Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    10-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de kapblok

    De Kapblok op jacht.

     

    Op zondag 19 november gaat restaurant De Kapblok – Dilbeek, net als vorig jaar, op jacht. Gastronomen en fijnproevers kunnen er terecht voor een aangepast jachtmenu, hetzij in een feilloos 4 gangen menu, hetzij in een iets uitgebreider 6 gangenmenu. Men kan zowel reserveren voor het menu en dan zelf de wijn kiezen, als voor een all-in formule waarin champagne, wijn, water en koffie zijn begrepen. rvh.

     

     

    10-11-2006 om 18:19 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gouden muts

    Wild –wintermenu:

     

    Restaurant De Gouden Muts in Aarschot biedt tot 30 december ek. een wild-wintermenu in een 4- of 5-gangenuitvoering met vrije keuze voor aangepaste wijnen. Er is onder meer een huisgerookte fazantenborst met grondwitloof, een cappuccino van witloof met gerookte everzwijnfilet en hazenrug en hertekalfnootjes met poivrades. Een pousse ‘surprise’ in 4 verschillende chcocoladesoorten geldt als sluiter. RVH.

     

    10-11-2006 om 18:19 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vakantiesalon antwerpen

     

     

    6 DAGEN INTERNATIONAAL VAKANTIESALON ANTWERPEN.

     

     

    De 29ste editie van het Internationaal Salon voor Vakantie, Toerisme & Caravanning in Antwerpen gaat van start op vrijdag 26 januari 2007 en loopt tot en met woensdag 31 januari 2007, beurs die doelbewust kiest voor kwaliteit en een gevarieerd aanbod. Net als bij de vorige uitgave werd ook nu het aantal dagen op 6 gehouden. Een bewuste keuze.

     

    Organisator Sinva Exhibitions kreeg vorig jaar niets dan positieve reacties op de beslissing om de duur van de beurs terug te brengen tot 6 dagen. “Het is een internationale trend”, aldus organisator Emmanuel Rubens. “Collega-beursorganisatoren in binnen- en buitenland opteren eveneens voor kortere salons. Daarmee komen we tegemoet aan de vraag van de exposanten en dan vooral van de bureaus voor toerisme.”

     

    Exposanten hebben baat bij een doelgericht, geïnteresseerd publiek. Ook hier wordt de vernieuwing verder gezet, aldus Emmanuel Rubens: “Sedert vorige editie maken we er werk van het beter geïnformeerde publiek te bereiken. Met het gerichte beursaanbod bezoeken heel wat interessante doelgroepen het Vakantiesalon.”

     

    Gastland Kroatië pakt zijn deelname aan het salon bijzonder dynamisch aan met een engagement dat verder gaat dan enkel de aanwezigheid op de beurs zelf. De centrale stand van Kroatië in hal 4 van Antwerp Expo zal voor vele bezoekers trouwens een verrassende ontdekking zijn van de vele vakantiemogelijkheden die bekende en minder bekende regio’s van het land bieden.

     

    Inspelend op de actuele trend naar meer outdoorvakanties, is er een uitbreiding van het aanbod camping, caravanning en motorhomes.  En ook liefhebbers van de duiksport op reis vinden op het Internationaal Vakantiesalon Antwerpen een schat aan informatie. RVH.

     

     

     

    29ste editie van het Internationaal Vakantiesalon Antwerpen

    Gastland Kroatië

    Van vrijdag 26 januari t.e.m. woensdag 31 januari 2007.

    Antwerp Expo – Jan Van Rijswijcklaan 191 – 2020 Antwerpen

    Alle dagen open van 10.00 tot 18.00 u

    !!! Nocturnes op vrijdag 26 en dinsdag 30 januari:  open van 12.00 tot 21.00 u !!!

     

     

    www.vakantiesalon-antwerpen.be      

     

    10-11-2006 om 18:18 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dolce bad neuheim

    LEEF U DEZE WINTER UIT OP HET IJS IN BAD NAUHEIM

     

    Ervaar echte teamgeest tijdens een ijshockeyevement

     

     

    Dolce Bad Nauheim, in Duitsland, een van de bestemmingen van de groep Dolce International, lanceert een nieuwe formule met een origineel incentiveprogramma voor bedrijven: ‘Go Wild on Ice’, of ‘Leef u uit op het ijs’. Het programma is vooral bestemd voor groepen die een actieve en originele teambuildingactiviteit willen beleven. Een van de troeven van de formule is dat ze de deelnemers echte teamgeest laat ervaren via een spannend ijshockeyevenement.

     

    De formule ‘Go Wild on Ice’ omvat een volledig trainingsprogramma voor groepen tot maximaal 45 personen door een tot drie leden van het lokale ijshockeyteam Rote Teufel (…  Rode Duivel), toegang tot alle installaties van het stadion, inclusief de kleedkamers en alle nodige uitrusting.

     

    U verblijft in hotel Dolce van Bad Nauheim, dat vanop een heuvel uitkijkt over dit pittoreske Duitse stadje. In het hotel kunt u genieten van de Spafaciliteiten, een overdekt zwembad, een diner in een van de twee restaurants vooraleer u zich terugtrekt in een van de 159 kamers. Het hotel beschikt over 27 vergaderzalen en dat maakt het programma ook geschikt voor teambuildingactiviteten tijdens groepsbijeenkomsten. RVH.

    www.dolce.com.

     

    10-11-2006 om 18:18 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cadeauchecks

     

     

     

    Cadeuchecks Châteaux & Hôtels de France.

     

    Onder het voorzitterschap van Alain Ducasse lanceert de keten andermaal een interessante nieuwigheid. In niet minder dan 538 ‘charme’-adressen kan men zijn vrienden vergasten op een unieke belevenis. De nieuwe traditionele cadeaubons zijn verkrijgbaar vanaf een waarde van 40€, het aanbod ‘escapades’ bevat 4 keuzemogelijkheden en dit vanaf 150€ voor 2 personen, een fijnproeverbord kan worden aangeboden vanaf 120€ voor twee terwijl echte fijnproevers graag bij hun geliefkoosde chef een kookles volgen. Hier zijn tal van suggesties beschikbaar vanaf 95€ per persoon.

     

    Onbeperkt genieten van een overheerlijke keuken is het motto van Alain Ducasse. Met de nieuwe cadeaubons kan men dit genot zeer eenvoudig naar vrienden en kennissen uitbreiden. RVH.

     www.chateauxhotels.com

     

     

    10-11-2006 om 18:18 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mice opt

     

    OPT biedt aanstekelijke ideeën voor bedrijven

     

     

     

    Het “Brussel-Wallonië Convention Bureau” van het Office de Promotion de Wallonie et de Bruxelles (OPT) pakt uit met de gids Experience Wallonia. Your Incentive Guide to Southern Belgium. Deze dienst van het OPT promoot Wallonië en Brussel op de nationale en internationale markt als bestemming voor zakenreizen, congressen en professionele evenementen.

     

    Activiteiten in 6 categorieën

    De nieuwe gids is een handige leidraad voor zakenlui die op zoek zijn naar ludieke, culturele en motiverende activiteiten voor hun bedrijf. De algemene info vindt u er in vier talen, de details over de activiteiten in het Engels in het Frans. De overzichtelijke brochure deelt de bedrijfsactiviteiten in 6 categorieën in: challenge/team building, sportactiviteiten, wellness en thermalisme, self development training, cultuur en team building in de keuken.

     

    Wallonië, een bruisende bestemming!

    Experience Wallonia maakt duidelijk waarom bedrijven voor het zuidelijke deel van België moeten kiezen voor hun speciale activiteiten. Er is voor ieder wat wils. Wallonië betekent natuur, een rijk patrimonium, buitensportactiviteiten enz. Bovendien biedt het zakentoerisme in Wallonië een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Daarnaast promoot het OPT ook het zakentoerisme in Brussel. Onze hoofdstad is uitstekend gelegen in het hart van Europa en staat voor kunst, cultuur en gastronomie. RVH.

     

    Nog meer aanstekelijke ideeën nodig?

    www.meetingpointbelgium.be 

     

     

    10-11-2006 om 18:17 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.First British airways

     

     

    Ervaar echte luxe in FIRST van British Airways

     

     

    British Airways biedt Club World reizigers tijdelijk de mogelijkheid om de zeer exclusieve eerste klasse FIRST te ervaren. Iedereen die een Club World ticket heeft geboekt vóór 31 december 2006 en reist vóór 31 maart 2007 komt voor deze upgrade in aanmerking op één van de enkele reizen van een retourvlucht.

     

    Alle voordelen van FIRST liggen binnen handbereik.

    Sneller door de douane, toegang tot de exclusieve lounges, en uiteraard een sublieme service aan boord. Zo kan men in een, bijna privé, afgeschermde zitplaats werken, slapen en à la carte eten wanneer het uitkomt. Het menu is met zorg samengesteld door British Airways’ eigen ‘culinary council’ waarin onder meer de befaamde chefkok Michel Roux plaatsneemt. Bij het eten kan men genieten van een speciaal voor FIRST geselecteerde wijn of champagne. De stoel kan worden omgetoverd tot een bed van maar liefst 2 meter lang. Het cabinepersoneel in FIRST is speciaal opgeleid en biedt discretie en een hoog niveau van service.

     

    De Club World tickets die in aanmerking komen voor een upgrade naar FIRST dienen vóór 31 december 2006 geboekt te worden bij een reisagent of het reserveringsnummer 02- 7173217. RVH.

    www.ba.com

     

    10-11-2006 om 18:17 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vlm punctueel

     

    VLM Airlines behaalt in september 100% punctualiteit op de route Brussel – London City

     

    Alle vluchten van VLM Airlines met vertrek vanuit Brussel naar London City vertrokken op tijd. Hiermee bevestigt de regionale luchtvaartmaatschappij haar sterke reputatie als stipt transportmiddel voor de zakenreiziger.

     

    VLM Airlines sluit de maand september af met sterke punctualiteitcijfers, in vergelijking met haar concurrenten, waaronder 100% stiptheid op het traject van Brussel naar London City. Dit houdt in dat alle vluchten op het traject Brussel – London City vertrokken binnen de 15 minuten van de geplande vertrektijd.  In 2004 bekroonde de  UK Civil Aviation Authority VLM Airlines met 89% als de meest stipte maatschappij die van en naar het Verenigd Koninkrijk vliegt. Vorig jaar deed VLM Airlines nog beter met een punctualiteitsgraad van 91,7%, ondanks een aanzienlijke verhoging van het aantal vluchten.  Op de route London City – Brussel behaalde VLM Airlines een puntualiteit van 94.44%

     

    “De ononderbroken ijver van VLM Airlines om zijn passagiers betrouwbare en tijdbesparende diensten aan te bieden wordt alweer bevestigd. Vooral de lijn Brussel-London City scoort sterk waarbij we met een punctualiteit van 100% concurrenten als Eurostar ver achter ons laten”, aldus Johan Vanneste, Managing Director van VLM Airlines.

    Elke weekdag biedt VLM Airlines momenteel 50 vluchten aan vanuit London City Airport naar tien bestemmingen. Ook vanuit Antwerpen staat het personeel in voor een stipte verbinding, met ruim 94% van alle vluchten die tijdig vertrokken in september. De frequentie tussen Antwerpen en London City werd sinds 18 september verhoogd naar 7 vluchten per weekdag, en vanaf 30 oktober start VLM Airlines met een directe verbinding tussen Antwerpen en Manchester.

     

    Met de opening van de nieuwe 'Docklands Light Railway'-verbinding kunnen reizigers nu in amper 22 minuten vanuit het financiële district van Londen de luchthaven bereiken. Inchecken duurt op London City Airport nauwelijks 15 minuten waardoor reizigers in minder dan 45 minuten nadat ze hun kantoor hebben verlaten, al in het vliegtuig zitten.

     

    VLM Airlines in profiel


    VLM Airlines is actief sinds 1993 en biedt lijndiensten aan vanuit Amsterdam, Antwerpen, Brussel, Jersey, Isle of Man, Liverpool, Luxemburg, Manchester, Rotterdam met bestemming London City. Vanuit Rotterdam worden er ook dagelijkse vluchten aangeboden naar Hamburg. In de zomermaanden worden rechtstreekse vluchten aangeboden op de Kanaaleilanden vanuit  Rotterdam en tevens van Antwerpen naar Manchester (vanaf 30 oktober 2006). Hiernaast organiseert VLM Airlines een groot aantal bedrijfscharters naar uiteenlopende bestemmingen in Europa. De onderneming genereerde over 2005 voor de achtste keer op rij winst en heeft 419 personen in dienst. Het totaal aantal passagiers van VLM Airlines nam tussen 2004 en 2005 met 12 % toe tot 625.300. In januari 2006, kreeg VLM Airlines de titel van Regional Airline of the Year’ uitgereikt door het magazine Air Transport World. RVH.

    www.flyvlm.com

     

    10-11-2006 om 18:17 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.van gogh

     

    Invloed van Vincent van Gogh op Expressionisme te zien in Van Gogh Museum

     

    Met topstukken van onder anderen Ernst Ludwig Kirchner, Max Pechstein, Wassily Kandinsky, Paul Klee, Alexej von Jawlensky, Gustav Klimt, Egon Schiele, Oskar Kokoschka en Vincent van Gogh

     

    Van 24 november 2006 tot en met 4 maart 2007 presenteert het Van Gogh Museum, in samenwerking met de Neue Galerie in New York, de tentoonstelling Vincent van Gogh en het Expressionisme. Voor het eerst wordt op grote schaal de belangrijke invloed van Vincent van Gogh (1853-1890) op de Duitse en Oostenrijkse expressionisten getoond. De bijna 100 schilderijen en werken op papier komen voor een deel uit de collecties van het Van Gogh Museum en de Neue Galerie in New York, met aanvullingen uit belangrijke buitenlandse musea en privé-collecties. USG People is hoofdsponsor van deze tentoonstelling.

     

    De invloed van Van Gogh is zichtbaar in veel expressionistische werken. De pure, felle kleuren van zijn schilderijen werden door veel expressionisten als basis genomen voor hun eigen kunst. Daarnaast waren ook Van Goghs zeer nadrukkelijke penseelstreek en zijn contrastrijke kleurcombinaties van grote betekenis. Door het combineren van werken van Van Gogh met die van de jonge expressionisten, wordt de invloed duidelijk zichtbaar gemaakt. Originele brieven, tentoonstellingscatalogi van voor 1914 en een audiovisuele presentatie maken het verhaal compleet. De tentoonstelling is ingedeeld in vier verschillende thema’s: Van Gogh en Die Brücke, Van Gogh en Der Blaue Reiter, Van Gogh en Wenen en tenslotte Van Gogh en het (zelf)portret.

    vangoghmuseumshop.com

     

     

    10-11-2006 om 18:16 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ladies night
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

     

     

      Grand Casino Brussels

     

     “Grand Ladies Night” – 17 november 2006

     

     

     

     

    Het Grand Casino Brussels organiseert op vrijdag 17 november aanstaande een WEERGALOZE vrouwenavond: “Grand Ladies Night”.

     

    In de betoverende sfeer van het casino worden de bezoeksters vanaf 20u  tot middernacht in de watten gelegd met speciale activiteiten voor hen alleen. Het programma belooft onder andere stomend spektakel met “The Fool Monty”, een unieke en verleidelijke stripteaseshow door verschillende spetters in hun fraaiste ornaat. Regie en choreografie worden verzorgd door de internationaal vermaarde Marc Bogaerts (Praga Khan, Cirque du Soleil...).

     

    Een volle 20 minuten lang (en meerdere keren op de avond!) is het genieten van voormalig Mister Univers Bill Richardson (VS) als oliemagnaat, Rudi Claessens (B) als wit geüniformeerd marine-officier en Sasha Del Sal (It) als bouwvakker. Ook op de dansvloer springen de vonken eraf, want de Colombiaanse sterdanser Oscar Bonilla en zijn 9 professionele assistenten geven 3 keer 40 minuten les in salsadansen.

     

    Naast deze “lichamelijke” activiteiten is er ook gelegenheid tot ontspanning. Zo is het de hele avond mogelijk (voor wie wil!) om sigaren te proeven. Zelfs het uiterlijk komt aan bod: 4 meertalige mode-adviseurs voorzien alle dames graag van persoonlijk advies over de kleding die het beste bij hen past.

    Tussen de bedrijven door worden de zinnen gestreeld met zwoele loungemuziek.

     

    Een avond om naar uit te kijken… Heren zijn welkom in het casino, maar op 17 november hebben de dames het voor het zeggen! RVH.

    Grand Casino Brussels - Duquesnoystraat14 1000 Brussel

    www.grandcasinobrussels.be

     

    10-11-2006 om 18:15 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vacansoleil mearns

     

    Vacansoleil neemt touroperator Ian Mearns over


    Vacansoleil Camping Holidays heeft de Engelse touroperator Ian Mearns overgenomen. Met deze overname verstevigt Vacansoleil haar marktaandeel in het Verenigd Koninkrijk.


    Ian Mearns Holidays is een touroperator met een hoofdkantoor in Burford in Oxfordshire. Het bedrijf is 21 jaar geleden opgericht en heeft een jaarlijkse omzet van £ 1 miljoen. Ian Mearns Holidays is gespecialiseerd in kampeervakanties naar Frankrijk en heeft 6 fulltime medewerkers en 16 parttimers.


    Vacansoleil Camping Holidays is marktleider op het gebied van luxe kampeervakanties in de Benelux en Denemarken, met een hoofdvestiging in Eindhoven. Vacansoleil heeft verkoopkantoren in 8 Europese landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk. De Ian Mearns vakanties worden daar ondergebracht. Naast de Engelstalige Vacansoleilbrochure wordt ook de Ian Mearnsbrochure in het Engelse kantoor uitgegeven. Hiermee kan Vacansoleil zijn klanten in Engeland met zowel Vacansoleil als Ian Mearns Holidays een grotere productkeuze aanbieden.

    www.vacansoleil.nl



    10-11-2006 om 18:01 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vacansoleil

     

    Vacansoleil investeert in eigen campingketen

    Ambitieus groeiplan moet marktaandeel in België fors verhogen

     

    Vacansoleil, de reisorganisatie voor kwaliteitsvolle kampeervakanties, is in volle bloei. Voor de verdere uitbouw doorheen heel Europa wordt een ambitieuze, doelgerichte en strategische visie gehanteerd. Daarin past het plan om 200 à 300 miljoen euro te investeren in de uitbouw van een eigen campingnetwerk. Bovenop deze inspanningen worden er systematisch extra marketingmiddelen vrijgemaakt om het marktaandeel in een bepaald land uit te breiden. Na het thuisland Nederland is nu België aan de beurt.

     

    Grote investering voor uitbouw eigen campingketen

    Vacansoleil staat momenteel bekend als aanbieder van kwalitatieve campingfaciliteiten. Hiervoor doet de reisorganisatie beroep op een netwerk van zowat 320 campings in heel Europa. Ze hebben als gemeenschappelijk kenmerk dat ze allen voldoen aan de hoge kwaliteitseisen op vlak van verblijfsaccommodatie (o.a. luxe stacaravans), sanitaire voorzieningen, recreatieve faciliteiten, horeca-gelegenheden, enzovoort

     

    Om dit aanbod verder te verruimen en de controle op de gestandaardiseerde kwaliteitsnormen in eigen handen te houden, richt Vacansoleil nu een eigen keten van campings op. Heel concreet heeft de directie groen licht gegeven om - verspreid over gans Europa - 30 tot 35 campings aan te kopen. Deze locaties zullen vervolgens grondig gerenoveerd worden, zodat ze allen aan de strenge criteria voldoen en de vlag van Vacansoleil waardig kunnen hijsen.

     

    Met de uitbouw van deze eigen campingketen is een investering gemoeid van 200 à 300 miljoen euro. De camping Le Chêne Gris nabij Parijs en een vergelijkbare locatie in Zuid-Frankrijk (Provence) zijn de eerste 2 campings die in het kader van dit project inmiddels al werden aangekocht.

     

    Via de televisiezender Vitaya gaat Vacansoleil in december 2006 van start met een programma over kamperen. Onder de naam 'Camping Life' wordt een human-interest-reeks uitgezonden over het dagdagelijkse leven op het kampeerterrein.

     

     Nieuwe bestemmingen

    De eerste resultaten van deze extra inspanningen op de Belgische markt, zullen zichtbaar zijn in de boekingen voor volgende zomer. Het aanbod in de catalogus die in november verschijnt, werd alvast uitgebreid met maar liefst 44 nieuwe bestemmingen, verspreid over 10 landen. RVH.

     

    10-11-2006 om 18:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    30-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.châteaux & hôtels

    Châteaux & Hôtels de France

    onderschrijven partnership op seminariemarkt.

     

     

    Sedert een 2-tal jaren heeft de vereniging Châteaux & Hôtels de France, een succesvol seminarieconcept bij tal van zijn leden ontwikkeld. En toch wil de keten zich nog duidelijker op de MICE-markt profileren, reden waarom een partnership met Business Profilers, werd onderschreven. Deze laatste richt jaarlijks immers zowat 3000 seminaries in en heeft op dit domein een zeer degelijke ervaring.

     

    Le Château de Montvillargenne en Le Château de Villiers le Mahieu, hebben zich onmiddellijk op individuele basis als lid van Business Profilers aangemeld. Maar liefst 35 andere kastelen uit de keten hebben het specifieke lastenboek onderschreven. Lastenboek dat enerzijds steunt op kwalitatieve normen en anderzijds op de aanwezigheid van een hoog technologische meetinginfrastructuur.

     

    Vanaf januari 2007 komt er op 15.000 exemplaren, een speciale seminariegids terwijl ook de eigen internetsite wordt geactiveerd. Bovendien wordt aan diverse businessbeurzen deelgenomen zodat de samenwerking op korte termijn uitmondt in een gevestigde waarde binnen het marktsegment ‘séminaire de charme’.

    www.chateauxhotels.com - www.businessprofilers.fr

    30-10-2006 om 23:27 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.palm royale
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Nieuwe kratten voor PALM ROYALE

     

    In 2003 lanceerde PALM Breweries op een succesvolle manier het degustatiebier ‘Royal’. In het voorjaar van 2006 werd het duidelijk als een line extension van Palm als ‘PALM Royale’ herdoopt en tevens in Nederland gesmaakt geïntroduceerd. Op basis van de uitstekende verkoopsresultaten investeert PALM Breweries nu in een gloednieuwe PALM Royale krat. Deze investering past in het strategisch plan dat eerder werd uitgetekend. Nadat het merk PALM Speciale, reeds in april van dit jaar, een groene krat van de nieuwste generatie werd toebedeeld is het nu de beurt aan PALM Royale en dit met een ‘royale’ blauwe krat. De globale investering voor beide kratten bedraagt 5 miljoen euro.

    De krat is geheel in de stijl van Palm Royale geconcipieerd, deze is niet alleen voorzien van 5 zachte handgrepen (soft touch),  de 4 flessen naast het handvat binnenin zitten iets schuin zodat de hand niet kan worden gekwetst. Het logo aan de buitenkant ligt verzonken om krassen te voorkomen en tevens om een optimale reiniging te kunnen waarborgen. PALM Royale zorgt voor dynamiek in het bierrayon en op de bierkaart en vult verder de behoefte in van de consument die op zoek is naar authentieke Belgische biercultuur.

     

     

    PALM Royale

     

    Alfred Van Roy is een naam die door bierkenners niet alleen spontaan wordt geassocieerd met één van de stamvaders van PALM Breweries maar ook vooral met kwaliteit en vakmanschap.  In de jaren dertig zette Alfred zijn eerste stappen in de brouwerij van zijn vader en leerde in de Brusselse brouwerijschool de technische knepen van het vak. In 1952 nam hij de fakkel van zijn vader over. Tijdens zijn 75-jarige loopbaan ontwikkelde hij zich als één van de meest vermaarde brouwers van België, een bierkunstenaar die in België en daarbuiten naam en faam zou verwerven met zijn unieke creaties en zijn baanbrekende ideeën ! Onder zijn inspirerende leiding groeide zijn brouwerij uit tot een vaste waarde in de markt wat ongetwijfeld zijn levenswerk mag genoemd worden. Alfred Van Roy werd op 7 mei 2003 negentig ! Een feestelijk moment dat op passende manier met een meesterlijk bier gevierd moest worden ! De meesterbrouwer mocht dan negentig jaar oud zijn, de jaren hadden nog steeds geen vat op het enthousiasme van deze bierkunstenaar. Met hetzelfde enthousiasme werd ‘PALM ROYALE’ gecreëerd, een feestbier dat de bekroning werd van een leven gewijd aan de brouwkunst.

    PALM ROYALE is een bier van hoge gisting, 7,5 % vol. alc., aromatisch - zuiver – niet nahangend – met een lichte fruitige toets. Het heeft een goudkoperen kleur en een subtiele neus van het parfum van de geselecteerde ‘hoge’ gisten. Bij dit bier hoort uiteraard een mooi glas, een glas op hoge voet dat enerzijds perfect schuimhoudend is en anderzijds het aroma conserveert. Een glas waarin schoonheid en wetenschap verenigd zijn, een recipiënt in harmonie met zijn inhoud. Rvh.

    www.palmbreweries.com

     

     

    30-10-2006 om 23:26 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verozo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Rolluiken overtuigen bij nieuwbouw én renovatie

    Beroepsvereniging VEROZO zet veelzijdigheid van een klassieker in de verf

     

    Houten rolluiken van weleer zijn zo goed als uit het straatbeeld verdwenen. Vandaag zijn zij vervangen door lichtere en onderhoudsvriendelijkere systemen uit aluminium of kunststof, die aan de gebruiker veiligheid en een verhoogd comfort in de woning garanderen. Dus laat de koude maar komen. Hedendaagse rolluiken houden de warmte binnen. Bovendien kunnen rolluiken vandaag voorzien worden van extra beveiligingssystemen en  elektrische bedieningen, tijdssturingen, afstandbedieningen enzovoort, een arsenaal van domotica, individueel of centraal gestuurd.

     

    Diverse systemen en meteen een oplossing voor elk bouwsituatie. Rolluiken bestaan in principe uit 4 hoofdcomponenten: rolluiklamellen, rolluikgeleiders, rolluikkasten en het bedieningsysteem.

    Rolluiken passen bij elke woning, of die nu modern of klassiek is. Ze zijn verkrijgbaar in een waaier van kleuren en modellen. Bovendien lenen rolluiken zich perfect voor renovatieprojecten. Anderzijds zorgen rolluiken voor thermische en akoestische isolatie, vooral op plaatsen die erg kwetsbaar zijn: ramen en deuren. In de winter vermijden ze dat de warmte letterlijk door ramen en deuren naar buiten gaat. In de zomer houden ze de koelte in huis.

     

    Rolluiken waken over de privacy. Ze geven een veilig gevoel en schrikken ongewenste bezoekers af. Indringers worden keurig op afstand gehouden, en nieuwsgierige blikken van buurtbewoners behoren voorgoed tot het verleden. Er bestaan allerlei ingrepen om inbrekers te ontmoedigen: optilbeveiliging, extra stijve lamellen, bijkomende sluitingsmechanismen, e.a. RVH.

     

    30-10-2006 om 23:25 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zvivv
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    Let’s all ZVIZZ

    Bloemen en fruit vragen ZVIZZ

     

     

    Ook zo genoeg van die bonte verzameling oubollige vazen en schalen in huis? Fleur dan nu de woonkamer op met ZVIZZ van Orrefors. Het opvallende design zorgt voor een opmerkelijk frisse ‘look’, terwijl het niet afleidt van de bloemen.

     

    Een even fris als vrolijk lijnenspel; dat is ZVIZZ. De naam staat voor de handgeschilderde lijnen die voortrazen rondom de oppervlakte van de vaas. De vazen en schalen lijken tot leven te komen; Let’s ZVIZZ! Zonder bloemen ook een eyecatcher op uw tafel. RVH.

    www.interhal.nl.

     

     

     

    30-10-2006 om 23:24 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sanyo hd1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Xacti HD1A Digital Movie Camera

     

    Kwaliteitsvolle HD Films

     

     

    Sanyo stelt de Xacti HD1A voor, de videocamera die in staat is om high-definition video op SD geheugen op te nemen. Met de HD1A bouwt Sanyo verder op het succes van de eerste digitale HD recorder, de Xacti HD1. Net zoals zijn voorganger is de Xacti HD1A een lichtgewicht (210 g), met ultracompacte afmetingen (80 x 119 x 36 mm) die in staat is om video op te nemen aan hoge definitie.

     

    Het HD formaat is niet langer het domein van een enkeling, maar wordt steeds meer in dagdagelijkse video-opnames gebruikt. Daarnaast levert de nieuwe Xacti HD1A uitzonderlijke foto's dankzij zijn 720p technologie: met een resolutie van 1280 x 720 pixels en 30 frames per seconde, neemt de camcorder gedetailleerde video's en afbeeldingen op met rijke kleuren en uitzonderlijke scherpte. Het 16:9 breedbeeld formaat geeft video-clips, net als stilstaande beelden (tot een maximum van 3.8 Mp) een krachtig, filmisch karakter. Daarenboven kunnen videobeelden in HDTV kwaliteit weergegeven worden.

     

    Door de video's te comprimeren in het MPEG-4 formaat, worden de bestandsformaten tot een minimum beperkt ondanks de hoge resolutie. Hierdoor kan men tot één uur video opnemen aan een resolutie van 640 x 480 pixels op een 1 GB geheugenkaart. De krachtige lithium-ion batterij levert de nodige energie voor een tijdspanne van 70 minuten. Dankzij de 2.0 USB-connector en de extreem snelle transferrate van 9 Mbit/s, wordt data snel in een ruimtebesparend formaat bewaard.

     

    De Xacti HD1A levert extreem scherpe, 5 Megapixel fotobeelden. De praktische en enkelhandige operaties laten u toe om actiefoto's met de losse pols te nemen. De flitser met een reikwijdte van 2.8 meter verzekerd dat het hoofdpersonage zelfs in het donker verlicht is. Extra's zoals een beeldstabilisator, trilreductie, en fast focus maken een einde aan onscherpe afbeeldingen. Actiefoto's zijn realistisch opgenomen met de extra snelle sequentie shot modus met 5 frames per seconde. Fotografen en regisseurs kunnen éénvoudig de kwaliteit van hun opnames controleren op het 2.2" inch LCD scherm. Omdat het display 285 graden kan gedraaid worden kan men ten alle tijde zijn opnames contoleren, ongeacht op welke positie van de sluiter men staat.

     

    Fotografen en filmmakers kunnen de 10x optische en digitale zoom combineren tot een uitzonderlijke 100x zoom factor. Dankzij diverse handmatige instellingen kan u uw creatieve wensen tenvolle invullen. RVH.

     

     

    30-10-2006 om 23:23 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloemen op de catwalk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Bloemen op de Catwalk dankzij modieuze vaas

    Stylish, speels en kleurrijk

     

                        

    De rich and famous, mannequins, gewaagde creaties, spotlights, passie en geld; de catwalk is een bron van inspiratie. Ontwerper Kjell Engman, Kosta Boda, neemt dit understatement wel heel serieus met als speels en arty resultaat de ‘Catwalk vaas’.

     

    Geen stille vaas om ergens in een hoek weg te zetten maar juist een blikvanger; stijlvol, met lichte kleuren en vol beweging. Bovendien doet de Catwalk haar naam alle eer aan; met een beetje fantasie zie je in de vazen immers de contouren van een topje of een jurk. Door felle kleuren en een trendy print brengt de vaas de zomer in huis, welk weer het buiten ook is. De glazen vaas is mondgeblazen en zo is dus geen enkele vaas hetzelfde. Tijdens het proces worden de kleuren er langzaam ingebracht.

     

    Kjell Engman’s keuze voor levendige kleuren in combinatie met glas is geen toevallige, want: “Ik hou ervan om glas te maken dat je kunt voelen, dat alle zintuigen prikkelt en een spel speelt met licht en ruimte. Ik wil verhalen vertellen en schilderingen maken op hetzelfde moment. Glas is altijd dichtbij de mens.” rvh.

    www.interhal.nl.

     

     

     

    30-10-2006 om 23:22 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week van de smaak
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Week van de Smaak in het Radisson SAS Hotel in Hasselt

     

    Van 16 tot en met 25 november vindt in Vlaanderen het landelijk evenement rond de eetcultuur plaats.  Tijdens deze eerste editie van de Week van de Smaak is Hasselt de eerste Stad van de Smaak. Op zaterdag 25 november heeft Hasselt de eer om het slotevenement voor de Week van de Smaak te organiseren en tussen 16 en 25 november is er in Hasselt voor ieders smaak en interesse wel iets te vinden. Het Radisson SAS Hotel doet uiteraard ook mee!

     

    Liefhebbers van gastronomie kunnen in het Koper restaurant de hele week hun Smaakmenu samenstellen. Uit een keuze van 30 ingrediënten kunnen zij zelf een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert combineren. Prijs: 29,50 EUR per persoon (excl. dranken). In combinatie met dit menu wordt ook een mini wijndegustatie aangeboden met een keuze uit vijf witte of rode wijnen. Prijs: 5 EUR per persoon.

     

    Men kan hiervoor terecht in het Koper restaurant in het Radisson SAS Hotel in Hasselt van donderdag 16 tot vrijdag 24 november van 12.00u tot 14.30u en van 18.30u tot 21.30u en op zaterdag 25 november van 18.30u tot 21.30u.

     

    Bovendien biedt het Radisson SAS Hotel biedt een speciaal “Week van de Smaak” – arrangement aan. Prijs: 79 EUR per persoon op basis van een tweepersoonskamer (excl. dranken), geldig op vrijdag en zaterdag 17 en 18 november en op vrijdag en zaterdag 24 en 25 november 2006. RVH.

    info.hasselt@radissonsas.com. Of www.rezidorsas.com.

     

     

    30-10-2006 om 23:20 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoteltelevisie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Philips levert flatscreens  aan ’s werelds meest vooraanstaande hotelgroep

     

    Philips heeft aangekondigd dat zij de wereldwijde leverancier is geworden van televisies voor de kamers van Accor Group hotels, een vooraanstaande Europese hotelketen. Accor is één van de grootste ter wereld met een portfolio van merken als Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, RedRoof, Formule 1 en Etap. Philips staat nu in de startblokken om de hotels binnen de groep te voorzien van flatscreens uit de speciale Hotel Flat TV serie. Het gaat in totaal om zo'n 480.000 kamers.

     

    Philips Consumer Electronics is al meer dan 15 jaar marktleider in televisies voor hotels. Daarbij wordt nauw samengewerkt met systeemintegrators voor het leveren van maatwerkoplossingen voor de hotelbranche. De Hotel Flat TV's van Philips bevatten speciale TV-elementen waardoor de hotelmanagers zich kunnen concentreren op hun eigen werk, terwijl de gasten een uitstekende audiovisuele ervaring wacht in hun hotelkamer.

     

    De nieuwe Hotel Flat TV serie van Philips die wereldwijd zal worden geleverd aan de Accor Group, biedt vele voordelen zoals een voordelige TCO (total cost of ownership), moeiteloze installatie, gemakkelijke integratie en uitstekende compatibiliteit met bestaande entertainmentsystemen in hotelkamers. De serie biedt ook handige optionele instelbare elementen, zoals volumebeperking, menublokkering, ingebouwde alarmwekker en een aansluiting voor badkamerspeakers.

     

    Een uniek onderdeel is de SmartLoader, waarmee alle geprogrammeerde instellingen binnen een minuut van de ene TV naar de andere kunnen worden gekopieerd. De televisies bieden een geweldige kijkervaring met een scherp beeld en surround sound van hoge kwaliteit en voldoen aan de toenemende behoefte aan topkwaliteit voor entertainmentsystemen in hotelkamers.

     

    “Philips is een wereldwijde leverancier die begrijpt waar het om draait in de hotelbranche. Bovendien heeft Philips een volledig productassortiment en een speciaal team voor logistiek, verkoop en services. Dit is van groot belang voor het bedienen van de hotelsector", aldus Joel Vatan, Chief Procurement Officer van de Accor Group.  RVH.

    www.philips.be

     

     

    30-10-2006 om 23:19 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs