:roll:
ibis Antwerpen Centrum ondergaat gedaanteverwisseling en krijgt voortrekkersrol voor innovaties bij ibis in België
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ibis richt permanent zijn aandacht op de evoluerende noden van zijn klanten en op de nieuwe trends in de markt. Daarom geeft dit wereldwijde merk van voordelige hotels van de groep Accor zijn hotels een makeover. Allereerst met een origineel concept voor de bar 'Rendez-vous' en een vernieuwde stijl voor de receptie en publieke ruimtes, daarna ook met een totaal nieuwe look voor de kamers, met als thema de klaproos of 'Coquelicot'.
Het ibis-hotel in het centrum van Antwerpen is het tweede hotel in België dat deze nieuwe stijl introduceert. Het hotel - dat vanaf nu 100% niet-rokers is - werd van top tot teen gerenoveerd. Het biedt 150 nieuwe kamers aan die zijn uitgerust met een splinternieuw ergonomisch bed en met een MediaHub die optimale connectiviteit biedt. Ook de gangen zijn vernieuwd in een aangename en rustgevende stijl.
Sinds 2006 engageert ibis zich voor een stapsgewijze transformatie van zijn hotelpark naar 100% niet-rokershotels. In België zal het hotel ibis Antwerpen Centrum het derde hotel zijn van de keten dat compleet rookvrij zal zijn. Dit initiatief oogst veel succes bij de klanten die het voordeel voor hun gezondheid en voor de hygiëne van de ruimtes appreciëren.
De nieuwe Coquelicot-kamer is warm en harmonieus, maar vooral ook milieuvriendelijk dankzij de ecologische materialen en systemen die het water- en energieverbruik verminderen.
Om zijn klanten een nachtrust van een goede kwaliteit te garanderen, introduceert ibis een ergonomisch '2-in-1'-bed. Dit bed combineert een boxspring en een matras en werd speciaal voor ibis ontworpen door het bedrijf Simmons. ibis zocht immers een bed dat tegelijk aan de onderhouds- en reinigingsnormen zou beantwoorden én aan de eisen van de klanten op het vlak van comfort. Op het verhoogde bed prijkt nu ook een donsdeken waarin een sprei is verwerkt - voor een moderne look en een onberispelijke hygiëne. RVH.
|