Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    29-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CitySki
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerste editie CitySki groot succes !

     

     

     

     

    CitySki, het grootste stedelijke ski resort ooit gerealiseerd in Europa, blikt terug op een succesvolle eerste editie met in totaal 11.000 bezoekers!

    CitySki was, met haar 150 m lang, een groots skistation in het hartje van Brussel dat

    van 10 tot 26 december 2011 iedereen skiplezier aanbood. Vooral bij kinderen was de skipiste erg geliefd, omwille van haar gemakkelijkheidgraad (groene piste) en de kinderinitiaties en – animaties die voorzien waren. Ook studenten en scholen waren in grote aantallen aanwezig en kwamen er het einde van de examens vieren !

     

    Ondanks het feit dat de weergoden hen niet altijd gunstig gezind waren, kan CitySki

    zeer positieve bezoekerscijfers voorleggen. Tijdens de tweede openingsweek vonden dagelijks maar liefst 600 à 700 skiërs hun weg naar de piste. Tijdens het kerstweekend, kende CitySki een echt hoogtepunt: zij verwelkomden meer dan 4.000 skiërs!

     

    Dankzij deze succesvolle eerste editie, heeft de organisatie beslist dat er in de Kerstperiode van 2012 zeker een tweede editie komt. RVH.

    29-12-2011 om 22:01 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    28-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Drink O - Blaas O Witte Hoegaerden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Drink 0,0 -Blaas 0,0!

    Hoegaarden 0,0 wenst iedereen een veilig eindejaar toe!

     

     

     

     

    Hoegaarden 0,0, het eerste alcoholvrije Belgische witbier, is dezer dagen prominent aanwezig in het straatbeeld, op kerstmarkten en eindejaarsevenementen met een opvallende “Drink 0,0 – Blaas 0,0”-campagne.

     

    Via sampling en affiches wil Hoegaarden chauffeurs er extra op wijzen dat het belangrijk is om verantwoord om te gaan met alcohol in het verkeer en de beste keuze daarom is om geen alcohol te drinken als je rijdt. Bob zijn betekent echter niet dat je niet meer mee kan genieten met je vrienden van een gezellig biertje tijdens deze eindejaarsperiode! Met de nieuwe heerlijke Hoegaarden 0,0, blaas je namelijk zeker 0,0 -en breng je je medereizigers veilig thuis!

     

    Als leidinggevende brouwer, droomt AB InBev er van het Beste Bierbedrijf in een Betere Wereld te zijn. In dat opzicht zijn we ervan overtuigd dat het onze verantwoordelijkheid is om verantwoorde consumptie te ondersteunen en te promoten. Het bedrijf maakte dan ook op “Be(er) Responsible Day” in september 2011 (een wereldwijde dag in het teken van verantwoorde consumptie georganiseerd door AB InBev) een aantal uitdagende wereldwijde doelstellingen bekend om de impact van haar wereldwijde programma’s voor verantwoorde alcoholconsumptie te vergroten en te meten over een periode van 3 jaar.

    Zo heeft AB InBev zich geëngageerd om tegen 2014 wereldwijd minstens een half miljard volwassen consumenten te bereiken om hen bewuster te maken van het belang om een beroep te doen op een bestuurder die niet drinkt of op een chauffeur om veilig thuis te geraken. En natuurlijk dragen ook de merken hun steentje bij: Hoegaarden 0,0 promoot deze feestperiode verantwoord rijgedrag via de opvallende “Drink 0,0 – Blaas 0,0”-campagne, opdat iedereen veilig thuis raakt.

     

     

     

    28-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    27-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindejaarscadeau Stella Artois
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HET EINDEJAARSCADEAU VAN STELLA ARTOIS LIGT ONDER DE KERSTBOOM

     

     

     

    Stella Artois, het Nr 1 Belgische bier wereldwijd en verkrijgbaar in meer dan 80 landen, werd oorspronkelijk genoemd naar de kerstster (Stella is het Latijnse woord voor Ster) en naar haar meesterbrouwer, Sébastien Artois. Meer nog, het wereldbekende pilsbier werd voor het eerst gebrouwen als kerstbier, als geschenk voor de inwoners van Leuven. De Leuvense brouwer geeft nu de mogelijkheid aan zijn fans om deze gezellige kerstmomenten wat kracht en sfeer bij te zetten met een gratis album met 8 van de beste kerstsongs.

     

    Under the christmas star, is een album met klassieke kerstsongs, heruitgevonden als een tijdloze en ultra-coole 60’s Jazz LP. Dit mooie kerstcadeau is het vervolg van het uit 2010 daterende kerstgeschenk van Stella Artois, waarbij de single “ Les 12 jours de Noël” aangeboden werd. Deze succesvolle actrice inspireerde Stella Artois om in 2011 nog een stapje verder te gaan en een compleet album, tot leven gebracht op een unieke en stijlvolle manier, met kerstsongs weg te geven.

     

    Gaande van de swingende ritmes van “ Deck the halls” tot de coole blue notes van “Jingle Bells”, herenigt het acht nummers tellende album aloude kerstsongs met twee originele composities met een geraffineerde flair die de fans gewoon zijn te verwachten van Stella Artois. Under the Christmas star werd opgenomen in Los Angeles, New York en Parijs in samenwerking met de begaafde componisten. 

    Dankzij een scherp oog en oor voor authenticiteit in echte Stella Artois-stijl, werd het album zorgvuldig gecomponeerd met behulp van originele opnameapparatuur en instrumenten daterend uit de 60’s. Die vintage stijl wordt nog extra in de verf gezet op de cover van het album, waar uit ijs gehouwen iconen en moderne meubelen uit het midden van deze eeuw, zoals een 33rpm vinyl-playing draaitafel, weergegeven worden.

    Under The Christmas Star is Stella Artois’ speciaal geschenk voor u en zal maar voor

    een beperkte periode beschikbaar zijn, gratis en uitsluitend te verkrijgen zijn op http://www.stellaartois.com/under-the-christmas-star-4103/ RVH.

    27-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindejaarscadeau Stella Artois
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HET EINDEJAARSCADEAU VAN STELLA ARTOIS LIGT ONDER DE KERSTBOOM

     

     

     

    Stella Artois, het Nr 1 Belgische bier wereldwijd en verkrijgbaar in meer dan 80 landen, werd oorspronkelijk genoemd naar de kerstster (Stella is het Latijnse woord voor Ster) en naar haar meesterbrouwer, Sébastien Artois. Meer nog, het wereldbekende pilsbier werd voor het eerst gebrouwen als kerstbier, als geschenk voor de inwoners van Leuven. De Leuvense brouwer geeft nu de mogelijkheid aan zijn fans om deze gezellige kerstmomenten wat kracht en sfeer bij te zetten met een gratis album met 8 van de beste kerstsongs.

     

    Under the christmas star, is een album met klassieke kerstsongs, heruitgevonden als een tijdloze en ultra-coole 60’s Jazz LP. Dit mooie kerstcadeau is het vervolg van het uit 2010 daterende kerstgeschenk van Stella Artois, waarbij de single “ Les 12 jours de Noël” aangeboden werd. Deze succesvolle actrice inspireerde Stella Artois om in 2011 nog een stapje verder te gaan en een compleet album, tot leven gebracht op een unieke en stijlvolle manier, met kerstsongs weg te geven.

     

    Gaande van de swingende ritmes van “ Deck the halls” tot de coole blue notes van “Jingle Bells”, herenigt het acht nummers tellende album aloude kerstsongs met twee originele composities met een geraffineerde flair die de fans gewoon zijn te verwachten van Stella Artois. Under the Christmas star werd opgenomen in Los Angeles, New York en Parijs in samenwerking met de begaafde componisten. 

    Dankzij een scherp oog en oor voor authenticiteit in echte Stella Artois-stijl, werd het album zorgvuldig gecomponeerd met behulp van originele opnameapparatuur en instrumenten daterend uit de 60’s. Die vintage stijl wordt nog extra in de verf gezet op de cover van het album, waar uit ijs gehouwen iconen en moderne meubelen uit het midden van deze eeuw, zoals een 33rpm vinyl-playing draaitafel, weergegeven worden.

    Under The Christmas Star is Stella Artois’ speciaal geschenk voor u en zal maar voor

    een beperkte periode beschikbaar zijn, gratis en uitsluitend te verkrijgen zijn op http://www.stellaartois.com/under-the-christmas-star-4103/ RVH.

    27-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    23-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etihad

    Etihad vliegt op Chengdu.

     

     

     

     

    Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, is zopas gestart met zijn vluchten tussen Abu Dhabi en Chengdu, dat in het zuidwesten van China ligt. Etihad Airways vliegt vanaf 15 december vier keer per week naar de hoofdstad van de Sichuan provincie. Voor deze vluchten zet de maatschappij een Airbus A330-200 in, met aan boord 22 plaatsen in Pearl Business en 240 in Coral Economy Class.

     

    Daarnaast heeft de maatschappij een codeshare-overeenkomst afgesloten met Hainan Airlines. Deze samenwerking is de eerste in zijn soort voor Etihad Airways met een Chinese luchtvaartmaatschapij en de 35e codeshare agreement van de maatschappij. De overeenkomst geldt op vluchten van Beijing, Shanghai en Chengdu naar Abu Dhabi en Khartoum (Soedan) en vice versa. RVH.

     

    23-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    22-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het wintert op Schiphol

    Het wintert op Schiphol

     

     

     

     

    Van 21 december 2011 tot en met 26 maart 2012 presenteert het Rijksmuseum op luchthaven Schiphol de tentoonstelling DutchWinters. Aan de hand van acht sfeervolle schilderijen wordt de ontwikkeling van het 19de-eeuwse winterlandschap getoond.

     

    Tijdens de eerste helft van de 19de eeuw is de romantiek zeer populair binnen de schilderkunst. Barend Cornelis Koekkoek en Charles Leickert roepen in hun winterlandschappen een idyllische sfeer en liefde voor de natuur op. Rond 1870 ontstaat er een nieuwe fase waarin de gedetailleerde penseelvoering van de romantische school plaats maakt voor een meer tonale schilderwijze. De Haagse School probeert de natuur meer realistisch weer te geven en de sfeer van een bepaald moment vast te leggen. Kenmerkend zijn de grijze tonen in het werk van Louis Apol en Anton Mauve. Eind jaren ‘80 krijgt deze stroming een tegenhanger in het Amsterdams impressionisme. Willem Witsen en Isaac Israëls geven met een kleurrijker palet en vlotte streken impressies van het landelijke of stedelijke leven.

     

    Het Rijksmuseum Schiphol is te vinden op de Holland Boulevard, in het gebied achter de paspoortcontrole tussen de E- en F-Pier. Het museum is elke dag gratis toegankelijk van 06.00 tot 20.00 uur. In het Rijksmuseum Schiphol is permanent een tentoonstelling van werken van Hollandse meesters uit de Gouden Eeuw te zien, uit de collectie van het Rijksmuseum. Drie keer per jaar is er een tijdelijke tentoonstelling. Ook vindt u er een eigentijdse Museum Shop met Dutch Design en souvenirs uit het Rijksmuseum. RVH.

    www.schiphol.be.

    22-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    21-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer autoverhuur

    Meer autohuur tijdens vakantie

     

     

     

     

    Statistieken tonen aan dat steeds meer mensen gebruik maken van een huurauto tijdens hun vakantie. Er zijn veel voordelen aan deze reisformule en er bestaan nu ook huurcontracten waarop je voor honderd procent kunt vertrouwen.

     

    Reizen wordt nog mooier als je alles zelf in de hand hebt, beslissingen kunt nemen over waar je naartoe gaat en wat je wilt zien, kortom als je over veel vrijheid beschikt. Trouwens, steeds meer mensen kiezen voor een vakantie die ze volledig naar eigen wensen kunnen plannen. Een huurauto is een fantastisch middel om dat te realiseren want je gaat en staat waar je wilt. Daarenboven is een huurauto helemaal niet duur, zeker niet als je met enkele mensen samen reist. Al dan niet vanuit een vaste verblijfplaats kun je ook makkelijk allerlei dagexcursies organiseren.

     

    Toch zijn er nog heel wat mensen niet gewonnen voor een huurauto op reis. Velen verwijzen ook naar allerlei minder goede ervaringen zoals onverwachte extra kosten bij het ophalen of het inleveren van de auto. Dat is inderdaad niet leuk, integendeel, het draagt helemaal niet bij tot een zorgeloze vakantie.

     

    Sunny Cars, winnaar Travel Magazine Awards beste autobroker,  heeft in de reisindustrie en bij de honderdduizenden klanten een zeer goede reputatie, niet alleen om de duidelijkheid van het aanbod maar ook om de kwaliteit van de service. Naast het gebruikelijke all-in pakket kun je op de meeste bestemmingen kiezen voor een aanvullend servicepakket om aan je specifieke wensen tegemoet te komen. Zo kun je onder andere kiezen om een GPS-systeem te huren, je wagen te voorzien van winterbanden, een tweede bestuurder toelating geven met de wagen te rijden of de minimumleeftijd van 25 naar 21 jaar te verlagen.

     

    Reizen met een huurauto is in en zorgt voor extra reisplezier en reiscomfort. Kies je voor deze formule sluit dan wel een huurcontract af met een duidelijke alles-inbegrepen formule zoals bij Sunny Cars. Je hoeft dan geen moment meer ongerust te zijn en tijdens je vakantie slaap je altijd op beide oren.RVH.

    www.sunnycars.be

    21-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    20-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Club Med Valmorel

    Club Med opent gloenieuw clubdorp in Valmorel

     

     

     

     

     

    Club Med gaat reeds meer dan 50 jaar prat op zijn unieke expertise in de bergen. In lijn met zijn upscale strategie en met het doel zijn klanten te blijven verrassen en een uitzonderlijk dienstenaanbod te verlenen, ging Club Med van start met een ambitieus project in het hart van de Alpen.

     

    Begin december opende de upscale reisexpert met veel trots Valmorel, zijn nieuwe Clubdorp in de bergen. Het Clubdorp, ontworpen door Marc Hertrich & Nicolas Adnet, beschikt over een uniek dienstenaanbod. Club Med spant zich non-stop in om de natuurlijke omgeving van zijn Clubdorpen te respecteren. De expert in upscale all-inclusive vakanties is dan ook met recht en rede trots de eerste bergsite in Frankrijk te zijn dat het “NF démarche HQE” certificaat heeft verkregen. Valmorel is tot slot het eerste Clubdorp dat drie accommodatietypes biedt en zo inspeelt op ieders wensen.

    En om uw wintersportdagje lekker ontspannen af te sluiten, kunt u terecht in de Spa CARITA. Het nieuwe Clubdorp in Valmorel biedt een unieke ervaring op het gebied van wellness, ontspanning en sport om met het hele gezin van te genieten te midden van de ongerepte natuur. 

     

    In hartje Clubdorp kunt u terecht in een van de talrijke intieme ruimtes van de loungebar met zijn zetels en lage tafeltjes en toegang tot de grote buitenterrassen. In de drie restaurants van het Clubdorp hebben de gasten, zoals ze dat bij Club Med gewend zijn, een uitgebreide keuze aan gerechten, waaronder specialiteiten uit de Savoie. In de twee hoofdrestaurants verandert het menu wekelijks, naargelang het thema van de vier seizoenen in iedere eetruimte: Le Printemps dans la Volière, Le Relais d’Automne, L’Observatoire d’Eté en Le Refuge d’Hiver.

     

    Een wellness aanbod is pas echt compleet als u uw lichaam en geest heerlijk kunt verwennen in een spa. In de luxueuze spa van Valmorel kunt u genieten van Carita verzorgingsbehandelingen, met zijn 594 m² is de spa van Valmorel de grootste in de bergen. RVH.







    20-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    18-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.topbestemmingen niet skiers L'Amara
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Topbestemmingen wintersport Pierre & Vacances ook een paradijs voor niet-skiërs

    Nieuwe premium residentie L’Amara

     

     

     

     

    Avoriaz is een volledig autovrij gebied waar vakantiegangers zich alleen te voet, op de ski’s of met de slede-taxi kunnen verplaatsten. Er heerst dan ook een rustige en authentieke bergsfeer in het ongerepte gebied. In de nieuwe premium residentie L’Amara kunnen gasten kiezen uit een van de ruime appartementen in gezellige chaletstijl.

    De grootste verblijven bieden onderdak aan maximaal 12 personen. Gasten voelen zich meteen thuis in het warme en comfortabele interieur met prachtig uitzicht op de

    bergtoppen. De intieme appartementen hebben een klassieke uitstraling, gecombineerd met moderne elementen. Gezinnen met jonge kinderen kunnen een beroep doen op professionele kinderopvang voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Deze service is exclusief voor premium gasten in het hoofdgebouw van l’Amara.

     

    Premium residenties Arc 1950

    Gelegen in de buurt van het Parc National de la Vanoise - met zicht op de Mont Blanc - is het autovrije dorpje Arc 1950 een uniek concept in Europa. Dit typisch Savoyaards bergdorpje beschikt over acht Pierre & Vacances premium residenties direct aan de skipistes. De residenties zijn in chaletstijl opgetrokken uit hout, steen en leisteen. De appartementen zijn ruim en comfortabel en allemaal voorzien van een balkon of terras met uitzicht op het dorp of de bergen. De grootste appartementen kunnen tot 10 personen huisvesten. RVH.

    Informatie – Tel: 070-246 100 (! 0,15/min)

    www.pierreetvacances.be en in reisbureaus.

     

    18-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    17-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ropbestemmingen niet skiers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Topbestemmingen wintersport Pierre & Vacances ook een paradijs voor niet-skiërs

     

     

     

     

    Geen skiër, maar toch mee op wintersport? In Arc 1950 en Avoriaz hoeven gasten zich geen moment te vervelen. De premium residenties van Pierre & Vacances in deze wintersportdorpen zijn namelijk niet alleen voor skiliefhebbers een paradijs. Deze bieden, naast accommodatie van topniveau, volop vermaak en een ruim aanbod aan horeca en andere voorzieningen. Hoogtepunt is het uitgebreide Welness-aanbod: van spa, sauna en stoombad tot relax- en fitnessruimte. Bovendien is er volop de gelegenheid om de mooie gebieden te voet, met de hondenslee of sneeuwscooter te verkennen.

     

    Deep Nature Spa : Gasten van Arc 1950 kunnen hun hart ophalen in de Deep Nature Spa® van 1.000 m! die deze winter geopend wordt. Deze spa is ontworpen als mineraallandschap in de stijl van een grot. In de spa kunnen zij genieten in een ontspanningsruimte met uitzicht op de Mont Blanc en een buitenterras met sauna en een jacuzzi. Ook in Avoriaz kunnen gasten helemaal tot rust komen in een Deep Nature Spa. Deze spa bestaat uit een zwembad met uitzicht op de pistes, een kinderbad, vier sauna's, drie hamams, een ontspanningsruimte, een fitnessruimte, een terras met jacuzzi en een kinderopvang. Er staat gasten bovendien een uitgebreid assortiment ‘à la carte’ verzorgingen te wachten.

     

    Gastronomie

    Ook op culinair gebied komen gasten niets te kort. Zowel in Arc 1950 als L’Amara hebben gasten in het restaurant volop keuze uit een uitgebreid aanbod. Er zijn vier verschillende formules, waarmee je naar wens ontbijt, lunch en diner kunt combineren. Het diner is ook tot in de puntjes verzorgd. Gasten kunnen zich laten verwennen in de Franse toprestaurants Brasserie 1950 en Hemingway in Arc 1950 en Restaurant Douchka, la Falaise, les Intrets en le Bistroin in L’Amara. RVH.

    Informatie – Tel: 070-246 100 (! 0,15/min)

    www.pierreetvacances.be en in reisbureaus.

    17-12-2011 om 20:30 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    14-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel: kleine prinsen en prinsessen

    BIJ SOFITEL ZIJN ALLE KINDEREN ‘KLEINE PRINSEN EN PRINSESSEN’

     

     

     

    Bij Sofitel beleven kinderen fantastische momenten. Tijdens hun verblijf maken ze als kleine prinsen en prinsessen kennis met culturen en tradities van over de hele wereld. Als onderdeel van zijn Magnifique Family-pakket schenkt Sofitel 2 euro per overnachting aan de Fondation Antoine de Saint-Exupéry pour la Jeunesse. Op die manier neemt de hotelketen actief deel aan de ontwikkeling van toekomstige projecten voor kinderen overal ter wereld.

     

    Antoine de Saint-Exupéry, geboren in 1900 in de Franse stad Lyon, vloog voor het eerst op twaalfjarige leeftijd. Tot zijn tragische verdwijning in 1944 bleef hij erg gepassioneerd door vliegtuigen. In 1943 publiceerde hij De kleine prins, een wereldwijd bekend verhaal. 

     

    Met Magnifique Family geeft Sofitel zijn eigen visie op de magie van de kindertijd door middel van een aantal duurzame waarden: verkenning van de wereld, reizen en milieubescherming. Tijdens hun verblijf hebben kinderen de mogelijkheid om de fantasiewereld van de kleine prins zelf te ervaren. Ze krijgen onder andere een reisdagboek waarin ze hun ontdekkingen kunnen noteren en elke dag nieuwe tekeningen en foto’s kunnen toevoegen, net zoals de kleine prins zijn verhaal deed aan de verteller. Zo wordt elke herinnering onvergetelijk. 

     

    Het Magnifique Family-pakket wordt aangeboden in een honderdtal Sofitel-hotels en omvat: een verblijf in een luxueus kader, de ideale omgeving voor gezinnen, 50 % korting op een tweede kamer voor kinderen, een gratis ontbijt voor kinderen en een optioneel: late checkout tot 16.00 u. RVH.

    www.sofitel.com



    14-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cosmetic fish spa

    Schiphol opent Cosmetic Fish Spa op Holland Boulevard.

     

     

     

     

     

    Op Amsterdam Airport Schiphol is de Cosmetic Fish Spa geopend. Passagiers kunnen hier een voetbehandeling ondergaan waarbij Garra Rufa visjes de voeten ‘peelen’. De Cosmetic Fish Spa bevindt zich op de Holland Boulevard tussen de E- en de F-pier en is een onderdeel van Back to Life, dat al sinds 1999 op Schiphol is gevestigd.

     

    Saskia van Amstel, directeur Back to Life is enthousiast over het nieuwe concept: "Bij Back to Life gaat het om Feel Good en New Energy. De Cosmetic Fish Spa past helemaal binnen dit concept. Daarbij is de behandeling ook fijn om te ondergaan. Garra Rufa Nederland is de exclusieve leverancier van de Garra Rufa vissen uit Kangal in Turkije en besteedt veel aandacht aan de gezondheid en kwaliteit van de vissen.”


    Otto Ambagtsheer, directeur Business Area Consumers van Amsterdam Airport Schiphol: “De oorsprong van deze behandeling ligt in Turkije, maar deze speciale vorm van voetmassage heeft zich de afgelopen jaren snel verspreid in diverse landen. Deze behandeling is ook op de luchthavens van Singapore, Bangkok, Chiang Mai en Manchester geïntroduceerd. De Cosmetic Fish Spa is een uitbreiding van het Back to Life productenaanbod, voor zowel Nederlandse als internationale reizigers.”

     

    Een behandeling voor één persoon kost EUR 24,95 per 20 minuten (EUR 29,95 voor 25 minuten). Voor twee personen kost het EUR 44,95 per 20 minuten (EUR 49,95 voor 25 minuten). De Cosmetic Fish Spa is, net als Back to Life, dagelijks geopend van 07.00 tot 20.00 uur.        

         

    Europe’s Preferred Airport Schiphol wil Europe's Preferred Airport zijn en blijven. Dat betekent dat passagiers ervoor kiezen om via Schiphol te reizen. De luchthaven innoveert daartoe continue in de faciliteiten voor haar passagiers, zodat de passagier zijn tijd op Schiphol op een inspirerende en aangename manier kan doorbrengen. De Holland Boulevard is, naast Back to Life en diverse horeca, een plek waar passagiers ook kunnen genieten van de Nederlandse kunst, cultuur en literatuur. RVH.

    www.schiphol.be

     

     

     

    14-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    13-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Whisky minicruise

    Geef voor de eindejaarsfeesten eens een 

    ‘Whisky Minicruise’ als geschenk 

     

     

     

    Dat is nog eens een idee! In plaats van de traditionele fles whisky, geef eens een ‘whisky minicruise’ met alles erop en eraan cadeau! Deze minicruises bestaan uit een verrijkende maar zeer luchtige uiteenzetting, met als rode draad de “whiskytastings”. Er wordt gefocust op exclusieve single malts uit Schotland, hét whiskyland bij uitstek! Dat gebeurt zowel tijdens de heen- als tijdens de terugreis. De whisky minicruise vertrekt vanuit Zeebrugge op vrijdag 24 februari, 16 maart en 23 maart 2012 om 19u. Terugkeer op zondagmorgen.

     

    Tevens wordt u als deelnemer de kans geboden om alles wat u altijd wilde weten, maar nooit durfde te vragen omtrent whisky, af te schieten op het leidende trio experts. Filip J. Verleye, Marc Vandenberghe en Jean Geebelen sleepten niet voor niets in 2009 gezamenlijk de prestigieuze titel "Whisky Ambassador for Belgium" in de wacht.

     

    P&O Ferries biedt deze Whisky Minicruise naar York aan voor een all-in prijs van € 189,- per persoon.   Nieuw voor 2012 is de bestemming nl. YORK!

     

    De all-in omvat: de nachtelijke overtocht heen en terug in een 2-persoons inside cabin (met douche en toilet), een heerlijk 5-gangen buffetdiner, zowel op de heen- als de terugreis, een verkwikkend Engels ontbijt, zowel op de heen- als de terugreis, een whiskyproeverij op de heenreis én een whiskyproeverij op de terugreis, de transfer heen en terug van de P&O-terminal in Hull naar York (60km), een vrije dag bezoek aan York en een gratis parkeerplaats in Zeebrugge

     

    Zijn niet inbegrepen: de dranken aan boord (in bars en restaurants), alsook de maaltijden en dranken overdag in York.

     

    De cruisebeleving aan boord is intens. Met gezellige bars, lounges, disco, cinema, casino en restaurants is alles voorhanden voor twee onvergetelijke avonden vol ambiance. Bij de aankomst 's morgens staat de bus klaar aan de terminal voor een volle vrije dag in York.

     

    York. Musea en pubs, schilderachtige straatjes, de imposante kathedraal ‘The Minster’ en de beste winkels maken York tot een ware topbestemming. Haar middeleeuwse uiterlijk gecombineerd met de moderne winkels maakt de stad leuk voor jong en oud. (www.visityork.com) RVH.

    www.POferries.be of info bij het reisbureau

     





    13-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cityski nu open !!!!

    CitySki by Pierre & Vacances

    Tor 25 december 2011 op de Brusselse Kunstberg

     

     

     

     

    Stel u voor: een dik besneeuwde skipiste met heuse mechanische skiliften, gespecialiseerd materiaal binnen handbereik, initiaties door professionals en degustatie van warme wijnen. Dat alles omgeven door dennen en chalets waar je het allerbeste kunt ontdekken van wat de bergen te bieden hebben, en de mooiste skibestemmingen … En dat alles in hartje Brussel? Nee, u bent niet aan het dromen: u bent wel degelijk in CitySki by Pierre & Vacances!

     

    Wie kon een project als CitySki beter in handen nemen dan de nummer één in wintersportbestemmingen? Pierre & Vacances pakt uit met een uitzonderlijk aanbod: 22 bergbestemmingen in Frankrijk voor een actieve, culturele of ontspannende sneeuwvakantie. 

     

    Met een helling van meer dan 150 meter lang en 20 meter niveauverschil, een echte groene piste waardig, en sfeervolle bergchalets, is CitySki by Pierre & Vacances het grootste city-skiresort van Europa.

     

    Tot 25 december 2011 biedt CitySki by Pierre & Vacances de hele dag door een reeks animatieactiviteiten aan om in de eerste plaats ski- en sneeuwgeneugten voor iedereen toegankelijk te maken.  Het gebruik van de piste en het materiaalverhuur zijn voor het grote publiek betalend, maar de toegang tot het bergdorp is gratis. RVH.

    www.pierreetvacances.be

     









    11-12-2011 om 17:33 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chinese wijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DELHAIZE BREIDT ZIJN WIJNKELDER UIT EN EN LANCEERT IN EXCLUSIVITEIT DE CHINESE WIJN CHANGYU CABERNET GERNISCHT 2010

     

     

    Een kwaliteitswijn van een typisch Chinese druivensoort, cabernet gernischt, gemaakt met Europese vakkennis

     

    De wijnaankopers van Delhaize reizen de wereld rond op zoek naar nieuwe wijnen om hun klanten blij te maken, maar ook om hen te verrassen. Met de Changyu Cabernet Gernischt 2010 biedt Delhaize vanaf nu een zeer volle rode wijn aan die alle typische kenmerken van Chinese wijnen onthult. Een onmisbare fles voor de wijnliefhebbers die graag nieuwe dingen ontdekken.

     

    Een wijn op het kruispunt van twee werelden:

    China, de zesde grootste wijnproducent ter wereld, heeft de afgelopen jaren een spectaculaire groei gekend in zijn wijnproductie. Producent Changyu onderscheidt zich van de andere wijnen in het overvloedige aanbod op de wijnmarkt door de uitstekende kwaliteit van zijn wijn Cabernet Gernischt 2010, die beantwoordt aan de strenge kwaliteitsvereisten van Delhaize. In samenwerking met Oostenrijkse wijnkenners heeft Ghangyu een zeer goede wijn gemaakt, die met succes de typisch Chinese variëteit, cabernet genischt, verenigt met Europese vakkennis.

     

    De druivensoort cabernet gernischt is een kruising van de cabernet franc en cabernet sauvignon, die beide in 1892 in China werden geïmporteerd door de oprichter van wat nu de Changyu Pioneer Wine Company is. De firma, de oudste en grootste wijnproducent van China, heeft zes wijnlandgoederen in China en bezit tevens het meest geavanceerde wijnbouwcentrum van Azië, een centrum dat volgens de nieuwste Europese technische standaarden werkt. Sinds 2011 is Changyu tevens de eerste gecertificeerde producent van biologische wijn in China.

     

    De cabernet gernischt-druiven waaruit de wijnoogst van 2010 is opgebouwd, zijn half

    oktober met de hand geoogst in het centrum van de Ningxia-regio (1.330 km ten westen van Peking). Dit wijngoed, op een hoogte van 1.100 m waar de druiven in perfecte omstandigheden kunnen rijpen, heeft een zeer droog en zonnig klimaat (3.000 uren zon per jaar, tegenover 2.052 in de bordeauxstreek). Uit de combinatie van deze elementen ontstaat de meest verleidelijke wijn van China: rond, stevig in de mond, een subtiele kruidigheid en een lange afdronk, om te eindigen met een typische frisse toets.

     

    De Changyu Cabernet Gernischt 2010 is beschikbaar tegen de prijs van € 5,99. Hij is exclusief verkrijgbaar in de winkels van Delhaize. RVH.

     

    11-12-2011 om 17:32 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chinese wijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DELHAIZE BREIDT ZIJN WIJNKELDER UIT EN EN LANCEERT IN EXCLUSIVITEIT DE CHINESE WIJN CHANGYU CABERNET GERNISCHT 2010

     

     

    Een kwaliteitswijn van een typisch Chinese druivensoort, cabernet gernischt, gemaakt met Europese vakkennis

     

    De wijnaankopers van Delhaize reizen de wereld rond op zoek naar nieuwe wijnen om hun klanten blij te maken, maar ook om hen te verrassen. Met de Changyu Cabernet Gernischt 2010 biedt Delhaize vanaf nu een zeer volle rode wijn aan die alle typische kenmerken van Chinese wijnen onthult. Een onmisbare fles voor de wijnliefhebbers die graag nieuwe dingen ontdekken.

     

    Een wijn op het kruispunt van twee werelden:

    China, de zesde grootste wijnproducent ter wereld, heeft de afgelopen jaren een spectaculaire groei gekend in zijn wijnproductie. Producent Changyu onderscheidt zich van de andere wijnen in het overvloedige aanbod op de wijnmarkt door de uitstekende kwaliteit van zijn wijn Cabernet Gernischt 2010, die beantwoordt aan de strenge kwaliteitsvereisten van Delhaize. In samenwerking met Oostenrijkse wijnkenners heeft Ghangyu een zeer goede wijn gemaakt, die met succes de typisch Chinese variëteit, cabernet genischt, verenigt met Europese vakkennis.

     

    De druivensoort cabernet gernischt is een kruising van de cabernet franc en cabernet sauvignon, die beide in 1892 in China werden geïmporteerd door de oprichter van wat nu de Changyu Pioneer Wine Company is. De firma, de oudste en grootste wijnproducent van China, heeft zes wijnlandgoederen in China en bezit tevens het meest geavanceerde wijnbouwcentrum van Azië, een centrum dat volgens de nieuwste Europese technische standaarden werkt. Sinds 2011 is Changyu tevens de eerste gecertificeerde producent van biologische wijn in China.

     

    De cabernet gernischt-druiven waaruit de wijnoogst van 2010 is opgebouwd, zijn half

    oktober met de hand geoogst in het centrum van de Ningxia-regio (1.330 km ten westen van Peking). Dit wijngoed, op een hoogte van 1.100 m waar de druiven in perfecte omstandigheden kunnen rijpen, heeft een zeer droog en zonnig klimaat (3.000 uren zon per jaar, tegenover 2.052 in de bordeauxstreek). Uit de combinatie van deze elementen ontstaat de meest verleidelijke wijn van China: rond, stevig in de mond, een subtiele kruidigheid en een lange afdronk, om te eindigen met een typische frisse toets.

     

    De Changyu Cabernet Gernischt 2010 is beschikbaar tegen de prijs van € 5,99. Hij is exclusief verkrijgbaar in de winkels van Delhaize. RVH.

     

    11-12-2011 om 17:31 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon serverrt culinaire citytrip

    Corendon serveert: culinaire citytrip naar Istanbul

     

     

     

    Istanbul staat bekend als paradijs voor cultuurliefhebbers. Als trendy stad voor nachtraven. En als shoppingwalhalla voor winkelfans. Maar ook lekkerbekken en gastronomen vinden in de Turkse hoofdstad een reisbestemming apart. Corendon laat je de variatie van de Turkse keuken verkennen met een origineel culinair arrangement naar Istanbul.

     

    Istanbul telt duizenden restaurants, visbars en typische eethuisjes. Als Turkijespecialist gidst Corendon je graag gastronomisch door de stad. Zo selecteerde de touroperator vier toprestaurants, waar je tijdens je vierdaagse citytrip de Turkse eetcultuur kan verkennen.

    • In Dia Pera Restaurant, in de wijk Pera, tovert chef Arzu de heerlijkste gerechten uit haar keuken. De gerechten zijn gebaseerd op de traditionele Turkse keuken met een internationaal accent.

    • Brasserie Divan, in de wijk Bebek, mixt vertrouwd met vernieuwend. De chefs bereiden met dagverse ingrediënten authentieke gerechten met een moderne twist.

    • Eiland Suada is een kunstmatig eiland in het midden van de Bosporus, met diverse restaurants, bars en een Olympisch zwembad met ligbedjes en parasols. Het prachtig uitzicht over de Bosporus zet meteen de toon voor een sfeervol diner.

    • Restaurant Hamdi, vlakbij de Egyptische bazaarwijk Sirkeci, laat je de traditionele Turkse keuken proeven. Ook hier is het decor spectaculair met zicht op de Galatabrug en de natuurlijke haven Gouden Hoorn.

    • Gurme Kebap, heeft onlangs haar deuren geopend en is een must voor iedere liefhebber van de Turkse keuken. Het interieur is een mix van trendy meubelen met authentieke Osmaanse deuren. Het restaurant heeft eigen boerderijen waar het vlees vandaan komt. De koks weten hoe ze uw smaakpapillen kunnen verrassen.

     

     

    Culinaire citytrip Istanbul & Gastronomie (4 dagen) voor 399 euro per persoon met vertrek tot eind oktober 2012. Verlenging mogelijk voor 50 euro per dag per persoon. Afiyet olsun! Smakelijk eten!

    www.corendon.nl

     









    11-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ca,ard in nieuw verenpak 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Canard in een nieuw verenpak/2

     

     

     

     

    In 1890 werd de zoon van Léonie Duchêne en Victor Canard, de oprichters van Canard-Duchêne in 1868, leverancier van het Russische keizerlijke hof. Om dat te vieren, drukt hij de keizerlijke tweekoppige adelaar op het etiket van de champagne waar Nicolaas II zo dol op was. Meteen de geboorte van een champagne om te sabreren!

     

    In deze periode vlak voor de eeuwwisseling, waarin mondaine uitspattingen eerder de regel waren, ontstond de viriele gewoonte om flessen met de sabel te openen. Een ritueel dat werd bestendigd door de Ecole Polytechnique, opgericht door Napoleon I, en de militaire school van Saint-Cyr. De sabel maakt integraal deel uit van de symboliek van het merk, maar uiteraard kunnen de flessen ook op de gewone, traditionele manier geopend worden. Dat maakt iets minder indruk, maar u verspilt ook minder champagne.

     

    “Sabler”, niet te verwarren met “sabrer”

     

    Lange tijd dacht men dat de Franse uitdrukking “sabler le champagne” betekende dat je op een glas ademt zodat de rand vochtig wordt om suikerpoeder te laten kleven op het glas. Deze praktijk werd in de 19de eeuw geïntroduceerd door Russische aristocraten die de champagne niet zoet genoeg vonden. De suikerkristallen die langzaam op de bodem van de coupe oplosten, deden hen bovendien denken aan de zandkorreltjes van de Zwarte Zee. Een bijzonder romantische verklaring.

    Toch is het woord “sabler” sinds de 18de eeuw op alle wijnen van toepassing en betekent het gewoon: “ad fundum”. De verklaring ligt in de vergelijking tussen parelende drank en smeltmetaal dat in één keer in een mal wordt gegoten, een bewerking die ze ook “sabler” noemen in het Frans. Diderot gebruikte het werkwoord al in die betekenis in Jacques le Fataliste die zijn wijn in één teug achterover kapte.

     

    Een glas Canard-Duchêne opent een wereld van sensaties… sensuele, aromatische en culturele ervaringen. RVH.

    www.larouteduvin.com

     

     

     

    10-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Canard in nieuw verenpak

    Canard in een nieuw verenpak

     

     

    Canard kwettert nog steeds op het ritme van de bubbels, maar kreeg een nieuw pluimage. Een nieuwe look die ongetwijfeld de elegantie van zijn kostuum onderstreept. Een stijlvolle manier om het oog te strelen vóór de papillen verwend worden…

     

    De nieuwe lijn - Authentique

    Het nieuwe gamma, in de Naturellement Noble-stijl die het Huis nauw aan het hart ligt, spitst zich toe op de productieregio. Canard-Duchêne is het enige grote Huis dat fysiek in de wijnstreek aanwezig is. Het domein ligt in het hartje van de Montagne de Reims die de wingerds koestert. Authentique kreeg een onbetwistbare hedendaagse look, maar met een geraffineerde toets die het deskundige werk van keldermeester Laurent Fédou alle eer aandoet.

     

    Tot voor kort waren er vier varianten, maar onlangs breidde Authentique de reeks uit met een cuvée afkomstig uit de biologische landbouw: de Authentique Green. De bijzonder originele samenstelling plaatst de Chardonnay in de hoofdrol die zo’n 50% voor zijn rekening neemt, aangevuld met 40% Pinot Meunier en 10% Pinot Noir. De dosering sluit aan op de nieuwe, lage trend: 9 g/l.

    Een luchtige champagne die de belletjes eindeloos in het glas laat parelen. Dat bubbelgeweld onthult een bevreemdende mengeling, een fruitige combinatie waarin de citrusvruchten de bovenhand halen in een boeket van geel vruchtenvlees, met een geroosterde toets die de amandel toch de ruimte laat. De mond stuurt de lippen op verkenning doorheen een rijk schuim dat zich al snel verspreidt over de tong die met informatie wordt overdonderd: een frisse citroentoets als belangrijkste criterium, ondersteund door fruit op een naar honing zwemende minerale ondergrond die het geheel body geeft. Om te eindigen met een lichte, geroosterde toets van broodkorst en florale nuances.

     

    Authentique Brut zonder jaartal

    Een goudgele tint waarin fijne bubbeltjes oplichten. De belletjes spatten open met een aroma van bigarreaukersen, amandelschilfers, in de zon gedroogd stro, parfums van aarde en roggevelden. In de mond verrast de delicate frisheid van deze Champagne, gevolgd door ondertonen van gebrande en geroosterde toetsen, gedroogd fruit en zandkoekjes. De bubbeltjes strijken langs de tong, prikkelen de papillen, transformeren de citroen in bittere sinas die voor extra pittigheid zorgt. Een Champagne die makkelijk wegdrinkt bij het aperitief, maar die het ook uitstekend doet bij wit vlees. Assemblage: 45% Pinot Noir, 35% Pinot Meunier en 20% Chardonnay. Suikergehalte: 10 g/l.

     

    Authentique Rosé

    Wervelende pareltjes laten de licht robijnrode kleur met paarlemoeren schakeringen nog sterker oplichten. Elke bubbel onthult een schat aan selecte parfums. Aardbei, framboos en rode bes veroveren de lucht als de weerwind. Een zacht salvo van milde en muskusgeurende kruiden dat zowel de oren als de neus verwent met een zoethoutig geknetter. De fruitige likeur parelt langs de papillen en schudt ze wakker met een onverwachte minerale sneer. De frisheid sublimeert het fruit, versterkt door het parelende reliëf. De 45% Pinot Noir krijgt het gezelschap van 25% Pinot Meunier en 30% Chardonnay. De Pinot Noir die tot rode wijn gevinifieerd wordt en in de reservewijn gebruikt wordt, bedraagt 10%. Dosering: 10 g/l. RVH.

    www.larouteduvin.com



    09-12-2011 om 21:54 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Accor Business hotel group

    Accor verkozen tot ‘Business Hotel Group 2011’

     

     

     

     

    De hotels van de Groep Accor (Sofitel, MGallery, Pullman, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons/ibis Styles, Etap Hotel en Formule 1/ibis budget) hebben uit de handen van Travel Magazine de   “ Business Hotel Group “- Award van 2011 in ontvangst mogen nemen.

     

    Travel Magazine organiseert jaarlijks een grote enquête bij de reisbureaus en reikt Awards uit in alle categorieën binnen de reis- en toerismesector. (touroperators, cruise-organisatoren, luchtvaartmaatschappijen, vakantiecentra, hotelgroepen,…).

     

    Voor het bepalen van de laureaten van de Travel Awards 2011, heeft Travel Magazine dit jaar beroep gedaan op de professionals die zich hiervoor online moesten registreren. 454 Belgische reisagentschappen hebben hun stem uitgebracht (een 60-tal meer dan vorig jaar) en hebben Accor verkozen tot beste ‘Business Hotel Group 2011’, vóór Radisson-Rezidor en Hilton Hotels & Resorts.

     

    Deze onderscheiding beloont de innovaties van de Groep op het vlak van logies, organisatie van seminaries, klantenservice, de kwaliteit van het onthaal alsook de jarenlange uitmuntende commerciële contacten met de toeristische sector. Bij het ontvangen van de prijs vorige week vrijdag, droeg Xavier Droin, Senior Vice President Accor Hotels Belux, deze op aan alle mannen en vrouwen van Accor die dagelijks aan de ontwikkeling van de Groep meewerken alsook aan alle reisagentschappen die haar activiteiten steunen. In de voorbije vijf jaren, heeft Accor deze prijs vier keer in ontvangst mogen nemen. Een mooie verdienste voor de ontwikkelingspolitiek en de kwaliteit van de Groep.

     

    Accor, eerste in de wereld op het gebied van hotelexploitatie, marktleider in Europa, is actief in 90 landen met 4200 hotels en meer dan 500.000 kamers. Accor heeft met Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons/ibis Styles, Etap Hotel/Formule 1/ibis budget, hotelF1 en Motel 6, een breed aanbod, variërend van luxe tot voordelig. Met 145.000 medewerkers wereldwijd stelt de Accor Groep zijn kennis en ervaring van bijna 45 jaar in dienst van zijn gasten en zijn partners. RVH.

     

    08-12-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs