Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    14-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lente in oostkantons

    " En nu naar de natuur...de lente komt eraan ! "

     

     

     

     

     

    Onder dit motto verschijnt de lente-uitgave van de vakantiekrant van de Oostkantons, het  " Tourist-Journal ", geldig voor de maanden april, mei en juni en gratis beschikbaar in alle toeristische plaatsen van de regio. Over het geheel van de 24 pagina's in vier kleuren, in formaat A3 is deze krant een echte informatiebron voor de bezoekers in de regio. De actieve vrijetijdsbestedingen in de open natuur nemen een grote plaats in, maar andere hoofdstukken zijn gewijd aan de toeristische attracties, aan de uitstapbestemmingen, aan de tuinfeesten, de muziek en aan de begeleide bezoeken in de stad. Natuurlijk omvat hij eveneens de volledige kalender van de manifestaties voor deze periode in de regio.

          

    Alle wandelaanbiedingen zijn tot in de bijzonderheden weergegeven met de schijnwerper gericht op een groot evenement van de zomer, de raid " Oxfam Trailwalker ". Meer dan 100 data voor de begeleide wandelingen komen erin voor evenals de suggesties voor een individuele wandeling, waarvan u vooral de wandelingen naar de narcissen moet onthouden, een echte natuurattractie in de maand april.

     

    Het hoofdstuk gewijd aan de fiets omvat goede plannen voor een uitstap op het net "Vélo-Tour Hoge Venen-Eifel", bewegwijzerd volgens het schema van de " knooppunten " met suggesties voor een forfaitair verblijf " vélotourisme zonder bagage" en een gedetailleerde kaart van de grensoverschrijdende trajecten " RAVEL ".

     

    De muziekfeesten in Malmedy " Vibrations " en in Eupen " Musik Marathon " van de maand juni zijn ruim geïllustreerd en dit geldt eveneens voor het lenteprogramma van het festival voor klassieke muziek " Ostbelgienfestival ".

     

    De laatste pagina's zijn gewijd aan de verblijven in de Charme-Hôtels van de regio, aan de grensoverschrijdende uitgaven van Ardennen-Eifel, aan de ontdekking van Eupen, Malmedy, St.Vith en Kelmis en aan de regionale producten. RVH.

    Downloaden op www.oostkantons.be

    Dienst voor Toerisme van de Oostkantons - 4780 ST.VITH - Tel.: +32(0)80/22 76 64

    info@eastbelgium.com - www.oostkantons.be

    Huis voor Toerisme van de Oostkantons - 4960 MALMEDY - Tel.: +32(0)80/33 02 50

    maisondutourisme@eastbelgium.com - www.oostkantons.be

     

    14-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson sas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Radisson SAS Royal Hotel in Brussel:

    Eerste hotel met “3 sterren” eco-dynamisch label

     

     

     

     

     

    Het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel behaalde haar derde ster in het Ecodynamisch Label voor Ondernemingen, initiatief van het Brussels Instituut voor Milieubeheer.

     

    Op dinsdag 31 maart reikte Mevrouw Evelyne Huytebroeck, Brussels Minister van Leefmilieu en Energie, de Eco-dynamische labels uit aan verschillende privé-ondernemingen en openbare instellingen uit het Brusselse Gewest, als officiële erkenning van hun milieu-management.

     

    In 1999 riep Leefmilieu Brussel -BIM het Label “Ecodynamische onderneming” in het leven. In de loop der jaren is dit uitgegroeid tot een officiële erkenning  van de goede praktijken inzake milieumanagement. De uitreiking van de ecolabels is een waardering van de stappen die de ondernemingen zetten om verder te gaan dan de eenvoudige reglementaire verplichtingen en te anticiperen op een duurzame ontwikkeling.

     

    Sinds zijn opening in 1990 is het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel bekend voor zijn innovatieve, creatieve en dynamische aanpak, ook wat betreft respect voor het milieu. Als pionier in de sector, ontwikkelde het Radisson SAS Royal Hotel een aantal acties ten voordele van het milieu. Speciale aandacht ging uit naar het sorteren van afval en het verbruik van energie en water met het nauwkeurig bijhouden van het verbruik ervan en een berekening van de prestatie-indicatoren teneinde de consumptie te verminderen. Verder organiseert het hotel elk jaar een milieumaand waarin de medewerkers bewust gemaakt worden rond de milieuproblematiek, door bijvoorbeeld deel te nemen aan de aanplant van bomen in het Zoniënwoud of projecten zoals carpooling te stimuleren.

     

    “Dit alles kadert in de algemene “Responsible Business” politiek van de Rezidor Hotel Group wereldwijd. Het engagement naar het milieu is een zaak van elkeen in het hotel maar ook op niveau van de Groep, door het sensibiliseren van elke werknemer, maar ook elke klant in de Rezidor hotels”, zegt Barbara Buyssens, Regionaal Responsible Business Coördinator voor de Benelux.

     

    Willem van der Zee, District Directeur Benelux & Algemeen Directeur Radisson SAS Royal Hotel besluit: “Wij zijn sinds jaren actief bezig met de milieuproblematiek. De drie sterren zijn het resultaat van de gedrevenheid en de samenwerking tussen alle medewerkers in het hotel. De drie sterren zijn geen eindpunt, we engageren ons om iedere dag te voldoen aan de verwachtingen en de eisen van een ecodynamische onderneming.” RVH.

    www.rezidor.com en  www.leefmileubrussel.be

    14-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.modeflash

    Modeflash voorjaar 2009

     

     

     

    Damescollectie: ’Vrouwelijk en kleurrijk’

               

    In het komende modeseizoen staat de speelse omgang met een vrouwelijke uitstraling op de voorgrond. De mode voor jurken, shirts, rokken en blouses staat in het teken van lichte materialen, vrolijke kleuren en prints. Zwart en wit zijn ook van de partij, toch is het modebeeld niet puristisch. Drapeereffecten, kleine, liefdevolle details, hoogwaardige prints en eenvoudige belijningen zijn de meest kenmerkende facetten van het nieuwe modebeeld. Sportieve outfits met een vrouwelijke uitstraling voeren de boventoon. In het middelpunt van de belangstelling staan afzonderlijke kledingstukken met een eigen identiteit.

    Het thema natuur speelt een hoofdrol. Natuurlijkheid uit zich enerzijds in het gebruik van natuurlijke materialen, als katoen, zijde en linnen, anderzijds in het gebruik van bloemen- en bladerprints in natuurlijke, frisse tinten.

     

    Herencollectie: ‘Urban look meets casual wear’

     

    Het nieuwe modeseizoen voor de heren wordt bepaald door urbane moderniteit. De grenzen tussen formele- en casual mode gaan bijna vloeiend in elkaar over. City stijlen hebben een ontspannen en nonchalante uitstraling. Urbane mode met een casual look bepaalt de trend.

    De nieuwe colberts passen zich aan de tijdgeest aan en laten zich van een superzachte kant zien.De slank afkledende kostuums met kortere tweeknoops colberts en smalle broeken met lagere tailleband, gecombineerd met witte hemden, blijven actueel.

     

    Kindercollectie: ‘Stars & stripes‘

     

    Krachtige kleuren, vrolijke prints en geraffineerde details leggen accenten bij de sportieve, speelse kindermode van het nieuwe modeseizoen. Wit is de belangrijkste basiskleur en gaat in het begin van het nieuwe seizoen een alliantie aan met klassiekers als zwart, marine, grijs, rood en felroze. Tegen de zomer geven zachte pastelkleuren met veel wit de toon aan. RVH.









    14-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.modeflash

    Modeflash voorjaar 2009

     

     

     

    Damescollectie: ’Vrouwelijk en kleurrijk’

               

    In het komende modeseizoen staat de speelse omgang met een vrouwelijke uitstraling op de voorgrond. De mode voor jurken, shirts, rokken en blouses staat in het teken van lichte materialen, vrolijke kleuren en prints. Zwart en wit zijn ook van de partij, toch is het modebeeld niet puristisch. Drapeereffecten, kleine, liefdevolle details, hoogwaardige prints en eenvoudige belijningen zijn de meest kenmerkende facetten van het nieuwe modebeeld. Sportieve outfits met een vrouwelijke uitstraling voeren de boventoon. In het middelpunt van de belangstelling staan afzonderlijke kledingstukken met een eigen identiteit.

    Het thema natuur speelt een hoofdrol. Natuurlijkheid uit zich enerzijds in het gebruik van natuurlijke materialen, als katoen, zijde en linnen, anderzijds in het gebruik van bloemen- en bladerprints in natuurlijke, frisse tinten.

     

    Herencollectie: ‘Urban look meets casual wear’

     

    Het nieuwe modeseizoen voor de heren wordt bepaald door urbane moderniteit. De grenzen tussen formele- en casual mode gaan bijna vloeiend in elkaar over. City stijlen hebben een ontspannen en nonchalante uitstraling. Urbane mode met een casual look bepaalt de trend.

    De nieuwe colberts passen zich aan de tijdgeest aan en laten zich van een superzachte kant zien.De slank afkledende kostuums met kortere tweeknoops colberts en smalle broeken met lagere tailleband, gecombineerd met witte hemden, blijven actueel.

     

    Kindercollectie: ‘Stars & stripes‘

     

    Krachtige kleuren, vrolijke prints en geraffineerde details leggen accenten bij de sportieve, speelse kindermode van het nieuwe modeseizoen. Wit is de belangrijkste basiskleur en gaat in het begin van het nieuwe seizoen een alliantie aan met klassiekers als zwart, marine, grijs, rood en felroze. Tegen de zomer geven zachte pastelkleuren met veel wit de toon aan. RVH.









    14-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe bestemmingen

    Zomerseizoen Brussels Airport : tal van nieuwe bestemmingen         

     

     

     

     

     

    Tegelijk met de omschakeling tussen het zomer- en winteruur wisselen ook telkens de seizoenen voor de luchtvaart. Het nieuwe zomerseizoen 2009, dat begint op 29 maart, biedt tal van nieuwe rechtstreekse bestemmingen vanaf Brussels Airport.

     

    Op lange afstand is de belangrijkste nieuwkomer Royal Jordanian Airlines. Na jaren afwezigheid herstart de Jordaanse luchtvaartmaatschappij haar rechtstreekse vluchten tussen Amman en Brussel. De twee vluchten per week, op woensdag en zaterdag  uitgevoerd met een Airbus 319, starten vanaf 1 april.

     

    Voor andere, reeds bestaande rechtstreekse bestemmingen wordt de frequentie verhoogd. Etihad Airways verhoogt verder het aantal wekelijkse vluchten naar Abu Dhabi van vier naar zes, El Al voegt twee vluchten toe naar Tel Aviv (van zeven naar negen per week), Egyptair voegt een vierde wekelijkse vlucht toe naar Cairo en Air Transat voegt een vierde wekelijkse vlucht toe op het Canadese Montreal. Brussels Airlines verdubbelt zijn aanbod op Luanda (Angola) van één naar twee vluchten per week. Andere maatschappijen zetten voor de zomer grotere toestellen in. Zowel American Airlines (op Chicago) als Continental Airlines (Newark) maken tijdens het zomerseizoen voor hun dagelijkse transatlantische vlucht gebruik van de grotere Boeing 777.

     

    Ook op korte afstand worden nieuwe vluchten en bestemmingen toegevoegd. Lufhthansa Italia beet enkele weken geleden reeds de spits af met de start van twee dagelijkse vluchten op Milaan Malpensa, en voegt daar vanaf 29 maart nog een derde dagelijkse vlucht aan toe. Aegean start met dagelijkse vluchten naar Athene, die ze uitvoeren in samenwerking met Brussels Airlines. Brussels Airlines brengt ook andere nieuwe bestemmingen: wekelijks één vlucht op Palermo, drie op Sevilla en vier naar Vilnius.

    De Italiaanse lagekostenmaatschappij WindJet opent voor Brussel een geheel nieuwe bestemming in Noordoost Italië: Forli, nabij Rimini.

    Turkish Airlines biedt vanaf de zomer directe vluchten naar Eskisehir en verhoogt zijn frequentie op Istanbul van 18 naar 21 vluchten per week. JetairFly is afgelopen winter al gestart met twee wekelijkse vluchten naar Boa Vista / Sal, op de Kaapverdische eilanden en een rechtstreekse vlucht naar Taba. Thomas Cook heeft het Jordaanse Aqaba toegevoegd aan zijn aanbod van rechtstreekse vluchten. Het Tunesische Tabarka is voor Thomas Cook nieuw deze zomer.

     

    Andere, bestaande Europese verbindingen worden uitgebreid. easyJet start extra dagelijkse vluchten op Milaan Malpensa en op Nice. AirBaltic verhoogt zijn frequentie op Riga, Brussels Airlines op Manchester, Finnair op Helsinki, Tunisair op Tunis en Ukraine International op Kiev. Lagekostenmaatschappij MyAir verhoogt zijn aanbod op het Italiaanse Bari.

     

    In totaal worden tijdens de komende zomer 191 passagiersbestemmingen rechtstreeks aangevlogen vanuit  Brussel. 55 daarvan zijn bereikbaar voor minder dan 50 euro, zelfs 82 voor minder dan 100 euro, enkele reis. RVH.

    www.brusselsairport.be 

    14-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kooklessen

                                                                           

    Kooklessen bij ’t Notenhof

     

     

     

     

    Kooklessen blijven populair. Ilse Van Keer deelt voortaan haar passie voor de keuken. In april 2009 start restaurant Notenhof met het geven van kooklessen. Het is de bedoeling zoveel mogelijk de verfijning en behendigheid in het daglicht te stellen die nodig is om uw gasten thuis een lekker menu voor te schotelen. In groep worden  gerechten klaargemaakt die haalbaar zijn, met ingrediënten  die gemakkelijk terug te vinden zijn.

     

    De lessen gaan door op dinsdagmiddag  van 9u15 tot 14u30 of dinsdagavond van 17u45 tot 22u30. Om deel te nemen moet je geen ervaren thuiskok zijn. Iedereen die plezier en interesse heeft in koken is van harte welkom.

    Elke les bereiden wij een volledig menu. Met een hapje, voorgerecht, hoofdschotel, dessert of mignardises. Na elke bereiding zullen wij dit menu degusteren met aperitief en gepaste wijnen. Dit wordt aan tafel bediend door Pascal en dit met een toelichting over de geselecteerde wijnen. RVH.

    Restaurant ’t Notenhof, Meerstraat 113 te Londerzeel.

    Telefoon: 052/311.500  Email: notenhof@pandora.be

    14-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    13-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DESIGN AWARD
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Design award voor Niko

    Mysterious wint red dot design award

     

     

     

     

    Met zijn opmerkelijk en innovatief design won Mysterious van Niko een van ‘s werelds meest befaamde en bikkelharde internationale designwedstrijden. In de categorie ‘productdesign’ van de red dot award kreeg Mysterious van de jury met topexperten het “red dot” kwaliteitszegel voor hoge designkwaliteit. Deze award wordt enkel toegekend aan uitzonderlijk creatieve, innovatieve en kwaliteitsvolle producten. Dit jaar werden in totaal 3.231 producten uit 49 landen aan de jury van experten voorgelegd. De feestelijke awarduitreiking met meer dan 1.000 gasten gaat door op 29 juni 2009 in het Aalto-Theater in Essen, Duitsland.

     

    “Succesvolle producten verschillen van minder succesvolle producten doordat ze ook in de echte wereld standhouden,” zegt designexpert prof. dr. Peter Zec, initiatiefnemer van de red dot design award. “Een succesvolle deelname aan een designwedstrijd kan al een indicatie zijn van het latere commerciële succes van een product, omdat deze wedstrijden een objectivering mogelijk maken van de anders heel subjectieve beslissingen op het vlak van design.” Een award winnen op een internationaal erkende designwedstrijd zoals de red dot design award geeft daarom al een belangrijke indicatie van het feit of een product potentieel heeft om internationaal door te breken. RVH.

    13-04-2009 om 18:31 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    31-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.celebrity

    Celebrity Cruises’ nieuwste schepen varen in 2010 in Europa

     

     

     

     

     

    Celebrity Cruises heeft zopas de reservaties opengesteld voor haar Europese cruises in 2010. De rederij positioneert volgend jaar vier schepen in Europa: Celebrity Constellation, Celebrity Eclipse, Celebrity Equinox en Celebrity Solstice. Ze stelt 76 afvaarten voor en bezoekt 65 Europese havens, waaronder diverse bestemmingen die de Celebrity-schepen nooit eerder of de jongste jaren niet meer hebben aangelopen: Alicante, Cagliari, Genua (laatst bezocht in 2005), Gran Canaria, Hamburg (laatst bezocht in 2002), La Spezia en Toulon (geleden sinds 2000).

     

    Belangrijk voor Noord-Europa is de vervanging van Celebrity Century door Celebrity Constellation. Het schip verzorgt tijdens het zomerseizoen vanuit Amsterdam twaalfnachtencruises naar Scandinavië en Rusland met overnachting in St. Petersburg. Eén twaalfnachtencruise brengt Celebrity Constellation naar de Poolcirkel. Nieuw en eenmalig is een afvaart van zeven nachten richting Noorse fjorden. In het najaar zal Celebrity Constellation zevennachtencruises vanuit Barcelona aanbieden.

     

    Zoals onlangs reeds aangekondigd krijgt Celebrity Eclipse in de zomer 2010 Southampton als uitvalsbasis. Het derde schip van de Solstice-klasse zal vanuit Zuid-Engeland cruises voorstellen naar Scandinavië en Rusland, de Canarische Eilanden en de Middellandse Zee. RVH.

    www.cruiseconnection.be

     

    31-03-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    30-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kitchen aid

    Slim stomen voor schone en schitterende vaat

    KitchenAid introduceert innovatieve vaatwasser PRO-Steam

     

     

     

     

    Innovatie, een uniek design en professionele resultaten. Dat zijn de troeven van het gerenommeerde KitchenAid. De gloednieuwe stoomvaatwasser PRO-Steam past helemaal in dat plaatje. Zijn unieke stoomfunctie maakt komaf met het hardnekkigste vuil en beschermt tegelijk je kostbare, delicate vaat. Leuk detail: een led-signaal geeft aan of de machine nog in werking is. Kortom: geen vergissingen, wel een onberispelijk schone vaat!

     

    De PRO-Steam is uitgerust met een even handige als innovatieve sensortechnologie. De sensor bepaalt hoeveel vaat er in de vaatwasser zit en hoe vuil die is en past vervolgens het programma automatisch aan. Hierdoor bespaar je niet alleen tijd, maar ook energie en water. Andere grote troef is de stoomfunctie die automatisch geactiveerd wordt als je het sensorprogramma inschakelt. RVH.

    www.KitchenAid.be

     





    30-03-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    29-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.plaza antwerp
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Nieuwe directeur voor Crowne Plaza Antwerp: Hans Wils

     

     

     

     

    Sinds kort is Hans Wils (59) de nieuwe General Manager van Crowne Plaza Antwerp.

    Hans heeft de Nederlandse nationaliteit en een brede ervaring in de international hotellerie. Hij heeft in het verleden voor hotelketens gewerkt als Marriott en meer recentelijk voor de Franse Hotelgroep Accor.

     

    In 2001 verhuisde hij van Nederland naar België om de positie in te nemen van General Manager voor het Sofitel Gent-Belfort in Gent. In januari 2006 kreeg hij de kans om te promoveren tot Hotel Manager van het prestigieuze Sofitel Lafayette Square in Washington DC, USA.

     

    Na 3 fantastische en enerverende jaren in Amerika werd het tijd om terug te keren naar België om een nieuwe uitdaging aan te gaan als General Manager van Crowne Plaza Antwerp. RVH.

    www.crowneplaza.com/cpantwerp

     

     

     

    29-03-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    28-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dm springcollection

    SPRING 2009 COLLECTION

     

     

     

     

    Krachtig en robuust stormt de nieuwe collectie van decoratiespecialist D&M Depot de lente binnen. Dit jaar stralen de ontwerpen stoere schoonheid en strakke finesse uit. Natureltinten, afgewisseld met een opgewekt heldergroen zetten verder de toon. Ruwe vormen en zware materialen wisselen af met delicate en verfijnde details. Uiteenlopende stijlen dus, met rust en eenvoud als vertrouwde D&M-toets.

     

    De zwaardere Simply ORCHID keramiekcollectie is uitermate geschikt voor bloemisten. De robuuste potten en schalen zijn zo decoratief dat ze ook zonder plant een interieur bijzonder doen opleven. Afgewerkt in natuurlijke tinten zoals taupe en onzuiver wit, is deze collectie even ambachtelijk als ‘down to earth’

     

    Op zoek naar eerlijkheid op tafel kom je bij de friswitte borden, kommen en schalen van ICE uit. Afgewerkt met een mooi glazuurlaagje zetten de stukken zowel eenvoud als luxe op tafel. Etentjes vallen helemaal in de plooi met deze basic collectie. Vaatwas- en microgolfovenbestendig. RVH.





    28-03-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    27-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fuzion

    Fuzion, een stukje zen in huis

     

     

     

    Zymbioz promoot Europees design met tweede interieurcollectie FuZion. Het Belgische interieurmerk Zymbioz, dat resoluut kiest voor Europees design, brengt met FuZion een tweede tijdloze interieurcollectie op de markt. Warme materialen als hout zetten de toon, samen met een design van organische vormen en geometrische lijnen. Resultaat is een intrigerend interieur in evenwicht. Of hoe FuZion een stukje zen in huis brengt.

    FuZion vertaalt de soberheid van zen in een spannende interieurervaring. Het sobere en symmetrische designconcept creëert bovendien heel wat mogelijkheden. Zo kan je verschillende kasten samenstellen tot een praktisch geheel, kan je ze stapelen tot een handige opbergruimte of een ingenieuze multimediazuil. RVH.

    27-03-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    26-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.batibouw

     

    BATIBOUW, baken in de crisis

     

     

     

     

    Niet minder dan 333.000 bezoekers vonden de afgelopen dagen hun weg naar BATIBOUW. s’ Lands grootste bouw- en woonbeurs sloot haar deuren na een geslaagde jubileumeditie, en dat in volle crisissfeer.

     

    Zowel de vaklui als particulieren met bouw en/of herinrichtingsplannen trokken tussen 26 februari en 8 maart massaal naar de hallen van Brussels Expo om er de nieuwste producten en diensten uit de bouwsector te ontdekken. BATIBOUW heeft de bouwsector zonder meer een boost gegeven. Uitschieter was het thema “betaalbaar wonen” . Exposanten pakten uit met innovatieve en creatieve producten en ideeën om bouwen en renoveren zo betaalbaar, of op z’n minst zo rendabel mogelijk te maken.

     

    Ook de maatregelen die de federale en regionale overheden namen om de bouwsector een duwtje in de rug te geven, hebben zeker meegespeeld. Zo was er het verlaagde BTW-tarief (van 21% naar 6%) op een schijf van 50.000 euro, een maatregel die vlak voor BATIBOUW werd afgekondigd. Daarnaast zijn er nog steeds tal van royale premies en fiscale voordelen te rapen voor energiebezuinigende  maatregelen. RVH.

    26-03-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    25-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cuisipro

    Cuisipro introduceert mengkom Deluxe met maatverdeling, giettuit én antislipranden

     

     

     

     

    Met zijn nieuwe kom mengt Cuisipro het beste uit twee werelden: gemakkelijk meten & nooit meer morsen. De handige mengkom Deluxe brengt alle stappen om deeg te bereiden samen: van het afmeten van de ingrediënten over het onder elkaar mengen tot het uitgieten van het deeg in een vorm. Pannenkoeken, muffins of cake bereiden? Dressings of marinades mengen? Met de mengkom Deluxe wordt elke culinaire kluns een echte keukenprins!

     

    Ronduit handig is de nieuwe mengkom Deluxe van Cuisipro. De duidelijke maatverdelingen, aangebracht aan de binnenkant van de kom, laten je toe om snel de benodigde ingrediënten af te meten.

    De antislipranden, zowel aan het handvat als onderaan de mengkom, beletten dat de mengkom kan wegglijden. Zo kan je gerust de kom schuin houden bij het opkloppen van eiwitten bijvoorbeeld. Dankzij de antislipranden kunnen ook kinderen zich uitleven in de keuken, zonder al te veel ravage aan te richten...

    Tot slot bespaart ook de giettuit je heel wat plakellende. Handig om je deeg in een vorm uit te gieten of om dressings en marinades te serveren, zonder te lekken of druppen! De mengkom is bestand tegen gebruik in de vaatwasmachine en de microgolfoven. RVH.

    Adviesverkoopprijs: 29,95 euro

     





    25-03-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    24-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gezinsvakanties
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Uw gezinsvakanties zullen nooit meer dezelfde zijn

     

     

     

     

     

    Royal Caribbean International breidt haar dienstverlening naar gezinnen met kinderen gevoelig uit. De rederij plant de volgende maanden zowel verbeteringen aan het bekroonde Adventure Ocean-jongerenprogramma als extra voorzieningen om elk lid van het gezin een zorgeloze vakantie te garanderen.

     

    Met My Family Time Dining krijgen de kinderen in 45 minuten een volledig avondmaal geserveerd waarna ze samen met gekwalificeerde begeleiders terugkeren naar Adventure Ocean. Op die manier kunnen de ouders rustig verder genieten van hun diner. Ook over de middag stopt de pret voor de 3 tot 11-jarigen niet met de Lunch and Play-optie. De kinderen krijgen een lunchbox geserveerd zoals de ouders die hebben samengesteld en genieten ondertussen van spelen, films en cartoons.

     

    De activiteiten en voorzieningen voor de Royal Babies (6-18 maanden) en Royal Tots (18-36 maanden) worden gevoelig uitgebreid. Royal Caribbean International kondigt in dit verband samenwerkingsverbanden aan met Fisher-Price, Crayola en Huggies. Op die manier wordt niet alleen aangepast speelgoed voorzien en uitgeleend, maar hoeven de ouders zelfs geen babyvoeding, luiers en babyverzorgingsproducten meer mee te nemen op cruise. Stroll n’Roll a Mile is een speciale ochtendoefening voor ouders met jonge spruiten in kinderwagens.

    Sitters at Sea is een nieuwe kinderoppasdienst in de kajuit. Daarbij houdt een begeleider gewapend met Fisher-Price speelgoed en Mattel gezelschapsspelen de kinderen gezelschap tot de ouders terugkeren.

     

    Jonge cruisers hebben voortaan hun eigen leeshoek in de Adventure Family Library. ’s Avonds leest een medewerker van Adventure Ocean zelfs verhalen voor het slapengaan terwijl de kinderen al dan niet in pyjama genieten van melk en koekjes. RVH.

     

     

    24-03-2009 om 18:48 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.time matters

    Brussels Airlines werkt samen met time:matters :

    meer vluchten voor de “sameday”-service

     

     

     

    Brussels Airlines heeft met time:matters, het gespecialiseerde logistieke koerierbedrijf actief in “sameday”-service en noodlogistiek, een nieuwe partner. time:matters breidt door de samenwerking het aantal vluchten binnen zijn “sameday”-netwerk uit en kan zendingen voortaan nog sneller ter bestemming brengen.

     

    Dankzij het nieuwe partnership kan time:matters voor dringende zendingen die dezelfde dag nog afgeleverd moeten worden in Europa voortaan een beroep doen op het vluchtaanbod dat Brussels Airlines vanuit Brussels Airport verzorgt. Per week kan time:matters, een dochterbedrijf van Lufthansa Cargo, nu gebruik maken van 852 bijkomende, rechtstreekse vluchten vanuit Brussel naar “sameday”-agentschappen verspreid over 44 Europese luchthavens.

     

    Dat grotere aantal vluchten stelt time:matters in staat om een nog betere service op het vlak van de zogenaamde “sameday”-zendingen aan te bieden. Het logistieke bedrijf heeft nu immers meer mogelijkheden om de snelste verbinding te kiezen en daardoor wordt de transporttijd van heel wat zendingen flink ingekort.

     

    Zowel de Belgische als Europese klanten doen hun voordeel met de uitbreiding van het “sameday”-netwerk van time:matters. RVH.

     

     

    24-03-2009 om 18:47 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vlm antwerpen

    Opnieuw nieuwe route vanuit Antwerpen

    Naast London City en Manchester biedt VLM Airlines nu ook vluchten aan naar Frankfurt

     

     

     

     

     

    Vanaf 4 mei 2009 vliegt VLM Airlines driemaal daags tussen Antwerpen en Frankfurt. De vluchten worden uitgevoerd met een Fokker 50 en de luchtvaartmaatschappij zal de vluchten aanbieden in code-share met Air France.

     

    Met de opening van de lijn tussen Frankfurt en Antwerpen worden twee economisch belangrijke steden met elkaar verbonden.

    Johan Vanneste, Managing Director van VLM Airlines, verklaarde: “Wij gaan op de route Antwerpen-Frankfurt samenwerken met Air France. Vanaf begin mei bieden wij ons cliënteel drie vluchten per dag aan.

    Frankfurt is het op één na belangrijkste financiële centrum van Europa. Sinds de Europese Centrale Bank er is gehuisvest, is het belang van Frankfurt als financieel centrum alleen nog maar toegenomen. Een rechtstreekse verbinding met Antwerpen biedt dan ook heel wat perspectieven. De opening van onze derde bestemming vanuit Antwerpen is trouwens van groot belang voor de luchthaven van Antwerpen, die eens te meer haar troefkaart van comfortabele en snelle gateway naar belangrijke Europese steden kan uitspelen. “

     

    Frankfurt is naast London City Airport en Manchester VLM Airlines’ derde bestemming vanuit Antwerpen.

    De passagiers in Economy krijgen gratis een lichte maaltijd geserveerd. Koffie en thee worden in porseleinen kopjes geschonken. Daarnaast is er tevens een selectie alcoholische dranken. Business Class-reizigers genieten van extra voordelen zoals een nog fijnere maaltijd, gratis kranten en tickets die meer flexibiliteit bieden. Ze mogen ook meer bagage meenemen. De vluchten worden uitgevoerd met een Fokker 50, die uitgerust zijn met comfortabele lederen zetels. De vluchtduur bedraagt ca. 1 uur en 20 minuten.

    www.flyvlm.com

    24-03-2009 om 18:38 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    22-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lufthansa Italia
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lufthansa Italia lanceert binnenlandse vluchten van Milaan Malpensa naar Rome, Napels en Bari

     

     

     

    Door de grote vraag breidt Lufthansa Italia amper enkele weken na de eerste vlucht zijn netwerk al uit. Vanaf 1 april zal de luchtvaartmaatschappij binnenlandse vluchten aanbieden van Milaan Malpensa naar Rome, Napels en Bari. Sinds begin februari hadden passagiers al de keuze tussen een groot aantal rechtstreekse vluchten per dag naar Parijs en Barcelona. Vanaf deze week werd het aanbod uitgebreid met Brussel, Boedapest, Boekarest en Madrid. Eind maart komen daar nog eens twee Europese bestemmingen bij: Londen Heathrow en Lissabon.

     

    Door het grote aantal reservaties breidt Lufthansa Italia zijn dienstenpakket en vluchtenaanbod verder uit. Daarom vertrekken er vanaf eind maart drie dagelijkse vluchten naar Brussel. Nu zijn dat er nog twee. Ook het aantal vluchten van Milaan naar Londen Heathrow stijgt naar zes per dag. En vanaf 1 april worden drie nieuwe Italiaanse bestemmingen toegevoegd aan het netwerk van Lufthansa Italia: er komen vier dagelijkse vluchten naar Rome, twee naar Napels en één naar Bari.

     

    “Na amper vier weken heeft Lufthansa Italia al een plek veroverd op de Italiaanse markt. We hebben al zo veel reservaties voor de komende maanden dat we onze diensten nu al kunnen uitbreiden,” zegt Claus Becker, General Manager Benelux en Frankrijk. “We krijgen voorlopig alleen maar heel positieve commentaar van klanten. Onze passagiers stellen vooral de combinatie van betrouwbaarheid en Italiaanse flair op prijs.”

     

    Om de uitbreiding met drie nieuwe Italiaanse bestemmingen aan te kunnen, voegt Lufthansa twee Airbus A319 toestellen toe aan zijn vloot. De hele vloot zal dus bestaan uit acht A319 toestellen, met economy-en businessclass op alle vluchten. Vooral op binnenlandse Italiaanse vluchten maakt Lufthansa Italia het verschil met de concurrentie, die maar één klasse aanbiedt. Bovendien worden drie van de zes dagelijkse vluchten met de A319 toestellen naar Londen Heathrow uitgevoerd door British Midland (bmi), waarvan de Lufthansa Group mede-eigenaar is. “Het is niet makkelijk om een plaats vast te krijgen op Heathrow, maar toch kunnen we onze klanten een uitgebreide, regelmatige dienstverlening aanbieden op deze route. Dat is een grote troef voor zakenreizigers”, aldus Karl Ulrich Garnadt.

     

    De passagiers zijn ook zeer te spreken over de infrastructuurverbeteringen die Lufthansa Italia recent samen met SEA, de beheerder van de luchthaven Milaan Malpensa, heeft uitgevoerd. Aparte incheckbalies, meer Quick Check-in terminals, betere gates en bagageophaalplekken in het Lufthansa design, plus kortere wandelafstanden van de parkeergarages zorgen voor meer comfort en een snellere dienstverlening op de luchthaven.

     

    Heen-en terugvluchten met Lufthansa Italia zijn er vanaf 99 euro, inclusief alle taksen en toeslagen. Tickets kunnen gereserveerd worden op www.lufthansa.com , via het Lufthansa Call Center of het reisbureau. RVH.

     

     

    22-03-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    17-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weber spririt classic

    De Spirit Classic houdt het bij stijlvol zwart

     

     

     

     

    In 2007 maakte de Spirit zijn opwachting in het Webergamma: een kleine serie ‘instapmodellen’ voor wie aan een toegankelijke prijs zijn eerste stappen in de gasbuitenkeuken wil zetten. Na twee jaar wordt het gamma lichtjes uitgebreid, én het krijgt een relooking – de Spirit wordt helemaal in het zwart gezet. Zo krijgt hij het allure van een stijlvolle butler die discreet de gasten ontvangt in uw buitenkamer.

    Uitbreiding komt er met de Spirit Classic E320Premium, het nieuwe topmodel in het Spiritgamma, met een ruim werkblad in inox en een zijbrander.

     

    De One Touch Gold breidt uit!

     

    Wie veel mensen wil ontvangen in zijn buitenkamer, zal in de nieuwste One Touch Gold een ideale partner vinden; het inox grillrooster van deze houtskoolbarbecue heeft een diameter van liefst 67 cm. De kleur ‘intens zwart’ wordt ook gebruikt voor de uitneembare aluminium aspan, en geeft het geheel een gedistingeerde look.

     

    De Q – nu ook in twee kleurversies

     

    Toen in 2004 de Q werd voorgesteld, deed het Design zijn intrede in barbecueland. De bolle, compacte vormgeving was geïnspireerd door trendy stadswagentjes. Ondanks de compacte vorm bood – en biedt – de Q een royaal braadoppervlak. Uniek aan de Q-serie is dat er drie soorten verwarming zijn: gas, elektriciteit of houtskool.

    Naast de coole, bijna industriëel ogende titanium kleur is de Q-serie vanaf zomer 2009 ook in intens zwart verkrijgbaar. RVH.

    www.graham.be - www.weber.eu

     

     





    17-03-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Neuhaus discovery collection
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    NEUHAUS LANCEERT DE "DISCOVERY COLLECTION"

     

     

     

    Het historische savoir faire van een chocolatier die kiest voor de toekomst. Om zonder dralen te ontdekken...

     

    Met zijn nieuwe "Discovery Collection" richt Neuhaus zich op de 21ste eeuw en creëert zeven nieuwe pralines met subtiele smaken en elegante, geraffineerde vormen. De pralines kregen stuk voor stuk een naam die eer bewijst aan mannen, vrouwen en plaatsen die een sleutelrol speelden in de geschiedenis van Neuhaus, en die de link leggen tussen de vakkennis van toen en de creativiteit van vandaag. 

     

    De "Discovery Collection" biedt echt chocoladeplezier met subtiele smaken, kleine pralines waardoor men meer dan eentje kan proeven. Ze zijn bovendien visueel aantrekkelijk en heerlijk romig in de mond... De selectie van de ingrediënten, hun kwaliteit en de afwerking van de pralines getuigen van de vakkennis van Neuhaus.

     

    De pralines

    *  Jean: Jean Neuhaus Jr was de uitvinder van de praline in 1912. "Jean" bestaat uit ganache van intens pure chocolade uit Peru (64%).

    * Grand Place: op een steenworp van de eerste Neuhauswinkel. De praline "Grand Place" bestaat uit een intens donkere ganache met een vleugje Nigella.

    *  Galerie: De allereerste Neuhauswinkel was gevestigd in de Koninginnegalerij en hier werden ook de praline en de ballotin uitgevonden. "Galerie" is een praline met een aroma van karamel die net is gemaakt op de oude wijze, in koperen ketels.

    * Frédéric: Frédéric, zoon van de stichter, breidt het gamma van chocolade versnaperingen en snoepgoed gevoelig uit. "Frédéric" is een heerlijk romige ganache met vers gebrande hazelnootjes.

    *  Louise: echtgenote van Jean Neuhaus, ligt aan de basis van de uitvinding van de ballotin.  Deze praline bestaat uit ganache van melkchocolade uit Java, met een heerlijk pure melksmaak.

    * Suzanne: dochter van Louise en Jean Neuhaus Jr, en een bekende zangeres. Aan Suzanne danken we de Manon-pralines, omwille van het grote succes dat ze kende met de opvoeringen van de opera Manon Lescaut in de Munt. Deze combinatie van praliné en ganache met framboos staat garant voor een subtiele frisse toets.

    * Adelson: Adelson De Gavre trouwde met Suzanne Neuhaus en creëerde het recept van de pralines Caprice en Tentation. "Adelson" is een praliné 'op oude wijze', een authentieke mix van hazelnootjes, amandelen en suiker.

     

    De Discovery Collection krijgt binnenkort een waardige verpakking: een ultra-elegant en trendy doosje dat er een fantastisch cadeau van maakt. De pralines zijn beschikbaar vanaf half april in alle Neuhauswinkels. RVH.

     

    17-03-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs