Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    17-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Horeca wil koopkracht heroveren

    De horeca wil de koopkracht heroveren

     

     

     

    De economie beleeft een crisis en het overleg tussen de sociale partners is op niets uitgelopen. De kwestie ‘koopkracht’ is het onderwerp van alle debatten. De horecasector komt met een voorstel op de proppen. De ingreep is even eenvoudig als concreet: het systeem van maaltijdcheques uitbreiden.

     

    Hoewel de prijs van een maaltijd in de afgelopen 5 jaar met meer dan 35% is gestegen, is de nominale waarde van de maaltijdcheque sinds de afronding n.a.v. de invoering van de euro in 2003, niet meer aangepast. Meer dan 1 werknemer op 3 geniet van dit systeem waarbij werknemers vergoed worden voor ten minste één degelijke maaltijd per werkdag. Maar met een waarde van maximaal € 6 (het gemiddelde van alle toegekende cheques ligt rond € 5,20) is het niet langer mogelijk om een echte maaltijd samen te stellen. Je kunt er hoogstens een fastfoodmaaltijd mee betalen, maar dat was niet de oorspronkelijke bedoeling van het systeem van maaltijdcheques: het zou de gezondheid van de bevolking ten goede komen.

     

    Met deze bevindingen in gedachten kiest de federatie Ho.Re.Ca bewust dit moment in de sociale onderhandelingen uit om hun ‘bruikbare voorstellen’ in te fluisteren bij de betrokken partijen. Het doel? Een drievoudig hefboomeffect op de economie met een open brief tot de overheid, de vakbonden en de werkgeversorganisaties.

     

    Het voorstel om de waarde van maaltijdcheques verhogen naar € 15, houdt in dat de maximale werkgeversbijdrage per maaltijdcheque wordt opgetrokken naar € 13,91. Waarom € 15? Omdat dat de gemiddelde kostprijs is van een volwaardige maaltijd (lunch + een niet-alcoholisch drankje) in de meeste restaurants.

     

    De horecasector stelt momenteel 150.000 mensen tewerk. Een groot deel van hen oefent een functie uit die weinig specifieke opleiding vereist. "De prijs van maaltijdcheques verhogen zal een gevoelige impact hebben op het zakencijfer van restaurants,” voorspelt Yvan Roque, voorzitter van de horecafederatie. RVH.

    www.horecabruxelles.be

    17-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Al Bustan

    Al Bustan Palace: Slapen op een koninklijke locatie

     

     

     

    Na bijna 2 jaar uitgebreide renovaties heeft het Al Bustan Palace Hotel in Muscat sinds 1 november 2008 de deuren heropend. Bij hun binnenkomst worden de gasten verwelkomd in de bijna 40 meter hoge lobby, voorzien van een prachtige kristallen kroonluchter. Het Al Bustan is er, ondanks de renovatie, perfect in geslaagd haar authentieke charme te conserveren.

     

    De ruime en luxueuze kamers hebben elk een grote badkamer en beschikken over de modernste entertainmentvoorzieningen. Enkele kamers hebben zelfs vanuit de eigen patio een directe toegang tot de lagunes.

     

    Het hotel telt verder een aantal uitstekende restaurants, waaronder visrestaurant The Beach Pavillion, waar ook de Omani uit Muscat graag komen dineren. Verder zijn de tuinen op koninklijke wijze heraangelegd en beschikt het Al Bustan over een zwembad en een ongerept privé-zandstrand. De gasten kunnen bovendien genieten van uitgebreide spafaciliteiten.

     

    Het Al Bustan Hotel is sowieso een uiterst bijzondere logeerplek. De bovenste etage van de exclusieve accommodatie is immers exclusief voorbehouden voor de Sultan van Oman. Slechts een select publiek geniet dus het voorrecht om te logeren op de plek waar de Sultan een kamer heeft. RVH.

    www.ihg.com  -  www.visitoman.be







    17-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    16-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brussels airlines lid van Star Alliance

    BRUSSELS AIRLINES WORDT LID VAN STAR ALLIANCE

     

     

     

    Tijdens hun jaarlijkse Board Meeting hebben de CEO’s van de Star Alliances, tijdens een stemming de lidmaatschapsaanvraag van Brussels Airlines goedgekeurd. Brussels Airlines wordt zo een toekomstig lid van de alliantie. Brussels Airlines is de Belgische luchtvaartmaatschappij die het grootste vluchtaanbod verzorgt vanuit de Europese hoofdstad. Met een vloot van 45 toestellen voert Brussels Airlines ongeveer 300 dagelijkse vluchten uit naar 55 Europese en 15 Afrikaanse bestemmingen.

     

    In zijn rol als voorzitter van de Star Alliance Board Meeting, zei Glen Tilton, president en CEO van United: “Brussels Airlines breidt het aanbod van Star Alliance zowel in Europa als Afrika uit.”

     

    “We zijn zeer tevreden met deze uitnodiging van Star Alliance en we kijken uit naar het lidmaatschap”, zegt Brussels Airlines Managing Director Bernard Gustin. “Samen brengen we alle voordelen van de Star Alliance naar het hart van Europa waar we onze thuisbasis hebben.”

     

    Als lid van Star Alliance kan Brussels Airlines haar passagiers talrijke voordelen aanbieden. Zo kunnen passagiers genieten van naadloze en comfortabele reismogelijkheden doorheen het gehele Star Alliance netwerk dat voortaan bestaat uit XXXX bestemmingen verspreid over XXX landen. Frequent Flyers die lid zijn van het Brussels Airlines Privilege getrouwheidsprogramma zullen kunnen mijlen sparen of uitgeven telkens ze met een andere Star Alliance luchtvaartmaatschappij vliegen.

    Om al deze alliantievoordelen mogelijk te maken, gaan gespecializeerde teams van zowel Brussels Airlines, Star Alliance zélf als de luchtvaartmaatschappijen die lid zijn werken aan het integratieproces. Eenmaal dit integratieproces achter de rug is zal Brussels Airlines een volwaardig lid worden van het Star Alliance netwerk dat vandaag bestaat uit 21 luchtvaartmaatschappijen. RVH.

    16-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerst met Graveswijnen

    Kerstavond of Nieuwjaarsdag,

    feest met wijnen uit de Graves!

     

    Denkt u al aan het feestmenu dat u met eindejaar zult serveren? Kijkt u al uit naar een mooi gedekte feesttafel en enkele van de beste flessen uit uw kelder? Komt het speeksel u al in de mond? Wel, dan bent u daar inderdaad al mee bezig!

     

    Zoek niet verder: uw beste tafelgenoot is een Graves!

    De Graves, aan de wieg van de wijngaarden van Bordeaux, is de enige wijnregio rond Bordeaux waar men alle grote specialiteiten van het gebied vindt: droge witte, rode en zoete witte wijnen.

     

    Daar is maar één reden voor: zijn grote terroir. Die wordt helemaal bepaald door “Las Grabas de Bourdeus”, “de keien van Bordeaux”. Hun belang voor de wijnen en vooral de topwijnen van de Graves, die trouwens dezelfde naam draagt, blijkt uit deze oude zegswijze. In vroegere tijden had men nog niet de wetenschappelijke kennis van nu, maar men besefte wel de invloed van de bodem op de kwaliteit van de wijn.

     

    De kleine keien die men hier overal vindt bestaan uit kiezel en uit andere veelkleurige kleine stenen. Dat komt door de veelzijdige mineralensamenstelling van deze stenen: kwarts, kwartsiet, roze, witte, okerkleurige en rode keien, jaspis, agaatachtigen, silex, Lydische stenen enzovoort. De lichtkleurige keien aan de oppervlakte weerkaatsen het zonlicht direct op de druiven en de bladeren van de wijnstokken, terwijl de donkere keien overdag de warmte van het zonlicht opslaan en dat ‘s nacht en ’s morgens weer afgeven. Dat bevordert de rijping van de druiven bijzonder.

     

    In de diepte zijn de keien groter, veel groter, en hebben ze soms een dikte van meer dan drie meter. Zij garanderen een perfecte drainage die zorgt voor een verfijnde structuur in de wijnen, met fijne, bijna delicate tannines.

    Op sommige plaatsen hebben deze keiachtige afzettingen doorheen de tijd en de erosie de vorm aangenomen van bergkruinen, zachte glooiingen.

    Op deze hellingen is de oriëntatie van de stokken naar de zon optimaal en opnieuw is er hier sprake van een perfecte drainage. De bodems zijn arm maar daar ligt nu net de voorbestemdheid van het gebied om niet alleen aan wijnbouw te doen, maar ook om de grootste wijnen uit de Bordelais voort te brengen. RVH.

    www.vins-graves.com







    16-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bart decroos

    Bart Decroos van restaurant Berto is beste viskok.

     

     

     

     

    Voor de 20ste maal reeds bekroont de VLAM, de professionele kok die het lekkerste en origineelste gerecht weet klaar te maken met de vis van het jaar, ditmaal de tongschar.

     

    Na een voorselectie uit de ingestuurde recepten, selecteerde de vakjury vijf finalisten die tijdens een nationale horecawedstrijd naar de gunst van publiek en jury dongen. De finalisten waren Kevin Grispen van restaurant De Fakkels uit Sint-Truiden, Anke Van Camp van restaurant Hofke van Bazel uit Bazel, Bart Decroos van restaurant Berto in Waregem, Ivan Menten van restaurant De Farmasie in Vosselaar en Stefaan De Proft van restaurant Le Saisonnier in Opwijk.

     

    De jury, voorgezeten door meesterkok Guy Van Cauteren en samengesteld uit vertegenwoordigers van de belangrijkste Belgische restaurantverenigingen, nl Meesterkoks van België, de jeunes Restaurateurs d’Europe, Les Disciples d’Escoffier, Euro-Toques, Etapes du Bon Goût en Traditions & Qualité, beoordeelde de prestaties.

     

    De jury koos uiteindelijk voor een bereiding van tongscharfilet met ossenstaart onder korst van Oud Brugge, crème van butternut, eekhoorntjesbrood, coulis van tuinbonen, schuim van vadouvan en krokant van algen, een bereiding die de culinaire creativiteit van Bart Decroos rijkelijk tentoonspreidt. RVH.

    www.vlam.be

     

     







    16-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dolce La Hulpe

     

    Een uitzonderlijke plek voor een uitzonderlijke spa: Dolce La Hulpe Brussels

     

     

     

    Midden in de natuurpracht van het Zoniënwoud en op een boogscheut van Brussel, de hoofdstad van Europa met zijn rijke culturele diversiteit, ligt het 4* Hotel & Resort DOLCE LA HULPE BRUSSELS. Een verblijf in DOLCE LA HULPE BRUSSELS is even de drukte van de stad inruilen voor de rust van de natuur en een uniek zintuigelijk moment beleven. U vertoeft te midden in het woud, in alle kalmte en sereniteit, ver van de dagelijkse stress, om een nieuw innerlijk evenwicht te bereiken.

     

    Het Zoniënwoud is een bron van inspiratie, chef Pascal Marcin stelt deze speciale plek graag in de kijker in het fijnproeversrestaurant Tree O. Met die naam verwijzen we naar de aanwezigheid van het bos rond het hotel en naar het concept zelf van de menukaart. Want elk gerecht is een variatie onder drie vormen van hetzelfde ingrediënt en de verschillende  geuren smelten samen als een boeket met de subtiele smaken van het woud. Aan de muren kunt u vijf zeefdrukken van de Belgische artiest Jean-Michel Folon bewonderen. Ze kregen de naam “Je vous écris…” (“Ik schrijf u…”). New York, China of Florida… magische plekken die u doen wegdromen en uw geest voorbereiden op subtiele culinaire ontdekkingen. De vele boomsoorten die de pracht van het Zoniënwoud bepalen, krijgen een plek in de ‘Fusion’ keuken van Pascal Marcin. Seizoen na seizoen dragen de geuren en kleuren van het bos hun steentje bij tot de steeds verrassende nieuwe kaart.

     

    Met haar uitzonderlijke ligging biedt DOLCE LA HULPE BRUSSELS u een rijk palet aan vrijetijdsvoorzieningen. De spa CINQ MONDES die in februari 2009 de deuren opent, zal dankbaar gebruik maken van dit beeldenspel om de gasten op zijn beurt inspiratie en herbronning te verschaffen.

     

    Aan de oorsprong van de Spas CINQ MONDES ligt Jean Louis Poiroux, die een passie heeft voor massages, aromatherapie en cosmetica. Met de Spa CINQ MONDES wil DOLCE LA HULPE BRUSSELS zijn klanten de kans bieden om voor een uurtje, een dag, een weekend of een langer verblijf een unieke wellnesservaring te beleven. Als u het universum van de Spa CINQ MONDES in DOLCE LA HULPE BRUSSELS betreedt, begint een zintuiglijke reis die sereniteit en ontspanning brengt.

     

    In een geraffineerde en hedendaagse sfeer stelt de architectuur van Spa CINQ MONDES in DOLCE LA HULPE BRUSSELS 800m² wellness tot uw beschikking, inclusief: 1 onthaalruimte, 6 verzorgingsruimten, 1 Japans bad met aroma’s en bloemen (Bain Japonais d’Arômes et de Fleurs®), 1 massagebad, 2 verzorgingsruimten voor handen en voeten, 1 grote hammam met 4 scrubbingtafels, 1 dubbele VIP-ruimte met een dubbel Japans bad en een privé terras voor de verzorging “Zalig met twee”, 1 relaxatieruimte met zicht op de tuin … De Suite “Zalig met twee ” is een ruimte bestemd om 2 mensen te ontvangen. Ze bevat een dubbel Japans bad, twee massagetafels en een privé terras. De ideale gelegenheid om met twee op adem te komen en een rijk palet aan sensaties te ontdekken. RVH.

    www.dolcelahulpebrussels.com





    16-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    15-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerst in tropisch Aqualibi

    Kerst in Tropisch Aqualibi

     

     

     

    Vanaf zaterdag 13 december, pakt Aqualibi, het tropisch paradijs gelegen in Waver, uit met « Kerst in Aqualibi ». Voor de allereerste keer, zullen kerstballen, geschenken en slingers het tropisch zwembad versieren, en zal Aqualibi helemaal in een feestsfeer duiken. In zijn kerstkledij, zal Walibi, de kangoeroe, de talrijke bezoekers hartelijk ontvangen op tropische kerst muziek. Voor iedereen die droomt om kerst door te brengen in de tropen is Aqualibi de ideale bestemming...

     

    Een speciale actie ten voordele van de vereniging « Sourires d’enfants »

    Ter gelegenheid van de eindejaarsfeesten, organiseert Aqualibi een kerstballen verkoop ten voordele van de vereniging « Sourires d’enfants ». Iedere bezoeker heeft de kans om een kerstbal te kopen en onze kerstboom mee te versieren.

     

    De kerstballen kunnen gekocht worden aan de ingangskassa’s en aan de bar gelegen in Aqualibi. De bezoekers die een kerstbal aan de ingang kopen, zullen een ticket ontvangen, dat ze aan de bar kunnen omwisselen tegen een kerstbal. De kerstballen zullen nadien worden opgehangen op de grote kerstboom binnen Aqualibi. Deze actie loopt tot 23 december 2008.

     

    « Sourires d’enfants » is een vereniging ten dienste van adoptie.  Deze vereniging ondersteunt projecten in Haïti, Ethiopië, China en in de Filipijnen. Met deze projecten worden weeskinderen, straatkinderen en families met problemen geholpen.

     

    Wie nog op zoek is naar een leuk eindejaarscadeau kan inspiratie vinden op de website www.walibi.be waar keuze is tussen 2 soort abonnementen : de Walibi Pass die 1 seizoen onbeperkt plezier biedt in Walibi Belgium of de Golden Pass die 1 jaar onbeperkt plezier biedt in Walibi Belgium, Aqualibi en Bellewaerde Park.  De Golden Pass geeft, bovendien ook 50% korting op het volwassenentarief in de 18 andere Europese parken van de Compagnie des Alpes.  RVH.





    15-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speculoospasta

    Vermeiren Princeps lanceert eigen speculoospasta

     

    Quasi simultaan met de komst van Sinterklaas en de eindejaarsfeesten lanceert Vermeiren Princeps een eigen speculoospasta in warenhuizen en buurtwinkels. Deze speculoosproducent uit Bornem heeft al een sterke merkbekendheid met een uitgebreid gamma van ambachtelijk gemaakte speculooskoekjes die opvallen door hun schotse hoeken en kanten en de typische ribbels.

     

    Nu is er dus een eigen speculoospasta, bereid op basis van hetzelfde authentieke speculaasrecept waarmee Vermeiren Speculoos sinds 1919 naam en faam maakt. Voor de speculoospasta werd alvast de authentieke smaak van het koekje behouden, met enkel de beste natuurlijke grondstoffen (echte blonde kandijsuiker en ruwe rietsuiker) en kruiden. Het deeg wordt behoedzaam gekneed, en na een nachtje rust wordt het deeg omgevormd tot het gekende Vermeirenkoekje en langzaam gebakken aan hoge temperatuur. Voor het maken van smeerpasta worden de koekjes vermalen tot een fijn poeder. Daaraan worden zuiver plantaardige oliën en vetten toegevoegd om de pasta smeerbaar te maken. De productie gebeurt op een puur ambachtelijke manier. En net zoals voor Vermeiren speculooskoekjes, worden in de speculoospasta geen stropen, zout of dierlijke vetten toegevoegd, noch bewaarmiddelen, kleur- of smaakstoffen.

     

    Steven Vavedin, sales director Vermeiren Princeps: “Met onze eigen, authentieke en smaakvolle speculoospasta zetten we de dynamische productontwikkeling van de laatste jaren verder. Als tweede belangrijkste fabrikantenmerk in speculoos rekenen we op de brand awareness en onze naambekendheid om er ook mee te scoren als alternatieve lekkernij op de dagelijkse boterham. De markt voor speculoospasta is momenteel  ‘booming’ en het ziet er naar uit dat het product een vaste waarde wordt in de categorie van smeerbaar boterhambeleg.”     

                                                                                                                                                 ./.

    Ingrediënten Vermeiren Speculoospasta: tarwebloem, kandijsuiker (Candico®), ongeharde plantaardige oliën en vetten, ruwe rietsuiker, sojameel, invertsuiker, rijsmiddel, natriumwaterstofcarbonaat, kaneel, nootmuskaat.  Voor de bereiding van de speculoospasta worden plantaardige vetten (palmvet, koolzaadolie), echte kandijsuiker (Candico®) en sojalecithine toegevoegd. RVH.

    www.vermeirenprinceps.be. Speculoospasta verkrijgbaar bij Colruyt, Match, Spar, Prima, natuurvoedingswinkels, pompshops,… Adviesprijs 2,59 euro/350 gr. in glazen bokaal, 10 maanden houdbaarheidsdatum.

        







    15-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    14-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cliniclowns

    Cliniclowns en Coca-Cola zorgen voor extra glimlach tijdens kerstperiode.

     

     

    Begin je al spontaan te glimlachen bij de gedachte aan kerst? Kerst komt er met rasse schreden aan en dus ook de magische Coca-Cola kersttrucks. Maar er is meer … Dit jaar gaat de opbrengst van de exclusieve aluminium kerstflesjes van Coca-Cola naar de Cliniclowns. Daarnaast kan iedereen originele kerstwensen versturen via de Coca-Cola website. Voor elk verzonden wens schenkt Coca-Cola een bijdrage aan de Cliniclowns. Een glimlach dus voor iedereen.

     

    Om de Cliniclowns te steunen, zullen tijdens de kerstperiode speciale aluminium kerstflesjes van Coca-Cola worden verkocht. Het limited edition aluminium kerstflesje, waarvan er dit jaar 25.000 setjes van 4 beschikbaar zijn, is door de jaren heen uitgegroeid tot een echt hebbeding. Door een set aluminium flesjes te kopen, kan iedereen in de kerstperiode een bijdrage van 1.55€ leveren zodat de Cliniclowns duizenden extra bezoeken kunnen brengen in 2009.

     

    De magie van Kerstmis is ook onlosmakelijk verbonden met Coca-Cola en de Kerst Karavaan. Coca-Cola’s Kerst Karavaan trekt vanaf midden december opnieuw door ons land. De karavaan bestaat uit 5 magische trucks die de komende weken verschillende Belgische steden zullen oplichten. Ook de trucks doen hun duit in het zakje voor de Cliniclowns want ze zullen de alu bottles op meer dan 30 plaatsen verkopen. Kansen genoeg dus om de enige echte Coca-Cola Kerst Karavaan te zien! Op www.coca-cola.be kom je te weten waar de kersttrucks hun opwachting maken of hoe je eenvoudig je originele kerstwensen kan versturen. RVH.

    www.cocacolabelgium.be en www.cliniclowns.be

     

    14-12-2008 om 18:46 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.canadian rockies

    Ski de Canadian Rockies!

     

     

     

     

    Alberta, Home of the Canadian Rockies in Canada, is een prachtige bestemming voor een ski- en wintervakantie. Skiën in Alberta’s Jasper-Marmot Basin, Lake Louise en Banff- Sunshine en Norquay, is skiën zoals de Belgen en Nederlanders niet gewend zijn. De zogenaamde powder snow moet een begrip worden in de Benelux markt. Travel Alberta wil de reisagent en de consument op de hoogte brengen van de vele mogelijkheden in Alberta via een promotiecampagne.

     

    In september 2008 is de promotie campagne gelanceerd samen met partners Snowtime, Ski Esprit en het Ski Magazine. Elke maand kan de ski liefhebber in het magazine volgen waarom de keuze voor een ski vakantie zou moeten vallen op Alberta. Een speciaal door Snowtime en Ski Esprit samengestelde ski safari  maakt het de klant makkelijk direct te reserveren. Onderdeel van de campagne is ook de website www.travelalberta.nl  waar zowel consument als reisagent meer informatie kan vinden. 

     

    De mogelijkheden met een wintervakantie in Alberta zijn oneindig. Skiën, snowboarden, ijsklimmen, dog sledding, ijsvissen of per sneeuwscooter de omgeving verkennen – er is voor iedereen wat wils.  Met deze promotiecampagne willen Travel Alberta, Snowtime, Ski Esprit en het Ski Magazine de klant op de hoogte brengen van alle mogelijkheden en  voordelen.  Een van de voordelen is dat skiën in Alberta door het weerklimaat zelfs mogelijk is tot begin juni! RVH.

    www.travelalberta.nl

     

    12-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.le creuset

     

     

    Le Creuset

     

     

     

     

    Le Creuset, reeds sinds 1925 een onbetwistbare referentie op het gebied van keukengerei, is er nog maar eens in geslaagd te innoveren om ten volle aan de eisen van de moderne keuken te beantwoorden. De benjamin van Le Creuset, aangeboden in twee tijdloze trendkleuren: zwart en kersenrood, biedt alle voordelen van een braad-/stoofpan maar dan aangepast aan de eisen van het moderne leven.

     

    Deze braad-/stoofpannen zijn befaamd om hun ‘grains de saveur’-systeem waardoor ze onvervangbaar zijn bij suddergerechten. Evenals haar grote zus, beschikt l’Actuelle over een plat deksel dat waterdruppels genereert dankzij het water of de ijsblokjes bovenin. Doeltreffend sinds de creatie van de braad-/stoofpan in 1932, blijft dit deksel ideaal voor stoofgerechten.

     

    Bekommerd om de eisen van het hedendaagse leven, heeft Le Creuset opnieuw een braad-/stoofpan ontworpen met elegante en moderne allures, die alle soorten warmtebronnen aankan, inclusief inductie. Het exclusief hedendaags ontwerp en de modebestendige, tijdloze kleuren verlenen aan deze nieuwe braad-/stoofpan een zekere elegantie die nog eens benadrukt wordt door de combinatie van 2 verschillende materialen, gietijzer en roestvrij staal. RVH.

     







    11-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar

    Europcar krijgt als eerste onderneming de onderscheiding World's Leading Green Transport Solution Company tijdens de World Travel Awards

     

     

     

    Op de officiële uitreiking van de 2008 World Travel Awards op 2 december op de Turks-en Caicoseilanden werd Europcar onderscheiden als World's Leading Green Transport Solution Company. Deze milieuonderscheiding werd dit jaar voor het eerst uitgereikt. Voor het tweede jaar op rij werd Europcar ook verkozen als World's Leading Leisure Car Rental Company.

     

    De World Travel Awards zijn de ‘Oscars’ van de reissector. 167.000 professionals uit de sector brengen in zeven regio’s van de wereld hun stem uit om in elke categorie de beste onderneming te verkiezen.

     

    Deze twee onderscheidingen onderstrepen niet alleen het professionalisme van Europcar, maar ook het ecologisch engagement van de onderneming. Het is een dubbele overwinning voor de groep, die hiermee haar positie als Europa’s nummer 1 in autoverhuur verder versterkt ziet. RVH.

     

     

    09-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UNICEF

    Feestelijke UNICEF-trommel

     

     

     

    In de jacht naar cadeautjes voor de feestdagen, pakt Delacre uit met een verleidelijk aanbod dat alle leeftijden kan bekoren: een mooie UNICEF-koekjestrommel met een heerlijk assortiment, en een Collection Chocolat om bij weg te smelten… Beide zijn uitsluitend in Limited Edition verkrijgbaar deze eindejaarsperiode.

     

    In de trommel vinden we negen variëteiten, genoeg om alle smaken  en voorkeuren te bekoren. Koekjesliefhebbers weten zich altijd verzekerd van een lekker vers en krokant koekje dankzij de twee gesealde vershoudzakjes.

     

    Wie de UNICEF-trommel schenkt, geeft niet alleen een leuk cadeau, maar zorgt er ook voor dat vijf kinderen worden ingeënt tegen poliomyelitis. Polio kan het centraal zenuwstelsel aantasten en verlamming veroorzaken. Met Delacres bijdrage kunnen meer dan 100.000 kinderen worden beschermd tegen deze levensontwrichtende virale ziekte. RVH.

    www.delacre.be

     


    09-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paddingtonbeer

    DE PADDINGTONBEER REIST DE WERELD ROND MET BRITISH AIRWAYS

     

     

     

     

    De « Paddington Bear™ », de pluchen knuffelbeer voor kinderen, maakt vanaf nu deel uit van het British Airways team voor lange afstandsvluchten. Ter gelegenheid van de vijftigste verjaardag van de wereldwijd gekende knuffel geeft BA aan alle vliegende kinderen een Skyflyer-koffertje, vol met speciale Paddington producten en spelletjes, waardoor de reis een moment van ontspanning wordt voor zowel kinderen als hun ouders !

     

    In 2007 reisden bijna 600 000 kinderen tijdens de schoolvakanties met British Airways. En omdat een lange reis een beproeving kan zijn voor een kind, wil de Britse maatschappij deze ervaring zo vlot en aangenaam mogelijk laten verlopen. Het Skyfllyer-koffertje, ontworpen naar gelijkenis van het bekende Paddington-koffertje, zal beschikbaar zijn voor kinderen van drie tot vijf jaar. Bovendien zullen er tijdens de vluchten programma's te zien zijn van Paddington Bear. Overigens kunnen ouders op de site ba.com bagage-etiketten en tekeningen afdrukken die de kinderen kunnen inkleuren om hen op een toffe manier voor te bereiden op de reis.

     

    Hoewel er geen sandwiches met confituur, waar Paddington een zwak voor heeft, in het pakket zitten, bevat het Skyflyer-pack wel onder andere een speelschrift, stickers, kleurpotloden, etc. Tal van leuke verrassingen waarmee kinderen zich tijdens de vlucht kunnen amuseren. De zak kan trouwens hergebruikt worden en kan bijvoorbeeld dienst doen als boekentas. RVH.

     





    08-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.50ste Batibouw

    50ste editie van BATIBOUW belooft groot feest te worden!

     

     

     

    Tijdens de volgende BATIBOUW zal iedereen het geweten hebben: de vaandeldrager van de Belgische bouwsector viert zijn 50e editie! Uiteraard is FISA  het bedrijf dat de beurs organiseert, bijzonder vereerd deze vijftigste uitgave van BATIBOUW op touw te mogen zetten.

     

    Het begon met een droom: een bezoek aan Batimat in Parijs bracht initiatiefnemer Georges de Vestel op het idee om een nationale bouwbeurs in Brussel te organiseren. In 1960 konden de Belgische bouwers en verbouwers, die voordien op jaarbeurzen waren aangewezen, effectief deelnemen aan de Vestels eerste Bouwsalon van Brussel in het Rogiercentrum. Uniek aan de nationale beurs was (en bleef) ook het basisprincipe van zowel open te staan voor professionals uit de sector, als voor het grote publiek.

     

    Over de jaren groeide het evenement verder uit. Na de toevoeging van de schildpad als logo in 1967, verhuisde de beurs in 1969 naar de grotere paleizen van de Heizel. In 1973 kreeg de beurs de alombekende naam ‘BATIBOUW’, een typisch Belgische samentrekking van twee woorden BATIR en BOUWEN. Door het toenemende succes bij zowel het grote publiek als de professionals, was BATIBOUW ondertussen het ‘Internationaal Salon voor de Bouw, Renovatie en Inrichting’ geworden.

     

    Dat deze feesteditie 28 februari tot en met zondag 9 maart 2009, een ongelooflijk succes zal worden, lijdt geen twijfel. Welke extra festiviteiten we precies mogen verwachten, wil algemeen directeur Maes voorlopig nog niet kwijt. Wel licht hij al een tipje van de sluier: BATIBOUW zal op drie niveaus worden gevierd. RVH.

    www.advancedfair.com/batibouw

     

     

    08-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.konijn

    Nieuwe receptenfolder

     

     

     

     

    Konijnenvlees krijgt momenteel nog niet de aandacht die het verdient. Nochtans blinkt dit edel vlees uit op gebied van veelzijdigheid en gezondheid.

     

    Klassieke stoofschotels met konijn: heerlijk! Maar ook stomen, wokken, grillen, barbecuen kunnen. Al eens gedacht aan konijn in de microgolfoven of in een tajine ? Allemaal mogelijk! De gezondheidstroeven van konijn zijn groot: het is mager, licht verteerbaar, rijk aan ijzer en het heeft een relatief laag gehalte verzadigde vetzuren en cholesterol.

     

    VLAM brengt twee nieuwe brochures uit om de consument te overtuigen van de gevarieerdheid en de nutritionele kwaliteiten van konijnenvlees. De recepten van chef Philippe Van den Bulck moeten hem of haar aanzetten om naast de klassieke bereidingen eens te experimenteren met meer hedendaagse kookmethoden. RVH.

    www.vlam.be

                                                                                                                           

     

    08-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New partnership Brussels airlines

    Brussels Airlines en Aegean Airlines bieden samen vluchten aan tussen Griekenland en België

     

     

     

     

    Brussels Airlines en de Griekse private luchtvaartmaatschappij Aegean Airlines gaan vanaf 12 januari samenwerken. Beide maatschappijen zullen volgend zomerseizoen samen twee dagelijkse vluchten verzorgen tussen de Griekse hoofdstad Athene en Brussel. Dankzij de samenwerking kan Brussels Airlines haar passagiers ook dagelijks vluchten aanbieden naar Thessaloniki, Heraklion (Kreta) en Rhodos.

     

    Het samenwerkingsakkoord houdt in dat beide luchtvaartmaatschappijen vanaf medio januari gezamenlijke vliegtuigzetels gaan aanbieden op de bestaande, dagelijkse Brussels Airlines vluchten tussen de Europese hoofdstad en Athene. Vanaf eind maart gaan beide maatschappijen ook een tweede dagelijkse vlucht, uitgevoerd door Aegean Airlines, verzorgen. De ochtendvlucht wordt door Aegean uitgevoerd met Airbus A 320 terwijl Brussels Airlines een namiddag/avond service opereert met Boeing 737.

     

    Door samen te werken bieden Brussels Airlines en Aegean Airlines samen meer dan 500 zetels per dag aan op de belangrijke route Athene-Brussel.

     

    Met het samenwerkingsakkoord richten Aegean Airlines en Brussels Airlines zich zowel tot zakenreizigers, toeristen als tot de grote Griekse gemeenschap in België. Het partnership beperkt zich niet alleen tot de route Brussel-Athene. Brussels Airlines gaat ook samenwerken op de vlot aansluitende vluchten die Aegean vanuit Athene verzorgt naar de tweede grootste Griekse stad Thessaloniki en de twee grootste eilanden (Kreta en Rhodos) die elk jaar tienduizenden Belgen en ‘Griekse’ Belgen verwelkomen. Totnogtoe waren passagiers voornamelijk aangewezen op chartervluchten om deze binnenlandse bestemmingen te bereiken. RVH.

    www.brusselsairlines.com

     

    07-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alpengloed
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Alpengloed made by Dorint

    Berghotels & Resorts met bijzondere aanbiedingen

     

     

     

    Je nestelen in een behaaglijk warme kamer, of in de bekoring van een Hütte na een sportieve dag in de frisse heldere lucht en onder de winterzon.

    De Dorint Berghotels & Resorts in Beieren, Oostenrijk en in Zwitserland nodigen tot 31 mei 2009 uit tot zorgeloos genieten. De gasten kunnen hun hart ophalen aan de levendigheid van de attractieve wintersportplaatsen en de dag afronden met culinaire lekkernijen. Voor een perfecte ontspanning zorgen niet alleen de weldoende berglucht, maar ook de geneugten, die de hotels in hun wellnessressorts aanbieden.

     

    De aanbieding “Alpengloed” is geldig in het Dorint Sporthotel Garmisch-Partenkirchen, in het Dorint Vital Royal Spa Seefeld/Tirol en bij Dorint Blüemlisalp Beatenberg/Interlaken.

    De prijzen variëren per hotel en kamertype en wel vanaf 46 Euro per persoon voor overnachting in een tweepersoons kamer met ontbijt. Voor alle drie hotels is de aanbieding geldig op aanvraag, omdat slechts een beperkt contingent kamers hiervoor beschikbaar is. RVH.

    benelux@dorint.com - www.dorint.com 

     

     

     

    07-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.magimix gold

    Magimix Gold

     

     

     

    De grote klassiekers van Magimix zijn nu getooid met het schitterendste goud en het elegantste zwart, waardoor de keuken een betoverend chic cachet krijgt.

    Duo Plus XL is het summum van elegantie en verenigt drie functies: sapcentrifuge, SmoothieMix en citruspers. Dankzij een gepatenteerde extragrote toevoergoot is de Duo Plus XL geschikt voor het invoeren van hele vruchten en groenten. Met een vermogen van 400w en roestvrijstalen zeef kan het sap direct in het glas vloeien, erg aanlokkelijk is het feit dat alle accessoires in de vaatwasmachine kunnen

     

    De CS 5200 is elegant en mooi. Hier krijgt de consument 3 keukenmachines in één enkel toestel: de grote kom is perfect voor alle voorbereidingen, terwijl de midi-kom zowel voor raspen als snipperen geschikt is. Als toebehoren vinden we 3 schijven, metaalmes, citruspers en een set creatief koken. Naast de hulpstukken wordt ook een receptenboek bijgeleverd. RVH.

    www.magimix.com

     







    07-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    06-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste parfumerie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Jarige ICI PARIS XL is Beste Winkelketen binnen categorie “Drogist en Parfumerie”

     

     

     

     

    ICI PARIS XL viert dit jaar zijn 40ste verjaardag en het feest blijft duren! Voor het derde jaar op rij haalt de keten namelijk de titel van “Beste Winkelketen in de categorie Drogist en Parfumerie”

    .

    Het onderzoeksbureau Q&A Research &Consultancy voerde voor de derde maal in België een onderzoek uit naar de beste winkelketen van het land. Meer dan 200.000 Belgische consumenten brachten daarbij hun stem online uit en nomineerden zo liefst 218 winkelketens in 22 branches.

     

    De belangrijkste reden om voor een bepaalde winkelketen te kiezen is de prijs-kwaliteitverhouding, gevolgd door klantvriendelijk personeel en assortiment van de winkel. De grootste ergernissen voor de klant zijn dan weer lange rijen bij de kassa, opdringerig verkooppersoneel en de drukte in de winkelstraten.

     

    In de categorie“Drogist en Parfumerie” werd ICI PARIS XL de absolute winnaar, en dat voor de derde maal op rij! De grote aandacht die ICI PARIS XL besteedt aan aspecten zoals prijs-kwaliteitverhouding, regelmatige promoties en opleiding van klantvriendelijk personeel hebben hierin ongetwijfeld meegespeeld. In de finale nam  ICI PARIS XL het op tegen tweebekende parfumerieketens Planet Parfum en Yves Rocher.

     

    ICI PARIS XL is trots op personeel en bedankt klanten! Om al die trouwe klanten te bedanken voor hun stem heeft ICI PARIS XL besloten 25% korting, uitgezonderd op de merken Sisley, Shiseido, Narciso Rodriguez en de netto prijzen, te geven op de parfums tot en met 7december. Het feest blijft dus écht duren! RVH.

    ICI Paris XL infolijn 02-643 66 50

     

    06-12-2008 om 16:44 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs