Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    10-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leonardohotel Wavre
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dimitrio Virone, General Manager van het Leonardo hotel Waver.

     

     

     

     

    Na een opleiding in Hotel management aan het 'Institut Supérieur de Formation économique de Centre' en België, verwierf Dhr. Virone zijn eerste ervaring als receptionist in het Ibis Brussels Centre Gare Midi waar hij ook met brio doorgroeide naar de functie van Front Office Manager. Alvorens te starten als Operational Manager in het Leonardo Hotel Waver in 2009, heeft Dhr. Virone ook ervaring opgedaan als Junior Revenue Manager bij Accor Benelux. Dit bood deze 31 jarige hôtelier de kans een kader te scheppen in een aanbod van meer 30 hotels in België en Luxemburg.


    Het Leonardo Hotel Waver, gesitueerd dicht bij de hoofdstad, ligt in een groene zone. Het hotel biedt 102 moderne en ultra comfortabele kamers, maar ook 7 seminarie zalen die plaats bieden aan 200 personen en geschikt zijn als locatie voor congressen, incentives of feestelijke maaltijden.


    De Leonardo Hotels zijn een Europese onderneming van de Fattal Hotels, gesticht door David Fattal in 1998. De keten Leonardo is sinds 2007 aanwezig op de Duitse markt; en baadt momenteel een 60-tal hotels uit in Duitsland, België , Zwitserland en Israël en voorziet een sterke expansie in andere aantrekkelijke Europese locaties.

    RVH.

    www.leonardo-hotels.com

     

     

    10-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wedstrijd grijze garnaal

    Nederlands Visbureau lanceert nieuwe nationale wedstrijdactie

     

     

     

     

     

    Kook internationaal met grijze garnaal. Klein maar dapper: de grijze garnaal mag dan beperkt zijn van omvang, zijn culinaire potentieel is zowat onbegrensd. In koude of warme gerechten, in de oervlaamse of wereldkeuken, als hoofd- of voorgerecht: je kan er letterlijk alle kanten mee uit. En dat is precies wat het Nederlands Visbureau beoogt in een nieuwe, nationale wedstrijdactie. Hobbykoks met een brede kijk en een portie internationale inspiratie maken kans op een fantastisch diner voor twee in een sterrenrestaurant.

     

    De grijze garnaal of noordzeegarnaal heeft een meer uitgesproken en constante smaak dan de tropische roze variant, de gamba of andere garnalensoorten. Grijze garnalen worden direct na vangst aan boord gespoeld en gekookt in zeewater, waardoor de garnaal zijn frisse geur en krokante, pittige en zilte smaak krijgt. Dat is meteen een grote troef die zijn veelzijdigheid in de keukens van de wereld verklaart. Zo past de grijze garnaal perfect bij sushi-gerechten, in thaise bouillon, bij risotto of zelfs op knäckebröd.

     

    Van 1 juli tot 31 augustus 2010 organiseert het Nederlands Visbureau een nieuwe nationale wedstrijd. Op het prijzenmenu: 12 diners voor twee personen bij toprestaurants in België én net daarbuiten, want ook het vermaarde Oud  Sluis van Sergio Herman in Nederland staat op de lijst. Om het internationale karakter van de wedstrijd te onderstrepen, selecteerde het Nederlands Visbureau verder Japanse, Belgische, Scandinavische, Franse tot Thaise en Griekse eethuizen. Onder hen klinkende namen als River Kwai, Notos, Pazzo, Château du Mylord, El Pica Pica, L’Air du temps.

     

    Wie kans wil maken op zo’n belevenis, moet via de wedstrijdpagina de jury zien te overtuigen met een vernieuwend, internationaal getint recept met grijze garnalen in de hoofdrol. Vervolgens moet de kandidaat zijn recept samen met een smakelijke foto of een leuk filmpje uploaden. Begin september worden dan de 12 winnaars bekend gemaakt: zij mogen zich verheugen op een etentje ter waarde van 140 tot 520 euro. Inspiratie te over op blog.grijzegarnaal.be of www.grijzegarnaal.be.

     

    Het Nederlands Visbureau lanceerde al tal van kook- en culinaire wedstrijden ter promotie van de grijze garnaal, onder meer op de Europese Dag van de Buren in 2009, waarbij in elke provincie een gratis burenfeest te winnen viel, met exquise garnalenhapjes bereid door een bekende chef-kok. RVH.

    www.grijzegarnaal.be - www.visbureau.nl - http://wedstrijd.grijzegarnaal.be

     





    07-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brouwerij Haacht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Brouwerij Haacht compenseert verhoging bierprijs met gratis onderhoud tapinstallaties

     

     

     

    De grootste brouwer op de Belgische markt heeft besloten in september de prijzen van zijn bieren nogmaals te verhogen met 2,5%. Teneinde dezelfde marge te behouden zal Brouwerij Haacht op 20 september een gelijkaardige prijsaanpassing moeten doorvoeren.

     

    Nochtans komt deze prijsverhoging voor de horecasector zeer ongelegen. Haar rentabiliteitsprobleem is recentelijk uitvoerig in de media gekomen. Ter ondersteuning van haar horeca-uitbaters zal Brouwerij Haacht vanaf 1 september 2010 het onderhoud van haar bierleidingen in haar cafés - uitgevoerd door haar eigen gekwalificeerd personeel -volledig gratis maken, wat de prijsverhoging grotendeels zal neutraliseren.

     

    De enige voorwaarde voor dit gratis onderhoud zal zijn dat de horeca-uitbater beschikt over een diploma ‘horecatraining’ van Brouwerij Haacht of van een ander erkend organisme. Hiermee onderstreept Brouwerij Haacht nogmaals het belang van

    een professioneel management van een horecazaak en van de serveerkunst van bier, waardoor de kans op een succesvolle uitbating aanzienlijk wordt vergroot.

     

    Een groot aantal van haar uitbaters beschikt reeds over een dergelijk diploma. Voor wie het nog niet heeft, bestaat de mogelijkheid om gratis een horecatraining te volgen bij Brouwerij Haacht. Op deze wijze blijft Brouwerij Haacht uiting geven aan haar verbondenheid met haar horecaondernemers. RVH.

    www.haacht.com

    07-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    06-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delitraiteur: strategische ontwikkeling

    Delitraiteur: strategische ontwikkeling

     

     

    Zopas werd met de opening van een bijkomend verkopspunt in Vlaams Brabant, een nieuwe stap gezet in de versterking van de Vlaamse aanwezigheid van Delitraiteur. Het nieuwe verkoopspunt in Boortmeerbeek wordt beheerd als filiaal.  

     

    ‘ s Morgens kan er een express formule meegenomen worden aan 3.25 € (koffie / croissant / sinaasappelsap).  Voor de lunch wordt er een gevarieerde keuze aan klaargemaakte gerechten, salades of sandwiches aangeboden.  De klanten zullen er eveneens een brede keuze aan kwaliteitsproducten vinden om hun smaakpapillen te verwennen...

     

    De binneninrichting van de winkel (van type III) stelt de kernproducten van Delitraiteur in de kijker: de producten van Coste, Daily Delices Light, de verse « traiteur » gerechten, .... De strategie van Delitraiteur is duidelijk: het merk wenst haar positie in de distributie en de horeca te versterken, haar verkooppunten in België en op internationaal vlak te ontwikkelen en haar burgerzin verder te zetten.

     

    Delitraiteur ontwikkelt zich als een zelfstandige groep die verschillende commerciële concepten exploiteert: hypermarkt, supermarkt, buurtwinkel, tuincentrum, dierenwinkel, cybermarkt. Deze exploitatie kan de vorm aannemen van filialen, leden of franchisenemers.

     

    Men richt zich op geografisch geconcentreerde gebieden: bepaalde regio’s in Frankrijk (met inbegrip van de overzeese gebieden), België en Luxemburg. Tegen eind 2010 openen nog 5 nieuwe verkoopspunten in België: Grimbergen, Braine-le-Comte, Luik, Aartselaar en Kontich. Na Parijs, september 2009, zijn er plannen om twee andere winkels te openen eind 2010.  In 2012 wil Delitraiteur zich uitbreiden in Luxemburg met 2 verkoopspunten. In de langetermijnontwikkeling, wordt de integratie in de stad, milieuvriendelijkheid en het aspect van duurzame ontwikkeling non stop nagestreefd.

     

    Bij Delitraiteur wordt de winkel ingericht als een menukaart met eerst het ontbijt en dan achtereenvolgens de lunch, de aperitiefhapjes, de toasts & tapas, de voorgerechten, de hoofdschotels en op het einde van de rij de nagerechtjes. De zoektocht naar een ‘verfijnde maaltijd’ wordt plots veel eenvoudiger en vraag ook minder tijd.   Ook de merchandising van de producten onderscheidt zich van deze in de andere winkels: het idee is om de klant op een aangename manier de mogelijkheid te bieden om ter plaatse dingen te kopen en te verbruiken. RVH.

     

     

     

     





    06-07-2010 om 20:06 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rozen voor Boekarest
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    1000 ROZEN VOOR BOEKAREST.

     

     

     

    Naar aanleiding van het Belgische voorzitterschap van de Europese Unie en 130 jaar diplomatieke betrekkingen met Roemenië, organiseert de Belgische Ambassadeur in Boekarest op 8 juli a.s. een bijzonder opening event, op het centraal gelegen Enescu-plein. Belgische en Roemeense militaire muziekkapellen zullen er gedurende ruim anderhalf uur een gezamenlijk optreden verzorgen. Het wordt een feestelijke avond, waarbij ook de wereldvermaarde Belgische bloemensierkunstenaar Daniël Ost op het plein een bloemsierstuk van 12 x 15 m, waarin 1000 exclusieve rozen worden verwerkt, zal ontwerpen en realiseren.

     

    Exclusieve rozen.

     

    De rozen worden geleverd door de Agora Group, groothandel in snijbloemen, planten en benodigdheden en marktleider in België en Frankrijk. Sinds enige maanden werkt zij samen met de Nederlandse rozenkwekerij Wim Van Kampen. Dit bedrijf kweekt voornamelijk nostalgische rozensoorten, exclusief voor de Agora Group. Deze samenwerking werd in eerste instantie gestimuleerd door de behoefte naar speciale rozen als gevolg van de steeds toenemende verschraling van het aanbod dat de laatste jaren werd vastgesteld.

    Eén van deze nieuwe variëteiten is de roos Ivanhoe die door Daniël Ost zal worden gebruikt in zijn creatie voor Boekarest.

     

    Belgische bedrijven in Roemenië.

     

    Onder impuls van de Belgische ambassadeur geniet de muzikale en bloemenshow die op 8 juli wordt georganiseerd, de volle steun van het in Roemenië actieve Belgische bedrijfsleven, dat van de gelegenheid gebruik maakt om zich beter kenbaar te maken naar de Roemeense bevolking, en om zijn kennis, op technologisch, culinair of ander gebied, onder de aandacht te brengen.

    Naast de aanwezigheid van het  diplomatieke korps in Boekarest, Roemeense officiëlen en talrijke Belgische en Roemeense bedrijfsleiders, zal dit event naar alle verwachting op een grote publieke belangstelling kunnen rekenen. RVH.

     

    06-07-2010 om 20:04 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wanneer dieetvoeding flirt ...

     

    Wanneer dieetvoeding flirt met gastronomie…

     

     

     

    Stel je voor… een olie met een ongelooflijk hoog gehalte aan omega 3 en 6 in de perfecte verhouding van 2 tot 1, volledig natuurlijk, geproduceerd in België met een minimale impact op het milieu én gewoonweg heerlijk … Wel, dit product bestaat echt. Het is de koolzaadolie van Alvenat !

     

    Alvenat is de naam van het bedrijf dat opgericht werd door Emmanuel en Anne Lange, een dynamisch landbouwerskoppel uit de streek van Ciney met een prachtige boerderij die deels dateert uit 1768. Samen met Dominique Minguet, chef-kok bij Accor, zijn zij erin geslaagd om, binnen hun akkerbouw- en veeteeltactiviteit, een steeds groter aandeel toe te kennen aan koolzaad.

    Wat is koolzaad nu precies? Wel, iedereen heeft in de lente al wel eens die enorme velden vol felgele bloemen gezien. Dit zijn koolzaadvelden. Koolzaad is in de plantkunde beter bekend onder de naam brassica napus en behoort tot de Brassicaceae, de wetenschappelijke term voor de kruisbloemenfamilie of koolfamilie. Deze grasachtige, oliehoudende plant is ontstaan uit de kruising van de koolsoort brassica oleracea en raapzaad (brassica ampestris).

     

    De koolzaadteelt is uitermate geschikt voor de vrij arme Waalse bodem en heeft een heel bevredigende ecologische balans. Koolzaad vraagt een grote toevoer van stikstof, maar creëert wel een uiterst positief biologisch evenwicht door zijn ontwikkelingscyclus. Indien de olie op een 100% natuurlijke manier en koud geperst wordt zonder gebruik te maken van oplosmiddelen, zoals dat absoluut het geval is bij de olie van Alvenat, dan is het resultaat een olie met buitengewone voedingseigenschappen.

     

    De koolzaadolie van Alvenat is de enige in België geproduceerde koolzaadolie voor voedingsdoeleinden verkregen bij de eerste koude persing met een heel lage CO²-balans en een heel korte traceerbaarheid zonder conserveermiddelen en in geen geval afkomstig van ggo’s. Dankzij zijn dieet- en gastronomische kwaliteiten gebruiken heel wat vooraanstaande koks de heerlijke koolzaadolie van Alvenat. Als kers op de taart hebben Emmanuel Lange en Dominique Minguet naast de zuivere olie ook een heel assortiment gearomatiseerde olie ontwikkeld op basis van Alvenat-olie.

    Zo hebben we eerst de maceraten: citroen, citroen-sinaasappel, pompelmoes, tijm-marjolein, knoflook, Spaanse peper en Truffel: lichtjes gekruide smaak door de muskustoon ontstaan uit de maceratie van echte truffels.

    Tot de infusies behoren Fleur de Serpe, M’Dina en Aillade rose met de vinaigrette gariguette als extraatje. De Gariguette combineert de olie van Alvenat met mosterd, azijn, zorgvuldig geselecteerde specerijen en aromatische kruiden om een perfecte mix tot stand te brengen voor slaatjes of als finishing touch voor gegrilde vis of vlees.

    De koolzaadolie van Alvenat is verkrijgbaar in delicatessenwinkels en bij de betere kruidenierszaak. RVH.

    www.alvenatproduction.com

     





    06-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.British airways

    British Airways vliegt voortaan nóg vaker van Brussel naar Londen

     

     

     

     

     

    Omdat 's zomers duidelijk méér klanten naar Londen willen reizen, kondigt British Airways vandaag aan dat het dagelijks twee extra vluchten inlegt van Brussel naar Londen.

     

    British Airways start vanaf 2 juli 2010 met deze extra vluchten van Brussel naar Terminal 5 van Londen Heathrow en zet daarvoor een vliegtuig type A 319 in, dat per vlucht 120 reizigers kan vervoeren. Elke week verzorgt British Airways dus voortaan 45 vluchten tussen Brussel en Londen.

     

    Zin in een dagje Londen met een bezoek aan dé trekpleisters van de stad zoals de Big Ben, de Tower Bridge, het Modern Tate Museum of Harrods? Dankzij de extra vluchten bedient BA u op uw wenken. Passagiers die naar één van de meer dan 150 bestemmingen van British Airways overal ter wereld reizen, kunnen bovendien kiezen uit méér vluchturen zodat hun overstap vlotter en sneller verloopt.

     

    Jean-Pierre Martin, Sales Manager British Airways Belux: "We zijn verheugd dat we onze klanten elke dag extra vluchten kunnen aanbieden. Op die manier kunnen zakenreizigers uiterst tijdsefficiënt voor één dag naar Londen en terug reizen. En uiteraard bieden deze extra vluchten onze world travellers nóg vlottere aansluitingen op onze verre bestemmingen."

    Terminal 5 ontvangt maandelijks gemiddeld bijna 2 miljoen passagiers en circa 15.000 vluchten. De service aan de klant is van topniveau. Reizigers die "shoppen" hoog op hun takenlijstje hebben staan, zijn hier aan het juiste adres: Terminal 5 is 's werelds meest exclusieve airport shopping mall met liefst 144 flagship stores en restaurants.

     

    De zes lounges - algemeen bekend als de 'Galleries' - geven een nieuwe dimensie aan comfort en luxe, speciaal voor BA-klanten die vliegen in First, Club World en Club Europe en voor leden van de BA Executive Club (Gold of Silver). Reizigers die wat tijd willen winnen, kunnen via ba.com online inchecken, een service waar reeds meer dan 25.000 klanten gebruik van maken. De website van BA is in 11 verschillende talen beschikbaar. Zomeraanbieding Brussel-London Heathrow, alle taksen inbegrepen: 145 euro. RVH.

    www.ba.com

    06-07-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    05-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etap luik
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Etap Hotel Luik gerenoveerd

     

     

     

    Directeur Serge Rouelle van Etap Hotel Luik maakt bekend dat zijn zaak een grondige renovatie ondergaan heeft. Etap Hotel, bekend omwille van zijn kwalitatieve lowcosthotels, besteedde daarbij in Luik nog meer aandacht aan de sfeervolle, hedendaagse inrichting van de kamers en gemeenschappelijke ruimtes.

     

    Etap Hotel Luik ligt aan de rand van de stad en telt 62 kamers met airconditioning (waarvan 3 voor personen met beperkte mobiliteit), telkens voor één, twee of drie personen. Om te beantwoorden aan de uiteenlopende wensen van diverse klanten werden 24 kamers vervangen door tweepersoonskamers met één groot bed.

     

    Nu de kamers volledig heringericht zijn, zijn ze meer dan ooit geschikt voor een knus avondje cocoonen. Het ultrafunctionele kamerconcept verenigt een optimaal gebruik van plaats, comfort en design in een praktische en moderne leefruimte.

     

    Om reizigers volledig te laten ontspannen, heeft de hotelketen gekozen voor zachte en rustgevende kleuren en werd ook de verlichting onder handen genomen: verschillende ledlampen maken een waaier aan sferen mogelijk. Enkele andere opvallende verbeteringen zijn de vloerbekleding in parketstijl in de kamers en antisliplaag in de badkamer, een flatscreen-tv met multimedia-aansluiting, een thermisch deken en dekbed, een ruime douchecabine, afzonderlijk toilet, sfeervolle verlichting en een grote spiegel die ook als kapstok dienstdoet.

     

    De kamers van Etap Hotel Luik zijn echter niet alleen gericht op het comfort van de reiziger; dankzij enkele technische snufjes werd ook gedacht aan het vrijwaren van het milieu en de natuurlijke bronnen.

     

    Met 6 vestigingen in België – Antwerpen, Brugge, Brussel, Charleroi , Raeren en Luik - biedt Etap Hotel dé budgetformule voor wie zijn zaken- of plezierreisje slim wil aanpakken. Etap Hotel is een budgetmerk van Accor, dat voornamelijk in Europa opereert. Het merk biedt de klanten het beste op het gebied van lowcosthotelsector, met slim ontworpen kamers voor één, twee of drie personen, hotels die 24 uur per dag toegankelijk zijn, en een ontbijtbuffet ‘à volonté’. De Etap Hotels bevinden zich vlak bij grote wegen en vliegvelden, en steeds vaker ook in steden. Ze bieden de klant waar voor zijn geld tegen sterk concurrerende prijzen. Etap Hotel hanteert een internationaal expansiebeleid en telt al 400 hotels in 10 Europese landen. RVH.

     

    Etap Hotel Luik - Rue de l’Arbre Courte Joie 380 - 4000 Luik

    Tel. +32 (0)4 247 03 13

     

     

    05-07-2010 om 11:18 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs