Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    16-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anne Marie Aucouturier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Anne-Marie Aucouturier: nieuwe Director of Sales & Marketing van Crowne Plaza Brussels City Centre – ‘Le Palace’.

     

     

     

     

     

    Crowne Plaza Brussels City Centre – ‘Le Palace’ aan het Brusselse Rogierplein heeft Anne-Marie Aucouturier benoemd tot Director of Sales & Marketing. Anne-Marie Aucouturier heeft het voorbije decennium een zeer ruime commerciële ervaring opgedaan in de deluxe hotellerie over de gehele wereld. De laatste twee jaar was Anne-Marie werkzaam bij Intercontinental Hotels Group - EMEA Global Sales Centre in Engeland en maakte zij zo kennis met het Crowne Plaza Brussels City Centre – ‘Le Palace’.

     

    ‘Wat mij zo aanspreekt bij het Crowne Plaza Brussels City Centre – ‘Le Palace’ is dat na de renovatiewerkzaamheden van de afgelopen 5 jaar en dankzij een verbeterd strategisch beleid het hotel  een zeer belangrijke plaats in de Brusselse en  internationale hotellerie terug heeft ingenomen. Zo verbeterde het fenomenaal het kamer- en vergaderproduct en kwam het  als eerste op de markt met een zintuigen prikkelend vergaderconcept ‘Balanced Senses®, for solid meeting results’. legt Anne-Marie uit. ‘Na 100 jaar kan het hotel nog steeds beschouwd worden als ‘young & beautiful’ en dat is wonderbaarlijk!  En dan te weten dat het daar niet bij gaat blijven...’

     

    Anne-Marie Aucouturier zal het salesteam bestaande uit: Andrea Kupper, Maarten Stevens, Claire de Tressan en Wencke Maria Schonheyder aansturen en is verantwoordelijk voor het bepalen en uitvoeren van de algehele sales & marketing strategie op korte en lange termijn. RVH.

    anne-marie.aucouturier@cpbxl.be

     

     

     

    16-03-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kinderen logeren gratis

     

     

    Kinderen logeren gratis in de Novotel-hotels in België

     

     

     

     

     

     

    Kinderen zijn het hele jaar welkom bij Novotel.

     

    Gedurende het hele jaar 2007 hebben de negen Novotel-hotels in België 39.827 kinderen verwelkomd, dat is zo’n 22% meer dan het vorige jaar.

     

    Deze families met kinderen of adolescenten komen van over de hele wereld, maar vooral uit Europa. Vooral de bestemmingen Brussel, Brugge, Gent en Antwerpen trokken hen aan. De families genoten van het familieaanbod van Novotel, een voordelige formule die al twintig jaar ongewijzigd is.

     

    Dankzij het aanbod Family&Novotel reizen ouders en grootouders tegen een bescheiden prijs in familieverband. Kinderen van 0 tot 16 jaar logeren gratis in een huiselijke en ruime kamer, die ontworpen is voor twee volwassenen en twee kinderen; bovendien krijgen ze gratis ontbijt.

     

    Maar dit aanbod – dat het hele jaar geldig is in alle hotels van het netwerk, zonder enige uitzondering – houdt nog veel meer in!

     

    Gedurende hun hele verblijf worden de kinderen door Novotel verwend: evenwichtig menu tegen een uitgekiende prijs, welkomstgeschenkje, voorzieningen voor de allerkleinsten, spelconsole voor de 7- tot 16-jarigen en volledig herziene speelruimte voor de 3- tot 8-jarigen.

    Kortom: dit aanbod maakt van Novotel hét familiehotel bij uitstek! RVH.

     

    16-03-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flagstoreship

     

    Van Bommel flagshipstore

     

     

     

     

     

    Van Bommel opende in Antwerpen, op een toplocatie, haar eerste flagshipstore. Op 120 vierkante meter wordt onder 6 meter hoge plafonds de complete Van Bommel, Floris van Bommel en Noble Blue collecties gepresenteerd. Voor het interieur tekende het deels Madrileense deels Antwerpse ontwerpbureau "Pure Sang". Pure Sang verzorgde in het  verleden krachtige interieur projecten van ambitieuze merken als Tommy Hillfiger, Bread & Butter, Hacket London en de drankmerken Martini Bar & Verso, Bacardi en Coca Cola.

     

    In 1734  startte de familie Van Bommel met de productie van handgemaakte kwaliteitsschoenen. Momenteel leidt de 9e generatie het familiebedrijf. De van vader op zoon overgedragen kennis wordt tot op de dag van vandaag toegepast bij de vervaardiging van de Van Bommel schoen. Sinds 1952 is Van Bommel in Nederland bij koninklijke beschikking hofleverancier.

     

    Met het in 1996 geïntroduceerde submerk ‘Floris van Bommel’ werd aansluiting gevonden bij een nieuwe jongere groep consumenten. ‘Floris van Bommel’ bleek een succes. In 2007 onderging het moedermerk ‘Van Bommel’ een re-styling, met een nieuw logo, nieuwe verpakking, nieuwe communicatie, en veel aandacht voor de collectie herbevestigde ‘Van Bommel’ zich als luxemerk van de 21e eeuw. De opening van de flagshipstore in Antwerpen is de grande finale van deze ingrijpende operatie.  

     

    Centraal element in de winkel is een in de ruimte zwevende zwarte box. Deze box, volledig omhuld met gecapitonneerd zwart leer, is bereikbaar via een wit metalen trap in het midden van de winkel. In de box worden op 20 vierkante meter wisselende collecties en limited editions gepresenteerd. Achter in de winkel accentueert een zes meter hoge melkglas witte spiegelwand het ruimtelijk effect. RVH.

    Van Bommel store Antwerpen - Huidevettersstraat 6-8 - 2000 Antwerpen





    16-03-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    15-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sa,ndra Otero
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Sandra Otero Fernandez

     

     

     

     

    Sandra Otero Fernandez werd benoemd tot Sales & Marketing Directeur in het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel.

     

    Sandra, geboren in België in 1977, begon haar professionele carrière in 2000 in Brussel bij het Hyat Hotel Barsey, het Regent Palace Hotel in Londen en het Royal Windsor Hotel in Brussel.

     

    In 2003 vervoegde ze de Rezidor Hotel Groep en begon ze in het Radisson SAS Royal Hotel  in Brussel als Sales Manager waar ze in 2004 opklom tot Assistant Director of Sales. Na een periode als interim Director of Sales & Marketing werd ze begin dit jaar benoemd tot Director of Sales & Marketing voor het Radisson SAS Royal Hotel waar ze de leiding heeft over een verkoopsploeg van 4 mensen.

     

    Sandra spreekt Frans, Spaans en Engels en behaalde een graduaatsdiploma aan ISALT en een licentie in Toerisme aan de ULB. RVH.

    www.radissonsas.com.

    15-03-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    14-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.All abroad

    “All aboard”

     

     

     

     

     

    Een eindeloze zee die de hemel aan de horizon kust, zon, zeilen die zich laten wiegen door de wind: als bij betovering geeft dit mooie stukje zomer ons energie en nieuwe levenskracht! Geox haalt uit dit decor de inspiratie voor zijn schoenen en kleding, ideaal voor heerlijke dagen van ontspanning op of aan het water, voor groot en klein.

     

    Vrouwen zullen geen weerstand kunnen bieden aan de teenslippers van melkwit leer, nog verfijnder door het riempje achter de enkel en twee gespjes aan de zijkant. Als bescherming tegen een fris briesje heeft Geox ook een heel modern champagnekleurig jack uit nylon en satijn. Met capuchon, ritssluiting en kleine zakken aan de voorkant: een enkel kledingstuk combineert comfort met vrouwelijkheid.

     

    Ook voor meisjes een volmaakte stijl van kleine matroosjes dankzij de verfijnde sandaaltjes uit glad kalfsleer, wit met aarbeikleurig vlechtwerk en margrieten met grote bloembladen op de wreef. Lekker casual als ze gecombineerd worden met het roodwit gestreept jersey jurkje met een leuke lus in de taille, een grote kangoeroezak op de buik en capuchon.

    Het schoeisel van Geox is voorzien van een uiterst lichte rubberzool die waterdicht is en ademt, terwijl de kleding is uitgerust met een gepatenteerd systeem voor transpiratieafvoer.

    Een ideale look dus voor alle vrouwen en meisjes die zich tenminste één dag een echte zeemeermin willen voelen. RVH.

     









    14-03-2008 om 09:03 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paashaas

    Paashaas verstopt 20000 paaseieren in Bruparck

    Paaseierenjacht in Brussels familiepark op zondag 23 en maandag 24 maart

     

     

     

    Het Brusselse familiepark Bruparck organiseert naar jaarlijkse gewoonte op paaszondag en paasmaandag haar populaire paaseierenjacht.  Alle kinderen tot en met 10 jaar mogen dan naar hartelust paaseitjes rapen in The Village. Voor haar paaseierenjacht werkt Bruparck samen met chocoladefabrikant Milka, die niet minder dan 20000 paaseieren laat aanrukken. Naast chocolade paaseieren geeft Bruparck ook een aantal "superpaaseieren" weg, met toegangstickets voor Océade en Mini-Europa en bioscooptickets van Kinepolis. Wie zijn mandje vol heeft kan handjes schudden met de paashaas of spelenderwijs leren tijdens één van de leuke paasworkshops. De paaseierenjacht vindt plaats tussen 13u30 en 16u30. Inschrijven kan via de website www.bruparck.com 

     

    De paasklokken zullen ook dit jaar Bruparck niet vergeten. Al meer dan tien jaar tovert Bruparck op paaszondag en paasmaandag het speelplein van The Village om tot een een van de meest geliefde plekjes van de paashaas. "Onze paaseierenjacht is ieder jaar een enorm succes", zegt Robert Van Lancker, Event & Marketing Manager van Bruparck. "Ook de huidige generatie kinderen vindt paaseieren rapen nog altijd even leuk als de generaties voor hen. Om de paaseierenjacht vlot te laten verlopen delen wij de kinderen per leeftijdscategorie in en in groepjes van maximum tien kinderen. Op die manier krijgt iedereen evenveel kans om zijn mandje te vullen met overheerlijke paaseitjes."

     

    Naast paaseieren rapen organiseert Bruparck een aantal leuke workshops, zoals paasklokjes beschilderen of paasmobieltjes maken. Wie er zelf wil uitzien als een paashaas kan langsgaan bij de grimeurs van Bruparck.

    De organisatie "Groene 4x4" bezorgt ook kinderen die in een rolstoel zitten een onvergetelijke Pasen, door hen een gratis ritje met koets en ezel doorheen het park aan te bieden.

     

    Een dagje Bruparck is steeds de moeite waard. Met Océade, Kinepolis, Mini-Europa en The Village heeft Bruparck alle troeven in huis om zowel bij zonnige als druilerige dagen haar bezoekers te entertainen.

    In The Village kan iedereen terecht voor een snelle snack, lekkere lunch of uitgebreid diner. Kinderen kunnen zich uitleven op de echte Venetiaanse paardenmolen en het gratis speelplein. 's Avonds is het aangenaam vertoeven in de vele sfeervolle etablissementen die The Village rijk is.

     

    Wat de weergoden ook in petto hebben, Bruparck is zonder meer de ideale bestemming voor een daguitstapje in het voorjaar. RVH.





    14-03-2008 om 09:01 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Christel Cabanier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Christel Cabanier alias Miss BLOOM en General Manager

     

     

     

     

     

    Hotel BLOOM!, het moderne hotel aan de Brusselse Koningsstraat staat sinds deze maand onder leiding van de dynamische en modieuze Christel Cabanier. Een schot in de roos voor Hotel BLOOM!

     

    Christel Cabanier (37) was de laatste 10 jaar met veel plezier werkzaam bij Park Plaza Astrid Antwerp in de functie van Operations Manager. Haar droom was echter een hotel te vinden dat volledig bij haar zou passen: vlot, modern, dynamisch, van deze tijd, vernieuwend en zelfs vooruitstrevend. Wat dat betreft hebben Hotel BLOOM! en Christel Cabanier elkaar echt gevonden.

     

    Christel is geboren en getogen in België en heeft de afgelopen jaren vooral in Antwerpen vertoefd. Over Brussel zegt zij: ‘Ik heb de laatste maanden veel tijd doorgebracht in Brussel om de laatste ‘trekpleisters’ van de stad beter te leren kennen. Ik ben absoluut verrast hoe modern en vooruitstrevend Brussel is geworden. Brussel bruist en met de komst van moderne hotels en restaurants kan het wedijveren met grote steden als Amsterdam, Parijs of Londen!’

     

    Naast het dagelijks beleid van het hotel zal Christel er ook voor zorgen dat Hotel BLOOM! de positie van ‘uniek, modern, vooruitstrevend, vernieuwend’ zal blijven behouden.  ‘Ik laat mij omringen door jonge en enthousiaste mensen, die zich als het ware ‘één voelen’  met Hotel BLOOM!  en die zin hebben in een moderne werkplek’ aldus Christel Cabanier alias Miss Bloom! Christel is ook te zien als jurylid in het programma ‘Mijn Restaurant’ bij VTM

     

    Hotel BLOOM! beschikt over 306 kamers en 12 frisse en praktische vergaderzalen. De kamers krijgen een muurbeschildering, gerealiseerd door jonge kunstenaars, studenten van de beste kunstscholen en academies in Europa. Momenteel telt Hotel BLOOM! al 150 kamers met een muurbeschildering. Iedere maand worden hier een 25tal aan toegevoegd. Volgens planning zullen alle 306 kamers tegen eind 2008 beschilderd zijn. RVH.

    www.hotelbloom.com

     

     

    14-03-2008 om 08:58 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.in sight micro
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    In-Sight Micro: het kleinste, slimste en simpelste optische systeem ter wereld.

     

                                                                           

     

                                                                               

     

    Klein. Slim. Simpel. Dat zijn de drie kenmerken van Cognex' nieuwe prestatie: het In-Sight Micro vision-systeem van de nieuwste generatie. In-Sight Micro is een compleet optisch systeem in een bijzonder kleine verpakking van slechts 30 mm x 30 mm x 60 mm. Samen met de nieuwe, intuïtieve EasyBuilder configuratiesoftware en de slimme VisionView operator interfaceweergave betekent In-Sight Micro een revolutie in de wijze waarop mensen beeld benaderen en gebruiken.

     

    "Het echt revolutionaire aan het In-Sight Micro vision-systeem is dat machine vision hiermee veel betaalbaarder en daardoor voor veel meer mensen toegankelijk wordt," zo zegt Justin Testa, de Senior Vice President van Cognex. "Zelfs gebruikers die hier geen ervaring hebben, kunnen deze toepassingen nu zonder problemen installeren en gebruiken."

     

    De In-Sight Micro is een compleet optisch systeem ter grootte van een remote-head camera en is daarom ideaal voor gebruik in zeer krappe ruimtes op robots, productielijnen en machines. De In-Sight Micro kan ook flexibel worden aangebracht dankzij een unieke, non-lineaire calibratietool. Hiermee kan de In-Sight Micro worden bevestigd onder een hoek van tot 45 graden, zodat hij ook voor moeilijk te bereiken applicaties kan worden gebruikt.

     

    Er zijn vijf nieuwe modellen van de In-Sight Micro beschikbaar in verschillende prijs-, prestatie- en resolutieklassen, waaronder een model met een resolutie van twee megapixels. In-Sight Micro bevat de Cognex vision tool library voor het breedste spectrum aan optische applicaties binnen de breedste waaier aan industriële toepassingen. RVH.

    www.cognex.com/micro

     

    14-03-2008 om 08:57 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nacht van de geschiedenis

    Nacht van de geschiedenis

     

     

     

     

    Dinsdag 18 maart organiseert het Davidsfonds de zesde Nacht van de Geschiedenis. Het thema van dit jaar is ‘Naar men zegt …’ en dat zet de mondelinge geschiedenis in de kijker.

    Geschiedenis is immers meer dan geschreven bronnen. Oude verhalen, legendes, spreekwoorden, straatnamen, verloren gewaande liederen, bedreigde dialecten, getuigenissen … behoren evenzeer tot ons erfgoed. Helaas is dit erfgoed vaak bedreigd.

    Davidsfondsafdelingen, heemkundige kringen, archieven, musea, scholen en andere organisaties steken met een gevarieerd programma, de handen uit de mouwen. Op dezelfde avond vindt ook de Nacht van de Historische film plaats. In alle Kinepolis –complexen van Vlaanderen en Brussel ontdekt u films die u meer vertellen over bekende of beruchte personen. Markante persoonlijkheden die onze geschiedenis mee hebben gekleurd. In totaal worden op 18 maart meer dan 220 historische activiteiten georganiseerd. RVH.

    www.davidsfonds.be/nacht

    14-03-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    13-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Crus van de Roussillon III

     

    Crus van de Roussillon: schatten van hun terroir…(III)

     

     

     

     

     

    Naast de Côtes du Roussillon Villages, behoren ook de wijnen Les Aspres tot de schatten van de uitzonderlijke wijnregio.

     

    Côtes du Roussillon Les Aspres

    Van een ongelooflijke diversiteit strekt Les Aspres zich uit over Vallespir, langsheen uitlopers van de Conflent en terrassen van de Riberal, de oevers van de Tech met zijn vele keien, van Banyuls-dels-Aspres tot aan de dicht begroeide toppen in de buurt van de Prieuré de Serrabona, passerend langs Thuir, hoofdstad van dit terroir, met op de achtergrond het silhouet van de Canigou.

     

    Deze regio, waarvan de wilde schoonheid vaak nog helemaal intact is, omvat tal van vestigen van de destijds machtige Orde van de Tempeliers. Als voormalig versterkte stad is Thuir het economisch centrum maar ook dat van de wijn, met twee musea die zowel het cultureel erfgoed als het natuurpatrimonium op een geanimeerde manier in de kijker plaatsen.

     

    Côtes du Roussillon Les Aspres, oftewel de benjamin van de Crus uit de Roussillon (uitsluitend rood), is de fiere vertegenwoordiger van een klei-leisteenhoudend en klei-grindhoudend terroir dat garant staat voor krachtige wijnen, maar van een onvergelijkbare finesse. Zoals alle Crus van de Roussillon zit het gemiddeld rendement erg laag, rond 33 hl/ha.

    Aanbod : Aspres (ã C. Geoffroy-Morel - CIVR) – Prieuré de Serrabone (ã M. Jauzac – CDT 66) – Sainte Colombe (ã Goyhenex - CIVR) Canigou vu de Ste Colombe (ã Goyhenex - CIVR) RVH.





    13-03-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekendje romantiek

     

     

     

    Weekendje Romantik kortbij

     

     

     

     

    Fans van Romantik Hotels en Restaurants International hebben weer wat te ontdekken. Landgoed Kasteel Daelenbroeck in Nederlands Limburg, Hostellerie La Feuille d’Or in Belgisch Limburg en, net over de Belgische grens in Frankrijk, Chateau de Cocove (bij Calais).

     

    Drie smaakvolle nieuwe Romantik-tips voor een korte trip. Elk adres heeft zijn eigen sfeer en charme. Dat geldt trouwens voor alle 200 leden van dit exclusieve samenwerkings-verband. Wat ze gemeen hebben is een persoonlijke service, gecombineerd met hedendaags comfort en een hoogwaardige keuken. Binnen is tafelen tot een attractie verheven, buiten lonken talrijke activiteiten.

    Van wandelen tot golfen en van het bezoeken van historische steden (Maaseik, Maastricht, ...) tot uitwaaien aan zee (Chateau de Cocove). Bij Romantik hotels is het een vanzelfsprekende zaak dat de gastheer of gastvrouw ideeën geeft voor een geslaagde uitstap. Zij kunnen daar rustig de tijd voor nemen omdat het aantal verblijfsgasten beperkt is. RVH.

    www.daelenbroeck.nl telt achttien ‘goed verzorgde’ kamers, www.lafeuilledor.be zes en www.chateaudecocove.com tweeëntwintig. Op deze websites staat een schat aan informatie. Ook over de verrassingen uit de keuken.

     www.romantikhotels.com

     

     

    12-03-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (1)
    11-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Crus van de Roussillon II

     

    Crus van de Roussillon: schatten van hun terroir…(II)

     

     

     

     

    Na de Côtes du Roussillon Villages Caramany en Latour de France, nu enige aandacht voor de Lesquerde en Tautavelwijnen.

     

     

    Côtes du Roussillon Villages Lesquerde

    Lesquerde wordt gelinkt aan ijzer met een ijzerhoudende rots temidden van het dorp, getuige ook zijn ijzermijnen die vorige eeuw werden ontgonnen. Vandaag is dit dorp in Haut-Fenouillèdes vooral gekend om zijn opmerkelijk terroir, waar tot groot geluk van veel fijnproevers ook truffels worden gekweekt.

     

    Wat wijnterroir betreft, buiten het feit dat dit het kleinste is van heel de Roussillon, is de Côtes du Roussillon Villages Lesquerde ongetwijfeld een van de meest originele: de hellingen zijn op basis van granietzand, die vermengd met ijzer en gipskristallen voor heel minerale, fruitige en florale wijnen zorgen: Lesquerde (ã Goyhenex - CIVR) – Arènes de granit

     

    Côtes du Roussillon Villages Tautavel

    Aan de voet van de Corbières, gedomineerd door de Torre del Far die de vlakte van de Roussillon beschermde, is Tautavel vandaag wereldwijd gekend voor zijn Caune de l’Arago, een prehistorische grot die de oudste bekend Europese man herbergde 450 000 jaar geleden.

    Wijnranken, witte kliffen, een verbluffend panorama op de Pyreneeën, de Corbières en zijn kastelen van de Katharen…

    Tautavel is naast zijn historische en prehistorische rijkdom ook dé streek voor buitenactiviteiten!

     

    De AOC Côtes du Roussillon Villages Tautavel omvat een kalk en klei-kalkhoudend terroir dat kracht en complexiteit biedt aan de wijn, steeds verfijnd en elegant: Vingrau (ã CIVR)  – Vigne en terrasse (ã Goyhenex - CIVR) – 029 (ã Goyhenex - CIVR)

     

    De CRV Caramany, Latour de France, Lesquerde en Tautavel zijn vooreerst Côtes du Roussillon Villages voor rode wijnen. Deze 4 terroirs onderscheiden zich door hun originaliteit, hun specifieke productie en opmerkelijke expressiviteit. De wijnen zijn traditioneel afkomstig van zeer oude wijnstokken carignan, grenache noir, lladoner pelut, maar ook syrah en mourvèdre. RVH.

     





    11-03-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fitness voor personeel

     

    Jarige Crowne Plaza Brussels City Centre trakteert.

     

     

     

    Het Crowne Plaza Brussels City Centre – ‘Le Palace’ aan het Rogierplein viert dit jaar haar 100jarig bestaan en trakteert het personeel op een fitness ruimte. De fitness werd op 27 februari officieel geopend door de heer Emile Dereymaeker, gedelegeerd bestuurder, en mevrouw Carine Verstraeten, algemeen secretaris van de Vereniging ter Bevordering en Promotie van Brussel 1886 vzw en verantwoordelijk voor de organisatie van de 20 km door Brussel.

     

    Op zondag 25 mei om 15u00 start  voor de 29ste keer de 20 km van Brussel vanaf de esplanade van het Jubelpark.  Dit jaar wordt het aantal deelnemers beperkt tot 25.000 om daarmee de kwaliteit van de wedloop te kunnen handhaven. Ook werd de vertrekzone hiervoor verbeterd. Deelnemers kunnen zich inschrijven van maandag tot en met vrijdag van 9u tot 18u bij het kantoor van de Vereniging ter Bevordering en Promotie van Brussel 1886 vzw of via de website www.20kmvanbrussel.be. 15€ inschrijfgeld.

     

    100 jaar Le Palace

    Om precies te zijn werd op 28 november 1908 de eerste steenlegging gedaan. Het hotel moest in 1910 af zijn vanwege de Wereldtentoonstelling in Brussel. Op 1 september 1910 opende ‘Hotel Palace’ als zeer luxueus hotel met ‘500 kamers, voorzien van badkamer, telephone met een buitenlijn vanaf 7,5 FB per kamer, ‘verlichting en bediening inbegrepen’, zoals terug te lezen is in een advertentie uit die tijd.

     

    Na 5 jaar intense renovatiewerkzaamheden heeft het hotel vandaag de dag de allure van een deluxe hotel teruggekregen en neemt het langzaam maar zeker de plaats weer in van een ‘Palace’ van toen.  Het hotel viert het 100 jarig bestaan met promoties en festiviteiten voor personeel, gasten en klanten. Een speciale blog werd ontwikkeld zodat men op de voet kan volgen wat maand per maand gepland staat.  RVH.

    http://blog.crowneplazabrussels.be

     

    Crowne Plaza Brussels City Centre – ‘Le Palace’ - Ginestestraat 3 - 1210 Brussel

    T : +32 (0)2 203 62 00

    info@cpbxl.be - www.crowneplazabrussels.com

     





    10-03-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geurende kaarsen

    Geurkaarsen geïnspireerd op de laatste lifestyletrends

     

     

     

     

     

     

    Met het nieuwe gamma geurkaarsen stemt Spaas zijn assortiment sfeervol af op de lifestyle en mode van vandaag. En of je nu voor een subtiele toets of uitgesproken aroma gaat, de nieuwe geurkaarsen van Spaas verwennen elke neus. Een vleugje regenwoud in de woonruimte, een verkoelende bries in de badkamer of een zoet fruitig accent in de tv-hoek. De vernieuwende geuren van Spaas, gebaseerd op de laatste lifestyletrends, gunnen jezelf en je interieur een extra dimensie.

     

    Het nieuwe geurgamma is innovatief op meerdere vlakken. Niet alleen werden er nieuwe geuren geselecteerd, de geurperformantie is ook verder geperfectioneerd.

    Binnen het verruimde geurgamma werd een nieuwe versie opgenomen van de succesvolle klassieker vanille: White Cake Vanille. Een geur die je doet dagdromen van bruine suiker en vanille, met een verfijnd citrusaccent en een zweem van zoete amandel. Ook in Berry Cocktail komt een zoete geur je tegemoet, maar dan met een exotisch tintje van rood fruit zoals veenbessen en frambozen. Voor een even energieke als exotische sfeer zorgt Tropical fruit, een zinnenprikkelende geur die verleidt als geen ander.

     

    Ronduit verfrissend is Fresh nature waarmee je ahw. een stukje regenwoud in huis haalt. Een fris, groen aroma met bamboetoets. Zorgt ook voor verkoeling binnenshuis: Waterflowers geïnspireerd op waterplanten. Dauwachtige, groene geuren en bergamot voeren de boventoon, met een subtiel parfum van waterlelie,  lotusbloemen en orchidee.

    Een karaktergeur apart is Exotic Wood, voor liefhebbers van een warme, krachtige en pittige geur. Deze specifieke mengeling van verschillende kruiden en houtsoorten resulteert in een rijke en weelderige essence, met o.m. kardemon, jasmijn, zwarte peper en sandelhout. RVH..

     









    10-03-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIVA baddesign
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Diva baddesign

     

     

     

     

    Chique kleuren en vormen, een rijkdom aan facetten alsmede eersteklas materialen verenigen zich tot het ‘Diva’-baddesign met veel glamour. Burgbad brengt nu de flair van de internationaal bekende badkamerlijn in de gastenbadkamer en laat ook daar dromen werkelijkheid worden - met een vaste stijl en op hoog kwaliteitsniveau.

    De ‘Diva’-inrichting voor de gastenbadkamer omvat een 830 mm hoge ovale spiegel met verlichting rondom en een wastafel uit mineraalgietsel met onderkast. De buitengewone oplossing wordt afgerond door een zeer decoratieve, 1.995 mm hoge en 530 mm brede hang-legkast. RVH.

    10-03-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biokatoen

    Innovaties

     

     

     

     

    Damart investeert voortdurend in onderzoek om technologisch geavanceerde producten te ontwikkelen die borg staan voor een permanent comfort. Climatyl en Océalis zijn al vaste waarden. Met de afslankende pantalon lanceert Damart een verrassende innovatie die bijdraagt tot een slanker silhouet … gewoon door de pantalon te dragen.

    Tegelijk sluit Damart zich aan bij de huidige trend om milieubewust te denken en pakt uit met een nieuwe vezel uit biokatoen. Comfort en welzijn staan op de eerste plaats maar ook aan de zorg voor het milieu wordt veel aandacht besteed. Door te kiezen voor zuiver biologisch katoen dat geteeld wordt zonder gebruik van insecticiden of pesticiden kan u zich voortaan ook kleden zonder schade te berokkenen aan het milieu. Dit biologisch katoen wordt met de hand geplukt en verder behandeld in gerecycleerd water zonder chloor. Deze natuurlijke vezel neemt het vocht van het lichaam op en voelt bijzonder zacht en soepel aan. RVH.







    10-03-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs