Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    23-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casal de'Cucchi

    Casal de’ Cucchi

     

     

     

     

    Agriturismo is in de Italiaanse provincie Umbrië geen ijdel woord, diverse leuke villa’s en country houses bieden de bezoekers de mogelijkheid om het lokale leven van dichtbij te aanschouwen en de Italiaanse gezelligheid op te snuiven.

     

    Casal de’ Cucchi ligt temidden het heuvelachtige gebied tussen Toscane en Umbrië en biedt eindeloze vergezichten op de wijngaarden van Montepulciano. Vrij recent gerenoveerd en uitgebreid, staan momenteel een 12-tal kamers ter beschikking van de toeristen, groot en comfortabel zonder extravagante luxe, kunnen ze menigeen een leuk verblijf bezorgen Bovendien worden in een van de vleugels van het complex extra aanpassingswerken uitgevoerd waardoor binnen afzienbare tijd, het complex wordt verrijkt met luxekamers en appartementen, bovendien komt er ook een wellness center en schoonheidssalon.

     

    Het restaurant biedt een aangepaste kaart – men kan er desgewenst in full board verblijven, maar dit zou zonde zijn om de regio die zoveel moois te bieden heeft links te laten liggen. In het restaurant kan men echter ook culinair genieten van diverse lokale specialiteiten en de o.i. behoorlijk lekkere huiswijnen van de Cantini Fanani proeven.

     

    Naast het eigen buiten zwembad is er ruimte voor een kinderspeeltuin, tafeltennis en biljart en staan er fietsen ter beschikking. In de onmiddellijke omgeving vindt  men diverse sportterreinen voor tennis en een golfcourt, net als maneges trouwens. Het niet zo ver af gelegen Trasimeno meer zorgt voor zeilmogelijkheden maar staat vooral bekend voor de surfinfrastructuur die door een Belgische monitor werd uitgebouwd. Bezoekers die absoluut van thermische baden willen genieten moeten uitwijken naar San Casciano Bagni, Rapolano of Bagne Vignoni.

     

    Casal de’ Cucchi is een afgesloten domein waar men rustig van de zomerhitte kan profiteren, maar is en blijft vooral een thuishaven voor iedereen die de rijke cultuur en de vele kunstwerken van deze vrij kleine Italiaanse provincie wil ontdekken, maar ondertussen ook diverse culinaire specialiteiten wil meepikken, zonder de mooie, ronde en lekkere wijnen te vergeten. RVH.





    23-10-2011 om 20:43 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etihad

    Etihad Airways voorziet vliegtuigen van draadloos internet

     

     

     

    Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, gaat tegen eind dit jaar op enkele routes binnen zijn netwerk draadloos internet aan boord voorzien.

     

    Passagiers over de hele wereld stellen steeds hogere eisen aan luchtvaartmaatschappijen wat betreft technologie en internetmogelijkheden, ook aan boord. James Hogan, CEO van Etihad Airways, zegt: “De grootste uitdaging is wellicht om de ontzettend snelle evoluties te blijven bijbenen. De  luchtvaartmaatschappijen investeren jaarlijks miljarden in hun vloot, ondermeer in inflight entertainment en andere voorzieningen aan boord, jaren voor de toestellen effectief in gebruik genomen worden. De technologie verandert echter heel snel, waardoor je steeds het risico loopt veel te investeren in een systeem dat oubollig is op het moment dat het vliegtuig de eerste keer opstijgt.”

     

    Volgens Hogan heeft de internetrevolutie een enorme impact op de luchtvaartsector, en kunnen draadloze technologieën luchtvaartmaatschappijen ook heel wat extra kostenbesparingen opleveren. “Ik ben ervan overtuigd dat de dag waarop het merendeel van onze verkoop en klantenrelaties digitaal zal verlopen, voornamelijk via smartphones en tablets, niet meer veraf is.” RVH.

     

    23-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Crodino

    Crodino: Vier eindejaar in stijl met populair Italiaans drankje zonder alcohol

     

     

     

    Met de feestdagen in het vooruitzicht, zijn de aperitiefmomenten straks weer niet te tellen. Met een goudgele glans, een bitterzoete smaak én een sexy flesje brengt Crodino verfrissende verrassing. Deze Italiaanse cultdrank dankt zijn exclusieve smaak aan een mix van vruchten, kruiden en specerijen. Ontdek hoe dit alcoholvrije drankje moeiteloos langs aperitiefklassiekers kan staan!

     

    Aperitiefmoment ?

    De eindejaarsdagen zijn natuurlijk een uitgelezen kans om te klinken. Dat doe je in alle stijl met Crodino, een klein flesje (10 cl) met een grote impact. Zijn smaak is dan ook uniek: bitterzoet en sprankelend. Heerlijk na een lange dag werken of op restaurant met vrienden of tijdens de eindejaarsdagen, gezellig thuis met het gezin.

     

    Crodino werd in 1964 gelanceerd als ‘enige echte alcoholvrije aperitief’. Vandaag maakt het merk zijn slogan meer dan waar. Bij ons is het aperitief nog relatief onbekend, maar in Italië is dit sympathieke drankje het meest gedronken non-alcoholische aperitief.

     

    Crodino is genoemd naar de Italiaanse ‘Terme di Crodo’, in het noorden van Piemonte. Basis van Crodino is het bronwater uit dit kleine kuuroord. De eeuwenoude bron ‘Fonte Lisiel’ werd in 1685 in Crodo ontdekt, vlakbij Lago Maggiore.

    Het recept voor Crodino is een goed bewaard geheim. De typische smaak wordt gehaald uit kruiden en extracten van 12 verschillende vruchten. Na de persing en enkele weken rust worden deze extracten aangevuld met het zuivere mineraalwater. Het resultaat is het ideale aperitief: een veelzijdig drankje met een frisse smaak, in een stijlvol designflesje. Of hoe je met Crodino de Italiaanse lifestyle in een handomdraai in huis haalt. Geef je aperitiefmomenten extra pit en zet het nieuwe jaar straks beloftevol in met Crodino! RVH.

    www.camparigroup.com

     

    Perfect Serve !

    Serveren doe je koel, volgens de regels van de kunst.

    * Vul een Crodino-glas met ijblokjes

    * Schenk Crodino puur in het glas

    * Voeg een schijfje sinaasappel toe

    Simpelweg onweerstaanbaar. Bovendien kan je blijven genieten wat Crodino als aperitief nog interessanter maakt…

     

    Campari Group is uitgegroeid tot een wereldwijde producent in de drankindustrie. Het merk is actief in meer dan 190 landen, met een leidende marktpositie in Italië en Brazilië en een sterke vertegenwoordiging in de VS en continentaal Europa. De groep stelt ruim 2.000 mensen tewerk. Campari heeft een uitgebreid assortiment verspreid over drie segmenten: alcoholische dranken, wijnen en frisdranken.

    Onder de internationaal gerenommeerde merken van alcoholische dranken vind je naast Campari, SKYY Vodka en Wild Turkey. Als meer lokale merken spelen Aperol, Cabo Wabo, CampariSoda, Cynar, Glen Grant, Ouzo 12, X-Rated en Zedda Piras een belangrijke rol, net als de Braziliaanse merken Dreher, Old Eight en Drury’s.

    In het wijnsegment is Cinzano een vertrouwde naam, naast meer regionale Liebfraumilch, Mondoro, Odessa, Riccadonna, Sella & Mosca en Teruzzi & Puthod. Bij de frisdranken zitten onder meer de niet-alcoholische aperitieven Crodino en Lemonsoda.

     

    23-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    22-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Andoa

    ANDOA: 1ste biologische en Fair Trade chocolade

     

     

     

    Een sterke ethische betrokkenheid voor Valrhona bij de lancering van een nieuwe pure chocolade met een Fair Trade en biologisch etiket van Max Havelaar: ANDOA.

    Valrhona wordt erkend als een hoogwaardig merk in de wereld van professionele chocolade, en is gebaseerd op lange-termijn relaties van wederzijdse ontwikkeling met de telers. In het kader van deze benadering brengt Valrhona een nieuwe pure chocolade op de markt: ANDOA.

     

    Valrhona maakt ANDOA uit een cacao die het resultaat is van een type landbouwproductie waarbij het gebruik van synthetische chemische stoffen en genetisch gemodificeerde organismen wordt uitgesloten. Dit systeem bevordert de biodiversiteit, de bodembiologische landbouw en de biologische cycli.

     

    ANDOA, ​​chocolade met een Fair Trade etiket van Max Havelaar. Al meer dan 20 jaar heeft Valrhona een ethische verbintenis met de teler met wie ze vandaag werkt. Dit vertaalt zich in:

    -Trouw en loyaliteit, waardoor de lange-termijn relaties met de producenten worden versterkt. Deze duurzame samenwerking zorgt voor duurzame en stabiele inkomsten en een gegarandeerd rendement voor de producenten.

    -Strenge specificaties voor de cacaoproducenten, waaronder vooral de ontwikkeling van een vaste prijs en de zekerheid van een gegarandeerd volume - soms ook de exclusiviteit van bepaalde plantages,

    -Een dagelijks werk dat gebaseerd is op technische bijstand en gezamenlijke onderzoeksprogramma's,

    -Specifieke technieken die het resultaat zijn van de ervaring van Valrhona die zich voortdurend ontwikkelt en nieuwe onderzoeksmethoden test over de oorsprong, nieuwe plantages, het fermentatieproces, de droogtijd ...

    Om deze redenen heeft Max Havelaar de ANDOA pure chocolade voorzien van het Fair Trade etiket, dat wil zeggen dat het voortkomt uit eerlijke handel.

     

    ANDOA, ​​biologische en Fair Trade chocolade biedt een enorme frisheid en een krachtige en uitzonderlijke bitterheid die zich ontwikkelen en nuanceren tijdens het proeven. RVH.



    22-10-2011 om 21:06 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New York mansion style

    “New York mansion-stijl” Nieuwe kamers en suites in het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel

     

     

     

    Alle gangen, kamers en badkamers op de vierde en zesde verdieping van het Radisson Blu Royal Hotel ondergingen een totale renovatie. De Zweedse architect Christian Lundwall ontwikkelde de "New York Mansion” stijl, die wordt gekenmerkt door zijn gesofisticeerd design en turkoois tapijt dat overgaat in zwart betegelde vloeren die een originele en glamoureuze uitstraling creëren. Heldere highlights met flitsen van chroom en zwart, de verzilverde garderobekast en de luxueuze meubelen in palissanderhout geven een kosmopolitisch en hedendaags avant-garde gevoel.  In de suites werd gekozen voor een parketvloer.

     

    De Business Class kamers bieden luxe en comfort. Bovenop de verwachte voorzieningen in een vijfsterren hotel, biedt Radisson Blu ook gratis high-speed draadloze internetverbinding (WIFI) aan, zowel in de kamers als in de conferentiezalen.

     

    De Business Class kamers en alle suites in het hotel bieden bovendien een Nespresso ® koffiemachine, een Super Breakfast ontbijtbuffet, een dagelijkse krant, badjas en pantoffels, een selectie van films en toegang tot de fitnessruimte. In de Lounge op de zesde verdieping kunnen de gasten dag en nacht terecht voor een drankje, fruit of een yoghurt of om rustig de krant lezen of aan één van de twee computers hun mails te lezen.

     

    De renovatie van deze 89 kamers en suites op de twee verdiepingen heeft 4 miljoen EUR gekost. RVH.

    www.radissonblu.com.

     





    22-10-2011 om 20:52 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wijnbouw in Umbrië

    Wijnbouw

     

     

     

     

    De weidse zonovergoten heuvels van Umbrië tekenen met hun wijngaarden en olijfbomen een uniek decor en landschap uit. Kleinschaligheid gepaard aan  specialisatie met kwalitatieve eindproducten is een kenmerk dat dankzij passie, moderne kweekmethodes en gedrevenheid, tot schitterende resultaten leidt.

     

    Dit verklaart meteen waarom in deze kleine regio maar liefst 11 DOC-wijnen en 2 DOCG-wijnen worden weergevonden. De kwaliteit van deze wijnen wordt nationaal, maar ook meer en meer international op prijs gestemd al blijft de globale jaarproductie het voorbije decennium schommelen rond de 100 000 hl.  Ook de olijfolie kent groeiende waarderingscijfers maar ook hier is een beschermde herkomtsbenaming van kracht waardoor de kwaliteit een vaststaand gegeven blijft. De regio is tevens een bron van andere kwaliteitsvolle agrarische producten die meestal als supplement naast de wijnbouw worden aangeboord. Tomaten zijn een bron van talloze sauzen maar ook de fagiolina, een bijzonder bonensoort die aan een en dezelfde stam zorgt voor bloem, groene bonen en gedroogde halmen bieden de basis voor diverse leuke gerechten. De opbrengst is echter dermate klein en vergt heel wat manuele tussenkomsten waardoor ze enkel in speciaalzaken te koop worden aangeboden en quasi uitlsuitend in toprestaurants op het menu staan.

     

    De wijngebieden in Umbrië zijn voor DOCG Montefalco Sagrandino en Torgiano Riserva, als DOC zijn er Colli Altotiberini, Spoleto, Colli di Trasimeno, Collini Martani, Colle Perugini, Lago di Corbaro, Montefalco, Orvieto, Rosso Orvia, Torgiano, Todi en Amelia.

     

    In 2000 produceerde Umbrië 966000 hl wijn met een lichte daling de jaren nadien, het topjaar werd 2006 met 1103000hl om in 2009 tot 978000 hl terug te vallen. Globaal wordt er iets meer rode wijn 52.6% geproduceerd tegenover 47.7% witte wijn. De laatste jaren blijft de DOC/DOCG productie in Umbrië vastgepind op zowat 33%, net als in gans Italië trouwens. Het centrum, de provincies Toscane, Emilia Romagna, Lazio en Marke produceert net iets meer dan 50% DOC/DOCG wijnen. Enkele topwijnen krijgen volgens ons, terecht extra aandacht. RVH.





    22-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    21-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Umbrie wijnen en toerisme

    Umbrië,  groene Italiaanse long

     

     

     

     

    Umbrië is een van de kleinste provincies van het Italiaanse schiereiland en geniet relatief weinig bekendheid, dit in tegenstelling tot zijn buur Toscane. Ook de nabijheid van de Eeuwige Stad Rome, ca 200km, zet ongetwijfeld een domper op de populariteit en de bekendheid.

     

    De regio was aanvankelijk deels bevolkt door de Etrusken, die zich ten westen van de Tiber vestigden en steden zoals Perugia, Orvieto en Trasimeno uitbouwden, en deels door de Umbrië die het gebied ten oosten van de Tiber inpalmden en Dolegno en Spoleto creëerden. Twee stammen met een aparte leefwereld met enerzijds landbouw en handel en anderzijds het meer rurale en de ambachten als centraal gegeven. Een beeld van deze diversiteit binnen een kleine regio wordt teruggevonden in het Nationaal Kunsthistorisch museum in Perugia.

     

    De slag van Sentinum in 295 voor Christus bezegelde het lot van beide stammen die onder de heerschappij van Rome kwamen. Umbrië lijkt in de Italiaanse geschiedenis het geliefkoosd terrein voor grote veldslagen. Het meer van Trasimeno, een toeristische pleisterplaats bij uitstek, vormde inderdaad het decor waar de barbaarse legers van Hannibal, de Romeinen onder leiding van de onoverwinnelijk gewaande Falminus, een zware nederlaag bezorgden.

     

    Bekende figuren zoals St Benedictus, Franciscus van Assisi en St Chiara speelden een belangrijke rol in de kerstening van Italië, maar ook daarbuiten. De nauwe kerkelijke banden werden tijdens de oorlogen tussen de stadsstaten en de paus eveneens in Umbrië uitgevochten. Pas na 1860, na de eenmaking van Italië zal Umbrië zich kunnen ontwikkelen tot de provincie die we nu kennen.

     

    Toeristisch aantrekkelijk, mooie ronde en lekkere wijnen, een prettig microklimaat met mediterrane invloed, prachtige musea met een wel erg ruim archeologisch patrimonium en een sympathieke bevolking. Tal van positieve aspecten die jammer genoeg slechts bij een zeer beperkt publiek bekend zijn. Het sprookje tussen de nimf Agilia en de knappe prins Trasimeno krijgt bij de gekleurde zonsondergangen telkens opnieuw een sensuele rust. Bovendien mag Umbrië zonder enige tegenkanting, de groene Italiaanse long bij uitstek worden genoemd. RVH.





    21-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Umbrie wijnen en toerisme

    Umbrië,  groene Italiaanse long

     

     

     

     

    Umbrië is een van de kleinste provincies van het Italiaanse schiereiland en geniet relatief weinig bekendheid, dit in tegenstelling tot zijn buur Toscane. Ook de nabijheid van de Eeuwige Stad Rome, ca 200km, zet ongetwijfeld een domper op de populariteit en de bekendheid.

     

    De regio was aanvankelijk deels bevolkt door de Etrusken, die zich ten westen van de Tiber vestigden en steden zoals Perugia, Orvieto en Trasimeno uitbouwden, en deels door de Umbrië die het gebied ten oosten van de Tiber inpalmden en Dolegno en Spoleto creëerden. Twee stammen met een aparte leefwereld met enerzijds landbouw en handel en anderzijds het meer rurale en de ambachten als centraal gegeven. Een beeld van deze diversiteit binnen een kleine regio wordt teruggevonden in het Nationaal Kunsthistorisch museum in Perugia.

     

    De slag van Sentinum in 295 voor Christus bezegelde het lot van beide stammen die onder de heerschappij van Rome kwamen. Umbrië lijkt in de Italiaanse geschiedenis het geliefkoosd terrein voor grote veldslagen. Het meer van Trasimeno, een toeristische pleisterplaats bij uitstek, vormde inderdaad het decor waar de barbaarse legers van Hannibal, de Romeinen onder leiding van de onoverwinnelijk gewaande Falminus, een zware nederlaag bezorgden.

     

    Bekende figuren zoals St Benedictus, Franciscus van Assisi en St Chiara speelden een belangrijke rol in de kerstening van Italië, maar ook daarbuiten. De nauwe kerkelijke banden werden tijdens de oorlogen tussen de stadsstaten en de paus eveneens in Umbrië uitgevochten. Pas na 1860, na de eenmaking van Italië zal Umbrië zich kunnen ontwikkelen tot de provincie die we nu kennen.

     

    Toeristisch aantrekkelijk, mooie ronde en lekkere wijnen, een prettig microklimaat met mediterrane invloed, prachtige musea met een wel erg ruim archeologisch patrimonium en een sympathieke bevolking. Tal van positieve aspecten die jammer genoeg slechts bij een zeer beperkt publiek bekend zijn. Het sprookje tussen de nimf Agilia en de knappe prins Trasimeno krijgt bij de gekleurde zonsondergangen telkens opnieuw een sensuele rust. Bovendien mag Umbrië zonder enige tegenkanting, de groene Italiaanse long bij uitstek worden genoemd. RVH.





    21-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tongerlo witbier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tongerlo Winterbier met gratis kaasje:

    de Belgische horeca wordt dé plek om te overwinteren!

     

     

     

     

     

    De traditionele horeca-actie op het Tongerlo abdijbier gaat dit najaar weer van start: de consument wordt getrakteerd op een lekkere portie kaas van 20g. Slechts één wijziging: het gratis kaasblokje wordt voortaan aangeboden bij elke bestelling van een Tongerlo Winterbier, dat de Tongerlo Christmas vervangt.

     

    Tongerlo Winterbier

    De winterperiode is meer dan kerst alleen. Tongerlo Christmas wordt daarom Tongerlo Winterbier en zal gedurende een langere periode beschikbaar zijn: van 17 oktober tot 17 februari. Tongerlo Winterbier is een abdijbier dat speciaal gebrouwen werd om warmte en gezelligheid te brengen tijdens deze donkere wintermaanden.

     

    Jaarlijkse kaasactie

    Aan de succesvolle formule      werd niets veranderd: reeds meer dan 10 jaar kijken vele

    horeca-uitbaters uit naar de kaasactie in de eindejaarsperiode. De individueel verpakte kaasblokjes, gratis aangeboden bij elke bestelling van een Tongerlo Winterbier, blijven de consument immers bekoren.

     

    Foodpairing

    Bier en kaas zijn een perfecte combinatie: het bittere van het bier laat de zachtheid van de kaas helemaal tot zijn recht komen. Met Tongerlo Winterbier is dit niet anders: een uniek abdijbier met een lekker stukje kaas.

    De Belgische horeca wordt onmiskenbaar dé plek om te overwinteren. RVH.

    www.tongerlo.be - www.haacht.com

    21-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tongerlo witbier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tongerlo Winterbier met gratis kaasje:

    de Belgische horeca wordt dé plek om te overwinteren!

     

     

     

     

     

    De traditionele horeca-actie op het Tongerlo abdijbier gaat dit najaar weer van start: de consument wordt getrakteerd op een lekkere portie kaas van 20g. Slechts één wijziging: het gratis kaasblokje wordt voortaan aangeboden bij elke bestelling van een Tongerlo Winterbier, dat de Tongerlo Christmas vervangt.

     

    Tongerlo Winterbier

    De winterperiode is meer dan kerst alleen. Tongerlo Christmas wordt daarom Tongerlo Winterbier en zal gedurende een langere periode beschikbaar zijn: van 17 oktober tot 17 februari. Tongerlo Winterbier is een abdijbier dat speciaal gebrouwen werd om warmte en gezelligheid te brengen tijdens deze donkere wintermaanden.

     

    Jaarlijkse kaasactie

    Aan de succesvolle formule      werd niets veranderd: reeds meer dan 10 jaar kijken vele

    horeca-uitbaters uit naar de kaasactie in de eindejaarsperiode. De individueel verpakte kaasblokjes, gratis aangeboden bij elke bestelling van een Tongerlo Winterbier, blijven de consument immers bekoren.

     

    Foodpairing

    Bier en kaas zijn een perfecte combinatie: het bittere van het bier laat de zachtheid van de kaas helemaal tot zijn recht komen. Met Tongerlo Winterbier is dit niet anders: een uniek abdijbier met een lekker stukje kaas.

    De Belgische horeca wordt onmiskenbaar dé plek om te overwinteren. RVH.

    www.tongerlo.be - www.haacht.com

    21-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs