Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    29-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Seiko

    SEIKO’s ‘Future Now’ project: een nieuwe generatie E-Ink horloges.

    Het eerste EPD horloge ter wereld met een actief matrixsysteem.

     

     

     

     

    Een flinterdunne display, uiterst contrastrijk én leesbaar vanuit een zeer brede inkijkhoek (bijna 180°). Bovendien verbruikt de EPD-horloge zeer weinig energie in verhouding tot de vrijwel onbeperkte displayafmetingen. Dit ‘E-Ink’ of EPD horloge wekte veel interesse en kaapte een prijs weg op de ‘Grand Prix d’Horlogerie de Genève’ in het najaar van 2006. Inmiddels is deze technologie ruim bekend en geapprecieerd door consumenten, dankzij toepassingen in o.a. elektronische boeken.

     

    Vandaag tilt SEIKO deze nieuwe technologie naar een hoger niveau: het horloge van de nieuwe generatie beschikt over een scherm met een actief matrixsysteem. Dat systeem behoudt alle voordelen op het vlak van leesbaarheid, in combinatie met een verrijkt scala aan beeld en data die op het scherm kunnen verschijnen.

     

    SEIKO is de eerste en enige die erin geslaagd is om Actieve Matrix EPD technologie in een horloge te vatten. Het scherm is opvallend helder. Elk stukje informatie is drie keer fijner dan mogelijk zou zijn met om het even welke LCD-horlogetechnologie en het systeem laat toe om figuren, teksten en vormen zeer zacht en oneindig programmeerbaar op het scherm te laten verschijnen. De afmetingen of de lay-out van de datum kunnen bijvoorbeeld aangepast worden in functie van de hoeveelheid informatie die op het scherm zichtbaar moet zijn. Het ‘E-Ink’-horloge uit 2006 had een EPD-scherm dat bestond uit enkele honderden voorgepositioneerde zwart/wit segmenten, terwijl het nieuwe horloge beschikt over 80.000 pixels die elk vier verschillende grijswaarden aankunnen.

     

    De eigenlijke uitdaging voor het ontwerp van dit horloge bestond erin om een hoogstaand draagcomfort te paren aan grote afmetingen voor het display, waardoor de haast oneindige beeldvormingsmogelijkheden van de nieuwe E-Ink Actieve Matrix technologie optimaal tot hun recht komen. Dit werd gerealiseerd door de rand van het scherm zo dun mogelijk te maken. De rand is amper 1 mm breed, waardoor het schermoppervlak maximale afmetingen krijgt.

     

    Dit horloge is een prototype dat de technologie demonstreert. Het definitieve model dat in de herfst van 2010 verschijnt, zal een aangepaste versie zijn. RVH.

     









    29-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    28-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Celebrity cruises

    Eigentijdse kunst en hedendaagse technologie gaan hand in hand bij Celebrity Cruises

     

     

     

     

    Premium cruise line Celebrity Cruises heeft de jongste maanden een aantal hippe innovaties gelanceerd waaronder de Celebrity iLounge, uitgerust met MacBook-laptops, een Apple-verkooppunt en computerklas. Als eerste restaurant op zee stelt Qsine aan boord van Celebrity Eclipse zijn menu en wijnkaart voor op een iPad. Volgens de rederij was de respons op deze initiatieven zo positief, dat werd beslist om verder te gaan op de ingeslagen weg. In het raam van het uitgebreide Celebrity Life-programma kunnen de gasten met een iPad in de hand aan boord van de schepen van de Solstice-klasse nu een rondgang maken langsheen de kunstwerken.

     

    Met een druk op het scherm krijgen ze uitleg over de kunstwerken waarover ze meer wensen te vernemen. Met meer dan 14.000 originele kunstwerken op de drie schepen van de Solstice-klasse alleen al, bezit Celebrity Cruises een van de rijkste bedrijfscollecties van hedendaagse kunstwerken in diverse disciplines. Circa 15% van de glaswerken, schilderijen, foto's, video's, etsen, beeldhouwwerken en collages werd bovendien speciaal in opdracht van de rederij vervaardigd. Celebrity's iPad kunstrondleidingen zijn sinds 15 augustus beschikbaar op Celebrity Solstice en vanaf 21 augustus op Celebrity Eclipse en Celebrity Equinox.

    In een eerste fase is enkel een Engelstalige versie van de tour beschikbaar. In 2011 volgen de Franse en Duitstalige versies. RVH.

    www.cruiseconnection.be

    28-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    27-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Actieplan voor jeugdvakantieverblijven

    Actieplan voor jeugdvakantieverblijven

     

     

     

     

    De Vlaamse regering heeft ingestemd met een nieuw actieplan voor de jeugdverblijven in Vlaanderen. Het is een integraal plan dat de pijnpunten een voor een aanpakt.

     

    Minister Bourgeois: "De Vlaamse Overheid streeft er al jaren naar dat er zoveel mogelijk jongeren eigen kampplaatsen krijgen. Maar cruciaal is ook dat de onzekerheid voor de uitbaters van de jeugdverblijven en voor de jongeren verdwijnt. Alleen dan kan er ook geïnvesteerd worden in kwaliteit."

     

    Heel wat jeugdverblijven zijn op het platteland gelegen, waardoor een gedeelte ervan zonevreemd is. Om na te gaan hoe groot het probleem was, heeft Toerisme Vlaanderen in 2004 een studie uitgevoerd waarin is nagegaan wat voor alle door Toerisme Vlaanderen erkende jeugdverblijven de overeenstemmende gewestplanbestemming is.

    Om de onzekerheid van de zonevreemde jeugdverblijven weg te werken, en hun erkenning mogelijk te maken, wordt het probleem van de zonevreemdheid nu aangepakt. Het actieplan stelt daarom een afwegingskader voorop dat concreet moet maken hoe en in welke stappen we tot een oplossing zullen komen.  De administraties van de Vlaamse Overheid hebben hiermee de duidelijke opdracht gekregen oplossingen te formuleren. 

     

    Minister Smet:"Ik zal in deze de rol van bewaker en aanjager van de discussie op mij nemen.  Het is wel degelijk de intentie van de Vlaamse Regering onze kinderen en jongeren de ruimte te geven die nodig is om zich te ontplooien en ontwikkelen.  Daartoe hebben ze ook fysieke ruimte nodig."

     

    Een Taskforce Jeugdverblijfcentra werd opgericht om toe te zien op de vooruitgang van dit dossier.  Deze is samengesteld uit vertegenwoordigers van de Vlaamse Regering en de administraties, de Vereniging van de Vlaamse Provincies (VVP), de Vereniging van Vlaamse Steden en Gemeenten (VVSG), de Vereniging Vlaamse Jeugddiensten en - consultenten (VVJ) en het Centrum voor JeugdToerisme (CJT). Hiermee formuleert de Vlaamse Regering een antwoord op de uitdagingen in de sector en komt zij tegemoet aan de vragen die leven in de sector.  RVH.

     

     

    27-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    26-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vintage 55

    FALL/WINTER 2010/11 WOMAN

    VINTAGE 55: EVERYDAY IS A HOLIDAY…

     

     

     

     

    Vrouwelijk en sterk zijn de thema’s van de Vintage 55 wintercollectie voor vrouwen. Aandachtspunten zijn een goedzittende collectie voor de vrije tijd, het reizen naast het globale leisure gebeuren. De inspiratie voor deze collectie vloeit voort uit de contrasterende elementen van de metropool invloeden en atmosferen van Los Angeles en het rustige buitenleven van het Britse Surrey.

     

    De collecties is opgebouwd uit vier ijzersterke thema’s: LET’S KISS & MAKE UP!: bestaande uit T-shirts die het vrouw zijn volledig ondersteunen, SHOPPING THERAPY: een mini-collection van t-shirts die teruggrijpt naar drukke shoppingsstraten in New York, London, Beverly Hills en Parijs. LIFE IS LIKE A MOVIE: 3, 2, 1! Een ode aan de film, segment dat altijd inspirerend werkt en Hollywood in de kijker stelt, ten slotte LUXURY BASIC: het jaarlijks klassiek accentje van Vintage 55. RVH.

    Consumer info : 03/231 98 78







    26-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    25-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herfstcollectie Godiva

    Godiva Chocolatier lanceert haar nieuwe Herfstcollectie Herfstgeneugten …

     

     

     

     

     

    Geniet nu al van de zoete herfstgeneugten en ontdek de nieuwe seizoenscollectie van Godiva Chocolatier. De meesterchocolatier selecteerde met zorg pralines en chocolades die in hun designverpakking volop de inspiratie en knowhow van een alom gereputeerd huis uitstralen. Stuk voor stuk intense aroma’s en edele smaken om zelf te degusteren of cadeau te geven aan familie of vrienden.

     

    Carré Noir Tanzanie: de bakermat van topkwaliteit

    Met zijn uitgestrekte meren, bekende vulkanen en wilde fauna is Tanzania een karaktervolle bestemming. Een dergelijke unieke plek moét wel uitzonderlijke cacao voortbrengen, een cacao die zijn kracht en zijn troeven puurt uit een rijke, zonovergoten grond. Met slechts één subtiel en kruidig stukje Noir Tanzanie waant u zich als het ware in het hart van de savanne...

     

    Carré Lait Riz Soufflé Croquant: terug naar uw zoetste kinderjaren

    Met dit unieke recept spreekt Godiva uw lekkerste herinneringen aan. Denk even terug aan de heerlijke zoete geur die tijdens het vieruurtje uit de keuken ontsnapte … met zijn nieuwe creatie brengt de meesterchocolatier u terug naar uw heerlijkste kindertijd. Een stukje Lait Riz Soufflé Croquant biedt een zalig contrast tussen fluweelzachte melkchocolade en knapperige gepofte rijst.

     

    Marron Glacé: één groot smaakfestijn

    Welke lekkernij kan beter de herfst symboliseren en tegelijk de traditionele eindejaarsfeesten aankondigen? Geglaceerde kastanje is een bijzonder verfijnde lekkernij die grondstoffen van topkwaliteit én de knowhow van een ervaren meesterchocolatier vereist. 

     

    Ontbreken evenmin op het appel : Marron Noir en Noix Praliné : twee grote klassiekers die toch blijven verrassen.

     

    Nieuwe verpakkingen met smaakvol design

    Om zowel uw smaakpapillen als uw ogen te verwennen, heeft Godiva een unieke verpakking ontworpen voor haar “Geschenkdoos – Herfstcollectie”. Binnenin vindt u 15 verfijnde pralines, speciaal geselecteerd voor hun heerlijke vormen en smaken, waaronder twee absolute klassiekers van het merk: Marron Noir en Noix Praliné.

    Het schitterende design werd speciaal bedacht voor grote gelegenheden: paars-gouden tinten, versierd met herfstbladeren. En als elegante “finishing touch”: een handgeknoopt gouden lint om de heerlijkste culinaire geheimen te bezegelen. De herfstcollectie ligt vanaf 30 augustus 2010 in de winkel. RVH.

    Godiva-winkels: www.godiva.be

     

    25-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    24-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Culinaire sterren in Yorkshire

    Culinaire sterrenregen in Yorkshire!

     

     

     

     

    Wie zich blijft vastklampen aan het hardnekkig imago dat de keuken in de UK minderwaardig zou zijn, dient eens te meer goed na te denken. Yorkshire bijvoorbeeld kan tegenwoordig bogen op liefst 6 restaurants met officiële Michelin ster. Daarmee scoort deze regio in Noord-Engeland het hoogst van allemaal.

     

    De jongste steraanwinst is The Pipe and Glass Inn in South Dalton (nabij het altijd even charmante Beverley). De andere fiere titularissen van een Michelin ster zijn: The Star Inn in Harome (in de dichte buurt van Helsmley), The Old Vicarage in Sheffield, The Yorke Arms in Ramsgill (vlakbij Harrogate), The Box Tree in Ilkley (West Yorkshire), alsook The Burlington verbonden aan The Devonshire Arms Hotel & Spa in Bolton Abbey  (ter hoogte van Yorkshire Dales National Park).

     

    De zes chefs, waarvan twee vrouwelijke, werken samen onder de koepel van de toeristische organisatie Welcome to Yorkshire. Deze heeft immers het arrangement “Welcome to Yorkshire Michelin Star Experience” ontwikkeld, met ruime mogelijkheden om 2, 3 of zelfs alle 6 restaurants proefondervindelijk te ondergaan.

    www.yorkshire.com/michelinstarexperience.

     

    Het spreekt voor zich dat liefhebbers van de topkeuken zich ook individueel kunnen schikken en zich beperken tot één van die restaurants naar eigen smaak, want er zitten uiteraard stevige onderlinge verschillen op. Onder meer qua stijl: The Pipe and Glass Inn behoort bijvoorbeeld meer tot het losse genre van de publunch, terwijl het er in The Burlington eerder formeel aan toe gaat.

     

    Culinaire overtocht...

    Hoe dan ook is de reis naar Yorkshire een keuze die iederèèn bevredigt. Vanuit Zeebrugge en Rotterdam vertrekt immers iedere avond een Cruiseferry van P&O Ferries naar Hull (respektievelijk om 19u en 21u).

    De cruisebeleving aan boord is een ervaring op zich. Met gezellige bars, lounges, disco, cinema, casino, winkels en uiteraard ook restaurants. Naast het ‘Four Seasons’ buffet restaurant is er de Langan’s Brasserie. Deze wereldberoemde Mayfair brasserie is alleen te vinden in het Londense West End én aan boord van P&O Ferries!  Uw culinaire reis start dus al aan boord van de Cruiseferry.  

     

    Een overtocht tussen Zeebrugge of Rotterdam en Hull kan al vanaf 149 € per enkele reis, voor twee personen + auto + cabin. RVH.

    www.Poferries.be

    24-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    23-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Replay: luxueuze denimlijn

    Replay lanceert luxueuze denimlijn.

     

     

     

     

     

    Het Italiaanse denimlabel Replay lanceert deze winter een nieuwe luxueuze denimlijn voor heren, Replay Red Seal.

     

    Deze superieure lijn werd ontworpen voor de fans van kwalitatieve denim. Dit project grijpt terug naar de oorsprong en de evolutie die jeans heeft gekend. De modellen zijn vervaardigd uit fijne Japanse stoffen geweven in gerenommeerde bedrijven uit de sector. Elke broek is volledig vervaardigd in Italië en met de hand afgewerkt volgens de traditionele methodes.

     

    De collectie biedt 12 verschillende wassingen, elk met een eigen vintage look. Verkoopprijs per jeans 299€. RVH.

    Info 02-521 90 71







    23-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs