:-8)
Accor verkozen tot Business Hotel Group 2009 xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Voor het derde jaar op rij kregen de hotels van de Groep Accor (Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, Ibis, All Seasons, Etap Hotel en Formule 1) de Business Hotel Group-award van Travel Magazine.
Reeds twaalf jaar organiseert Travel Magazine, samen met het West-Vlaams Economisch Studiebureau (WES), jaarlijks een grote enquête bij reisbureaus. Op basis daarvan kennen zij 27 awards toe aan ondernemingen in toerisme en reizen, van cruise-organisatoren en luchtvaartmaatschappijen tot vakantiecentra en hotelgroepen.
Dit jaar hebben de 800 ondervraagde reisbureaus Accor uit 41 voorgestelde hotelketens verkozen tot beste Business Hotel Group 2009, vóór Sheraton en Rezidor. Deze onderscheiding beloont de innovaties van de Groep op het vlak van logies, klantenservice en organisatie van seminaries, maar ze erkent vooral ook de kwaliteit van het onthaal bij de Accor-hotels. Daarom droeg Véronique Lapointe, Director Sales and Marketing Accor Hospitality Belux, de prijs op aan de teams van de Accor-hotels.
Accor is Europees leider en internationale groep in het hotelwezen, en wereldleider in de dienstverlening aan ondernemingen en openbare instanties. De Groep is met 150.000 medewerkers in nagenoeg 100 landen aanwezig, en biedt de klanten een ruim veertigjarige expertise aan in zijn twee belangrijke sectoren, enerzijds het hotelwezen, met de merken Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Suitehotel, Ibis, all seasons, Etap Hotel, Formule 1 en Motel 6 die 4.000 hotels en zon 500.000 kamers tellen in 90 landen.
Bovendien zijn er binnen de groep diverse complementaire activiteiten zoals Lenôtre, de voorafbetaalde dienstverlening: 32 miljoen mensen genieten in 40 landen van de prestaties van Accor Services (voordelen voor loontrekkenden en burgers, beloning en motivatie, professioneel onkostenbeheer). RVH.
|