Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    15-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson

     

    Verruiming Radisson SAS Brand

     

     

    De Rezidor hotelgroep tekende zopas een contract voor de exploitatie van twee nieuwe Radisson SAS hotels. Het eerste hotel komt er op de internationale luchthaven van Kiev en krijgt naast een 300-tal kamers ook wellness faciliteiten en tal van meetingmogelijkheden. Dit nieuwe Radisson SAS dat het Kievs stadshotel Radisson vervoegt opent in 2009.

     

    Het CIS, Commenwealth van onafhankelijke staten, en de Emiraten zijn een andere doelgroep van Rezidor. Het kleine Emiraat van Fujairah, amper 90 minuten weg van Dubai maar omringd door indrukwekkende bergen en prachtige blauwe zeeën krijgt een hotel tegen eind 2009. Het Radisson Al Aqah Bach resort zal zich op leisure en watersportvakanties toespitsen. De Radisson traditie getrouw komen er eveneens vergaderfacilities en een spa en health club.

     

    15-01-2007 om 08:05 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.truffels lemonnier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    ZEG HET MET TRUFFELS

     

     

    De traditie is er en vanaf nu kijken we er elk jaar reikhalzend naar uit: in februari brengt Eric Martin een eerbetoon aan de truffel in zijn Maison Lemonnier.

     

    Zo wordt het rustige dorpje Lavaux-Ste-Anne dé ontmoetingsplaats voor de echte liefhebbers, zij die weten dat de smaak van de zwarte truffel uit de Périgord, de meest nobele, van eind januari tot begin maart op zijn hoogtepunt is.

    De echte liefhebber weet ook dat de goddelijke smaak van de truffel Sint-Valentijn nóg bekoorlijker maakt…

     

    De Tuber Melanosporum is de lieveling van de chef van het Restaurant Lemonnier. Zwarte parel, zwarte diamant, ‘rabasse’, koningin der truffels, de schone die sinds het Romeinse verval in de vergetelheid raakte (behalve onder heren) en dankzij de Pausen in Avignon weer modieus werd. De koninklijke hoven volgden en haar ‘exotisme’ maakte haar tot een luxeproduct en een manier om met rijkdom te pronken. François de Eerste en in zijn kielzog alle Bourbons vielen voor de charme van de truffel. Een nieuwe stap in haar gastronomische erkenning kwam er toen beroemde chefs als Carême of Brillat-Savarin vonden dat ze een gerecht op zich waard was. Bovenop de mysterieuze alchemie bij de geboorte van de truffel komt het feit dat ze zo zeldzaam is, ze werkt als een afrodisiacum waar zelfs Cupido voor bezwijkt,  niets symboliseert zo goed de lust als deze goddelijke champignon.

     

    De natuur bepaalt op haar eigenzinnige manier de kaart van Restaurant Lemonnier. De natuur als muze of orkestleider die de smaak in al haar varianten tot haar recht laat komen, van seizoenen tot ‘terroirs’, helemaal in overeenstemming met de keuken van Eric Martin. Het credo van de chef: terugkeren naar de essentie, op zoek gaan naar de meest intense én subtiele harmonieën.

     « De truffel is een cadeau voor de kok, ze kruipt zowel in de rol van de diva in de meest gesofisticeerde bereidingen, maar ze flirt evengoed met een boerengerecht of een goed stuk brood ! »,  vertelt Eric Martin. De chef heeft een menu in vier gangen als een offergave samengesteld, waarbij hij alle registers van de truffel bespeelt en al haar charmes uitspeelt.

     

    Aan echte verliefden, ook aan lekkerbekken, stelt Eric Martin een initiatieparcours rond de truffel voor, een cursus als preludium voor het spektakel van het avondmaal, om crescendo van alle variaties te genieten.

    Onuitgegeven uitnodiging in de coulissen van de keukens die door een simpele deur met glasraam gescheiden worden van het sterrenrestaurant – u krijgt nochtans wel degelijk de indruk in een geheime plek door te dringen! « Neem vijf truffels van dezelfde variëteit, ze zijn allemaal verschillend » : de chef en de mens erachter hebben de mond vol over de natuur.

    Op zoek gaan naar parfums, rijpheid, aroma’s herkennen, allianties bedenken, leren een bereiding vingervlug te doseren, buitenstappen met enkele recepten om snel thuis voor vrienden te bereiden .... kostbare momenten en culinaire hoogtepunten die u als een goudschat met z’n tweeën deelt. Met liefde.

     

    Het Truffelmenu loopt 17 januari tot 28 februari 2007 en wordt eventueel verlengd tot begin maart in functie van de markt. Dit menu omvat een Carpaccio van licht gerookte zeebaars, veldsla met truffel en aardpeer, gevogeltegelei. Een soep van wortels van schorseneren met truffel, krokant brood met Schotse zalm, varkenspoot en borquin. Het hoofdgerecht is het beste van de eend in drie truffelbereidingen, van een stevige jus... tot een consommé, vergezeld van een Gegrilde brioche met de smaak van appels, koffie, rabasse.

     

     

    Van donderdag 1 februari tot donderdag 22 februari is er enkel na reservatie een speciaal Ontdekkingsverblijf « Truffel in het hart ». Dit concept omvat een verblijf in het Hotel Lemonnier – dubbele charmekamer. Versnapering. Kookles door Eric Martin, Chef van Restaurant Lemonnier over de truffel, van 15 tot 18 uur. Diner Truffelmenu, aperitief, geselecteerde wijnen, waters, koffie inbegrepen. Overnachting.

    info@lemonnier.be  of www.lemonnier.be

     

     

     

    15-01-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.valentijn leonidas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Leonidas presenteert

    ‘Forever Valentijnpralines’

     

     

     

    Valentijn, feest van de liefde en van al wie verliefd is. De gelegenheid bij uitstek om uw liefde te uiten aan wie u het allerdierbaarst is. Ook dit jaar hebben de meester-chocolademakers van Leonidas duizend en één manieren bedacht om uw tedere geliefde te verwennen.

     

    Zij ontwierpen dit jaar het gamma “forever”, chocolade lekkernijen in hartvorm, heerlijk aromatisch, origineel en vervaardigd met de allerbeste ingrediënten.

    Het “forever” assortiment bestaat uit: Forever Café met melkchocolade en gekarameliseerde koffiecrème, Forever Kers: de lekkernij met melkchocolade, huisgemaakte kokosmelkcrème en kers, Forever Munt-Citroen: witte chocolade met botercrème, melkcrème vulling, heerlijke mint- en citroensmaak en op de bodem een fijn laagje amandelcrème, Forever Passievrucht: pure chocolade met caramelcrème, Maracuja-pulpvulling en passievruchtsmaak, de Forever Praliné tenslotte is een versmelting van melkchocolade en praliné.

     

    Niet alleen de lekkernijen kregen een Valentijnsextraatje, maar ook de pralinedoosjes steken in een feestelijk Valentijnskleedje.

     

    11-01-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nutradia
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    Nutradia maakt het leven van diabeten eenvoudiger

    on-line shop www.nutradia.com

     

     

    Nutradia, opgericht in 2005, is actief in de ontwikkeling en verkoop van dieetproducten voor diabeten. Heel wat mensen moeten op hun voeding letten. Zij kunnen nu opnieuw genieten van lekker eten.

    Nadat eerder een eerste winkel in Ukkel werd geopend, kunnen belangstellenden voortaan ook on-line Nutradia bestellen. Een stuk eenvoudiger voor mensen op leeftijd en iedereen die geen kostbare tijd wil verliezen.

     

    Thuis je boodschappen doen wordt voortaan kinderspel. Op de website van Nutradia kan iedereen de gekozen producten gemakkelijk zien en de nodige praktische informatie krijgen (rond voeding en andere onderwerpen). Er zijn meer dan 200 producten te verkrijgen. Je bepaalt het mandje van je keuze in slechts enkele minuten. Deze gezonde producten van Nutradia, werden allemaal goedgekeurd door de Association Belge du Diabète, die de samenstelling zeer zorgvuldig controleert.

     

    Een doeltreffende oplossing die het leven van heel wat mensen gemakkelijker zou moeten maken, vooral dat van oudere mensen die soms aarzelen om zich  te verplaatsen.

     

    Met de drie ‘‘Promo Packs’’ van Nutradia kun je voor een zacht prijsje genieten en de verscheidenheid van het productassortiment nog beter leren kennen. Kies je formule voor 19 €, 29,55 € of 39,55 € !

    Er zijn twee mogelijkheden voor de levering van een on-line bestelling : thuisbezorging tegen betaling van 7,50 € transportkosten voor bestellingen van minder dan 35 € of afhaling van de bestelling in één van de vele afhaalpunten van het Kialanet (betaling van 6 € voor elke bestelling van minder dan 35 €). Boven 35 € zijn de levering en afhaling gratis.

     

    De keuze van het afhaalpunt (350 punten in heel België) gebeurt volgens je postcode. Je vindt heel gemakkelijk een afhaalpunt in jouw buurt. Een ideale oplossing voor actieve mensen of mensen die veel op de baan zijn.

    10-01-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.neuhaus sofitel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De laatste trends van Neuhaus in primeur

    bij Sofitel Brussels Europe

    Een hedendaags ingerichte Neuhaus-boetiek in het hotel

     

     

    Sofitel Brussels Europe besliste om samen te werken met de vermaarde chocolatier Neuhaus om de klanten een typisch Belgisch luxeproduct te kunnen aanbieden: chocolade! In een moderne en tezelfdertijd ook gezellige ruimte opende het hotel het nieuwste boetiekconcept van Neuhaus.  In een ruimte op twee niveaus en een hypermodern kader met koraalrode en chocoladebruine tinten maakt de klant kennis met het gamma Neuhaus-pralines.  In de etalage aan het Jourdanplein ontdekt men een ruime keuze aan doosjes, geschenkkoffertjes en andere combinaties.

     

    Met zijn loungesfeer, de indirecte verlichting en de grote rode canapé vormt deze boetiek een regelrechte uitdaging voor klanten van het hotel en voorbijgangers om heerlijke ontdekkingen te komen doen.  De boetiek is 7 dagen van de week geopend en vormt de ideale plaats om de dagelijkse sleur af te schudden met een chocolaatje of om op zondag een verfijnd geschenk uit te zoeken wanneer alle andere winkels gesloten zijn. 

     

    In de bar en het restaurant van Spud’s worden bij de thee en de koffie Neuhaus-pralines geserveerd.  Verder ligt in de vipkamers ook een chocoladegeschenkje van Neuhaus op de gasten te wachten.  De verfijning van de Neuhaus-pralines en hun elegante presentatie passen wonderwel bij de delicate luxe van het hotel.

     

    Sofitel Brussels Europe maakt deel uit van het Sofitel-netwerk dat in België 6 hotels oftewel 885 kamers telt.

     

    10-01-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vakantiesalon antwerpen

     

     

    6 DAGEN INTERNATIONAAL VAKANTIESALON ANTWERPEN.

     

     

    De 29ste editie van het Internationaal Salon voor Vakantie, Toerisme & Caravanning in Antwerpen gaat van start op vrijdag 26 januari 2007 en loopt tot en met woensdag 31 januari 2007, beurs die doelbewust kiest voor kwaliteit en een gevarieerd aanbod. Net als bij de vorige uitgave werd ook nu het aantal dagen op 6 gehouden. Een bewuste keuze.

     

    Organisator Sinva Exhibitions kreeg vorig jaar niets dan positieve reacties op de beslissing om de duur van de beurs terug te brengen tot 6 dagen. “Het is een internationale trend”, aldus organisator Emmanuel Rubens. “Collega-beursorganisatoren in binnen- en buitenland opteren eveneens voor kortere salons. Daarmee komen we tegemoet aan de vraag van de exposanten en dan vooral van de bureaus voor toerisme.”

     

    Exposanten hebben baat bij een doelgericht, geïnteresseerd publiek. Ook hier wordt de vernieuwing verder gezet, aldus Emmanuel Rubens: “Sedert vorige editie maken we er werk van het beter geïnformeerde publiek te bereiken. Met het gerichte beursaanbod bezoeken heel wat interessante doelgroepen het Vakantiesalon.”

     

    Gastland Kroatië pakt zijn deelname aan het salon bijzonder dynamisch aan met een engagement dat verder gaat dan enkel de aanwezigheid op de beurs zelf. De centrale stand van Kroatië in hal 4 van Antwerp Expo zal voor vele bezoekers trouwens een verrassende ontdekking zijn van de vele vakantiemogelijkheden die bekende en minder bekende regio’s van het land bieden.

     

    Inspelend op de actuele trend naar meer outdoorvakanties, is er een uitbreiding van het aanbod camping, caravanning en motorhomes.  En ook liefhebbers van de duiksport op reis vinden op het Internationaal Vakantiesalon Antwerpen een schat aan informatie. RVH.

     

     

     

    29ste editie van het Internationaal Vakantiesalon Antwerpen

    Gastland Kroatië

    Van vrijdag 26 januari t.e.m. woensdag 31 januari 2007.

    Antwerp Expo – Jan Van Rijswijcklaan 191 – 2020 Antwerpen

    Alle dagen open van 10.00 tot 18.00 u

    !!! Nocturnes op vrijdag 26 en dinsdag 30 januari:  open van 12.00 tot 21.00 u !!!

     

     

    www.vakantiesalon-antwerpen.be      

     

    10-01-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sanyo majr100
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

          MAJ-R100 van Sanyo zet muziek computerloos om in MP3

     

         

     

    Nieuwe SANYO Hi-Fi Systemen: een Multimedia Spectakel 

    De MAJ-R100 van Sanyo is een hi-fi microsysteem met "mp3 encoding" functie voor cd, radio of externe bron. Dankzij de nieuwste technologieën bewaar je jouw lievelingsmuziek onmiddellijk op MP3-formaat. Bovendien beluister je zonder al te veel rompslomp de tunes die op je USB stick staan. Het volstaat om je USB stick in de USB aansluiting te plaatsen. Na een eenvoudige druk op de knop start het genieten. Deze handelingen kan je ook toepassen voor je SD geheugenkaarten.

     

    Al deze moderne toepassingen van de MAJ-R100 stopte Sanyo in een uiterst hip jasje. Dankzij het gestroomlijnde uiterlijk en de perfecte synergie van de meest moderne technologieën om muziek te beluisteren en te registreren, zal je indruk maken op iedereen die deze stijlvolle HiFi-keten in je woonkamer opmerkt. En niet alleen de technische snufjes of de looks van dit toestel zal je vrienden verbazen: dankzij de Bass reflex worden de lage tonen van je favoriete muziek zonder vervorming weergegeven. De luidsprekers zijn eveneens voorzien van 2 gescheiden membranen om bij het weergeven van de lage en de hoge tonen een nog betere geluidsprestaties te leveren.

     

      

    09-01-2007 om 22:11 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 saporta
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    24 Saporta

    Les Sensuelles.

     

     

     

    Les Sensuelles van 24 Saporta, zeven creaties voor het verzorgen van lichaam en gelaat, brengen genot en efficiëntie samen. Deze producten combineren essentiële oliën met plantaardige oliën en zijn 100% natuurlijk en actief. Kwaliteitsoliën, die één voor één werden  uitgekozen omwille van hun specifieke, heilzame werking. De harmonieuze aroma’s en zachte texturen strelen onze zintuigen en zorgen voor een zalig gevoel. Een nieuw gamma exclusieve verzorgingsproducten om telkens weer te ontdekken.

     

    Jo De Smedt ruilde tien jaar geleden België in voor het zuiderse Aix-en-Provence. Zijn passie voor essentiële oliën inspireerde hem om los van elk commerciële belang, een lijn van verzorgingsproducten voor persoonlijk gebruik te ontwikkelen. Zijn creaties ademen dan ook zijn ecologische overtuiging: respect voor de aarde, voor de medemens. Les Sensuelles van 24 Saporta zijn 100% natuurlijk en authentiek. Deze verzorgingslijn is sober, efficiënt en elegant.

     

    Les Sensuelles bestaan uit zeven producten, echte verzorgingsoliën met elk hun bijzondere eigenschappen:

    Harmonie: een heus jeugdconcentraat, is een volledige gelaatsverzorging die voor alle leeftijden geschikt is, zowel voor vrouwen als voor mannen

    Andante: meer dan olie, een echte lichaamsverzorging die de huid satijnzacht maakt

    Adagio: en als echte luxe nu eens gelijk was aan een ontspannen lichaam en lichamelijk welzijn?

    Scherzo: niets aangenamer dan een verkwikkende start van de dag!

    Elégie: wat is er vervelender dan vermoeide benen aan het eind van de dag?

    Ode: de ideale verzorgingsolie voor onze huid, als voorbereiding op de zon, helpt de huid haar natuurlijke hydratie te bewaren

    Hymne: na de zonnestralen wordt de huid graag verzacht en gehydrateerd en wil ze een aangenaam gevoel van welbehagen krijgen.

    www.24saporta.com

     

     

    09-01-2007 om 22:09 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.imperial
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Duo Dessert van Imperial

    Verfijning zonder uw tijd te “verslinden”

     

    U nodigt vrienden uit voor een diner dat u snel in elkaar bokst en u wil daarbij uitpakken met het dessert? Komen uw kinderen naar huis voor het weekend en u wil ze verwennen zonder urenlang in de keuken te moeten staan? Imperial heeft bij de creatie van Duo Dessert gedacht aan die momenten, waarbij verfijning niet gepaard moet gaan met tijdverlies.

     

    Denk aan een mooi designglas, gevuld met chocoladepudding zoals iedereen hem wel lust. Daarop een lichte kokosmousse met een exotisch tintje en, waarom niet, een blaadje munt voor de finishing touch. Het goede nieuws: dit verfijnde duo dessert vraagt slechts vijf minuten voorbereiding en geen kooktijd. U hoeft niet langer uren in de keuken te staan voor uw gasten komen om pudding te maken of een uur op de elektrische klopper te staren om perfect schuim te verkrijgen. Verkiezen uw genodigden zoete afsluiters met een klassiekere toets? Imperial heeft dit duo ook in een versie met vanillepudding en chocolademousse, ook klaar in vijf minuten.

     

    Gemakkelijk en zelfs goed voor de lijn…

     

    Vijf personen voor het diner en u raakt in paniek? Niet als u zakjes Duo Dessert bij de hand heeft. Een uur voor uw gasten aan tafel gaan bereidt u de pudding door 40 cl magere melk en 40 gr suiker toe te voegen aan het poeder van Imperial. Klop alles op met de elektrische klopper. Terwijl de crème rust, laat u de mousse opkomen door 10 cl koude melk en 15 gr suiker toe te voegen aan de basis van Imperial. Zet uw klopper op maximumsnelheid en klop hooguit twee minuten. Dat is alles. Nu enkel nog het duo samenbrengen door 2/3 van uw glas te vullen met de pudding en bovenop af te werken met de mousse. Na een uur in de koelkast kunt u de glazen versieren naar keuze en ...imponeert uw gasten! Wie een dieet volgt, zal versteld staan van uw attentie als u er zoetmiddel aan toevoegt in plaats van suiker. En of het in de smaak zal vallen!

     

    Deze nieuwe, zoete delicatesse is verkrijgbaar in de twee smaakversies: chocoladepudding / kokosmousse en vanillepudding / chocolademousse. En als u beide duo’s klaarmaakt, kunnen uw gasten kiezen… Net als op restaurant!

     

    Imperial is een Belgisch dessertenspecialist met meer dan 100 jaar ervaring. We moeten al terug naar het jaar 1903 om de roots van Imperial te ontdekken. Toen maakte J. Collin-Verelst in Antwerpen de eerste, echte Imperial-pudding. Een echte revolutie, aangezien pudding tot dan steevast uit Engeland geïmporteerd werd. De populariteit van de Imperial-producten steeg snel, het was echter pas na de Tweede Wereldoorlog dat de gouden jaren van Imperial begonnen. Met succesvolle producten als vanille- en chocoladepudding, vanillesuiker en bakpoeder, bleef de groep snel groeien. Dat leidde in 1968 tot een fusie met de NV Devos-Lemmens, samengevoegd onder de noemer Continental Foods. In 1985 verkochten de hoofdaandeelhouders van Continental Foods hun belang aan de multinational Campbell Soup Company, die tot vandaag de trotse eigenaar is van een breed gamma merkproducten waaronder Imperial, Liebig, Oxo, Lacroix, Aïki Noodles, Royco Minute Soup, Devos Lemmens, Campbells DéliSoup en V8. De productie van Imperial en Devos Lemmens gebeurt in nog steeds in Puurs, waardoor de ontwikkeling volgens de typische Belgische smaken gegarandeerd blijft.

     

     

    09-01-2007 om 21:56 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.salon auto
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HET SALON, EUROPA EN DE KINDEREN.

     

     

    Het 85ste Salon van lichte bedrijfs-, vrijetijdsvoertuigen en moto’s loopt dit jaar van 13 tot 21 januari. De locatie is zoals steeds Brussels Expo, het Tentoonstellingspark aan de Heizel. Maar in 2007 vieren de Europeanen ook de vijftigste verjaardag van het Verdrag van Rome waar de oprichting van de Europese Economische Gemeenschap een feit werd. De aanvankelijke ondertekenaars van “het Europa van de Zes”, waaronder België – zijn anno 2007 immers uitgegroeid tot een unie van 27 lidstaten. Redenen te over dus om deze beide gebeurtenissen te koppelen, de kinderen, de toekomst van Europa, vormen hiertoe de perfecte link.

     

    De meeste kinderen zijn dol op auto’s en tekenen vinden ze heel tof. De organisatoren van het Salon organiseren dan ook een kleurenwedstrijd waarbij de affiche van het Salon, een ganse serie getekende voertuigen bevat die een slingerdans maken rond een mooie vrachtwagen. De wedstrijd is eenvoudig en speels en staat open voor kinderen van 3 tot 10 jaar. Zij krijgen op de stand van het Salon tussen de Patio en Paleis 5, een zwart-wit affiche met het Europese logo, affiche die ze mogen inkleuren en waarvoor ze in ruil een prachtig diploma krijgen. Bovendien worden 10 winnaars weerhouden die op zondagvoormiddag 21 januari een helikoptervlucht boven Brussel krijgen aangeboden.

     

    09-01-2007 om 21:55 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gouden friet
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    GOUDEN FRIET

     

     

     

    De gelukkige winnares van de Gouden Friet ter waarde van maar liefst 20.000 EUR komt uit Waals Brabant. Mevrouw M.D. kreeg de hoofdprijs Friet' ter gelegenheid van wedstrijd 'Win de Gouden Friet' 20 jaar McCain in België uit handen van Franck Rouseau, sales & marketing directeur McCain foods Belgium. De overhandiging van de check vond plaats bij het grootwarenhuis Carrefour in Bierges, waar de winnares de verpakking met de winnende unieke code kocht.

     

    McCain Foods is wereldwijd de grootste producent van diepgevroren aardappelproducten (frietjes, kroketten en aardappelspecialiteiten) en een grote speler in de markt van andere diepvriesproducten (kant-en-klare maaltijden en pizza's). Bij de Belgische gezinnen is McCain als nummer één in frietjes niet weg te denken.

     

    09-01-2007 om 21:54 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dolce munchen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    DOLCE INTERNATIONAL BLIJFT UITBREIDEN IN EUROPA

     

     

    Vanaf maart 2007, neemt Dolce International het beheer over van het conferentie-, congres- en evenementencentrum BallhausForum in Unterschleißheim. Bovendien start Dolce International in samenwerking met KCL AG met de bouw van een nieuw hotel (233 kamers) en conferentiecentrum op het aangrenzende terrein.

     

    De voorlopige overeenkomst voor het BallhausForum werd ondertekend door Andy Dolce, oprichter van de onderneming, chairman & managing partner, en Rolf Zeitler, burgemeester van de stad. De overeenkomst voor de bouw van het nieuwe hotel werd medeondertekend door Volker Schuhmacher, vertegenwoordiger van de investeerdersgroep, en Andy Dolce.

     

    De ideale ontmoetingsplaats

    Het BallhausForum, omgedoopt tot BallhausForum Munich – A Dolce Conference Destination Unterschleißheim, kan met zijn oppervlakte van 10.000m² tot 4000 mensen ontvangen. Een ideale ontmoetingsplaats voor conferenties, evenementen, beurzen, toneelvoorstellingen, tv-uitzendingen, concerten en tentoonstellingen. Het gebouw heeft een indrukwekkende glazen koepel van 13m hoog waarlangs een zee van licht binnenstroomt en een grote foyer met een receptieruimte van meer dan 700m².

     

    Het nieuwe hotel zal ook over een grote vergaderruimte beschikken van ongeveer 3000m². Zodra de bouw eind 2008 voltooid is, zal Dolce International het beheer ervan op zich nemen. Het hotel zal overigens uitgerust zijn met de nodige recreatieve- en wellness faciliteiten en zal voldoen aan de hedendaagse designvereisten die kenmerkend zijn voor Dolce International.

     

    “De nabijheid van de luchthaven van München, die voortdurend uitgebreid wordt, de uitstekende ligging, de unieke infrastructuur en het nabijgelegen centrum van München waren allemaal doorslaggevende factoren voor ons,” verduidelijkt Andy Dolce. “München is een strategisch sleutelgebied dat al sinds het begin van onze Europese expansie op ons verlanglijstje staat. Met vestigingen even buiten Parijs, Barcelona, Frankfurt, de Provence en weldra Brussel is deze vestiging een nieuwe belangrijke troef in onze portefeuille. Dit zal de positie van Dolce op de markt van vergader- en conferentiecentra nog versterken en nieuwe kansen bieden voor onze internationale klanten.”

    09-01-2007 om 21:53 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.serveonline

    ServeOnLine:

    Revolutie in de restaurantreservatie

     

     

    Als klant telefonisch een tafel reserveren tijdens de daluren is soms een hele heksentoer … en dan moet je al geluk hebben om niet de hele tijd een bezettoon te horen te krijgen. De restaurateur van zijn kant, moet die reservaties dan verwerken, vaak op de onmogelijkste momenten. Gemiddeld is die daar zelfs zowet 52 uur per maand mee zoet, en dan tellen we er de mails niet eens bij. Een tafeltje reserveren betekent dus heel wat hoofdbrekens voor beide partijen. De restaurateur is daarbij het vaakst de pineut, vooral in het weekend of tijdens bepaalde evenementen, die eigen zijn aan de sector. Het tijd- en geldverlies zijn vaak niet mis.

     

    ServeOnLine pakt nu uit met een revolutionair online reserveringsoplossing die automatisch aan de slag gaat zoals alleen een topsecretaresse dat kan. Behalve dan dat ServeOnLine een globale en interactieve oplossing biedt die de klok rond actief is: de restaurateur wordt meteen via een scherm en via SMS op de hoogte gebracht van een reservatie en hij heeft een reeks services ter beschikking waarmee hij zeer kostbare tijd kan winnen dankzij een optimale interactiviteit.

     

    Bedenker van ServeOnLine is Jacques Theate, een zakenman die zich al vrij snel heeft gespecialiseerd in de internetcommunicatie en in België als één de pioniers bekend staat. De interactieve agenda van het nieuwe systeem omvat de hosting van de site en/of toepassing, het reservatiesysteem voor de internetters, de online-bevestigingen voor de klanten, het verwittigingsysteem via SMS voor de reservaties van de dag, de voorinstallatie betalingen, het control panel van de restaurateur en de evolutieve maintenance van de oplossing met specifieke updates.

     

    Naast de inschrijving in de enige interactieve agenda ServeOnLine, biedt het systeem nog drie bijkomende mogelijkheden:

    -          trade in-oplossing: de toepassing wordt gekoppeld aan een krachtige homepagine met ServeOnLine-reservatiesysteem. Op de vragen “wat staat er op het menu” en “is er nog plaats”  wordt hier meteen een antwoord gegeven

    -          Premium-oplossing: dit systeem draait rond de creatie van een compleet nieuwe site waarin het revolutionaire ServeOnLine-reserveringsysteem naadloos wordt geïntegreerd. De bezoeker krijgt een virtuele rondleiding door de zaak, de site biedt een fraaie lay-out en kwalitatief hoogstaande inhoud.

    -          Alfa-oplossing: optionele op maat uitgewerkte oplossingen. De Alfa-oplossing van haar kant, beperkt zich tot het integreren van de interactieve agenda in een bestaande site.

    www.serveonline.eu

     

    09-01-2007 om 21:52 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sn virgin express

     

    SN Brussels Airlines en Virgin Express verwelkomden acht procent meer passagiers in 2006

     

     

    In totaal vlogen 5, 942 miljoen passagiers met de grootste Belgische luchtvaartgroep vanuit of naar Brussels Airport. Dat zijn er ruim 416.000 meer dan in 2005. 3, 957 miljoen klanten kozen voor het full service aanbod van SN Brussels Airlines terwijl de lowfare vluchten van Virgin Express 1, 985 miljoen  passagiers aantrokken.

     

    SN Brussels Airlines zag het aantal klanten aan boord van de eigen vluchten en op de vluchten uitgevoerd door partnermaatschappijen in 2006 stijgen van 3, 697 naar 3, 957 miljoen. De low fare tickets van Virgin Express werden in 2005 door 1, 830 miljoen klanten gekocht en in 2006 door 1, 985 miljoen.

     

    In totaal verwelkomde de grootste Belgische luchtvaartgroep dus meer dan 416.000 extra passagiers op de vluchten van en naar Brussels Airport. Dit is een stijging met bijna acht procent in vergelijking met het jaar 2005. Met deze groeiresultaten zet de Brussels Airlines groep duidelijk de toon in haar thuisbasis Brussels Airport.

     

    De passagiersgroei werd gerealiseerd dankzij de introductie van zeer concurrentiele low fare prijsacties, een optimalisatie van het vluchtaanbod en een beter gebruik van de vliegtuigvloot van beide maatschappijen. De inspanningen leidden niet alleen tot een toename van het aantal passagiers, ook de bezettingsgraad aan boord van de vliegtuigen steeg.

     

    Op 25 maart 2007 maken SN Brussels Airlines en Virgin Express plaats voor Brussels Airlines dat twee nieuwe productformules, de b.flex ‘all in’ reisoplossing voor de tijdsgevoelige zakenreiziger en b.light voor wie lowfare wil vliegen, lanceert. Het lowfare aanbod vanaf 49 euro one way wordt door Brussels Airlines op een vijftigtal Europese bestemmingen aangeboden en dat wordt duidelijk gewaardeerd door de klanten. De eerste boekingsresultaten van de nieuwe reisformules zijn alvast zeer positief. Brussels Airlines verwacht dan ook dat in 2007 de passagiersaantallen verder groeien.

     

    Oost-Europa

     

    Het vluchtaanbod wordt in 2007 verder uitgebouwd. Zowel voor het Europese als het intercontinentale netwerk zijn er groeiplannen.

    Omdat Duitsland sinds 1 janauri 2007 voorzitter is van de Europese Unie komen er vanaf volgende week al dagelijkse vluchten bij tussen Brussel en de Berlijnse stadsluchthaven Tempelhof. In totaal wordt Berlijn Tempelhof vijf keer per dag verbonden met Brussel. Voorts wordt het aantal vluchten naar Oost-Europa gevoelig verhoogd.  Vanaf februari worden er dagelijks extra frequenties aangeboden en grote vliegtuigen ingezet op de route Brussel-Boedapest. Ook op de populaire Brussel-Praag verbinding worden de vluchtfrequenties verhoogd. Brussels Airlines onderzoekt verder de mogelijkheid om vanaf de zomer de Europese hoofdstad met Krakow (Polen) te verbinden.

     

     

    09-01-2007 om 21:52 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussel philadelphia

    Nieuwe dagelijkse transatlantische vlucht vanuit Brussel

    Met US Airways vanaf 2 juni rechtstreeks naar Philadelphia

     

     

    De Amerikaanse luchtvaartmaatschappij US Airways voorziet vanaf 2 juni 2007  rechtstreekse dagelijkse vluchten tussen Brussel en Philadelphia. De vluchten worden uitgevoerd met Boeing 757 toestellen die 180 seats bieden in economy class en het bekende Envoy business product.

     

    Door de recente fusie tussen US Airways en America West ontstond de vijfde grootste luchtvaartmaatschappij in de VS. Deze luchtvaartgroep verzorgt zowat 3.800 vluchten per dag en bedient meer dan 230 bestemmingen in de VS, Canada, Europa, de Caraïben en Latijns Amerika. US Airways is lid van de Star Alliance. Philadelphia is de belangrijkste hub van US Airways, wat reizigers toelaat gemakkelijk over te stappen op een aansluitende vlucht naar één van de vele binnenlandse VS-bestemmingen uit het netwerk van de maatschappij.

     

    Philadelphia bevindt zich aan de Amerikaanse oostkust, in de staat Pennsylvania. Het is de op één na grootste stad aan de oostkust, en de vierde stad in de Verenigde Staten.

     

    Door deze aankondiging wordt het aantal dagelijkse non-stop vluchten van Brussels Airport naar de VS vanaf het volgende zomerseizoen opgetild van zes naar negen. Onlangs kondigde Nortwest Airlines de opstart aan van dagelijkse rechtstreekse vluchten tussen Brussel en Detroit. Vanaf deze zomer voorziet de Indische maatschappij Jet Airways dagelijkse vluchten tussen Mumbai (Bombay) en Brussel, en vliegt verder van Brussel naar New York/Newark.

     

    Momenteel biedt Brussels Airport reeds zes dagelijkse vluchten naar de VS: American Airlines – in code-share met SN - verbindt Brussel met New York (JFK) en Chicago, Continental Airlines biedt New York (Newark), Delta Air Lines vliegt op New York (JFK) en op Atlanta en United Airlines biedt een Washington-vlucht.

     

    Tijdens het volgende winterseizoen (eind oktober 2007 tot eind maart 2008) wordt deze route verzorgd met vier wekelijkse vluchten, met Boeing 767 toestellen die plaats bieden aan 203 reizigers.

    09-01-2007 om 21:51 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.belasia

    15de ASIA  FAIR  

     

     

    De Asia Fair is een informatie & contactbeurs rond Azië. Aan de fair nemen naast officiële delegaties, toeristische diensten, luchtvaartmaatschappijen en touroperators een groot aantal sociaal-culturele verenigingen en organisaties rond ontwikkelingssamenwerking deel. Je vindt er ook verkoopsstanden met artisanale producten en Aziatische eetstandjes. Aan praatstanden kan je bij ervaren reizigers terecht voor informatie.

    De Volksrepubliek China is in 2007 het gastland. “Special guest” is de Vereniging België - China

     

    BELASIA is een v.z.w. opgericht in 1992. Doel van de vereniging is het bevorderen van de sociale, culturele en economische relaties met Aziatische landen en hun bevolking. Samenwerking, vriendschap en wederzijds begrip staan daarbij centraal.

    Tot de activiteiten van Belasia behoren onder meer de realisatie van een informatieve website, de organisatie van een jaarlijkse Asia Fair en de uitgave van een magazine naar aanleiding van deze fair.

     

     

     

    15de ASIA FAIR, zaterdag 24 (11 - 19u.) en zondag 25 (10 - 18u.) februari 2007

    Gemeenschapscentrum De Zandloper te Wemmel.

     

     

    09-01-2007 om 21:50 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    05-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.live2travel

    Live2Travel

     

    De brochures 2007 van deze Touroperator bieden een ruime keuze aan aanlokkelijke reisformules.

    De gids ‘ Europa’ brengt uiteenlopende vakantiemogelijkheden in Spanje, Italië, Portugal en Oostenrijk. Keuzes o.m. tussen relaxerende strandvakanties, wijnreizen en ontdekkingen van charmehotels, maar ook van actieve selfdrive formules.

    De brochure ‘Afrika en Indische Oceaan’ zorgt voor iets meer avontuurlijke rondritten op het Zuid Afrikaans continent, o.m. in Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zambia, maar brengt tevens erg actieve do-vakenties op het eiland Réunion. Onvergetelijke en zeer idyllische strandvakanties op Mauritius ronden het aanbod af.

     

    05-01-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais chateaux
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Relais & Châteaux

    Golf, spa’s en gastronomie, nieuwe uitstapjes met twee.

     

     

    U bent niet de man of de vrouw van één passie! U geniet graag van verschillende dingen tijdens een uitstapje. Golf en gastronomie, verkenning en ontspanning, Relais & Châteaux biedt twee nieuwe verblijfthema's  om volop te genieten van uw passies.

     

    Forfait Golf & Gastronomie: het huwelijk van golven en fijnproeven

     

    Als liefhebber van golf en gastronomie hoeft u voortaan geen keuze meer te maken tussen één van beide. Het forfait Golf & Gastronomie biedt u de mogelijkheid uw swing te verbeteren en te genieten van een verfijnde keuken. Geef u volledig over aan uw liefde voor de golf op de mooiste fairways in een buitengewoon kader, en geniet van dit verblijf om een fantasierijke gastronomie te ontdekken.

    Honderdjarige eiken en de Pyreneeën als achtergrond in Anglet, een zuiderse keuken op tafel met uitzicht op de golf van Saint Tropez, het heuvelachtige golfparcours van Feucherolles en diner voor de open haard van een mooie woning...Frankrijk, Portugal, Zwitserland, Duitsland, Spanje, Italië of Canada, van de vele Relais & Châteaux wereldwijd met een golfparcours ter plaatse of in de buurt, werden er 24 geselecteerd voor hun combinatie van golven en fijnproeven: greens en tafels vinden elkaar met groot genoegen.

     

    Het forfait Golf & Gastronomie biedt een overnachting in een klassieke of business tweepersoonskamer, een diner voor 2 personen (zonder drank), de ontbijten en 2 green fees.

     

    Forfait Spa & Détente: van verkenning tot ontspanning

     

    Ontspanning in zijn zuiverste vorm, dat is het principe van het Forfait Spa & Détente. Proef de weldaden van ontspannende massages, stone therapie, shiatsu, aromatherapie of een schoonheidsverzorging in oases van rust, volledig gericht op uw welzijn.

     

    Relais & Châteaux nodigt haar gasten uit te herbronnen en te genieten van ontspannende momenten in een buitengewoon kader. Kuuroord met toegang tot Engelse tuin in Saulieu; jacuzzi, sauna, in de tuinen van een Provençaalse boerderij uit de XVIIIe eeuw, zoutgrot of Turks stoombad aan de voet van de bergen in Gstaad, kuren in een paleis in Wenen...voor deze uitstapjes die charme en sereniteit combineren heeft Relais & Châteaux 36 vestigingen geselecteerd in 14 landen van Frankrijk tot Duitsland, van Marokko tot Italië...

     

    Het forfait Spa & Détente biedt een klassieke of business tweepersoonskamer, een diner voor 2 personen (zonder drank), de ontbijten, 2 verzorgingen en vrije toegang tot alle faciliteiten van het kuuroord.

    05-01-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    04-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sanyo xu110

    Heldere projectoren…

     

    Met zijn nieuwe PLC-XU100 en PLC-XU 110 projectoren biedt Sanyo zonder twijfel de nieuwe standaard in mobiele projectie. Specifieke behoeften voor krachtige projectoren worden immers weergevonden in heldere klaslokalen, seminaries of vergaderzalen met daglicht… Deze behoeften kunnen nu probleemloos worden ingevuld dankzij een aangepaste XGA-resolutie in combinatie met een uitzonderlijk ANSI-lumen lichtopbrengst waardoor naast kristalheldere beelden ook een natuurlijke kleurweergave wordt bekomen.

    Om de projectoren tegen diefstal te beschermen is de PLC-XU110 bovendien uitgerust met een audio alarmfunctie. Als het alarm geactiveerd is, weerklinkt er luid alarm wanneer de ingebouwde sensor bewegingen detecteert, zelfs wanneer de projector niet is aangesloten.

    www.sanyo.be

     

    04-01-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    03-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vacansoleil

    Vacansoleil: streaming video’s

     

     

    Vacansoleil voorziet alle circa driehonderd campings uit het programma van een kort sfeerfilmpje op de internetsite. Deze zogenaamde streaming video’s worden in drie zomers ter plaatse opgenomen, deel één is nu al online.

     

    In de zomer van 2006 heeft een professionele filmploeg op circa honderd campings in Kroatië, Italië, Slovenië en een deel van Zuid-Frankrijk een film opgenomen. In de zomers van 2007en 2008 wordt op de overige campings een filmpje gemaakt en op de website geplaatst.

     

    De filmpjes laten in een minuut zien wat het kampeerterrein zoal te bieden heeft: faciliteiten als het zwembad, de kinderspeelplaats, de bar, het restaurant,… Ook de plaats van de Vacansoleil-accomodaties op de camping komt in beeld. Voor Vacansoleil zijn de sfeervolle filmpjes een onderdeel van de optimalisering van de klanteninformatie.

     

    03-01-2007 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs