Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    14-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.azamara club
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Azamara Club Cruises duikt nog dieper in de bestemmingen

     

     

     

    Nog meer tijd om van de bestemmingen te genieten en extra meerdaagse bezoeken. Dat zijn de krachtlijnen van het vaarschema 2014 dat Azamara Club Cruises zopas heeft gepubliceerd. De vernieuwde boetiekschepen Azamara Journey en Azamara Quest stellen in 2014 72 nieuwe vaarroutes van 4 tot 17 nachten voor langs 240 fascinerende bestemmingen in 66 landen. Nog meer dan voorheen bezoeken de zusterschepen bijzondere bestemmingen die andere vaartuigen niet kunnen bereiken. 45 havens zijn volledig nieuw voor Azamara Club Cruises. Het betreft onder meer Langkawi in Maleisië, Maura in Brunei en het charmante eiland Vila do Abraao in Brazilië. De meeste vaarschema’s zijn bovendien zo ontworpen dat gasten perfect twee of meer opeenvolgende reizen kunnen boeken zonder ook maar één keer dezelfde haven aan te lopen.

     

    Azamara Journey bezoekt van januari tot april 2014 het Verre Oosten en vaart in mei via de Indische Oceaan en het Suezkanaal naar Europa voor haar zomerseizoen. Azamara Quest bezoekt in de winter de Caraïben en Centraal-Amerika en steekt in het voorjaar 2014 vanuit Miami de Atlantische Oceaan over naar Nice. De boetiekschepen bevaren tijdens hun zomerseizoen zowel de Middellandse, Adriatische, Egeïsche en Zwarte Zee in Zuid-Europa als de Noordzee en Baltische Zee in Noord-Europa. In november steekt de Azamara Journey vanuit Spanje via de Canarische Eilanden terug de Oceaan over richting Brazilië. Azamara Quest volgt de kruidenroute richting Verre Oosten en viert het nieuwe jaar in Hongkong.

     

    Azamara Journey en Azamara Quest bieden plaats aan 694 gasten. Fooien, frisdranken, thee en koffie alsook boetiekwijnen bij het middag- en avondmaal zijn in de prijs van de cruise inbegrepen. Alle afvaarten tot eind 2014 zijn vanaf heden te boeken in elk reiskantoor of via www.azamaraclubcruises.be

     

     

     

    14-10-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wolfgang Neuman
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Rezidor benoemt Wolfgang Neumann tot president

     

     

     

    De Rezidor Hotel Group maakt de benoeming bekend van Wolfgang M. Neumann als nieuwe president-directeur en bestuursvoorzitter. Neumann zal deze functie vanaf 1 januari 2013 op zich nemen. Neumann vervult op dit moment de functie van Executive Vice President & Chief Operating Officer bij Rezidor. Hij volgt hiermee Kurt

    Ritter op, die sinds 1989 de president-directeur en bestuursvoorzitter is en aan het eind van dit jaar met pensioen gaat.

     

    “We zijn blij u te kunnen melden dat Wolfgang M. Neumann onze nieuwe president-directeur en bestuursvoorzitter wordt. Neumann heeft een uitgebreide internationale ervaring in de hotelbranche en zal de sterke punten van Rezidor verder uit kunnen bouwen. Rezidor is dankzij zijn voortdurende focus op omzet en winstgevende groei, toonaangevend in de hotelbranche en een zeer waardevol onderdeel van de Carlson

    Rezidor Hotel Group” aldus Trudy Rautio, voorzitter van de raad van bestuur van Rezidor en president-directeur en bestuursvoorzitter van Carlson.

     

    “Kurt Ritter is één van de belangrijkste personen binnen de hotelbranche." voegt Rautio toe. We zijn hem dankbaar voor de leidende rol die hij ruim twee decennia heeft gespeeld in de groei van Rezidor, nu één van de snelstgroeiende hotelconcerns. Recentelijk heeft hij een belangrijke rol gespeeld bij de integratie van de Carlson Rezidor Hotel Group, die daarmee een van de grootste en meest dynamische hotelgroepen ter wereld is geworden”. Rautio voegt toe dat Ritter nog wel actief blijft als haar belangrijkste strategisch adviseur.

     

    Kurt Ritter (65) is een van de langstzittende bestuursvoorzitters in de hospitalitybranche. Onder zijn leiding is Rezidor uitgegroeid tot een bedrijf met meer dan 430 hotels met 95.000 hotelkamers in gebruik of in ontwikkeling, verspreid over 70 landen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Terwijl hij deze wijziging aankondigde, zei Ritter: “Ik heb het geluk gehad mijn droom te kunnen waarmaken. Ik heb altijd al in de hotelbranche willen werken en kan terugkijken op ruim 35 fantastische jaren. Ik heb inspirerende mensen ontmoet, spannende contracten uitonderhandeld en altijd met veel plezier in de hospitalitybranche gewerkt.”

     

    Ritter werd in 1947 geboren in het hotel van zijn ouders in Zwitserland. Hij is afgestudeerd aan de prestigieuze École Hôtelière in Lausanne. Als hoogtepunten van zijn carrière kunnen zeker genoemd worden de master franchiseovereenkomst met Carlson om in 1994 Radisson SAS te creëren en de overeenkomst met Carlson in 2002 om ook Country Inns & Suites, Park Inn en Regent te gaan ontwikkelen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. In 2005 ondertekende Ritter een wereldwijde licentieovereenkomst met Missoni om het lifestyle-merk Hotel Missoni te ontwikkelen en uit te rollen. In 2006 was hij verantwoordelijk voor de beursintroductie van Rezidor op de Stockholm Stock Exchange. En in september 2012 ondertekende Ritter een strategische alliantieovereenkomst met Regent Hotels & Resorts (RHR) om opnieuw toegang te krijgen tot het luxe segment en om Regent hotels te beheren in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (RHR had het merk en de bedrijven in 2010 van Carlson en Rezidor aangekocht).

    Wolfgang M. Neumann werkt sinds mei 2011 bij Rezidor. Terwijl hij zich voorbereidt op zijn functie als president-directeur en bestuursvoorzitter zegt hij: “Het is voor mij een grote eer om Kurt Ritter op te mogen volgen en ik kijk er naar uit om leiding te geven aan Rezidor en aan onze ambitieuze Route 2015-strategie. Onze focus blijft gericht op de wensen van onze gasten, eigenaren en aandeelhouders en als team bouwen we verder aan de unieke cultuur van dit dynamische bedrijf.”

     

    Route 2015 is een uitgebreid programma dat in december vorig jaar van start is gegaan en waarmee Rezidor streeft de EBITDA-marge (de bedrijfskasstroom) te verhogen met 6 tot 8 procent in het jaar 2015. Binnen deze strategie is een belangrijke rol weggelegd voor het genereren van omzet, onder meer door wereldwijde strategische partnerschapactiviteiten met Carlson, kostenbesparende initiatieven, versnelde assetmanagementprogramma's en verdere groei van het fee-based hotelportfolio, met een focus op nieuwe en opkomende markten zoals Rusland/GOS en Afrika.

    www.rezidor.com

     

     

    12-10-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pegasse

    Premium touroperator Pegase lanceert nieuwe bestemmingen voor de winter

     

     

     

    Van Dubai, de Verenigde Arabische Emiraten en Rio de Janeiro tot Nice, Antwerpen, Keulen en Brugge. Premium touroperator Pegase draagt voor de komende winter service en flexibiliteit meer dan ooit hoog in het vaandel, dat is meteen duidelijk als men er de nieuwe winterreisboeken voor Vliegvakanties en Citytrips op naslaat. 

    De nieuwe Airport Service, de samenwerking met Condor voor langefstandsvluchten en de lancering van nieuwe bestemmingen als Dubai, de Verenigde Arabische Emiraten en Rio de Janeiro passen ook perfect in het plaatje. Het Pegase winteraanbod is overigens integraal beschikbaar op de vernieuwde website:  www.pegase.be.

     

    Premium touroperator Pegase maakt meer dan ooit werk van de service die de klanten krijgen! Pegase klanten worden in de watten gelegd van zodra ze thuis de deur achter zich dicht trekken. Voor een belangrijke selectie van hotels krijgt men vanaf deze winter immers de gratis Pegase Airport Service aangeboden: Pegase komt de klant thuis per luxewagen ophalen en brengt hem naar de luchthaven in alle comfort. Wie liever toch zelf naar de luchthaven rijdt, kan rekenen op gratis parking en een valet die de auto parkeert. 

    Op Brussels Airport schuift men als Pegase klant meteen door de Fast Lane om dan nog even voor vertrek te verpozen in de Airport Lounge, weg van alle drukte. Eenmaal op de vakantiebestemming is dan weer een directe transfer van en naar het hotel een Pegase-zekerheid.  Ook het uitkiezen van dat hotel wordt bepaald ‘convenient’ met de introductie van een zeer handige Pegase zoektabel vooraan in de reisboeken, waarin gebruik gemaakt wordt van 16 unieke labels. 

     

    Ook de focus op ‘beleving’ is toegenomen: rondreizen en ‘bijzondere ervaringen’ doorspekken het aanbod. Van een excursie naar een schitterende bergrefuge in de Atlas, over ballonvaarten boven Luxor en sterrenkijken in de Sossuvlei tot blauwe vinvissen spotten in Sri Lanka en van Cusco naar de Machu Picchu sporen met de glamoureuze Hiram Bingham trein: met Pegase kan het allemaal, én in stijl!

     

    De touroperator brengt de klant komende winter overigens uitsluitend met lijnvluchten naar z’n exotische bestemming. Dat biedt het comfort van een uitgebreid en flexibel aanbod en garandeert de nodige stiptheid en service aan boord!

     

    Er worden 10 exotische bestemmingen aangeboden i.s.m. het gerenommeerde Condor. Deze winter breid Pegase het aantal vluchten per week per bestemming aanzienlijk uit. De klant geniet zo van de absolute vrijheid om zijn vakantieduur zelf te bepalen. Ook de gunstige vluchturen zijn daarbij een grote troef! Dankzij een vertrek vanuit Brussel naar Frankfurt kan de Pegase klant nu gewoon 1 u voor afreis inchecken ipv de gebruikelijke 3 u vooraf bij langeafstandsvluchten en met de rechtstreekse doorvlucht vanuit Frankfurt verliest men niet langer tijd met een tussenstop in de Caraïben. De samenwerking met Condor garandeert Pegase klanten ook een echte Premium Class en een échte Business class! Wie frequent reist zal bovendien verheugd zijn te horen dat men ook Miles&More punten spaart wanneer men met Pegase en Condor reist!

     

    Nieuw: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai & Rio de Janeiro

    Om Abu Dhabi en Dubai kan men niet meer heen! Vanaf deze winter maken de mini-staatjes aan de Perzische Golf ook integraal deel uit van het Pegase aanbod. De premium touroperator koos een aantal 5 tot 5 ½ sterren tophotels uit, het een nog aantrekkelijker dan het andere!

    Voor wie op een week tijd en geheel in stijl de 2 belangrijkste emiraten, Abu Dhabi en Dubai wil zien en ook een stukje Oman wil proeven, is de rondreis met eigen privé chauffeur van touroperator Pegase een perfecte formule. Ook nieuw in het aanbod is het bruisende Rio de Janeiro dat de premium touroperator ook voorstelt in een combinatiereis met Angra dos Reis, waar de natuur ronduit overweldigend is.

    4 Dagen in het Sofitel Rio de Janeiro, van waaruit men alle hoogtepunten van de stad gaat ontdekken om dan ’s avonds na te genieten op het strand van Copacabana vlak aan het hotel, worden aangevuld met een week genieten in  het Pestana Angra Beach Resort. De 3 uur durende trip daarheen voert langsheen een van de mooiste snelwegen ter wereld en is een belevenis op zich omdat men haast constant de kust volgt. Daarna is het puur tot rust komen en genieten van de Braziliaanse Costa Verde en het comfort van de ruime Pegase bungalows.

     

    In het nieuwe Pegase reisboek voor Citytrips worden 4 nieuwe bestemmingen geïntroduceerd: Nice, Keulen, Antwerpen en Brugge. En omdat ‘luxe’ tegenwoordig niet meer voor iedereen dezelfde invulling heeft, ging de touroperator ook voor z’n stedenaanbod verder op zoek naar een zeer divers hotelaanbod. Zo kan men als klant opteren voor de klassieke luxe van bijvoorbeeld een Excelsior Ernst hotel in Keulen als voor de stijlvolle charme van een Riad Kaïss in Marrakech tot het genieten van de bijzondere architecturale en conceptuele invulling van een heel hip en trendy hotel zoals de HI Eco Spa en Beach in Nice.

         

    Heel apart inderdaad dat HI Hotel met z’n HI Beach club in Nice. Mattali Crasset stond in voor de hele inkleding en dacht meer dan actief mee over de invulling van wat een ‘nieuw’ hotel kan/moet zijn. Klanten logeren er in heel aparte kamers en krijgen een bio buffet als ontbijt aangeboden. 

    Nice is voor een korte citytrip ook erg makkelijk bereikbaar want Pegase werkt samen met SN Brussels Airlines en die hebben 4 rechtstreekse vluchten per dag naar Nice.

     

     

     

     

    12-10-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dreamcar

    28e DREAMCAR INTERNATIONAL, DE GROOTSTE OLDTIMERBEURS VAN BELGIË

     

     

    Rolls Royce, Ferrari, Porsche: deze droomwagens zullen er natuurlijk zijn op Dreamcar International in Mechelen op 20 en 21 oktober. Maar ook de de Fiat, de Trabant en dergelijke die een haalbare droom voor velen vertegenwoordigen. Dreamcar International is dit jaar aan zijn 28e editie toe. Let wel: dit jaar is de oldtimerbeurs naar het najaar verhuisd naar oktober in plaats van het voorjaar.

     

    Afgelopen jaar won de Fiat Club Belgio de Dreamcar Trophy. Dit is een voorbeeld van de heel eigen aantrekkingskracht van de oldtimerbeurs Dreamcar International. Dank zij de inzet van vele oldtimerclubs wordt gezorgd voor een aantrekkelijke show. Zowel kenners als gewone bezoekers komen aldus aan hun trekken. Daarnaast vindt u er ook alles wat u op een oldtimerbeurs mag verwachten: autokunst, onderdelen, boeken, tijdschriften en andere documentatie. Maar ook speciale stands voor het restaureren van auto's zonder de z.g. automobilia te vergeten. Niet alleen personenwagens komen aan bod, er is ook aandacht aan vrachtwagens, landbouw en militaire voertuigen uit een eeuw autogeschiedenis. De Belgische auto uit de jaren 30 wordt niet vergeten.

    Een aantal thema’s voor deze 28e editie: 40 jaar Fiat X 1/9, 20 jaar Alfa Romeo Club

    Quadrifoglio …

     

    De 28e editie van Dreamcar International vindt plaats op zaterdag 20 en zondag 21 oktober 2012 in de Nekkerhal te Mechelen, telkens van 9u30 tot 18u00.

    Info tel. 059/70 28 14, www.oldtimerdreamcar.com

     

     

     

    11-10-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.p&v premium Spanje

    Binnenkort ... Allerheiligen...

    Tijd om van een zonniger klimaat te genieten!

    met Pierre & Vacances premium in Spanje!

     

     

     

    Voordat u wordt geconfronteerd met winterse temperaturen, waarom niet naar een premium bestemming in het zonnige Spanje gaan? Premium is het hogere klasse-label van de Groep Pierre & Vacances. Dit label staat voor authenticiteit, zin voor detail, onberispelijke service en het ultieme welzijn.

     

    Altea Hills, bevindt zich op een heuvel boven de baai, in de regio van Valencia (Costa Blanca). Met  een typisch mediterrane architectuur en haar warme kleuren, biedt het 4 sterren-hotel en de appartementen, u kalmte, wellust en ontspanning. Somminge kamers en appartementen beschikken over een privéjacuzzi op het terras en bieden een weergaloos zeezicht.

     

    Altea Hills heeft 4 openluchtzwembaden, 1 overdekt verwarmd zwembad, een spa van 800m2, een fitness-zaal, squashvelden, paddle terreinen en tennis. Voor wie echt van sensatie houdt zijn er à la carte activiteiten: catamaran, jetski, kajakken, karting, zeilen, duiken met flessen.

     

    In het complex vindt u gezellige restaurants met mediterraans zicht, een lounge- of snackbar om de kleine honger te stillen aan de rand van het zwembad, of tussen twee activiteiten door. Ontbijt, diner of half pension: iedere vakantieganger heeft de mogelijkheid om de formule te kiezen die het best bij zijn of haar vakantiegevoel past!

    Vanuit Altea Hills worden er diverse excursies georganiseerd. Zo is er bijvoorbeeld de mogelijkheid om het Tabarca-eiland met de boot te ontdekken, om naar een aquapark te gaan, of deel te nemen aan lokale feesten.

    De Groep Pierre & Vacances Center Parcs telt 29 bestemmingen op het Iberisch schiereiland, vanaf de Franse grens tot de Canarische eilanden.

    www.pierreetvacances.be - België 070 246 100 (0,15€/min)

     

    09-10-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Adagio aparthotel

    Adagio City Aparthotel

     

     

    > Adagio Access Brussels Europe

     

    DE EERSTE ADAGIO ACCESS IN BRUSSEL
    OPENT  ZIJN DEUREN

     

     


    Met de opening van het nieuwe ‘aparthotel’ in de Brusselse Europese wijk, bevestigt Europees marktleider Adagio City Aparthotel zijn ambitie om de accommodatie van het type Adagio Access verder uit te breiden in Europa.

    Adagio City Aparthotel staat voor een uitgebreid aanbod logeermogelijkheden, met twee types accommodatie: Adagio en Adagio Access. Adagio City Aparthotel is Europees leider op het vlak van aparthotels en wil tegen 2016 haar aanbod zo goed als verdubbelen, met 150 aparthotels in 12 verschillende landen.

     

     

    Adagio Access vormt het goedkopere accommodatietype van Adagio City Aparthotel. De Adagio Access ‘aparthotels’ bevinden zich in de centra van Franse provinciesteden en in de rand van grote Europese steden, en richten zich tot een publiek dat op zoek is naar de beste prijs-kwaliteitverhouding met een maximum aan autonomie. Het innoverende concept van de ‘aparthotels’ is zowel geschikt voor zakenreizen (budgetvriendelijke logeermogelijkheden) als voor citytrips.

     

     

    Het ‘aparthotel’ telt 110 volledig nieuwe appartementen, zo ingericht dat men er zich meteen thuis gaat voelen. De studio’s bieden plaats aan 2 tot 4 personen. Ze beantwoorden aan alle essentiële eisen op het vlak van comfort en zijn voorzien van één- of tweepersoonsbedden, een flatscreen-tv met internationale zenders, een volledig ingerichte keuken (koelkast, grill en magnetron, kookfornuis, vaatwerk en koffiezetapparaat), een badkamer met bad of douche en een bureau.

     

    Bovendien beschikken alle appartementen en gemeenschappelijke ruimtes over een gratis snelle wifi-verbinding. Bezoekers van het ‘aparthotel’ kunnen 7 dagen per week en 24 u per dag terecht bij de receptie voor inlichtingen, dan wel om in te checken. Schoonmaken gebeurt dagelijks (bij een verblijf tot 3 nachten) of wekelijks (vanaf 4 nachten). Optionele diensten volledig en evenwichtig ontbijtbuffet en wasserij en stomerij.

    In de huidige economische situatie is het voor veel klanten belangrijk een budgetvriendelijke oplossing te vinden, zonder aan gebruiksgemak of comfort te moeten inboeten. Zelfs met een dagelijks bezoek aan het restaurant, is een ‘aparthotel’ tot 40 % goedkoper dan een gewoon hotel.

     

    Deze tweede vestiging van Adagio City Aparthotel bevindt zich in het hart van de Europese wijk van de Belgische hoofdstad. Met in de directe omgeving enerzijds het Warandepark en de Europese instellingen en anderzijds het station Brussel-Luxemburg, de Zavel en de Musea, geniet het eerste Adagio Access hotel in de stad van een bevoorrechte ligging, zowel voor professionele verplaatsingen als voor culturele uitstapjes.

     

     

    Bij Adagio City Aparthotel wordt een verblijf goedkoper naarmate het langer duurt. Vanaf 4 nachten ligt het tarief 20 % lager ten opzichte van een verblijf van 1 tot 3 nachten. Hoe langer men blijft, hoe groter de kortingen.

     

     

     





    09-10-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs