Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    13-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beyoncé

     

    BEYONCE WERELDTOURNEE

     

     

     

     

    Het was van The Beyoncé Experience-tournee in 2007 geleden  dat de Amerikaanse zangeres  Beyoncé in onze contreien schitterde. Er werd dan ook reikhalzend uitgekeken  naar de Europese data van haar nieuwe tournee. Deze gaat van start op zondag 26 april in Kroatië en wordt op zondag 31 mei afgesloten in Belfast; halverwege doet de R&B  sensatie ook het Antwerpse Sportpaleis aan en dit op donderdag 7 mei 2009.

    10   grammy’s, kan deze souldiva al achter haar naam schrijven, 3 met Destiny’s Child   en 7 voor haar solo werk, waaronder een Grammy (Best Contemporary R&B   Album) voor haar album B-day (2006).  

    Tijdens  deze tour  zal  het  de eerste  keer zijn dat Beyoncé songs van haar recent uitgebrachte  internationale album “I Am... Sasha  Fierce” live zal brengen.

    I Am...  Sasha Fierce, het derde solo-album van het voormalig Destiny’s Child lid,  is het eerste album dat verscheen onder de naam van het alter ego van de  zangeres.  Sasha Fierce is naar haar eigen zeggen de vrolijke, sensuelere, agressievere en  meer glamoureuze versie van haarzelf.

     

    De nieuwe concertenreeks belooft dus ook weer visueel een  spectaculaire showcase te worden. Op het programma staan naast nummers uit I Am... Sasha Fierce ook bekende hits, classics en verrassingsacts, en dit op een speciaal ontworpen, geavanceerd high-tech concertpodium en met Beyoncé en haar all-female band, dansers en  achtergrondzangers in strakke Muglers creaties. RVH.

    Tickets: www.teleticketservice.com - www.fnac.be - www.freerecordshop.be

    13-01-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ramada Plaza Liège

    Ramada Plaza Liège

     

     

     

    Louis Sohl heeft begin december officieel het roer in handen genomen van het Ramada Plaza Liège city center hotel dat behoort tot de Ierse hotelgroep Prem Group.

    De nieuwe General Manager van het 150 kamers tellende en volledig gerenoveerde Ramada Plaza Liège, zal verantwoordelijk zijn voor het dagelijks beheer van het hotel, gelegen in het historische stadsdeel van Luik.

    Louis Sohl, afkomstig uit Maastricht, heeft een uitgebreide nationale en internationale hotelervaring achter de rug. Hij werkte o.m. in West Afrika, Libië, Marokko, Engelland, Nederland, Schotland, Zwitserland en de Nederlandse Antillen.

     

    Prem group is de grootste hotelgroep van Ierland en baat 37 hotels en aparthotels uit in Ierland, Engeland en Noord-Europa. De Prem Group Benelux & France, met hoofdkantoor in Gent, beheert 13 hotels. RVH.

    www.premgroup.com

     

    12-01-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoeve en plattelandstoerisme
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                                                            

    Nieuwe brochure Hoeve en Plattelandstoerisme 2009 is verschenen!

     

     

     

     

    Naar goede gewoonte brengt de vzw Plattelandstoerisme in Vlaanderen een promotiebrochure uit waarin een zeer gevarieerd én verrassend aanbod logiesverblijven op het platteland gebundeld worden.

    Dat het over een divers aanbod gaat blijkt snel. In de brochure vind je zowel een vakantie op de boerderij waar kleine en grote kinderen duiken in het echte boerenleven, als een vakantie in een kleinschalige, charmante B&B waar vooral zalig niets doen en genieten op de agenda staat. Of kies je voor één van de vele comfortabele vakantieverblijven op het platteland om samen met vrienden en familie een weekendje van mekaars gezelschap te genieten en/of feest te vieren?

     

    Met een verfrissende lay-out, sprekende foto’s en een duidelijke indeling ligt het accent vooral op de gebruiksvriendelijkheid van de brochure. Vooraan in de brochure, biedt een Vlaanderen kaart met oplijsting van de logiesuitbatingen, een overzicht van het aanbod.  Verder in de brochure wordt, per toeristische regio, elke uitbating met foto, infotekst, vermelding extra faciliteiten en natuurlijk de prijzen in hoog en laagseizoen aantrekkelijk vermeld.

     

    Nieuw in de brochure 2009, is de aanduiding van specifieke labels bij logiesuitbatingen. Labels vormen het ideale instrument bij het kiezen van jouw geschikte vakantiewoning en/of gastenkamer op het platteland in Vlaanderen. Uit het grootschalig onderzoek bij plattelandstoeristen in 2004 bleek de vraag naar een duidelijkere segmentering van het aanbod. Toeristen willen sneller en duidelijker weten wat ze juist kunnen verwachten van het verblijf in de door hun gekozen vakantiewoning of gastenkamer/B&B.

     

    De brochure is vanaf nu gratis verkrijgbaar via website www.plattelandstoerisme.be of kan telefonisch besteld worden op het nummer 016/28.60.35.

     

    Vanaf begin februari ligt de brochure bij de toeristische dienst in jouw buurt. De brochure is tevens verkrijgbaar bij de AVEVE-tuincentra in Vlaanderen en enkele AVEVE-winkels in Nederland. RVH.

    11-01-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nedda

     

     

    Nedda verzorgde de aankleding van het interieur van het wetenschappelijk station op Antarctica

     

     

     

     

    De International Polar Foundation heeft Nedda El-Asmar gevraagd om het wetenschappelijk onderzoekstation ‘Prinses Elisabeth’ in te richten. Dankzij de doordachte selectie van materialen en objecten die voornamelijk door Belgische ondernemingen worden gemaakt, kunnen de 16 onderzoekers in het barre Antarctica hun taak in aangename en comfortabele omstandigheden uitvoeren. Nedda tekende daarnaast voor het zuidpoolstation ook een servies en een bestek.

     

    Kort nadat Alain Hubert, voorzitter van de International Polar Foundation, het servies zag dat ik speciaal voor het Prinses Elisabeth-station had ontworpen, vroeg hij mij om ook het interieur van het zuidpoolstation in te richten. Ik begreep onmiddellijk dat dit een unieke kans was, die je maar zelden krijgt aangeboden, aldus Nedda El-Asmar. De moeilijkheid bestond erin dat het project op amper twee maanden moest geklaard worden. Er werden materialen en voorwerpen gekozen van Libeco, Recticel, Vitra Belgium, Demeyere, Royal Boch, AVG en het Italiaanse Clei.

    Samen met mijn vennoot Erik Indekeu heb ik een selectie gemaakt van functionele en esthetische interieurvoorwerpen zoals tafels, stoelen, bedden, matrassen, bedlinnen, keuken- en tafelgerei. Bij de keuze waren kwaliteit, duurzaamheid en respect voor mens en milieu tijdens het productieproces zeer belangrijke criteria.

     

    Zuidpoolservies

     

    Nedda ontwierp voor het Prinses Elisabeth-station tevens een op maat gemaakt servies, dat ter gelegenheid van de officiële opening van het zuidpoolstation op 15 februari 2009 wordt voorgesteld. Ze tekende ook nog een uniek bijhorend bestek, dat net als het servies door Royal Boch wordt geproduceerd. Het bestek komt later dit jaar op de markt.

    In 2007, 110 jaar na de befaamde Belgica-expeditie van Adrien de Gerlache in 1897, werd gestart met de bouw van een Belgische zuidpoolstation. Dit unieke project op een rotskam in Oost-Antarctica is de enige poolbasis, die volledig draait op hernieuwbare energiebronnen en geen CO2 uitstoot. Dit technisch hoogstandje beperkt de ecologische voetafdruk van het station tot een absoluut minimum.

    Het wetenschappelijk onderzoekstation Prinses Elisabeth biedt met zijn ultramoderne faciliteiten onderdak aan maximaal 16 wetenschappers, die onderzoek gaan verrichten naar veranderingen in het klimaat. Antarctica wordt immers beschouwd als een waardevol archief van de klimaatsgeschiedenis van onze planeet. Een beter begrip van deze geschiedenis kan bijdragen tot een beter begrip van de manier waarop dringende praktische klimaatsproblemen moeten worden aangepakt. RVH.

    www.polarfoundation.org  en www.antarcticstation.org

    11-01-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fernando medroa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Fernando Medroa benoemd aan de leiding van Walibi en Aqualibi

     

     

     

     

    Walibi Belgium begint het jaar 2009 goed: Fernando Medroa wordt benoemd tot Exploitatie Directeur van het Waverse pretpark. Deze functie bevat het operationeel beleid van de parken Walibi & Aqualibi. Hij volgt aldus Marcel C.B. Schonenberg op. Fernando Medroa startte zijn carrière in 1992 in Disneyland Resort Paris, waar hij 10 jaar gebleven is. In 2002, begon hij zijn loopbaan in Walibi Belgium.

     

    Als Operations Directeur heeft Fernando Medroa al heel wat ervaring opgedaan in het park en heeft hij zijn know-how en zijn expertise bewezen. « Na 7 jaar carrière in Walibi Belgium, ben ik blij deze nieuwe uitdaging aan te nemen», verklaart hij.

    Dankzij zijn uitgebreide ervaring in de wereld van attractieparken, zal Fernando Medroa samen met zijn team, de marktleiderspositie van Walibi Belgium, als grootste Belgisch attractiepark, blijven versterken. RVH.

    www.walibi.be

    10-01-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunparks

     

    Sunparks nu ook in Nederland en Duitsland

     

     

     

     

     

    Center Parcs en Sunparks presenteren hun nieuwe gidsen met het vakantieaanbod voor 2009. Met deze presentatie maakt de Center Parcs Europe Group - Europees marktleider in korte vakanties dichtbij huis – voor het eerst haar nieuwe twee-merkenstrategie tastbaar. De groep verwacht met de complementaire merken Center Parcs en Sunparks de Europese markt nóg beter te kunnen bedienen. Beide merken worden helder gepositioneerd en vullen elkaar uitstekend aan. Ondanks de economische tegenwind zijn zowel Center Parcs als Sunparks actief in een groeiende markt: korte vakanties, dichtbij huis mogen zich in een toenemende populariteit verheugen.

     

    De nieuwe brochures staan boordevol informatie over belangrijke ontwikkelingen en bijzondere vernieuwingen in de parken, accommodaties en in het activiteitenaanbod. Door de heldere positionering van beide bedrijven kunnen gasten - afhankelijk van de behoefte - een keuze maken voor het meest complete product in de sector, Center Parcs. Hier hebben zij het grootste aanbod van faciliteiten, activiteiten en services binnen handbereik. Of ze kiezen bewust voor Sunparks: parken met de beste voorzieningen in hun segment van waaruit je een interessante omgeving kunt ontdekken. Wie thuis al zijn licht wil opsteken over de Sunparksformule, kan terecht op de geheel vernieuwde website www.sunparks.be.

     

    Om meteen met een volwaardig aanbod in de markt te komen, behoren vanaf januari 2009 vier parken van Center Parcs tot de Sunparks-familie: Zandvoort aan Zee (voorheen Park Zandvoort) en Limburgse Peel (voorheen Park Loohorst) in Nederland en Eifel (voorheen Park Heilbachsee) en Nordseeküste (voorheen Butjadinger Küste) in Duitsland. Sunparks is nu een internationaal merk met vier parken in België, twee parken in Duitsland en twee in Nederland: van de Eifel tot de Ardennen en van de Noordzeekust tot de Limburgse Peel. RVH.

    10-01-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.karnaval in Duinkerke

     

    CARNAVALFEESTEN  IN  DUINKERKE

     

     

     

     

    In zowat alle steden wordt carnaval gevierd maar de carnavalfeesten in het Noord-Franse Duinkerke zijn in vele opzichten bijzonder en anders. Duinkerke ligt in Frans-Vlaanderen en de feestvierder zal dat merken als hij deelneemt aan het Bal des Kakernesches met zijn deckeneuze op en als hij  toureloure wordt van het pintjes drinken.

     

    De geschiedenis van het Duinkerkse carnaval is verbonden met de vissers die gedurende eeuwen de visgronden van Ijsland opzochten. Ze bleven maanden weg van huis en aan de vooravond van hun vertrek werd feest gevierd. Er werd gezongen, gedanst op vioolmuziek en gedronken. Vanaf de 18de eeuw trokken de vissers samen met hun familie door de straten van Duinkerke en zetten maskers op. Het was het begin van de Visscherbende, een kleurrijke, levendige optocht, nu nog altijd het hoogtepunt van het carnavalfeest.

     

    Duizenden kleurrijke feestvierders trekken door de straten. Ze volgen het spoor van de muziekbands die tegen mekaar opspelen. Ze zingen uit volle borst de populaire carnavalliederen en dansen op de ritmische muziek van tamboerijnen, blaasinstrumenten en dwarsfluiten. Hoogtepunt van het feest is het weekend van 21 en 22 februari met op zondagnamiddag de Visscherbende waaraan zo’n 30.000 verklede feestvierders deelnemen. Op maandag is er de Bande de la Citadelle en op dinsdag het carnaval van Rosendael. Deze opeenvolging van feesten wordt de Trois Joyeuses genoemd. Centrale figuur in de optochten zijn Reuze Papa en zijn echtgenote Reuzine Dame Gentille. Beide worden omringd door metershoge reuzen-bewakers. 

     

    Het carnaval is ook een gelegenheid om Duinkerke beter te leren kennen, te ontdekken dat er in deze stad, zo dichtbij huis, zoveel te beleven valt. De toeristische dienst van Duinkerke biedt o.m. een carnavalsarrangement aan. Het Carnaval van Duinkerke, loopt van 31 januari 2009 tot 14 maart 2009. RVH.

    www.duinkerke.fr

    10-01-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Petit Futé Belgique 2009
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Petit Futé België 2009-2010

     

     

     

     

     

    De landengidsen ‘Petit Futé’ werden in 1992 gelanceerd en behandelden tot dusver reeds 193 bestemmingen, waarvan Petit Futé maar liefst 77 bestemmingen in exclusiviteit aanbiedt. In de voorbije jaren is deze collectie dan ook uitgegroeid tot het meest vooraanstaand assortiment Franstalige gidsen.

     

    België staat aldus de uitgevers helaas enkel bekend als “le plat pays” en dit ondanks een rijk historisch, cultureel en architecturaal patrimonium. Toch bezitten de Belgen een aparte levensstijl en hebben ze een unieke ‘art de vivre’ ontwikkeld.

     

    Petit Futé België 2009-2010 wil een aantal van deze misvattingen corrigeren en de nieuwe gids beschrijft dan ook op treffende wijze de unieke samenleving, besteedt aandacht aan diverse historische steden en troont de lezer mee naar de charmante ontdekkingen van talloze kenmerkende eigenschappen. Niet alleen Brussel, maar ook Vlaanderen en Wallonië komen rijkelijk aan bod.

     

    Al deze elementen worden aldus de auteurs, voor de bezoekers samengebundeld in een uniek concept. Ze zijn van mening dat de toeristen die België bezoeken en leren waarderen, er liefst van al definitief hun tenten opslaan. RVH.

     

    Petit Futé Belgique 2009-2010

    12e editie

    576 blz. – 169 foto’s – 20 kaarten en plans

    Kostprijs 13.95€

     

    09-01-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hunkemoller
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hunkemöller opent 100ste winkel in Duitsland

     

     

     

     

    De internationale expansie van lingerieketen Hunkemöller heeft bewezen succesvol te zijn: in december 2008 opende Hunkemöller haar 100ste winkel in Paderborn, Duitsland.

     

    In 2007 heeft Hunkemöller 50 winkels geopend, in 2008 openden niet minder dan 37 winkels de deuren, onder andere in 3 nieuwe landen: Rusland, Polen en Sint Maarten. In Duitsland stonden er voor 2008 14 nieuwe winkels gepland, maar dat zijn

    er uiteindelijk 16 geworden. In totaal heeft Hunkemöller 100 eigen winkels in Duitsland.

     

    Begin 2008 communiceerde Hunkemöller de opening van haar 400ste winkel internationaal, welke ook in Duitsland, namelijk Keulen, was. In tussentijd heeft Hunkemöller haar internationale expansie doorgezet. In totaal telt de lingerieketen 37 winkels; Nederland (2), België (2), Denemarken (2), Spanje (6), Duitsland (16), Sint Maarten (1), Egypte (1), Polen (2), Saoedi-Arabië (2) en Rusland (4).

     

    Voor 2009 zal Hunkemöller zich op haar huidige markten concentreren en de expansie in die landen voortzetten. Verwacht wordt dat Hunkemöller in de loop van het jaar 35 nieuwe winkels zal openen. RVH.

    Info Consumenten : 03.232.66.50

     

     

    09-01-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Adagio City aparthotels

    Adagio City Aparthotel in Parijs, het ideale concept om volop van de stad te genieten.

     

     

     

     

     

    Adagio City Aparthotels bieden het comfort van 3-sterrenappartementen en zijn perfect gelegen in de meest prestigieuze wijken van Parijs. Ze bieden alle faciliteiten om de lichtstad in ideale omstandigheden te (her)ontdekken.

     

    In Parijs alleen al zijn er 11 van deze luxueuze adressen nabij de belangrijkste locaties van de stad, klaar om de meest veeleisende bezoekers te ontvangen voor een cultureel verblijf. Een van de culturele troeven van de Franse hoofdstad is de spraakmakende tentoonstelling “Picasso et les maîtres”, die op zoek gaat naar de invloed van oude meesters op Picasso. De tentoonstelling is permanent toegankelijk tot 2 februari 2009 en situeert het werk van het Spaanse genie tegenover de grote meesters die hem inspireerden. Naast de doeken van Picasso, kunt u er ook de werken van Titiaan, Goya, Velasquez, Manet, Delacroix en vele andere grote kunstenaars bewonderen.

     

    De drie luiken van de tentoonstelling voeren u mee door het historische hart van het oude Parijs. In het Grand Palais worden op schitterende wijze tweehonderd werken getoond waarmee Picasso zich aan zijn meesters spiegelde. Het Louvre stelt dan weer twintig variaties tentoon die Picasso schilderde rond het thema van de beroemde ‘Femmes d’Alger’ van Delacroix.

    Het Musée d’Orsay tot slot verenigde de talrijke tegenstrijdige versies die Picasso creëerde van ‘Déjeuner sur l’herbe’ van grootmeester Manet. Deze originele opvatting biedt de bezoeker de unieke mogelijkheid om de grote Picasso te vergelijken met zijn voorgangers.

     

    Adagio City Aparthotel Paris Tour Eiffel aan de oever van de Seine in het 15e arrondissement, is het ideale vertrekpunt om deze uitzonderlijke tentoonstelling te bezoeken. De talrijke appartementen en studio’s bieden een uniek uitzicht over de stad en de bekendste monumenten.

     

    Het complex beschikt over 375 eenheden in de vorm van 2kamerappartementen of studio’s. Het stijlvolle interieur in het teken van warmte en comfort, geeft een gevoel van thuiskomen in het hart van de Franse hoofdstad. De hotelservice à la carte is van

    uitstekende kwaliteit.

     

    En het gezegde een gezonde geest in een gezond lichaam indachtig, beschikt het City Aparthotel Paris Tour Eiffel over een zwembad, een jacuzzi en een fitnessruimte. Met twee ruime conferentiezalen voor grote zakelijke evenementen op niveau en een tiental kleinere zalen, leent het City Aparthotel Paris Tour Eiffel zich ook perfect voor uw professionele verblijven. Draadloos internet is in het hele gebouw beschikbaar.

     

    Adagio City Aparthotel, dat is een volmaakt huwelijk tussen de luxe van een hotelverblijf en het aangename thuisgevoel. Met de beschikbaarheid van een hotelservice in alle vrijheid. RVH.

     







    08-01-2009 om 21:46 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.etidah record

    ETIHAD SLUIT 2008 AF MET RECORDAANTAL PASSAGIERS

     

     

    Etihad Airways vloog in 2008 meer dan zes miljoen passagiers naar hun bestemming, goed voor een stijging van 34 procent ten opzichte van 2007.

     

    Etihad vervoerde precies 6.021.931 passagiers in 2008, het vijfde jaar waarin de maatschappij operationeel is. Bovendien nam de gemiddelde bezettingsgraad toe van 68 tot 75 procent. Door de levering van negen nieuwe vliegtuigen, telt Etihad¹s vloot voortaan 42 toestellen.

     

    Etihad lanceerde in 2008 zes nieuwe bestemmingen: Peking, Minsk, Almaty, Kozhikode, Chennai en Moskou. Op de Farnborough International Airshow ondertekende de maatschappij een recordbestelling van 43 miljard dollar voor  205 Airbus- en Boeingtoestellen.

     

    Alle reisklassen van Etihad kenden in 2008 een duidelijke groei wat de bezettingsgraad betreft. De luchtvaartmaatschappij realiseerde in economu class een

    bezettingsgraad van 77 procent. Op vluchten naar de Asia-Pacificregio steeg dit tot 84 procent. In 2008 klom de gemiddelde bezettingsgraad in business class naar 63 procent. Vluchten naar Europese bestemmingen haalden 73 procent in dit segment.

     

    Vanaf 29 maart 2009 verhoogt Etihad de frequentie van 4 naar 6 directe vluchten per week tussen Brussel en Abu Dhabi en beantwoordt aan de toenemende vraag op deze route. Meer vluchten betekent meer flexibiliteit en vlottere connecties naar heel wat bestemmingen van het wereldwijde netwerk van de luchtvaartmaatschappij. Etihad zal haar vluchten vanuit Brussel uitvoeren met een gloednieuwe Airbus A330-200 met aan boord de bekroonde 'first' en 'business class' zetels die beiden omvormen tot een volledig flat bed.

    Etihad kondigde daarnaast in 2008 nieuwe codeshare-overeenkomsten aan met Jet Airways, Yemen Airways, Saudi Arabia Airlines en Sri Lankan Airlines. Daardoor telt het aantal partners nu negen luchtvaartmaatschappijen. RVH.

    www.etihadairways.com

     

    08-01-2009 om 21:11 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    03-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roses are red ...

    Roses are red, violets are blue, sugar is sweet and so are you…

     

     

     

    De ICI PARIS XL Cupido is op pad om jou een onvergetelijke Valentijn bezorgen!

    De parfumerieketen ICI PARIS XL wil haar geliefden extra in de watten leggen dit jaar. In de Beauty For You instituten van ICI PARIS XL zorgen experts ervoor dat je er op je mooist uitziet voor je liefste.

    Daarenboven zijn de Beauty Breaks ook een ideaal Valentijnscadeau voor zowel mannen als vrouwen.

     

    Onlangs nog verkozen tot Beste      Parfumerie van België blijft ICI PARIS XL verrassen.

    Zo biedt de parfumerie een heel aantal schoonheidsbehandelingen aan die je een heerlijke Beauty Break bezorgen. Daarbij wordt enkel gebruik gemaakt van de beste producten, volledig afgestemd op jouw persoonlijke wensen en behoeftes. Kortom, verzorging op maat.

     

    Op 14 februari wil je stralen als je liefste je ophaalt en mee uit neemt voor een avond vol romantiek. Heb je geen partner, dan word je misschien uitgenodigd door een mysterieuze aanbidder. Natuurlijk wil je dan een geweldige indruk nalaten. ICI PARIS

    XL kan je helpen om er onweerstaanbaar uit te zien. Neem voor Valentijn tijd voor jezelf en laat je verwennen in één van de verschillende rustgevende cabines van de Beauty For You instituten van ICI PARIS XL. RVH.

    ICI PARIS XL Infoline: 02/643 66 50

     

    03-01-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    02-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgische gastronomie chrameerde Portugal

    HORECAFEDERATIE BRUSSEL VEROVERT PESTANA PALACE

     

     

     

     

     

    De voorbije week liep op initiatief van de Horecafederatie Brussel een grootse promotie van de Belgische gastronomie in het luxueuze Pestana Palace hotel in de Portugese hoofdstad Lissabon.

     

    Een indrukwekkende schare van een 10-tal topchefs, geassisteerd door een klas van de hotelschool Ceria uit Anderlecht, serveerde een ganse serie Belgische gerechten. Het team kreeg eveneens ondersteuning van enkele chocoladegrootmeesters waardoor men terecht van een absolute meerwaarde kan spreken. Voor de uitwerking van dit project kon horecavoorzitter Yvan Roque rekenen op de steun van de Belgische afdeling van Eurotoques olv. Stéphane Pierre en de kamer van koophandel.

     

    Het succes van deze eerste uitgave is meer dan een aanmoediging om de andere buitenlandse projecten, bezoeken aan China, Duitsland en Canada verder uit te werken en te concretiseren. Met deze acties wil Yvan Roque de buitenlandse toeristen reeds voor hun bezoek aan ons land duidelijk maken dat de fotoraces op Belgische monumenten zoals deze thans worden georganiseerd, hun doel volledig voorbijschieten.  Alle kunststeden bieden ruime en kwalitatieve overnachtingkansen en ook de horeca kan borg staan voor gezonde, lekkere en typische gerechten aan een verantwoorde prijs.

    Onder de aanwezige topchefs o.m. Roland Debuyst – Orange Nossegem, Pascal Marcin TreeO Dolce La Hulpe, Eric Patigny, chef bij traiteur Stephane Pierre, Jean Castelot, Gastronomie à Domicile, Didier Bolle Castel Valdor, Philippe Votquene en Joffran Tollet en chocoladegrootmeester Edouard Becheux.

     

    Yvan Roque wil niet alleen een brug slaan met de toeristische sector, maar de activiteiten binnen de horecapromotie integreren. Een baanbrekende vernieuwing die zowel Brussels minister Evelyne Huylebroeck als CD&V-fractieleider Vandenbossche met hun aanwezigheid in Lissabon onderschreven. RVH.









    02-01-2009 om 19:55 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kinderen voor kinderen

     

     

    1.000 € voor de vereniging « Sourires d’enfants »

    Een actie van kinderen voor kinderen

     

     

     

     

    De kerstactie, begonnen op zaterdag 13 december heeft veel succes: een cheque van 1.000€ werd zopas overhandigd aan de vereniging “Sourires d’enfants”. Deze actie waaraan 950 kinderen hebben deelgenomen wordt verlengd tot het einde van de kerstvakantie. De kinderen hangen een kerstbal aan de grote kerstboom, vlakbij het tropisch zwembad.

     

    Kinderen van de wereld werden onthaald door de kangoeroe Walibi in een kerstdecor dat voor het eerst werd geplaatst in het tropisch paradijs in Waver.  Deze kinderen, afkomstig uit verschillende tropische landen (Brazilië, Kameroen, Ethiopië, Haïti) werden uitgenodigd om een familiale dag door te brengen in Aqualibi.

     

    « Sourires d’enfants » is een v.z.w. ten dienste van adoptie. Ze ondersteunt projecten in Haïti, Ethiopië, China en in de Filipijnen. Met deze projecten worden weeskinderen, straatkinderen en families met problemen geholpen.

     

    Aqualibi is alle dagen open tijdens de kerstvakantie. De actie « Kerst in Tropisch Aqualibi» gaat door tot 4 januari.RVH.

    www.souriresdenfants.be - www.aqualibi.be

     







    02-01-2009 om 18:29 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toersime Oostende
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    TOERISME OOSTENDE LANCEERT NIEUW OOSTENDE MAGAZINE

     

     

     

     

    Oostende Magazine vanaf nu gratis te verkrijgen. Vanaf 24 december 2008 kan je bij Toerisme Oostende vzw terecht voor het nieuwe Oostende Magazine. Dit magazine werd gemaakt door het Gentse bureau James & Co. Nieuw is dat er vanaf dit jaar geen apart hotelzine meer zal zijn, maar dat het hoteloverzicht in het Oostende Magazine vervat zit. Ook is het magazine vanaf dit jaar gratis te verkrijgen bij Toerisme Oostende vzw.

     

    Het Oostende magazine wordt gedrukt op een totale oplagen van 95.000 stuks (NL – 45.000 / FR – 22.000 / ENG – 13.000 / DUI – 15.000) en zal zowel in binnen- als buitenland worden verspreid. Het magazine werd gedrukt op gerecycleerd papier en heeft ook een compact formaat. RVH.

    Toerisme Oostende – Monacoplein 2 –8400 Oostende

    Foto © James & Co

    02-01-2009 om 18:28 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.palermo

    Brussels Airlines opent met Palermo tweede Siciliaanse bestemming

     

     

     

     

    Brussels Airlines zet vanaf 4 april koers naar Palermo (Sicilië). Deze nieuwe lijnservice naar Palermo is de tweede Siciliaanse bestemming van Brussels Airlines naast Catania en de tiende Brussels Airlines bestemming in Italië.

     

    Elke zaterdag wordt een namiddagvlucht verzorgd. In juli en augustus wordt er ook een tweede wekelijkse vlucht op woensdag aangeboden. Alle vluchten worden uitgevoerd met Boeing 737 toestellen en passagiers hebben de keuze uit de extra flexibele b.flex reisformule of b.light low fare tickets.

     

    Het vluchtaanbod richt zich zowel tot de grote Siciliaanse gemeenschap in ons land als tot toeristen. Onder meer touroperator Thomas Cook biedt in samenwerking met Brussels Airlines een heel vakantieprogramma aan.

     

    Palermo is de hoofdstad van de autonome regio Sicilië en telt bijna 700.000 inwoners. Het historisch patrimonium van de stad is beslist een bezoek waard. Palermo is ook een perfecte uitvalsbasis om de prachtige Noord-West kant (Etna regio, kustregio van Céfalu, Monreale, het Rivièra resort Mondello, …) van het uitgestrekte Sicilië te bezoeken.

     

    Passagiers kunnen een vliegreis naar Palermo ook combineren met een terugreis vanuit Catania, de tweede Brussels Airlines bestemming op Sicilië. Via de website brusselsairlines.com kan een huurwagen gereserveerd worden. Brussels Airlines biedt wekelijks 5 vluchten aan vanuit en naar Catania.

     

    Tickets worden verkocht via de website brusselsairlines.com, het Brussels Airlines Call Centre of de reisagent.

     

    Inclusief deze nieuwe lijnservice naar Palermo biedt Brussels Airlines nu in totaal tien Italiaanse bestemmingen aan. Het gaat om Rome, Milaan Malpensa en Linate, Venetië, Firenze, Bologna, Turijn, Napels, Catania en Palermo. Geen enkele andere luchtvaartmaatschappij biedt meer afreismogelijkheden aan naar Italië dan Brussels Airlines. RVH.

    02-01-2009 om 18:26 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Say hello to Jackie O.

    A brand new dress by LaDress

     

     

     

    Wie LaDress zegt, denkt terecht aan jurkjes, want vrijwel nergens anders ter wereld kun je zo’n verfijnde collectie aan ‘altijd-goed-en-o-zo-chic’ jurkjes vinden, als op de website van dit opmerkelijke stijllabel. Daar waar ooit de beroemde doorknoopjurk, die met haar talloze stylingopties met recht de perfecte jurk genoemd mag worden, aan de basis lag, kan de eigentijdse stijldiva nu kiezen uit een keur aan heerlijke jurken met bijpassende accessoires. Succesvolle jurken, want het zal niemand ontgaan zijn dat LaDress alles behalve stil staat. Niet voor niets verschijnen er met regelmaat nieuwe varianten, waaronder de Tunic dress, de Smoking dress en het vlinderjurkje.

     

    De jongste ster aan het LaDress firmament heet Jackie O.

     

    Dit stijlvolle jurkje met matching jasje, draagt niet voor niets de naam van de onvergetelijke First Lady of Style: Jacqueline Kennedy Onassis.

    Met haar onnavolgbare gevoel voor klasse en stijl,drukte zij voor eeuwig lumineuze stempel op de modewereld.Als een waar fashion icoon liet Jackie O. ons een modebewuste erfenis na, die vele ontwerpers door de decennia heen heeft mogen inspireren. Zo ook LaDress, die op gehele eigen wijze deze hommage brengt aan deze bijzondere vrouw.

    Verkrijgbaar in een kleurpalet van offwhite,intens rood,darkblue en zwart,is Jackie O.Een jurkje dat – evenals alle LaDress jurken – op tal van manieren gedragen kan worden. Gemaakt uit de meest hoogwaardige, zachtsoepele materialen, is dit behaaglijke mouwloze jurkje in perfecte balans met het bijbehorende korte jasje, maar zijn ook beiden los van elkaar draagbaar. RVH.

     





    02-01-2009 om 18:26 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kaas op je boterham
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KAAS OP JE BOTERHAM, OOK MET DE FEESTEN

     

    PASSENDALE, EN JE FEEST VALT IN DE SMAAK...

     

     

    Nog niet in feeststemming? Daar brengen volgende recepten wel verandering in... Met Passendale-kaas in de hoofdrol gingen chef-koks Tim Teck en Eric Boschman verrassend aan de slag. En geloof ons, geen gast die deze culinaire hoogstandjes niet zal lusten!

     

     

    Salade met ham, rozemarijn en bouillon van Passendale / Tim Teck

    Ingrediënten voor 4 personen:

    bouillon van Passendale:250 g Passendale-kaas, 250 ml melk, 5 eetlepels olijfolie, peper en zout

     

    vinaigrette:1 eetlepel witte wijnazijn, 2 eetlepels olijfolie, 2 eetlepels notenolie, peper en zout

     

    salade:2 eetlepels geweekte witte rozijnen, 2 eetlepels geroosterde walnoten, 200 g beenham in blokjes gesneden, oud brood (1 à 2 dagen oud), het hart van een friseesla, rucola, kervel, veldsla, rozemarijnolie (*) of witte truffelolie

     

    Bereiding:

     

    Snij het brood flinterdun, 8 sneetjes. Smeer de sneetjes in met olijfolie en kruid met peper & zout. Bak de sneetjes in de oven (op 175 graden) tot ze krokant en goudgeel zijn.

    Maak de vinaigrette met de witte wijnazijn, olijf- & notenolie. Breng op smaak met peper en zout. Warm de melk op en voeg de kaas met korst toe. Mix zachtjes op, voeg de olijfolie toe en mix verder op. Dien straks de bouillon lauw op.

    Was de verschillende slasoorten en meng ze. Breng op smaak met de vinaigrette. Voeg de ham, rozijnen en walnoten toe. Dresseer in het midden van het bord. Breek het krokant gebakken brood en schik er de sla rond. Werk af met enkele druppels rozemarijn- of witte truffelolie. Serveer de Passendale-bouillon aan tafel bij de salade.

    (*) olie licht verwarmen en verse rozemarijn toevoegen; minstens 4 uur op een laag vuurtje laten staan.

     

    Zuurdesembrood met Passendale en gerookte heilbot  / Eric Boschman

    ingrediënten voor 4 personen

     

    4 sneden zuurdesembrood, sardineboter*, 2 grote (of 4 kleine) plakken gerookte heilbot, 4 sneden Passendale, 4 jonge ajuinen, 3 of 4 takjes peterselie, 1 doosje kaviaar (Avruga) en een klein doosje King-krab, versnipperd

     

    Bereiding:

     

    Toost de sneden zuurdesembrood. Smeer er een laagje sardineboter op. Beleg vervolgens met een sneetje Passendale en een schijfje gerookte heilbot. Hak de ajuintjes fijn, alsook de peterselie, en garneer op de heilbot. Voeg tot slot de verkruimelde krab toe, en vermeng met de ajuin en peterselie. Werk af met een lepeltje kaviaar.

     

    *voor de sardineboter: 3 sardines natuur, 100 g ongezouten boter, 1 mespuntje Cayennepeper, 5 cl citroensap

    Mix alle ingrediënten tot je een romige substantie krijgt.

     

     

    02-01-2009 om 18:25 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    01-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Curacao 2009

    Curaçao roept 2009 uit tot Cultuurjaar

     

     

     

    Curaçao heeft 2009 uitgeroepen tot Cultuurjaar. Dit initiatief van de eilandsregering heeft tot doel zowel de eigen bevolking als toeristen bewust te maken van de brede culturele achtergrond van het eiland. Diverse culturele activiteiten zullen door het jaar heen worden georganiseerd, onder meer op het gebied van muziek, literatuur, natuurlijk en historisch erfgoed. De officiële opening van dit ‘Anja di cultura 2009’ zal op 1 januari a.s. zijn in aanwezigheid van vele hoogwaardigheidsbekleders op het eiland.  Het jaar start met de maand van de Tumba in januari. Achter de promotie en activering van de activiteiten staat de stichting Kas di Kultura.

     

    Het thema is ‘Curaçao is ons en wij zijn Curaçao’ (“Kòrsou ta nos nos ta Kòrsou”). De doelstellingen van dit Cultuurjaar zijn tweeledig: enerzijds dat de Curaçaose bevolking trots mag en kan zijn op haar cultuur. Hierbij sluit aan: de eigen identiteit versterken. Tegelijkertijd de Curaçaose cultuur over het voetlicht brengen bij de internationale, vooral Nederlandse bezoekers en sluit aan bij de veranderingen op het gebied van de staatkundige hervormingen waardoor Curaçao een veel grotere mate van zelfstandigheid krijgt.

     

    De activiteiten rondom het Cultuurjaar zullen zich concentreren rondom onderdelen van de Curaçaose cultuur. Zo is januari de Tumba maand. Deze voor Curaçao typerende muzieksoort is veel te horen tijdens de twee Carnaval maanden januari en februari op het eiland. Er worden workshops georganiseerd, er zullen Tumba concerten zijn en bijeenkomsten worden georganiseerd over diverse Tumba stromingen.

     

    De organisatie Kas di Kultura is de stimulator en promotor van het jaar maar vele programma onderdelen worden juist georganiseerd door lokale bedrijven, maatschappelijke organisaties en scholen, die door het jaar heen rouleren afhankelijk van het thema.

     

    Speciaal voor de promotie van het Cultuurjaar is er een jingle gecomponeerd en gezongen door Izaline Calister, zangeres en componist geboren op Curaçao. Ze heeft zowel Engelstalig als Papiaments repertoire. Op de ritmes van de Tumba, prijst ze het eiland en het Cultuurjaar aan. RVH.

    01-01-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    31-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.meetings in Zeeland

    Economische recessie biedt kansen voor zakelijk toerisme in Zeeland

     

     

     

     

    In tijden van economische recessie liggen er voor Zeeland kansen om het zakelijk toerisme meer aan zich te binden. Tot die conclusie komt ZeeYou, Congresbureau Zeeland BV.

     

    Het congresbureau baseert zich op een indicatief vergelijkingsonderzoek. Aan hotels in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Noordwijk en Maastricht is gevraagd wat de kosten per persoon zijn voor een 24 uurs-vergaderarrangement. Hier bij inbegrepen 1 dag zaalhuur, koffie/thee, een lunch, een diner, een overnachting, een ontbijt en parkeerkosten. Het gemiddelde is afgezet tegen Zeeuwse hotelprijzen.

     

    Buiten Zeeland betaalt men voor een 24 uurs-vergaderarrangement gemiddeld €290,-. In Zeeland € 180,-, oftewel 38% goedkoper. Bovendien zijn de prijzen die afgegeven zijn, standaard prijzen. In stillere perioden zullen deze prijzen alleen maar lager uitvallen. De Randstad en de grote steden kennen grote drukte buiten het toeristische seizoen. In Zeeland is het omgekeerde het geval. Ook in dat opzicht valt er voor Zeeland veel winst te behalen als een zakelijke bestemming buiten het toeristische hoogseizoen.

     

    Een andere trend die zich tijdens een economische recessie voordoet, is dat vergaderingen en congressen die normaal in het buitenland werden georganiseerd door bezuinigingen eerder in Nederland zullen plaatsvinden. Ook hier kan Zeeland van profiteren.

     

    Het onderzoekbureau Leisure & Arts Consulting heeft onderzocht wat de bestedingen zijn door buitenlandse deelnemers van internationale non-corporate congressen in Nederland. Deze worden berekend op € 116 miljoen. De buitenlandse congresdeelnemer aan een congres in Nederland besteedt tijdens zijn verblijf gemiddeld € 344,- per deelnemerdag, ofwel €1.594,- gedurende het gehele verblijf bij gemiddeld 4,63 deelnemerdagen.

    Daarvan is 70% direct gerelateerd aan het congres en wordt 30% besteed voor aanvullend verblijf in Nederland en/of voor meegereisde verwanten die het betreffende congres niet bezoeken. Circa 68% van de besteding ofwel €1.079 per deelnemer (€ 233,- per deelnemerdag) komt terecht in de lokale economie van de plaats waar de congresaccommodatie is gelegen.

     

    Volgens de heren Chris den Dekker en Balth. Roessingh van Congresbureau Zeeland is het zakelijk toerisme een sterke aanvulling op de neergaande tendens van toeristisch Zeeland. RVH.

    www.zeeyou.nl

     

     

     

    31-12-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs