurich, Nice en andere luchthavens aandoen.
Voor Kurt Ritter President en CEO van de Rezidorgroep is dit vliegtuig het symbool van de jeugd en het dynamisme dat de hotelbrand uitstraalt, en brengt het een bewijs van de veelzijdigheid die in de hotels en kamers aan bod komen. RVH.
Brussels Airport verwelkomt Royal Jordanian Cargo en extra vluchten van Saudi Arabian Airlines. Royal Jordanian Cargo, de nationale vrachtmaatschappij van Jordanië, maakt bekend dat het zijn vrachtactiviteiten zal verhuizen van Maastricht Aachen Airport naar Brussels Airport. Concreet betekent dit dat Royal Jordanian Cargo vijf keer per week overdag naar Brussel zal vliegen met een Airbus A310 vrachttoestel. De aantrekkelijke lay-out en de centrale ligging van Brussels Airport, de korte taxitijden, de beschikbare vrachtcapaciteit, de vlotte aansluiting op andere transportmodi en het logistieke aanbod hebben de doorslag gegeven bij de beslissing om onze nieuwe hub op Brussels Airport te vestigen, bevestigt Ingo Roessler, waarnemend Vice-president Cargo bij Royal Jordanian. Ook de aan gang zijnde modernisering van Brucargo en de soepele manier waarop nieuwe spelers en activiteiten worden ingepast, vormden hierbij een stevig pluspunt, vult Dirk Socquet, de Belgische GSA voor Cargo van Royal Jordanian, aan.
Royal Jordanian Cargo is marktleider in het Nabije Oosten voor luchtvrachtvervoer. De keuze voor Brussels Airport past in het toekomstplan van Royal Jordanian Cargo. De maatschappij wil een agressievere groeipolitiek voeren op nieuwe routes en haar netwerk aanzienlijk uitbreiden. In april 2007 werd Royal Jordanian, als eerste Midden-Oosterse luchtvaartmaatschappij, lid van de Oneworld alliantie.
Saudi Arabian Airlines, een andere belangrijke speler in het Midden-Oosten voor vrachtluchtvaart, gaat zijn activiteiten op Brucargo nog opvoeren. Vanaf 20 juni wordt de dienstregeling uitgebreid met twee extra vluchten per week naar Brussels Airport. Hiervoor zet de maatschappij MD-11F en B747-200 toestellen in. De twee nieuwe dagvluchten brengen het totale aantal vluchten van Saudi Arabian Airlines naar Brussels Airport op 20 per week waardoor de maatschappij haar positie als onbetwiste nummer 1 op Brucargo nog verstevigt. RVH.
Zelfs de sky is voor Dolce La Hulpe niet langer een absolute limiet. Het concept werd vorig jaar in hartje Brussel gelanceerd en was reeds op enkele tientallen locaties te gast. Ditmaal liet Dolce La Hulpe, enkele tientallen gasten genieten van een onvergetelijke ervaring én een etentje dinner in the sky.
Het concept ontworpen en uitgebouwd in een joint-venture tussen Hakuna Matata en Benji Fun, biedt aan 22 gasten, tezamen met een chef en 2 assistenten, de mogelijkheid om op 50m hoogte, van een overheerlijke maaltijd te genieten.
Voor een dagprijs van 8900 kan de initiatiefnemer gedurende 8 uur over het werkplatform beschikken. Het aantal up en downs speelt geen rol zodat de tijdsduur in meerdere delen kan worden opgesplitst wat de mogelijkheid tot eetpartijen, combinaties tussen werk en ontspanning, en tal van vrije initiatieven openlaat. Indien men de ganse tijdsduur opbruikt en telkenmale groepjes van 22 gasten laat proeven van dit concept, samen met een perfecte catering, met inbegrip van bubbelrijke drankjes en hoog kwalitatieve gerechten, rekent men een kostprijs van om en bij de 15000.
Er zijn werkelijk geen limieten aan dit concept, eten, werken, zelfs trouwen op 50m hoogte is eenvoudig te realiseren. Bovendien staat het concept open voor zowel firmas als voor privé-initiatieven.
Met de opstelling van Dinner in the sky in Dolce La Hulpe, wil Dolce aldus general manager Paul van Wijk, aantonen dat Dolce La Hulpe als hotel, resort en conference destination aan de klant een ongelimiteerde keuze van mogelijkheden en creatieve tussendoortjes aanbiedt. RVH.
De vier bestaande Läkerol smaken krijgen gezelschap van een stralende nieuwkomer. Golden Grapefruit heeft een heerlijke pompelmoessmaak en bevat een vleugje mandarijnensap. Zomers fris en weldadig lekker.
Golden Grapefruit is het zonnige vervolg van de Läkerol successtory. Sinds de lancering van de suikervrije snoepjes in april 2006 werden al meer dan 2.700.000 doosjes verkocht. Läkerol staat in de supermarkten nu al in de top 6 van meest verkochte producten in zijn categorie.
Ook 2007 is veelbelovend. Läkerol liet begin dit jaar van zich horen op radio en tv. In september verschijnen de Zweedse snoepjes opnieuw op tv en worden talrijke doosjes Golden Grapefruit gratis weggegeven. RVH.
Culinair specialist Demeyere kruipt uit zijn schelp en stelt zijn handige gamma mosselpotten voor: makkelijk om in te koken en mooi om in te serveren. Nog snel wat groenten snijden: ui, prei, wortel en selder zijn een must, en de mosselen spoelen, en over tien minuten ben je aan het smikkelen
Mossel natuur, in witte wijn, met look, curry of op Provencaalse wijze met Demeyere smaken ze extra lekker. De mosselpotten zijn niet alleen een lust voor het oog, ze zijn ookextra handig en gebruiksvriendelijk. Zo kan je de schelpen eenvoudigweg in het omkeerbare deksel verzamelen. En uiteraard zijn de roestvrijstalen mosselpotten van de beste kwaliteit.
Het Demeyere assortiment omvat verschillende soorten en afmetingen, diameter van 18 tot 20 cm. Sommige zijn enkel geschikt om te serveren, andere kunnen dankzij de capsulebodem van 4mm dik ook als kookpot gebruikt worden. De mosselpotten waarin je kan koken zijn geschikt voor alle vuren, inclusief inductie. RVH.
Na de uitbreiding in het VK eerder dit jaar kondigt BCD Meetings & Incentives (BCD M&I) twee topbenoemingen aan in zijn leidinggevende team voor de operaties in Europa.
Vanaf 25 juni 2007 wordt Marc ter Haar, Senior Vice President, EMEA bij BCD M&I en treedt Shaun Casey in dienst als Managing Director, EMEA. Hij zal rechtstreeks rapporteren aan Marc. Marc draagt de verantwoordelijkheid voor het algemene bedrijfs- en financiële beheer van BCD M&I in Europa en zal rechtstreeks rapporteren aan president Scott Graf. Marc zal werken aan de ontwikkeling van de strategische koers van BCD M&I in Europa. Verder zal hij alle bedrijfsstrategieën in samenwerking met de ruimere BCD Travel-organisatie beheren en zal hij een sleutelrol spelen in de wereldwijde fusie- en overnamestrategieën van BCD M&I.
Shaun zal verantwoordelijk zijn voor de sales, marketing en operations van BCD M&I binnen Europa. Alle huidige Europese country leaders van BCD M&I zullen rechtstreeks aan hem rapporteren.
Scott Graf, president van BCD M&I, over de aankondiging van vandaag: We blijven werken aan de uitbouw van een M&I-organisatie van wereldklasse. Daarom moeten we ook talent van wereldklasse aantrekken. De uiteenlopende talenten, ervaring en algemene businessknowhow die Marc en Shaun in BCD M&I injecteren, zullen meteen de nodige impact hebben op onze werknemers, leveranciers en klanten. En dit is trouwens nog maar de voorbode van ander opwindend nieuws. In de komende maanden zullen er nog andere belangrijke aankondigingen volgen: van de lancering van onze bedrijfstak voor eventproductie in Europa tot de baanbrekende resultaten die we voor onze klanten realiseren. RVH.
De Zeeuwse mosselsector is positief na een eerste keuring in de mosselveiling van Yerseke. Na een absoluut rampjaar, kijken de mosselkwekers met meer vertrouwen naar het komende mosselseizoen. De bemonstering in de mosselveiling van Yerseke was ronduit veelbelovend. De meeste mosselen hebben voldoende vleesgewicht en zijn in tegenstelling tot vorig jaar,vrij van krabbetjes. Verwacht wordt dat de eerste Zeeuwse mosselen volgende week in de winkel zullen liggen.
Het mosselseizoen kende vorig jaar een absoluut dieptepunt. Een lang koud voorjaar, gevolgd door een hittegolf in juli, zorgde ervoor dat de kwaliteit van de mosselen te wensen overliet. Bovendien was er een serieuze schaarste waardoor de aanvoer tot 30 miljoen kilo beperkt bleef, de helft van de jaren daarvoor. De dure mosselen van bovendien een matige kwaliteit zorgden voor een flinke deuk in de kwalitatieve reputatie van de Zeeuwse mossel.
Het tij lijkt gekeerd en de eerste keuringen wijzen op een voldoende tot goed vleesgewicht variërend tussen 25 en 28% wat voor veilingmeester Nico van Zantvoort erg bevredigend is aangezien het vleesgewicht de komende weken nog moet toenemen.
Ondanks een verwacht positief seizoen is de positie van de mosselkweker voor de toekomst nog altijd onzeker. Allereerst is er de onvoorspelbare natuur als wisselvallige factor binnen de mosselkweek. Bovendien heeft ook de natuurregelgeving een beperkende invloed op de mogelijkheden om op mosselzaad te vissen. Grote delen van de Waddenzee zijn gesloten en mogen niet meer bevist worden, in het bijzonder het oostelijk deel van de Waddenzee. De mosselsector blijft evenwel niet bij de pakken zitten. De zoektocht naar nieuwe technieken is volop aan de gang. De mosselkwekers nemen hun verantwoordelijkheid voor een duurzame visserij door een deel van de mosselzaadval op te vissen en het overige deel te laten liggen voor de natuur. Maar omdat de natuur niet elk jaar dezelfde hoeveelheid mosselzaad levert, streeft de mosselsector naar een mindere afhankelijkheid van bodemzaad. Bij de ontwikkeling van nieuwe technieken hoort o.m. een ingenieus systeem met speciale touwen waaraan het mosselzaad zich vasthecht. Nog aparter zijn de hatcheries en nurseries. Dit zijn hoogtechnologische proefprojecten om zaad op land te produceren. Een hatchery voor mosselen kan voor additioneel aanbod van zaad zorgen in jaren van schaarste. Deze techniek biedt daarnaast de mogelijkheid om de beschikbaarheid van zaad te realiseren onafhankelijk van de tijd van het jaar. RVH.
De schoonste Vlaamse boerinnen ruilden hun eigen erf even in voor een photoshoot aan Turkse Rivièra. De drie Schoonste Boerinnen van Vlaanderen keerden zopas terug uit Antalya (Turkije) waar ze net een exclusieve photo shoot achter de rug hebben. Deze trip was een van de prijzen die ze wonnen met de jongste Verkiezing van de Schoonste Boerin. Het programma bestond uit een professionele photo shoot onder leiding van de Gentse fotografe Ine Dehandschutter ( www.matuvu.nu ). Daarnaast was er uiteraard ook tijd voor ontspanning en cultuur in en rond de Turkse havenstad Antalya.
Tijdens het bezoek aan de stad kregen de boerinnen-fotomodellen veel bekijks. Het enthousiasme van plaatselijke pers en de bevolking groeide nog toen ze begrepen dat deze dames in het dagelijkse leven boerinnen waren en niet zomaar "Missen". Landbouw is in Turkije een nog zeer belangrijke economische sector, maar ze heeft er vooral een traditioneel imago.
Het resultaat van de photo-shoot zelf zal binnenkort te bewonderen zijn in de communicatie van John Deere, hoofdsponsor van dit event. De dames showden voor de camera de bijzonder hippe nieuwe kledingcollectie van het gekende tractorenmerk.
De Vlaamse boerinnen genoten ook van het luxe-verwenleventje buiten het shooten. Kathleen Hens, winnares publieksprijs: "Het is hier zalig in de zon, eventjes ver weg van de dagelijkse beslommeringen, want het klinkt cliché, maar ik zou mijn "varkens" toch niet kunnen missen, hoor " RVH.
Goonie-productions staat voor gastronomische catering aan de beste prijs-kwaliteitverhouding. Goonie staat tevens paraat om het volledige event te organiseren.
Bart De Belder koos bij de oprichting van Goonie-productions onmiddellijk voor een kwalitatieve en inventieve keuken met veel oog voor de presentatie van de gerechten. Het brengen van gastronomie op verplaatsing is voor Bart en zijn team, niet alleen hun core-business, maar vooral hun passie.
Gastronomische menus, buffetten, walking dinners, afhaalgerechten edm. worden met kwalitatieve en dagverse producten bereid. Door de modernste technieken en nieuwste trends toe te passen, garandeert Goonie-productions een prachtig eindresultaat.
De organsiatie van een evenement bestaat uit het combineren van diverse onderdelen. Naast het gastronomisch aspect, verzorgt Goonie-productions door de diverse details precies in mekaar te laten overvloeien, ook de complete organisatie van elk event. RVH.
De voorbije twintig jaar is ADC Production in de wereld van het audiovisuele en het krachtige, hoogtechnologische projectiemateriaal, uitgegroeid tot een der marktleiders in de Benelux en ook daarbuiten. Ook het unieke platform van Christie Digital, die het volledige Festival van Cannes 2007 van a tot z uitrustte met materiaal voor digitale projectie, hoort thuis in het aanbod van ADC Production. RVH.
BCD Travel verwerft participatie in Braziliaans agentschap Avipam
BCD Travel heeft zijn activiteiten in Brazilië heeft uitgebreid door een belang te verwerven in zijn huidige partner Avipam. Avipam is een onafhankelijke onderneming in reismanagement met vijf kantoren en meer dan 400 werknemers in Brazilië. Avipam bedient ongeveer 900 bedrijfsklanten en kent een jaaromzet van nagenoeg 200 miljoen dollar. RVH.
met de nieuwe extra light vinaigrette van Devos Lemmens
Slaatjes, ze zitten niet alleen boordevol vitamines maar ook boordevol smaak. Zeker nu Devos Lemmens een nieuwe vinaigrette extra light uitbrengt, en zijn gamma lichte en extra lichte sauzen zo extra spannend maakt. Geen knapperig wortelreepje, sappige kerstomaat of pittige radijs die daaraan kan weerstaan...
Extra light en Devos Lemmens, ze zijn bondgenoten van het goede leven. Vorig jaar werd de extra light mayonaise met maar 10% vet geïntroduceerd. Een succes, want de combinatie van een laag vetgehalte met de intense smaak van échte mayonaise viel alom in de smaak. En dus kon een vervolg niet uitblijven...
Gloednieuw nu binnen het gamma is de extra light vinaigrette. Met 10% vet maar met de volle smaak van slasaus is deze vinaigrette een ideale keuze om je slaatje wat extra punch te geven en tegelijk ongeremd te genieten.
Om je gezonde meer groenten eten-voornemen te stimuleren, start Devos Lemmens vanaf mei met de actie Gezond sparen. Bedoeling is dat je vier dekseltjes van light of extra light producten spaart en inruilt voor een groentebon ter waarde van 2,5 EUR. RVH.
Vliegen met de plus-kaart en boodschappen doen met Privilege mijlen
Delhaize België en Brussels Airlines hebben een overeenkomst gesloten waardoor klanten nu Privilege mijlen kunnen inruilen voor plus-punten en plus-punten kunnen omzetten in Privilege mijlen. 700 mijlen kunnen omgeruild worden voor 500 plus-punten en bonnen van 5 euro kunnen omgezet worden in 700 Privilege mijlen. Zo wordt boodschappen doen of vliegen nog goedkoper. Hierdoor breiden de voordelen en partners verbonden met de plus-kaart en de Privilege kaart nog verder uit en kunnen de leden van nog meer aanbiedingen genieten.
Naast het omruilen van plus-punten voor Privilege mijlen, gaan we ook promotieacties voeren waardoor onze klanten bijvoorbeeld korting krijgen wanneer ze vluchten van Brussels Airlines boeken, aldus Hilde Vanneste, Director Customer Care. De samenwerking met Brussels Airlines is voortgevloeid uit de contacten die in het kader van Living Tomorrow werden gelegd. Living Tomorrow dient als kennisplatform voor de verschillende partners.
Om van deze voordelen te genieten, moet men enkel in het bezit zijn van een plus-kaart en een Privilege kaart. Beide zijn heel gemakkelijk te verkrijgen. Een plus-kaart kan men aanvragen bij het onthaal van Delhaize-winkels, Di en Tom&Co-winkels, bij Cash Fresh en bij Q8. De plus-kaart is gratis en biedt tal van voordelen.
Lid worden van Privilege is eveneens gemakkelijk en gratis en biedt de mogelijkheid om mijlen te sparen om gratis het vliegtuig te nemen (exclusief taxen). Privilege mijlen omzetten in plus-punten kan via de website www.privilege.brusselsairlines.com of door het call center te bellen. Bonnen van 5 euro inruilen tegen 700 mijlen kan aan het onthaal van alle Delhaize supermarkten, AD en Proxy Delhaize, Cash Fresh, Di en Tom&Co-winkels. RVH.