:wink:
Food-pairing : Een nieuwe wijnaanpak xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Delhaize België lanceert exclusief WAINS, dat wijn betekent in het Japans. Deze vernieuwing ligt in de lijn van de wijnstrategie van Delhaize die de keuze voor de klanten wil vergemakkelijken. Van dit merk WAINS bestaan er vandaag twee wijnen, die allebei uit Spanje afkomstig zijn: een rode en een witte. De rode WAINS PASIÓN 2008 is ideaal bij rundvlees, gevogelte en koude schotels. De witte WAINS RADIANTE 2009, is geschikt als aperitief, maar ook bij voorgerechten en koude schotels. Deze wijn is vooral op een jong publiek gericht en werd door Delhaize gekozen voor zijn kwaliteit.
Delhaize is een dynamische onderneming die voortdurend evolueert. Om haar klanten nog meer van dienst te zijn, start men een nieuw systeem van merchandising voor de wijnafdeling op. De wijnen zullen in de rayon geplaatst worden volgens de gerechten waar ze best bij passen (food pairing). Dit zal de klanten toelaten om gemakkelijker hun keuze te maken in het ruime kwaliteitsvolle assortiment.
www.Delhaizewineworld.com is een elektronische wijnbijbel die dicht bij alle liefhebbers staat en zijn succes dankt aan de efficiënte en gebruiksvriendelijke bestelprocedure. Daarnaast bevat de site heel veel informatie. Zo heeft elke wijn een eigen technische fiche en wordt de site regelmatig aangevuld met wijndossiers. RVH.
|