Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    22-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cupcakes Cuisipro

    Tools for Cooks - Keicoole caKejes!

     

     

     

     

     

    Met de nieuwe decoratieset voor cupcakes houdt Cuisipro je zoet. Een traditioneel gebakje met chocoladetoefjes? Een kleurrijk geglazuurd cakeje met een verrassing in? Of een hoogstpersoonlijke creatie met een knipoog? Met de versierhulp van Cuisipro maak je keicoole cakejes die haast te leuk zijn om op te eten…

     

    Kids, keukenklusjes en knoeien – dat gaat perfect samen. Met de nieuwe decoratieset van Cuisipro beleef je een leuke en lekkere namiddag. De decoratieset is heel eenvoudig – een gebakjesboortje, twee knijpflesjes en een glazuurspatel – maar de mogelijkheden zijn oneindig. Wat dacht je van gevulde cakejes met zelfgemaakte confituur, chocoladekrullen of overheerlijke stukjes noot? Of van een onweerstaanbaar laagje glazuur, een grappig opschrift of een ontroerend kindergezichtje?

     

    Met het gebakjesboortje maak je een perfect kuiltje midden in de cupcake. Vullen kan je gemakkelijk met de knijpflesjes: ze liggen goed in de hand met hun ribbelstructuur en bloemetjeskraag, hebben een ruime opening om de vloeistof in te gieten en zijn voldoende groot (250 ml) zodat je niet te vaak moet bijvullen.

    De knijpfles met de ronde neus gebruik je om te schrijven of egale patronen te creëren, de knijpfles met de bloemetjesneus voor gekartelde dessins. Makkelijk en snel, gewoon lichtjes duwen. Afwerken doe je in stijl met de flexibele glazuurspatel waarmee je het glazuur egaal kan verdelen. Zo, en nu nog een ‘veilige’ bewaarplaats vinden tot je gasten er zijn… RVH.

    Aanbevolen verkoopprijs: 24,95 euro (verkrijgbaar vanaf september in de betere kookwinkel)





    22-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goemon & The Collector
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DVD & BR-release 'Goemon' & 'The Collector' op 26 aug. 2010

                                

      

     

     

     

    Vanaf 26 augustus liggen  er twee nieuwe  films in de  winkel: Goemon, een  Japans  Robin  Hood-verhaal, en  The  Collector,  een  ijzige thriller in de stijl van Saw.

     

    Goemon is een big budget ninja-epos,  een ode aan de Japanse krijgers van  weleer. Verwacht je in deze fantasy film aan spectaculaire achtervolgingen over daken, grootse veldslagen en dansende geisha’s …

     

    1582. De  door  het  volk geliefde  meesterdief  Ishikawa  Goemon (Yosuke   Eguchi), de Robin Hood  van Japan, berooft de  op macht beluste edelen  om hun bezittingen  aan  de armen  te  kunnen geven.  Tijdens  een  roekeloze rooftocht steelt hij een  schijnbaar waardeloze doos,  maar niet lang  zit een heel ninjaleger Goemon op de hielen…

     

    The Collector is een spannende horrorfilm van Marcus Dunstan. Een dodelijk kat-en-muisspelletje  in  een  alleenstaand  huis,  gekruid  met  duistere composities  van  Nine Inch Nails-drummer Jerome Dillon. Angst en beklemming, dat zijn de ingredienten van deze Saw voor gevorderden.

     

    Arkin (Josh Stewart) wordt op de hielen gezeten door schuldeisers. In  een poging om zijn problemen op te lossen,  plant hij een inbraak in het  huis van  zijn  opdrachtgever. Maar wanneer hij ’s nachts het huis binnendringt, merkt  hij  dat een    sadistische moordenaar de familie gevangen heeft genomen. Arkin kan niet meer weg en in elke kamer  wachten hem nieuwe, dodelijke verrassingen...

     

    Goemon en The  Collector komen uit als Metalcase Special  Edition DVD's  en op Blu-ray. RVH.

      

    22-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    21-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Solitary Man
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Solitary Man

    Michael Douglas in zijn beste rol sinds jaren

     

     

     

    Op 24 augustus komt Solitary Man uit op DVD en Blu-ray. Solitary Man  is een lichtvoetige zwarte komedie  met een  schitterende Michael Douglas  (Basic Instinct, Traffic, Falling Down) als gladde playboy.

     

    Automagnaat Ben (Michael Douglas) is een succesvol  zakenman,  gelukkig getrouwd en geliefd door zijn vrienden. Maar ondertussen gaat hij  vreemd met elke jonge vrouw die hij kan inpakken. Wanneer zijn echtgenote dat ontdekt, raakt hij zijn laatste kans op liefde en geluk kwijt. Ben begint een nieuw bestaan in een klein universiteitsstadje, waar hij vriendschap sluit met de nerdy student Cheston...

     

    Solitary Man is de derde film van het schrijvers/producenten/regisseursduo David Levien en Brian Koppelman. Het geloofwaardige script en de schitterende acteerprestaties van klasbakken Michael Douglas, Susan Sarandon en Danny DeVito zorgen voor vonken in deze heerlijke komedie.  Een absolute aanrader! RVH.

      

    21-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    20-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maruti washed shoes

    Maruti introduceert washed shoes Zipper en Broque

    One of a kind-laarzen voor de fashionable gentleman

     

     

     

     

    Broque en Zipper zijn twee stoere, mannelijke mid high boots voor de eigenzinnige jonge man. Deze Italiaanse lederen schoenen worden gewassen in de wasmachine, geolied en geborsteld om die unieke vintage look te realiseren. Deze zijn hierdoor super soft en hebben een “worn look”. Tijdens het dragen wordt het leder nog zachter en licht de kleur van het leder iets op. Door het wassen van de schoenen krijgen ze een unieke kleurschakering waardoor elke boot uniek is!

     

    De schoenen worden op authentieke wijze gemaakt en geproduceerd zoals dat al in de vorige eeuw gedaan werd. Het model van de Zipper en Broque is geïnspireerd op versleten werkschoenen en hebben een sterke, mannelijke look. De Broque is een robuuste, halfhoge laars met het typisch Engelse broque motief op de neus en randen van de schoen.

     

    Beide modellen kosten 149,95€ en zijn verkrijgbaar in verschillende “washed” tinten zoals zwart, bruin en grijs. RVH.

    www.marutidesign.com

     







    20-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    19-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Primark herfst 2

    DE PRIMARK LOOK VOOR DE HERFST VAN 2010 /2

    Poetic Beauty – Military Power – Heritage Country Style – Nocturnal Mystery

     

     

     

     

    ‘Heritage’ is nog zo’n look die gebaseerd is op invloeden uit de elegante plattelandsstijl: hierbij zorgen paardensportelementen en toetsen die naar weidse vlakten verwijzen, voor verbluffende resultaten. Deze look wordt extra tot leven gewekt met behulp van kameelkleuren, klaprozenrood, aubergine, kaki, groene en bruine boskleuren met toetsen van goud.

    De belangrijkste vormen in deze look zijn duffels, vliegerjacks, schorten, jurken met lange mouwen, minikilts, maxirokken, leren shorts met smalle broekspijpen met inzetstukken, Fair Isle breiwerk, coatigans en breiwerk met kabelsteek en Aran.

    Het assortiment accessoires voor deze look omvat tapestry, bont en zakken met lijsten. Riemen in geelbruine kleur en chocoladekleur of kunstmatig verouderde, vastgeknoopte of gevlochten stijlen. Juwelen die bij deze collectie horen: halskettingen en armbanden met combinatie van hout of ruwe kunststof armbanden met gebosseleerde ringen en oorringen met parels. De rijlaars speelt een hoofdrol in dit verhaal. De Chelsea Boot met hakjes of vlakke gaatjesschoenen zorgen hier voor een moderne toets. De sterke kleuren van de kledij

    worden hier aangevuld met donkerbruine en chocoladekleuren.

     

    ‘Nocturnal’ voegt een vleugje mysterie aan het assortiment toe en verwijst naar donkere romantische verhalen met gemaskerde bals, schemerige schaduwen en de stilte van het einde van de nacht. Het zwart, middernachtblauw en schemeringsmarinekleur vormen een groot contrast met de bleke romantische roze kleuren, die variëren van porseleingloed tot antiek dieproze. De stoffen die hierbij worden gebruikt, creëren een prachtige overvloed met fluweel, satijn, bont en kant in combinatie met leer, waardoor een gotisch gevoel wordt gecreëerd.

    Belangrijkste vormen: jurken met ‘drop waist', romantische militaire jassen, kanten blouses, fluwelen rokken, leggings met prints, jassen met de leerlook en ‘stone washed’ jeans.

    Accessoires voor het Nocturnal-assortiment zijn onder meer de zakken in bont, satijn en kantstoffen met vrouwelijke vormen en details, zoals kant en lakleren riemen. Stola’s en haarlinten in nepbont met lederen handschoenen, baretten met lovers, kazakmutsen of pelsjagerpetten van nepbont. Het juwelenaanbod bestaat uit opvallende oorringen en halskettingen, armbanden met parels, spinnenbroches, oorringen en corsages. Het enige gevoel dat daarbij wordt opgewekt, is 'vintage' of 'gothic'.

    Glamoureuze plateauzolen met gedrongen hielen mogen hierbij zeker niet ontbreken. Zij bezorgen dit romantische en gotische verhaal een iets harder randje. Plateausleehakken zorgen ook voor een frisse wind in dit seizoen.

     

    Bij Primark vindt u de LOOKS voor het komende herfstseizoen. Hun slogan ‘Look Good, Pay Less’, is toepasselijker dan ooit. RVH.

     

     









    19-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    18-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chocoladegrenzen

    ZuidTirol verlegt de chocoladegrenzen

     

     

     

     

    Tot dusver stond Zuid-Tirol vooral bekend om zijn adembenemende berglandschappen, bekroonde wijnen, legendarische Speck en frisse appelen. Dankzij de twee kersverse chocoladespecialisten Julia Ignatova en Holger Schöpf zal

    de verrassende regio in de Italiaanse Dolomieten vanaf heden ook bekend staan om haar chocolade.

     

    Julia Ignatova: ‘Chocolade kan vervoeren, beroeren, vergeven, troosten, blij maken. Met de lancering van de website MIRAQO wordt ieders zoete droom werkelijkheid. Via de website creëer je je eigen favoriete chocoladereep of heb je de keuze uit reeds bestaande combinaties, zoals het romantische “Flowers on the sand” met witte chocolade en bloemen of het sportieve “I love footbal” met pistache en munt.

    Er is voor ieder wat wils met maar liefst 10 miljard (!) mogelijke productcombinaties. Kwaliteit is een prioriteit; Julia en Hogler gebruiken alleen de beste cacao en ingrediënten uit biologische teelt. Het exotisch fruit dat gebruikt wordt, is bovendien afkomstig uit Fair Trade handel.

    Levering kan al binnen de twee werkdagen, in 25 Europese landen.

    www.miraqo.com 





    18-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Primark herfst

    DE PRIMARK LOOK VOOR DE HERFST VAN 2010

    Poetic Beauty – Military Power – Heritage Country Style – Nocturnal Mystery

     

     

     

     

    De herfstcollectie van Primark voor 2010 onderscheidt zich door vier verschillende looks: Poetic Beauty, Military, Heritage en Nocturnal. Het aanbod gaat daarbij van een romantisch palet in fijne schakeringen van pastelvleeskleuren en roze tot kameel, klaproosrood, aubergine, kaki en groene en bruine boskleuren met toetsen van goudkleur. Dankzij Primark voelt u zich de ene nacht een godin en de volgende dag de perfecte GI Jane.

     

    ‘Poetic Beauty’ is de eerste look, gekenmerkt door een zacht romantisch palet met fijne schakeringen van pastelvleeskleur, roze en beige/grijs in combinatie met stoffige blauwe, kaki-en warme donkerrode kleuren. Die schakeringen worden in fijne kant, ruches, lagen en doorzichtige dunne stoffen toegepast.

    De belangrijkste vormen daarbij zijn de tweedelige cardigan, de hemden met kanten zoom, de blouses met strikjes, de rokken met ruches, de ‘twist and wrap’ topjes/jurken, de smalle en de romantische militaire jassen.

    De accessoires sluiten perfect aan op het modeverhaal: tassen, handgrepen, vormen van zakjes en stiksels in chique neutrale kleuren. De juwelen zijn fel glanzend, waarbij goudkleur en parels een grote rol spelen. Amuletarmbanden en halskettingen of oorringen met knoopjes en, voor de eerste keer, rekringen en armbanden vervolledigen de look. Een andere aanvulling zijn de schoenen en laarzen in zachte grijskleuren en zachte tinten. De stoffen die daarbij worden gebruikt, zijn suède, kant en dunne stoffen met hakjes.

     

    De spectaculaire ‘Military’-look is een van de sterkste looks in de herfstcollectie. Ze kenmerkt zich door een strak palet van kaki, bruine kleuren, steenkleuren, grijze en zwarte kleuren met rode accenten. De belangrijkste vormen die daarbij vaak terugkeren, zijn de militaire jas, de shorts met zakken, de dunne ‘combats’, de kunstmatig verouderde T-shirts, overhemdjurken

    en gebreide stukken met ‘crew necks’.

    Het aanbod accessoires bestaat o. m. uit alle perfecte tassen die u zich kunt indenken: tassen, x-vormen met interessante hardwaredetails, riemen met leerlook en sierspijkers of singelriemen in heup-en middelstijl, oversized jersey sjaals en haarlinten. En dan zijn er nog de hoofddeksels: uiteraard is er de militaire pet, de ‘baker boys’ en de slappe petten zonder kleppen in combinatie met de vingerloze lederen handschoenen. 

    Bij het schoeisel vinden we: gespen, riemen en hardware die het militaire ‘gevoel’ accentueren en onderstrepen. Bij het klassieke militaire schoeisel worden weinig hakjes gebruikt en is de uitstraling vooral casual. In sommige gevallen wordt wel een open neus gebruikt of platforms met afwerking met wol van jaarlingen. RVH.













    18-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    17-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.air berlin

    Air Berlin gaat zich aansluiten bij de oneworld alliantie

     

     

     

    Air Berlin zal in 2012 toetreden tot oneworld. Hiermee wordt de vijfde grootste luchtvaartmaatschappij van Europa en de tweede grootste van Duitsland toegevoegd aan ‘s werelds meest kwalitatieve luchtvaartalliantie.

     

    Air Berlin en oneworld hebben in Berlijn een memorandum van overeenstemming bereikt. De formele lidmaatschapsovereenkomst wordt binnenkort getekend.  Het Oostenrijkse NIKI, onderdeel van de Air Berlin groep, zal een affiliate lid van de alliantie worden.

    Air Berlin zal vanaf 2012 onder de oneworld-vlag vliegen net voor de opening van de nieuwe Berlin Brandenburg International Airport, die nu in aanbouw is. Deze luchthaven zal een belangrijke nieuwe Europese hub worden. Air Berlin is een belangrijke speler in de Europese luchtvaartsector. In 2009 vloog de carrier reeds naar 160 bestemmingen in ca. 40 landen met bijna 600 take-offs per dag. De luchtvaartmaatschappij vervoerde 28 miljoen passagiers en genereerde een omzet van EUR 3,2 miljard. Nu vliegt Air Berlin met 165 toestellen, met inbegrip van het Oostenrijkse NIKI, naar 168 bestemmingen.

     

    Zodra de Duitse carrier een volwaardig lid is van oneworld, zullen de Air Berlin-passagiers toegang krijgen tot een ongeëvenaard wereldwijd netwerk. De luchtvaartmaatschappij zal ruim 75 bestemmingen aan het oneworld-netwerk toevoegen, waarmee de totale alliantiedekking stijgt tot ca. 900 bestemmingen in bijna 150 landen. De totale oneworld- vloot zal 2.500 toestellen tellen, die zowat 9.500 vluchten per dag zullen verzorgen en 340 miljoen passagiers per jaar gaan vervoeren. RVH.

     

     

     

    17-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    16-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I am bags

    I AM CASUAL | I AM GOLD | I AM ETERNAL

    NIEUW: I AM BAGS

     

     

     

    Een prettige, leuke collectie van 62 eigenzinnige tassen, waarbij stijl en functie perfect in elkaar overvloeien.

     

    I AM stelt reeds 12 jaar lang de eigenheid en het unieke van elk individu voorop. Zowel met de kledinglijnen I AM Casual, I AM Gold en I AM Eternal, alsook nu met de nieuwe tassenlijn I AM Bags, wil I AM ieders ik een steuntje geven en duidelijk communiceren: I dont wear a label, I am the label.

     

    Het nieuwe geesteskind van het ontwerperskoppel Sven Bullaert en Maya van Dooren is een eigenzinnige tassencollectie geworden, die net als de succesvolle lijnen dameskledij (I AM Gold, I AM Casual en I AM Eternal)  eenzelfde krachtige filosofie hanteert: I dont wear a label, I am the label.

     

    Bij de tassen is dit sterke concept concreet vertaald in zorgvuldig vormgegeven details en originele afwerkingen. Binnenin elke tas zijn positieve woorden, zoals energy, love, peace ... op de voering aangebracht en in elke tas is ook een nametag voorzien om eveneens uw tas volledig uniek te maken.

     

    I AM wil met zijn tassen laten voelen dat merknaam en mode meer is dan trends en seizoenen, daarom hangt ook aan elke tas een duidelijk symbool voor onze eigenste, unieke ik ; onze oercel, de superspermie, winnaar van een waanzinnige race en tevens onze oudste en beste vriend: budi!

     

    Deze unieke collectie, bestaat uit 24 verschillende modellen verdeeld over vier lijnen:

    I AM Jasper, I AM Race, I AM Raid en I AM X-Update: in 62 eigenzinnige tassen waar stijl en functie perfect in elkaar overvloeien.

     

    De I AM Bags zijn te koop in de gespecialiseerde lederwarenzaak en via de I AM-online store. RVH.

    www.iam.eu













    16-08-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs