Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    15-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meesterkoks

     De Meester-koks van  België openen hun deuren voor de jongeren

     

                  

     

    Never change a winning team! Verander nooit een formule die goed werkt. Daarom lanceren de leden van de Vereniging van Meesterkoks van België opnieuw hun langzamerhand vermaarde ‘Week van de Jongeren’, die dit jaar gehouden zal worden tussen  maandag 24 september en zondag 30 september, en dit voor de elfde editie keer !

     

    Voor wie het nog niet weet: dit initiatief, dat elk jaar een groter succes kent, is bedoeld om degenen die de klanten van morgen zullen zijn van deze fraaie restaurants, op een toegankelijke manier te laten kennismaken met de schatten van onze gastronomie. De Meesterkoks van België mobiliseren dus ook dit jaar weer en openen hun deuren voor hun toekomstige klanten. Zij geven de nieuwe generatie (jongeren van 18 tot 25 jaar) de gelegenheid te proeven van de ware gastronomie en zonder hun ouders de weg naar deze prestigieuze etablissementen te ontdekken, door het volgende prachtige concept: de gasten hoeven niet meer dan € 40 per persoon te betalen! Voor dit bedrag krijgen ze een menu van drie gangen geserveerd (voorgerecht, hoofdschotel, nagerecht, aperitief, amuses, wijnen, water en koffie).

     

    Zich goed bewust van hun pedagogische rol, willen de Meesterkoks van België de jongeren aldus warm maken voor het magische universum van de goede tafel. In 2011 hebben door dit geweldige initiatief bijna 8000 monden (bij de start in 2001 waren het er nog maar 1000) kunnen genieten van een voorrecht dat voor één keer per jaar niet gereserveerd is voor de ouderen… De koks willen deze jongeren ook uitleggen en tonen dat de gastronomie niet altijd een luxe hoeft te zijn en dat het vooral gaat om de intelligente benadering van de echte smaak en om het bezonnen gebruik van goede producten.

     

    Kortom, een schitterende uitwisseling, die logischerwijs de jongeren uitstekend bevalt, omdat ze een nieuwe wereld ontdekken. Maar ook de koks zijn er gelukkig mee en het ontroert hen soms als ze zien hoe geestdriftig al diegenen zijn die in de toekomst zeker weer bij hen aan tafel zullen komen.

     

    Practisch : jongeren kunnen bij een 40-tal leden van de Vereniging van Meesterkoks van België voor € 40 genieten van een menu dat omvat: aperitief, amuses, voorgerecht, hoofdschotel, nagerecht, aangepaste wijnen, water en koffie. Dit door eenvoudigweg te reserveren vanaf 10 september. www.meesterkoks.be De lijst van de deelnemende restaurants en van de manieren waarop gereserveerd kan worden, zal op die datum beschikbaar zijn.

    15-09-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    14-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ibis styles
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ibis Styles louvain-la-Neuve

     

     

    De ibis Styles-familie, het all-inclusive budget- en designmerk van de Accor-groep, blijft maar groeien. Het ibis Styles hotel & meeting center Louvain-la-Neuve is de jongste telg van de keten. Dit voormalige Mercure-hotel telt 19 vergaderzalen en beschikt hiermee over een sterk seminar-aanbod.

     

    ibis Styles hotel & meeting center Louvain-la-Neuve is de derde vestiging van het designmerk. Het hotel is gelegen in een groene omgeving, aan de rand van het beschermde Bois de Lauzelle en van de vier golfbanen in de regio.  Het hotel is makkelijk bereikbaar zowel met de auto als met het openbaar vervoer en beschikt over een grote gratis parking Prachtig gelegen in een groene omgeving – de plek bij uitstek om middenin de natuur te vergaderen, tot rust te komen, te genieten van  zijn terras of iets te nuttigen in zijn resto-bar.

     

    De 77 hotelkamers zijn onlangs gerenoveerd en ademen de moderne en dynamische sfeer die zo kenmerkend is voor ibis Styles. Het design en de frisse kleuren geven de kamers een unieke uitstraling. De kamers beschikken over kwalitatief hoogwaardige voorzieningen: een bed, een dekbed en ‘relaxing’ hoofdkussens, een flatscreen en gratis wifi. Het balkon met uitzicht op de tuin maakt het plaatje compleet.

     

    Vanaf 79 euro voor 1 persoon en 89 euro voor 2 personen kunnen zowel zakelijke gasten als vakantiegangers profiteren van een all-inprijs voor kamer, ontbijt en onbeperkt wifi. Het royale karakter van het merk komt ook tot uiting in de kleine extraatjes, zoals de zithoek waar gasten zelf de hele dag gratis koffie, thee of mineraalwater kunnen halen.

     

    ibis Styles hotel Louvain-la-Neuve – Boulevard de Lauzelle 61 B-1348 Louvain-la-Neuve - Tel.: +32 10 45 07 51

     

    14-09-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mobicar: 50 jaar caravaning

    Mobicar’12 viert 50 jaar caravaning in België

     

     

     

    Van zaterdag 29 september tot en met donderdag 4 oktober 2012 opent Mobicar’12 de deuren. De volledige sector van de vrijetijdsvoertuigen zal op de afspraak zijn op deze feestelijke 50ste editie, met meer dan 700 modellen in paleizen 6, 7, 9 en 11 van Brussels Expo. Een niet te missen evenement dus voor wie houdt van reizen in alle vrijheid.

     

    Om deze jubileumeditie extra in de verf te zetten zet organisator BCCMA tijdens het salon een unieke tentoonstelling op, waarbij een aantal prachtige antieke modellen te bewonderen zijn. Deze oude gloriën uit de jaren vijftig en zestig werden alle in België gefabriceerd, en zetten dus meteen nog eens in de verf dat ons land – met onder meer fabrikanten als De Reu en Wawa – over echte pioniers beschikte. Voor een maximum contrastwaarde kan men daarna de ultramoderne Cabby 800 FTM Flexi Caienna gaan bewonderen, een uitzonderlijke ‘droomcaravan’, met een duizelingwekkend prijskaartje van € 82.000. De Caienna is dan ook uitgerust met de meest moderne en luxueuze snufjes: designbadkamer, zonnedak, vloerverwarming, mediacenter… The sky is the limit! Zo kan men met eigen ogen zien welke evolutie de vrijetijdsvoertuigen hebben doorgemaakt op het vlak van materiaal, afmetingen en comfort.

     

    Sinds de eerste editie in het Dudenpark in 1963 legde ook het salon Mobicar een lange weg af. In 1982, na een paar jaren in het Rogiercentrum onderdak te hebben gevonden, realiseerde het salon de verhuis naar Brussels Expo, en kreeg sindsdien een steeds sterkere uitstraling, die perfect samenging met de groei in de sector.

    In 2011 werden in Europa bijvoorbeeld niet minder dan 155650 nieuwe vrijetijdsvoertuigen geregistreerd, een stijging ten opzichte van 2010 met 3,4 procent. Dit is vooral te danken aan de stijging bij de motorhomes (+ 9.1 procent). Vooral de Duitse markt functioneerde daarbij als motor, met een stijging van 10,9% bij de caravans en 20,1% bij de motorhomes.

     

    In tegenstelling tot zuiderse landen als Italië en Spanje, die in economisch bijzonder zwaar weer zitten, kan België uitstekende cijfers voorleggen. Bij de motorhomes wordt in 2011 met in totaal 2.800 nieuwe registraties een stijging van 12,0% opgetekend, bij de caravans blijft het aantal registraties gelijk ten opzichte van 2010 (1.500). België doet het daarbij beter dan het Europese gemiddelde.

     

    Ook de tweedehandsmarkt mag niet uit het oog worden verloren. In België werden in 2011 5.247 tweedehands caravans geregistreerd en 6671 tweedehands motorhomes. Vandaag telt België in totaal bijna 96.000 caravans en motorhomes, die hun eigenaars een absoluut gevoel van vrijheid geven en die hen toelaten er op uit te trekken waar en wanneer zij maar willen. Ongeveer 26.000 stacaravans betekenen voor heel wat families het genot van een tweede verblijfplaats om weekends en vakanties door te brengen.

     

    Op Mobicar ’12 kan men de nieuwe modellen voor 2013 van toercaravans, stacaravans, motorhomes, voortenten en toebehoren ontdekken, evenals de laatste trends op het vlak van de inrichting van de voertuigen. Wie met vragen zit kan bovendien terecht bij één van de talrijk aanwezige vrijetijdstoerismeclubs. 

     

    MOBICAR ’12 - Brussels Expo – Paleizen 6, 7, 9 en 11 

    Van zaterdag 29 september t.e.m. donderdag 4 oktober 2012 van 10 tot 18 uur. 

    Prijs: € 10 - gratis onder de 12 jaar - met kortingskaart (50%): €5,00

    Website: www.mobicar.be

    Donderdag 4 oktober: Ladies’ Day (gratis inkom voor de dames)

     

    14-09-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    13-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delifrais
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Delifrais, delicatessenzaak met respect voor terroir

     

     

     

    Delifrais is een delicatessenzaak waar echte liefde voor lekker eten het verschil maakt. Hier zijn de kazen precies à point gerijpt, hier beent de zaakvoerder en kok Peter Vermeren nog zelf de hammen uit.

     

    “Kwaliteit en authenticiteit worden steeds belangrijker”, legt Peter Vermeren uit. “Kijk naar de culinaire wereld, die ik als kok aandachtig volg. Door alle trends heen en voorbij alle tv-kookprogramma’s zie je dat mensen vragen om echte, proefbare kwaliteit, en die is dikwijls verbonden is met de streek. Daarom heeft een Kobe Desramault zulk een succes, daarom is Noma uit Kopenhagen het beste restaurant ter wereld. Beiden geven de grootste aandacht aan duurzame, lokale producten, ze weten traditie en vernieuwing perfect te paren. En zo gaan wij op zoek naar de fijnste hammen en kazen uit Europa, producten die vanuit diezelfde filosofie gemaakt zijn, met zorg, met tijd. Het is geen toeval dat je hier in onze winkel de flessen Bornem abdijbier uitgestald ziet. Dit bier is puur natuur, even rijk en indrukwekkend van smaak als wijn, een lokaal product waar we veel te bescheiden over zijn.”

     

    “Kaas is bijvoorbeeld een edel product dat in veel gevallen te weinig zorg krijgt. Bij ons vind je geen voorgepakte kaas want kaas moet gecontroleerd kunnen ademen. Het is een levend product dat secuur reageert op temperatuur en luchtvochtigheid. Daarom affineren we onze kaas zelf: niets is zo lekker als een perfect stuk gerijpte kaas, denk aan een camembert die op punt is, de fantastische complexiteit van een goed gerijpte stilton ... en elke kaas heeft zijn moment suprême. Voor het affineren hebben we een speciale glazen affinagekast die klanten achteraan in de winkel zien staan. Wees gerust dat je het verschil proeft. Wij zullen trouwens in het najaar met een eigen kaas naar buiten komen, uit de streek, maar het is te vroeg daar nu al iets over te vertellen. Proeven kan trouwens bij ons in de zaak.”

     

    “Goede ham is al even delicaat als kaas. Daarom been ik zelf de hammen uit. Zo voel ik de structuur van het vlees, ik ruik en ik ervaar het product. En de ene ham is de andere niet. Een pata negra is anders dan een gedroogde Italiaanse ham, enzovoorts. Wat we sowieso doen met onze charcuterie is die opgerold verkopen. Veel fijne vleeswaren zijn namelijk gevoelig voor uitdroging: opgerold behouden ze meer de bewaarcondities van het grotere stuk waar ze vandaan komen en dat proef je in de aroma’s.”

     

    “Over brood kan ik je eenzelfde verhaal vertellen. We verkiezen geen industrieel brood te verkopen. Ik heb daar niets tegen, maar ik proef wel het verschil met echt natuurbrood dat goed en meermaals heeft kunnen rijzen. Nu bieden we authentiek ambachtelijk brood aan op zaterdag, ongesneden, en dat is een groot succes.

    Klanten kunnen overigens in de zaak zelf genieten van fijne broodjes en wat al meer. Recent stonden bijvoorbeeld drie Italiaans geïnspireerde broodjes op het menu: pane levoni, pane mantovano en pane modena. Met de beste hamsoorten en kazen uit Italië, het land waar ze de slowfood hebben uitgevonden! En zoiets smaakt fantastisch met een blonde tripel van Bornem. Kom proeven en je bent overtuigd.”

     

     

    13-09-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bornems Paterke

    Delifrais lanceert nieuwe kaas Bornems Paterke

     

     

     

    Kaas wordt al sinds mensenheugenis in de regio Bornem geproduceerd en binnenkort vinden we onder die rijke waaier van streekkazen een mooie nieuweling, het Bornems Paterke. Dit stevige ronde kaasje is gemaakt met alle respect voor het ambacht en met Bornem abdijbier als smaakmaker. Een must voor wie kwaliteit omarmt!

     

    Met 48 procent vet en Bornems bier in zijn recept is dit een kaas die aansluit op onze eeuwenoude abdijcultuur. Abdijen waren duizend jaar geleden al veilige thuishavens waar niet alleen de Heer werd geloofd, maar ook de innerlijke mens werd verzorgd. De monniken werkten op het land, cultiveerden gevarieerde kruidentuinen en staan nog altijd en bovenal bekend om hun formidabele bieren en kazen. Op die traditie wilde Peter Vermeren van Delifrais voortbouwen met de hulp van de kaasmakers van de Vierhoekhoeve, die bedreven zijn in kaasbereidingen met bier.

     

    De Vierhoekhove is een familieboerderij waar nog volgens de ambachtelijke traditie wordt gewerkt, met dagverse rauwe melk van de eigen koeien. Als bier voor het Bornems Paterke werd bruin Bornem abdijbier gekozen. Het resultaat is een heerlijke kaas van ongeveer een halve kilo, met fijne toetsen van hop en mout. U kunt deze nieuwe streekkaas ontdekken op de Dag van de Klant, 22 september, in Delifrais. Apropos, wanneer u gaat proeven: kaasvetten verteren beter in combinatie met bier dan met wijn. Probeer er eens een lekker Bornem abdijbier bij.

     

    DeliFrais is een delicatessenzaak waar echte liefde voor lekker eten het verschil maakt. Hier zijn de kazen precies à point gerijpt, hier beent de zaakvoerder en kok Peter Vermeren nog zelf de hammen uit. Artisanale kwaliteit, streekproducten en terroir zijn sleutelwoorden voor Peter Vermeren.

     





    11-09-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ibis Styles Louvan la Neuve
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ibis Styles louvain-la-Neuve

     

     

    De ibis Styles-familie, het all-inclusive budget- en designmerk van de Accor-groep, blijft maar groeien. Het ibis Styles hotel & meeting center Louvain-la-Neuve is de jongste telg van de keten. Dit voormalige Mercure-hotel telt 19 vergaderzalen en beschikt hiermee over een sterk seminar-aanbod.

     

    ibis Styles hotel & meeting center Louvain-la-Neuve is de derde vestiging van het designmerk. Het hotel is gelegen in een groene omgeving, aan de rand van het beschermde Bois de Lauzelle en van de vier golfbanen in de regio.  Het hotel is makkelijk bereikbaar zowel met de auto als met het openbaar vervoer en beschikt over een grote gratis parking Prachtig gelegen in een groene omgeving – de plek bij uitstek om middenin de natuur te vergaderen, tot rust te komen, te genieten van  zijn terras of iets te nuttigen in zijn resto-bar.

     

    De 77 hotelkamers zijn onlangs gerenoveerd en ademen de moderne en dynamische sfeer die zo kenmerkend is voor ibis Styles. Het design en de frisse kleuren geven de kamers een unieke uitstraling. De kamers beschikken over kwalitatief hoogwaardige voorzieningen: een bed, een dekbed en ‘relaxing’ hoofdkussens, een flatscreen en gratis wifi. Het balkon met uitzicht op de tuin maakt het plaatje compleet.

     

    Vanaf 79 euro voor 1 persoon en 89 euro voor 2 personen kunnen zowel zakelijke gasten als vakantiegangers profiteren van een all-inprijs voor kamer, ontbijt en onbeperkt wifi. Het royale karakter van het merk komt ook tot uiting in de kleine extraatjes, zoals de zithoek waar gasten zelf de hele dag gratis koffie, thee of mineraalwater kunnen halen.

     

    ibis Styles hotel Louvain-la-Neuve – Boulevard de Lauzelle 61 B-1348 Louvain-la-Neuve - Tel.: +32 10 45 07 51

     

    11-09-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delicatessen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Delifrais, delicatessenzaak met respect voor terroir

     

     

     

    Delifrais is een delicatessenzaak waar echte liefde voor lekker eten het verschil maakt. Hier zijn de kazen precies à point gerijpt, hier beent de zaakvoerder en kok Peter Vermeren nog zelf de hammen uit.

     

    “Kwaliteit en authenticiteit worden steeds belangrijker”, legt Peter Vermeren uit. “Kijk naar de culinaire wereld, die ik als kok aandachtig volg. Door alle trends heen en voorbij alle tv-kookprogramma’s zie je dat mensen vragen om echte, proefbare kwaliteit, en die is dikwijls verbonden is met de streek. Daarom heeft een Kobe Desramault zulk een succes, daarom is Noma uit Kopenhagen het beste restaurant ter wereld. Beiden geven de grootste aandacht aan duurzame, lokale producten, ze weten traditie en vernieuwing perfect te paren. En zo gaan wij op zoek naar de fijnste hammen en kazen uit Europa, producten die vanuit diezelfde filosofie gemaakt zijn, met zorg, met tijd. Het is geen toeval dat je hier in onze winkel de flessen Bornem abdijbier uitgestald ziet. Dit bier is puur natuur, even rijk en indrukwekkend van smaak als wijn, een lokaal product waar we veel te bescheiden over zijn.”

     

    “Kaas is bijvoorbeeld een edel product dat in veel gevallen te weinig zorg krijgt. Bij ons vind je geen voorgepakte kaas want kaas moet gecontroleerd kunnen ademen. Het is een levend product dat secuur reageert op temperatuur en luchtvochtigheid. Daarom affineren we onze kaas zelf: niets is zo lekker als een perfect stuk gerijpte kaas, denk aan een camembert die op punt is, de fantastische complexiteit van een goed gerijpte stilton ... en elke kaas heeft zijn moment suprême. Voor het affineren hebben we een speciale glazen affinagekast die klanten achteraan in de winkel zien staan. Wees gerust dat je het verschil proeft. Wij zullen trouwens in het najaar met een eigen kaas naar buiten komen, uit de streek, maar het is te vroeg daar nu al iets over te vertellen. Proeven kan trouwens bij ons in de zaak.”

     

    “Goede ham is al even delicaat als kaas. Daarom been ik zelf de hammen uit. Zo voel ik de structuur van het vlees, ik ruik en ik ervaar het product. En de ene ham is de andere niet. Een pata negra is anders dan een gedroogde Italiaanse ham, enzovoorts. Wat we sowieso doen met onze charcuterie is die opgerold verkopen. Veel fijne vleeswaren zijn namelijk gevoelig voor uitdroging: opgerold behouden ze meer de bewaarcondities van het grotere stuk waar ze vandaan komen en dat proef je in de aroma’s.”

     

    “Over brood kan ik je eenzelfde verhaal vertellen. We verkiezen geen industrieel brood te verkopen. Ik heb daar niets tegen, maar ik proef wel het verschil met echt natuurbrood dat goed en meermaals heeft kunnen rijzen. Nu bieden we authentiek ambachtelijk brood aan op zaterdag, ongesneden, en dat is een groot succes.

    Klanten kunnen overigens in de zaak zelf genieten van fijne broodjes en wat al meer. Recent stonden bijvoorbeeld drie Italiaans geïnspireerde broodjes op het menu: pane levoni, pane mantovano en pane modena. Met de beste hamsoorten en kazen uit Italië, het land waar ze de slowfood hebben uitgevonden! En zoiets smaakt fantastisch met een blonde tripel van Bornem. Kom proeven en je bent overtuigd.”

     

     

    10-09-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Valrhona creaties

    Caramélia Perles Craquantes en Ivoire Framboise :

    2 nieuwe Créations Gourmandes van Valrhona

     

     

     

    Valrhona breidt zijn assortiment Créations Gourmandes uit en introduceert zijn eerste tablet witte chocolade, samen met een nieuw tablet melkchocolade.

    Het Huis Valrhona, een echt begrip in de wereld van de chocolade, heeft zijn knowhow en passie voor chocolade gebundeld voor het creëren van twee nieuwe tabletten die elke zoetekauw zullen doen smelten van genot. 2 nieuwe lekkernijen om zalig van te smullen:

    Caramélia Perles Craquantes: een smeuïg melklaagje met een intense en romige karamelsmaak, gecombineerd met knapperige gepofte tarwe.

    Ivoire Framboise: lichtzoete witte chocolade met een subtiel vanillearoma, gecombineerd met stukjes framboos, waarvan de lichte zuurheid contrasteert met het zoete van de witte chocolade.

    Deze twee nieuwe Créations Gourmandes zijn geraffineerd en verfijnd van smaak, een ware streling voor de smaakpapillen van fijnproevers! Caramélia Perles Craquantes en Ivoire Framboise zijn het resultaat van een exclusieve knowhow, een basiswaarde voor het Huis Valrhona. In deze combinaties komt de aromatische rijkdom van de vermaarde Valrhona-chocolade optimaal tot uiting, dankzij heerlijke recepten die beslist in de smaak zullen vallen bij de liefhebbers van fijne en originele smaken.

    Te koop in delicatessenzaken vanaf 10 september 2012

    Aanbevolen verkoopprijs van tablet van 100g: 4,50 €

     

    Valrhona is een Franse chocoladefabrikant die al sinds 1922 kwaliteitschocolade maakt. Valrhona, opgericht door een patissier voor patissiers, stelt zijn expertise, hoge kwaliteitseisen en passie al 90 jaar lang volledig in dienst van professionals in de gastronomische sector, om elk chocolademoment tot een bijzondere belevenis te maken. De chocolade van Valrhona is de keuze van topchefs en patissiers over de hele wereld, vanwege zijn ongekende smaaksensatie, die keer op keer verbeterd wordt door steeds weer verrassende innovaties. De ambitie van Valrhona is om de gastronomie breed onder de mensen te verspreiden, door het ontwikkelen van chocolade in verschillende smaken, die elk uniek en tegelijkertijd herkenbaar zijn en telkens weer weten te verrassen, en waarvan men elke keer nóg meer geniet. Valrhona hecht grote waarde aan dialoog en ethiek en onderhoudt daarom hechte en langdurige samenwerkingsrelaties met haar producenten en met topchefs, vanuit respect voor mens en natuur.

     

     





    10-09-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs