Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    06-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&v winter onder de tropische zon

    Een winter onder de Tropische Zon ?

    P & V biedt u de Antillen in familie !

     

     

     

    Met de winter in aantocht, droomt men al snel weg van warme oorden met veel zon. Dan klinkt een weekje Antillen met de familie toch wel heel aantrekkelijk! Guadeloupe en Martinique bieden een ideaal kader voor families die op zoek zijn naar exotisme.

     

    Pierre & Vacances, de specialist op gebied van familievakanties, biedt de keuze tussen 2 vakantieparken gelegen aan ’t strand: ééntje is gelegen in Sainte Anne in Guadeloupe in het magisch kader van ‘Pointe du Heleux’ terwijl het ander zich bevindt in Sainte Luce in Martinique dichtbij de ‘Rocher du Diamant’ dat bekend staat als één van de mooiste diepzeeduikspots van de Caraïben.

     

    De vakantieparken in de Antillen werden ontwikkeld met het oog op familieverblijven. De Appartementen met airco laten u zoveel mogelijk genieten van de gezonde buitenlucht dankzij het terras met externe keuken. Families met baby’s kunnen hier zeker terecht in de appartementen die hiervoor speciaal zijn ingericht. De studio’s voor 2 personen zijn communicerend en kunnen worden omgevormd tot suites van 4 en 6 personen, ideaal voor kinderen die toch wat zelfstandig willen zijn.

     

    Beide vakantieparken bieden talrijke activiteiten voor kinderen en volwassenen en zijn er de gebruikelijke thema-avonden in de restaurants. De kinderen van 3 tot 12 hebben nu met de Kid’s Club, hun eigen ‘place to be’. Het fitness concept Les Mills® wordt ook in deze vakantieparken geïntegreerd.

     

    De Caraïbische Zee is heel toegankelijk met Pierre & Vacances. Vakantiegangers kunnen zich een weekje ontspanning veroorloven (vlucht & overnachting) vanaf: 517€/persoon in Guadeloupe en 587€/persoon in Martinique, prijs werd berekend op basis van 4 personen. De packages bieden enkele verrassingen zoals een ontdekkingstocht in quad, in 4x4 of te paard en een trip met catamaran in Martinique.

    RVH.

    www.pv-holidays.be - tel : 0900 00 009

     

    06-12-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    05-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.horeca expo 2009
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HORECA EXPO 2009 : Positief ondanks crisis

     

     

     

     

     

    Tijdens de afgelopen 21ste editie van Horeca Expo van 22 tot en met 26 november brachten 53.146 professionals een bezoek aan meer dan 600 exposanten. Dankzij de grote inspanningen van zowel exposanten als de organisatie, kunnen we besluiten dat ondanks de crisis, deze editie een groot succes was. Ook feedback van de exposanten toont aan dat zij zeer lovend zijn over de hoge kwaliteit van de bezoekers dit jaar. Het grote aantal bezoekers toont nog maar eens aan dat Horeca Expo hét trefpunt is van de Belgische horeca waar veel zaken worden gedaan.

     

    Beste Pizzaiolo van het land

    Ponzo Giovani van pizzeria Chez Giova uit Battice, Luik, mag zich 'De Beste Pizzaoilo van het land 2010' noemen. De wedstrijd werd georganiseerd door mjPublishing en Kaasbrik en startte in het voorjaar. Tien pizzabakkers, één uit elke provincie, werden tijdens de zomer bezocht door de expertenjury die bestond uit RTBF-journalisten Catherine Haxhe en Guy Lemaire, topchefs Jan Buytaert en Peter Coucquyt en wijnkenner Guido Francque. Zij gingen telkens de pizza margherita en de pizza van de chef proeven en beoordelen op korst, vulling, smaak en algemene indruk. Volgens Ponzo Giovani scoort zijn pizza het beste omwille van de lichte deeg, de goede smaak en de juiste ingrediënten. 'Mijn pizza's zijn er voor iedereen, zowel voor de man van de straat als voor de rijke zakenman', aldus de winnaar.

     

    Horeca 2010: Face the Future

     

    In 2010 krijgt Horeca Expo een spectaculaire make-over! Na 21 edities als algemene, multisectoriële topbeurs voor de horeca- en cateringsector kiest men voor een vernieuwde, gesegmenteerde aanpak. Kwestie van iedereen nog meer service en comfort te bieden en ook de volgende 20 jaar onze leidersrol te behouden als hét trendy trefpunt voor horeca en catering professionals.

    Kwaliteit, innovatie en authenticiteit worden meer dan ooit dé pijlers. Met fascinerende projecten, een tot de verbeelding sprekend beursdesign, toonaangevende trends en inspirerende ingrediënten in de breedste zin van het woord zetten we de top binnen elk segment in de spots. RVH.

    05-12-2009 om 17:31 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sn finland

    Brussels Airlines verbindt Brussel opnieuw rechtstreeks met Finland dankzij partnership met Blue1

     

     

     

     

     

    Dankzij een nieuw partnership met Star Alliance lid Blue1 zal Brussels Airlines vanaf volgende lente haar passagiers uitstekende verbindingen kunnen aanbieden naar Finland. Blue1 zal vanaf eind maart in samenwerking met Brussels Airlines twee keer per dag een lijnvlucht verzorgen tussen Brussel en de Finse hoofdstad. Vanuit Helsinki kan vlot doorgereisd worden naar verschillende andere Finse bestemmingen.

     

    Blue1, lid van de Star Alliance, start een nieuwe lijndienst tussen de Europese hoofdstad en Finland op 29 maart 2010. Dankzij een partnership akkoord gaan Blue1 en Brussels Airlines gezamenlijk het zetelaanbod commercialiseren op de twee dagelijkse vluchten (‘s ochtends en ‘s avonds) die op weekdagen worden aangeboden. Op zondag is er één vlucht. Alle vluchten worden uitgevoerd met AVRO RJ toestellen. De uurregeling is zeer aantrekkelijk voor zowel zakenreizigers als toeristen.

    De vluchttarieven zijn zeer concurrentieel. Dankzij deze nieuwe lijndienst wordt het huidige monopolie dat op deze route bestaat doorbroken. Blue1 en Brussels Airlines gaan tickets verkopen via hun respectievelijke verkoopskanalen. Brussels Airlines passagiers kunnen Miles & More vliegmijlen sparen telkens ze gebruik maken van deze nieuwe lijndienst.

     

    Brussels Airlines zal onder haar bekende ‘SN’ code daarom ook tickets verkopen naar de Finse bestemmingen Kuopio, Oulu en Vaasa. Blue1 passagiers kunnen dan weer mits een overstap in Brussel met Brussels Airlines doorvliegen naar Spanje, Frankrijk, Zwitserland, Italië en het Verenigd Koninkrijk. Bij de overstap wordt dankzij de snel aansluitende vluchten geen tijd verloren.

     

    « Dit partnership met Blue1 is nogmaals een illustratie van de vele voordelen die Brussels Airlines haar passagiers kan aanbieden dankzij het nakende lidmaatschap van de Star Alliance », zegt Brussels Airlines co CEO Bernard Gustin. Brussels Airlines wordt lid van het wereldwijde Star Alliance netwerk op 9 december. Blue1 is al lid van de Star Alliance. RVH.

    05-12-2009 om 17:29 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    03-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ierland

    EEN  BIJZONDERE  KIJK  OP  IERLAND

     

     

     

    Is er toeristisch nieuws over Ierland dan heeft het bijna altijd te maken met de natuur, de tradities, de rijke cultuur, de grote evenementen of met de hoofdstad Dublin. Voor één keer komt er uit het groene eiland een totaal ander geluid, namelijk dat het Ierse accent als super sexy wordt ervaren en dat Cork in de top tien staat van de citytrips 2010.

     

    Het is alom bekend dat Franse mannen met hun accent doux elke vrouw kunnen veroveren. Die tijd is evenwel definitief fini want volgens een recent onderzoek bij maar liefst 5000 vrouwen uit alle hoeken van de wereld heeft het Iers het Frans verdrongen als taal met het grootste sexy accent. Het Ierse brogue haalt het makkelijk van het zangerige Italiaans, van het Schotse burr én van de taal van Molière die van plaats één naar vier zakt. Dat het Frans zijn sexy imago verliest zou te maken hebben met het koude accent van Nicolas Sarkozy en dat Iers alsmaar sexier in de oren klinkt zou voor een groot deel te danken zijn aan steracteur Colin Farrell en aan zijn bekoorlijke accent in de film In Bruges. Hoe dan ook, de bezoeker aan Ierland zal nu ook nog kunnen genieten van het sexy klinkende Iers waarmee niet is gezegd dat de Ieren dat ook zijn want dat is tot op vandaag nog niet onderzocht.

     

    “Cork wordt een favoriete citytrip bestemming in 2010” zo beweert Lonely Planet, uitgever van de gelijknamige reisgidsenreeks. In de categorie Steden Top 10 – 2010 werd het Ierse Cork opgenomen: “Cork is in 2010 helemaal hot, een gesofisticeerde stad, bruisend, op en top vriendelijk, charmant, ontspannen en door de aanwezigheid van de University College Cork barstend van jeugdigheid. Cork heeft veel te lang in de schaduw van Dublin gestaan. Het is een even fascinerende stad met winkelmogelijkheden, goede restaurants en bars en omringd door prachtige natuur”, aldus Lonely Planet. RVH.

     

     

    Tourism Ireland - Louizalaan 66 - 1050 Brussel

    T 02 275 01 71

    info.be@tourismireland.com - www.discoverireland.com

     

     

     

    03-12-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.screwpull

    Screwpull viert ‘metalen jubileum’.

     

     

     

     

     

    Screwpull, de bekende producent van gebruikersvriendelijke wijnaccessoires, bestaat 30 jaar. Het merk viert dit met het uitbrengen van een aantal zeer fraaie jubileummodellen. Een deel van het assortiment is geheel in ‘platinium’ uitgebracht.

     

    Glanzend zilver zijn nu de paradepaardjes onder de kurkentrekkers: LM400 lever model met één arm, LM 350 levermodel in de vorm van een revolver, de GS 300, tafelmodel met het rode balletje en de Pop Bulle, opener voor schuimwijnen. De meest verkochte kleinere accessoires doen ook mee met het jubileum, zoals de wijnpomp, de stop voor schuimwijnen, de capsulesnijder en de hoge anti-druppelring XXL.

     

    Screwpull geeft 10 jaar garantie op levermodellen en 5 jaar op overige modellen als bewijs van kwaliteit, duurzaamheid en betrouwbaarheid van de producten. Screwpull producten zijn te koop bij de betere wijnhandelaar, kook- en huishoudwinkels, cadeauwinkels en warenhuizen. RVH.









    03-12-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    02-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delhaize : foodpairing
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Food-pairing : Een nieuwe wijnaanpak

     

     

     

     

    Delhaize België lanceert exclusief WAINS, dat ‘wijn’ betekent in het Japans. Deze vernieuwing ligt in de lijn van de wijnstrategie van Delhaize die de keuze voor de klanten wil vergemakkelijken. Van dit merk WAINS bestaan er vandaag twee wijnen, die allebei uit Spanje afkomstig zijn: een rode en een witte. De rode WAINS PASIÓN 2008 is ideaal bij rundvlees, gevogelte en koude schotels. De witte WAINS RADIANTE 2009, is geschikt als aperitief, maar ook bij voorgerechten en koude schotels. Deze wijn is vooral op een jong publiek gericht en werd door Delhaize gekozen voor zijn kwaliteit.

     

    Delhaize is een dynamische onderneming die voortdurend evolueert. Om haar klanten nog meer van dienst te zijn, start men een nieuw systeem van merchandising voor de wijnafdeling op. De wijnen zullen in de rayon geplaatst worden volgens de gerechten waar ze best bij passen (food pairing). Dit zal de klanten toelaten om gemakkelijker hun keuze te maken in het ruime kwaliteitsvolle assortiment.

     

    www.Delhaizewineworld.com is een elektronische wijnbijbel die dicht bij alle liefhebbers staat en zijn succes dankt aan de efficiënte en gebruiksvriendelijke bestelprocedure. Daarnaast bevat de site heel veel informatie. Zo heeft elke wijn een eigen technische fiche en wordt de site regelmatig aangevuld met wijndossiers. RVH.

     

     

    02-12-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BA Xmas

     

    Aan de vooravond van Kerstmis noteert British Airways een stijging van het aantal  reisaanvragen naar Londen dankzij het zwakke Britse pond

     

     

     

     

     

    British Airways kondigt een stijging van het aantal online reisaanvragen naar Londen aan met 20 procent. Londen, traditioneel gekend als een dure stad, is sinds de val van het Britse pond een héél aantrekkelijke bestemming geworden voor een uitgebreide kerstshopping.

    Met één pond dat 1,10972 euro waard is en met de belangrijkste ‘think tank’ van het Centrum voor Economisch en Zakelijk Onderzoek die voorspelt dat de koers nog zou kunnen zakken, om zo eventueel gelijk te komen met de Euro, is er zelden eerder een betere periode geweest om Londen te bezoeken.

    Jean-Pierre Martin, Sales Manager British Airways  België en Luxemburg: « Deze maand alleen al zien we een gemiddeld van 65.000 bezoekers per week op ba.com, onze site voor het boeken van vluchten en hotels. Dit is een stijging van bijna 10 percent in vergelijking met vorig jaar en we verwachten dat deze cijfers nog zullen stijgen.”

    Nieuwe cijfers van British Airways tonen aan dat reizigers waar krijgen voor hun geld in Londen! Tijdens de kerstperiode 2008 betaalden twee volwassenen voor een weekend met drie overnachtingen in Londen 700€. Inbegrepen:  overnachting, ngang voor de Tower of Londen en het Londen Eye, een diner voor twee avonden, tickets voor het openbaar vervoer voor twee dagen en een ticket voor een show.

    Door de sterkte van de Euro in vergelijking met het Pond, kunnen Belgische toeristen nu meer dan 80€ voor dezelfde trip uitsparen, en betalen ongeveer 618€. RVH.

    www.ba.com

     

     

    02-12-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sneeuw verzekerd

     

    Sneeuw verzekerd met Pierre & Vacances!

     

     

     

     

    Skiseizoenen volgen elkaar op maar kennen nooit hun gelijke! Het kan gebeuren dat de sneeuw het laat afweten … maar geen nood, sneeuw verzekerd met Pierre & Vacances dankzij de Gratis Sneeuwgarantie: een annulerings-verzekering in geval van te veel of te weinig sneeuw voor u vertrekt op skivakantie. De annulering heeft betrekking op het verblijf & alle bijkomende services die bij Pierre & Vacances werden geboekt. De sneeuwgarantie is van toepassing op alle residenties van Pierre & Vacances in geval meer dan 2/3den van de skiliften gesloten zijn tijdens 2 opéénvolgende dagen binnen de 5 dagen voor vertrek, voor elk verblijf dat valt tussen de 3de zaterdag van december en de 2de zaterdag van april.

     

    In de Alpen is Pierre & Vacances aanwezig op de grootste en meest befaamde internationale skigebieden in het hart van prestigieuze resorts. Meer dan 80% van de appartementen bevinden zich op 1800m en meer en bieden rechtstreekse toegang tot de skipistes.  

     

    Sinds meerdere jaren is Pierre & Vacances bezig met het renoveren, moderniseren en vergroten van zijn residenties. Ze worden tevens uitgerust met extra services zoals verwarmde ski lockers, sauna, kinder corners, wifi, … RVH

    http://www.pv-holidays.be  : 0900 00 009

                                                                        

    02-12-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    01-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delhaize wijnassortiment

    DELHAIZE BELGIE:

    EINDEJAARSFEESTEN MET EEN NIET TE EVENAREN WIJNASSORTIMENT

     

     

    Delhaize, de onbetwiste wijnexpert, heeft voor haar klanten een ruim assortiment uitgekozen en biedt sterke promoties aan.

     

    Met meer dan 135 jaar ervaring is Delhaize de onbetwiste wijnspecialist van België. Ongeveer één wijnfles op vier die verkocht wordt in de Belgische grootdistributie komt van Delhaize. Dit betekent dat Delhaize 53 miljoen flessen verkoopt op een totaal van 195 miljoen verkochte flessen op de Belgische markt. Delhaize biedt wijnen aan uit meer dan 25 verschillende landen, meer dan 700 referenties, een ruim wijnassortiment dat beantwoordt aan de smaak van elke liefhebber.

    Bovendien verkoopt Delhaize exclusief 5 van de 10 meest wereldberoemde wijnmerken, namelijk Concha y Toro (Casillero del Diablo), Mondavi, Beringer, Lindemans en Jacobs Creek. En Delhaize blijft niet achter inzake de champagnes en schuimwijnen.

     

    « We evolueren voortdurend mee met onze klanten, we weten wat ze willen. In die zin vernieuwen we ook voortdurend ons assortiment, zeker in de feestperiode, waarbij we traditie en vernieuwing combineren », stelt Stefaan Wauters, Director Buying Wine and Alcoholic Beverages bij Delhaize België.

     

    Dit jaar een exclusieve selectie van kwaliteitsvolle feestwijnen gemaakt, waarbij Franse, Italiaanse en Spaanse wijnen op onze tafels pronken. Vermits een feest niet is geslaagd zonder bubbels, biedt Delhaize haar klanten nieuwe champagne- en schuimwijnmerken aan tegen prijzen die aangepast zijn aan elk budget. Er is met name een exclusieve aanbieding: de champagne Louis Delder die Delhaize lanceert tegen een competitieve prijs van 9,99€. RVH.

     





    01-12-2009 om 21:53 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.accor, beste business group

    Accor verkozen tot ‘Business Hotel Group 2009’

     

     

     

    Voor het derde jaar op rij kregen de hotels van de Groep Accor (Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, Ibis, All Seasons, Etap Hotel en Formule 1) de ‘Business Hotel Group’-award van Travel Magazine.

     

    Reeds twaalf jaar organiseert Travel Magazine, samen met het West-Vlaams Economisch Studiebureau (WES), jaarlijks een grote enquête bij reisbureaus. Op basis daarvan kennen zij 27 awards toe aan ondernemingen in toerisme en reizen, van cruise-organisatoren en luchtvaartmaatschappijen tot vakantiecentra en hotelgroepen.

     

    Dit jaar hebben de 800 ondervraagde reisbureaus Accor uit 41 voorgestelde hotelketens verkozen tot beste ‘Business Hotel Group 2009’, vóór Sheraton en Rezidor. Deze onderscheiding beloont de innovaties van de Groep op het vlak van logies, klantenservice en organisatie van seminaries, maar ze erkent vooral ook de kwaliteit van het onthaal bij de Accor-hotels. Daarom droeg Véronique Lapointe, Director Sales and Marketing Accor Hospitality Belux, de prijs op aan de teams van de Accor-hotels.

     

    Accor is Europees leider en internationale groep in het hotelwezen, en wereldleider in de dienstverlening aan ondernemingen en openbare instanties. De Groep is met 150.000 medewerkers in nagenoeg 100 landen aanwezig, en biedt de klanten een ruim veertigjarige expertise aan in zijn twee belangrijke sectoren, enerzijds het hotelwezen, met de merken Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Suitehotel, Ibis, all seasons, Etap Hotel, Formule 1 en Motel 6 – die 4.000 hotels en zo’n 500.000 kamers tellen in 90 landen.

    Bovendien zijn er binnen de groep diverse complementaire activiteiten zoals Lenôtre, de voorafbetaalde dienstverlening: 32 miljoen mensen genieten in 40 landen van de prestaties van Accor Services (voordelen voor loontrekkenden en burgers, beloning en motivatie, professioneel onkostenbeheer). RVH.

    01-12-2009 om 21:49 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dornbracht

    Champagne in de badkamer

     

     

     

     

     

    Dornbracht introduceert met Champagne  een nieuw hoogglanzend oppervlak. Het lichte goud past in de actuele trends van interior design en lifestyle. Momenteel beleeft goud als kleur en als  edel materiaal een renaissance. Champagne is als oppervlak progressief en glamoureus tegelijk. De derde galvanische laag van dit oppervlak bestaat uit 22-karaats goud. Hoe luxe mag het zijn?

     

    Dit oppervlak Champagne werd speciaal ontwikkeld voor de nieuwe krantenserie Supernova. In deze serie biedt Dornbracht kranen aan voor wastafel, bad, douche, bidet. Naar keuze met hendelgrepen of kubusvormige grepen. Een wasplaats die zo stijlvol en elegant is dat hij direct in de slaapkamer of woonkamer wordt geplaatst. Het wastafelblad in zwarte pianolak, gecombineerd met tabaktinten en een wand van donker hout met ingelegde spiegel. RVH.

    Supernova is leverbaar vanaf april 2010 - www.gilsandgils.be

     

     

     





    01-12-2009 om 21:46 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs