Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    26-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Le Creuset presneteert groene risotto

    Le Creuset presenteert

     

     

    De mini stoof- en braadpannen konden we uittesten aan de hand van een tweetal nieuwe recepten. Hierna de suggestie voor groene risotto met erwten en bonen en in een aparte bijdrage een coulis van rode vruchten met krokante pralinestukjes.

     

    Groene risotto met erwten en bonen

    (recept van Sophie Fert, foodstyliste)

    Voor 3 personen - Voorbereiding: 10 min - Kooktijd: 20 min.

    200 g Italiaanse carnarolirijst, 60 cl gevogeltebouillon (1 bouillonblokje in 75 cl lauwwarm water), 75 g fijngehakte ui, 70 g jonge spinazie, 70 g erwten, 70 g bonen, 25 g kervel, 25 g platte peterselie, 25 g parmezaan, 4 el olijfolie, zout, peper

     

    Fruit op een zacht vuurtje de uien in wat olijfolie in een sauteuse en voeg de rijst toe. Laat de rijst op een middelmatig vuur al roerend glanzend worden. Voor de groene saus: mix de jonge spinazie, de platte peterselie en de kervel met een eetlepel olijfolie, zout, peper en de bouillon. Voeg de groene saus toe aan de rijst en breng aan de kook. Voeg de bonen en de erwten toe aan de bereiding. Verwarm uw oven voor op 160 ºC.

    Verdeel de bereiding gelijkmatig over de minibraad-/stoofpannen. Dek de pannetjes af en plaats gedurende 20 minuten in de oven. Voeg parmezaan toe en meng alles onder elkaar met een vork. Dien onmiddellijk op. RVH.



    26-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson blu hasselt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Radisson Blu Hotel in Hasselt bouwt hoogste lounge, vergader- en evenementenlocatie van Limburg.

     

     

     

     

    Het Radisson Blu Hotel in Hasselt, bekend voor zijn innovatieve, creatieve en dynamische aanpak, breidt uit op de 17de, 18de en 19de verdieping van de Twee Torens op het Torenplein. De komende maanden worden daar zes nieuwe vergader- en eventementenzalen, terrassen en een heuse Skylounge ingericht.

     

    Beide terrassen op de 18de en 19de verdieping zullen plaats bieden voor recepties tot 100 gasten. De luxueuze board room zal tot 18 gasten kunnen ontvangen en de twee vergaderzalen zijn uitgerust met 52inch LCD schermen en elk voorzien voor 20 deelnemers. De 18de verdieping is de ideale plaats om evenementen te organiseren, de verdieping kan onderverdeeld worden in 3 aparte ruimtes met een capaciteit tot 160 personen.

     

    De Sky Lounge is een unieke locatie met 360° adembenemend zicht over Hasselt en omstreken. Deze hoogste torenverdieping wordt een champagne en wijnbar met open haard en kan gehuurd worden voor privé evenementen, tijdens het weekend open voor het publiek. De Sky Lounge en vergaderzalen zijn ingericht met de laatste nieuwe technologische apparatuur zoals Bose geluidsystemen, plasma en LCD schermen, domotica controls en gratis WIFI. De kleurrijke Led verlichting verandert de atmosfeer naargelang het tijdstip van de dag of de aard van het evenement.

     

    De opening van de 17de en 18de verdieping is voorzien op 15 september 2009. De Skylounge zal vanaf januari 2010 toegankelijk zijn voor alle gasten. De inrichting gebeurt door Creneau International en de investering bedraagt 1,5 miljoen euro. RVH.

     

     

    26-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson blu dubrovnik

    Rezidor opent het Radisson Blu Resort & Spa, Dubrovnik Sun Gardens, Kroatië

     

     

     

     

    De Rezidor Hotel Group opende op 1 juli zijn eerste resort in Kroatië, en meteen raak! Het Radisson Blu Resort & Spa, Dubrovnik Sun Gardens is het nieuwste en meest luxueuze juweel langs de mooie Dalmatische kust. Het 201 kamers en 207 appartementen tellende etablissement ligt midden de Dubrovnik Sun Gardens; direct aan de kustlijn en op een tiental kilometer van Dubrovnik, de parel van de Adriatische Zee. De internationale luchthaven van Dubrovnik ligt op 17 kilometer.

     

    “We zijn blij dit fantastisch hotel aan onze steeds groeiende luxe resort portefeuille te kunnen toevoegen”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor. “Momenteel hebben we meer dan 35 hotels met 8.700 kamers in beheer of onder ontwikkeling doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika.”

     

    Radisson Blu Resort & Spa, Dubrovnik Sun Gardens is het grootste resort aan de Kroatische kust en is gebouwd als een mediterraans dorp. Het volledige resort werd gebouwd met lokale materialen zoals o.m. „sadre“-steen van Dubrovnik en het Brač eiland. Het resultaat is een heerlijke fusie van hedendaagse architectuur, moderne schoonheid en functionaliteit. 

     

    Dit chique lifestyle resort biedt 13 restaurants en bars. Heerlijke maaltijden uit internationale en lokale keuken maken van de romantische restaurants “Origano”, “Tartufo” en “Maraska” een waar paradijs. De cocktail lounge bars serveren koude en warme dranken en heerlijke snacks, en de mediterraanse tavernes zijn kleine paradijzen om niet vlug te vergeten. Het dakterras met bar en spectaculair zicht op de blauwe hemel van Dubrovnik zijn de ideale plaats om de dag af te sluiten.

     

    De unieke “versmarkt” brengt een speciale sfeer in het resort – gasten kunnen er terecht voor het proeven, kopen en bereiden van verse producten in de bakkerij, viswinkel, slagerij, wijnshop en patisserie afdeling. RVH.

    www.radissonblu.com/resort-dubrovnik of www.rezidor.com.

     

     





    26-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.europese uitbouw sunparks
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    EUROPESE UITBOUW SUNPARKS NAAR 30 VAKANTIEPARKEN IN 2015



     

     

     

    De Center Parcs Europe Groep, het moederbedrijf van Sunparks, wil Sunparks in enkele jaren uitbouwen naar 30 vakantieparken in 2015. Guido de Paepe benoemd tot Strategical Development Director, voordien Managing Director Sunparks, kent  het merk en de propositie door en door, is gevraagd om deze expansie versneld vorm te geven. De doelstelling is om in elk toeristisch gebied in Europa een vakantiepark van Sunparks te realiseren.

     

    Sunparks, in april 2007 overgenomen door de Center Parcs Europe Group, is een internationaal merk met nu nog vier vakantieparken in België, twee parken in Nederland en twee in Duitsland. Haar vakantieparken bieden de beste all weather voorzieningen in hun segment van waaruit bovendien een interessante omgeving is te ontdekken.

    Sunparks zet de komende jaren in op een verdere groei in het middensegment van de markt voor korte vakanties en biedt een duidelijk aanbod in de markt voor mensen die zijn gesteld op een uniforme en goede prijs-kwaliteitverhouding, gegarandeerd comfort en met weersonafhankelijke voorzieningen. Nieuwe Sunparks parken profiteren meteen van het uitgebreide Europese netwerk van de Center Parcs Europe Groep en van 40 jaar  kennis en ervaring van het concern op het gebied van korte vakanties. Verder kan Sunparks gebruikmaken van de kwalitatief uitstekende centrale backoffice-voorzieningen van de Groep en profiteert Sunparks van de ruime ervaring van Pierre & Vacances die op dit moment de verhuur verzorgt voor zo’n 31.800 eigenaren van tweede woningen.

     

    “Sunparks vakantieparken bieden het beste aanbod in het middensegment van de markt. Een park van Sunparks biedt niet alleen het beste verblijf in een bepaalde regio, het is ook dé uitvalsbasis om de streek rondom het park te ontdekken. De comfortabele villa’s bevinden zich vrijwel altijd middenin een prachtig natuurgebied. Bovendien zijn er volop mogelijkheden voor dagtrips of een dagje shoppen in nabijgelegen steden”, aldus James Mennekens, Managing Director van de Center Parcs Europe Group. “Een ijzersterke propositie die we nu versneld gaan uitbouwen.”

    RVH.

    26-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    25-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomer in walibi
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Het is zomer in Walibi !

    Een nieuwe parade en 5 nocturnes met vuurwerk

     

     

     

     

    Het zomert in het Waverse park. Dit jaar start Walibi met een nieuwe dagelijkse show en organiseert 5 nocturnes tijdens de zomervakantie.

     

    4 extra uren FUN !

     

    Na het succes van de zomernocturnes van 2008 waar meer dan 60.000 bezoekers verwelkomd werden, wordt er dit jaar één extra nocturne gehouden! Deze vinden plaats op zaterdag 25 juli en op zaterdagen 1, 8 & 15 augustus. Het park blijft 4 uur langer open tot 23u en wordt feestelijk afgesloten met een vuurwerk!

     

    Voortaan loopt er ook een nieuwe parade : « Walibi & friends on tour ». Samen met zijn vrienden danst de beroemde kangoeroe Walibi op rythmische muziek.  De band speelt op een gloednieuwe praalwagen die de bezoekers in een vrolijke sfeer naar de uitgang begeleidt. Op het eindpunt van de parade, aan de Grote Carrousel, geeft de kangoeroe samen met zijn vrienden een concert als afsluiter.  RVH.

    25-07-2009 om 10:05 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zonneproducten Kruidvat

    Zonneproducten van Kruidvat zijn beste prijs/kwaliteit volgens TEST-AANKOOP

     

     

     

     

    Drogisterijketen Kruidvat is deze zomer uw onmisbare partner op het strand. Dankzij haar zonneproducten kunt u met een gerust hart van de zon genieten en bewaart u lekker lang die mooi gebruinde teint. Dat vindt ook Test Aankoop nadat het een onderzoek deed naar de verschillende zonneproducten die nu op de markt zijn.

     

    Met Kruidvat Solait SunMilk SPF 15 MEDIUM bent u beschermd tegen de UV-stralen die in de vakantiemaanden een aanslag kunnen plegen op uw huid. Factor 15 zorgt ervoor dat u toch een mooi bruin kleurtje krijgt, zonder eerst roodverbrand te zijn. De zonnemelk is bestand tegen een duik in het zwembad en bevat vitamine E en provitamine B5. Een flesje van 200ml kost 6,99 euro. Volgens Test Aankoop is dit product de Beste Koop.

     

    De Kruidvat Solait AfterSun Lotion brengt verkoeling na een dagje zon, zee en strand. Uw huid wordt intens gehydrateerd en gevoed om uitdroging en vervelling te voorkomen. De lotion bevat provitamine B5 om de vochtbalans te herstellen en helpt de huid haar natuurlijke elasticiteit te bewaren. Ze wordt verfrist en voelt weer zacht en soepel aan.

    En ook de kids worden niet vergeten. De Kruidvat Solait KidsSunSpray beschermt uw kleine waterrat tegen de gevaarlijke UV-stralen. De huid van kinderen is extra gevoelig en dient daarom extra beschermd te worden. Omdat kinderen vaak de hele dag in en naast het water spelen, is de spray extra waterbestendig.

     

    Draag zorg voor je huid

    Breng de zonnemelk royaal aan voor het zonnen. Verdeel de melk gelijkmatig over de huid. U bent beter beschermd als u regelmatig voldoende smeert. Vermijd de intensieve middagzon en houd babys en jonge kinderen uit de directe zon. RVH.









    25-07-2009 om 10:03 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    24-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Screwpull ontkurkers

    Screwpull: ontkurkers

     

     

     

     

    De collecties van Le Creuset werden enige tijd terug, door de overname van de fabriek, uitgebreid met het Screwpull-gamma. Deze collectie ontkurkers biedt een prettige uitbreiding die de fijnproever in staat stelt om zijn lievelingsgerechten op een schitterende wijze met een aromarijk wijntje te verruimen.

     

    De Screwpull collectie bevat trouwens diverse keukenhulpmiddelen zoals schorten, pannenlappen en koelers. De Screwpull koeler is onmisbaar om uw mousserende en niet-mousserende wijnen te koelen en kan ook voor water of frisdrank worden gebruikt. Nadat ze eerder beschikbaar waren in zwart, biedt Screwpull nu ook koelers in frisse zomerkleuren zoals verfrissend groen, zomers geel of klassiek Bordeaux.

     

    De Screwpull koeler is plat en neemt een minimale ruimte in, bovendien is hij ideaal van vorm en voelt zacht aan. Dankzij de elastische band sluit de koeler nauw aan op de fles. Enkele minuten volstaan om de koeler ijskoud te maken zodat de fles haar koelte gedurende lang tijd bewaart.

     

    Screwpull biedt nu ook een mini koeler, ideaal voor het koelen van kleinere flessen, 30 of 50 cl en dit zowel voor wijn, water als frisdrank. Het handige formaat maakt hem tot een geschikte partner voor alle zomerse momenten. RVH.



    24-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etap hotel : cocoonen

    Etap Hotel: design en comfort

    Cocoonen tegen een low-costtarief

     

     

     

    Etap Hotel, het zeer voordelige merk van de groep Accor, biedt zijn klanten over heel Europa de ‘beste low-cost’, met een zeer concurrentiële prijs-comfortverhouding, uitgekiende kamers voor 1, 2 of 3 personen, die een aparte douche en toilet bevatten, hotels die 24u/24 toegankelijk zijn en een ontbijtbuffet ‘à volonté’. 

    De Etap Hotels zijn gemakkelijk te bereiken en liggen nabij de grote verkeersassen, luchthavens en steeds meer in de stadscentra. Etap Hotel is met zo’n 400 hotels – 33.000 kamers in totaal – aanwezig in tien Europese landen: België (6), Duitsland (68), Frankrijk (278), Luxemburg (2), Nederland (1), Oostenrijk (3), Polen (7), Spanje (6), UK (20) en Zwitserland (5). Etap Hotel zet zijn missie van internationale groei onverminderd voort, en opent binnenkort vestigingen in Portugal, Oekraïne en Roemenië.

     

    Kamers met een hoog designgehalte

    De manier waarop de hotelgast zijn kamer gebruikt, lag aan de basis voor het ontwerp van deze ruimte. Het hele concept draait om flexibiliteit, vlotheid en welzijn; de ruimte is optimaal ingericht, rekening houdend met de verschillende momenten in het leven. De zachte en rustgevende kleuren en een andere aanpak van verlichting, ruimtelijke indeling en materialen zorgen voor een sfeer die uitnodigt tot cocoonen: een ongeziene ervaring in de low-costhotelsector. Drie kamertypes zijn beschikbaar, in functie van het hotel en zijn soort cliënteel: de triplekamer, de dubbele kamer en de twinkamer (triple- en dubbele kamers enkel bij Etap Hotel Brugge Centrum).

     

    De centrale totem, die versmelt met het interieur, verdeelt de ruimte in een ‘water-’ en een ‘slaapgedeelte’. Hij verlicht en voedt de wastafel en het bureau, waarvan de ronde vormen bijdragen tot het vlot circuleren en tot een gevoel van welzijn. De totem is zodanig ontworpen dat de hoteleigenaar hem, volgens het principe ‘plug-and-play’, heel gemakkelijk kan plaatsen.

    Hij verbergt de leidingen en elektrische aansluitingen.          

     

    Meerdere lichtbronnen zorgen voor een aangename, intieme en rustgevende sfeer. Zo is er bijvoorbeeld de LED-verlichting onder een houten muurlijst, die ’s nachts sfeervol de contouren van de kamer doet verlicht. Deze zachte lichtlijn laat toe zich ’s nachts door te kamer te bewegen zonder de anderen wakker te maken. Het individueel lichtbedieningspaneel aan het hoofdeinde van het bed werkt via aanraking, en garandeert individueel lichtcomfort en laat toe de verlichting te regelen zonder op te staan. De verlichting aan de spiegel op de totem werkt met een sensor: ze gaat aan als de hotelgast dicht bij de wastafel komt, en uit als ze geen beweging meer detecteert. Hetzelfde systeem wordt gebruikt in de sanitaire ruimte. Dit helpt energie te besparen, terwijl de gasten het licht niet meer moeten uitdoen als ze weggaan.

     

    De bedden zijn voortaan voorzien van dekbedden; het bovenste bed van een zeer zacht polardeken. Onder het bed is ruimte om de bagage weg te bergen. Een comfortabel krukje met een aantrekkelijk design laat zich makkelijk verplaatsen. De muren zijn in twee kleuren geschilderd, in het wit en in het groen, en geaccentueerd door een verlichte houten muurlijst en een decoratieve afbeelding (in de twin- en dubbele kamer). Een nieuwe vloerbedekking, die gemakkelijker is in onderhoud, vervangt het tapijt. Ze verschilt naargelang de plaats in de kamer: in het ‘watergedeelte’ ligt een antislipvloer, in het ‘kamergedeelte’ ligt een vloerbedekking met een parket-look.

    De flatscreentelevisie is groter en is uitgerust met een multimediaconnectie, waar de gasten een computer, fotoapparaat, spelconsole, … kunnen op aansluiten. Het extra stopcontact zorgt ervoor dat de gasten hun materiaal gemakkelijk kunnen aansluiten en opladen.

     

    De nieuwe onthaalruimte – die de hotelgasten hun eerste indruk geeft – is kleurrijk ingericht in wit en oranje of wit en blauw, afhankelijk van het hotel. Ze geeft meteen een gevoel van ruimte en licht, dankzij de LED-verlichting, het spelen met transparantie en dankzij materialen met ronde vormen. De receptie ligt centraal in deze ruimte die alle gasten delen, en wordt zo méér dan een loutere doorgangszone.

    De ontbijtruimte, met zijn uitgekiende verlichting, flatscreen-tv en kleurrijke stoelen, laat toe volop van het ontbijtbuffet ‘à volonté’ te genieten. Draadloze internetverbinding, comfortabele fauteuils, drank- en snackautomaten, informatiescherm met de troeven van de streek en nuttige informatie, telefoonruimte, … Aan alles is gedacht om van de onthaalruimte een gezellige leefruimte te maken.

     

    Het designbureau Priestman Goode, gespecialiseerd in een low-costaanpak van design en ergonomie, ontwikkelde het nieuwe concept voor Etap Hotel samen met het Innovations-and-designteam van de groep Accor. De European Hotel Design Awards 2008 bekroonden dit project in november 2008 met een prijs in de categorie ‘Best interior design’. RVH.

     

     





    24-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.celebrity solstice
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Celebrity Solstice vaart het hele jaar in de Caraïben

     

     

     

    Celebrity Solstice blijft in 2010 het hele jaar door in de Caraïben. Volgens Celebrity's ceo Dan Hanrahan heeft Celebrity Cruises' vlaggenschip tijdens haar eerste seizoen nogal wat deining veroorzaakt in het Caraïbisch gebied. De buitengewone respons en de grote vraag vanuit de Amerikaanse markt naar cruises met dit schip heeft de rederij doen besluiten Celebrity Solstice het jaar rond in de regio te houden. Celebrity Solstice alterneert op haar weekcruises vanuit Fort Lauderdale de Westelijke en Oostelijke Caraïben.

     

    Het is sinds 2004 geleden dat Celebrity Cruises nog het hele jaar door weekcruises in de Caraïben kon aanbieden. Celebrity Solstice wordt een van de twee schepen van de rederij die permanent in het Caraïbisch gebied vertoeven. Het andere schip is Celebrity Century die vanuit Miami vier- en vijfnachtencruises voorstelt.

     

    De beslissing om Celebrity Solstice in de Caraïben te houden, heeft wel gevolgen voor het Europese seizoen 2010. Celebrity Equinox zal in de Middellandse Zee volgend jaar de tien- en elfnachtencruises vanuit Rome overnemen van Celebrity Solstice. Dit betekent dat de eerder aangekondigde cruises met Celebrity Equinox tussen Barcelona en Venetië komen te vervallen.

     

    Celebrity Eclipse die pas in het voorjaar 2010 in de vaart komt, behoudt haar oorspronkelijke vaarschema vanuit Southampton. Celebrity Eclipse biedt in het voorjaar cruises naar Scandinavië aan en zal daarbij trouwens vier keer Zeebrugge bezoeken. Vanaf eind juli zet het schip voor de rest van het seizoen koers richting Middellandse Zee en de Canarische Eilanden. Celebrity Constellation vaart in de zomer 2010 vanuit Amsterdam naar Scandinavië, de Baltische staten en Rusland. RVH.

     

    24-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    23-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.green pan

    Dubai, Kyoto, Stockholm & Montreal:

    de wereldse wokken van GreenPanTM

     

     

     

    Nu steeds meer Belgen de groene pannen van GreenPanTM lusten, kon een vervolg niet langer uitblijven. Daarom heeft GreenPanTM zijn ecologische pannenreeksen aangevuld met een wok. Met Dubai, Kyoto, Stockholm of Montreal wok je voortaan lekker, gezond én met oog voor het milieu.

     

    Het Belgische bedrijf GreenPan™ staat bekend om zijn milieuvriendelijke missie: geen design zonder ecologie. En dat uit zich in enkele innovatieve pannenreeksen die wereldwijd een groene referentie vormen. Zo bevat de PTFE-vrije antiaanbaklaag Thermolon™ geen schadelijke stoffen en komt er geen PFOA in het milieu terecht. Ook komen er geen giftige gassen vrij bij het bakken op hoge temperatuur én wordt er minder energie verbruikt in het productieproces.

     

    De wokken Dubai Black, Stockholm, Kyoto Black en Montreal delen eenzelfde innovatieve kwaliteit: een materiaaldikte van 5 mm (aluminium) en een Thermolon™-antikleeflaag. Wel hebben ze elk hun specifieke designkenmerken. Als enige in het assortiment heeft de Stockholm-wok ook een deksel. RVH.

     

    Richtprijzen:

    awok Dubai Black Ø 30 cm ( geschikt voor inductie en oven) : 99 euro

    awok Stockholm met deksel Ø 30 cm (geschikt voor inductie en oven): 85 euro

    awok Montreal Ø 30 cm (niet geschikt voor inductie en oven): 75 euro

    awok Kyoto Black Ø 30 cm (niet geschikt voor inductie en oven:) 51,99 euro





    23-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    22-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Le Creuset een pop-zomer

    Le Creuset: Een Pop-zomer voor de minibraad-stoofpannen

     

     

    Met hun levendige zuurstofkleuren maken de minibraad-/stoofpannen “Pop” slechts tijdelijk deel uit van de collectie minibraad-/stoofpannen van Le Creuset® en dit in een beperkte oplage.

    Aan tafel Pop of glamour, de modekleuren van de nieuwe minibraad-/stoofpannen zullen uw tafel sieren en uw gasten verrassen. Om uw collectie te vervolledigen, biedt het Glamour-gamma u zachte en elegante kleuren, terwijl het chique en sprankelende Pop-gamma ideaal is voor uw zomerse gerechten…

    Of het nu om een voorgerecht, een hoofdgerecht of een dessert gaat, of om buffetten of cocktails, de mini-braad-/stoofpannen houden uw schotels niet alleen warm maar zorgen ook voor een originele presentatie!

     

    De mini braad-/stoofpannen gaan voor een glamourlook. Met hun zachte en sensuele kleuren, verdienen de braad-/stoofpannen Glamour hun plaatsje in de permanente collectie minibraad-/stoofpannen van LeCreuset®.

    In de keuken en op de tafel zijn de minibraad-/stoofpannen gewoon onmisbaar! Of het nu om stoofschotels, flans, terrines, soufflés, taarten of ijs gaat, de minibraad-/stoofpannen lenen zich voor alle bereidingen! Deze prachtige individuele braad-/stoofpannetjes kunnen gebruikt worden in de oven tot 260°C, onder de grill, in de magnetron of in de diepvriezer tot -18°C. De minibraad-/stoofpannen zijn kras-en vlekvrij, barsten niet en absorberen geen geuren. Ze zijn mooi glad en in een handomdraai schoon te maken.

    Dank zij zijn unieke knowhow, kan Le Creuset® de allerbeste minibraad-/stoofpannen aanbieden in hoogwaardig, geëmailleerd aardewerk. Le Creuset® staat garant voor kwaliteit en biedt daarom vijf jaar garantie op de minibraad-/stoofpannen. RVH.



    22-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etap hotel Brugge

    Etap Hotel legt eerste steen van zijn zesde hotel in België

    “Etap Hotel Brugge Centrum”

     

     

     

     

     

    Na Charleroi, Brussel, Luik, Antwerpen en Raeren, krijgt nu ook de stad Brugge een nieuw Etap Hotel. De keten Etap Hotel, die in 1991 werd opgericht, biedt een low-costtarief formule om slim te overnachten. Ze zet haar groei in Noord-Europa onverminderd voort en legt de eerste steen van een zesde vestiging in België, nauwelijks enkele weken na de opening van een tweede hotel in het Groothertogdom Luxemburg, te Livange.

     

    Etap Hotel Brugge Centrum ligt in het hart van het ‘Venetië van het Noorden’, op een

    steenworp van het station. Het hotel zal 184 kamers tellen. Daarvan zijn er vijf afgestemd op rolstoelgebruikers, 118 dubbele en 61 triplekamers.

     

    Het uiterst functionele kamerconcept werd ontworpen door de designer Paul Priestman, samen met het Innovationsand-designteam van de groep Accor. Door een optimaal ruimtelijk gebruik te combineren met maximaal comfort en design, creëerden zij een moderne en praktische ruimte. In die kamer komen de sterke punten van het merk Etap Hotel tot uiting: één, twee of drie comfortabele bedden, een moderne douche, apart toilet, LED-verlichting en aansluiting voor de iPod, dit alles vanaf 55 euro per nacht – het beste aanbod in de low-costhotellerie!

     

    Bovendien besteedt Etap Hotel veel aandacht aan het milieu. Door verschillende technologische innovaties te gebruiken op het vlak van verlichting en warmterecuperatie, doet de hotelketen het energieverbruik van gasten en personeel dalen, zowel in de kamers als in de gemeenschappelijke ruimtes (bijvoorbeeld met spaarlampen, en met bewegingsdetectoren voor de verlichting in de toiletten).

     

    De opening van het nieuwe hotel is voorzien in mei 2010, en zal twintig nieuwe arbeidsplaatsen creëren. Ze zal het huidige hotelaanbod van Accor in de stad Brugge – een Novotel-en een Ibishotel – vervolledigen. Met zijn tarieven die door de concurrentie ongeëvenaard zijn, zal Etap Hotel Brugge Centrum beantwoorden aan een stijgende vraag in de regio, zowel van zakenlui als van toeristen. De voordelige overnachtingsformule van Etap Hotel spreekt vooral 18- tot 45-jarigen aan.

     

    Het hotel zal deel uitmaken van een complex waarin in 2010 appartementen en een winkel van Mediamarkt zullen worden ondergebracht.

     

    Over heel Europa biedt Etap Hotel, het zeer voordelige merk van de groep Accor, zijn klanten het beste in de low costhotelsector, met uitgekiende kamers voor 1, 2 of 3 personen, hotels die 24u op 24 toegankelijk zijn en met een ontbijt ‘à volonté’. De Etap Hotels zijn gelegen bij de belangrijkste verkeersassen, bij luchthavens en steeds vaker ook in de stad. Ze bieden een zeer concurrentiële prijs-kwaliteitverhouding. Etap Hotel is met nagenoeg 400 hotels aanwezig in tien landen in Europa, en zet zijn missie van internationale groei onverminderd voort. RVH.

    www.etaphotel.com





    22-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kopjes josien

    Aerts presenteert kunstservies: wijsheid tot de laatste slok

    Josien zegt het met koppen

     

     

     

     

    De kleurrijke ontwerpen van kunstenares Josien Broeren prijken op een set glazen en kopjes met bijpassende schoteltjes. Josien zette niet alleen haar handtekening op haar eigen kunstwerken, maar ook onder een samenwerkingsverband met de Belgische firma Aerts, bekend van lifestyleconcept Salt & Pepper.

     

    Aerts haalt met Josien een nieuwe kunstenares in huis. Onder haar eigen label brengt de kunstenares vier kunstglazen en dito kopjes met schoteltjes op de markt. Voor Josien is het glas altijd halfvol, en dat is te zien in haar vrolijke, kleurrijke ontwerpen. Tijdens het drinken hebben de nieuwe Josienkopjes nog een extra verrassing in petto. Met elke slok komen dan woorden in zicht. Eenmaal leeg staat er een  poëtische tekst te lezen. Zo is het kopje leeg en tegelijk het gemoed vol. Een nieuwe manier om van koffie en thee te genieten. Deze kopjes vol wijsheid zijn per vier verpakt in een cadeaudoos in Josienstijl. Kunstig en kleurrijk, dus. 

     

    Dit is het eerste samenwerkingsverband tussen firma Aerts en Josien Broeren, en daar blijft het niet bij… Een tipje van de sluier: er wordt al gesproken over een totaal kunst-/lifestyleconcept. Alleen de naam is geen kunst. Dat wordt natuurlijk Josien Broeren lifestyleconcept.

    “Josien” kunstglazen en “wijze koppen” zijn vanaf eind september te koop in zaken in huishoudelijke artikelen en warenhuizen. RVH.

    Advies verkoopprijs: 6 kopjes en schoteltjes € 19,90 euro, 4 glazen € 9,90.

    www.aertsnv.be

    .







    22-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.transavia sneeuw

     

    transavia.com ook de komende winter vanaf Brussels Airport naar de sneeuw

     

     

     

    Dit winterseizoen vliegt Nederlands grootste low cost low fare luchtvaartmaatschappij transavia.com wederom vanuit België naar de sneeuw. Vluchten zijn dit jaar extra vroeg, vanaf heden, boekbaar via de website www.transavia.com.

     

    Vanaf vrijdag 18 december 2009 zal transavia.com op maandag, woensdag en vrijdag met een Boeing 737 weer naar het Oostenrijkse Innsbruck vliegen. Vanaf zaterdag 19 december vliegt de luchtvaartmaatschappij op dinsdag en zaterdag naar Salzburg. Het winterseizoen eindigt 31 maart 2010.

     

    transavia.com speelt deze winter vanuit diverse Europese markten met dit aanbod in op de toenemende vraag naar een flexibel vliegproduct naar de sneeuw, zoals shortbreak en langer verblijf. RVH.

     

     

     

    22-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    21-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.valrhona

    Valrhona : amer en elegant

     

     

     

     

    De hele geschiedenis van Valrhona kan samengevat worden in ‘ de zoektocht naar alleen het allerbeste’. Sinds de oprichting in 1922 schrijven de mannen en vrouwen van het bedrijf een lange geschiedenis over Smaak.

    Zij creëerden de Valrhona ‘succes story’ om de wereld kennis te laten maken met Grote Chocolade. Een gepassioneerde zoektocht naar een uitzonderlijke smaak, vanaf de bron ontwikkeld, uitgewerkt met de meest veeleisende kennis, bevestigd door de mooiste creaties en gestabiliseerd door een ontwikkeling van extreme kwaliteit op elk bedrijfsniveau.

     

    Oorspronkelijk was deze zoektocht van Valrhona naar alleen het allerbeste bedoeld voor vakmensen, zodat ze optimaal uitdrukking konden geven aan hun vaardigheden. Ambachtelijke vakmensen en restaurateurs vinden in deze grote chocolademaker de partner die het dichtst bij hun talent staat. Het is voor hen dat Valrhona dagelijks een assortiment van producten, voortgekomen uit deskundige research, en van exclusieve diensten verrijkt, om zo goed mogelijk aan hun verwachtingen tegemoet te komen.

     

    Valrhona wordt door de grootste vakmensen erkend als maker en expert van fijne cacao. Met dezelfde hoge eisen heeft het bedrijf de wereld van de fijnproevers veroverd, die unieke en heerlijke smaakindrukken kunnen ontdekken. De bevoorrechte relatie die Valrhona met liefhebbers van exclusieve en uitzonderlijke chocoladerepen onderhoudt, meer dan 12.OOO klanten in 60 landen, maakt het verschil. RVH.

     

     

     







    21-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.galler

    Galler: pocketbag

     

     

     

     

    Pure cacao, is onbetwistbaar het motto van deze chocolatier, die zorgt voor fijne, kwalitatieve Belgische chocoladeproducten.

     

    Galler streeft ernaar om de fijnproever op regelmatige tijdstippen met nieuwe smaken en producten te verrassen en dit op basis van research, waarbij de creatviteit meerrmaals voor onverwachte items zorgt. De mini-reepjes van 12 g verwennen andermaal de chocoladeliefhebber.

     

    Samengebracht in een unieke collectie van een zestal aroma’s, bevat de pocketbag maar liefst 15 minireepjes. De pocketbag zorgt voor gezelligheid, kan als cadeautip worden gebruikt, maar verenigt vooral fijne chocoladesmaken. In de pocketbag vindt de fijnproever o.m. reepjes met manon, witte praliné, zwarte praliné, melkpraliné, maar ook café liégeois en kokosnoot. Schitterende aroma’s die je zonder meer verwennen. RVH.

    21-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunparks: touist guide

    SUNPARKS LANCEERT DE TOURIST GUIDE VOOR MOOISTE PLEKJES IN DE REGIO EN BESTE TIPS OP GEBIED VAN CULTUUR, SHOPPEN EN GASTRONOMIE

     

     

     

     

    Denderen met een railbike over verlaten treinsporen in de Ardennen, dineren aan een riddertafel in Cochem of het uitproberen van cosmetische zalfjes en likeur op basis van paardenmelk in het Limburgse De Peel. Niet alleen in de parken, maar óók in de nabije omgeving van de parken van Sunparks is van alles te beleven. Om gasten zowel op locatie als online de weg te wijzen naar de mooiste plekjes in de regio én voor tips op het gebied van cultuur, gastronomie, shoppen en recreatie lanceerde Sunparks onlangs de Tourist Guide.

     

    Sunparks biedt allerlei mogelijkheden om de privacy en het comfort van een eigen vakantievilla - met tal van overdekte voorzieningen binnen handbereik, zoals het waterparadijs Aquafun - te combineren met de perfecte uitvalsbasis om de regio te verkennen. Zo beschikken gasten over allerlei mogelijkheden om zowel in de parken als in de nabije omgeving - ‘In the middle of everywhere’ - te recreëren. Een slogan die met een knipoog verwijst naar de centrale ligging van de parken.

     

    De Tourist Guide leidt de bezoeker aan de hand van icoontjes naar de leukste activiteiten, verrassende culturele bestemmingen en de beste plekken om te eten en te winkelen: van openingstijden tot de winkels waar je terecht kunt voor de leukste souvenirs. Via de Tourist Guide worden maar liefst 320 tips - verspreid over de acht parken in België, Nederland en Duitsland - aangeboden. RVH.

    www.sunparks.be/touristguide



    21-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    20-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.unieke collectie Le Creuset

    Unieke collectie stoof- en braadpannen : Le Creuset®

     

     

     

    Le Creuset zorgt sedert meerdere decennia voor een unieke en vooral kwalitatieve collectie stoof- en braadpannen. In de enorme fabriek in het Noordfranse Fresnoy le Grand, even buiten de bekende duivenstad Saint Quentin,  worden deze stoof- en braadpannen nog steeds op erg traditionele manier gemaakt al heeft her en der ook de moderne technologie zijn intrede gedaan.

     

    In de loop der jaren werden de collecties uitgebreid en aangepast en wordt nu ook rekening gehouden met de nieuwe sociale leeftrends zoals eenpersoonsgezinnen, outdoor cooking, edm.

    Op regelmatige tijdstippen worden geleide bezoeken in de fabriek georganiseerd waarbij de belangstellenden met het complete assortiment kunnen kennismaken, de fabriek kunnen bezoeken en op nauwelijks een armlengte van het kokende staal de nieuwe pannen kunnen bewonderen. Bezoekers kunnen echter ook hun kookkunst uittesten en dit aan de hand van diverse collectiestukken om nadien de zelf bereide maaltijd te degusteren. RVH.





    20-07-2009 om 21:12 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blanc japan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Blanc Japan

     

     

     

     

    Net als elders in Azië is het schoonheidsideaal in Japan, in tegenstelling tot de gebruinde teint bij ons, een zeer lichte, heldere teint. En wel zodanig, dat het Japanse woord – Bihaku – speciaal dit type porseleinen schoonheid aanduidt. In lang vervlogen tijden drong men zelfs aan op het nuttige van het poeder van parels.

    Tegenwoordig biedt de cosmetica aanzienlijk beter uitgedachte oplossingen om Bihaku te realiseren. En in deze tijd, waarin de zon ons bang maakt en een lichte teint weer is, vallen steeds meer westerse vrouwen voor de Bihaku. Annayake heeft nu een productlijn die u weer een stralende heldere rteint geeft: Blanc Japan.

     

    Het serum Eclaircissant Blanc Japan is één van de basisproducten van de aan de witte teint gewijde productlijn van Annayake. Het oefent een meervoudige controle uit op de vorming van melanine op alle niveaus van het productieproces. Subliem voor een stralende doorzichtige en zuivere helde teint.

     

    Parelvoile, het serum Eclaircissant Blanc Japan heeft net zo’n frisse en lichte doorschijnenende textuur als de dauw. Dit zachte, niet-plakkende product laat een hydraterende en verlichtende voile achter op de huid.

    Het serun Eclaircissant Blanc Japan kunt u dagelijks gebruiken, ’s ochtends voor uw dagcrème en ’s avonds voor uw nachtcrème. Geleidelijk aan wordt uw teint lichter en uw huid helder. RVH.

     

    20-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.messenblok op de catwalk

    Messenblok met kleurige streepjescode

    Gripi: aanrecht als catwalk

     

     

     

     

    Het is even wennen maar dit wordt het helemaal. Kleur in de keuken. Gripi speelt in op die tendens en zet een trendy messenblok neer als eyecatcher. Zwarte blokken, felle tintjes. Echte mode, maar de stiletto’s staan nu niet achter maar op het aanrecht.

     

    Gripi is even vrolijk als trendy en tegelijk reuze functioneel. Want de messen in het Gripi messenblok snijden alle groente, vlees, vis en brood moeiteloos. Origineel is de verwisselbare kleurstreep in het blok. Even ergonomisch als comfortabel is de zachte grip. Voorkomt rode striemen en geeft verhoogde grip om uitschieters te voorkomen.

     

    Blauwe maandag of groene week? Met Gripi kan het allemaal. Kleur is de trend. En Gripi heeft de vereiste streepjescode. Paars, groen, felrood en stijlvol zwart zijn de verwisselbare binnenstukken. In één keer meegeleverd. Zo past Gripi by Richardson Sheffield zich moeiteloos aan bij theedoeken en pannenlappen. En is ‘soft to handle’. Tenminste, dat geldt voor de handgrepen. Fijn om op te pakken en aan te voelen en zorgt zelfs bij nat gebruik voor een moeiteloze grip.

     

    De messenlijn is vaatwasmachinebestendig en bestaat uit een schilmes, vleesmes,  huishoudmes, koksmes en broodmes.  De lijn wordt aangevuld met vier scharen, in trendy kleuren en uitdagende modellen, elk geknipt voor een ander doel. RVH.

    Advies verkoopprijs: Gripi Messenblok € 159,00, Messenlijn vanaf € 14,00.







    20-07-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs