Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    10-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.van gogh

     

    Invloed van Vincent van Gogh op Expressionisme te zien in Van Gogh Museum

     

    Met topstukken van onder anderen Ernst Ludwig Kirchner, Max Pechstein, Wassily Kandinsky, Paul Klee, Alexej von Jawlensky, Gustav Klimt, Egon Schiele, Oskar Kokoschka en Vincent van Gogh

     

    Van 24 november 2006 tot en met 4 maart 2007 presenteert het Van Gogh Museum, in samenwerking met de Neue Galerie in New York, de tentoonstelling Vincent van Gogh en het Expressionisme. Voor het eerst wordt op grote schaal de belangrijke invloed van Vincent van Gogh (1853-1890) op de Duitse en Oostenrijkse expressionisten getoond. De bijna 100 schilderijen en werken op papier komen voor een deel uit de collecties van het Van Gogh Museum en de Neue Galerie in New York, met aanvullingen uit belangrijke buitenlandse musea en privé-collecties. USG People is hoofdsponsor van deze tentoonstelling.

     

    De invloed van Van Gogh is zichtbaar in veel expressionistische werken. De pure, felle kleuren van zijn schilderijen werden door veel expressionisten als basis genomen voor hun eigen kunst. Daarnaast waren ook Van Goghs zeer nadrukkelijke penseelstreek en zijn contrastrijke kleurcombinaties van grote betekenis. Door het combineren van werken van Van Gogh met die van de jonge expressionisten, wordt de invloed duidelijk zichtbaar gemaakt. Originele brieven, tentoonstellingscatalogi van voor 1914 en een audiovisuele presentatie maken het verhaal compleet. De tentoonstelling is ingedeeld in vier verschillende thema’s: Van Gogh en Die Brücke, Van Gogh en Der Blaue Reiter, Van Gogh en Wenen en tenslotte Van Gogh en het (zelf)portret.

    vangoghmuseumshop.com

     

     

    10-11-2006 om 18:16 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ladies night
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

     

     

      Grand Casino Brussels

     

     “Grand Ladies Night” – 17 november 2006

     

     

     

     

    Het Grand Casino Brussels organiseert op vrijdag 17 november aanstaande een WEERGALOZE vrouwenavond: “Grand Ladies Night”.

     

    In de betoverende sfeer van het casino worden de bezoeksters vanaf 20u  tot middernacht in de watten gelegd met speciale activiteiten voor hen alleen. Het programma belooft onder andere stomend spektakel met “The Fool Monty”, een unieke en verleidelijke stripteaseshow door verschillende spetters in hun fraaiste ornaat. Regie en choreografie worden verzorgd door de internationaal vermaarde Marc Bogaerts (Praga Khan, Cirque du Soleil...).

     

    Een volle 20 minuten lang (en meerdere keren op de avond!) is het genieten van voormalig Mister Univers Bill Richardson (VS) als oliemagnaat, Rudi Claessens (B) als wit geüniformeerd marine-officier en Sasha Del Sal (It) als bouwvakker. Ook op de dansvloer springen de vonken eraf, want de Colombiaanse sterdanser Oscar Bonilla en zijn 9 professionele assistenten geven 3 keer 40 minuten les in salsadansen.

     

    Naast deze “lichamelijke” activiteiten is er ook gelegenheid tot ontspanning. Zo is het de hele avond mogelijk (voor wie wil!) om sigaren te proeven. Zelfs het uiterlijk komt aan bod: 4 meertalige mode-adviseurs voorzien alle dames graag van persoonlijk advies over de kleding die het beste bij hen past.

    Tussen de bedrijven door worden de zinnen gestreeld met zwoele loungemuziek.

     

    Een avond om naar uit te kijken… Heren zijn welkom in het casino, maar op 17 november hebben de dames het voor het zeggen! RVH.

    Grand Casino Brussels - Duquesnoystraat14 1000 Brussel

    www.grandcasinobrussels.be

     

    10-11-2006 om 18:15 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vacansoleil mearns

     

    Vacansoleil neemt touroperator Ian Mearns over


    Vacansoleil Camping Holidays heeft de Engelse touroperator Ian Mearns overgenomen. Met deze overname verstevigt Vacansoleil haar marktaandeel in het Verenigd Koninkrijk.


    Ian Mearns Holidays is een touroperator met een hoofdkantoor in Burford in Oxfordshire. Het bedrijf is 21 jaar geleden opgericht en heeft een jaarlijkse omzet van £ 1 miljoen. Ian Mearns Holidays is gespecialiseerd in kampeervakanties naar Frankrijk en heeft 6 fulltime medewerkers en 16 parttimers.


    Vacansoleil Camping Holidays is marktleider op het gebied van luxe kampeervakanties in de Benelux en Denemarken, met een hoofdvestiging in Eindhoven. Vacansoleil heeft verkoopkantoren in 8 Europese landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk. De Ian Mearns vakanties worden daar ondergebracht. Naast de Engelstalige Vacansoleilbrochure wordt ook de Ian Mearnsbrochure in het Engelse kantoor uitgegeven. Hiermee kan Vacansoleil zijn klanten in Engeland met zowel Vacansoleil als Ian Mearns Holidays een grotere productkeuze aanbieden.

    www.vacansoleil.nl



    10-11-2006 om 18:01 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vacansoleil

     

    Vacansoleil investeert in eigen campingketen

    Ambitieus groeiplan moet marktaandeel in België fors verhogen

     

    Vacansoleil, de reisorganisatie voor kwaliteitsvolle kampeervakanties, is in volle bloei. Voor de verdere uitbouw doorheen heel Europa wordt een ambitieuze, doelgerichte en strategische visie gehanteerd. Daarin past het plan om 200 à 300 miljoen euro te investeren in de uitbouw van een eigen campingnetwerk. Bovenop deze inspanningen worden er systematisch extra marketingmiddelen vrijgemaakt om het marktaandeel in een bepaald land uit te breiden. Na het thuisland Nederland is nu België aan de beurt.

     

    Grote investering voor uitbouw eigen campingketen

    Vacansoleil staat momenteel bekend als aanbieder van kwalitatieve campingfaciliteiten. Hiervoor doet de reisorganisatie beroep op een netwerk van zowat 320 campings in heel Europa. Ze hebben als gemeenschappelijk kenmerk dat ze allen voldoen aan de hoge kwaliteitseisen op vlak van verblijfsaccommodatie (o.a. luxe stacaravans), sanitaire voorzieningen, recreatieve faciliteiten, horeca-gelegenheden, enzovoort

     

    Om dit aanbod verder te verruimen en de controle op de gestandaardiseerde kwaliteitsnormen in eigen handen te houden, richt Vacansoleil nu een eigen keten van campings op. Heel concreet heeft de directie groen licht gegeven om - verspreid over gans Europa - 30 tot 35 campings aan te kopen. Deze locaties zullen vervolgens grondig gerenoveerd worden, zodat ze allen aan de strenge criteria voldoen en de vlag van Vacansoleil waardig kunnen hijsen.

     

    Met de uitbouw van deze eigen campingketen is een investering gemoeid van 200 à 300 miljoen euro. De camping Le Chêne Gris nabij Parijs en een vergelijkbare locatie in Zuid-Frankrijk (Provence) zijn de eerste 2 campings die in het kader van dit project inmiddels al werden aangekocht.

     

    Via de televisiezender Vitaya gaat Vacansoleil in december 2006 van start met een programma over kamperen. Onder de naam 'Camping Life' wordt een human-interest-reeks uitgezonden over het dagdagelijkse leven op het kampeerterrein.

     

     Nieuwe bestemmingen

    De eerste resultaten van deze extra inspanningen op de Belgische markt, zullen zichtbaar zijn in de boekingen voor volgende zomer. Het aanbod in de catalogus die in november verschijnt, werd alvast uitgebreid met maar liefst 44 nieuwe bestemmingen, verspreid over 10 landen. RVH.

     

    10-11-2006 om 18:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    30-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.châteaux & hôtels

    Châteaux & Hôtels de France

    onderschrijven partnership op seminariemarkt.

     

     

    Sedert een 2-tal jaren heeft de vereniging Châteaux & Hôtels de France, een succesvol seminarieconcept bij tal van zijn leden ontwikkeld. En toch wil de keten zich nog duidelijker op de MICE-markt profileren, reden waarom een partnership met Business Profilers, werd onderschreven. Deze laatste richt jaarlijks immers zowat 3000 seminaries in en heeft op dit domein een zeer degelijke ervaring.

     

    Le Château de Montvillargenne en Le Château de Villiers le Mahieu, hebben zich onmiddellijk op individuele basis als lid van Business Profilers aangemeld. Maar liefst 35 andere kastelen uit de keten hebben het specifieke lastenboek onderschreven. Lastenboek dat enerzijds steunt op kwalitatieve normen en anderzijds op de aanwezigheid van een hoog technologische meetinginfrastructuur.

     

    Vanaf januari 2007 komt er op 15.000 exemplaren, een speciale seminariegids terwijl ook de eigen internetsite wordt geactiveerd. Bovendien wordt aan diverse businessbeurzen deelgenomen zodat de samenwerking op korte termijn uitmondt in een gevestigde waarde binnen het marktsegment ‘séminaire de charme’.

    www.chateauxhotels.com - www.businessprofilers.fr

    30-10-2006 om 23:27 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.palm royale
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Nieuwe kratten voor PALM ROYALE

     

    In 2003 lanceerde PALM Breweries op een succesvolle manier het degustatiebier ‘Royal’. In het voorjaar van 2006 werd het duidelijk als een line extension van Palm als ‘PALM Royale’ herdoopt en tevens in Nederland gesmaakt geïntroduceerd. Op basis van de uitstekende verkoopsresultaten investeert PALM Breweries nu in een gloednieuwe PALM Royale krat. Deze investering past in het strategisch plan dat eerder werd uitgetekend. Nadat het merk PALM Speciale, reeds in april van dit jaar, een groene krat van de nieuwste generatie werd toebedeeld is het nu de beurt aan PALM Royale en dit met een ‘royale’ blauwe krat. De globale investering voor beide kratten bedraagt 5 miljoen euro.

    De krat is geheel in de stijl van Palm Royale geconcipieerd, deze is niet alleen voorzien van 5 zachte handgrepen (soft touch),  de 4 flessen naast het handvat binnenin zitten iets schuin zodat de hand niet kan worden gekwetst. Het logo aan de buitenkant ligt verzonken om krassen te voorkomen en tevens om een optimale reiniging te kunnen waarborgen. PALM Royale zorgt voor dynamiek in het bierrayon en op de bierkaart en vult verder de behoefte in van de consument die op zoek is naar authentieke Belgische biercultuur.

     

     

    PALM Royale

     

    Alfred Van Roy is een naam die door bierkenners niet alleen spontaan wordt geassocieerd met één van de stamvaders van PALM Breweries maar ook vooral met kwaliteit en vakmanschap.  In de jaren dertig zette Alfred zijn eerste stappen in de brouwerij van zijn vader en leerde in de Brusselse brouwerijschool de technische knepen van het vak. In 1952 nam hij de fakkel van zijn vader over. Tijdens zijn 75-jarige loopbaan ontwikkelde hij zich als één van de meest vermaarde brouwers van België, een bierkunstenaar die in België en daarbuiten naam en faam zou verwerven met zijn unieke creaties en zijn baanbrekende ideeën ! Onder zijn inspirerende leiding groeide zijn brouwerij uit tot een vaste waarde in de markt wat ongetwijfeld zijn levenswerk mag genoemd worden. Alfred Van Roy werd op 7 mei 2003 negentig ! Een feestelijk moment dat op passende manier met een meesterlijk bier gevierd moest worden ! De meesterbrouwer mocht dan negentig jaar oud zijn, de jaren hadden nog steeds geen vat op het enthousiasme van deze bierkunstenaar. Met hetzelfde enthousiasme werd ‘PALM ROYALE’ gecreëerd, een feestbier dat de bekroning werd van een leven gewijd aan de brouwkunst.

    PALM ROYALE is een bier van hoge gisting, 7,5 % vol. alc., aromatisch - zuiver – niet nahangend – met een lichte fruitige toets. Het heeft een goudkoperen kleur en een subtiele neus van het parfum van de geselecteerde ‘hoge’ gisten. Bij dit bier hoort uiteraard een mooi glas, een glas op hoge voet dat enerzijds perfect schuimhoudend is en anderzijds het aroma conserveert. Een glas waarin schoonheid en wetenschap verenigd zijn, een recipiënt in harmonie met zijn inhoud. Rvh.

    www.palmbreweries.com

     

     

    30-10-2006 om 23:26 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verozo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Rolluiken overtuigen bij nieuwbouw én renovatie

    Beroepsvereniging VEROZO zet veelzijdigheid van een klassieker in de verf

     

    Houten rolluiken van weleer zijn zo goed als uit het straatbeeld verdwenen. Vandaag zijn zij vervangen door lichtere en onderhoudsvriendelijkere systemen uit aluminium of kunststof, die aan de gebruiker veiligheid en een verhoogd comfort in de woning garanderen. Dus laat de koude maar komen. Hedendaagse rolluiken houden de warmte binnen. Bovendien kunnen rolluiken vandaag voorzien worden van extra beveiligingssystemen en  elektrische bedieningen, tijdssturingen, afstandbedieningen enzovoort, een arsenaal van domotica, individueel of centraal gestuurd.

     

    Diverse systemen en meteen een oplossing voor elk bouwsituatie. Rolluiken bestaan in principe uit 4 hoofdcomponenten: rolluiklamellen, rolluikgeleiders, rolluikkasten en het bedieningsysteem.

    Rolluiken passen bij elke woning, of die nu modern of klassiek is. Ze zijn verkrijgbaar in een waaier van kleuren en modellen. Bovendien lenen rolluiken zich perfect voor renovatieprojecten. Anderzijds zorgen rolluiken voor thermische en akoestische isolatie, vooral op plaatsen die erg kwetsbaar zijn: ramen en deuren. In de winter vermijden ze dat de warmte letterlijk door ramen en deuren naar buiten gaat. In de zomer houden ze de koelte in huis.

     

    Rolluiken waken over de privacy. Ze geven een veilig gevoel en schrikken ongewenste bezoekers af. Indringers worden keurig op afstand gehouden, en nieuwsgierige blikken van buurtbewoners behoren voorgoed tot het verleden. Er bestaan allerlei ingrepen om inbrekers te ontmoedigen: optilbeveiliging, extra stijve lamellen, bijkomende sluitingsmechanismen, e.a. RVH.

     

    30-10-2006 om 23:25 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zvivv
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    Let’s all ZVIZZ

    Bloemen en fruit vragen ZVIZZ

     

     

    Ook zo genoeg van die bonte verzameling oubollige vazen en schalen in huis? Fleur dan nu de woonkamer op met ZVIZZ van Orrefors. Het opvallende design zorgt voor een opmerkelijk frisse ‘look’, terwijl het niet afleidt van de bloemen.

     

    Een even fris als vrolijk lijnenspel; dat is ZVIZZ. De naam staat voor de handgeschilderde lijnen die voortrazen rondom de oppervlakte van de vaas. De vazen en schalen lijken tot leven te komen; Let’s ZVIZZ! Zonder bloemen ook een eyecatcher op uw tafel. RVH.

    www.interhal.nl.

     

     

     

    30-10-2006 om 23:24 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sanyo hd1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Xacti HD1A Digital Movie Camera

     

    Kwaliteitsvolle HD Films

     

     

    Sanyo stelt de Xacti HD1A voor, de videocamera die in staat is om high-definition video op SD geheugen op te nemen. Met de HD1A bouwt Sanyo verder op het succes van de eerste digitale HD recorder, de Xacti HD1. Net zoals zijn voorganger is de Xacti HD1A een lichtgewicht (210 g), met ultracompacte afmetingen (80 x 119 x 36 mm) die in staat is om video op te nemen aan hoge definitie.

     

    Het HD formaat is niet langer het domein van een enkeling, maar wordt steeds meer in dagdagelijkse video-opnames gebruikt. Daarnaast levert de nieuwe Xacti HD1A uitzonderlijke foto's dankzij zijn 720p technologie: met een resolutie van 1280 x 720 pixels en 30 frames per seconde, neemt de camcorder gedetailleerde video's en afbeeldingen op met rijke kleuren en uitzonderlijke scherpte. Het 16:9 breedbeeld formaat geeft video-clips, net als stilstaande beelden (tot een maximum van 3.8 Mp) een krachtig, filmisch karakter. Daarenboven kunnen videobeelden in HDTV kwaliteit weergegeven worden.

     

    Door de video's te comprimeren in het MPEG-4 formaat, worden de bestandsformaten tot een minimum beperkt ondanks de hoge resolutie. Hierdoor kan men tot één uur video opnemen aan een resolutie van 640 x 480 pixels op een 1 GB geheugenkaart. De krachtige lithium-ion batterij levert de nodige energie voor een tijdspanne van 70 minuten. Dankzij de 2.0 USB-connector en de extreem snelle transferrate van 9 Mbit/s, wordt data snel in een ruimtebesparend formaat bewaard.

     

    De Xacti HD1A levert extreem scherpe, 5 Megapixel fotobeelden. De praktische en enkelhandige operaties laten u toe om actiefoto's met de losse pols te nemen. De flitser met een reikwijdte van 2.8 meter verzekerd dat het hoofdpersonage zelfs in het donker verlicht is. Extra's zoals een beeldstabilisator, trilreductie, en fast focus maken een einde aan onscherpe afbeeldingen. Actiefoto's zijn realistisch opgenomen met de extra snelle sequentie shot modus met 5 frames per seconde. Fotografen en regisseurs kunnen éénvoudig de kwaliteit van hun opnames controleren op het 2.2" inch LCD scherm. Omdat het display 285 graden kan gedraaid worden kan men ten alle tijde zijn opnames contoleren, ongeacht op welke positie van de sluiter men staat.

     

    Fotografen en filmmakers kunnen de 10x optische en digitale zoom combineren tot een uitzonderlijke 100x zoom factor. Dankzij diverse handmatige instellingen kan u uw creatieve wensen tenvolle invullen. RVH.

     

     

    30-10-2006 om 23:23 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloemen op de catwalk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Bloemen op de Catwalk dankzij modieuze vaas

    Stylish, speels en kleurrijk

     

                        

    De rich and famous, mannequins, gewaagde creaties, spotlights, passie en geld; de catwalk is een bron van inspiratie. Ontwerper Kjell Engman, Kosta Boda, neemt dit understatement wel heel serieus met als speels en arty resultaat de ‘Catwalk vaas’.

     

    Geen stille vaas om ergens in een hoek weg te zetten maar juist een blikvanger; stijlvol, met lichte kleuren en vol beweging. Bovendien doet de Catwalk haar naam alle eer aan; met een beetje fantasie zie je in de vazen immers de contouren van een topje of een jurk. Door felle kleuren en een trendy print brengt de vaas de zomer in huis, welk weer het buiten ook is. De glazen vaas is mondgeblazen en zo is dus geen enkele vaas hetzelfde. Tijdens het proces worden de kleuren er langzaam ingebracht.

     

    Kjell Engman’s keuze voor levendige kleuren in combinatie met glas is geen toevallige, want: “Ik hou ervan om glas te maken dat je kunt voelen, dat alle zintuigen prikkelt en een spel speelt met licht en ruimte. Ik wil verhalen vertellen en schilderingen maken op hetzelfde moment. Glas is altijd dichtbij de mens.” rvh.

    www.interhal.nl.

     

     

     

    30-10-2006 om 23:22 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week van de smaak
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Week van de Smaak in het Radisson SAS Hotel in Hasselt

     

    Van 16 tot en met 25 november vindt in Vlaanderen het landelijk evenement rond de eetcultuur plaats.  Tijdens deze eerste editie van de Week van de Smaak is Hasselt de eerste Stad van de Smaak. Op zaterdag 25 november heeft Hasselt de eer om het slotevenement voor de Week van de Smaak te organiseren en tussen 16 en 25 november is er in Hasselt voor ieders smaak en interesse wel iets te vinden. Het Radisson SAS Hotel doet uiteraard ook mee!

     

    Liefhebbers van gastronomie kunnen in het Koper restaurant de hele week hun Smaakmenu samenstellen. Uit een keuze van 30 ingrediënten kunnen zij zelf een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert combineren. Prijs: 29,50 EUR per persoon (excl. dranken). In combinatie met dit menu wordt ook een mini wijndegustatie aangeboden met een keuze uit vijf witte of rode wijnen. Prijs: 5 EUR per persoon.

     

    Men kan hiervoor terecht in het Koper restaurant in het Radisson SAS Hotel in Hasselt van donderdag 16 tot vrijdag 24 november van 12.00u tot 14.30u en van 18.30u tot 21.30u en op zaterdag 25 november van 18.30u tot 21.30u.

     

    Bovendien biedt het Radisson SAS Hotel biedt een speciaal “Week van de Smaak” – arrangement aan. Prijs: 79 EUR per persoon op basis van een tweepersoonskamer (excl. dranken), geldig op vrijdag en zaterdag 17 en 18 november en op vrijdag en zaterdag 24 en 25 november 2006. RVH.

    info.hasselt@radissonsas.com. Of www.rezidorsas.com.

     

     

    30-10-2006 om 23:20 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoteltelevisie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Philips levert flatscreens  aan ’s werelds meest vooraanstaande hotelgroep

     

    Philips heeft aangekondigd dat zij de wereldwijde leverancier is geworden van televisies voor de kamers van Accor Group hotels, een vooraanstaande Europese hotelketen. Accor is één van de grootste ter wereld met een portfolio van merken als Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, RedRoof, Formule 1 en Etap. Philips staat nu in de startblokken om de hotels binnen de groep te voorzien van flatscreens uit de speciale Hotel Flat TV serie. Het gaat in totaal om zo'n 480.000 kamers.

     

    Philips Consumer Electronics is al meer dan 15 jaar marktleider in televisies voor hotels. Daarbij wordt nauw samengewerkt met systeemintegrators voor het leveren van maatwerkoplossingen voor de hotelbranche. De Hotel Flat TV's van Philips bevatten speciale TV-elementen waardoor de hotelmanagers zich kunnen concentreren op hun eigen werk, terwijl de gasten een uitstekende audiovisuele ervaring wacht in hun hotelkamer.

     

    De nieuwe Hotel Flat TV serie van Philips die wereldwijd zal worden geleverd aan de Accor Group, biedt vele voordelen zoals een voordelige TCO (total cost of ownership), moeiteloze installatie, gemakkelijke integratie en uitstekende compatibiliteit met bestaande entertainmentsystemen in hotelkamers. De serie biedt ook handige optionele instelbare elementen, zoals volumebeperking, menublokkering, ingebouwde alarmwekker en een aansluiting voor badkamerspeakers.

     

    Een uniek onderdeel is de SmartLoader, waarmee alle geprogrammeerde instellingen binnen een minuut van de ene TV naar de andere kunnen worden gekopieerd. De televisies bieden een geweldige kijkervaring met een scherp beeld en surround sound van hoge kwaliteit en voldoen aan de toenemende behoefte aan topkwaliteit voor entertainmentsystemen in hotelkamers.

     

    “Philips is een wereldwijde leverancier die begrijpt waar het om draait in de hotelbranche. Bovendien heeft Philips een volledig productassortiment en een speciaal team voor logistiek, verkoop en services. Dit is van groot belang voor het bedienen van de hotelsector", aldus Joel Vatan, Chief Procurement Officer van de Accor Group.  RVH.

    www.philips.be

     

     

    30-10-2006 om 23:19 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.panasonic draadloos

    Panasonic lanceert gebruiksvriendelijke digitale draadloze telefoons voor

    senioren, slechthorenden en slechtzienden

     

    Bone Conductor en Baby Watcher paradepaardjes van nieuw gamma gebruiksvriendelijke toestellen

     

    Panasonic lanceert een volledig nieuwe gamma digitale draadloze telefoons. De toestellen werden speciaal ontwikkeld om het gebruiks-gemak te verhogen. Afhankelijk van de wensen of noden van de consument, beschikt Panasonic over toestellen met Bone Conduction technologie voor slechthorenden, grote buttons en backlight voor slechtzienden, en over toestellen met een ingebouwde camera en 1,5" LCD kleurenbeeldscherm, die dienst kan doen als Baby Watcher. Een Skype-adaptor behoort eveneens tot de mogelijkheden.

     

    Voor ouderen en slechthorenden : de Bone Conductor

    De Bone Conduction technologie zet versterkte geluiden om in mechanische vibraties die door de schedel of kaakbeen onmiddellijk naar het binnenoor worden verzonden zonder langs het buiten- of middenoor te passeren. Deze vibraties stimuleren de haartjes van de cochlea en worden op dezelfde manier naar de gehoorzenuw gebracht als normale geluiden. Op die manier worden geluiden voor mensen met problemen met het buiten- of middenoor luid en duidelijk verstaanbaar gemaakt.

     

    Voor slechtzienden : grote buttons met backlight

    Grote toetsen met achtergrondlicht zijn standaard op de KX-TG7150 toestellen. De toestellen beschikken over een 1,4" LCD scherm en "Voice Announcement", dat luidop het nummer van de beller vermeldt. Deze kenmerken verbeteren aanzienlijk de toegankelijkheid tot telefoontoestellen voor mensen die gezichts-problemen hebben.

     

    Voor jonge ouders : de Baby Watcher

    Een draadloze camera en "human detection sensor" zijn eveneens eigenschappen die deel uitmaken van het productgamma. De draadloze camera, met een opnametijd van 40 minuten, heeft een ingebouwde geluidsdetector. De camera start automatisch met het verzenden van beelden zodra de geluidssensor wordt geactiveerd. De gebruiker kan dan van op afstand beelden naar zijn/haar toestel sturen. RVH.

    www.panasonic.be.

     

     

    30-10-2006 om 23:18 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.shine gsm
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LG Shine, de nieuwste ster in de Black Label serie

     

    In navolging van het fenomenale succes van de Chocolate Phone – de eerste GSM uit de Black Label serie – onthulde LG Electronics in Korea de tweede GSM in deze serie: de LG “Shine”.

     

    De LG Shine is een uiterst dunne, metalen GSM (volledig metalen body in roestvrij staal), met een trendy LCD spiegeltje. Zodra je de GSM activeert, verandert de spiegel in een hoogwaardig kleurenscherm. Naast zijn uniek design, beschikt de Shine over een twee megapixel camera en gebruiksvriendelijke scroll-functies.

     

    “de LG Shine zal ongetwijfeld tot de verbeelding spreken bij de GSM gebruikers die hunkeren naar dé ideale balans tussen design en technologie,” vertelt Jean-Pierre Vander Elst, Sales Manager LG Mobile Benelux. “Terwijl andere GSM’s blijven zoeken naar een compromis, komt de LG Shine tegemoet aan alle verwachtingen van elke gebruiker, gaande van muziekliefhebbers tot camera-phone gebruikers en van modefanaten tot gadgetfreaks. In Korea spreekt de LG Shine met zijn metalen jasje nu al tot de verbeelding van de media en de consumenten. We verwachten hier dezelfde reacties zodra hij wereldwijd wordt geïntroduceerd”.

     

    De LG Shine wordt momenteel op maat aangepast voor de verschillende markten ter wereld en zal vanaf maart 2007 wereldwijd beschikbaar zijn.

    www.lge.be

    30-10-2006 om 23:17 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sneeuwkristallen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

                                                                              

    Sneeuwkristallen voor champagne

    Sneeuwvlokken in plaats van ijs

     

     

    Bevroren waterkristallen als decor op kristallen glazen. De luxe van stijl en sfeer. Gevuld met champagne staat deze set voor een feestelijk samenzijn.

     

    Genieten van elkaar en een lekker glas martini of champagne. Want genieten gebeurt in stijl. Voor wie helemaal in stijl wil gaan deze winter, is er de glazenset Snö van Orrefors. Prachtige elegante glazen gedecoreerd met sneeuwvlokken. De set bestaat uit champagne-, martini- en punchglazen. rvh.

    www.interhal.nl.

     

     

     

     

     

    30-10-2006 om 23:14 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fulgor vitro grill
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Fulgor Vitro Grill

     

    Mobiel en lief voor de lijn en de cholesterol

     

     

    Een echte Belg houdt van lekker eten. En neemt er graag de tijd voor. Helaas, in een tijd waar elke minuut kostbaar is, blijft er steeds minder tijd over voor het bereiden van een lekkere en gezonde maaltijd. Gevolg: jonge mensen grijpen vaker naar fastfood. Snel klaar, maar bovendien heel vet en dus ongezond. Vitrogrill geeft de mogelijkheid om snel, maar vooral gezond te koken. 

     

    Wat is heerlijker dan de dag te beginnen met een stevig ontbijt? Spiegeleitje, verloren brood of een pancake American style. De Vitro Grill kan moeiteloos alle hongerige magen aan. Bakken is ‘een eitje’ op de gladde vitrokeramische plaat. Maar ook voor het grotere werk steekt de Vitro Grill zijn hand graag in het vuur: vlees, groenten en vis worden rechtstreeks op de plaat gegrild waarna ze op een lagere temperatuur kunnen nagaren. Door de regelbare temperatuurknop bakt onze keukenprins het nooit te bruin. Bovendien worden bij het bereiden in de Vitro Grill veel minder vetstoffen gebruikt dan bij het bakken in een braadpan. Lief voor de lijn en de cholesterol, dus.

     

    Een maaltijd bereiden op de Vitro Grill gaat ontzettend snel: binnen één minuut is de kookplaat grillwarm. Op de grote kookoppervlakte kunnen verschillende gerechten tegelijkertijd bereid worden. Gedaan met een overvloed aan potten en pannen en bergen afwas! De handvaten blijven koud, zelfs als het toestel in werking is. Zo verhuist de Vitro Grill na het koken moeiteloos van de keuken naar de tafel waar de gastheer onder het goedkeurend oog van de gasten het vlees versnijdt. Rechtstreeks op de plaat, want het vitrokeramische oppervlak is krasbestendig.

     

    Het onderhoud van de Vitro Grill is simpel, gewoon even reinigen met een vochtige doek of zachte spons. Hardnekkig vuil kan verwijderd worden met de schraper die bij het toestel geleverd wordt. Genieten zonder gedoe, daar is het hem bij de Vitro Grill uiteindelijk om te doen.

     

    De handgrepen en het toestel zijn gemaakt uit geïsoleerd roestvrijstaal met een vitrokeramisch glas als bakoppervlak. De Vitro Grill is verkrijgbaar in vier modellen: Ideal, Smart, Duo en Design. RVH.

    www.fulgor.be.

     

    30-10-2006 om 23:12 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.finnair
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Finnair verdubbelt haar vluchten naar Tokyo

    en vliegt vanaf 30 oktober drie keer per week naar New Delhi

     

    Omdat de economische groei in Azië bijzonder hoog blijft, stijgt de behoefte aan vlotte verbindingen met dit continent. Daarom verdubbelde Finnair haar vluchten naar Tokyo en lanceert het jaarlijks twee nieuwe routes op Azië.

     

    BRUSSEL-HELSINKI-BEIJING IN 13 UUR.

    Als u van Brussel naar Azië wil, bent u bijna altijd verplicht om onderweg over te stappen. Ook zo bij Finnair. Alleen verloopt dat in de kleine luchthaven van Helsinki bijzonder vlot en zijn de wachttijden erg kort. Bovendien ligt Finland al op weg naar Azië. Het is voor ons de kortst mogelijke route! Zo vliegt u al in 7 uur en 40 minuten van Helsinki naar Beijing. Dat is twee uur minder dan de meeste maatschappijen. Het totale traject van Brussel tot in China of Japan legt u af in 13 tot 14 uur.

     

    EXPANSIE OP AZIë NIET TE STOPPEN

     

    Finnair vliegt op de belangrijkste Chinese steden: Beijing, Shanghai, Guangzhou en Hongkong, alsook naar de Japanse steden Nagoya, Osaka en Tokyo. Belangrijk om weten; Finnair gaat vanaf december vier maal per week naar Tokyo vliegen. Daarnaast zijn er de dagelijkse verbindingen naar Bangkok en Singapore. Vanaf 30 oktober vliegt Finnair bovendien drie keer per week op New Delhi en vanaf mei 2007 wordt ook Kuala Lumpur aangedaan. Nu reeds haalt het bedrijf  30% van haar omzet uit haar vluchten op Azië. Dat cijfer kan alleen maar stijgen als u weet dat Finnair jaarlijks twee nieuwe bestemmingen op Azië opent!

     

    PS DE WERELD IS ROND!

     

    Vanuit Brussel, via Helsinki, naar het Verre Oosten is de kortst mogelijke route. Korter dus dan vanuit Frankfurt, Parijs, Londen of Amsterdam. Helsinki - New Delhi doet Finnair al in 6 uur en 35 minuten. Helsinki is dus nooit een omweg. Gewoon omdat de wereld rond is!

     

    www.finnair.com

     

     

     

     

     

     

    30-10-2006 om 23:11 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussels airport

     

    DOBBEL PALM beschikbaar !

     

    De grootste familiale en onafhankelijke brouwer van het land, PALM Breweries, maakt er nog steeds een erezaak van om tijdens de eindejaarsperiode hét feestbier Dobbel Palm aan dezelfde prijs als Speciale Palm aan te bieden!

    Alfred Van Roy, die inmiddels 93 is geworden, lanceerde 59 jaar geleden Dobbel Palm, het was bedoeld als een feestbier om de 200ste verjaardag van de brouwerij te vieren. Hij bood het zonder meerprijs aan, als attentie, om deel te nemen in de feestvreugde. Het bier was zo succesvol dat hij het later rond de eindejaarsperiode op de markt bleef brengen.

    Zijn opvolger, Jan Toye, zet deze mooie traditie verder,  het populaire eindejaarsbier Dobbel Palm zal vanaf 23 oktober bier in het café en in de winkel geïntroduceerd worden. Dobbel Palm is een karaktervol amberbier van hoge gisting,  volmondig met een uniek aroma en specifieke smaakaccenten. Dobbel Palm is met een alcoholvolume van 6 %  het ideale degustatiebier voor de eindejaarsdagen.  Dit jaar wordt het in een 33cl fles gepresenteerd en voor de winkels en de drinkcenters zijn er handige draagkoffertjes met 12 flesjes ontwikkeld.

     

    PALM Breweries: Belgian ▪ Unique ▪ Independent

     

    PALM Breweries is een Belgische onafhankelijke familiale brouwerijgroep (familieholding Diepensteyn), met vestigingen in België, Nederland en Polen. Zij hebben een gezamenlijke productiecapaciteit van 2,5Mio HL en een geconsolideerde omzet van 120Mio euro.

    PALM Breweries is de enige brouwerijgroep ter wereld die Belgische authentieke bieren produceert volgens de 4 aloude gistingswijzen hoge, gemengde (zure), spontane (zure) en lage gisting en heeft hiermede een unieke positie.

    Zij is in oorsprong brouwer van Brabantse hoge gisting bieren onder het merk PALM (Spéciale, Dobbel en Royale) en is daarmee ruim marktleider in de Benelux in het segment van de amberbieren. De overname van brouwerij DE GOUDEN BOOM te Brugge in 2001 verruimde het aanbod hoge gisting bieren in het zware segment met Brugge Tripel, Brugge Blond en de abdijbieren van Steenbrugge. Een 50/50 joint venture met brouwerij Duvel-Moortgat creëerde het Brabants witbier Steendonk.

    Uit haar bewogenheid voor het Belgisch bierpatrimonium verwierf ze de brouwerij RODENBACH, bekend voor haar “flemish red-brown” bieren van gemengde (zure) gisting (RODENBACH, RODENBACH Grand Cru en Redbach) en haar unieke foederzalen, waar de bieren  gedurende twee jaar rijpen op eiken vaten.

    De 50/50 joint venture met de geuzebrouwer Frank Boon beschouwt ze als haar cultuurproject voor het behoud van de onvervalste traditionele geuze-lambiek van spontane gisting met langdurige rijping op eiken vaten en hun dito fruitversies.

    Met de gedurfde sprong naar Polen, de grootste groeimarkt voor bier in Europa, en de bouw in 1998 in Kielce van een gloednieuwe brouwerij van 1,5Mio HL werd definitief de internationalisering ingezet. Browar Belgia is op heden de 4e brouwerij van Polen.  Zij heeft een niche strategie, hoofdzakelijk met bieren van lage gisting en het imago van innoverende brouwerij. Opmerkelijke creaties zijn de smaakbieren Gingers (gember), Lemon’s, Wojak superstrong en Frater, het eerste Poolse abdijbier.

    Dit rijke portfolio, gebaseerd op unieke Belgische traditie, innovatie en knowhow is de troef voor verdere groei in de twee thuismarkten en in export.rvh.

    www.palmbreweries.com

    30-10-2006 om 23:10 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dobbel palm
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    DOBBEL PALM beschikbaar !

     

    De grootste familiale en onafhankelijke brouwer van het land, PALM Breweries, maakt er nog steeds een erezaak van om tijdens de eindejaarsperiode hét feestbier Dobbel Palm aan dezelfde prijs als Speciale Palm aan te bieden!

    Alfred Van Roy, die inmiddels 93 is geworden, lanceerde 59 jaar geleden Dobbel Palm, het was bedoeld als een feestbier om de 200ste verjaardag van de brouwerij te vieren. Hij bood het zonder meerprijs aan, als attentie, om deel te nemen in de feestvreugde. Het bier was zo succesvol dat hij het later rond de eindejaarsperiode op de markt bleef brengen.

    Zijn opvolger, Jan Toye, zet deze mooie traditie verder,  het populaire eindejaarsbier Dobbel Palm zal vanaf 23 oktober bier in het café en in de winkel geïntroduceerd worden. Dobbel Palm is een karaktervol amberbier van hoge gisting,  volmondig met een uniek aroma en specifieke smaakaccenten. Dobbel Palm is met een alcoholvolume van 6 %  het ideale degustatiebier voor de eindejaarsdagen.  Dit jaar wordt het in een 33cl fles gepresenteerd en voor de winkels en de drinkcenters zijn er handige draagkoffertjes met 12 flesjes ontwikkeld.

     

    PALM Breweries: Belgian ▪ Unique ▪ Independent

     

    PALM Breweries is een Belgische onafhankelijke familiale brouwerijgroep (familieholding Diepensteyn), met vestigingen in België, Nederland en Polen. Zij hebben een gezamenlijke productiecapaciteit van 2,5Mio HL en een geconsolideerde omzet van 120Mio euro.

    PALM Breweries is de enige brouwerijgroep ter wereld die Belgische authentieke bieren produceert volgens de 4 aloude gistingswijzen hoge, gemengde (zure), spontane (zure) en lage gisting en heeft hiermede een unieke positie.

    Zij is in oorsprong brouwer van Brabantse hoge gisting bieren onder het merk PALM (Spéciale, Dobbel en Royale) en is daarmee ruim marktleider in de Benelux in het segment van de amberbieren. De overname van brouwerij DE GOUDEN BOOM te Brugge in 2001 verruimde het aanbod hoge gisting bieren in het zware segment met Brugge Tripel, Brugge Blond en de abdijbieren van Steenbrugge. Een 50/50 joint venture met brouwerij Duvel-Moortgat creëerde het Brabants witbier Steendonk.

    Uit haar bewogenheid voor het Belgisch bierpatrimonium verwierf ze de brouwerij RODENBACH, bekend voor haar “flemish red-brown” bieren van gemengde (zure) gisting (RODENBACH, RODENBACH Grand Cru en Redbach) en haar unieke foederzalen, waar de bieren  gedurende twee jaar rijpen op eiken vaten.

    De 50/50 joint venture met de geuzebrouwer Frank Boon beschouwt ze als haar cultuurproject voor het behoud van de onvervalste traditionele geuze-lambiek van spontane gisting met langdurige rijping op eiken vaten en hun dito fruitversies.

    Met de gedurfde sprong naar Polen, de grootste groeimarkt voor bier in Europa, en de bouw in 1998 in Kielce van een gloednieuwe brouwerij van 1,5Mio HL werd definitief de internationalisering ingezet. Browar Belgia is op heden de 4e brouwerij van Polen.  Zij heeft een niche strategie, hoofdzakelijk met bieren van lage gisting en het imago van innoverende brouwerij. Opmerkelijke creaties zijn de smaakbieren Gingers (gember), Lemon’s, Wojak superstrong en Frater, het eerste Poolse abdijbier.

    Dit rijke portfolio, gebaseerd op unieke Belgische traditie, innovatie en knowhow is de troef voor verdere groei in de twee thuismarkten en in export.rvh.

    www.palmbreweries.com

    30-10-2006 om 23:09 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    24-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Restaurant Meerdael
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Restaurant Meerdael:

     

     

    De start van het nieuwe wildseizoen is voor Jean Marc Cosijns volop de gelegenheid zijn creatieve signatuur tentoon te spreiden. Restaurant Meerdael, een ietsje ten zuiden van Leuven, is een kleine maar verfijnde eetgelegenheid aan de rand van het Meerdaelwoud.

     

    De rustige, huiselijk en intieme sfeer van dit restaurant krijgt versterking van een prachtig terras dat het Meerdaelwoud als achtergronddecor heeft. Dat de menu’s van dit restaurant dan ook bij uitstek bindingen maken en raakpunten vertonen met de natuur, het woud en het wild zal niemand verbazen. Van het terras kan men in herfst en winter jammer genoeg geen gebruik maken. Ann heeft evenwel een verassing in petto en creëert een unieke sfeer dank zij een imposante open haard die gretig en lustig zijn kleurrijke gensters de schouw injaagt. Gezelligheid troef bij het onthaal, maar ook de gerechten brengen je in vervoering.

     

    Toen Ann en Jean Marc hun restaurant een 10-tal jaar terug opstartten, werd de directe binding met de natuur trouwens de rode draad die door hun aanbod zou lopen en nog steeds loopt. Voor Jean Marc een prima gelegenheid om zijn streven naar continue kwaliteit en verse producten kracht bij te zetten. Anderzijds een ideale opportuniteit om de menukaart in sinologie met de wisselende kleurenpracht van het woud, op regelmatige tijdstippen nieuwe producten en dito bereidingen mee te geven. De klassieke Franse toets die Jean Marc aan zijn ruime waaier van vis- en vleesgerechten meegeeft, zorgt voor geurende, aromarijke suggesties die menig lekkerbek begeesteren.

     

    Wij genoten van een heerlijk Meerdael-menu waarin Jean Marc diverse verrassingen verborg. De driehoek van paella met chorizo en tijgergarnaal en zachte knoflookmayonaise was niet alleen een streling voor het oog, maar ook onze smaakpaletten genoten optimaal. De geklaarde bouillon van kalfsschenkel met kleine groentjes was perfect. Kwamen de moeilijke keuzes, tussen een gebakken ganzenlever met gekonfijte kippenvleugels, chutney en koriander of een gegrilde zeetongfilet met een coulis van paprika en opgevulde inktvis met ratatouille wordt niet altijd evident gekozen. Dan maar beide maar wie de beste keuze maakte blijft een geheim aangezien iedereen volop genoot van een zalige degustatie.

     

    Bij de hoofdschotel was de keuze al even moeilijk, wildliefhebbers kunnen moeilijk een wilde eend links laten liggen in ruil voor een tarbotfilet, dus opnieuw beide. De wilde eendenfilet kreeg een zachte met limoen gebonden jus mee met enige winterse groenten en fijne aardappelkroketjes. De tarbotfilet viel een ragout van cocobonen en cantharellen en een lichte jus met olijfolie te beurt. Beide partijen kregen een prachtige decoratieve schotel, boordevol topproducten die een absoluut rijk aromapalet ten beste gaven. Als voorbereiding op een kunstzinnig dessert was er een assortiment van Belgische en Frans kazen. Het dessert zelf een parfait van bittere chocolade met amaretto-ijs en cocosmousse kaderde prachtig in het sfeervolle interieur.

     

    Het nieuwe decennium dat Ann en Jean Marc met hun restaurant opstarten is geen lofkreet van bejubelde successen, integendeel. De toekomst van Restaurant Meerdael ligt aldus Jean Marc zonder de minste twijfel geborgen in een continue streven naar creatieve vernieuwingen en het bereiden van dagverse natuurlijke producten waardoor de gasten van een intens smaken- en aromapalet kunnen genieten.

     

    Het lopende wildseizoen brengt Jean Marc een schitterend “meesterkok” wildmenu met o.m. bosduif met een slaatje van rode kool en okkernoten, ganzenlever en een chutney van mango; gebraden fazant met stoemp van spruiten en saus van jeneverbes, geglaceerde zeetongfilets met Zeeuwse mosselen en garnalen of gebakken Sint Jacobsvruchten met pompoen, knolselder en blanke boter. Als topdessert biedt hij verloren brood met appeltjes en huisbereid vanille-ijs naast een confituur van melk.

     

    Gastronomische topmomenten die mede dankzij het rustbrengende buitendecor van het Meerdaelwoud, een destresserende werking hebben. De wintermenu’s van restaurant Meerdael zorgen zonder enige discussie voor prachtige degustatieve momenten in een uitzonderlijk kader waar de knetterende haard alle zorgen opbrandt. RVH.

    Restaurant Meerdael – Naamsesteenweg 90 – 3052 Blanden – 016-402 402

    www.meerdael.be

     

     

    24-10-2006 om 22:44 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs