Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    12-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson Blu 1835 Cannes

    Rezidor kondigt de opening aan van het Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso in Cannes

     

     

     

    De Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, kondigt de opening aan van het Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso in Cannes in Frankrijk. Het vroegere 1835 White Palm Hotel, met zijn 134 kamers, verandert half december zijn naam in Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso.

     

    « Wij zijn zeer blij een nieuw hoge gamma hotel te openen in Zuid-Frankrijk en onze positie te versterken aan de Azurenkust », zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor. Rezidor heeft reeds hotels in het centrum van Nice en Marseille en deze overname  brengt het totaal aantal Rezidor hotels, in beheer of onder ontwikkeling op de Franse markt op 28.

     

    «De ondernemingsgeest van Rezidor zal ervoor zorgen dat de waarde van het hotel en zijn uitzonderlijke spa, Les Thermes Marins de Cannes ten volle tot hun recht zullen komen,», voegt Nathalie Esclapez, eigenaar van het hotel hieraan toe. Nathalie Esclapez wordt erkend als zeer bekwaam in de hotelwereld, onlangs nog kreeg ze een onderscheiding, de Franse Zilveren Medaille voor het Toerisme, en werd ze verkozen tot Manager van het Jaar 2010 door de Franse groep Nice-Matin.

     

    Het Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso geniet van een uitzonderlijke locatie : aan de rand van het oude en pittoreske deel van Cannes, Le Suquet, uitkijkend over de haven en recht tegenover het strand. La Croisette, de beroemde boulevard in Cannes, bekend om zijn luxeboetieks, bars en trendy restaurants, en de promenade omzoomd met palmbomen langsheen het strand en de zee, liggen vlakbij. Het legendarische Palais des Festivals et des Congrès, op slechts 800 meter van het hotel, ontvangt met zijn 35.000 m² de belangrijkste evenementen in Cannes, waaronder elk jaar het Festival van Cannes. En voor diegenen die hun kans willen wagen, zijn de drie casino’s van Cannes gemakkelijk bereikbaar vanuit het hotel.

     

    Het hotel werd in 2009 gerenoveerd door de vermaarde interieurarchitecten Marc Hertrich en Nicolas Adnet. Het hotel biedt 134 elegante kamers, 6 salons voor seminaries en 3 restaurants. « Le 360 », op het dakterras van het hotel, biedt zoals zijn naam het zegt, een adembenemend 360° zicht op Cannes, de zee en de haven. De bijhorende bar is een bekende pleisterplaats voor de lokale inwoners van Cannes, een onwaarschijnlijk goed adres voor chique feesten en exclusieve evenementen. « Le Bio », gelegen in de spa, stelt een gezonde keuken en het « Bento Box » concept voor. En voor diegenen met een kleine honger, is er de « 30° Celsius » op het gelijkvloers.

     

    Belangrijke meerwaarde voor het hotel is het spa en Thalasso centrum, Les Thermes Marins de Cannes, waar lichaam en geest zich kunnen herbronnen dankzij de krachten van algen en zeezout. Een referentie in de streek  - Het 2.700 m² centrum is een staaltje van uniek design en ultramoderne installaties met 46 verzorgingskamers, een fitnessruimte, ; binnen en buitenzwembaden, hammam, sauna, Romeinse baden, en tegenstroombaden. RVH.

    www.rezidor.com





    12-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais & Châteaux: Benelux filiaal
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Relais & Châteaux opent een Benelux-filiaal in Brussel

     

     

     

     

    De prestigieuze vereniging Relais & Châteaux opent een nieuw filiaal in Brussel, aan de al even prestigieuze Louizalaan. Dit kantoor gaat de promotie verzorgen van zowel het merk Relais & Châteaux in de Benelux als van de 10 aangesloten etablissementen in België, Nederland en Luxemburg.

     

    Deze nieuwe vestiging komt onder leiding te staan van Isabelle Durighello, een Française die Relais & Châteaux door en door kent.

    Na haar studie aan de hotelschool St Quentin in Yvelines (Frankrijk) trad Isabelle Durighello in 1991 in dienst bij Relais & Châteaux, waar ze in de loop der jaren op het hoofdkantoor diverse functies heeft bekleed op het gebied van communicatie, promotie en evenementenorganisatie. Sinds 2007 was ze actief als internationaal promotiemanager.

     

    “Wij hebben oog voor talent en bieden iedereen de kans om te groeien in onze organisatie. Isabelle Durighello werkt al 19 jaar bij Relais & Châteaux en heeft in die tijd een indrukwekkende carrière opgebouwd. Met haar ervaring als internationaal promotiemanager is zij de aangewezen persoon om ons nieuwe Benelux-filiaal onder haar hoede te nemen,” aldus Jacques-Olivier Chauvin, algemeen directeur van Relais & Châteaux.

     

    Relais & Châteaux bestaat uit zo’n 500 weergaloze charmehotels en gastronomische restaurants in 60 landen. Sinds de oprichting in 1954 streeft deze Franse organisatie ernaar wereldwijd een unieke vorm van vrijetijdsbesteding aan te bieden door vooraanstaande etablissementen van topformaat te selecteren. RVH.

    Inlichtingen en reserveringen: gratis nummer  00 800 2000 00 02

    www.relaischateaux.com

    Relais & Châteaux Benelux: Louizalaan 65 – B 1050 Brussel

    11-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Formule 1 Zeebrugge

    Hotel Formule 1 Zeebrugge stapt uit Formule 1-keten

     

     

     

    Accor Belux bevestigt de sluiting van het Formule 1hotel in Zeebrugge, gelegen aan de Koggenstraat 7.

     

    De vestiging voldoet niet meer aan de huidige eisen van haar klanten, noch aan de rentabiliteitscriteria van de Groep, waardoor het beslist werd om de activiteiten te stoppen. Het gebouw wordt te koop gezet.

     

    De Groep garandeert haar aanwezigheid in de regio van Brugge dankzij Etap Hotel Brugge Centrum, een economisch zeer aantrekkelijk product dat in mei 2010 werd geopend. Deze vestiging biedt 184 designkamers voor één, twee of drie personen met douche en privétoilet én een 24u/24u service vanaf 42 € per nacht ( Tarief geldig voor elke reservatie minimum 30 dagen voor aankomst).

    Accor Belux is aanwezig in 18 steden met 56 hotels van 9 verschillende merken.

     

    Accor, wereldwijde hotelexploitant en leader in Europa, is aanwezig in 90 landen met 4100 hotels en bijna 500.000 kamers. Ze beschikt over een grote merkenportefeuille met Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons, Etap Hotel, Formule 1, hotel F1 en Motel 6, alsook aanverwante activiteiten Thalassa sea&spa en Lenôtre. Accor biedt een uitgebreid hotelassortiment aan, van luxe tot budgetvriendelijk. Al 45 jaar, is de Groep met 145.000 medewerkers ten dienste van haar klanten en partners dankzij haar know-how en ervaring. RVH.

     

    10-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Exclusive Kerst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    VALRHONA, een Exclusieve Kerst…

     

     

     

    Valrhona geeft voorrang aan alleen het allerbeste, werkt met de beste chocolade en houdt een unieke traditionele vakkennis in stand om de heerlijkste smaakindrukken te bieden.

     

    Uitzonderlijke momenten delen, dat is de uitnodiging van de chocolaterie in Tain L’Hermitage voor het einde van dit jaar, met de creatie van een koffertje met 16 truffels van pure chocolade. Dit koffertje is in beperkte oplage verkrijgbaar voor de Kerst.

    Een uniek, traditioneel recept gemaakt van een ganache met heerlijk zachte, smeltende room en noten van vruchtenchocolade, in een nieuw jasje gestoken door de experts van de Grote Chocolade.

    Bij Valrhona wordt het originele truffelrecept gemaakt van Grand Cru Caraïbe (66% cacao), het resultaat van een selectie en combinatie van de fijnste cacaosoorten.

    Thans verkrijgbaar! RVH.

    10-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar

    Europcar lanceert nieuwe website

     

     

     

    Europcar België, marktleider in de verhuur van personen-, bestel- en vrachtwagens, kondigt de lancering aan van een nieuwe en meer gebruiksvriendelijke website, www.europcar.be, die het reserveringscomfort van de klanten moet verbeteren.

     

    Europcar werkte samen met het Londense bedrijf Fortune Cookie – zijn e-commerceagentschap sinds 2008 – om een website te ontwikkelen die aan de verwachtingen van zijn klanten beantwoordt. Die vragen vooral een eenvoudigere manier om te reserveren en duidelijke informatie over de producten en diensten van Europcar.

     

    “Met deze website willen we de gebruikers helpen om snel de beste keuze te maken met behulp van een maximum aan informatie, of het nu gaat over de plaats van oppikken en terugbrengen van het voertuig of over de mogelijke opties,” verklaart Didier Fenix, Algemeen Directeur van Europcar België.

    Deze nieuwe versie is gemakkelijker in gebruik en omvat de laatste technologische snufjes. Zo wordt de website automatisch afgestemd op de noden van de klant doordat de gegevens van vorige bezoeken worden opgeslagen. Op de homepage zijn dan ook enkel die zaken te zien die de klant het meest heeft aangeklikt.

     

    De website biedt een eenvoudige en snelle reserveringsprocedure aan in drie stappen, met de hulp van innovatieve kaarten en een voorspellende zoekfunctie, waarmee de gebruikers moeiteloos hun huurlocatie kunnen vinden. Als zij een huurkantoor willen opzoeken, volstaat het drie letters in te tikken om een lijst van mogelijke locaties te doen verschijnen. De nieuwe website bevat ook een interactieve Google Map-functie, waarmee de klanten snel het dichtstbijzijnde Europcar-huurkantoor kunnen vinden en de reisroute tot hun bestemming kunnen berekenen.

     

    De informatie over de wagens wordt op een duidelijke en aantrekkelijke manier weergegeven en de verschillende tariefmogelijkheden zijn talrijk en flexibel. Meer gedetailleerde informatie over het voertuig krijgt de bezoeker in een pop-up-venster, waarbij de oorspronkelijke pagina zichtbaar blijft. Ter gelegenheid van zijn lancering organiseert de nieuwe website www.europcar.be een grote wedstrijd voor de internetgebruikers, met ecologische stages in het vooruitzicht. Dit is het zoveelste een initiatief van de groep in het belang van het milieu. RVH.

     

     

     

    09-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Glacisse
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    GLACISSE, heilzame schoonheid

    Beautyproducten van ZuidTirools gletsjerijs

     

     

     

    De Italiaanse Dolomieten werden niet alleen omwille van hun adembenemende schoonheid door UNESCO als Werelderfgoed uitgeroepen, maar ook voor hun bijzondere bodemsamenstelling van eeuwenoude koraalriffen, verschoven tektonische platen en zuiver gletsjerijs.

     

    Het is onder die dikke massa van helder ijs dat zich elke zomer het fijnste gletsjerzand openbaart, eens de Italiaanse lentezon het ijs heeft doen smelten. Dat gletsjerzand, samen met het helblauwe water en minerale gesteente, is de basis van een bijzondere, natuurlijke cosmetische lijn: GLACISSE.

     

    Visionair Paul Grüner is al sinds zijn kindertijd gefascineerd door de Schnalstal gletsjer. Meer dan alleen een bron van winterpret, wist dit natuurwonder hem te boeien met zijn jaarlijkse transformaties. Omringd door slechts de stilte en het licht van de gletsjer, mijmerde hij over diens heilzame werking, zoals reeds in 1884 beschreven door de Georg Götsch, arts uit het nabijgelegen Merano/Meran. Daar, in de Dolomieten, werd de basis voor GLACISSE gelegd.

     

    De cosmetica lijn GLACISSE werd verder ontwikkeld in samenwerking met de universiteiten van Ferrara, Trento en Novara en het onderzoekscentrum S. Michele all’Adige. GLACISSE wordt geboren uit het kristalheldere water AQUA GLACIAL dat zijn minerale extracten uit het eigen gesteente haalt, 2843m hoog aan de bron. Het water is rijk aan oligo-elementen, die bijdragen tot het welzijn van de huid, zijn vochtbalans en elasticiteit.

    Het MICA GLACIAL® mineralencomplex is een van de belangrijkste werkstoffen die de GLACISSE lijn tekenen. De GLACISSE lijn kan online aangekocht worden op www.glacisse.it of ter plekke bij Paul Grüner in Hotel Zur Goldenen Rose*** in Val Senales/Schnals. Schoonheidsbehandelingen, zoals massages en verzorgingen met GLACISSE producten zijn er eveneens mogelijk. RVH.

     

    09-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alvenat bio

    Koolzaadolie van Alvenat voortaan verkrijgbaar in bioversie !

     

     

     

     

    Alvenat werd opgericht door Emmanuel en Anne Lange, een dynamisch landbouwerskoppel uit de streek van Ciney. Samen met Dominique Minguet, chef-kok bij Accor, zijn zij erin geslaagd om de dieeteigenschappen van koolzaadolie te verzoenen met de geneugten van de gastronomie.

     

    Even ter herinnering : koolzaadolie heeft een ongelooflijk hoog gehalte aan omega 3 en 6 in de perfecte verhouding van 2 tot 1. De koolzaadolie van Alvenat is volledig natuurlijk, wordt geproduceerd in België met een minimale impact op het milieu en is gewoonweg heerlijk. Er ontbrak echter nog één doorslaggevend element om het concept nog beter tegemoet te laten komen aan de doelstellingen van zijn scheppers: gecertificeerde biologische olie ! En ook deze troef heeft Alvenat nu in handen.

     

    Alvenat beschikt immers over koolzaadolie verkregen bij de eerste koude persing met het biocertificaat van Certisys. Deze olie, van nature rijk aan omega 3 en vitamine E, kan worden gebruikt om gerechten op smaak te brengen en om te koken (de temperatuur mag niet hoger zijn dan 160°C…). De koolzaadolie heeft een uitzonderlijke en subtiele finale van hazelnoten in de mond die elke proever verleidt. De olie past uitstekend bij koude of warme groenten, maar ook bij gegrilde vlees- of visgerechten en is ideaal om pasta op smaak te brengen.

     

    Bovendien, en dit is een echte wereldpremière, biedt Alvenat nu ook “infusies” aan in het assortiment biologische koolzaadolie ...

    La Persillade (knoflook, peterselie, uien en sel de Camargue): een frisse combinatie
    die gegrild lamsvlees, gebakken croutons, omelet, olijven, slaatjes en, waarom niet, pasta heerlijk op smaak brengt…

    Bouquet du maquis (tijm, basilicum, knoflook, sel de Camargue): alle geuren van
    de garrigues zitten in deze mengeling die een fantastische smaak geeft aan wit vlees, zoetwatervis, pasta, rijst, koude vis en zelfs Indische ovengerechten.

    Thym du berger (uien, tijm, paprika, zout van Guérande, peper): deze smaakrijke combinatie onderstreept graag de fijne smaak van tuinbonen, sperziebonen of linzen, maar past ook uitstekend bij ovengroenten zoals gevulde courgettes of aubergines. Vormt bovendien een prachtige combinatie met gegrilde vis- en gevogeltegerechten.

     

    Tot slot, een heel mooie vinaigrette op basis van biologische koolzaadolie verkregen bij de eerste koude persing :

    La saladière (azijn, mosterd, Provençaalse kruiden, peper, zout) : ideaal op rauwkost en, afhankelijk van het seizoen, een echt vuurwerk van smaken bij asperges of artisjokken.

      

    Het assortiment biologische olie van Alvenat is verkrijgbaar in flessen van 0,25 L en wordt verkocht in delicatessenwinkels en biowinkels. RVH.

    www.alvenatproduction.com

     







    08-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Authentiek Cuba

    AUTHENTIEK   CUBA

     

     

     

    Een strandvakantie in het exotische Cuba, met zijn azuurblauwe Caribische Zee en zijn schitterende palmenstranden, is een onvergetelijke ervaring. Maar Cuba is veel meer dan zon en strand. Cuba is in alles op en top authentiek en daarom is het ook een reisbestemming voor iedereen.

     

    Hoe authentiek Cuba is, kan je nu zelf zien op een nieuwe website: www.autenticacuba.com. Bekijk ook het mooie filmpje op de site. Je wordt niet alleen betoverd door de mooie beelden en de meeslepende, ritmische muziek maar je krijgt ook zin om meteen te vertrekken.

     

    Authentiek! Dat is het natuurschoon van Cuba. Maar liefst één derde van het grondgebied is beschermd natuurgebied. De natuurparken liggen verspreid over het ganse land en overal is er een degelijke infrastructuur. Er zijn hotels en lodges, bewegwijzerde wandelpaden door het tropische woud, eva.

     

    Authentiek! Dat is de cultuur van Cuba, het kleine land met de grote ziel. Uit alle hoeken van de wereld trokken in de loop der eeuwen mensen naar het Caribische eiland en ze vormden er een nieuw volk met een eigen identiteit, gekleurd door zoveel verschillende culturen. Vandaar dat de culturele rijkdom van Cuba zo authentiek en zo boeiend is. Dans, muziek, literatuur, architectuur, ballet en zoveel andere kunstvormen hebben een eigen Cubaanse identiteit.

     

    Authentiek! Dat is de sfeer van Cuba. Als nergens anders ervaar je die unieke, zinderende wereld, die kleurenpracht en passie.  

     

    Authentiek! Dat zijn de steden zoals Havana, Trinidad, Cienfuegos en veel andere plaatsen, volgestouwd met historische bezienswaardigheden. Je ziet er prachtige getuigen van een koloniaal verleden zoals kastelen, kathedralen en musea met rijke verzamelingen. Sommige wijken zijn in hun geheel erkend als Werelderfgoed door de Unesco. De Cubaanse steden zijn daarenboven levendig, vol ritme en muziek. Iedere straatscène is een bezienswaardigheid.

     

    Authentiek! Dat zijn vooral de Cubanen zelf. Ze zijn vaak goedgezind en ontvangen de reiziger met open armen en vooral met de glimlach. Cuba is het land waar elke reiziger zich veilig en op zijn gemak voelt.

     

    AUTÉNTICA CUBA ! Cuba is een vibrerende mengeling van geschiedenis en muziek, poëzie en passie, avontuur en rijke cultuur. Het is zoals Colombus het zei: “ het mooiste land dat ooit door mensenogen werd gezien”. Reis naar authentiek Cuba en bekijk het met je eigen ogen. RVH.

     

    Info

    Toeristische dienst van Cuba, Bierstraat 12 B, NL 3011 XL Rotterdam, T 00 31 102 136 403, info@nunaarcuba.nl, www.autenticacuba.com

     

    07-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    06-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ville in Italia

    Ville in Italia, gastvrijheid op z’n Italiaans

     

     

     

     

    Cultuur, gastronomie en charme... Italië blijft het vakantieland bij uitstek waar dolce farniente en excursies naadloos in elkaar overvloeien. Om de rijkdommen van een land het best te appreciëren, is een villa of appartement huren nog altijd de ideale formule. Alleen moet je dan een betrouwbare en bekwame partner vinden die de vakantiehuizen voor zijn klanten met de grootste zorg selecteert. Ville in Italia is dé referentie in het verhuren van hoogstaande vakantiewoningen.

     

    Al zestien jaar lang is Ville in Italia dé referentie als je een prestigieuze villa of appartement wil huren in Italië. De meer dan 500 uitzonderlijke panden ontvangen elk jaar weer tevreden gasten die Italië en zijn talrijke schatten ontdekken. Ville in Italia heeft zijn succes te danken aan de grote zorg waarmee het zijn villa's en appartementen selecteert.

    Alleen al de naam van de locaties spreekt tot de verbeelding: de Amalfitaanse kust, Toscane, Umbrië, Sicilië, Rome en Latium, Puglia, Zuid-Italië, Sardinië, Venetië, het Gardameer en Ligurië. Een andere troef van Ville in Italia is het persoonlijke contact van het team ter plaatse met de eigenaars van de huizen.

     

    Cultuur- en kunstfanaten kunnen in Italië hun hartje ophalen, maar dat geldt evenzeer voor wie graag ligt te zonnen op het strand of een dagje gaat shoppen. En in de vele trattoria's die Italië rijk is komen ook fijnproevers aan hun trekken. Met de fantastische landschappen, architecturale pareltjes en charmante dorpjes krijg je in Italië waar voor je geld. Wanneer ook het logement standing en kwaliteit uitstraalt, kun je de Italiaanse savoir-vivre nog meer appreciëren.

     

    Vijf soorten verblijven bieden vijf soorten genoegens.

    De Luxury Villas hebben hun naam niet gestolen. Deze verblijfscategorie bestaat uit prestigieuze woningen voor een droomvakantie waarbij niets aan het toeval is overgelaten. Een adembenemend uitzicht, een betoverend kader, rechtstreekse toegang tot het strand of het zwembad,... allemaal kleine extra's om Italië op een luxueuze en geraffineerde manier te ontdekken.

     

    De Villa's aan zee hebben uiteraard uitzicht op zee, maar heel wat huizen bieden bovendien rechtstreeks toegang tot het strand via een wandelweg. Soms hoef je zelfs het domein niet eens te verlaten.

    De Appartementen zijn een verblijfscategorie die verrassend uit de hoek komt dankzij de ruime keuze in locaties, vlak bij de kust of in hartje van de kunststeden.

     

    De Villa's voor gezinnen vallen beslist in de smaak bij mensen met een grote kroost. Noord-Italië, de prachtige landschappen van Umbrië of Toscane, de Romeinse heuvels, het ongerepte achterland van het zuiden, de eilanden,... Ville in Italia biedt hier een brede waaier aan vakantiebestemmingen.

    De Villa's op het platteland van Ville in Italia hebben een ruim aanbod van activiteiten voor natuurliefhebbers in petto. De villa's liggen op het platteland of in de heuvels. RVH.

    www.vakantieverblijf.be





    06-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs