Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    09-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar

    Europcar krijgt als eerste onderneming de onderscheiding World's Leading Green Transport Solution Company tijdens de World Travel Awards

     

     

     

    Op de officiële uitreiking van de 2008 World Travel Awards op 2 december op de Turks-en Caicoseilanden werd Europcar onderscheiden als World's Leading Green Transport Solution Company. Deze milieuonderscheiding werd dit jaar voor het eerst uitgereikt. Voor het tweede jaar op rij werd Europcar ook verkozen als World's Leading Leisure Car Rental Company.

     

    De World Travel Awards zijn de ‘Oscars’ van de reissector. 167.000 professionals uit de sector brengen in zeven regio’s van de wereld hun stem uit om in elke categorie de beste onderneming te verkiezen.

     

    Deze twee onderscheidingen onderstrepen niet alleen het professionalisme van Europcar, maar ook het ecologisch engagement van de onderneming. Het is een dubbele overwinning voor de groep, die hiermee haar positie als Europa’s nummer 1 in autoverhuur verder versterkt ziet. RVH.

     

     

    09-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UNICEF

    Feestelijke UNICEF-trommel

     

     

     

    In de jacht naar cadeautjes voor de feestdagen, pakt Delacre uit met een verleidelijk aanbod dat alle leeftijden kan bekoren: een mooie UNICEF-koekjestrommel met een heerlijk assortiment, en een Collection Chocolat om bij weg te smelten… Beide zijn uitsluitend in Limited Edition verkrijgbaar deze eindejaarsperiode.

     

    In de trommel vinden we negen variëteiten, genoeg om alle smaken  en voorkeuren te bekoren. Koekjesliefhebbers weten zich altijd verzekerd van een lekker vers en krokant koekje dankzij de twee gesealde vershoudzakjes.

     

    Wie de UNICEF-trommel schenkt, geeft niet alleen een leuk cadeau, maar zorgt er ook voor dat vijf kinderen worden ingeënt tegen poliomyelitis. Polio kan het centraal zenuwstelsel aantasten en verlamming veroorzaken. Met Delacres bijdrage kunnen meer dan 100.000 kinderen worden beschermd tegen deze levensontwrichtende virale ziekte. RVH.

    www.delacre.be

     


    09-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paddingtonbeer

    DE PADDINGTONBEER REIST DE WERELD ROND MET BRITISH AIRWAYS

     

     

     

     

    De « Paddington Bear™ », de pluchen knuffelbeer voor kinderen, maakt vanaf nu deel uit van het British Airways team voor lange afstandsvluchten. Ter gelegenheid van de vijftigste verjaardag van de wereldwijd gekende knuffel geeft BA aan alle vliegende kinderen een Skyflyer-koffertje, vol met speciale Paddington producten en spelletjes, waardoor de reis een moment van ontspanning wordt voor zowel kinderen als hun ouders !

     

    In 2007 reisden bijna 600 000 kinderen tijdens de schoolvakanties met British Airways. En omdat een lange reis een beproeving kan zijn voor een kind, wil de Britse maatschappij deze ervaring zo vlot en aangenaam mogelijk laten verlopen. Het Skyfllyer-koffertje, ontworpen naar gelijkenis van het bekende Paddington-koffertje, zal beschikbaar zijn voor kinderen van drie tot vijf jaar. Bovendien zullen er tijdens de vluchten programma's te zien zijn van Paddington Bear. Overigens kunnen ouders op de site ba.com bagage-etiketten en tekeningen afdrukken die de kinderen kunnen inkleuren om hen op een toffe manier voor te bereiden op de reis.

     

    Hoewel er geen sandwiches met confituur, waar Paddington een zwak voor heeft, in het pakket zitten, bevat het Skyflyer-pack wel onder andere een speelschrift, stickers, kleurpotloden, etc. Tal van leuke verrassingen waarmee kinderen zich tijdens de vlucht kunnen amuseren. De zak kan trouwens hergebruikt worden en kan bijvoorbeeld dienst doen als boekentas. RVH.

     





    08-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.50ste Batibouw

    50ste editie van BATIBOUW belooft groot feest te worden!

     

     

     

    Tijdens de volgende BATIBOUW zal iedereen het geweten hebben: de vaandeldrager van de Belgische bouwsector viert zijn 50e editie! Uiteraard is FISA  het bedrijf dat de beurs organiseert, bijzonder vereerd deze vijftigste uitgave van BATIBOUW op touw te mogen zetten.

     

    Het begon met een droom: een bezoek aan Batimat in Parijs bracht initiatiefnemer Georges de Vestel op het idee om een nationale bouwbeurs in Brussel te organiseren. In 1960 konden de Belgische bouwers en verbouwers, die voordien op jaarbeurzen waren aangewezen, effectief deelnemen aan de Vestels eerste Bouwsalon van Brussel in het Rogiercentrum. Uniek aan de nationale beurs was (en bleef) ook het basisprincipe van zowel open te staan voor professionals uit de sector, als voor het grote publiek.

     

    Over de jaren groeide het evenement verder uit. Na de toevoeging van de schildpad als logo in 1967, verhuisde de beurs in 1969 naar de grotere paleizen van de Heizel. In 1973 kreeg de beurs de alombekende naam ‘BATIBOUW’, een typisch Belgische samentrekking van twee woorden BATIR en BOUWEN. Door het toenemende succes bij zowel het grote publiek als de professionals, was BATIBOUW ondertussen het ‘Internationaal Salon voor de Bouw, Renovatie en Inrichting’ geworden.

     

    Dat deze feesteditie 28 februari tot en met zondag 9 maart 2009, een ongelooflijk succes zal worden, lijdt geen twijfel. Welke extra festiviteiten we precies mogen verwachten, wil algemeen directeur Maes voorlopig nog niet kwijt. Wel licht hij al een tipje van de sluier: BATIBOUW zal op drie niveaus worden gevierd. RVH.

    www.advancedfair.com/batibouw

     

     

    08-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.konijn

    Nieuwe receptenfolder

     

     

     

     

    Konijnenvlees krijgt momenteel nog niet de aandacht die het verdient. Nochtans blinkt dit edel vlees uit op gebied van veelzijdigheid en gezondheid.

     

    Klassieke stoofschotels met konijn: heerlijk! Maar ook stomen, wokken, grillen, barbecuen kunnen. Al eens gedacht aan konijn in de microgolfoven of in een tajine ? Allemaal mogelijk! De gezondheidstroeven van konijn zijn groot: het is mager, licht verteerbaar, rijk aan ijzer en het heeft een relatief laag gehalte verzadigde vetzuren en cholesterol.

     

    VLAM brengt twee nieuwe brochures uit om de consument te overtuigen van de gevarieerdheid en de nutritionele kwaliteiten van konijnenvlees. De recepten van chef Philippe Van den Bulck moeten hem of haar aanzetten om naast de klassieke bereidingen eens te experimenteren met meer hedendaagse kookmethoden. RVH.

    www.vlam.be

                                                                                                                           

     

    08-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New partnership Brussels airlines

    Brussels Airlines en Aegean Airlines bieden samen vluchten aan tussen Griekenland en België

     

     

     

     

    Brussels Airlines en de Griekse private luchtvaartmaatschappij Aegean Airlines gaan vanaf 12 januari samenwerken. Beide maatschappijen zullen volgend zomerseizoen samen twee dagelijkse vluchten verzorgen tussen de Griekse hoofdstad Athene en Brussel. Dankzij de samenwerking kan Brussels Airlines haar passagiers ook dagelijks vluchten aanbieden naar Thessaloniki, Heraklion (Kreta) en Rhodos.

     

    Het samenwerkingsakkoord houdt in dat beide luchtvaartmaatschappijen vanaf medio januari gezamenlijke vliegtuigzetels gaan aanbieden op de bestaande, dagelijkse Brussels Airlines vluchten tussen de Europese hoofdstad en Athene. Vanaf eind maart gaan beide maatschappijen ook een tweede dagelijkse vlucht, uitgevoerd door Aegean Airlines, verzorgen. De ochtendvlucht wordt door Aegean uitgevoerd met Airbus A 320 terwijl Brussels Airlines een namiddag/avond service opereert met Boeing 737.

     

    Door samen te werken bieden Brussels Airlines en Aegean Airlines samen meer dan 500 zetels per dag aan op de belangrijke route Athene-Brussel.

     

    Met het samenwerkingsakkoord richten Aegean Airlines en Brussels Airlines zich zowel tot zakenreizigers, toeristen als tot de grote Griekse gemeenschap in België. Het partnership beperkt zich niet alleen tot de route Brussel-Athene. Brussels Airlines gaat ook samenwerken op de vlot aansluitende vluchten die Aegean vanuit Athene verzorgt naar de tweede grootste Griekse stad Thessaloniki en de twee grootste eilanden (Kreta en Rhodos) die elk jaar tienduizenden Belgen en ‘Griekse’ Belgen verwelkomen. Totnogtoe waren passagiers voornamelijk aangewezen op chartervluchten om deze binnenlandse bestemmingen te bereiken. RVH.

    www.brusselsairlines.com

     

    07-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alpengloed
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Alpengloed made by Dorint

    Berghotels & Resorts met bijzondere aanbiedingen

     

     

     

    Je nestelen in een behaaglijk warme kamer, of in de bekoring van een Hütte na een sportieve dag in de frisse heldere lucht en onder de winterzon.

    De Dorint Berghotels & Resorts in Beieren, Oostenrijk en in Zwitserland nodigen tot 31 mei 2009 uit tot zorgeloos genieten. De gasten kunnen hun hart ophalen aan de levendigheid van de attractieve wintersportplaatsen en de dag afronden met culinaire lekkernijen. Voor een perfecte ontspanning zorgen niet alleen de weldoende berglucht, maar ook de geneugten, die de hotels in hun wellnessressorts aanbieden.

     

    De aanbieding “Alpengloed” is geldig in het Dorint Sporthotel Garmisch-Partenkirchen, in het Dorint Vital Royal Spa Seefeld/Tirol en bij Dorint Blüemlisalp Beatenberg/Interlaken.

    De prijzen variëren per hotel en kamertype en wel vanaf 46 Euro per persoon voor overnachting in een tweepersoons kamer met ontbijt. Voor alle drie hotels is de aanbieding geldig op aanvraag, omdat slechts een beperkt contingent kamers hiervoor beschikbaar is. RVH.

    benelux@dorint.com - www.dorint.com 

     

     

     

    07-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.magimix gold

    Magimix Gold

     

     

     

    De grote klassiekers van Magimix zijn nu getooid met het schitterendste goud en het elegantste zwart, waardoor de keuken een betoverend chic cachet krijgt.

    Duo Plus XL is het summum van elegantie en verenigt drie functies: sapcentrifuge, SmoothieMix en citruspers. Dankzij een gepatenteerde extragrote toevoergoot is de Duo Plus XL geschikt voor het invoeren van hele vruchten en groenten. Met een vermogen van 400w en roestvrijstalen zeef kan het sap direct in het glas vloeien, erg aanlokkelijk is het feit dat alle accessoires in de vaatwasmachine kunnen

     

    De CS 5200 is elegant en mooi. Hier krijgt de consument 3 keukenmachines in één enkel toestel: de grote kom is perfect voor alle voorbereidingen, terwijl de midi-kom zowel voor raspen als snipperen geschikt is. Als toebehoren vinden we 3 schijven, metaalmes, citruspers en een set creatief koken. Naast de hulpstukken wordt ook een receptenboek bijgeleverd. RVH.

    www.magimix.com

     







    07-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    06-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste parfumerie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Jarige ICI PARIS XL is Beste Winkelketen binnen categorie “Drogist en Parfumerie”

     

     

     

     

    ICI PARIS XL viert dit jaar zijn 40ste verjaardag en het feest blijft duren! Voor het derde jaar op rij haalt de keten namelijk de titel van “Beste Winkelketen in de categorie Drogist en Parfumerie”

    .

    Het onderzoeksbureau Q&A Research &Consultancy voerde voor de derde maal in België een onderzoek uit naar de beste winkelketen van het land. Meer dan 200.000 Belgische consumenten brachten daarbij hun stem online uit en nomineerden zo liefst 218 winkelketens in 22 branches.

     

    De belangrijkste reden om voor een bepaalde winkelketen te kiezen is de prijs-kwaliteitverhouding, gevolgd door klantvriendelijk personeel en assortiment van de winkel. De grootste ergernissen voor de klant zijn dan weer lange rijen bij de kassa, opdringerig verkooppersoneel en de drukte in de winkelstraten.

     

    In de categorie“Drogist en Parfumerie” werd ICI PARIS XL de absolute winnaar, en dat voor de derde maal op rij! De grote aandacht die ICI PARIS XL besteedt aan aspecten zoals prijs-kwaliteitverhouding, regelmatige promoties en opleiding van klantvriendelijk personeel hebben hierin ongetwijfeld meegespeeld. In de finale nam  ICI PARIS XL het op tegen tweebekende parfumerieketens Planet Parfum en Yves Rocher.

     

    ICI PARIS XL is trots op personeel en bedankt klanten! Om al die trouwe klanten te bedanken voor hun stem heeft ICI PARIS XL besloten 25% korting, uitgezonderd op de merken Sisley, Shiseido, Narciso Rodriguez en de netto prijzen, te geven op de parfums tot en met 7december. Het feest blijft dus écht duren! RVH.

    ICI Paris XL infolijn 02-643 66 50

     

    06-12-2008 om 16:44 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dacathlon, best in sports

    DECATHLON is Beste Winkelketen 2008 in categorie “Sport”

     

     

     

     

    Het onderzoeksbureau Q&A Research & Consultancy voerde voor de derde maal in België een onderzoek uit naar de beste winkelketen van het land. Meer dan 200.000 Belgische consumenten brachten in fase één van het onderzoek hun stem online uit en nomineerden zo liefst 218 winkelketens in 22 branches. In het vervolgonderzoek zijn bijna 350.000 beoordelingen die op 9 belangrijke aspecten werden beoordeeld, uitgebracht.

     

    Bij onze Noorderburen is het onderzoek naar de Beste Winkelketen reeds enkele jaren een begrip. Voor de derde editie in België was er een opvallend grote belangstelling van de consument.

     

    Per branche maakte het onderzoek 1 winnaar bekend. In de categorie “Sport” werd DECATHLON de absolute winnaar, en dit voor de derde maal op rij! In heel Europa doet DECATHLON het goed – zo werd de keten in Italië recent uitgeroepen tot Sport retailer van het jaar – en dus ook in België stelt DECATHLON een groot aantal klanten tevreden. DECATHLON scoorde erg sterk op het gebied van Assortiment en Prijs en wist tevens te overtuigen met zijn klantvriendelijk en deskundig personeel en bijhorende service. RVH.

    www.decathlon.be

    06-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tree of hope
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    'Tree of Hope' in hotel Le Méridien Brussel

    Decoreer je eigen kerstbal en steun UNICEF

     

     

     

    In de lobby van Hotel Le Méridien Brussel staat een grote kerstboom, zonder al te veel versieringen. Iedereen die wil kan een witte of zilveren kerstbal versieren met een eigen kerstwens of een tekening in rode inkt en deze zelf in de boom plaatsen. De kerstballen zijn te koop in het hotel voor 5 euro. De opbrengst van deze actie 'Tree of Hope' gaat in zijn geheel naar UNICEF.

     

    De kerstboom zal tot 8 januari 2009 in de lobby staan en de opbrengst gaat naar de immunisatie-projecten van UNICEF, die miljoenen kinderen wereldwijd beschermen tegen de zes meest voorkomende en vaak fatale kinderziektes.

     

    Egbert Buursink , hotelmanager van Le Méridien Brussel: 'Met deze actie hopen we een mooi bedrag bijeen te krijgen voor UNICEF. We rekenen dan ook op onze klanten en hun creativiteit!'

     

    De 'Tree of Hope' actie loopt ook in de Méridien hotels in Londen, Parijs, Monaco en Kopenhagen en staat in het teken van de lancering van de actie 'Check out for Children', een partnership tussen Starwood Hotels & Resorts en UNICEF, dat ingaat vanaf december 2008. Gasten worden gevraagd om bij afrekening 1 euro toe te voegen, die dan gedoneerd zal worden aan Unicef.

    Le Méridien Brussels is ideaal gelegen in het hart van de Belgische hoofdstad, op slechts een steenworp van de Grote Markt en tegenover het Centraal Station. RVH.

    www.starwoodhotels.com

     

     

    06-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.minute maid

    Nieuwste Minute Maid telg kan warm en koud worden gedronken

     

     

     

    Zin in een heerlijke verfrissing of een knus warm drankje? Vanaf nu kan dit met één drankje: Minute Maid Hot-Cold Appel-Kaneel,  een revolutionair fruitsap dat je zowel koud als warm kan drinken.

    Minute Maid Hot-Cold zorgt door zijn veelzijdigheid voor een relaxmoment op elk uur van de dag; een heerlijke pauze in de voormiddag, de perfecte dorstlesser voor een break in de namiddag en de ideale ontspanning ’s avonds in de zetel.

     

    Bovendien wordt Minute Maid Hot-Cold zowel warm als koud snel en eenvoudig geserveerd: rechtstreeks uit de koelkast in een glas of eventjes in de microgolfoven in een kop. En dit steeds met de fruitige kwaliteit van Minute Maid.

    Minute Maid Hot-Cold is een innovatie van Belgische makelij. Deze nieuwste Minute Maid-telg werd ontwikkeld in het internationale innovatiecentrum van Coca-Cola in Brussel waar jaarlijks meer dan 600 drankjes worden gecreëerd. Het sap werd gelanceerd op de Belgische markt en is nog nergens anders verkrijgbaar.

     

    Minute Maid Hot-Cold is beschikbaar in een 1 liter verpakking en te vinden in het fruitsapschap in de supermarkt. De aanbevolen verkoopprijs is 1,59€. RVH.

     

     





    06-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Screwpull

     

     

    SCREWPULL

     

     

    Screwpull! De specialist in wijngeschenken en –accessoires, vult thans zijn gamma flessenkoelers aan. Na de zomercollectie in de lentekleuren, zullen de koelers van Screwpull zich voor de eindejaarsdagen met chique en fonkelende kleuren tooien: paarlemoer zilver en subliem goud.

     

    Wat is er onaangenamer dan het degusteren van een te warme of te koude wijn, mousserend of niet. Met de Screwpull-koelers kan de wijn in slechts 15 minuten gekoeld worden. Net voldoende tijd om de wijnkoeler uit de diepvriezer te halen en de gasten naar behoren te verwelkomen en de degustatie kan beginnen.

    De Screwpull-koeler is een koker waarin men de te koelen fles schuift. Aangezien hij vervaardigd is uit een aangenaam aanvoelende en rekbare stof, past de koeler zich aan alle flessenvormen van 75cl aan. RVH.

     







    06-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    05-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICI paris XL awards

    ICI PARIS XL reikt eerste“ICI PARIS XL Beauty Awards” uit

     

     

     

     

    Voor de eerste maal werden dit jaar de “ICI PARIS XL Beauty Awards” uitgereikt. De consumenten hebben van 1 september tot 2 november 2008 de tijd gehad om online hun stem uit te brengen voor hun lievelingsproduct, en dat deden ze massaal: in totaal werden 9575 stemmen uitgebracht in 5 categorieën waarbinnen telkens 4 winnaars uit de bus kwamen. Met deze “ICI PARIS XL Beauty Awards” bevestigt de keten haar positie als marktleider en expert in de parfumeriebranche.

     

    In de categorie « Beste parfum dames » kaapte de legendarische Coco Mademoiselle van Chanel de eerste plaats weg. Op de tweede plaats komt Flower van Kenzo, gevolgd door Diamonds van Emporio Armani en Eau d’Issey van Issey Miyake.

    Bij de herenparfums sleepte Acqua di Gio van Giorgio Armani de eerste plaats in de wacht. Boss Bottled van Hugo Boss werd tweede. Le Male van Jean Paul Gaultier werd derde en Chrome van Azzaro sluit de rangen van de winnaars op de 4e plaats.

     

    De dames verkozen de Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher van Estée Lauder tot

    hun lievelingsproduct. De Clarifying Lotion 2 van Clinique komt op de tweede plaats te staan. De Capture R60/80 XP Creme rides texture légère van Dior en de Précision

    Rectifiance crème de jour van Chanel werden respectievelijk derde en vierde.

    De heren riepen de Age fitness homme van Biotherm uit tot beste verzorgingsproduct. De Skin Force Fluide Hydratant Stimulant van Azzaro eindigt op de tweede plaats, op de hielen gezeten door de Max Hydrator van Clinique en de Rénérgie 3D van Lancome.

     

    De titel van beste make-up product gaat naar de Diorshow Mascara van Dior. YSL werd tweede met de alom geprezen Touche éclat. Guerlain haalt brons met de Terracotta bronzing powder en de Rouge Dior van Dior sluit het lijstje van de winnaars af. RVH.

    ICI PARIS XL Infoline: 02/643 66 50

     

     

    05-12-2008 om 09:01 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nicolas feuillate

    2008 : Rusland wordt in de bloemetjes gezet bij Nicolas Feuillatte

     

     

     

    Net als ieder jaar sinds 1999 heeft de Champagne Nicolas Feuillatte een moderne kunstenaar gekozen die het merk het hele jaar lang zal vergezellen. Marina Fedorova is de kunstenares van 2008.

     

    Marina Fedorova is een jonge schilderes van 26 jaar die in Sint-Petersburg woont. Ze is erg gehecht aan de Franse cultuur. Na haar afstuderen aan de School voor Plastische Kunsten van Sint-Petersburg verwerft ze internationale faam door één van de jongste kunstenaars te worden van Orel Art, de prestigieuze Galerij voor Russische kunst in Parijs. Marina Fedorova heeft exclusief voor Nicolas Feuillatte acht schilderijen gemaakt die de korte liefdesgeschiedenis tussen een man en een vrouw vertellen. Deze schilderijen, geïnspireerd op de films van de jaren 1940-1960, verwijzen naar de wereld van regisseurs als Godard en Hitchcock. In deze reeks schilderijen vinden we ook het thema "Dream Travel" terug dat het merk nu al drie jaar nauw aan het hart ligt en dat als leitmotiv 'Epernay, New York, Elders' heeft.

     

    Het liefdesverhaal tussen Champagne en Rusland vindt zijn oorsprong op het einde van de 18de eeuw. Vanaf 1780 wordt de Champagne uitgevoerd naar Rusland. Het is Catharina II die als eerste flessen bestelt bij mevrouw Clicquot-Ponsardin. Het is paradoxaal in oorlogstijd, maar de campagnes van Napoleon dragen bij tot de bloei van de blonde wijn. In het midden van de daaropvolgende eeuw schrijft Prosper Mérimée dat de Grote Dame van de Champagne Rusland "laaft".

    Op hetzelfde moment plakt Ruinart zijn publiciteit op de trams in Sint-Petersburg en bevoorraadt Louis Roederer het Hof van Alexander II. Deze laatste creërt ook een kristallen fles speciaal voor de tsaar. Ook de letterkundigen mannen van Rusland zoals Gogol, Tolstoi en Toergenjev weten de Champagne te waarderen en door hem te vermelden in hun werken garanderen ze een publiciteit die tot ver voorbij de Oeral reikt. Poesjkin, een trouwe fan van het blonde wijn, heeft het over een "door de goden gezegende wijn" en Tsjechov vraagt om Champagne vlak voor hij zijn laatste adem uitblaast. De markt stort in na de revolutie van 1917.

     

    Ook al maakt Nicolas Feuillatte, dat ontstond in de 20ste eeuw, geen deel uit van de allereerste uitvoerders van Champagne naar Rusland, toch dragen de cuvées van het merk vandaag actief bij tot de ontwikkeling van de Russische markt waar opnieuw een grote vraag is. Volgens de laatste cijfers die werden gecommuniceerd door het Comité Interprofessionnel du Vin de Champagne (CIVC) werden in 2007 meer dan een miljoen flessen uitgevoerd naar Rusland, alsook een stijging van 41% op één jaar tijd. Het engagement van Nicolas Feuillatte is een logisch gevolg van deze nieuwe ontwikkeling.

     

    Nicolas Feuillatte koos de eindejaarsfeesten voor de lancering van de millésime 2003 van zijn cuvée brut. Deze millésimé-Champagne is de perfecte synthese van de typische kenmerken en expressie van het jaar. Hij zal de liefhebbers van een elegante en genereuze Champagne aanspreken. Zij zullen ruimschoots de tijd nemen om hem te waarderen... bij een partijtje schaak.

     

    Een fles Brut millésimé 2003 in een mooi zwart koffertje is het perfecte najaar geschenk voor de liefhebbers van Champagne. Bovendien wordt het vergezeld van een sober en elegant schaakspel dat even goed past in een klassiek als in een modern decor en plezier brengt voor groot en klein. Dit spel is niet alleen esthetisch, maar ook nog onbreekbaar!

     

    De Réserve Particulière in feestkledij

     

    Voor de eindejaarsfeesten steekt Nicolas Feuillatte zijn emblematische cuvée, de Réserve Particulière, in een chic en modern ogende, metalen verpakking. De luxeverpakking Magie Baltic van de Réserve Particulière : een must!

     

    Alles, van inhoud tot verpakking, staat in het teken van de originaliteit, elegantie en magie van het jaarlijkse feest. De geschenkverpakking zal ongetwijfeld in de smaak vallen bij alle liefhebbers van een fijne en elegante champagne.

    De metalen collectordoos Magie Baltic in warme en trendy tinten is een knipoogje naar het Rusland dat Nicolas Feuillatte dit jaar eer betoont met Marina Fedorova, de getalenteerde kunstenares van 2008 voor de Champagne Nicolas Feuillatte.

     

    De Réserve Particulière de elegantie en finesse van de Nicolas Feuillatte-stijl De Brut Réserve Particulière is het resultaat van de expertise van keldermeester Jean-Pierre Vincent die ervoor zorgt dat deze cuvée van constante kwaliteit is en de Nicolas Feuillatte-stijl perfect uitdrukt.

     

    Voor de eindejaarsfeesten is het isotherme jasje "so fashion" van Nicolas Feuillatte ideaal om koel te blijven!

     

    Dit originele en herbruikbare jasje, dat speciaal werd ontworpen door Nicolas Feuillatte, laat toe uw Champagne te vervoeren en te bewaren in de beste omstandigheden. Zijn elegante smetteloze look met sluiting in de vorm van een sneeuwvlok zal mooi staan onder de kerstboom en op de besneeuwde pistes. Bovendien kunt u er dankzij de isotherme functie om het even waar van genieten bij de juiste temperatuur.

     

    Het etui Siberian Dream for your ice only

     

    Wit als de sneeuw van de uitgestrekte vlakten ... Alleen al door zijn naam en kleur symboliseert dit coconetui Rusland in putje winter. Nog een mooie hulde dat Nicolas Feuilatte brengt aan het land van de intense koude, de berijpte glazen en het grote witte woud van Oekraïne.....

    Het etui Siberian Dream is het ideale geschenk voor alle liefhebbers van trendy nieuwigheden. RVH.

    www.feuillate.com

     

     

     

     







    05-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winterdromen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dorint Hotels & Resorts

    Winterdromen Made by Dorint

     

     

     

    Dorint Hotels & Resorts heeft een Kerstmis/Oud & Nieuw brochure ontwikkeld met bijzondere arrangementen op sfeervolle locaties. Diverse Dorint Hotels &Resorts bieden een culinair arrangement, vaak gecombineerd met een diner gala avond.

     

    Ook tijdens de feestdagen kan de gast bij de meeste hotels rekenen op een uitgebreid aanbod aan weldadige massages en cosmetische behandelingen. Tevens

    staat een modern spa-center ter beschikking.

     

    Liefhebbers van kunst & cultuur zijn bij de Dorint Hotels &Resorts aan het juiste adres. Mede door hun centrale ligging zijn de hotels het ideale uitgangspunt voor sightseeingtours of bijzondere evenementen. RVH.

    benelux@dorint.com - www.dorint.com

     

     

     

     

    05-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    04-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.koorstslip

    Koortslip? Even niet knuffelen.

     

     

     

    Alle baby’s hebben aaibaarheidsfactor 10. Van de kuiltjes in hun knuistjes tot hun heerlijk zachte wangetjes: ze zijn van top tot teen om te zoenen. En dat is nu net waar u mee moet uitkijken, als u een koortslip hebt…

     

    Een koortslip (herpes labialis), ook wel koortsuitslag genoemd, bestaat uit groepjes blaasjes op of rondom de lippen. Deze vervelende blaasjes zijn vaak pijnlijk en gaan na enkele dagen over in wondjes die bedekt zijn met een korstje. De koortslip wordt veroorzaakt door het herpes simplex virus. De meeste mensen zijn als kind al besmet met dit virus, maar het kan ook op latere leeftijd worden oplopen, door bijvoorbeeld te zoenen met iemand met een koortslip. Na besmetting blijft het virus levenslang in sluimertoestand in het lichaam aanwezig. In tijden van verminderde weerstand (bijvoorbeeld koorts, zonlicht, ziekte, menstruatie, vermoeidheid) kan het virus weer actief worden en een nieuwe koortslip veroorzaken.

     

    Voor volwassenen is een koortslip hinderlijk, maar op zich niet gevaarlijk. Wel is een koortslip besmettelijk en daarom is het goed als jonge ouders alert zijn op een koortslip, niet alleen bij henzelf, maar ook bij het (kraam)bezoek. Omdat het afweermechanisme van baby’s nog niet volledig is ontwikkeld, kunnen herpesinfecties bij hen namelijk heftig verlopen. Pas als de koortslip helemaal is genezen, is het besmettingsgevaar geweken en kan er weer naar hartelust worden geknuffeld. Wie echter vaak last heeft van een koortslip, doet er goed aan pasgeboren baby’s omzichtig te benaderen, zeker de eerste drie, vier maanden van hun leven. RVH.

     

     





    04-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.British airways

     

    Nieuwe toilettassen in First class

     

    De bijzonder luxueuze eerste klasse van British Airways biedt tal van voordelen: snellere doorgang bij de douane, exclusieve toegang tot de 'First' lounges en persoonlijke service aan boord. Men kan uiteraard ook werken, slapen en à la carte eten, in de intimiteit van de privécabine. Het menu wordt met zorg voorbereid door de 'culinaire adviseur' van British Airways en bij de maaltijd kan men genieten van wijnen en champagnes, speciaal voor de First-cabine geselecteerd. De stoel kan in een handomdraai omgetoverd worden tot een bed van 2 meter lang. Het personeel van de First-cabine, dat speciaal opgeleid werd, biedt u discretie en een dienstverlening van hoog niveau. En voor nog meer plezier heeft British Airways in First een toilettas geïntroduceerd, die haar nieuwe assortiment producten bevat.

     

    De nieuwe toilettassen bevatten een nieuw assortiment luxeproducten van Penhaligon's, de Britse kwaliteitsparfumerie, dat in 1872 gesticht werd en vaak beschreven wordt als een van de weinige echte parfumerieën ter wereld. Net als British Airways is ze, door haar onbetwiste status, de keus van de Britse adel.

    In de overtuiging dat parfum herinneringen oproept en ons humeur beïnvloedt hebben Penhaligon's en British Airways samen de producten geselecteerd, die de passagiers na een lange vlucht zullen kalmeren en verfrissen (een bodylotion, een vochtinbrengende crème voor het gezicht, een lippenbalsem en een crème voor de ogen). RVH.

    www.ba.com  

     

     

    04-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kurt Ritter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Kurt Ritter ontvangt Lifetime Achievement Award op de

    Worldwide Hospitality Awards ceremonie in Parijs

     

     

     

     

    Kurt Ritter, President & CEO The Rezidor Hotel Group, ontving op 18 november in Parijs de Lifetime Achievement Award 2008, ter gelegenheid van de prestigieuze Worldwide Hospitality Awards. Kurt Ritter werd geëerd voor zijn lange en succesvolle carrière aan het hoofd van Rezidor dat hij tot één van de snelst groeiende hotelbedrijven in de wereld maakte.

     

    De door Worldwide Hospitality Awards vorig jaar gelanceerde Lifetime Achievement Award richt zich tot senior leiders in de hotelindustrie. Kandidaten, geselecteerd door het redactionele team van HTR Magazine, worden in tweede fase opnieuw bekeken door de Adviserende Raad van Hospitality Awards. Zij moeten een uitzonderlijke persoonlijke bijdrage in hun rol, een lange lijst van verwezenlijkingen in dynamische ontwikkeling en financiële resultaten en sociale verantwoordelijkheid kunnen voorleggen. “Voor al deze redenen werd Kurt Ritter gekozen voor de Lifetime Achievement Award 2008”, zegt Georges Panayotis, Stichter van de Hospitality Awards & CEO MKG.

     

    Kurt Ritter werd in 1947 geboren in Zwitserland en leerde de kneepjes van het vak reeds vroeg in het ouderlijke hotel. Na het beëindigen van zijn studies aan de "Ecole Supérieure de Commerce du Canton de Vaud," gradueerde hij aan de prestigieuze Hotelschool van Lausanne. De eerste stap in zijn carrière deed hij in het Hotel Bellevue Palace in Bern als Assistant Manager.

     

    Hij bekleedde verschillende posities in de Ramada International Hotels in België, Frankrijk, Duitsland en Zweden. In 1976 werd hij Algemeen Directeur van het SAS Lulea Hotel in Zweden, in 1979 kreeg hij dezelfde positie in het SAS Kuwait Hotel. In 1984 werd hij gepromoveerd tot Vice President Midden Oosten voor SAS International Hotels (SIH) en verhuisde hij naar Singapore. In 1988, werd Kurt Ritter Vice President & COO benoemd en keerde hij terug naar Europa, waar hij in 1989 President & CEO SIH werd benoemd.

     

    In 1994, tekende SIH een Master Franchise Akkoord met Radisson Hotels Worldwide, wat leidde tot Radisson SAS Hotels & Resorts. In 2001, werd het bedrijf Rezidor SAS Hospitality genoemd. In september 2002, tekende Kurt Ritter een akkoord met Carlson Hotels Worldwide voor de ontwikkeling van de merken Country Inn, Park Inn en Regent in Europa, het Midden Oosten en Afrika. In november 2005 tekende hij een wereldwijd licentie akkoord met het Italiaanse modehuis Missoni, om een nieuw lifestyle hotel te ontwikkelen en te beheren onder de naam Hotel Missoni.

     

    Sinds november 2006 is Rezidor genoteerd op de Beurs in Stockholm en heeft het meer dan 350 hotels met meer dan 74.500 kamers in beheer of onder ontwikkeling in 53 landen in Europa, het Midden Oosten en Afrika.

     

    Kurt Ritter gaat verder tot februari 2012 en zal verder focussen op de ontwikkeling in dynamische markten met een hoog potentieel zoals Rusland en CIS en het Midden Oosten & Afrika. Tegelijkertijd wil Rezidor verder bouwen aan zijn asset-light strategie door zich te concentreren op management en franchise contracten. Kurt Ritter’s visie is de hoge kwaliteit en winstgevende portefeuille van de groep verder te laten groeien met een multinational team van mensen met een “Yes I Can!” spirit, de dienstenfilosofie van de groep.. Kurt Ritter is getrouwd met Lara Ritter, heft drie kinderen en woont in Brussel. RVH.

    www.rezidor.com

     

     

     

     

    04-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    03-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.palmes d'or
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Palmes d’Or

     

     

     

     

    “De diva van de Champagne” in magnumformaat gepresenteerd in een elegant koffertje in zwarte lak.

     

    Palmes d’Or is meer dan een uitzonderlijke champagne: het is « de diva van de champagnes », een titel die de wijn dankt aan zijn kwaliteit, zijn stijl en geschiedenis en de luxe waarin hij baadt. Voor Kerstmis pakt het merk uit met een magnum Vintage 1996, een zeer verleidelijke millesime die veeleisende consumenten en liefhebbers van zeldzame wijnen ongetwijfeld tevreden zal weten te stellen.

     

    Het rijke aromatische palet is een kennismaking met smaakemoties van zurige toetsen (gekonfijte citroenschil, kleine rode vruchten), zalige fruitsmaken (appel, kweepeer, mirabel), patisseriearoma’s (vanille, amandel, vruchtencake) en ten slotte ook heerlijk zoethout.

     

    Het sensuele register combineert frisheid en elegantie waardoor de wijn geschikt is voor alle omstandigheden: de Palmes d’Or Vintage 1996 is geknipt voor het aperitief, maar doet het ook uitstekend bij feestelijke gerechten als warme oesters, een sneetje foie gras, een eenden magret of een tarte Tatin.

     

    De Brut Vintage Palmes d’Or is een zeldzaam evenwichtige assemblage van chardonnay voor de fijnheid en pinot noir voor de structuur. Keldermeester Jean-Pierre Vincent en zijn team selecteren voor deze wijn enkel « het beste van het beste ». De chardonnay is afkomstig van drie traditionele Grands Crus uit de Champagnestreek, waaraan een meer noordelijke cru uit de Aube werd toegevoegd en die een subtiel aroma van exotische vruchten geeft. De pinot noir is afkomstig van vijf van de meest gereputeerde Grands Crus uit de Champagnestreek.

     

    « De diva van de champagnes» is sinds zijn creatie in 1986 door mijnheer Nicolas Feuillatte de bijnaam van de Palmes d’Or. Het is immers Nicolas Feuillatte zelf die samen met keldermeester Jean-Pierre Vincent deze zeer speciale cuvée bedacht als hulde aan een « diva » die hij lang tevoren had ontmoet en die hem nauw aan het hart lag. « Niets was ongetwijfeld mooi genoeg voor haar » en de Palmes d’Or getuigt dan ook van zijn bewondering voor gratie en talent.

     

    De Palmes d’Or steekt in het zwart, de kleur van de absolute chic, en de fles is versierd met erg originele parels. De geschenkverpakking in zwarte lak draagt het embleem van het merk: een persoonlijke interpretatie van de cirkel, het symbool van de perfectie. RVH.

    www.feuillatte.com - Richtprijs: 340 euro

     

    03-12-2008 om 18:44 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs