Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    07-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thailand

    MEER TOERISTEN NAAR VEELZIJDIG THAILAND

     

     

    Het gaat de toeristische sector in Thailand voor de wind, zeker wat het toerisme vanuit België betreft. In 2012 steeg het aantal Belgische reizigers richting Thailand met maar liefst 14 %. Dit is niet het einde van de groei, zeker niet wanneer binnenkort ook de minder bekende facetten van Thailand ontdekt worden.

    Het Aziatische land is een klassieker onder de verre bestemmingen. Reizigers voelen zich aangetrokken door de exotische sfeer, de paradijselijke stranden, de prachtige tempels in het Land van de Glimlach, zo genoemd vanwege de vriendelijke, gastvrije bevolking. Er is echter veel meer dan het klassieke Thailand, meer dan wat je in de klassieke reisprogramma’s wordt aangeboden en daarom zullen in de toekomst nog meer mensen voor Thailand kiezen, om ‘anders te reizen’. Met ‘Travel Different Thailand’ kunt u het ‘andere’ Thailand ontdekken en beleven, talloze facetten van duurzaam leven, het vibrerende en creatieve Thailand, de typische eigenheid van het land, geworteld in de wijsheid van het Boeddhisme en de Oosterse filosofie en een gezonde levensstijl komen hier aan bod.

     

    De Thaise overheid wil de natuurpracht voor de komende generaties beschermen en de toeristen kunnen de wonderen van Thailand ook op een milieuvriendelijke manier ontdekken. Zelfs een fietsvakantie is makkelijk georganiseerd want in het noorden, het centrum en het zuiden van het land zijn er fantastische fietsroutes, voor elke toerist een haalbare kaart. Fietsen is een unieke, originele manier om Thailand te beleven. Fietsen langs de kust of door de groene heuvels, langs rijstvelden of in de bergen is een adembenemende ervaring.

    Thailand is een gezinsvriendelijke reisbestemming. Kinderen ervaren het land als een gigantische tuin die met zijn weelderige fauna en flora tot de verbeelding spreekt. Kindvriendelijk Thailand betekent ook lerend reizen en je kunt de kinderen nog meer bijbrengen door ze te onderdompelen in de Thaise cultuur.

     

    Om te ontsnappen aan de overvloed aan e-mails, SMS’en, facebook en twitter is een vakantie in Thailand ideaal. In Spa resorts wordt er steeds vaker op aan gedrongen om GSM’s, computers en tablets nog enkel in de kamer te gebruiken. Wellness in de echte betekenis van het woord, je goed voelen zowel fysisch als geestelijk, is in Thailand de afgelopen 10 jaar enorm geëvolueerd. Detox, verjongingskuren, meditatie, yoga, massages en anti-stress therapieën worden steeds gesofistikeerder.  Thais zijn voortdurend bezig met het welzijn van lichaam en geest: een boer verkoopt je een detoxdrankje volgens een oud recept van zijn overgrootvader met kruiden uit zijn tuin, een monnik leert je mediteren, in een spa ergens te lande duik je in een bad heet lavazand en krijg je de energieboost van je leven… Eén ding is zeker: in Thailand ben je in no time van alle stress verlost, digitale of andere…

     

    Thailand is veelzijdiger dan men denkt. Het is een familievriendelijke reisbestemming waar elke type vakantieganger aan zijn trekken komt. Daarom staat het als een paal boven water dat Thailand zijn traditie van eersterangs reisbestemming zal behouden, meer zelfs, dat het aantal reizigers naar het Land van de Glimlach nog zal toenemen.

    www.toerismethailand.be

    07-07-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    06-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sta Clippers Cuba

    Star Clippers in 2014 naar Cuba!

     

     

     

    Star Clippers, bekend om zijn fantastische zeilschepen, vier- en vijfmasters, zal vanaf 2014 ook op Cuba varen. Dat is uniek want er zijn nauwelijks cruiseschepen die voor anker gaan in Cuba. Oorzaak is het Amerikaanse embargo tegen Cuba dat sinds 1962 van toepassing is en waardoor cruiseschepen na een bezoek aan dat eiland niet meer welkom zijn in de VS. Er zullen trouwens ook geen passagiers met de Amerikaanse nationaliteit mee reizen.

     

    Hoe dan ook, het worden fantastische cruises waarbij de reizigers het vibrerende Caraïbische eiland echt zullen ontdekken, door het bezoek aan prachtige stranden, koloniale steden en dorpen. Daarenboven worden aan de cruisereizigers pre- en post-cruise opties geboden met een verblijf in Havana, beroemd om zijn sigaren, nachtleven, architectuur en de verhalen van Hemingway. Voor deze Cuba reizen wordt de Star Flyer ingezet, een viermaster met een capaciteit van 170 passagiers. De Star Flyer zal tijdens de winter 2013/14 zowel Costa Rica bedienen als de Caraïbische Zee.

     

    Er zijn verschillende programma's op  Cuba : veertien nachten, van Costa Rica door het Panama Kanaal naar Cuba; zeven nachten Cuba en Cayman Islands en een tocht van Cuba naar St-Maarten.

    “Cuba is zowel voor onze nieuwe als voor onze terugkerende gasten een fascinerende reisbestemming. Cuba bekoort met een rijke geschiedenis, cultuur en architectuur en een tropische kust, ideaal om te zeilen en voor anker te gaan, nabij verlaten stranden en eilandjes” aldus Mikael Krafft, Star Clippers president.

     

    Star Clippers exploiteert 3 van ’s werelds grootste zeilschepen. Passagiers kunnen de romantiek van het zeilen ervaren aan boord van een schip in een relaxte omgeving en met een hoog niveau van dienstverlening. Alle drie de schepen hebben ruime teakhouten dekken, zwembaden, informele diners, een gezellige Tropical Bar aan dek en een comfortabele piano bar. De schepen zijn groot genoeg om 1e klas accommodatie te bieden en klein genoeg om intieme havens aan te doen die onbereikbaar zijn voor de grote cruiseschepen. www.starclippers.com

    06-07-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eurostar

    EUROSTAR VERNIEUWT ZIJN CULTUREEL PROGRAMMA:

     

     

     

    Eurostar viert dit jaar de derde verjaardag van zijn programma “Eurostar Plus Cultuur” die vanaf nu wordt omgedoopt tot het cultureel programma “2 for om het principe van het aanbod te verduidelijken, namelijk de toegang vergemakkelijken tot 22 van de grootste musea in Europa. Op eenvoudig vertoon van hun treinticket genieten alle Eurostar-reizigers van 2 toegangstickets voor de prijs van 1 in de partnermusea op hun bestemming. In Londen zijn de 8 grootste culturele instellingen partner van het programma: The British Museum, The National Gallery, National Portrait Gallery, Tate Britain, Tate Modern, Victoria and Albert Museum, Science Museum en The British Library.

     

    Het Magritte Museum Brussel treedt toe tot het “2 voor de prijs van 1”-programma. Vanaf nu kunnen Eurostar-reizigers die van Londen naar Brussel reizen, genieten van 2 toegangstickets voor de prijs van 1 in dit befaamde museum in onze hoofdstad. Ter gelegenheid van de verjaardag van het programma, lanceert Eurostar een affichagecampagne in zijn terminals om reizigers aan te moedigen te genieten van de nieuwe tentoonstellingen in de partnermusea van het “2 for 1”- programma.

     

    Enkele “2 for 1”-tentoonstellingen om te ontdekken in Londen:

    “Lowry and the Painting of Modern Life”, Tate Britain, van 26 juni tot 9 oktober 2013 - de grootste retrospectieve ooit rond Lowry, de geliefde Engelse schilder die industriële taferelen en spoorweglandschappen van de 20ste eeuw idyllisch tot leven brengt.  

    “Club to Catwalk: London Fashion in the 1980s”, Victoria and Albert Museum, van 10 juli 2013 tot 16 februari 2014. Deze tentoonstelling brengt het bruisende en creatieve modecircuit van de jaren 80 in beeld.

    “Only in England: Photographs by Tony Ray-Jones and Martin Parr”,  Media Space Gallery in het Science Museum, van 21 september 2013 tot 16 april 2014. Met deze grote fototentoonstelling opent het Science Museum zijn nieuwe cultuurgalerij Media Space. 

    “The Portrait in Vienna 1900”, National Portrait Gallery,  van 9 oktober 2013 tot 12 januari 2014. Deze tentoonstelling brengt o.a. doeken samen van Gustav Klimt, Egon Schiele en Oskar Kokoschka. 

     

    06-07-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    04-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bernard massard

    Bernard-Massard lanceert een cuvée limited edition

     

     

     

    Nieuwe cuvée limited edition bij Bernard-Massard. Elk moment... het perfecte moment ! Juni, het einde van het schooljaar, van Roland Garros en de laatste reservaties voor de zomervakantie. Bernard-Massard schenkt ons weer een kans om te vieren !

     

    De bekende Luxemburgse schuimwijnproducent lanceert bij Delhaize een nieuwe limited edition cuvée, als supplement van de twee grote broers, de Cuvée Sélection en de Cuvée Ecusson Brut en Rosé.

     

    Deze cuvée, nog steeds volgens de méthode traditionnelle, onderscheidt zich door een samenstelling met 100% Chardonnay. Deze edele wijnstok laat al zijn fijne toetsen vrij in de bubbels. Zijn lichte, fijne en elegante smaak maken van het aperitief een geslaagde aangelegenheid.

    Cuvée Chardonnay, 75 cl, richtprijs 11.49 €, enkel verkrijgbaar bij Delhaize

    Cuvée Sélection, Brut, Demi-Sec en Rosé, 75cl: richtprijs 9,29 € ; Cuvée Ecusson Brut en Rosé, 75cl: richtprijs 12,50 €, verkrijgbaar in speciaalzaken

    www.bernard-massard.com

    04-07-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    03-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Smaakmakers Hasselt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    4 Smaakmakers inspireren Hasselt-trippers

     

     

    Wat hebben Regi Penxten, Ilse Liebens, Hanne Troonbeeckx en Giovani Oosters met elkaar gemeen? Allevier zijn ze een BV, stijlbewust én nu ook Smaakmaker van Hasselt. In vier smaakvolle wandelroutes, op hun maat gemaakt, laten ze Hasselt, Hoofdstad van de Smaak, ontdekken via de ‘smaken’ Trendy, Bohemien, Exclusief en Creatief. Hasselt draagt al jaren met trots het label Hoofdstad van de Smaak. En omdat smaken verschillen, pakt de Limburgse hoofdplaats nu uit met De Smaakmakers.

     

    “Limburg heeft een sterk toeristisch profiel als groene regio, vol boeiende outdoor activiteiten. Maar daarnaast heeft een vakantiebestemming ook aantrekkelijke stadskernen nodig,” zegt Igor Philtjens, de Limburgse gedeputeerde van Toerisme. “Zo’n stadsbeleving is de kers op de taart. Daarom past Hasselt perfect binnen de jaarcampagne van Toerisme Limburg, ‘Zoveel redenen voor een vakantie in Limburg’. Het is namelijk deze mix aan mogelijkheden in onze provincie die van Limburg een toeristisch sterk merk maakt. Toerisme Limburg en stad Hasselt hebben een samenwerkingsverband voor de toeristische promotie van Hasselt. De nieuwe Smaakmakers-campagne is een volgende stap daarin. Zo willen we Hasselt en bij uitbreiding heel Limburg op permanente wijze via frisse en vernieuwende acties promoten in binnen- en buitenland.”

     

    “Deze 4 enthousiaste Smaakmakers presenteren elk één ontdekkingsroute die het best bij hen past. Ze gidsen de toerist naar de meest exclusieve, creatieve, bohemien en trendy plekjes van Hasselt,” zegt Hilde Claes, burgemeester van Hasselt.

    “Zo ontdekt de toerist het kloppende hart van Hasselt telkens op een andere manier,” voegt Karolien Mondelaers, schepen van Toerisme, er aan toe. “De routes bewijzen dat Hasselt de titel van Hoofdstad van de Smaak waardig is. Dankzij dergelijke innovatieve campagnes kunnen we ons nog meer  profileren als ideale shortcitytrip-bestemming.”

     

    De vier Smaakmakers leggen, gewapend met een Iphone, een van de routes af en tonen in het filmpje zijn/haar persoonlijke tips en favoriete adresjes uit de route. Het filmpje begint of eindigt altijd in een logiesuitbating die past binnen het thema van de route. Regi: Trendy Hasselt, met het trendy Hotel Radisson Blu; Giovani: Creatief Hasselt, met het sympathieke Hotel ’t Hemelhuys: Hanne: Exclusief Hasselt, met de luxueuze Chambres b’Hôtes en Ilse: Bohemien Hasselt, met het knusse B&B ’t Demerhuisje. Op elke route staat een 35-tal leuke adresjes van winkels, horecazaken, musea, cultuurhuizen enz. Aan de hand van deze tips stel je online zelf je route op maat samen. De 4 routekaarten kun je gratis afhalen in de Smaakwinkel in Hasselt (Maastrichterstraat 59) of downloaden op je smartphone via www.citytriphasselt.be. 

     

    Toerisme Limburg en Toerisme Hasselt lanceren een Facebook-wedstrijd  rond De Smaakmakers. Op de Facebookpagina van Toerisme Limburg kun je citytrips naar Hasselt winnen. Je overnacht dan in één van de vier logeeradresjes die de Smaakmakers op hun route aanbevelen.

     

     

    03-07-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    02-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Narvik home parc

    Nieuwe, unieke Jan des Bouvrie-vakantieverblijven op Narvik HomeParc Mooi Zutendaal

     

     

    Speelse lijnen, veel lichtinval en moderne grijstinten. Dat zijn dé troeven van de twee nieuwe types vakantieverblijven op Narvik HomeParc Mooi Zutendaal, waarvoor het vakantiepark een unieke samenwerking aanging met de gerenommeerde Nederlandse architect-interieurontwerper Jan des Bouvrie.

     

    Speciaal voor het Zutendaals Narvik vakantiepark ontwierp hij zowel een ‘Luxe Villa Jan des Bouvrie’ als een ‘Luxe Wellnessvilla Jan des Bouvrie’, compleet met o.a. een jacuzzi, vierpersoonssauna en douche-/stoomcabine. Deze samenwerking is uniek in België in de sector van de vakantieparken. “De samenwerking met Jan des Bouvrie is een mijlpaal voor het toerisme in Zutendaal en de provincie Limburg.”, aldus eigenaren John van der Linden en Bart van der Valk.                                                                 

     

    Narvik HomeParcs is een dochteronderneming van Trias Investeringen en werd opgericht door de creatieve recreatiespecialisten Bart van der Valk en John van der Linden. Momenteel bezit Trias drie vakantieparken: Mooi Zutendaal (Zutendaal, België), Bergse Zand (Bergen op Zoom, Nederland) en Heelderpeel (Maasgouw, Nederland).

     

    Wie een vakantiewoning koopt, heeft drie mogelijkheden naar gebruik toe. Indien de koper wenst dat zijn woning het hele jaar door wordt verhuurd - met uitzondering van 3 weken eigen gebruik -, ontvangt hij een netto gegarandeerd rendement van 6,2 %, gedurende 10 jaar. Bij een flexibel rendement ontvangt de koper de daadwerkelijk gerealiseerde huuropbrengst. Ten derde kan de koper ook kiezen voor 100% recreatief eigen gebruik. 

    In Zutendaal staan op dit moment 150 Narvik-vakantieverblijven, waar bij de bouw de Scandinavische logbouwmethode werd toegepast. Door de woningen op te trekken uit massieve houten balken met een dikte van 16 cm zijn de vakantieverblijven stuk voor stuk op een ecologische en duurzame manier gebouwd. Narvik zet, mede door de samenwerking met Jan des Bouvrie, enorm in op luxe en beleving. Op deze manier onderscheidt Narvik HomeParcs zich van de andere vakantieparken.                                                                 

    Het park in Zutendaal is de afgelopen jaren getransformeerd van eenvoudige camping tot luxueus viersterrenvakantiepark met 200 accommodaties en heel wat faciliteiten (binnen- en buitenzwembad, restaurant, speeltuinen, …).

     

     

     

    02-07-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    01-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Baskenland

    Pierre & Vacances nodigt u uit om het Baskenland te ontdekken, mét zongarantie !

     

    Vorstelijke stranden, bakermat van golf en surfen. Het Baskenland kan niet alleen bogen op een rijke cultuur en architectuur, maar ook op een weelderige natuur. De regio verleidt met activiteiten in open lucht, uitstapjes en culinaire geneugten, maar ook met heerlijk nietsdoen op prachtige zand- en rotsstranden en zelfs avontuur voor waaghalzen. Aan de kust zijn er voor zowel volwassenen als kinderen heel wat activiteiten te ontdekken, van surfen en zeilen tot duiken. Bovendien zijn ook de bergen nooit veraf. Het zachte klimaat, de ongerepte natuur en de pittoreske dorpjes aan de kust en in het binnenland vormen het ideale decor voor een fantastische gezinsvakantie.

    Residentie Pierre & Vacances Haguna in Biarritz: Dit volledig gerenoveerde verblijf biedt appartementen met airco die met de grootste zorg werden ingericht: nieuwe bedden, modern uitgeruste keuken. Er is ook een nieuwe wellness-ruimte met hamam, sauna en verzorgingsruimte.

    Residentie Pierre & Vacances La Villa Maldagora in Saint-Jean-de-Luz. Een charmant verblijf, omgeven door bloementuinen. Dit verblijf dicht bij het strand verenigt neo-Baskische stijl met architectuur uit de jaren 30. De toon wordt gezet door het traditionele vakwerk, terracotta dakpannen en een door bogen omzoomde binnenplaats. Voor de liefhebbers zijn er vlakbij 3 golfbanen: Ilbarritz, Bassussary en Chiberta.

    In het zuiden van les Landes ligt de autovrije village Club Pierre & Vacances de Moliets, omgeven door dennenbossen, twee golfterreinen van de hand van Robert Trent Jones Senior, en niet te vergeten: de oceaan. Moliets kan bogen op het langste strand van de Côte d'Argent. Natuurliefhebbers kunnen te voet of per fiets hun hartje ophalen in het natuurreservaat Courant d'Huchet.

    Zongarantie is in de prijs inbegrepen ... Dit exclusieve aanbod biedt de mogelijkheid om tot drie dagen voor vertrek zonder bijkomende kosten, volgens beschikbaarheid de bestemming of data te wijzigen als de zon niet op de afspraak is. Het volstaat om een seintje te geven drie tot vijf dagen voor het begin van de vakantie indien er op www.lachainemeteo.com minstens twee dagen regen voorspeld wordt tijdens het verblijf.

     www.pierreetvacances.be -België: 070 246 100 (€ 0,15/min)

     

     

    01-07-2013 om 10:21 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aranciata Rossa

    Beleef een Italiaanse zomer en aperitief met de frisse vruchtendrank Aranciata Rossa!

     

     

    Sanpellegrino staat voor de Italiaanse manier van leven. De elegante waterflessen van het merk zijn intussen uitgegroeid tot een vaste waarde, zowel thuis als op restaurant. Vandaag introduceert het Italiaanse label een nieuwe verfrissende vruchtendrank met bloedsinaasappel: Aranciata Rossa. Ideaal als aperitief tijdens warme dagen..

     

    In Italië wordt als aperitief meestal iets non-alcoholisch geschonken. Zo’n 80 jaar geleden lanceerde Sanpellegrino hiervoor twee vruchtendranken, gemaakt met zongerijpt fruit uit Sicilië en puur mineraalwater. In 2009 verbeterde het merk de formule van Aranciata (sinaasappelsmaak) en Limonata (citroensmaak). Naast de typische bolvormige 20 cl-flesjes, lanceerde het ook een 33 cl-blikje met vintagelook. Nieuw was ook de aluminium cap waarmee je het drankje beschermt tegen dorstige bijen.

     

    Frisse smaak met bloedsinaasappel. Deze zomer vult Sanpellegrino het assortiment aan met een nieuwe smaak: Aranciata Rossa of bloedsinaasappel. Door hun bitterzoete rode vlees staan de citrusvruchten aan de mediterrane kusten bekend om hun verfrissende eigenschappen. Ze vormen er ook al lang een populaire dorstlesser. Bovendien past de subtiele, bittere smaak perfect bij warme en koude hapjes. Zei er iemand aperitief?

    Anders dan bij de typische softdrinks zit in Aranciata Rossa geen enkel bewaarmiddel. Kwaliteitsvolle ingrediënten, het behoud van natuurlijke aroma’s en de nauwgezette opvolging van elke productiefase zorgt voor een onfeilbare kwaliteit. Elk stuk fruit voor het drankje wordt vandaag nog altijd met de hand geplukt, net als 80 jaar geleden!

    Beschikbaar in de supermarkt in blikjes van 33 cl; een sixpack kost € 4,29.







    01-07-2013 om 10:20 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs