Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    03-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.peperkoek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zet je tanden in peperkoek!

     

     

     

    Peperkoek is vandaag weer actueler dan ooit: een gezonde snack die past in ons drukke dagelijkse leven, en die ons de energie geeft die we nodig hebben. Wat veel mensen niet weten, is dat peperkoek ook vetarm is, en cholesterolvrij.

     

    Vondelmolen is al 140 jaar lang dé peperkoekspecialist van België, en stelt vandaag 2 gloednieuwe producten voor: Breakfast Kids, een zacht ontbijtkoekje met chocoladevulling, en Brunchtime, een lekker tussendoortje gevuld met heerlijke aardbeienconfituur.

    Het geheime recept van peperkoek? Niets dan natuurlijke gezonde ingrediënten: roggemeel, kruiden en vloeibare suiker of honing. Peperkoek zit ook boordevol vezels, en is daardoor goed voor de spijsvertering en doet het hongergevoel verdwijnen. Je krijgt er ook meteen een heleboel energie van, die voornamelijk komt uit de koolhydraten. Want wat peperkoek juist niet bevat, is boter of andere dierlijke vetten. Dat is dan weer goed voor onze cholesterol. Het laatste ingrediënt dat Vondelmolen’s familierecept compleet maakt, is Beneo, een plantaardig product dat zorgt voor een evenwicht in de darmflora.

     

    Een goed ontbijt is belangrijk voor ons allemaal, maar nog het meest van al voor onze kids. Zij hebben hun energie immers nodig om te groeien, om plezier te maken en om aandachtig te blijven tijdens de les. Bij een goed ontbijt horen dan ook in de eerste plaats koolhydraten, de energieleveranciers van ons lichaam. Het nieuwe ontbijtkoekje ‘Breakfast Kids’ bevat alle goede eigenschappen van peperkoek, met een lekker laagje chocoladevulling binnenin. Lekker bij het ontbijt, of als tussendoortje tijdens de speeltijd. Want op een lege maag kunnen kinderen niet spelen of leren!

    Breakfast Kids zit in een handige, individuele verpakking en kan dus zo mee in de boekentas mama’s hoeven zich ook geen zorgen te maken over vlekkerige t-shirts: peperkoek kruimelt nauwelijks en maakt geen vlekken.

     

    Vondelmolen lanceert nu ook een handige meeneemlunch voor volwassenen: ‘Brunchtime’. Dit zijn twee lekkere plakjes peperkoek met daartussen een heerlijk laagje aardbeien-confituur. Dat klinkt als een aanslag op je diëet? Fout! Brunchtime bevat slechts 107 Kcal.

    03-06-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    01-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cardscan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    CardScan®

    uw contactgegevens in uw eigen digitaal adresboek

     

    Zonder betrouwbare contactgegevens ben je nergens. Waar is het prestigieuze kantoor van die veelbelovende zakenrelatie? Wat is ook weer dat originele e-mailadres van die exentrieke vriend? Het is een hele klus om al die informatie te ordenen en up to date te houden. Met de geavanceerde kaartlezer van CardScan® kunt u contactgegevens in een handomdraai opslaan, ordenen en beheren.

     

    De CardScan® scant alle gegevens van visitekaartjes in seconden. Ook contactinformatie uit andere bronnen zoals emails en websites worden met behulp van ‘drag & drop’ rechtstreeks, dus foutloos, geconsolideerd. De slimme software kan visitekaartjes aan uit veertien landen, in zeven talen. Ook worden de uiteenlopende manieren herkend waarop gegevens op visitekaartjes zijn afgedrukt, zoals ‘telefoon’, ‘tel’ en ‘t’ voor telefoonnummers. De gescande contactinformatie kan in het Nederlands, Engels, Frans en Duits worden gepresenteerd.

    Een grote database is alleen nuttig wanneer daarin snel de gewenste informatie kan worden gevonden. Met de gebruiksvriendelijke contact-managementsoftware is contactinformatie snel te groeperen, sorteren en rubriceren. Het intoetsen van de beginletters is voldoende om een persoon, bedrijf of adres op te roepen. Bovendien kan alle informatie in de CardScan®  worden gesynchroniseerd met andere soft- en hardware. Zo kunnen gebruikers vanuit Outlook emails versturen naar hun CardScan®  contacten. Ook kunnen vanaf de CardScan® rechtstreeks etiketten worden geprint op de DYMO LabelWriter.

     

    Er zijn drie verschillende type CardScanners: Personal V8, Executive V8 en Team V8, elk met hun specifieke voordelen voor de gebruikers. Bij alle modellen wordt de ‘CardScan® At Your Service’ geboden: een online back up-dienst die met een password overal ter wereld toegang biedt tot de eigen contactgegevens. Bovendien worden gratis updates aangeboden en is er een tweejarige garantie.

    01-06-2007 om 15:28 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.calvados
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Calvados Nouvelle Vogue.

     

     

     

    Onder het motto ‘L’odeur de mon pays était dans une pomme’, bekampten meer dan 100 Europese barmannen en enkele tientallen leerlingen van Europese hotelscholen, mekaar om de begeerde titel’ Europese barman’ van het jaar te bemachtigen.

     

    Een eenvoudige, maar toch bijzonder moeilijke opdracht om alle rijkdommen, ingrediënten, maar tegelijk aroma’s en parfums van de Calvados in één enkel recept samen te brengen en de jury te bekoren. Karl Mechinaud, vertegenwoordiger van UBB, de Belgische vereniging van barmen en werkzaam in het pas geopende Dolce hotel en meetingcenter in La Hulpe, sleepte de Europese titel in de wacht met zijn cocktail “Douceur Normande” en dit op basis van de keizerlijke Mandarine. Bojan Rieff, leerling van de hotelschool Mondriaan in Den Haag werd gelauwerd als beste leerling barman met zijn cocktail ‘Laguna’ met de appel als belangrijkste ingrediënt. Ook bij de journalisten, een Belgisch succes, Cédric Thiry wist met zijn ‘Arlequino’ op basis van Arlequinlikeur, vriend en tegenstander te begeesteren.

     

    Recept Douceur Normande, aangemaakt in shaker: 3 cl Calvados, 2 cl Mandarine Impériale, 2 cl likeur van bosaardbeien, 1 cl caramelsiroop en 2 lepeltjes verse slagroom.

    Recept Laguna, aangemaakt in een mengglas : 2 cl Calvados, 2 cl blauwe bosbessenlikeur, 0.5 cl Blauwe Curaçao, 1.5 cl sinaasappelsap, 1 cl siroop van passievruchten.

    Recept Arlequino, aangemaakt in shaker: 3 cl Calvados, 1 cl Passoa, 2 cl Arlequinlikeur, 1 cl mangosiroop en 1 stukje schil van sinaasappel.

     

    01-06-2007 om 15:15 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.flavours from bali

     

     

     

    FLAVOURS FROM BALI & INDONESIA

     

    Fijnproevers kunnen van 5 tot 30 juni in het Royal Windsor hotel Grand Place genieten van een rijkelijk gevulde feestdis, samengesteld volgens de meest pure Balinese traditie waar schitterende bloemen en fruit de verrukkelijke culinaire gerechten extra luister bijzetten.

     

    I Ketut Wijaya Adhi, chef-kok van het Warwick Ibah Luxury Villas & Spa, en zijn team zijn vanuit Bali speciaal naar de hoofdstad van Europa gereisd om dit oneindige smaakpallet van alle Balinese lekkernijen te onthullen.  Warwick Ibah Luxury Villas & Spa is een authentieke, prinselijke residentie die toebehoort aan een eminent lid van de koninklijke Ubud-familie en die sinds kort wordt beheerd door de groep Warwick International Hotels.

    Zoals in alle Aziatische landen is rijst de natuurlijke basis. Het nationale gerecht is nasi goreng: gebakken, licht met knoflook en pepers gekruide rijst met fijngehakte stukjes vlees, garnalen en eieren. Rijst wordt ook gestoomd en geserveerd in bananenbladeren of in de kukusan (stoommandje).  Op feesten wordt de rijst geel gekleurd met kurkuma geserveerd, wat de kleur van goud symboliseert. Op Bali is het de gave van Dewi Sri, de godin, de geïncarneerde levenskracht, de meest vereerde godheid op het eiland.

    De grote woordenschat die men gebruikt voor "rijst" toont de waarde van dit graangewas aan in de Indonesische cultuur.  “padi” is de rijst in de rijstvelden, “gabah” is de naam voor geoogste rijst, “beras” zijn de rijstkorrels en “nasi” betekent “gekookte rijst”. Zoals overal ter wereld maakt men onderscheid in de traditionele bereidingswijzen: gekookt, gebakken, gebraden, geroosterd… Er bestaan ook typische Indonesische bereidingswijzen, zoals de "pepes" - stomen in bananenbladeren. De variëteit komt volledig tot uitdrukking in de diversiteit van de ingrediënten, waarbij de specerijen al eeuwenlang uit Indonesië komen voor wereldwijd gebruik. Dat spreekt vanzelf. Pepertjes, knoflook, kruidnagel, nootmuskaat, gember… specerijen en kruiden voor een oneindige variatie…

    De veelgeroemde koloniale “Grote rijsttafel” overtreft de stoutste dromen. Volgens de traditie bestaat de rijsttafel uit 12 gerechten. En zoals u weet, betekent dit letterlijk met “rijst aan tafel”. De rijsttafel bestaat uit groenten, vlees, vis, eieren, gevogelte, gedrapeerd rondom een bergje rijst, versierd met kroepoek (gefrituurde garnalenbeignets), banaan, pepertjes, pinda’s, gemarineerde komkommers….

     

    Sambal is een puree van pepertjes; de belangrijkste specerij. Er zijn talloze recepten waarbij knoflook, verse tomaten, uien, suiker, garnalenpasta, citroen worden samengevoegd, maar opgepast: één of twee druppels is genoeg om een gerecht heet te kruiden!

    De meeste Indonesiërs zijn moslims en ze eten geen varkensvlees. Voor hindoes op Bali is varkensvlees wel toegestaan. Het hoogtepunt tijdens banketten is eveneens een gerecht met varkensvlees, genaamd “Babi guling”: een geroosterd big aan het spit, gevuld met fijngehakte kruiden, knoflook, gember en specerijen. Een ander zeer gewaardeerd gerecht is “Ayam Batutu”, gevulde, gegrilde kip, geserveerd met groenten, tapioca en kokosnoot.

    Desserts worden over het algemeen uit verse vruchten bereid: mango’s, goudkleurige of bleke banaantjes, passievruchten, mandarijnen, schijfjes rambutan, zuurzak… En natuurlijk het theeritueel – groene thee, jasmijnthee, thee met geurige gember of chrysanten, geserveerd met kleine heerlijkheden … bereid uit rijst!

     

    Flavours from Bali & Indonesia, een verfijnde selectie van Indonesische en Balinese gerechten en menu à la carte, van 5 tot 30 juni 2007 in restaurant Chutney’s.

    Royal Windsor Hotel Grand Place,  Duquesnoystraat 5,  1000 Brussel. Tel 02-505 55 55

    01-06-2007 om 15:12 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    31-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sterling

    STERLING AIRLINES KOMT NAAR BRUSSEL.

     

     

    Sterling Airlines, de grootste low-cost luchtvaartmaatschappij in Scandinavië en de 4de in Europa, positioneert zich in Brussel met de lancering van drie lijnvluchten naar Denemarken, Zweden en Noorwegen.

     

    Vanaf 28 oktober zal een Boeing 737-700 met plaats voor 148 passagiers op maandag, woensdag, vrijdag en zondag van Brussel naar Oslo en Stockholm vliegen. Daarnaast zal een Boeing 737-500 met 126 plaatsen, dagelijks naar Kopenhagen vliegen. De Scandinavische bestemmingen hebben aldus Carole Arnaud-Battendier, International marketing Manager van Sterling, voor leisure, maar vooral voor zakenreizigers heel wat verrassingen in petto.

    31-05-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.urban colors
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Elegante krachtpatser zet mode op tafel

    Combineren met appel, aubergine en pink

     

     

    ‘An apple a day keeps the doctor away’. Emile Henry, de Franse aardewerk-specialist lanceert nu de Franse versie van dit gezegde. Op tafel en in de vorm van een reeks kommen, borden, theepotten, bekers en schalen. Jawel, in vrolijk appelgroen. Bijzonder is de combinatie met de kleuren pink en aubergine. Oogt bovendien lekker gezond. Dus dress your table.

     

    De aarde waarmee Emile Henry haar aardewerk produceert heeft andere, hoogwaardiger eigenschappen dan elders ter wereld. En Emile Henry voegde daar in de loop der jaren innovatieve technologie aan toe. Resultaat wordt gevormd door ovenschalen waarin het gebraad moeiteloos kan worden gesneden zonder dat er een krasje in de schaalbodem komt. Ook kunnen de vuurvaste schalen zo van de diepvries in de microgolfoven en vervolgens in de vaatwasmachine.

     

    Eenmaal klaar met de technologische verfijning, werpt Emile Henry zich nu op kleur en vormgeving. Het landelijk karakter is gebleven maar tegelijk is de vormgeving strakker en eigenzinniger. Alles in de volle kleuren aubergine, appelgroen en uitnodigend pink.

    31-05-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ouest congres
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    OUEST CONGRES :

    9 bestemmingen met een gemeenschappelijke toekomst

     

     

     

    Ouest Congrès is een professionele groepering die 9 congrespaleizen omvat. De partners beslisten om voor hun drie regio’s in het westen van Frankrijk een gemeenschappelijke toekomst uit te tekenen op het gebied van zakentoerisme en dit volgens het principe van de territoriale logica. De regio’s Pays de la Loire, Poitou-Charentes en Bretagne hebben een voor Europa unieke en originele samenwerking opgezet, die tegelijk als actief en meervoudig kan bestempeld worden.

     

    Ouest Congrès biedt 9 complementaire bestemmingen, met gemeenschappelijke waarden, die bewust zijn van het feit dat hun klanten tijd willen winnen. Ze willen zich aanpassen aan de marktevoluties en zich, met een coherent aanbod waarbij de partners een uitstalkast voor de regio’s vormen,  positioneren tussen de grote Franse bestemmingen.

    Doelstelling van het aanbod blijft een globale kwaliteit inzake dienstverlening met een meerderheid van gecertificeerde sites en aangepaste aanbiedingen, die dankzij nieuwe gecoördineerde beheersinstrumenten die de deugdelijkheid van het eenvormig gemaakte aanbod bewijzen.

     

    Het zakentoerisme heeft ontegensprekelijk een positieve weerslag op deze regio’s omdat het activiteiten meebrengt die niet seizoengebonden zijn. In 2002 haalden deze regio’s slechts 5 tot 7% van de congressen binnen die jaarlijks in Frankrijk worden gehouden, marktaandeel dat in 2006 met 456.000 congresdagen, goed voor ruim 240.000 werd opgekrikt tot bijna 9%, hetgeen een economische injectie van 110 miljoen euro betekent.

     

    Ouest Congrès legt de lat hoger en mikt op een aanzienlijke groei op de internationale markt. Brussel en België hebben nauwe banden en meerdere vergelijkbare punten waardoor de Belgische bedrijven een bijzondere aantrekkingskracht uitstralen.

     

    De internationale positionering is volgens de initiatiefnemers meer dan verantwoord, alle  bestemmingen komen tegemoet aan 5 belangrijke criteria voor de organisatie van een evenement. Vooreerst beantwoorden de onthaalinfrastructuren voor elke grootte en type van evenement, aan internationale maatstaven, naast de 20 auditoriums, zijn 4 van de 9 sites gecertificeerd als ‘Qualicongrès’, er is 20.000 m² expositieruimte en ook 14.000 couverts.

    Alle bestemmingen zijn bereikbaar met het vliegtuig (met rechtstreekse verbindingen naar de Europese grootsteden), met de HST en via autosnelwegen. Verder is er een kwaliteitsvol en aangepast logies met nagenoeg 15.000 kamers waarvan 40% in 3 en 4 sterrenhotels en 60% in de stadscentra.

    Diverse regio’s bieden een grote toeristische aantrekkingskracht. Enkele items: Brest, St Malo, la Baule… het zijn bekende namen. La Rochelle en zijn île de Ré en île d’Oléron, Angers en zijn Loirewijnen, de zoutmoerassen en het park van la Brière, beschermd door Unesco, de baai van Cancale en haar schitterende landschappen… In elk seizoen gebeurt er wel iets in het Westen, onder meer dankzij grote publieksevenementen die het dynamisme van onze drie regio’s weerspiegelen: Premiers plans, Océanopolis, Jumping international de la Baule, 24 U van Le Mans, Francofolies, Festival Interceltique, La Folle Journée, Futuroscope of nog de Route du Rhum….

    Tot slot verwijzen we naar enkele uitzonderlijke centra die wereldwijd bekend zijn. Maar er worden ook al heel wat professionele manifestaties van formaat opgezet, waarvan de organisatoren aangetrokken werden door ons uitmuntend kennisniveau en de uitstraling van onze regio’s: de nautische filière of stadsecologie voor La Rochelle, gewassen en Loirewijnen voor Angers, aeronautica en scheepswerven voor de kust van La Baule, maritieme technologie voor Brest en onder meer de competiviteitspool ‘beelden en netwerken’, mobiliteit en transport, en ook voeding in Poitiers, 2e nationaal platform voor de financiële en luchtvaartsector, Nantes kapitaliseert op de gezondheidssector, onder meer met biotechnologie. 

     

    Het Franse Westen en België:

     

    De regio Ouest Congrès telt 7,7  miljoen inwoners, wat gelijk staat aan ¾ van de Belgische bevolking. In het internationale wetenschappelijke comité voor de volgende Cyclotron (hoge-energie scanner voor medische research inzake kanker) die in 2008 in het Westen zal gebouwd worden (in Nantes) zetelen Europese en Amerikaanse onderzoekers. Het comité koos onlangs een bouwfirma voor de conceptfase en de bouw van deze voor Europa unieke infrastructuur. Een Belgische onderneming, nl. IBA, werd weerhouden als hoofdaannemer voor een bedrag van 13,96 miljoen euro zonder BTW.

    Belgische toeristen vertegenwoordigen het 3e internationaal cliënteel in deze regio’s met meer dan 700.000 overnachtingen (na de Britten en de Duitsers), een stijging met 20% in de afgelopen jaren. Er is een homogene verdeling tussen kust, stad en platteland. Dit cliënteel illustreert zijn gehechtheid aan de Franse levenskunst: authenticiteit van de bestemming, kwaliteit van het onthaal en gastronomie.

    31-05-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    30-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.europcar

     

    Reis de zomer verstandig

    tegemoet met Europcar

     

     

    Elk jaar gaan tijdens de maanden juli en augustus duizenden vakantiegangers de weg op om hun vakantieoord op te zoeken. En elk jaar gaan de voorbereidingen voor het vertrek gepaard met een heleboel beslommeringen:  kan de wagen al die kilometers wel aan?  Zal de koffer groot genoeg zijn voor alle bagage?

     

    Gezinnen met meerdere kinderen moeten naast de gebruikelijke koffers ook nog het materiaal meezeulen voor de verzorging van de baby, speelgoed voor de kinderen en natuurlijk ook de onontbeerlijke luchtmatras.  Jonge vakantiegangers die in groep wegtrekken moeten naast het bagageprobleem ook nog de verdeling van de kosten vastleggen: alleen maar brandstof en tol volstaan niet om de reële slijtage van het voertuig te dekken.

     

    Voor al deze problemen biedt Europcar de ideale oplossing: huur een auto voor de vakantie!  Vakantiegangers huren wel hun accommodatie, fietsen, surfplanken edm. waarom dan ook niet hun transportmiddel?  Alles verloopt eenvoudig en praktisch: de klant kiest het voertuig dat het best met zijn behoeften overeenstemt qua comfort, ruimte en uitrusting.  Hij kent de kosten op voorhand en geniet van een recente wagen (maximum 4 maanden) met internationale bijstand 24 uur per dag, 7 dagen per week.

     

    Naast de bijzonder voordelige voorwaarden van Europcar voor de zomerverhuur, organiseert de verhuurder nu van 22 juni tot 31 augustus een grote actie waarbij de klanten kans maken om hun zomervakantie terugbetaald te krijgen en brandstofcheques van Q8 te winnen. 

    Op de website www.europcar.be kunnen klanten onmiddellijk kijken of een voertuig beschikbaar is en berekenen hoeveel de huur gaat kosten. Online reserveren is gewoon kinderspel.

     

     

    30-05-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.urban wellness
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     ‘Urban Wellness Oasis-concept’.

     

     

     

    Quick dankt haar rol van trendsetter aan haar inspanningen voor een permanente analyse van de markt- en consumentenbehoeften. De consument wil in het beleven van nieuwe smaken omringd worden door een zeker gevoel van luxe: luxe in de mond, maar ook in de originaliteit van het aanbod, in de dienstverlening en bovenal ook in het interieur en de decoratie.

     

    Traditiegetrouw trekt Quick de bewoners van grote steden, de Urban People aan. In alle aspecten van een Quick Hamburger Restaurant wordt dan ook bijzonder veel aandacht besteed aan de behoeften van dit specifieke segment bezoekers, opdat ook zij zich thuis voelen in ‘hun’ Quick. Samen met Carré associates werd een concept ‘op maat’ uitgetekend voor deze ‘Urban People’.

     

    Vanuit de gedragsprofielen van de consumenten kwam men tot vier shopperprofielen, nl. de snelle lekkerbek, de sociale lekkerbek, de hongerige en de bescheiden genieter. Binnen het Urban Wellness Oasis-concept leidt dit tot drie zones die Quick thans in een aantal vestigingen introduceert.

    De Urban-Wellness-zone is bestemd voor de snelle lekkerbek en de hongerige. Hier wordt gebruik gemaakt van een houten vloer, blauwe, warme muren en olijfgroene tafeltjes. Beide groepen krijgen de indruk dat het ‘vooruit’ gaat, dank zij de strakke belichting, levendige kleuren en modern gevoel in de omgeving van de toonbank. De sociale lekkerbek kan tot rust komen in de Urban Friendly-zone. Hier wordt bijzondere aandacht besteed aan het weergeven van kwaliteit, en dit zowel inzake meubilair als wat betreft de producten. Voor de muren werd geopteerd voor een grijze verf, in combinatie met een betegeling met leer-effect. Voor de sociale lekkerbek werden grotere blauwe en zebrano-tafels voorzien om gezellig met vrienden samen te zitten. Voor de bescheiden genieter tenslotte, werd de Urban Oasis-zone ontwikkeld. Deze zone straalt ruimte uit, terwijl de groene muren en donkerbruine tafels zorgen voor een gezellige sfeer.

     

    Het Urban Wellness Oasis-concept vormt een aanvulling op het reeds bestaande ‘Pop Home Nature’-concept. Het is aldus Annick Van Overstraeten, Algemeen directeur Quick Belux, de bedoeling dat Quick diverse concepten aanbiedt, waar niet alleen  kinderen en jongeren, maar ook volwassenen hun leefwereld terugvinden. Na Quick Louise en Quick Kappelen, worden momenteel ook Quick Luik en Quick Aarlen met een Urban Wellness Oasis-concept uitgerust.

    30-05-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cuisin'easy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Soubry, twee minuten en basta:

    Een heerlijke pasta!

     

     

    Soubry weet hoe gejaagd het leven er aan toe kan gaan en ontwikkelde daarom een slimme nieuwigheid : Cuisin’Easy. Vier verschillende pasta’s, individueel verpakt, die je twee minuten in de microgolfoven moet zetten en klaar. Als snack op zich of in combinatie met vis, vlees of groenten, de pasta’s zijn gewoon op maat van onze drukke agenda’s.

     

    Met Cuisin’Easy brengt Soubry een gamma pasta’s op de markt voor wie weinig tijd en /of zin heeft in boodschappen doen en koken. Het recept is simpel: plaats de handige, rechtopstaande verpakking in de microgolfoven, stel in op twee minuten, duw op start. Resultaat is een pasta ‘al dente’, helemaal naar jouw smaak van het moment.

    Naast de natuursmaken ‘spirelli’ en ‘spaghetti’ zonder saus, zijn er de varianten ‘spaghetti napolitana’ en ‘spirelli arrabiata’. Beide versies zijn een maaltijd op zich maar kunnen gegeten in combinatie met groenten, vis of vlees. Bovendien kan je de natuurversie extra op smaak brengen met een saus naar keuze.

    Cuisin’Easy brengt dus vier heerlijke pasta’s die je eenvoudig als maaltijd of stand-alone snack kan eten, maar ook kan combineren met tal van extra’s.

    30-05-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    29-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.novation @ novotel antwerpen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    Novation @ Novotel Antwerpen Noord.

     

     

     

    Novotel Antwerpen werd in 1974 ingehuldigd en was het eerste hotel dat door een internationale hotelketen in Antwerpen werd gevestigd.

     

    Vandaag toont Novotel Antwerpen na een ambitieus renovatieprogramma een gloednieuw gezicht volgens de principes van moderniteit en innovatie die Novotel hoog in het vaandel draagt. Kamers, vergaderruimtes en restaurant werden volledig getransformeerd. Ze zijn uitgerust met de recentste technologieën op het vlak van installaties en dienstverlening. Ook werden de nieuwe concepten van het merk voor kamers en bar-brasserie ingevoerd. De decoratie werd dan weer uitgevoerd door de Belgische architect Dominique Hottois. Met nieuwe materialen en kleuren benadrukte zij het gevoel van welzijn en ontspanning.

    Met zijn 120 kamers, de bar-brasserie, zijn 4 vergaderzalen, zijn grote tuin en zijn zwembad trekt Novotel Antwerpen zowel zakenreizigers als toeristen aan. De zakenmannen en –vrouwen vinden het een ideale plaats om seminaries “in het groen” te organiseren op een gemakkelijk bereikbaar adres. Gezinnen vinden het dan weer een prima vertrekpunt op de stad en haar bezienswaardigheden te bezoeken.

    Een andere belangrijke fase van het renovatieprogramma van het hotel had betrekking op de 4 vergaderzalen. Zij liggen op het gelijkvloers en vormen samen met de pauzeruimtes een moduleerbare "seminarievleugel" van 220 m² waar plaats is voor maximum 100 personen. Alle zalen zijn voorzien van WIFI, een scherm, een beamer, een DVD-speler en twee flipcharts evenals een pauzeruimte met een Nespresso-toestel, 6 soorten koffie en 4 soorten vruchtensap van Looza.  Ze hebben airconditioning, akoestische isolatie en genieten allemaal van daglicht en een mooi zicht op de tuin van het hotel.

     

    Voortaan kunnen personen die alleen reizen ook in het Novotel Antwerpen genieten ven een heerlijke lunch of dinner en tegelijkertijd hun favoriete programma's bekijken aan de twee TV-tafels, die nabij de bar werden ingericht. Het concept van tv-tafels, overgewaaid uit het Verenigd Koninkrijk waar het erg populair is, werd door de Accorgroep in het Novotel Brussel Grand’Place gelanceerd. Dit uniek concept is dus nu ook in Antwerpen beschikbaar en wint zienderogen aan populariteit! 

    29-05-2007 om 17:32 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    ‘Jet Airways (India) vestigt European hub op Brussels Airport, in partnership met  Brussels Airlines’.

     

     

     

    Jet Airways kondigt de vestiging aan van zijn Europese hub in Brussel, die zal instaan voor een geïntegreerde verbinding tussen India en Europa, Afrika en Noord Amerika.  Jet Airways zal daarbij nauw samenwerken met Brussels Airlines en biedt zijn klanten naadloze verbindingen naar Europa, de VS, Canada, Afrika en India.

     

    Jet Airways zal dagelijkse non-stop vluchten verzorgen van Brussel naar Mumbai en New York (Newark) vanaf 5 augustus 2007 en later dit jaar een bijkomende dagelijkse verbinding naar Delhi en Toronto. Jet Airways voorziet in de toekomst in totaal tien dagelijkse lange-afstandsvluchten vanaf Brussels Airport, naar steden in India, de VS en Canada. Mits goedkeuring van de betreffende overheden voorziet Jet Airways via de hub op Brussels Airport bijkomende dagelijks vluchten tussen Bangalore, Ahmedabad en Chennai, en Los Angeles, Chicago en New York (JFK).

     

    Jet Airways en Brussels Airlines ondertekenden een Memorandum of Understanding met betrekking tot codeshare, frequent flyer partnership en through-check faciliteiten. Brussels Airlines is codeshare partner op de Jet Airways routes Brussel-Mumbai, Brussel-Delhi en Brussel-Toronto. Vanaf de opstart van deze operaties is Jet Airways codeshare partner op vluchten van Brussels Airlines naar Stockholm, Oslo, Birmingham, Genève en Madrid. Na goedkeuring van de betreffende overheden wordt deze codeshare uitgebreid tot 25 routes van Brussels Airlines vanuit Brussel.

     

    Naresh Goyal, voorzitter van Jet Airways, bevestigt een ingrijpende vlootuitbreiding van 20 breedromptoestellenn waarvan de eerste vliegtuigen nu geleverd zijn. De eerste B777-300 en Airbus A330-200 toestellen werden in Brussel in ontvangst genomen.

     

    Wilfried Van Assche, CEO van The Brussels Airport Company benadrukt : “Als luchthaven van de hoofdstad van Europa willen we onze reizigers meer directe verbindingen aanbieden naar de rest van de wereld. De aankondiging van dit uitgebreide vluchtenaanbod voor lange afstandsvluchten is een mijlpaal in de geschiedenis van deze luchthaven en we zijn bijzonder verheugd Jet Airways te mogen verwelkomen. Deze operatie betekent niet alleen een uitzonderlijke ondersteuning van het zakenverkeer en toerisme tussen België en India, maar in samenwerking met Brussels Airlines maakt dit van Brussels Airport meteen een belangrijke toegangspoort tussen Europa en Afrika, en het Indische subcontinent en Noord Amerka."

    29-05-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sirop de liege
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    “Echte Luikse stroop” bestaat 60 jaar.

                                                       

                                                                             

     

    Het merk 'Echte Luikse Stroop' viert dit jaar zijn zestig lentes. In 1947 werd 'Du Vrai Sirop de Liège' een gedeponeerd merk. Vanaf dat moment werd het geassocieerd met het tijdloze blauwe potje met bloeiende fruitbomen en het recept waar klein en groot dol op is.

     

    Omdat de originele verpakkingen fel gegeerd zijn bij verzamelaars, brengt Siroperie Meurens ter gelegenheid van deze 60e verjaardag een exclusieve witte metalen pot in beperkte oplage op de markt. De voorbije decennia is 'Echte Luikse Stroop''een vaste waarde gebleven op onze tafels en in onze keukens. Hij prijkt op de ontbijttafel, smaakt heerlijk bij karaktervolle kazen en is een uitstekende smaakmaker in de bereiding van de lekkerste stoofschotels, zowel in de familiale keuken als op het fornuis van de beroemdste chefs van het land.

     

    Het was Clement Meurens II die het recept van de 'Echte Luikse Stroop'' in 1937 ontwikkelde en patenteerde. Kenmerkend was het tijdloze blauwe potje met bloeiende fruitbomen, dat werd ontworpen door de bekende Brusselse tekenaar Jean-Léon Huens. Dit betoverende beeld van de bloeiende fruitbomen uit Aubel is al die tijd onveranderd gebleven.

     

    Om beter te beantwoorden aan de smaak van de Belgische en de Europese liefhebbers, is 'Echte Luikse Stroop' tegenwoordig ook verkrijgbaar in 3 verschillende smaken met of zonder toegevoegde suikers: peren/appelen en dadels, abrikozen of pruimen. De stroop is bereid met minimum 400g vruchten per 1000g en verpakt in potjes van 25 g, 80 g, 300g, 450g, 900 g, 4 kg of 12,5 kg. Hij wordt verkocht in 11 verschillende landen.

     

    Siroperie Meurens produceert 4 producten voor de Belgische consumptiemarkt: 'Du Vrai Sirop de Liège'', Pomona, Poiret en Chocofruit. Ze zijn verkrijgbaar in de meeste kruidenierszaken en supermarkten. Daarnaast verkoopt het bedrijf een ruim gamma geconcentreerde fruitsappen en extracten (appelen, peren, dadels, vijgen, pruimen, abrikozen, druiven) voor de industrie.

    De stroperij 'Siroperie Meurens' werd in 1902 opgericht in het Waalse Aubel en is nog steeds in handen van de familie Meurens. Het bedrijf produceert dagelijks gemiddeld 50.000 potten stroop op basis van 8.000 ton fruit realiseerde in 2006 een omzet van 7,3 miljoen euro.

    29-05-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik smelt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik smelt …

    Het lekkerste boek over chocolade

     

     

    Wanneer aten mensen voor het eerst chocolade ? Hoe maakt je brownies? Zin in een chocolademassage? Is chocolade verslavend?  Wat is een chocoladehuis ?

     

    Laat jij je ook vaak verleiden door een overheerlijke chocoladereep? Ben je een echte chocoholic. Dan zal je genieten van deze smakelijke reis langs de geschiedenis en het productieproces van dit verrukkelijke lekkers, alle mogelijke soorten chocoladeproducten tot grappige en interessante chocoladeweetjes uit boeken, films, muziek en musea.

    Daarna kan je zelf aan de slag in de keuken. Als toetje kan je smullen van enkele verrassende chocoladeverhalen.

     

    Kolet Jansen en Sara Jonkers zijn zo dol op chocolade dat ze er een boek over schreven. De zoetste weetjes over dit goddelijk snoepgoed, vroeger en nu. En de lekkerste chocoladerecepten. Om je vingers bij af te likken.

     

     

    ‘Ik smelt … Het lekkerste boek over chocolade’ is een uitgave van het Davidsfonds en is  geschikt voor lezers vanaf 10 jaar.

    Gebonden – circa 128p - €17.5 – ISBN 978 90 76830 82 7

    Met illustraties van Ilah.

     

    29-05-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    28-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duinasperges

                                            

     

    De Duinasperge in topvorm voor de MuseumBrasserie

     

     

     

     

    De ene soort asperge is de andere niet. Om de eetlust van haar fijnproevers dus te bevredigen, heeft de MuseumBrasserie aan Peter Goossens de opdracht gegeven om de meest nobele exemplaren van het soort uit te kiezen. Zijn keuze is gevallen op de prachtige duinasperges die door Marc Deswarte worden gekweekt in het no man’s land tussen Frankrijk en België.

     

    Deze kwekerij van zes hectaren van deze smakenvirtuoos bevindt zich op een fossiele duin die 5 000 jaar oud is en waarvan de chemische aard van de grond en de zeer fijne structuur van het zand toelaten uiterst zachte asperges te produceren. Deze worden slechts enkele uren na het plukken bereid en opgediend en geven zo een nieuwe dimensie aan de degustatie van een grote klassieker van de Belgische keuken. Dit soort asperges is beschikbaar tot half juni en moeten absoluut voor het einde van het seizoen worden geproefd…

    MuseumBrasserie, Koningsplein 3, 1000 Brussel

    MuseumCafe & MuseumShop, Regentschapsstraat 3, 1000 Brussel

     www.fine-arts-museum.be  en  www.museumfood.be

     

     

     

    28-05-2007 om 22:22 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.canard duchene
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    CANARD-DUCHÊNE

     

     

    Canard-Duchêne is een champagnemerk dat dicht bij de mensen staat om grote en kleine gelegenheden in het leven te vieren.  De overname in oktober 2003 door de onafhankelijke groep Thiénot uit de Champagnestreek en de komst van Jean-Louis Malard, afkomstig uit Epernay en wijnkenner, in de algemene directie, verstevigde de positie van het Huis Canard-Duchêne en creëerde nieuwe toekomstverwachtingen.

     

    138 jaar na de oprichting is het Huis Canard-Duchêne trouw gebleven aan Ludes, een pittoresk klein dorpje in het hartje van de wijngaarden van de Montagne de Reims. Alles begint in 1860 met liefde op het eerste gezicht tussen kuiper Victor Canard en Léonie Duchêne, stammend uit een wijnbouwersfamilie, die hun namen verenigen en in 1868 een champagnehuis oprichten. Hun zoon Edmond verzekert de internationale bekendheid van het merk en dringt door tot de gesloten kringen van het hof van tsaar Nicolaas II. Vandaar trouwens de tweekoppige adelaar, het embleem van de Russische tsarenfamilie, die sinds die periode de flessen siert. Uit deze periode dateert ook het sabreren, een kunst die bijdraagt tot de symboliek van het merk. Zo wordt Canard-Duchêne, de champagne die staat voor jeugdigheid en enthousiasme. Canard-Duchêne triomfeert nog elke avond in bruisende kringen, namelijk in de Paradis Latin, het vermaarde Parijse cabaret.

     

    Het grote publiek kan in Ludes het parcours “van aarde tot wijn” volgen, de glas-in-loodramen van de kapel van het oude kasteel van Ludes bewonderen en de oenotheek met de oude millésimes ontdekken. Meer dan tien miljoen flessen rijpen in deze krijtkelders die uitgehouwen werden in de XIXe eeuw. Zij strekken zich uit over 6 kilometer en tellen 4 verdiepingen tussen 12 en 38 meter diep. Het hoogtepunt van het bezoek zijn de gangen die versierd werden voor de 125e verjaardag van het Huis door beeldend kunstenaar Michel Le Brun die zijn kijk op Canard-Duchêne geeft met allegorische werken over de streek, de assemblage, de druifluis, de oorlogen, de grote scholen…

     

    De stijl van het Huis Canard-Duchêne is in de eerste plaats gebaseerd op de pinot noir van de Montagne de Reims en Aube, die structuur en bewaarpotentieel geeft, de pinot meunier van de Montagne de Reims, bekend om zijn soepelheid en fruitigheid, en de chardonnay die de assemblages finesse en elegantie geeft. De filosofie van Canard-Duchêne bestaat uit drie waarden : authenticiteit verbonden aan 138 jaar geschiedenis in het hartje van de wijnstreek, de gezelligheid van een warm huis en de elegantie van de champagnes.

     

    Het Huis Canard-Duchêne produceert naast een klassiek assortiment champagnes ook enkele Grandes Cuvées. Het klassiek assortiment bestaat uit: Canard-Duchêne Brut zonder jaartal, een evenwichtige en mooi opgebouwde champagne, samengesteld uit 40% pinot noir, 40% pinot meunier en 20% chardonnay. Canard-Duchêne Demi-Sec: dezelfde assemblage als de brut, maar met een hogere dosage : 42 gram suiker per liter. Canard-Duchêne Cuvée Léonie : Cuvée Brut Premium, uitsluitend ontworpen voor restaurants en wijnspeciaalzaken, dezelfde assemblage als de Brut, bijzondere dosage en langdurige rijping in kelders.

    Canard-Duchêne Millésime 1999 : de eerste champagne met jaartal sinds de overname,  stelt frisheid op de voorgrond. Zijn assemblage, gedomineerd door blauwe druiven, geeft hem pit. Canard-Duchêne Rosé : rosé champagne die volgens de traditie van de Champagnestreek, een assemblage is van de Brut met toevoeging van een beetje rode wijn van de pinot noir.

     

    De Grandes Cuvées beschikken over een grote finesse en een subtiele elegantie. Voor de exportmarkt worden ze aangeboden in mooie metalen dozen geïnspireerd op de wereld van de “single malts”. La Grande Cuvée Charles VII Brut: een lichtgouden kleur en groene weerspiegeling, mooi evenwicht uit tussen maturiteit en frisheid met een verrassend contrast:  zijn fijne, fruitige en florale neus doet denken aan de chardonnay. La Grande Cuvée Charles VII Rosé : onderscheidt zich door een diepe kleur met een mooie koperkleurige tint, paart volheid aan finesse en brengt rode vruchten tot uitdrukking. Past perfect bij alle intieme momenten. La Grande Cuvée Charles VII Blanc de Noirs : uitsluitend samengesteld uit blauwe druivensoorten: 70% pinot noir en 30% pinot meunier; krachtige champagne met waardevolle secundaire aroma’s, vooral geserveerd bij gestructureerde maaltijden.

    28-05-2007 om 22:21 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs