Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    11-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vlaamse kunststeden

    Toeristisch plan voor de Vlaamse Kunststeden

     

    Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois heeft het kunststedenactieplan aan de Vlaamse Regering voorgelegd. Dit plan moet de Vlaamse kunststeden beter en meer gecoördineerd promoten in het buitenland en de kwaliteit van het product 'kunststad' nog verbeteren. Voor de uitvoering van het plan trekt minister Bourgeois dit jaar 600.000 euro uit en volgend jaar 800.000 euro. De kunststeden engageren zich organisatorisch en financieel.

     

    Toerisme Vlaanderen voert al langer een actief promotiebeleid rond het macroproduct 'Vlaamse kunststeden'. Ook de steden zelf investeren in de uitbouw van het toeristische aanbod en in internationale promotie. Maar al te veel naast en soms zelfs tegen elkaar. Een globale langetermijnvisie voor het toeristische product en een gecoördineerd promotiebeleid ontbraken tot nog toe. Bourgeois is nochtans overtuigd van het potentieel: "Vlaamse kunststad kan een internationaal sterk merk worden, zoals de Franse wijn of de Caraïbische stranden. Nergens vind je zoveel kunststeden op zo'n kleine oppervlakte. Een troef die we samen beter kunnen uitspelen."

     

    Samen was dan ook een sleutelwoord voor de opmaak van het plan. De focus van alle acties ligt op zes strategische speerpunten: innovatief cultuurtoerisme; bereikbaar Vlaanderen; iedereen ambassadeur; slagvaardig beleid; lerende kunststad. Tot slot is er eveneens ruime aandacht voor de Congresregio Vlaanderen: het plan kiest ervoor om Vlaanderen als één congresregio in de markt te plaatsen, met een belangrijke aandacht voor Brussel, in plaats van elk apart.

     

    De K.U.Leuven krijgt de opdracht om de uitvoering en de opvolging van het plan te begeleiden.  Het plan voor de Vlaamse kunststeden is van toepassing op Antwerpen, Brugge, Gent, Leuven, Mechelen en Brussel. Die laatste werd zoveel mogelijk betrokken bij de opmaak van het plan, maar bleef afwezig op de vergaderingen. Toch wil minister Bourgeois Brussel niet negeren. Onze hoofdstad behoudt, aldus Minister Bourgeois, een prominente rol in het plan en alle uitgewerkte gezamenlijke acties zullen zich dan ook richten op alle zes kunststeden. RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson sas hasselt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Radisson SAS Hotel:

    het ideale hotel in het hartje van Hasselt

     

     

     

    In november 2005 opende het Radisson SAS Hotel Hasselt zijn deuren. Het nieuwe hotel met ruime meetinginfrastructuur, maakt deel uit van de totaalrenovatie van het bekende “TT-center”, kantoorgebouw daterend uit de jaren 70 in het centrum van Hasselt.

     

    Hasselt, hoofdstad van de provincie Limburg, telt ongeveer 68.000 mensen en is het commercieel, educatief en dienstencentrum van een populatie van ongeveer 800.000 Limburgers. Het ligt zeer dicht bij andere belangrijke regionale steden als Maastricht, Luik en Aken.

     

    Het nieuwe Radisson SAS Hotel (met een totale oppervlakte van 8.000 m²) bevindt zich in de sokkel en de eerste twaalf verdiepingen van de hoogste toren en biedt 124 kamers en 2 suites in hedendaagse stijl, 275 m² vergaderruimte, opsplitsbaar tot 4 aparte zalen met een aparte koffieruimte, een restaurant met terras en een bar. Het hotel is ook rechtstreeks verbonden met de 1.800 m² fitnessclub Passage met indoor zwembad en sauna en de gasten hebben toegang tot de parking in het TT-center.

     

    Het Radisson SAS Hotel biedt 126 kamers en suites met een uniek zicht op de stad. Er zijn 124 Hazeltek design kamers en 2 suites met kitchenette. Designers vonden hiervoor inspiratie in de Hazelaar, de boom waarvan Hasselt afkomstig is. De Business Class kamers bieden een reeks extra's voor de veeleisende zakenman/vrouw zoals iedere avond een “turn-down service”, een persoonlijke Nespresso koffiemachine op de kamer, dagelijks een krant naar keuze, ‘pay-tv’, badjas en pantoffels.

     

    In het kader van het E@syconnect dienstenconcept is het Radisson SAS Hotel voorzien van draadloze hoge snelheidstoegang “wireless high speed access”. Gasten kunnen GRATIS draadloos gebruik maken van hun internetverbinding in alle publieke ruimtes, vergaderzalen en alle kamers. Bij de InternetKiosk in de lobby kunnen ze terecht voor het gebruik van een computer met internetaansluiting.

     

    Bar & Restaurant “Koper”, genoemd naar het koper dat werd geïmporteerd van de Falun kopermijnen in Zweden in de zeventiende eeuw, roepen het beeld op van een moderne loft. Het restaurant is een mix van diverse stijlen: een oud Vlaams handelswarenhuis, een destilleerbedrijf en een Bourgondische Hasseltse keuken te combineren met moderne design elementen uit Antwerpen en Kopenhagen.

     

    Radisson SAS Hotel: meetings & events

     

    Met de bedoeling om zijn bestaande relaties met klanten verder uit te bouwen en zijn aanwezigheid op de vergader- en evenementenmarkt nog te verstevigen lanceerde Radisson SAS Hotels & Resorts een nieuw initiatief “Meeting & Events Promises” (vergader- en evenementenbeloftes).

    Radisson SAS introduceert de “4 hoekstenen belofte” bestaande uit professionalisme, engagement en het zorg dragen voor, dit alles ondersteund door een garantie. De kern van de belofte gaat over het oprecht verstaan van de klanten en hun objectieven en het aanbieden van goed uitgeruste en getrainde medewerkers zodat deze doelstellingen niet enkel bereikt, maar overtroffen worden.

     

     

    Het ‘Meetings & Events Promises’ concept is een uitbreiding van de strategische alliantie tussen Radisson SAS en Meeting Professional’s International (MPI), de grootste autoriteit en bron voor de vergaderindustrie.

     

    Het Radisson SAS Hotel beschikt over 275 m² vergaderoppervlakte. De 4 volledig uitgeruste zalen beschikken allen over daglicht en bieden draadloos internet en een capaciteit tot 450 personen voor een cocktail. Het "Conference Team" staat ter beschikking voor professionele bijstand, terwijl het Business Service Center de mogelijkheid biedt tot het gebruik van telex, telefax, kopieermachine en administratieve bijstand.

    Organisatoren en deelnemers van vergaderingen of conferenties kunnen bovendien genieten van alle overnachtings- en restauratiefaciliteiten van het hotel.

     

     

     

     zie ook www.6minutes.be

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.easyJet

    easyJet start met vluchten op Brussels Airport

     

     

    Op 29 juni startte easyJet met een dagelijkse vliegverbinding tussen Brussel en Genève. Deze  vluchten worden uitgevoerd met Airbus A319 toestellen die plaats bieden aan 156 passagiers. Op 10 september wordt de dienstregeling uitgebreid met een tweede dagelijkse vlucht naar Genève die wordt uitgevoerd met hetzelfde vliegtuigtype. Deze bijkomende ochtendvlucht is uitermate geschikt voor wie op één dag heen en terug wil vliegen van Brussel naar Genève of omgekeerd.

     

    Vorige week kondigde easyJet ook al aan dat het vanaf 29 oktober 2007 rechtstreekse vluchten zal aanbieden tussen Brussels Airport en Berlijn Schönefeld. Ook deze route wordt gevlogen met Airbus A319 toestellen met 156 plaatsen. Het huidige vluchtaanbod van Brussels Airport naar Berlijn wordt verzorgd door Lufthansa (viermaal daags naar Berlijn Tegel) en Brussels Airlines (vijfmaal daags naar Berlijn Tempelhof).

     

    Van alle luchthavens in België biedt Brussels Airport de ruimste keuze aan budgetvluchten, met meer dan 130 vluchten onder de 100 euro, waarvan 85 voor minder dan 50 euro voor een enkele reis, taksen inbegrepen. Dit aanbod is maar liefst drie keer groter dan het huidige lagetarievenaanbod van alle ander Belgische luchthavens samen. Het leeuwendeel van deze lagekostenvluchten wordt verzorgd door de Belgische maatschappijen Brussels Airlines (via hun B-light product), JetairFly en Thomas Cook AIrlines. Bij de buitenlandse budgetvliegers die op Brussels Airport  actief zijn, vinden we onder meer Corendon, Flybe, AtlasBlue, Sky Europe en Vueling. Recent maakte Sterling zijn plannen bekend om met dagelijkse vluchten te beginnen van Brussel naar Oslo, Kopenhagen en Stockholm.  RVH.

    Zie ook www.6minutes.be

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.event masters

    Event Masters

     

    Eerder dit jaar werd EM² structureel opgesplitst in drie afdelingen.

    ‘EM² Labz’ ontfermt zich over alle projecten op maat en gaat op zoek naa de beste formule volgens het eventology principe. ‘EM² Formulaz’ beschikt over ruim 30 formules die naar wens van de klant kunnen aangepast worden. ‘EM² Toyz’ tenslotte, staat in voor het beheer van het materiaalpark, segways, speedboten, powerturns, quads … en alle losse verhuurmodules. RVH.

     

     

    10-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bar IBIS Antwerpen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bar          “RENDEZVOUS ” in Ibis Antwerpen.

     

     

     

    De invoering van de bar “Rendezvous” in het Ibis hotel Antwerpen Centrum kadert in het grootstchalige renovatieprogramma van het hotel. Alle gemeenschappelijke ruimtes, receptie, restaurant, vergaderzaal en lobby, kregen een moderne make-over in lijn met het ‘klaproosconcept’.

     

    De vergaderzaal in theaterstijl is voortaan geschikt tot 50 personen met zijn tegelijk gezellige en functionele kader. Ook de 150 kamers worden voortdurend verbeterd: modem, airco en wifi. De volledige decoratie van het hotel wordt eveneens tegen eind 2007 afgestemd op de nieuwe ‘klaproosstijl’ die door het merk werd ontwikkeld. De renovatie van het hotel moet beeindigd zijn tegen eind april 2008 zodat het vernieuwde hotel, samen met het vernieuwde Antwerpse theaterplein, een nieuwe toekomst kunnen uitbouwen.

     

    De Rendezvous bar biedt in het hartje van de stad een lounge-inrichting waar men steeds terecht kan voor een glaasje, een hapje, informatie en ontspanning. De knusse sfeer wordt verder gestimuleerd door het gedempte licht, de donkere tinten van het meubilair en de witte puurheid van het porselein met originele vormen. RVH.

    Ibis hotel – Bar Rendezvous  – Meistraat 39 –2000 Antwerpen

     

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    10-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.point chaud

    Point Chaud onthult nieuwe visuele identiteit.

     

     

     

     

     

     

     

     

    Point Chaud Herstal, het eerste verkooppunt met de nieuwe visuele identiteit van het merk heeft , haar nieuwe identiteit onthuld, voor diegenen die het merk kenden, is de verrassing groot!

               

    Het franchise netwerk Point Chaud, dat in 1980 in Frankrijk ontstond en ondertussen sterk vertegenwoordigd is in België (30 verkooppunten, voornamelijk in de provincie Luik), is gespecialiseerd in snacks op basis van krokant brood. Een concept gebaseerd op kwaliteit, frisheid en een uitgebreide waaier van artisanale producten – brood, koffiekoeken en gebak, broodjes – die op elk moment van de dag te smaken zijn!

     

    Na 27 jaar, en om tegemoet te komen aan de nood om uit te breiden, koos Point Chaud ervoor om afscheid te nemen van de kleine brioche die het merk vertegenwoordigde en een ware, kleurrijke metamorfose te ondergaan. Een nieuw logo, een nieuwe grafische vormgeving, maar eveneens een nieuwe inkleding van de omgeving... Het compleet nieuwe concept, dat werd ontworpen door Carré Associates, heeft als doel om het merk een dynamischer imago te geven, zodat het overeenstemt met de verwachtingen van de klanten. Point Chaud en Carré Associates kozen er samen voor om een stijl te hanteren die meer eigentijds en urban is, maar tegelijkertijd toch de kwaliteit en de gebruikelijke frisheid van de producten behoudt.

     

    Didier Depreay, Afgevaardigd Bestuurder van Point Chaud, besluit : “Wij zijn zeer opgetogen over de samenwerking met Carré Associates. Het door hen ontwikkelde concept beantwoordt perfect aan onze verwachtingen. Het was een uitdaging van lange adem, met brio afgewerkt! De nieuwe identiteit is meteen de aanzet voor een verdere uitbreiding van het franchisenetwerk, zowel in de regio Brussel als in Vlaanderen”. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    10-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.quality excellence awards
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    QUALITY EXCELLENCE EN RENOVATION AWARD.

     

     

     

    Eric Van Dalsum, Managing director van het Crowne Plaza Brussels City Centre ‘le Palace’ ontving uit handen van de h. Richard Hartman, Managing Director of the EMEA – InterContinental Hotels Group - zowel de Quality Excellence als de Renovation Award.

     

    De Quality Excellence Award wordt aan hotels uitgereikt die duidelijk uitblinken in alle operationele aspecten. Het Crowne Plaza Brussels City Centre is één van de 43 hotels die geselecteerd werden uit een totaal van 620 hotels in de regio Europa, Midden Oosten en Afrika. De Quality Excellence Award wordt uitgereikt aan hotels die de hoogste kwaliteitsnormen nastreven op gebied van tevredenheid van gasten en klanten, de algemene uitvoering, het management en onderhoud van het hotel.

     

    De Awards zijn voor de h. Van Dalsum, een bekroning voor het werk van het voltallige team, zij worden enkel verkregen indien iedereen, van kamermeisje tot management, zich dankzij een professionele en persoonlijke inzet, getuigt van enthousiasme, doorzettingsvermogen en professionalisme. Voor het personeel van ‘Le Palace’ was dit nochtans geen makkie aangezien de voorbije 28 maanden bestendig renovatiewerken werden uitgevoerd. Zowel de Quality Excellence award als de Renovation award zijn aldus Eric Van Dalsum een stimulans en motivatie maar helpen tevens het imago van de beroepssector te verbeteren temeer omdat het hotelvak al te vaak wordt onderschat en onvoldoende wordt gewaardeerd.

     

    Samen met de renovatiewerken werd ook het vergaderconcept Balanced Senses® uitgewerkt. Balanced Senses® biedt zeer slimme audio visuele & vergadertechnologie zodat men daar in ieder geval geen omkijken naar heeft tijdens het georganiseerde evenement. Men gaat ervan uit dat de deelnemers zich optimaal goed voelen en dat zij niets tekort komen. In de centrale ontvangstruimte kan men op ieder moment van de dag, van ’s ochtends vroeg tot na de laatste vergadering, terecht voor verse koffie, thee of andere dranken met iets erbij. Creativiteit en originaliteit staan bij de samensteling van de pauzes voorop om daarmee zoveel mogelijk de zintuigen te prikkelen.

    Omdat het belangrijk is te weten wat men eet om het lichaam in balans te houden of te brengen, deed het hotel een beroep op Exki, de Belgische specialist op dit gebied. Toch is ook de omgeving belangrijk. Balanced Senses® stimuleert de zintuigen door midel van natuurlijke geluiden en beelden, rustbrengende kleuren en aangename geuren.

     

    Op de nieuwe vergaderverdieping bevindt zich ook een unieke brainstorming ruimte. Deze ruimte kan afzonderlijk gereserveerd worden of in combinatie met grotere vergaderzalen. Het bijzondere aan deze ruimte is dat men de vergaderomgeving totaal vergeet en dat de zintuigen in complete energieke harmonie worden gebracht.

    Het hotel beschikt eveneens over 7 Balanced Senses® Suites die allen zicht bieden op de Kruidtuin van Brussel. Hier vergeet men even dat men in het hartje van de stad logeert. De Balanced Senses® suites bestaan uit een woonruimte waar men heel goed kleine vergaderingen kan laten plaatsvinden en een aparte slaapkamer met aangrenzende luxe badkamer. Momenteel worden in ‘Le Palace’ nog 10 Century rooms uitgebouwd waarbij men voor het 100-jarig bestaan van het hotel, 2008, kamers inricht die zo dicht mogelijk aanleunen bij de vervlogen tijden. Naast Balanced Senses® Suites dus ook een stukje nostalgie. RVH.

    Crowne Plaza Brussels City Centre ‘Le Palace’ – Ginestestraat 3- 1210 Brussel

    Tel 02/203 62 00 – www.crowneplazabrussels.com

     zie ook www.6minutes.be

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fashion rooms
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    FEESTELIJK HOOGTEPUNT

    ‘FASHION ROOM’ BY ROYAL WINDSOR HOTEL GRAND PLACE

     

     

     

    De twee laatste Fashion Rooms in het Brusselse Royal Windsor hotel zijn van de hand van Xavier Delcour en Christian Wijnants. Beiden maken deel uit van het kruim van de Belgische ontwerpers en trakteren de gasten op twee handgemaakte parels van intimiteit.

     

    FASHION ROOM by Royal Windsor Hotel Grand Place! Een volledig uniek concept dat niets te maken heeft met een stroming die in het begin van de jaren 90 van de vorige eeuw ontstond en die de hotellerie aan merken uit de haute-coture linkte, met het oog op een wereldwijde expansie van de luxehotels. Het Brusselse hotel pakte van in het begin uit met het idee om 12 Belgische modeontwerpers, 12 kamers te laten ontwerpen, kamers die het hotel trouwens wou renoveren.

    De ontwerpers kregen carte blanche en mochten hun inspiratie de vrije loop laten. Het hotel ging de uitdaging aan om zich onbevooroordeeld, open te stellen voor emoties en een zoektocht naar ontdekkingen, en tegelijkertijd te waken over het vijfsterrencomfort van de kamers.

     

    Het hotel wil er voor zorgen dat reizen een plezier wordt, en daarom heeft Royal Windsor hotel Grand Place op niet-conformistische wijze zijn deuren geopend voor modeontwerpers zodat die hun visie kunnen ontwikkelen over het leven in combinatie met mode en esthetisme, en vice versa. Belgische ontwerpers, natuurlijk, die zo een ambassadeursrol vervullen voor een land dat bruist van het talent en dat op de modescène op een warm applaus wordt onthaald.

    Twaalf kamers en suites op de 266 kamers die het hotel rijk is, en niet één meer! Als een parcours voor ingewijden, een plaats voor ontmoetingen, sfeer, verrassingen… De vier eerste Fashion Rooms ontsproten aan de verbeelding van Gérard Wathelet, Marina Yee, Mademoiselle Lucien en Jean-Paul Knott. Daarna volgden Nicolas Woit, Kaat Tilley, Pascale Kervan, Romy Smits, Nina Meert en Haider Ackerman. De Fashion Rooms by Royal Windsor hebben hun doel bereikt, ze verdedigen een overtuiging en visie van de ontwerpers, niet gebonden aan tijd, ruimte noch codes. Bovendien wekken ze plezier en nieuwe sensaties op, plaatsen het individu in het daglicht door een intieme band te creëren tussen de ontwerper en de hotelgast.

     

    Alle modeontwerpers zijn perfect in hun missie opgegaan en werden één met hun kamer. Ze investeren er hun talent in, maar stoppen er tevens hun prsoonlijkheid, wensen en verwachtingen in, misschien zelfs hun dromen ..

     

    De Fashion Rooms zijn erg gegeerd voor tal van events en meetings. Anderzijds biedt het Royal Windsor een week-end forfait “fashion addict package” met een overnachting in een Fashion Room naar keuze, ontbijtbuffet, een brochure over de Brusselse modewijk en een fashion tea-time. RVH.

    Fashion Rooms by Royal Windsor - Duquesnoystraat 5 – 1000 Brussel – tel 02/505 55 55
    zie ook www.6minutes.be

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.marriott award winners

    BRUSSELS MARRIOTT HOTELS:

    AWARD WINNERS.

     

     

     

    Marriott International heeft in de Brusselse regio vier vertegenwoordigers: het Renaissance Brussels hotel, het Courtyard by Marriott Brussels hotel, het Brussels Marriott hotel en de Marriott Executive Apartments in de Europese wijk.

    Tijdens de recente award-uitreiking binnen de groep, toonden de Brusselse hotels zich de grote slokop. De heer Benno Busscher, General manager van Courtyard by Marriott Brussels, kreeg zowel de Diamond General manager award als de award General manager of the year. Het Courtyard by Marriott Brussels hotel kreeg bovendien de Diamond hotel award, de award voor ‘best results in Passport to succes’ en de award ‘beste verkoopsteam in Continentaal Europa’.

    De heer Ron Vos, Cluster General manager van het Renaissance Brussels hotel, kreeg de Mustang award, een award die wordt toegekend aan een manager voor zijn uitzonderlijke prestaties én als teamleader én als wereldwijde voorbeeldfunctie.  De ‘Brussels clusters of hotels’ kreeg tenslotte de award ‘best revenue team of Continental Europe 2006’. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Novotel breaks

    NOVOTEL “BREAKS!”

     

     

     

    Novotel lanceert twee nieuwe formules. ‘City Breaks’ biedt in meer dan 140 bestemmingen een erg aantrekklijke mini-vakantie aan en omvat twee overnachtingen in dubbelkamer met ontbijt, toegangen tot fitness, zwembad, spa en de mogelijkheden tot verlaat vertrek (17 uur). Meerdere hotels bieden bovendien de mogelijkheid om 2 kinderen beneden de 16 jaar, gratis in de kamer van de ouders te laten overnachten.

    Anderzijds bieden meer dan 220 hotels in Europa het project ‘Novotel early breaks’ aan. Klanten die minimaal 14 dagen vooraf reserveren krijgen in deze formule een all-inclusive formule en bieden als dusdanig talloze mogelijkheden om aan een zeer aantrekkelijk tarief, in gans Europa sportwedstrijden bij te wonen, familie te bezoeken of gewoon een concertje mee te pikken. RVH.

     Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Novotel Antwerpen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dolce basking ridge
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vlaamse Schoonste Boerinnen

     

    De schoonste Vlaamse boerinnen ruilden hun eigen erf even in voor een photoshoot aan Turkse Rivièra. De drie Schoonste Boerinnen van Vlaanderen keerden zopas terug uit Antalya (Turkije) waar ze net een exclusieve photo shoot achter de rug hebben. Deze trip was een van de prijzen die ze wonnen met de jongste Verkiezing van de Schoonste Boerin. Het programma bestond uit een professionele photo shoot onder leiding van de Gentse fotografe Ine Dehandschutter ( www.matuvu.nu ). Daarnaast was er uiteraard ook tijd voor ontspanning en cultuur in en rond de Turkse havenstad Antalya.

    Tijdens het bezoek aan de stad kregen de boerinnen-fotomodellen veel bekijks. Het enthousiasme van plaatselijke pers en de bevolking groeide nog toen ze begrepen dat deze dames in het dagelijkse leven boerinnen waren en niet zomaar "Missen". Landbouw is in Turkije een nog zeer belangrijke economische sector, maar ze heeft er vooral een traditioneel imago.

    Het resultaat van de photo-shoot zelf zal binnenkort te bewonderen zijn in de communicatie van John Deere, hoofdsponsor van dit event. De dames showden voor de camera de bijzonder hippe nieuwe kledingcollectie van het gekende tractorenmerk.

    De Vlaamse boerinnen genoten ook van het luxe-verwenleventje buiten het shooten. Kathleen Hens, winnares publieksprijs: "Het is hier zalig in de zon, eventjes ver weg van de dagelijkse beslommeringen, want het klinkt cliché, maar ik zou mijn "varkens" toch niet kunnen missen, hoor " RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.special belge
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Special Belge

     

    ‘Special’ De Ryck hoort voortaan thuis in de familie van de ‘Special belge’ bieren, een reactie van de Belgische brouwers op de pilsbieren begin 20ste eeuw.

    ‘Special Belge’ uit de Denderstreek is een nieuw erkend streekproduct. Het bier ‘Special’ De Ryck heeft een zeer hoppig aroma en een droge nasmaak, die verder drinken aanmoedigt. Hoewel dit bier typisch is voor het oude Brabant en Henegouwen, is de verspreiding van de ‘Special’ De Ryck zeer lokaal. Dit komt doordat de brouwerij zich specialiseerde en specialiseert in bier op vaten. Sinds kort kan je er echter terecht voor thuistapvaatjes van 5, 20 of 30 liter en flessen van 33 of 75cl. Brouwerij De Ryck brouwt het bier sinds 1920. Deze typische kleine familiale brouwerij in Herzele wordt vandaag geleid door An De Ryck, brouwster en eigenaar, uniek in België. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BCD Zweden

     

    BCD TRAVEL BREIDT ACTIVITEITEN IN ZWEDEN UIT

    Wereldwijde zakenreisoperator neemt TravelFlow over

     

     

     

     

    BCD Travel, de op twee na grootste zakenreisoperator ter wereld, heeft aangekondigd dat het zijn activiteiten in Zweden uitbreidt door de overname van Travelflow, een onafhankelijke zakenreisoperator met kantoren in Stockholm, Göteborg en Malmö. Door de overname verdubbelt BCD Travel zijn aanwezigheid in Zweden.

     

    Voor Ilona De March, voorzitter en COO voor Europa en India bij BCD Travel is deze overname een duidelijk signaal voor de Zweedse en de internationale markt: BCD Travel wil als een wereldspeler in de reismanagementsector aanwezig zijn waar de klanten hen nodig hebben en wil bovendien hogekwaliteitsdiensten bieden met een lokale touch in alle markten.

    Ook voor Thomas Lundberg, vicevoorzitter voor Noord-Europa bij BCD Travel is Zweden een zeer belangrijke markt in Europa omdat het een groot aantal ondernemingen heeft die wereldleider zijn in hun sectoren. Door de overname van Travelflow kan de business in Zweden op een efficiënte manier groeien via dienstverlening en operationele synergie. Een bijkomend voordeel is dat BCD meteen dichter staat bij zijn Zweedse klanten.

    BCD Travel vereenvoudigt en stroomlijnt de hele organisatie van zakenreizen, door klanten te helpen bij het beheren en controleren van de verplaatsingen van hun medewerkers, informatie en middelen. De klanten profiteren van de aanwezigheid en de technologische infrastructuur van BCD Travel om elke reis, reiziger en de kosten van elke reis in kaart te brengen. BCD beheert een geïntegreerd, naadloos technologieplatform in alle locaties wereldwijd. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    08-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.osteoporose

    SOJA-ISOFLAVONEN STIMULEREN BOTOPBOUW.

     

     

     

    Ongeveer 50% van de Europese vrouwen boven de 55 jaar wordt geconfronteerd met osteoporose, in de volksmond ook botontkalking genoemd. Uit een recent artikel in het toonaangevende European Journal of Clinical Nutrition blijkt dat osoflavonen de botopbouw significant stimuleren en de afbraak fors verminderen. Soja bevat deze isoflavonen van nature.

    Osteoporose voorkomen is niet alleen een zaak van ouderen. Het gaat iedereen aan, bent u jonger dan 30, dan is het belangrijk om sterke botten op te bouwen. Indien u ouder bent dan 30 jaar, is het belangrijk om uw botten stevig te houden en het verlies van botmassa tot een minimum te beperken.

    Botontkalking voorkomen kan enerzijds door voldoende lichaamsbeweging. Denk hierbij aan elke vorm van beweging waarbij de botten worden belast: hoe meer de botten worden belast, hoe sterker ze blijven. Een aangepaste voeding speelt eveneens een belangrijke rol. Door het gebruik van calciumverrijkte sojaproducten, vertragen de isoflavonen de botontkalking. Ook vitamine D speelt een rol bij het behoud van gezonde botten, vitamine D wordt aangemaakt in het lichaam onder invloed van zonlicht. Regelmatig buitenkomen en voldoende bewegen geeft dus een dubbel positief resultaat. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    08-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson sas park lane
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Radisson SAS Park Lane Hotel Antwerpen

     

     

    Het vijf sterren Radisson SAS Park Lane Hotel in Antwerpen kondigt verscheidene nieuwe projecten aan voor de zomer en het najaar 2007.

    In december 2006 reeds werd het renovatieproject van de 174 gastenkamers en suites aangevat. Alle kamers van de vijfde en zesde verdieping werden opgefrist. In augustus worden de volgende twee verdiepingen aangepakt, in december 2007 volgen nog eens twee verdiepingen en worden beide suites volledig ontmanteld en heringericht in hedendaagse stijl om dan af te sluiten met de twee laatste verdiepingen in de eerste helft van 2008.

    Begin dit jaar werd Bart Van Hest gepromoveerd tot Executive Chef. Bart, Nederlander van afkomst, studeerde aan de Hotelschool in Turnhout en deed ervaring op in Florida in de VS en in verscheidene restaurants in Nederland. Hij creëerde een nieuwe kaart met locale en internationale specialiteiten en seizoenssuggesties. Bovendien biedt het Longchamps restaurant elke middag een business lunch  -voor- en hoofdgerecht en koffie- aan 24 EUR per persoon met de garantie om binnen het uur gegeten te hebben.

    Ook het verkoopsteam van het Radisson SAS Park Lane Hotel werd grondig vernieuwd. Wim De Preter, sinds begin 2005 verkoopsdirecteur, versterkte zijn team grondig. Machteld Van Caeneghem, werd gepromoveerd tot Sales Coördinator, Deborah Morcus en Kenny Vonck zijn de nieuwe Sales Executives. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    08-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe partner Brussels airport
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    JCDecaux, nieuwe partner van Brussels airport.

     

     

     

    JCDecaux, wereldmarktleider op het vlak van reclame op luchthavens, verzorgt weldra het operationele en commerciële beheer van alle binnen- en buitenreclame op Brussels airport.

     

    Het akkoord tussen The Busssels airport company en JCDecaux die de reclameregie van de luchthaven voor zijn rekening zal nemen, werd vastgelegd in een contract dat ingaat op 1 januari 2008 voor een duur van 10 jaar.

    De keuze voor JCDecaux werd gemaakt na een strategisch marktonderzoek door Compass International Media, een onafhankelijk consultancybedrijf dat gespecialiseerd is in luchthavenpubliciteit, en na een vergelijkende studie van de andere spelers in de sector. Het grote aantal troeven dat JCDecaux biedt waren doorslaggevend bij de keuze. Als absolute nummer 1 in de wereld voor reclame op luchthavens, beheert JCDecaux de publiciteit op 141 luchthavens, waaronder London Heathrow, Los Angeles, Paris Charles de Gaulle, New York, Shanghai en Frankfurt. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

    07-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pechhulpdienst

    Pechhulpdienst Depannage.be

     

     

     

    Een halfuurtje en de wegenwachters van depannage.be zijn ter plaatse. De nieuwe pechverhelpingsorganisatie blinkt niet alleen uit in snelheid, ook in prijs is ze uniek in België: tot de helft goedkoper. Depannage.be kiest resoluut voor een virtuele aanpak én professionele samenwerking met Mondial Assistance. De pechhulpdienst richt zich in eerste instantie op Vlaanderen en wil dit jaar nog 10.000 nieuwe leden verwelkomen.

    Depannage.be gaat terug tot de kern van de zaak: pure pechverhelping louter nationaal of ook in Europa, met optineel de keuze voor een reisbijstand. Een overzicht van de verschillende pakketten met gedetailleerde info vindt men op de website.

    Op termijn komt er eventueel ook een autoverzekering met specifieke kenmerken. Ook zal de samenwerking met andere partners nog uitgebreid worden. Vandaag is er al het partnership met Texaco, wie aangesloten is bij depannage.be kan rekenen op 6 eurocent korting per liter benzine/diesel in alle 310 Texaco-stations van België. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    07-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kook je fit en slank
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KOOK JE SLANK EN FIT

     

     

     

    Kook je slank en fit, het nieuwe kookboek van Sonja Kimpen staat vol swingende recepten die stuk voor stuk voldoen aan de gezondheidsprincipes beschreven in Een leven lang slank zonder dieet, Gezond eten, makkelijker dan je denkt en Mindfood.

    Zelfs in dit kookboek vind je de overtuigde totaal visie van Sonja terug. Sonja coacht je op eenvoudige wijze naar een vitaal leven met sprankelende gerechten en toch weinig tijd in de keuken. Dit onderscheidt het kookboek van de zoveel andere kookboeken op de markt.

    In Kook je slank en fit kiest Kimpen voor gezonde voedingsmiddelen, smaakvolle combinaties en veel variatie, wat van de recepten echte energieboosters en heilzame steunpilaren voor een vitaal lichaam maakt. Elk recept doet iets met je lichaam, ze zijn steeds per twee opgesteld: een basisrecept, gevolgd door een twinrecept voor de volgende dag met hergebruik van sommige ingrediënten. Sonja Kimpen houdt het kookgebeuren simpel. Je hoeft helemaal geen ervaren keukenchef te zijn om de gerechten op je bord te toveren, per gerecht leer je wat voeding doet met je lijf, de handige boodschappenlijstjes besparen je anderzijds heel wat tijd. Inspiratie te over in dit eenvoudige, supergezonde kookboek, waarbij je meerdere facetten kan samenbrengen. Je kan lekker eten, slank blijven en toch volop bruisen van energie waardoor je je dromen waar kan maken.

    Sonja Kimpen heeft eigenlijk geen introductie meer nodig. De voorbije jaren stond ze permanent in het licht van de schijnwerpers. Twee jaar geleden kwam haar eerste succesvolle boek Een leven lang slank zonder dieet uit en nadien presenteerde ze op VTM het programma Je bent wat je eet, waarin ze de kijker meenam in een wervelende reis naar een gezonde levensstijl.

     

    Sonja Kimpen, die vroeger zelf met gewichtsproblemen kampte, heeft jaren ervaring op het gebied van voeding, beweging en mentale training. Ze staat bekend om haar gedrevenheid en haar inzet voor een fit en gezond leven en coacht mensen tot het uiterste om het gevecht tegen een ongezonde levensstijl in hun voordeel te beslechten. RVH.

     

    Kook je slank en fit – Sonja Kimpen

    Paperback, geïllustreerd- 180 blz. – 22.95€ - ISBN 9789002223150

    Een uitgave van Standaard Uitgeverij

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

    07-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dunschiller
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het scheelt in schil

     

     

    Met de nieuwe extra brede dunschiller van Cuisipro maak je zelfs de allergrootste groenten en vruchten moeiteloos een kopje kleiner. Meloenen, aubergines, courgettes of rode kool: ook zij ontsnappen voortaan niet aan het vlijmscherpe lemmet. Resultaat is een gezond en lekker bord vol vitamines in frisse lente- en zomerkleuren.

    Voortaan zijn dikke schillen van grote vruchten en groenten geen probleem meer, want de nieuwe dunschiller van Cuisipro heeft een extra breed en scherp lemmet van 9 cm. Daarbij verzekert de ergonomische handgreep een vaste grip, zodat je snel en comfortabel alle groenten en fruit kan snijden. In een handomdraai vervorm je courgettes en aubergines tot smakelijke sliertjes en plakjes voor een slaatje of wokgerecht. Ook voor een knapperige koolsalade, gaat witte of rode kool onverbiddelijk ten onder. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    07-07-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs