Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    04-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mumm on Ice

    MUMM On Ice, de ideale partner voor verrassingsfeestjes.

     

     

     

     

    Het gereputeerde Franse Champagnehuis G.H. MUMM stelt MUMM On Ice voor. MUMM On Ice is een fles G.H. MUMM Brut Cordon Rouge in een bijzondere geschenkverpakking, een elegant én tegelijk praktisch accessoire dat ervoor zorgt dat je je favoriete champagne altijd en overal perfect gekoeld kan serveren.

     

    Altijd en overal perfect gekoelde champagne. Breek het ijs met MUMM On Ice, een speciale zomereditie van het gereputeerde champagnehuis G.H. MUMM. Met MUMM On Ice lanceert G.H. MUMM een gloednieuwe manier om champagne te drinken. Het gaat om een fles G.H. MUMM Cordon Rouge verpakt in een stijlvolle draagtas.

     

    De transparante tas, vervaardigd uit een licht en flexibel materiaal, ontpopt zich tot een herbruikbare ijsemmer, als je haar vult met geschaafd ijs en een beetje water. Doordat zij uitgerust is met een praktisch handvat, draag je de fles overal veilig mee naartoe. MUMM On Ice is te koop in de grootdistributie. Aanbevolen verkoopprijs: 30 euro.

     

    Met een wereldwijde verkoop van bijna 8 miljoen flessen staat G.H. MUMM op de derde plaats in de lijst van de grootste champagnehuizen. De export is goed voor ongeveer 60% van de verkoop. Champagne G.H. MUMM is aanwezig in meer dan 100 landen en bekleedt een vooraanstaande positie in Europa, meer bepaald in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italïe. G.H. MUMM streeft nu ook een nieuwe doelstelling na: de Aziatische markten veroveren. RVH.

    www.pernod-ricard-belgium.com 

     

     





    04-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guiness record sportles

    CENTER PARCS BREEKT GUINNESS WORLD RECORD MET GROOTSTE SPORTLES OOIT

     

     

     

    Een indrukwekkende krachtenbundeling van ruim 988 medewerkers van Center Parcs, Sunparks, Pierre & Vacances, Albron en Eliance heeft vandaag een notering opgeleverd in het Guinness Book of Records. Om 9 uur verbraken zij in het Belgische park de Kempense Meren van Sunparks het Guinness World Record met een prestatie die de geschiedenis ingaat als de ‘grootste sportles ooit’.

     

    Tijdens de internationale sportdag deden 1400 collega’s mee aan deze collectieve recordpoging. Onder begeleiding van zes sportinstructeurs van Center Parcs deden zij verschillende oefeningen tijdens een warming up van tien minuten. Het vorige record stond op naam van de Ballyclare Highschool in Noord-Ierland die het record op 12 november 2009 met 882 deelnemers op zijn naam schreef.

     

    Center Parcs Europe bestaat uit Center Parcs en Sunparks en is onderdeel van de Pierre & Vacances Center Parcs Groep. Center Parcs Europe telt 24 parken (21 parken van Center Parcs en 3 parken van Sunparks) in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. In 2010 boekten circa 3,9 miljoen gasten ruim vijftien miljoen overnachtingen. De omzet van Center Parcs Europe over het boekjaar 2009-2010 bedroeg 599,6 miljoen euro. RVH.





    04-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carlsberg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Perfect Serve Box van Carlsberg: de perfecte kit om dit unieke bier te serveren zoals het hoort, én een ideaal vaderdagcadeau !

     

     

    Om een lekker biertje te maken, heb je niet altijd genoeg aan de juiste ingrediënten. Er komen vaak nog een hele rits handelingen aan te pas waarvan je misschien wel denkt dat ze helemaal niet belangrijk zijn.

     

    Carlsberg heeft al lang begrepen dat je een aantal strikte regels moet naleven, zowel bij het brouwen van het bier als bij het schenken.

    Om te genieten van een heerlijke Carlsberg moet je namelijk eerst elk stof of vuiltje van het flesje vegen. Vervolgens neem je een schoon en vochtig glas. Het bier moet in één beweging worden uitgeschonken. Daarvoor hou je het glas schuin en laat je het vervolgens geleidelijk recht komen terwijl je het volschenkt. Het flesje mag nooit in aanraking komen met het bier en het glas. Als het bier is uitgeschonken en je het glas hebt neergezet, voltooi je het ritueel door het glas af te strijken met een bierafschuimer, die je in een hoek van 45° houdt. Dan volgt de finishing touch: dompel de onderkant van het glas kort in het water zodat het mooi proper is, en droog af. Om het er helemaal aantrekkelijk uit te laten zien, serveer je het glas op een Carlsberg-bierviltje.

     

    Wil je het zelf ook eens proberen? Koop dan de Perfect Serve Box, die verkrijgbaar is in bepaalde supermarkten. In deze kit vind je 1 glas, 6 flesjes Carlsberg van 25 cl, 1 bierafschuimer en 10 bierviltjes. De aanbevolen verkoopprijs is 7,99 euro. RVH.

     

    04-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    03-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dcooternocturnes

    Nieuw: scooternocturnes in het Pajottenland

     

     

     

    Tot en met 30 juni pakt Scootertours.be uit met zgn. scooternocturnes en kan je iedere dag tussen 18u30 en 22u30 scooters huren voor een bijzonder interessant tarief. Zowel verliefde stellen die zin hebben in een romantische uitstap als Bourgondiërs die de streek van geuze en kriek weten te waarderen, zullen vast en zeker genieten van een scootertocht op een lange, warme zomeravond.

     

    Wie deelneemt aan een scooternocturne zal onmiddellijk merken hoe mooi het Pajotse landschap is wanneer het gehuld is in de warme kleuren van de ondergaande zon. Scootertours.be tekende verscheidene mooie routes uit die zich uitstekend lenen voor een romantische, ontspannende uitstap na een drukke werkdag of op een weekendavond. Onderweg kan je op een van de caféterrassen genieten van een lekkere geuze of kriek.

     

    De scooternocturnes kunnen geboekt worden tot eind juni. Tussen 18u30 en 22u30 betaal je slechts 30 euro per scooter (min. 2 scooters - incl. huur van de helmen en verzekering).

     

    Het scooterverhuurproject van het Pajottenland werd gelanceerd in augustus 2010. Sedertdien kent het een alsmaar toenemend succes. Op dit ogenblik zijn er tien scooters van 50cc beschikbaar voor verhuur. Een scooter huren overdag kost slechts 69 euro. Vanaf twee scooters betaal je slechts 50 euro per scooter per dag. Voor een heel weekend (van vrijdagavond tot maandagochtend) betaal je slechts 100 euro per scooter. Er zijn drie officiële startplaatsen: Eizeringen (aan de befaamde geuzeherberg 'In de Verzekering tegen de Grote Dorst' ), Vlezenbeek en Beersel. RVH.

    www.scootertours.be

     

    03-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    02-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luchthaven Ch de Gaulle
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LUCHTHAVEN PARIJS CHARLES DE GAULLE

    Een nieuw gebouw met meer comfort en een makkelijker doorstroming voor de passagiers!

     

     

     

     

    Het project op de luchthaven Parijs Charles de Gaulle omvat een nieuw gebouw met meer comfort en een makkelijker doorstroming voor de passagiers. Pierre Graff, directeur generaal van de Aéroports de Paris, stelde het plan van de herinrichting van de terminals 2A en 2C van Parijs Charles de Gaulle voor. Beide terminals zullen met elkaar verbonden worden door een ruimte met een oppervlakte van 16.500 m2. De constructie biedt veel comfort en betekent tijdswinst voor de reizigers.

     

    De nieuwe infrastructuur zal vooral ruimte vrij maken in de terminals, ruimte die ervoor zorgt dat de passagiers zich makkelijker kunnen bewegen en van een betere service worden voorzien.

     

    Het nieuwe gebouw zal niet alleen zeer functioneel zijn maar de ontwerpers hebben ook gekozen voor een gedurfd architecturaal ontwerp. Aéroports de Paris opteerde voor een futuristisch concept waarbij de buitenkant van het gebouw is samengesteld uit prachtige, langwerpige metalen linten. Het interieur is luchtig, elegant en de passagiers zullen van overal in het gebouw, tussen de glinsteren metalen banden door, een uitzicht hebben op de vliegtuigen. Bij de constructie is ook rekening gehouden met het optimale gebruik van duurzame materialen, conform de milieu engagementen van Aéroports de Paris.

     

    Het nieuwe verbindingsgebouw biedt de passagiers een prachtige winkelruimte met een innoverend concept. Aéroports de Paris wil hiermee zijn ambitie waarmaken om dé referentie in Europa te worden wat betreft Travel Retail. Het winkelparcours is duidelijk gepland, doorkruist eerst een grote winkel waar de passagier de klassieke producten kan aankopen (alcohol, parfums, tabak, gastronomie..) en loopt daarna door een restaurantruimte en langs winkels met luxeproducten. De nieuwe verbindingsruimte zal het eerste gebouw zijn van Aéroports de Paris waar deze planning wordt ingevoerd. RVH.

     

     

    02-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    01-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel Magnifique Nights
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SPEEL MEE MET SOFITEL: 80 MAGNIFIQUE NIGHTS OVER DE HELE WERELD

     

     

     

     

    Sofitel lanceert een innovatieve marketingstunt in de vorm van een leuke wedstrijd: ‘De wereld rond met Sofitel: 80 Magnifique Nights’. Dit unieke initiatief is geïnspireerd op de sprookjes van Duizend-en-één-nacht en het boek van Jules Verne. Het is een uitnodiging om Phileas Fogg, het beroemde personage, te evenaren dat de indrukwekkende weddenschap aanging om de wereld rond te reizen in 80 dagen...

     

    Op de speciale website www.sofitel80nights.com kunnen bezoekers de 120 adressen van het merk in 40 verschillende landen ontdekken dankzij de interactieve wereldkaart. Iedereen kan zijn virtuele reisdagboek invullen en zo zijn ideale wereldrondreis langs 8 Sofitelbestemmingen uitstippelen. Het deelnemingsformulier wordt een postkaart met de 8 stopplaatsen die de reiziger gekozen heeft.

     

    De prijzen? De 8 winnaars worden willekeurig gekozen op 18 juli en verdelen samen 80 nachten in Sofitel-hotels. De winnaar van de eerste prijs krijgt 31 nachten in een tweepersoonskamer en twee vluchten rond de wereld en kan dus zijn of haar droomreis waarmaken. Daarnaast zijn er 7 andere winnaars die 7 nachten mogen verblijven in een van de hotels die ze gekozen hebben, met een tweede persoon naar keuze.

     

    Bezoekers kunnen hun winkansen vergroten door fan te worden van de Sofitel-pagina op Facebook, hun postkaart met 8 bestemmingen naar vrienden te sturen of lid te worden van het A|Club-getrouwheidsprogramma van de Accor Group. In elk van die gevallen krijgt de gebruiker extra kansen om te winnen.

     

    Deze speciale actie krijgt heel wat internationale media-aandacht. Naast de gebruikelijke reclame komt er ook een speciale rubriek op de websites van ELLE Magazine in Frankrijk, Duitsland, de Verenigde Staten en China met thematische content rond mode, design en gastronomie. Een aantal andere internationale websites maken de actie ook bekend: CNN, The New York Times, Travel + Leisure en TripAdvisor.

     

    Ten slotte is er ook een reisdagboek in samenwerking met het Franse magazine L’Officiel Voyage. Daarin staat een selectie van speciale evenementen die Sofitel-hotels uit de hele wereld willen delen. RVH.

    www.sofitel80nights.com

     

     

    01-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Superior taste awards

    Brouwerij Haacht behaalt 3 keer 3 sterren op de Superior Taste Awards 2011

     

     

     

     

    De Superior Taste Award is een unieke internationale erkenning, gebaseerd op blinde testen die uitgevoerd worden door gerenommeerde Chefs en Sommeliers die allen opinieleiders zijn op gebied van smaak. Jaarlijks beoordelen zij honderden inzendingen. Producten die een score behalen van 90% of meer, worden bekroond met 3 sterren.

     

    Voor de editie 2011 werden maar liefst 906 producten uit de voedings-en drankensector ingeschreven. Brouwerij Haacht ziet de hoogstaande kwaliteit van haar bieren bevestigd met 3 sterren voor Prior Tongerlo, Keizer Karel Goud Blond en Keizer Karel Robijn Rood, meteen de hoogste onderscheiding.

     

    Voor Prior Tongerlo is dit zelfs al de tweede keer op rij. Prior Tongerlo is een goudgeel abdijbier met een romige schuimkraag, gebrouwen met zorgvuldig uitgekozen grondstoffen (gerstemout, tarwemout, Saaz-hop en een unieke giststam). Het heeft een volmondige aanzet, waarbij de fruitige toetsen uitvloeien in een kruidige en licht bloemige hopbitterheid. De hergisting op fles geeft het bier een rijker en intenser smakenpalet.

     

    Keizer Karel Robijn Rood   is een donker bier met een fruitig aroma, een zachte en volle smaak en een zoethoppige afdronk. Keizer Karel Goud Blond is een blond bier met een kruidig hoparoma,een zoete smaak en een aangenaam droge bittere afdronk.

     

    Al deze bieren zijn verkrijgbaar in de drinkcenters en bepaalde supermarkten,  in flessen van 33cl en van 75cl met kurk. Ook eengeschenkverpakking behoort tot het gamma. RVH.

    www.haacht.com

     

     

     

     







    01-06-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    31-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Möet Chandon Ice Imperial

    MOËT & CHANDON LANCEERT MOËT ICE IMPERIAL,

    DE ALLEREERSTE CHAMPAGNE TER WERELD DIE SPECIFIEK IS

    GECREËERD OM GEKOELD TE WORDEN GEDRONKEN

     

    Deze maand lanceert Moët & Chandon in meer dan dertig trendy steden wereldwijd Moët Ice Impérial, de allereerste champagne ter wereld die speciaal is ontwikkeld om op ijs te worden gedronken in een warm klimaat. Geïnspireerd door de traditie van innovatie die kenmerkend is voor Moët & Chandon weerspiegelt Moët Ice Impérial een nieuwe mijlpaal in de wereld van de champagne.Ontdek zijn sprankelende frisheid en de stevige aroma’s van tropische vruchten tijdens een unieke, speelse ervaring die ideaal is voor elegante, zonnige en exclusieve bijeenkomsten.

     

    “Moët Ice Impérial stelt een radicaal nieuwe manier voor om van champagne te genieten. Deze champagnemengeling werd deskundig samengesteld voor een intense smaakervaring, met een originele toets van verse rode vruchten. De rijke structuur van dit drankje heeft een vleugje zoetheid en kan perfect aangelengd worden. Het is een champagne voor elke smaak” zegt Benoît Gouez, Chef de Cave.Moët Ice Impérial wordt gepresenteerd in luxueuze witgelakte flessen met een zwart lint, een gouden label en een zilveren versiering die de normen van de sector in een nieuw jasje stoppen. Moët Ice Impérial symboliseert de elegantie, glamour en pioniersrol van het Huis.

     

    Moët Ice Impérial werd speciaal ontwikkeld om overdag gedronken te worden en is ideaal voor feestjes met vrienden in exclusieve, trendy locaties, van de strandclubs in Acapulco, Rio de Janeiro en Saint-Tropez, tot de exclusieve dakterrassen in L.A. en Sydney, en cruises in de Caraïbische Zee.

     

    Moët Ice Impérial wordt geserveerd in grote transparante Cabernetachtige glazen die zijn frisse smaak in de verf zetten. Enkele tips voor de versiering: muntblaadjes, een schijfje komkommer of de schil van witte pompelmoes, al naargelang uw smaak.

     

    Moët Ice Impérial nodigt champagneliefhebbers uit om de frisheid van dit koele drankje te ontdekken, te genieten van een feestje overdag en de vrijheid te ervaren om deze champagne een persoonlijke toets te geven. Moët Ice Impérial zal dan ook vast en zeker een plaatsje veroveren in het hart van socialites, strandliefhebbers, vakantiegangers en iedereen die houdt van feestjes aan het zwembad. RVH.

     

     

     







    31-05-2011 om 08:32 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radisson Blu green key
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

     


    Radisson Blu EU Hotel viert vijfde verjaardag met  Groene Sleutel

     

     

     

    Het Radisson Blu EU Hotel in Brussel kreeg als enige nieuwkomer in Brussel de Groene Sleutel uitgereikt: hét internationale keurmerk voor bedrijven in de toeristische sector die serieus en controleerbaar bezig zijn met milieuzorg. Vandaag zijn beide Radisson Blu hotels de enige hotels in Brussel die dit milieucertificaat kunnen voorleggen.

     

    Sinds zijn opening in 2006 is het Radisson Blu EU Hotel in Brussel bekend voor zijn innovatieve, creatieve en dynamische aanpak, ook wat betreft respect voor het milieu. In het kader van de wereldwijde Responsible Business politiek van de Rezidor Hotel Group, waarvan het Radisson Blu EU Hotel in Brussel deel uitmaakt, heeft het hotel maandenlang hard gewerkt om aan alle strenge milieueisen te voldoen en zo dit belangrijke keurmerk te verdienen.

     

    De Groene Sleutel is een internationaal keurmerk voor milieuvriendelijke toeristische bedrijven. Met het behalen van de Groene Sleutel engageert dit bedrijf zich om op een duurzame manier te werk te gaan. Er wordt zorgvuldig omgesprongen met water, energie en afval, zonder toe te geven op vlak van comfort.

     

    Om te voldoen aan de vereisten om de Groene Sleutel te behalen werden alle 20 Watt spaarlampen in de kamers vervangen door 10 Watt spaarlampen. Er werd een thermische audit gedaan om warmteverlies op te sporen, drukverminderaars geplaatst in alle douchekoppen en alle milieuonvriendelijke onderhoudsproducten werden gebannen. Het nieuwe verlichtingsbord bestaat volledig uit LED lampen. Er werd een communicatiecampagne op poten gezet om de gasten aan te sporen om respect te hebben voor het milieu bij het gebruik van handdoeken, zeep, afvalsortering en transportmiddelen.

    Verder worden de medewerkers gemotiveerd om met het openbaar vervoer en de fiets naar het werk te komen en organiseert het hotel elk jaar een milieumaand waarin de medewerkers en gasten bewust gemaakt worden rond de milieuproblematiek. RVH.

    www.radissonblu.com.

     

     

    31-05-2011 om 08:31 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs