:wink:
Lufthansa speelt in op dalende vraag xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Voor het zomerschema wordt een capaciteitsdaling van 0,5 procent verwacht in het routenetwerk Lancering van Lufthansa Italia leidt tot lichte stijging met 0,6 procent van het algemene aanbod in vergelijking met vorige zomer.
Voor het geplande zomerschema 2009 zal Lufthansa zijn capaciteit aanpassen met 0,5 procent als gevolg van de dalende vraag. De aanpassing zal gebeuren door bepaalde frequenties te schrappen en routes en vluchten te combineren. Tegelijk zal Lufthansa ook investeren in specifieke groeimarkten. Dit betekent dat bepaalde regio's in het routenetwerk strategisch uitgebreid zullen worden door de lancering van nieuwe verbindingen.
In het zomerschema worden 206 bestemmingen opgenomen in 78 landen (in de zomer van 2008 waren dat 207 bestemmingen in 81 landen). De apaciteitsdaling met 0,5 procent wordt ruimschoots gecompenseerd door de succesvolle lancering van Lufthansa Italia. De aangeboden capaciteit van stoelkilometers in het hele routenetwerk van Lufthansa zal in de zomer van 2009 dan ook toenemen met 0,6 procent in vergelijking met vorig jaar. Voor het Europese luchtverkeer is dit een stijging met 1,5 procent.
Via de routemap van Lufthansa op www.lufthansa.com kunnen passagiers hun reis makkelijk plannen. De interactieve wereldkaart geeft een snel en eenvoudig overzicht van de bestemmingen die rechtstreeks bereikbaar zijn vanaf een specifieke luchthaven van vertrek en geeft ook opties voor aansluitende vluchten. De kaart heeft een handige zoomen sleepfunctie. RVH.
|