De Fruity Botanicals van Kruidvat zijn nu nog beter. Dankzij de unieke ingrediënten wordt uw haar weer stralend en gezond. De fruit-en plantenextracten zijn niet alleen goed voor uw haar, ze ruiken ook zo heerlijk. Met de Fruity Botanicals blijft dat heerlijke zomergevoel duren, het hele jaar door.
Met de Fruity Botanicals introduceert Kruidvat een nieuwe lijn van hoogwaardige shampoos, conditioners en maskers. De combinatie van exotische fruitsoorten en plantenextracten houden uw haren heerlijk zacht en gezond. De luxe-ingrediënten zoals parelproteïnen, zijde en rijstproteïnen zorgen voor pure verwennerij.
De Fruity Botanicals vervangen de huidige Fruity & Botanical Vitals van Kruidvat. Deze zijn vernieuwd en daar hoort een nieuwe naam bij. Kruidvat optimaliseerde de samenstelling en zorgde voor een volledige restyling. Zo is er steeds een variant shampoo met bijhorende conditioner en afhankelijk van de serie nog een extra voedend masker.
De Colour Care serie bevat een shampoo, conditioner en masker. De UV filter zorgt ervoor dat geverfd haar zijn kleur en glans behoudt. Verder is de shampoo verrijkt met cranberry en zijde-extracten. De Fruity Botanicals Great Volume shampoo en conditioner zorgen voor een weelderige haardos. De combinatie van bamboe-extracten en perziksap-concentraat zorgt voor een hydraterende werking.
Speciaal voor droog en beschadigd haar heeft Kruidvat de Fruity Botanicals ExtraCare serie ontwikkeld. Deze shampoo en conditioner bevat lotusbloemextracten en rijstproteïnen om het haar intensief te voeden. Gedaan met pluizig haar! De Anti Frizz serie geeft uw haar de kans niet te pluizen. De shampoo, conditioner en het masker hydrateren door de combinatie van granaatappelextracten en parelproteïnen. Tot slot is er nog het Super Shine gamma dat bestaat uit een 2 in 1 shampoo en conditioner en een aparte conditioner. De witte thee-extracten zorgen samen met het sinaasappelsapconcentraat voor fris en verzorgd haar. RVH.
Lissabon luidt de zomer in met Festas de Lisboa 2009
De gehele maand juni 2009 zindert Lissabon van de festiviteiten en evenementen
Vier de komst van de zomer samen met de bevolking van Lissabon tijdens de Festas de Lisboa! Gedurende de hele maand juni 2009 staat Lissabon bol van de jaarlijks terugkerende festiviteiten en evenementen. Er zijn straatfeesten in de diverse stadswijken, concerten en, zoals gebruikelijk in Lissabon, veel lekker eten. Een van de hoogtepunten van de Festas de Lisboa, is het Fado festival dat onder andere in het Castelo de São Jorge plaatsvindt en in de beroemde tram 28, waar artiesten tijdens tramritten optreden. De festiviteiten van de Festas de Lisboa trekken jaarlijks gemiddeld ruim een miljoen bezoekers.
Tijdens de Festas de Lisboa staan ook een aantal heilige dagen centraal met als hoogtepunt het Festa de Antonio Santo, het feest van de beschermheilige van Portugal: Sint Antonio. Dit op 13 juni, de avond ervoor, op 12 juni, vindt de Marchas Populares, de grote parade, plaats ter ere van deze heilige. Een vrolijke optocht van (volks-)dansers, acrobaten en muzikanten trekt door de Avenida da Liberdade. Tijdens deze bonte parade wedijveren parochies met elkaar wie de meest kleurrijke kostuums heeft.
Ieder jaar is de parade een van de grote publiekstrekkers mede door het enthousiasme van de deelnemende groepen waarvan de leden veel tijd en energie steken in hun fantasievolle creaties, maar tevens door de kracht van de Fado en sambamuziek. Langs de paraderoute staan eetkraampjes met onder meer verkoop van sangria en gegrilde sardientjes. RVH.
Radisson SAS Hotel in Hasselt krijgt Groene Sleutel
Het Radisson SAS Hotel in Hasselt kreeg zopas de Groene Sleutel uitgereikt: hét internationale keurmerk voor bedrijven in de toeristische sector die serieus en controleerbaar bezig zijn met milieuzorg. Het Radisson SAS Hotel in Hasselt wordt hierbij het eerste officiële groene hotel in Limburg!
In het kader van de wereldwijde Responsible Business politiek van de Rezidor Hotel Group, waarvan het Radisson SAS Hotel in Hasselt deel uitmaakt, heeft het hotel maandenlang hard gewerkt om aan alle strenge milieueisen te voldoen en zo dit belangrijke keurmerk te verdienen.
De Groene Sleutel is een internationaal keurmerk voor milieuvriendelijke toeristische bedrijven. Met het behalen van de Groene Sleutel engageert dit bedrijf zich om op een duurzame manier te werk te gaan. Er wordt zorgvuldig omgesprongen met water, energie en afval, zonder toe te geven op vlak van comfort. In 2008 werd meer dan 29.000 EUR geïnvesteerd om het hotel nog milieuvriendelijker te maken en te voldoen aan de vereisten om de Groene Sleutel te behalen. Dankzij een energie audit en een geïntegreerd computersysteem kon de energieconsumptie tijdens de tweede helft van 2008 met liefst 14% naar beneden gehaald worden.
De Groene Sleutel is een programma van FEE (Foundation for Environmental Education) met programma's in zowat 40 landen. In Vlaanderen wordt de Groene Sleutel beheerd door Bond Beter Leefmilieu, met de steun van Toerisme Vlaanderen. RVH.
Tien tips om te zien of het hotel waarin u verblijft rekening houdt met het milieu
Op de nieuwe website van ibis, de economy hotelketen van Accor, is te zien dat de keten het milieu belangrijk vindt. Milieuvriendelijke reizigers krijgen er goede tips over het kiezen van een hotel. Tien punten om rekening mee te houden, van de receptie tot de badkamer.
ibis, de economy hotelketen van Accor, kondigde onlangs de lancering van een website aan die aan het milieu is gewijd. Op www.ibisenvironment.com krijgen reizigers goede informatie en laat ibis zien dat de keten rekening houdt met het milieu. Klanten hebben nieuwe ethische verwachtingen en respect voor het milieu is in onze bedrijfstak zeer belangrijk geworden. legt Helen Lalitte, vice-president ibis Global Marketing uit. Reizigers willen dat de keten van hun keuze daadwerkelijk bewijst dat ze milieubewust is en dat niet alleen in reclame of enkele gevallen gebruikers laat zien.
De speelse en gebruikersvriendelijke interface brengt je met een paar keer klikken bij de diverse aandachtspunten. RVH.
Leonard Cohen World Tour 2009 op zaterdag 4 juli 2009 in het Antwerps Sportpaleis
Wie er vorig jaar in Brugge of Brussel bij was, zal het beamen. Leonard Cohenspeelde er - op een zeer bescheiden manier - legendarischeconcerten. De media bleken het er roerend over eens: de oude vosbeschikt nog steeds over een gouden stem, smetteloos krijtpak, grijze hoed eneen ontwapenende glimlach.
Toen hij op 20 oktober 2008 na Closing Time terugkwam voor een ironischgebrachtI tried to leave you en WhitherThou Goest hield iedereen zijn adem in. Men geloofde dat het Cohens laatste minuten op een Belgisch podium zouden zijn. Maar zijn lofbetuigingen aan België en zijn publiek bleken gemeend, want net als in het bovenvermelde lied lukt het hem niet om in één of meerdere bewegingen afscheid te nemen.Cohen komt nog één maal terug met zijn fantastische band op zaterdag 4 juli 2009. Ditmaal naar het Sportpaleis in Antwerpen.
Omdat de vraag naar Leonard Cohen concerten grootblijft en de man niet eeuwig kan blijven optreden, zal hij tijdens het derde Europese Luik van de World Tour enkel grote zalen aandoen. Geluidspuristen hoeven helemaal niets te vrezen. Voor de technici die ervoorzorgden dat de concerten in Vorst Nationaal vorig jaar van op iedere stoel perfect hoorbaar waren, is de schaalvergroting naar het Sportpaleis slechts een kleine stap.
Nog één keer, en dan nooit meer? Lang twijfelen is geen optie want de drie concerten vorig jaar (Minnewaterpark Brugge en Vorst Nationaal) waren in een oogwenk uitverkocht. RVH.
Delhaize België lanceert een nieuwe ecologische, multi-temperatuur vrachtwagen teneinde de impact op milieu en mobiliteit in te perken. Dankzij zijn twee laadniveaus met elk hun eigen temperatuur, heeft deze Ecotruck een grotere laadcapaciteit. Dit maakt dat minder vrachtwagens nodig zijn om de goederen te vervoeren. Minder vrachtwagens betekent een lagere CO2-uitstoot en minder files, wat het milieu ten goede komt!
Door het belang van transport in de distributiesector, heeft deze een belangrijke impact op milieu en mobiliteit. In het kader van zijn duurzaamheidsstrategie, onderneemt Delhaize tal van inspanningen om zijn vloot groener te kleuren. De vrachtwagenchauffeurs kregen bijvoorbeeld een opleiding eco-proactive driving om ecologischer en zuiniger te rijden.
De nieuwe Ecotruck van Delhaize beschikt over 60% meer laadcapaciteit, waardoor per rit meer goederen kunnen worden vervoerd. Deze extra laadruimte wordt gecreëerd door een multiniveaulaadvermogen die de lengte van de oplegger niet langer maakt, wat een voordeel betekent op de weg en voor de bestuurder. RVH.
Rezidor kondigt het Radisson Blu Axelmannstein Resort,
Bad Reichenhall in Duitsland aan
De Rezidor Hotel Group, één van s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, opent weldra het Radisson Blu Axelmannstein Resort in Bad Reichenhall in Duitsland. Het 152 kamers tellende hotel zal aangepast worden aan de Radisson Blu normen en zal vanaf 30 juni 2009 de Radisson familie vervoegen. Met dit nieuwe contract bereikt onze gestaag groeiende resort portfolio 40 hotels met meer dan 9.500 kamers doorheen Europa en het Midden Oosten, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor. Tegelijkertijd brengt het de hotelportfolio in Duitsland naar bijna 50 hotels met meer dan 10.000 kamers. "We zijn verheugd onze samenwerking met Rezidor verder uit te breiden, zegt Bodo Sikora, Managing Director EP Group Duitsland die het hotel uitbaat."Onze ervaring met het Radisson Blu Hotel Stralsund leert ons dat deze samenwerking vruchten zal afleveren voor zowel het hotel als de hele stad Bad Reichenhall bij de promotie als toeristische bestemming, zegt Sikora nog.
Het originele gebouw van het Radisson Blu Axelmannstein Resort dateert uit 1846 , een mooie gevel in Grand Hotel stijl, gelegen in een privé park van 30.000 vierkante meter, met een meer, fonteinen en exotische bomen. De 152 ruime kamers (inclusief 11 suites en 4 appartementen) ondergaan momenteel een grondige renovatie en zullen alle unieke Radisson Blu diensten aanbieden, waaronder ook de gratis internet connectie.
Het hotel biedt verscheidene restaurants en bars, zoals het Parkrestaurant met internationale en Franse gerechten op de kaart, het Axelstüberl met Beierse specialiteiten, het Wiener Café en de Axelbar. De hotelspa, verdeeld over een ruimte van 600 vierkante meter biedt indoor zwembad, sauna, solarium, fitnessruimte en individuele behandelingskamers.
Bad Reichenhall is een bekend wellness resort in het zuiden van Duitsland dicht bij de Oostenrijkse grens en Salzburg (op slechts 15 minuten rijden). Het ligt midden de Beierse bergen en kristalheldere meren. De talrijke wandelroutes, skimogelijkheden en golfparcours, maar ook het winkelen en muziekfestivals bekoren menige toerist. RVH.
Eric van Dalsum, Managing Director van het Crowne Plaza Brussels Le Palace ontving afgelopen week namensKirk Kinsell, President EMEA van de InterContinental Hotel Group (IHG), voor de derde achtereenvolgende keer de jaarlijkse Quality Excellence Award.
De Quality Excellence Award wordt ieder jaar aan hotels uitgereikt die de hoogste kwaliteitsnormen nastreven op gebied van tevredenheid van gasten en klanten over de algemene uitvoering, het management en over het onderhoud van het hotel.
Het Crowne Plaza Brussels Le Palace is één van de 31 hotels die geselecteerd werd voor de Quality Excellence Award uit een totaal van 620 hotels van de InterContinental Hotels Group in de regio Europa,Midden Oosten en Afrika.
Ik ben heel trots dat wij voor de derde opeenvolgende keer deze onderscheiding ontvangen. Het bevestigt overduidelijk dat wij consistent zijn in de kwaliteit en service die wij onze gasten bieden aldus Eric van Dalsum. Mijn dank gaat uit naar een fantastisch team van medewerkers!
InterContinental Hotels Group PLC (IHG) uit Groot-Brittannië is de grootste hotelgroep ter wereld wat het aantal kamers betreft. IHG heeft een portefeuille erkende en vermaarde hotelmerken, waaronder InterContinental® Hotels & Resorts, Crowne Plaza® Hotels & Resorts, Holiday Inn® Hotels and Resorts, Holiday Inn Express®, Staybridge Suites®, Candlewood Suites® en Hotel Indigo®, en beheert ook s werelds grootste getrouwheidsprogramma voor hotels, Priority Club® Rewards genaamd, dat wereldwijd meer dan 42 miljoen leden telt.
IHG heeft 18 hotels in portefeuille in België, waarvan 5 Crowne Plaza, 8 Holiday Inn en 5 Express by Holiday Inn. RVH.
Voor het zomerschema wordt een capaciteitsdaling van 0,5 procent verwacht in het routenetwerk Lancering van Lufthansa Italia leidt tot lichte stijging met 0,6 procent van het algemene aanbod in vergelijking met vorige zomer.
Voor het geplande zomerschema 2009 zal Lufthansa zijn capaciteit aanpassen met 0,5 procent als gevolg van de dalende vraag. De aanpassing zal gebeuren door bepaalde frequenties te schrappen en routes en vluchten te combineren. Tegelijk zal Lufthansa ook investeren in specifieke groeimarkten. Dit betekent dat bepaalde regio's in het routenetwerk strategisch uitgebreid zullen worden door de lancering van nieuwe verbindingen.
In het zomerschema worden 206 bestemmingen opgenomen in 78 landen (in de zomer van 2008 waren dat 207 bestemmingen in 81 landen). De apaciteitsdaling met 0,5 procent wordt ruimschoots gecompenseerd door de succesvolle lancering van Lufthansa Italia. De aangeboden capaciteit van stoelkilometers in het hele routenetwerk van Lufthansa zal in de zomer van 2009 dan ook toenemen met 0,6 procent in vergelijking met vorig jaar. Voor het Europese luchtverkeer is dit een stijging met 1,5 procent.
Via de routemap van Lufthansa op www.lufthansa.comkunnen passagiers hun reis makkelijk plannen. De interactieve wereldkaart geeft een snel en eenvoudig overzicht van de bestemmingen die rechtstreeks bereikbaar zijn vanaf een specifieke luchthaven van vertrek en geeft ook opties voor aansluitende vluchten. De kaart heeft een handige zoomen sleepfunctie. RVH.
ibis Antwerpen Centrum ondergaat gedaanteverwisseling en krijgt voortrekkersrol voor innovaties bij ibis in België
ibis richt permanent zijn aandacht op de evoluerende noden van zijn klanten en op de nieuwe trends in demarkt. Daarom geeft dit wereldwijde merk van voordelige hotels van degroep Accor zijn hotels een makeover. Allereerst met een origineel concept voor de bar 'Rendez-vous' en een vernieuwde stijl voor dereceptie en publieke ruimtes, daarna ook met een totaal nieuwe lookvoor de kamers, met als thema de klaproos of 'Coquelicot'.
Het ibis-hotel in het centrum van Antwerpen is het tweede hotel in België dat deze nieuwe stijl introduceert. Het hotel - dat vanaf nu 100% niet-rokers is - werd van top tot teen gerenoveerd. Het biedt 150 nieuwe kamers aan die zijn uitgerust met een splinternieuwergonomisch bed en met een MediaHub die optimale connectiviteitbiedt. Ook de gangen zijn vernieuwd in een aangename en rustgevendestijl.
Sinds 2006 engageert ibis zich voor een stapsgewijze transformatie van zijn hotelpark naar 100% niet-rokershotels. In België zal hethotel ibis Antwerpen Centrum het derde hotel zijn van de keten datcompleet rookvrij zal zijn. Dit initiatief oogst veel succes bij deklanten die het voordeel voor hun gezondheid en voor de hygiëne vande ruimtes appreciëren.
De nieuwe Coquelicot-kamer is warm en harmonieus, maar vooral ook milieuvriendelijk dankzij de ecologische materialen en systemen die het water- en energieverbruik verminderen.
Om zijn klanten een nachtrust van een goede kwaliteit te garanderen,introduceert ibis een ergonomisch '2-in-1'-bed. Dit bed combineerteen boxspring en een matras en werd speciaal voor ibis ontworpen door het bedrijf Simmons. ibis zocht immers een bed dat tegelijk aan de onderhouds-en reinigingsnormen zou beantwoorden én aan de eisen van de klanten op het vlak van comfort. Op het verhoogde bed prijkt nu ook een donsdeken waarin een sprei is verwerkt - voor een moderne look en eenonberispelijke hygiëne. RVH.
Rezidor: Michel Stalport Area Vice President Zuid-Europa en Afrika
The Rezidor Hotel Group heeft Michel Stalport benoemd tot Area Vice President Zuid-Europa & Afrika. Hij wordt opgevolgd in Rusland en de CIS landen door Tom Flanagan, die benoemd werd tot Regionaal Directeur.
Met deze 2 benoemingen versterkt Rezidor zijn amibitieuze ontwikkelingsplannen in deze 2 belangrijke groeimarkten. In Rusland en de CIS is de groep met 40 hotels en 10.000 kamers in beheer of onder ontwikkeling de leidende internationale hoteloperator. Het Afrikaanse continent is een nieuwe groeimarkt voor Rezidor de groep opende zijn eerste hotel in de regio in 1999 en heeft vandaag een hotelportfolio van 25 hotels met 6.500 kamers in beheer of onder ontwikkeling.
De Belg Michel Stalport (54), tot vandaag Area Vice President Rusland, CIS, Baltische Staten, Turkije, Azerbeidjaan & China, keert terug van Moskou naar Nice als Rezidors nieuwe Area Vice President Zuid-Europa & Afrika. Stalport, afgestudeerd aan de prestigieuze hotelscholen van Namen en Lausanne, vervoegde de Rezidor Groep in 1993 als Algemeen Directeur in het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel.
De functie als Area Vice President Zuid-Europa & Afrika is een nieuwe positie in onze groep en in lijn met het strategisch ontwikkelingsplan in beide regios., zegt Stalport. Rezidor ziet een aanzienlijk groeipotentieel voor internationale hotelmerken rond de Middellandse Zee en zeker in Afrika ik kijk er dan ook naar uit om onze hotels te leiden en bij te dragen tot de groei in deze regios. RVH.
Philip Mountford startte per 1 april als CEO van Hunkemöller. Mountford heeft ruime ervaring in de fashion retail in het Verenigd Koninkrijk en Europa. Zijn internationale retailkennis en expertise zullen een belangrijke rol spelen om Hunkemöller weer een stap verder te brengen in een economisch uitdagende tijd. Ik heb heel veel zin in de uitdaging om van dit mooie bedrijf een geweldig bedrijf te maken.
Philip Mountford heeft een brede retailachtergrond, waarin hij diverse senior functies heeft gehad. Tot begin dit jaar was hij CEO van Moss Bros Group PLC, een gerenommeerde fashion retailer in mannenmode dat meer dan 150 winkels heeft in het Verenigd Koninkrijk en franchiseconcepten van merken als Hugo Boss en Canali. Voor zijn komst naar Moss Bros was hij Managing Director bij Gianni Versace, waar hij onder meer verantwoordelijk was voor het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en opkomende landen.
Daarvoor werkte hij bij Nautica als Directeur Sales en Marketing Europa en als Directeur Retail bij Daks PLC, een Brits topmerk in vrouwen-en mannenmode, wereldwijd actief in zowel wholesale als retail. Mountford startte zijn carrière als inkoopdirecteur bij Simpson Piccadilly, een groep van luxe warenhuizen.
Mountford volgt Martin Zieger op, die sinds 1 maart zijn CEO-functie neerlegde om terug te gaan naar zijn thuisland Oostenrijk. Onder diens leiding bereikte Hunkemöller een sterke positie in de markten waarin het opereert. Hunkemöller breidde uit in nieuwe landen zoals Spanje, Rusland, Polen, Egypte, het Midden-Oosten en het Caribisch gebied. Ook Bodique, de internationale naam van Hunkemöller, werd succesvol geïntroduceerd. RVH.
Deze lente-zomer 2009, nemen we u mee voor een droomreis naar de Polynesische eilanden (Tahiti, Bora Bora, ) : luxe, rust en wellust en ver van de stress. Laat u erleiden door het Tahiti gamma van LA SULTANE DE SABA : bekoring verzekerd !
De verzorgingen van het lichaam, de handen, de voeten en het haar staan garant voor uren van wellust, wegdromen en stiekem exotisch plezier en dompelen u onder in de aromas van de eilanden.
Het Tahiti Koffertje verzamelt al het nodige voor een heus Tahitiaans schoonheidsritueel. U droomt er gegarandeerd bij weg ! Dit koffertje bestaat uit 4 magische producten ! Een lichaamsolie, een peeling, een Karitéboter met tiare-bloem en aloë vera en een exfoliërende handschoen(100% natuurlijke vezels).
Het Hammam-koffertje :
Heuse ceremonie van het hammamritueel. Ontspanning en een knipoog naar de vakantie verzekerd. U kan bij u thuis de sfeer van de hammam creëren dankzij dit koffertje bestaande uit : 1 zwarte zeep (125 ml), 1 lichaamsolieamber (125 ml), 1 kessahandschoen en 1 puimsteen. RVH.
Magimix biedt met de M190 Citiz collectie in ivoor en zwart gelakt een nieuw gamma voortkomend uit de knowhow van Magimix en Nespresso. De toestellen met compacte vormgeving zijn zelfs geschikt voor de kleinste keuken en geven met hun elegante en chique-kleuren een schitterend silhouet aan de keuken.
De M190 Citiz & Co is een glamour shockduo, ieder zijn kant en zijn koffie, tegelijk en /of apart. De M190 Citiz & Milk maakt van elke koffie een genot voor de zintuigen. Hij zorgt voor een zelfgemaakte café latte en cappuccino, bij ieder moment van de dag hoort immers een andere koffie. De M190 Citiz & Milk maakt duizend-en-één koffie- en melkdranken mogelijk waarbij de ene nog lekkerder is dan de andere.RVH.
Rezidor voegt drie nieuwe landen toe aan groeiende hotelportfolio
The Rezidor Hotel Group, één van s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, voegt 2 nieuwe landen toe aan zijn portfolio. Vandaag is Rezidor aanwezig in 58 landen doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika. Rezidor voorziet de opening van het Radisson Blu Hotel Lusaka in Zambië (Q3 2009, 142 kamers), het Radisson Blu Hotel Skopje in Macedonië (Q1 2011, 210 kamers), en het Radisson Blu Hotel Luanda in Angola (Q1 2012, 257 kamers). We zijn vooral trots om twee nieuwe landen toe te voegen op het Afrikaanse continent. Rezidor heeft nu 25 hotels met 6.000 kamers in beheer of onder ontwikkeling in Afrika één van onze belangrijkste ontwikkelingsgebieden, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.
Het Radisson Blu Hotel Lusaka is al in opbouw en ligt in de prestigieuze commerciële wijk van Lusaka, de hoofdstad van Zambië. Het ligt net naast het Mulungushi International Conference Centre en recht tegenover het Arcades Shopping & Entertainment Complex. Naast 142 kamers, biedt het hotel ook een restaurant, bar, 5 conferentie- en vergaderzalen, balzaal, zwembad met bar en zonneterras, wellness faciliteiten en een casino.
Het Radisson Blu Hotel Skopje zal gelegen zijn in één van de meest moderne en vibrerende wijken van de hoofdstad van Macedonië. Het gebouw zal deel uitmaken van een groter bouwproject met 50.000 m² winkelcentrum en 16.000 m² luxekantoren. Het hotel zal 210 kamers, 2 restaurants, een bar, meer dan 700 m² vergader- en banketzalen en een spa & wellness ruimte bieden. Skopjes historische hart ligt binnen wandelafstand.
Het Radisson Blu Hotel Luanda zal gelegen zijn op een exclusieve locatie aan het strand, midden in het centrale zakenkwartier aan de ingang van het prestigieuze lha de Luanda. Sommige van de 257 kamers zullen een gigantisch zicht hebben op de Atlantische Oceaan; andere zullen uitkijken op de Luanda Baai. Het hotel zal meer dan 1.000 m² vergaderruimte bieden, verscheidene restaurants met buitenterrassen, een zwembad en een spa & fitrness ruimte. Dé perfecte locatie voor de organisatie van zakelijke bijeenkomsten. RVH.
Ontdek de Brumisateur Autobronzant Parfait met henna en sjabloon van La Sultane de Saba
Een nieuwe generatie zelfbruiners voor een stralende teint, het hele jaar door. Na de zomer wordt uw gebruinde huid en stralende gezicht opnieuw bleek. Geen leuk vooruitzicht.
De oplossing voor een stralende teint? De Brumisateur Autobronzant Parfait van La Sultane de Saba. Een innoverend concept met een evenwichtige combinatie van een lotion verrijkt met vitamine E met een milieuvriendelijke spray die een fijne snelbruinnevel verspreidt. Zowel in de zomer als in de winter onthult uw lichaam zijn mooiste troeven en ziet uw teint er stralend uit zonder gevaar voor de huid én uw vingers.
De Brumisateur Autobronzant Parfait bevat henna, een eeuwenoude natuurlijke kleurstof gewonnen uit een paradijselijk blad en begiftigd met talloze symbolen en krachten. De huid bruint onmiddellijk, maar blijft zacht dankzij de hydraterende bestanddelen in de vloeistof. RVH.
De zomer is in het land! Na de lenteschoonmaak in je kleerkast, hoog tijd voor vervanging van je wintergeurtje door een frisser exemplaar. Zwoele, oosterse geurwaters maken plaats voor lichte en alcoholarme parfums. ICI PARIS XL maakte een selectie van de meest populaire zomerluchtjes alsook een zicht op de nieuwkomers.
Top van de zomerparfums
Voor de zomer kies je best een bloemig, fruitig en fris watergeurtje. Net zoals je favoriete zomerjurkje of het lekkere zomerslaatje, is light de beste optie voor je zomerparfum. Vele klassieke parfums hebben voor de zomer een light-editie. Sommige merken brengen s zomers zelfs een heuse limited edition
Parfum? Eau de parfum? Eau de toilette?
Parfum wordt gemaakt van alcohol, water en parfumoliën. Hoe groter het percentage parfumoliën, hoe sterker de geur. Als dat percentage tussen 20 à 30% ligt, spreekt men van parfum. Tussen de 15 en 18% spreekt men van eau de parfum en tussen de 4 à 8% van eau de toilette. De meeste zomerparfums bevatten slechts 5% parfumoliën die opgelost zijn in minder alcohol dan hun traditionele broertjes, of zelfs helemaal geen alcohol zoals bij sommige zomeredities. Er bestaat bij deze alcoholvrije versies dus geen gevaar voor vlekken op je huid of op je kleding. Deze zomergeurtjes vervliegen wel sneller, maar dat hoeft geen probleem te zijn: hou je flesje binnen handbereik en wees niet te zuinig met het lekkere goedje! RVH.
De verticale aspergekoker zorgt voor perfect gekookte asperges tot in de puntjes.Mooi, gezond en vooral heel erg lekker. De asperge wordt niet voor niets de koningin der groenten genoemd. En daarom heeft Demeyere de koningin der potten ontwikkeld: een verticale aspergekoker voor een smakelijk resultaat tot in de puntjes.
Asperges zijn het best te bereiden in een hoge, cilindrische pan met deksel waarin ze rechtop kunnen worden klaargemaakt. De zachte punten komen dan boven het water uit en worden gestoomd in plaats van gekookt. De aspergekoker van Demeyere leent zich hier perfect toe. Het is een hoge, smalle kookpot met twee handgrepen, een deksel en een aspergemand met haakje waardoor je het op de rand van de kookpot kan hangen. Uniek aan deze aspergekoker: hij is niet alleen ideaal voor het verticaal koken van groenten zoals asperges of witloof, maar ook voor het bereiden van pasta. Bovendien kan je erin blancheren, koken en stomen.
De aspergekoker is gemaakt van roestvrij staal 18/10 en is voorzien van een 3-lagige capsulebodem van 4 mm dikte voor een goede warmtegeleiding. De pot zelf: 16 cm diameter, is mat gepolijst, het deksel is blinkend. Hij is geschikt voor alle vuren, inclusief inductie. Hij wordt geleverd met 2 jaar garantie. RVH.
Een geschenkenlijst samenstellen, een feestje organiseren én van alle kortingen en voordelen van een Gift List genieten? Dat kan! Vanuit uw luie zetel nog wel, via www.galeriainnogiftlist.be!
Galeria Inno Gift List: voor alle mooie dagen van het leven. Geboorte? Huwelijk? Verjaardag? Communie? Pensioen? Of gewoon lentekriebels? Genoeg redenen om een feestje te geven en geschenken te krijgen. Met Galeria Inno Gift List kiest u uit 600 merken binnen de categorieën kleding, lingerie, modeaccessoires, schoenen, interieurdecoratie en -inrichting, horloges en klokken, parfums en cosmetica. En wat nog beter is: u kunt uw geschenkenlijst nu ook zelf online openen, beheren en bekijken. Zo eenvoudig is het.
Via Galeria Inno Gift List stelt u in een handomdraai uw geschenkenlijst samen en beschikt u meteen ook over een eigen pagina met gastenboek. Daarnaast ontvangt u 10% korting in de vorm van een Giftcard. Deze wordt bij afsluiting van uw rekening op al uw aankopen bij Galeria Inno berekend. Bovendien geniet u van de voordelen van de Galeria Inno Advantage Loyalty Service.RVH.
De speciale bh, de Two Some, is nu verkrijgbaar bij Hukemöller. De bh is ontworpen door Patricia Vernooij, die hiermee afstudeerde aan de Design Academy in Eindhoven in Nederland. De cups van de bh bestaan uit 2 delen die over elkaar heen kunnen schuiven, waardoor de cups zich aan de grootte van de borsten aanpassen. Hiermee wordt het alom bekende probleem van het vinden van de juiste maat bh opgelost.
De bh is niet alleen zeer functioneel maar biedt ook veel stylingopties. De twee delen van de cups kunnen uit verschillende materialen en kleuren bestaan, ook de twee schouderbandjes bieden veel mogelijkheden qua trends en mode. RVH.