Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    14-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V opent winteraanbod

    Zomervakantie alweer voorbij?

    Laat het niet aan uw hart komen en denk al aan de volgende!

     

     

     

    De groep Pierre & Vacances denkt reeds aan uw volgende wintervakantie. Surf naar www.pv-holidays.be en ontdek er de beste bestemmingen en aanbiedingen voor de komende winter.

    U hoeft enkel uw vakantiedatum in te vullen en de beste aanbiedingenverschijnen op uw scherm. U hebt de keuze tussen meer dan 35 bestemmingen en een honderdtal residenties, waarvan bijna 70% met een rechtstreekse toegang tot de skipistes.

     

    P&V biedt ook een sneeuwgarantie op de merken «Pierre & vacance » en «Maeva » : « snow or your money back » !

     

    P&V staat voor 4 merken in de winterbestemmingen :

    Pierre & Vacances (37) voor een zorgeloze familievakantie in een residentie, appartement of volledig uitgeruste chalet. Diensten à la carte (restaurant, babyset, bakker...) en nieuwe bestemmingen zoals Courchevel en Les Menuires.

     

    Latitudes Hotels (5). De hotelformule met het hoogste comfort en service. In samenwerking met Thalgo Laboratoria bieden de Latitudes hotels een compleet verwen- en relaxatieaanbod: spa met jacuzzi, sauna, hammam, fitnesszaal … Een nieuwe manier om te genieten van de bergen en skiplezier te rijmen met welzijn. Deze winter wordt een nieuwe bestemming toegevoegd aan de Latitudes hotels in de Savoie: hotel « Golf de Courchevel

     

    Maeva (57). Vakantieresidenties met animatie à la carte. Maeva legt het accent op gezelligheid en ontspanning. Het aanbod werd uitgebreid met een nieuwe residentie in Les Menuires, eveneens met rechtstreekse toegang tot de skipistes.

     

    Résidences MGM (10). Prestigieuze residenties waarin comfort, authenticiteit, stijl, verfijning en persoonlijke service de vaste ingrediënten zijn. Résidences MGM werkt samen met welness-specialist Algotherm, en biedt gelaats- en lichaamsverzorgingen voor man en vrouw. Er is eveneens vrije toegang tot de ontspanningsruimten: verwarmd binnenzwembad, relaxatiezaal, cardiotraining, sauna, hammam. RVH.

     

    14-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spaas authentic
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Authentic, stukjes ongerepte natuur

     

    De najaarskaarsen van Spaas lijken wel stukjes ongerepte natuur. Met hun ruwe structuren en authentieke kleuren brengen ze stoer een stukje groen in huis. Tegelijk vormen ze een natuurlijke tegenhanger voor de strakke elementen en oppervlakken uit onze huidige industriële samenleving. Het kleurenpalet is geïnspireerd op groenachtige en bruine aardetinten: dark earth, bronze green en dusk blue. Authentic omvat naast de glanzende cilinders en doorzichtige theelichtjes ook cilinders met houtstructuur en glaasjes beprint met eenzelfde nerfdessin. RVH.

    www.spaas.be

     

    14-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    13-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hulsta presenteert Purion

     

     

    hülsta introduceert spectaculair innovatief meubelprogramma: PURION

     

     

     

     

    hülsta heeft een grote naam op het gebied van kwalitatieve designmeubels. Het nieuwe, luxueuze programma PURION bewijst dat weer. PURION is sculpturaal en tegelijkertijd transparant. Minimalistisch design in perfecte proporties. Van een eenvoudige boekenkast en individuele ruimteverdeler tot architectonische nieuwe wandmeubelcombinaties en complete bibliotheekinrichtingen, met PURION kan alles naar eigen wens samengesteld worden.

     

    Zoals alle werkelijk creatieve ontwerpen ziet PURION er bedrieglijk eenvoudig uit. Het modulaire systeem is amorf te noemen omdat het talloos veel verschillende componenten omvat waarmee fraaie oversteken gecreëerd kunnen worden. Hiermee kan elke designliefhebber zijn eigen, unieke meubel samenstellen.

    De verschillende onderdelen van PURION tonen in combinatie altijd een volmaakte samenhang: open en gesloten compartimenten, heldere lichten en diepe schaduwen, matte en spiegelende oppervlakken.

     

    Het intelligente PURION systeem maakt slim gebruik van verticale lijnen om de horizontale lijnen te benadrukken. De derde dimensie wordt op spectaculaire wijze benadrukt door schuifdeuren in glas en hoogglanslak. Een subtiel LED-lichtgordijn maakt het geheel compleet en brengt de kast tot leven. Een monumentaal grafisch element bij dit geheel is de bibliotheekladder die toegang geeft tot de bovenste planken.

     

    Het PURION meubelprogramma bestaat uit veel verschillende modules, steeds verkrijgbaar in diverse uitvoeringen. RVH.

    www.huelsta.be

     

     





    13-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Martin's beer collection

    Hijs de zeilen met “the Martin’s finest beer selection”

     

     

     

     

    The Martin’s finest beer company, de veelzijdige brouwer, werd voor zeven bieren bekroond door een jury van sommeliers, leden van het ITQI.

     

    De prijswinnaars zijn de Dominusbieren, een monnikenbier dat kenners met veel plezier drinken. Dit streekproduct is een vaste waarde die rust en sereniteit uitstraalt. De Dominus dubbel (6.5% vol alc.) is een bruin monnikenbier met een vrij uitgesproken aroma dat een koffiesmaak in alle zachtheid combineert met een houtsmaak. De Dominus Triple ( 8% vol. alc) is een blond monnikenbier met een fruitige smaak, tegelijk zoet en bitter. Een exotische toets die doet denken aan de zoete smaak van witte rozijnen.

     

    Ook brouwerij Timmermans viel in de prijzen, deze traditionele bieren (4% vol. Alc.) uit de streek van Lambic zijn reeds meer dan 225 jaar synoniem van fruitig kwaliteitsbier met een tijdloos karakter. De Kriek Lambic heeft een heel sterke geur. Nochtans neutraliseert het aangenaam zoete en fruitige aroma de zuurheid en de smaak laat een zomerse toets van rijpe krieken na.

    De Pêche Lambic heeft een typisch aroma en aangename geur. Zijn fluweelachtige smaak en smeuïg schuim zorgen voor een uniek bier, dat ook uit een champagnefluitglas wordt gedronken. De Faro Lambic tradition is een zoet amberbier dat gekoppeld is aan de Brusselse folklore. Het heeft een relatie neutrale maar toch heel aangename smaak, het resultaat van een bodem Lambic aangelengd met water en kandijsuiker.

    Fruits de la Foret Lambic is een fruitig en fris bier, heel lichtjes bitter zodat de smaak van de bosvruchten volledig tot zijn recht komt. Fonkelende kleuren gegarandeerd! De Framboise Lambic tenslotte heeft een ‘rosé attitude’ die afkomstig is van heel rijpe frambozen die worden toegevoegd aan de Lambic en zo de zuurheid ervan tenietdoen. Op en top elegantie en verfijning, zeker indien het wordt opgediend in een champagnefluitglas. RVH.

    www.anthonymartin.be

    12-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pyrénées orientales

     

     

    Tourisme de TerroirÒ
     in de Pyrénées-Orientales-2

     

     

    Om het aantal activiteiten overzichtelijk te houden werd het departement onderverdeeld in vier grote zones: Vallée de l’Agly, Plaine du Roussillon, Pyrénées-Méditerranée en Terres Romanes.

     

    Zomerse wandelingen, markt en verblijf op de boerderij, proeverijen, bedrijfsbezoeken, ‘assiette gourmande’ of streekmenu’s… kortom, het aanbod is bijzonder groot!
    Enkele animaties die het meest in het oog springen: «L’Apéritif de Terroir», van april tot oktober. Het principe is eenvoudig : het proeven van wijn en streekproducten uit de Roussillon in een ontspannen kader.  Voor nauwelijks 2 euro ontvangt u ter plaatse, op de dag van het aperitief, een ‘degustatie paspoort’ (met inbegrip van een degustatieglas “Les Roussillon”).

     

    Maar ook tal van andere activiteiten worden georganiseerd. Denk maar aan “Une Cave un Jour” (gastronomische avonden van juli tot september), «Marchés à la Ferme», (iedere woensdag tijdens de zomer) of «Goûter & Casse-Croûte à la Ferme», zonder de lokale feesten van de producenten te vergeten die non stop tot december georganiseerd worden (Fête de l’Abricot, Fête de l’Huile d’Olive, Fête de la Figue, Vendanges Littéraires, Nuits des Primeurs, Festival Jazz & Vin, Muscat de Noël, Fête du Miel, Foire au Gras…).

     

    Perpignan is nauwelijks een boogscheut ver…

    De Roussillon en zijn wijnen ligt op nauwelijks 100 minuten van ons land verwijderd dankzij de nieuwe vluchtroute Charleroi-Perpignan: 4 heen- en terugvluchten per week met Ryanair.

     

    De Guide Tourisme de TerroirÒ en Pyrénées-Orientales, uitgegeven door het netwerk, brengt een mooi overzicht van alle activiteiten. RVH.

    www.tourismedeterroir.fr en www.vinsduroussillon.com

     

    12-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nox Nox

    NOX, NOX, WHO’S THERE?

    Revolutionair nieuw slaapconcept ingebed in ultra compleet totaalgamma

     

     

     

     

     

    NOX: Eindelijk een slaapconcept van topkwaliteit, beredeneerd en tot in de kleinste details op elkaar afgestemd, integraal van Belgische ambachtelijke makelij. De introductie van NOX mag dan ook als een mijlpaal beschouwd worden in de razendsnelle evolutie in de wereld van het betere slaapcomfort. Voor het eerst wordt een betaalbaar totaalprogramma gelanceerd dat aan de wensen van de meest veeleisende slapers tegemoet komt!

     

    Het bed is voor de moderne mens veel meer dan een gebruiksvoorwerp. Het is letterlijk en figuurlijk de hoeksteen van een harmonieuze leefomgeving. Als de gemiddelde mens inderdaad een derde van zijn leven slaapt, dan kan je die bedtijd best zo ontspannend en prettig mogelijk doorbrengen. De bedden van NOX spreken dan ook tot de verbeelding, want de combinatiemogelijkheden zijn zeer groot. De bedbodems van NOX kunnen immers perfect vrijstaand geplaatst worden, zonder omranding of toebehoren. Wie het graag wat speelser met meer extra’s wil, kan kiezen uit verschillende hoofd- en voetpanelen, een bankje aan het uiteinde van het bed en natuurlijk mooi gestoffeerde sierkussens, plaids of een rolpeluw. RVH.

    www.noxbedding.be

     





    11-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eurorelais voor mindervaliden

     

    Euro Relais: ook vakantiehuizen voor mindervaliden

    Gemakkelijk selecteren op toegankelijkheid via www.EuroRelais.be

     

     

     

     

    Euro Relais is de eerste vakantiehuisaanbieder die gedetailleerde informatie aanbiedt over de toegankelijkheid van vakantiehuizen. Dit maakt het voor mensen met een beperking eenvoudig om een geschikt vakantiehuis te vinden. Op de website kan men via ‘uitgebreid zoeken’ specifieke kenmerken aanduiden, zoals een aangepast toilet, een brede doorgang of een lift. Deze kenmerken worden vervolgens op huisniveau expliciet getoond onder het kopje ‘mindervaliden’.

     

    De vakantiehuizenspecialist wil meer variatie in vakantieaanbod creëren voor deze groep vakantiegangers. Door de feitelijke toegankelijkheidsinformatie die Euro Relais nu per huis aanbiedt, kunnen mensen met een beperking zelf inschatten of een vakantiehuis voor hen geschikt is. Met deze informatie springt Euro Relais in op de behoefte van een groeiende doelgroep. In heel Europa zijn er 165 miljoen mensen met een beperking, variërend van slecht ter been tot rolstoelafhankelijk. Door de toenemende levensverwachting zal dit percentage de komende tijd verder stijgen.

     

    Het aanbod van accommodaties met faciliteiten voor mindervaliden varieert van historische kastelen en gerestaureerde boerderijen, tot luxe villa’s en sfeervolle appartementen in heel Europa, zowel voor kleine gezelschappen als voor grote groepen. RVH.

    Meer informatie www.eurorelais.be of info@eurorelais.com



     

     

     

    10-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fragile

    Heropening Fragile Kammenstraat 2e helft augustus

     

     

     

     

    Na de opening van twee gloednieuwe Flagship stores (Lier en Den Haag) en de opening van het Fragile-lab was de tijd rijp om de pionierswinkel van het bollebuikenmerk in een nieuw kleedje te stoppen.

     

    Exact 10 jaar geleden ruilde Nathalie Vleeschouwer door plaatsgebrek haar winkel/annex atelier in de Lange Nieuwstraat in voor een ruimer pand in de Kammenstraat. De authenticiteit van het pand en de perfecte ligging spraken haar meteen aan. Ze heeft haar gelijk gekregen want kort daarna groeide de Kammenstraat uit tot een begrip bij modeminnend en hip Antwerpen. Vorig jaar verhuisden de showroom en burelen van het zwangerschapslabel naar een gloednieuwe gebouw naast de Flagship store. Het Fragile lab is een eigenzinnig gebouw dat de kwaliteit van het sterke label weergeeft. Het resultaat is een prachtig, vederlicht modern gebouw met enorme glaspartijen.

     

    Om het contrast tussen beide Fragile-panden in de verf te zetten, wordt de façade van het winkelpand volledig hersteld in haar oude glorie. De moderne vitrine moet plaatsmaken voor een gratieuze, afgeronde vitrine waar glas, koper en marmer overheersen. Deze oerdegelijke materialen staan symbool voor de kwaliteit van weleer.

    Binnenin wordt het contrastspel verdergezet door de ruimte in twee tegenovergestelden in te delen. De klassieke vitrine gaat over in een klassieke ruimte waar het 'positieve' overheerst; het kleurgebruik is wit en originele elementen zoals opliggende moulures brengen je in de sfeer van vroeger. Bij het binnenkomen word je verwelkomd door een rosas die als een zwanger buikje uit het plafond stulpt.

     

    Dat vruchtbaarheidsverhaal loopt verder doorheen het grondplan van de winkel. Via een muur met het Fragile-logo in bas-relief betreed je het tweede 'anti'deel van de winkel waar de  klassieke moulures  nu in het 'negatief' worden uitgespaard en  je in langwerpige, afgeronde vitrinekasten en de kassa het falussymbool kan herkennen. Achteraan de winkel word je als het ware via de baarmoederhals naar de baarmoeder zelf geleid waar onder een dôme de collectie in intieme sfeer gepast kan worden. Hier is zwart de overheersende toon.

     

    Het geheel is een perfect contradictorisch samenspel van retro en modern, van positief en negatief. Bovendien betekent deze ombouw een verdubbeling van de winkeloppervlakte (van 80 naar 160 m²)! Blijft deze omschrijving je wat te abstract? Kom deze modetempel voor de zwangere buik zelf ontdekken! De opening is voorzien voor de tweede helft van augustus. Vanaf 15 augustus kan je zeker een afspraak maken. RVH.

    www.fragile.be

     

     

     

    10-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spaas new autumn 08
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    New autumn 08

     

     

     

    Somber het najaar tegemoet? Niet meer als je het kaarsenassortiment van Spaas leert kennen. Stuk voor stuk brengen de kaarsen sfeer in huis en geven ze je interieur een gezellige gloed. Van klassieke kandelaar op de feesttafel tot gemoedelijk theelichtje aan de tv! Laat je inspireren door verrassende kleuren, vormen en reliëfs en beleef de wereld van Spaas...

     

    Tijdloze kleuren en klassieke thema’s vertaald naar vandaag. Dat is de basis van de gloednieuwe najaarscollectie Equation van Spaas. Resultaat is een perfecte balans tussen klassiek en modern, en een weloverwogen evenwicht tussen licht en donker met kleuren als ruby wine, oyster en dark earth. Kortom, inspiratie genoeg voor een interieur in harmonie met een eigentijdse twist. Naast de glanzende, effen modellen (cilinders, theelichtjes) telt Equation ook cilinders met cirkelreliëf en glaasjes met een zelfde cirkelprint. RVH.

    www.spaas.be

    10-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.b-shop

     

    Brussels Airlines lanceert online winkel ‘b.shop’

     

     

     

     

    Brussels Airlines heeft zopas een eerste online verkoopswinkel geopend. B.shop verkoopt allerlei multimedia producten, gadgets, made in Belgium artikelen enz. Ter gelegenheid van de winkelopening wordt de nieuwe iphone 3G van Apple aan een uitzonderlijke voordeelprijs aangeboden.

     

    De Brussels Airlines website is één van de meest populaire sites in België. Miljoenen mensen surfen jaarlijks naar brusselsairlines.be voor de aankoop van vliegtickets, het reserveren van een huurwagen, het afsluiten van een reisverzekering of om door te klikken naar een hotelbookings site. In omzet is brusselsairlines.be één van de belangrijkste e-commerce spelers op de Belgische markt.

     

    Samen met Nandus biedt Brussels Airlines voortaan aan alle bezoekers van haar website de mogelijkheid om online een driehonderdtal producten aan te kopen. Het uitgebreide aanbod is te vinden op http://bshop.brusselsairlines.com

     

    Het winkelaanbod wordt regelmatig vernieuwd en bestaat ondermeer uit logoproducten van Brussels Airlines zoals vliegtuigmodelletjes, reisbenodigdheden en t-shirts. Ook multimedia producten van ondermeer Nokia en Sony en bekende consumer merken zoals Lexon Airline, Orient Express en Balmain zijn aanwezig in de b.shop. Daarnaast is er een hele trendy designreeks ‘Made in Belgium’ met koopwaren die een link hebben met onze bestemmingen of de jaargetijden en steevast kaderen in de wereld van reizen en ontdekken.

     

    Koopwaren bestellen en betalen kan in alle veiligheid online met de credit card en betalen kan ook bij levering. RVH.

     

     

     

    10-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sojaproducten verlagen bloedcholesterol

    Sojaproducten verlagen bloedcholesterol

     

     

     

     

     

    Zelfs een matige inname van soja-eiwit kan een gunstige invloed hebben op de verschillende bloedlipiden. Dat blijkt uit een nieuwe meta-analyse naar de invloed van soja-eiwit op de bloedcholesterol.

     

    Deze nieuwe meta-analyse is, in tegenstelling tot vorige meta-analyses, vooral gericht op onderzoeken waarbij de inname van soja-eiwit of sojaproducten praktisch haalbaar is (15 tot 40 g soja-eiwit per dag). De gemiddelde opname bedroeg 26,9 g, wat iets meer is dan de 25 g die aangeraden wordt in de gezondheidsclaims die sinds 2002 in het Verenigd Koninkrijk en sinds 1999 in de Verenigde Staten toegelaten zijn. 25 g soja-eiwit komt overeen met drie tot vier sojaconsumpties.

     

    Deze meta-analyse is gebaseerd op gegevens uit 28 onderzoeken met ruim 3.000 proefpersonen. De gemiddelde verlaging van LDL-cholesterol (de ‘slechte’ cholesterol) bedraagt ongeveer 6%. Een dergelijke verlaging is aanzienlijk en staat gelijk met een daling van het risico op een hartinfarct met ongeveer 12 tot 15%.

     

    Verder blijkt uit het onderzoek dat er geen verband is tussen de inname van soja-eiwit en de omvang van de LDL-verlaging: een opname van 15 g soja-eiwit was met andere woorden even doeltreffend als een opname van 40 g. Bovendien toont de analyse aan dat de drempel van doeltreffendheid voor soja-eiwit ergens rond 15 g/dag ligt. Dit is heel belangrijke informatie voor de consumenten, aangezien het aantoont dat het niet nodig is om dagelijks 25 g soja-eiwit in te nemen om een gunstige verlaging van LDL-cholesterol te bereiken. Lagere opnames, vooral gedurende een lange periode, kunnen even doeltreffend zijn.

     

    De wetenschappers besluiten dat deze nieuwe meta-analyse de bestaande gezondheidsclaim over  soja-eiwit verder ondersteunt. Ze bevestigen dat een matige inname van soja-eiwit een gunstige invloed heeft op de bloedvetten. RVH.

     

    09-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ook in de winter is het feest

     

    OOK IN DE WINTER IS HET FEEST MET FILOU & FRIENDS

     

     

     

     

    De najaarscollecties van  P’TIT FILOU LAYETTE, P’TIT FILOU en FILOU & FRIENDS zorgen voor dat broodnodige zonnestraaltje in huis waardoor de winter minder koud lijkt.

     

    Pasgeborenen vinden de zachtheid en geborgenheid die ze nodig hebben in de kruippakjes en pamperbroekjes van P’tit Filou Layette. In de layettenlijn van P’tit Filou staan draagcomfort en functionaliteit voor mama en baby altijd centraal.

    Vertederende kleuren voor vertederende baby’s. Deze winter zijn de belangrijkste kleuren in de layettenlijn roze en blauw, gecombineerd met grijs of wit.  Met ‘Pretty in pink’ of ‘The only way is up’ is uw kleintje schattiger dan ooit. En voor de feestperiode is er zelfs een wit kruippakje met zilveren sterretjes.

     

    P’tit Filou staat synoniem met comfortabele kleding waarin uw peuters - tot 2 jaar - op hun mooist zijn wanneer ze de wereld verkennen. De kleding van P’tit Filou is comfortabel en functioneel, maar is tegelijk ook helemaal in. In de najaarscollectie van P’tit Filou wordt dit jaar met drie verschillende kleurenpaletten gewerkt: Frosted Camouflage, Winter Picnic en Urban Blues. Oudroze, lichtblauw en goudgeel, uw kleintjes zullen deze winter zeker geen grijze muisjes zijn.

     

    Ook qua snit en motieven is P’tit Filou helemaal in. Net zoals bij de grote mensen is retro ook bij kleine meisjes een groot succes. Kleedjes met bloemenmotieven, gebreide golfjes met opvallende knopen, jassen en jurkjes met A-lijn, het is er allemaal.

    Voor de jongens kan de najaarscollectie niet mannelijk genoeg zijn. Zij dragen deze herfst en winter truien met stoere kappen en stevige jeans met grote zakken. Maar de leuke prints en slogans - wat dacht u van “Prince Charming” of “Carpe diem”? - zorgen altijd opnieuw voor een knipoog. RVH.

    Info consumenten 056- 22 99 05

     







    09-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Cornue

    La Cornue

     

     

     

     

    AlberTine is het fornuis bij uitstek voor jonge epicuristen, die zichzelf graag plezieren en in alle vrijheid hun talent willen tonen, zonder verplichtingen of dictaten.

    Met een kooktafel met 5 gasbranders of 5 prachtige inductiezones en vooral een spectaculaire oven van 110 liter kan dit fornuis  alle culinaire uitdagingen aan. De oven van de AlberTine, dat is als het ware de introductie van de Cinemascope in de keuken. Hij biedt niet alleen de mogelijkheid om zeer grote stukken te bakken, maar vooral ook om er twee schotels tegelijkertijd in te bereiden. Een groot voordeel dat de liefhebbers zeker niet zal ontgaan.

     

    De stijl van de AlberTine is functioneel, maar niet afgelijnd sober. Dit is een jeugdig fornuis dat in elke keuken perfect tot zijn recht komt en meteen duidelijk maakt ‘hier wordt gekookt’.

    De mooie indeling van de bedieningsknoppen wordt geaccentueerd door de zeer aparte omlijsting van de ovendeur, met een grote knop en een embleem die de typische stijl van La Cornue uitstralen. RVH.





    09-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Damart: trendy, comfortabel en elegant

    Damart: trendy, comfortabel en elegant

     

     

     

    De herfst en wintercollectie biedt een wereld van comfort, welzijn en vrouwelijke charme, kortom een verrassende trendy collectie.

     

    Elegante tenuetjes voor meer formele gelegenheden en comfortabele ensembles voor elke dag, de Damartcollectie nodigt uit om zelf te combineren en te spelen met accessoires om zo een harmonieus geheel te voorschijn te toveren. Het resultaat is een stijlvolle, ontspannen uitstraling.

     

    Chic en relaxed eveneens, vooral dankzij de buitengewone zorg voor detail en afwerking. Riemen, sjaals en halskettingen maken voortaan een onmisbaar deel uit van de collectie. Het kleurenpalet voor volgende winter omvat alle nuances van grijze tinten die actueel zijn, maar ook warme kleuren zoals oudroze en pruimenkleur behoren tot het aanbod. RVH.

    www.damart.be







    08-08-2008 om 16:15 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    DELHAIZE BRENGT CHINESE GASTRONOMIE NAAR BELGIE

    Chinese gastronomie en diepvriesmaaltijden: een stijgende trend

     

     

    In het kader van de Olympische Spelen, die op 8 augustus van start gaan, lanceert Delhaize België een nieuw gamma Chinese maaltijden. Dat de Belgen verzot zijn op de Chinese keuken, blijkt duidelijk uit de stijgende verkooptrends. Delhaize biedt het perfecte antwoord op de culinaire wensen van haar klanten met een nieuw gamma Chinese diepvriesmaaltijden en –soepen. Bij de productie, waarvoor hand in hand wordt gewerkt met leverancier Pinguin, ligt de nadruk op versheid, kwaliteit en authenticiteit.

     

    De Belgische consument is verzot op de Oosterse keuken. Uit de verkoopcijfers blijkt dat de verkoop van bereide maaltijden in stijgende lijn gaat en in dat segment kennen de verse bereide Chinese maaltijden een groot succes. Jaarlijks worden bijna 2 miljoen Chinese bereide maaltijden verkocht. Bovendien is uit een enquête, die Delhaize recent heeft laten uitvoeren, gebleken dat de Chinese keuken regelmatig thuis in kant-en-klare vorm wordt bereid.

     

    Ook de bereide diepvriesmaaltijden bij Delhaize zijn een succesverhaal. Maar liefst een op de vier bereide diepvriesmaaltijden in België gaat bij Delhaize over de toonbank en het segment blijft verder groeien en aan marktaandeel winnen dankzij een onberispelijke kwaliteit en zeer aantrekkelijke prijzen.

     

    Om haar klanten heerlijke Chinese culinaire ontdekkingen te bieden werkt Delhaize nauw samen met dé groentenspecialist Pinguin. Inkopers gingen helemaal naar China om het nieuwe assortiment gerechten en soepen te ontwikkelen. Door deze intense samenwerking is men zeker van versheid en kwaliteit. De ingrediënten gaan immers  rechtstreeks van het veld naar de wok om de versheid te garanderen. Het wokken zelf gebeurt op traditionele wijze onder leiding van een Belgische en Chinese chef. Bovendien gebeuren in alle fasen van het bereidingsproces strikte kwaliteitscontroles om een optimale kwaliteit te garanderen.

     

    Delhaize heeft samen met Pinguin de volledige productie van de Chinese diepvriesmaaltijden op een kwalitatief hoog niveau gebracht en biedt de consument voortaan 2 authentieke soepen en 4 wokmaaltijden aan. Het assortiment is als volgt samengesteld: Yu Tang: licht pikante vissoep met groenten - Gu Tang: Chinese champignonsoep - Gu Mian: gebakken noedels met funghi en garnalen - Tjap Tjoy: gewokte groenteschotel - Wudong Mian: gebakken noedels met tofu en zeevruchten en Yu Mian: licht pikant gebakken noedels met groenten en vis. Kostprijs €2.45 tot  - € 3,45.  RVH.

    www.delhaize.be

     







    08-08-2008 om 07:32 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Longchamp

     

     

    Longchamp herfst 2008

     

     

     

    Een eerste glimp van de Longchamp advertising campagne die vanaf midden augustus verschijnt in de meest trendy life-style, mode en vrouwenbladen.

    Voor de zesde keer op rij werkt Kate Moss samen met Longchamp.  Met dit seizoen aan haar zijde de jonge Franse acteur:Gaspard Ulliel, opgemerkt in talrijke films zoals Embrassez qui vous voudrez (2002), Les égarés (Strayed) (2003), Un long dimanche de fiançailles (A very long engagement) (2004), Jacquou le croquant (2007), Hannibal Lecter (Hannibal Rising) (2007), etc....

     

    Om deze nieuwe beelden te realiseren, deed Longchamp een beroep op een uitzonderlijk duo: de fotografen Mert Alas en Marcus Piggott, die al geruime tijd samenwerken en opmerkelijke mode campagnes produceerden.

     

    De opnames werden gemaakt in Parijs, op het legendarische terras van Café de Flore in Saint-Germain-des-Prés. De belichting is erg verzorgd en levert gesofistikeerde beelden op die herinneren aan de glorietijd van deze Parijse buurt met haar befaamde jazz cafés en eindeloze nachten... De beelden zijn met veel naturel, in zwart wit gefotografeerd, wat een aparte filmische atmosfeer oproept. RVH.

     

    Een " making of " video van de shooting is in exclusiviteit te zien op de site van het merk :  www.longchamp.com 

     

     

     







    08-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Staten Island discovery

    New York lanceert nieuwe attractie

    Staten Island Discovery Tour toont ‘de stadswijk achter de gratis ferry’



     

     

     


    Sinds kort is New York een attractie rijker. Hoewel vele bezoekers jaarlijks gebruik maken van de gratis Staten Island Ferry, maken slechts weinig mensen kennis met ‘de stadswijk achter de gratis ferry’. De Staten Island Discovery Tour moet daar verandering in brengen. De nieuwe tour past perfect in de stadspromotie van New York City, waarmee zij zowel inwoners als bezoekers kennis wil laten maken met het beste van de vijf stadswijken. New York City is meer dan ‘Manhattan only’.


    De nieuwe Discovery Tour die wordt aangeboden door Gray Line is als een gezamenlijk initiatief geïntroduceerd door burgemeester van de stad New York Michael R. Bloomberg, Staten Island Borough President James P. Molinaro, Gray Line New York Sightseeing President Tom Lewis en CEO van NYC & Company George Fertitta.


    De één uur durende tour start op slechts enkele stappen van de St. George Ferry Terminal op Staten Island en wordt dagelijks elk uur aangeboden tussen 11.00 uur en 17.00 uur. Geïnteresseerden betalen $ 15,- per persoon. Tijdens de tour krijgt de bezoeker een goede indruk van de stadswijk en wordt deze bovendien getrakteerd op prachtige uitzichten op de haven van New York, het Vrijheidsbeeld, de Verrazano Bridge, Brooklyn Waterfront en de skyline van Manhattan. RVH.

    www.newyorksightseeing.com en www.nycvisit.com 



     

    08-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Egyptair

    Egyptair wordt 21e lid Star Alliance

     

     

     

     

    Op een ceremonie in Caïro werd Egyptair, goed voor 1624 vluchten per week naar 69 bestemmingen wereldwijd, officieel ingehaald als het 21e lid van Star Alliance. Egyptair is de grootste Egyptische luchtvaartmaatschappij en zal het netwerk van de Alliance groep in Afrika en het Midden Oosten versterken.

    In het kader van deze belangrijke rol als hub leggen de luchthavenautoriteiten van Caïro Airport momenteel de laatste hand aan een nieuwe terminal. Terminal 3 gaat deze herfst open en zal voorbehouden zijn voor Star Alliance en passagiers van zeven Star Alliance leden. Deze terminal zal tot 11 miljoen passagiers per jaar bedienen. RVH.

    www.staralliance.com

     

    08-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bio ganda

    BIO-ganda ham

     

     

     

     

    De selectie van Belgische achterhammen van varkens van superieure kwaliteit ligt aan de basis van de Ganda ham. De verdere bereiding is zuiver het werk van de natuur: er komen geen kleurstoffen, bewaarmiddelen of additieven aan te pas. Integendeel, varkensvlees, zeezout en tijd zijn de enige ingrediënten van deze lekkernij.

    Ganda Ham is rijk aan biologisch hoogwaardig eiwit en arm aan vet, dat bovendien voornamelijk uit onverzadigde vetzuren bestaat. Op zoek naar authentieke smaken kwamen de voorbije jaren twee nieuwe producten het assortiment vervoegen. De Bio Ganda Ham en de Everzwijnham.

    Door de stijgende vraag naar Bio-producten werd een gedroogde Bioham ontwikkeld. De biologische kweek van varkens zorgt onder meer door de voeding met volle biogranen, vrije uitloop van de dieren en het niet gebruik van medicatie met antibiotica, na minimum tien maanden rijpen voor een heerlijke ham.

    Met de gedroogde everzwijnham brengt Ganda NV een delicaat stukje wildvlees op de fijnproevertafel. De aardse en geconcentreerde smaak van de everzwijnham verraadt na één jaar zijn afkomst uit de vrije wildbaan. RVH.

     

    07-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tourisme du Terroir

     

    Tourisme de TerroirÒ
     in de Pyrénées-Orientales

     

     

     

     

    Man of vrouw, het maakt weinig uit, iedereen kan best wijnliefhebber zijn. Misschien heb je wel zin om een wijnkelder te bezoeken of om de wijngaardranken te aaien.  Of misschien wil je wel iets helemaal anders zien. Bijvoorbeeld het terroir leren te begrijpen door zijn omgeving, de landschappen, het opgebouwde patrimonium, de ambachtslieden, de typische producten, de gastronomie, zonder het culturele aspect te vergeten. Tussen zee en bergen, wijngaarden en boomgaarden, kreken en abdijen, kortom, de Roussillon heeft immens veel te bieden. Het concept "Tourisme de Terroir" is dan ook een bijzonder welgekomen initiatief.

     

    «Tourisme de TerroirÒ» staat voor een netwerk van vakmensen die hun bedrijf, atelier, culturele sites, restaurants, verblijfplaatsen en hotels openstellen voor het grote publiek. Gelabeld onder één merk en een gemeenschappelijk kwaliteitscharter verplichten ze zich er allen toe de toerist kennis te laten maken met de geuren, smaken en typische karaktereigenschappen van hun streekproducten. Het zijn de ambassadeurs van een netwerk die instaan voor een aantrekkelijk kader, het bezorgen van informatie, een perfecte ontvangst en service gestoeld op kwaliteit.

    Dit initiatief vloeit voort uit een samenwerking tussen het Conseil Interprofessionnel des Vins du Roussillon, de Chambre d’Agriculture du Roussillon, de Conseil Général en het Comité Départemental du Tourisme des Pyrénées-Orientales. RVH.

    www.tourismedeterroir.fr en www.vinsduroussillon.com

     

    07-08-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs