Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    19-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Granc Cru Kerst

    Een overheerlijke Grand Cru Kerst 2011…

     

     

     

     

    Alle chocoladeliefhebbers kunnen deze kerst een mooi cadeau verwachten. De chocoladefabrikant uit Tain l’Hermitage is namelijk een nieuwe doos Grands Crus bonbons aan het samenstellen om het jaar 2011 glansrijk af te sluiten.

     

    In een doos die exclusief ontworpen is voor de feestdagen zijn vier Grand Cru ganaches samengebracht, waarin we de kracht van Abinao, de fruitigheid van Manjari, de fondant van Macaé en de zachte kruiden van Nyangbo terug vinden: Grand Cru Ganache Manjari 64%, Grand Cru Ganache Abinao 85%, Grand Cru Ganache Macae 62% en de Grand Cru Ganache Nyangbo 68%

    Doos van 16 Grands Crus ganaches pure chocolade

     

    Voor de allergrootste liefhebbers zal er onder de kerstboom tevens een assortiment van fijne bonbons te vinden zijn.

    De praliné, de Grands Crus ganaches en de omhulsels van pure, melk of witte chocolade zijn een genot voor de smaakpapillen en worden geleverd in een prachtige doos: Grand Cru Ganache Guanaja 70%, Grand Cru Ganache Jivara Lactée 40%, Amandel- en hazelnootpraliné omhuld met witte chocolade en Ganache van Moka-koffie uit Ethiopië

    Doos van 16 zorgvuldig geselecteerde fijne bonbons

     

    Voor de onvoorwaardelijke aanbidders heeft Valrhona zijn beroemde truffelrecept opnieuw uitgevonden: Een ganache van melkcrème, zacht en vol, met tonen van een fruitige chocolade, een doos van 16 chocoladetruffels. RVH.



    19-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leonidas kerst

    Voor kerst verwent Leonidas de brave, maar toch ook ongeduldige kinderen, die verzot zijn op lekkers!

     

     

     

     

    Schenk hen een adventskalender, volgestopt met chocolaatjes en cadeautjes.

    Wanneer Kerstmis nadert, staan er heel wat kinderen te popelen om de kerstboom te versieren en daarna hun cadeautjes uit te pakken. Meester-chocolatier Leonidas heeft daarom een adventskalender ontworpen om de nieuwsgierigheid van de allerjongsten en hun bijhorende snoeplust te bevredigen.

     

    De ietwat ongewone kalender in de vorm van een kerstboom heeft mooie laatjes die genummerd zijn van 1 tot 24. Overheerlijke chocolaatjes van Leonidas worden telkens uitgelicht en worden dag na dag onthuld door de kleine handjes en de verwonderde oogjes van onze peuters, die dol zijn op zoetigheden en ontdekkingen.

     

    Zijn uw jonge spruiten nog onervaren chocoladeproevers of al fijne kenners? Allemaal zullen ze verwend worden want de kalender kan ook gepersonaliseerd worden volgens hun eigen smaak. Kies voor ontdekking en afwisseling! Als je weet dat ze als een blok vallen voor melkchocolade, kun je misschien ook een witte praline of een stukje marsepein toevoegen, zodat hun smakenpalet uitgebreid wordt.

     

    Omdat Leonidas niets aan het toeval heeft overgelaten, kan de prachtige met rood en goud versierde kalender na gebruik op zolder opgeborgen worden tussen de kerstverlichting en de kleurige kerstballen. Het jaar nadien kan de magische kalender opnieuw gevuld worden met suikergoed en prachtige verrassingen, en zo je kinderen telkens opnieuw in vervoering brengen. Een origineel en tijdloos cadeau. Om van te genieten, dag na dag! RVH.

    www.leonidas.com

     

    19-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    18-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Le Chalet de Pierre

    Le Chalet de Pierres, charme op grote hoogte

     

     

     

     

    Aan de voet van de piste van Les Verdons – een van de mooiste afdalingen van het skigebied Les Trois Vallées – ligt Le Chalet de Pierres met zijn terras dat uitkijkt over een sneeuwtapijt en een dak in oud hout dat zich aftekent tegen een azuurblauwe hemel. Bewerkte balustrades in dennenhout en typische objecten uit de Savoie creëren de warme sfeer van Les Airelles Ormello.

     

    Dit chalet vol snuisterijen, bonte schilderijen en oude canapés vertelt een eigen verhaal waarin jeugdherinneringen aan thuis of bij oma een grote rol spelen. De plek wordt aanbevolen door estheten en is erg in trek bij skiërs, snowboarders en zelfs wandelaars die er samenkomen om te genieten van een warme wijn, een lunch of een onvergetelijke, lekkere pauze. Binnen heeft de chalet gezellige hoekjes voor verliefde koppeltjes, maar ook grote houten tafels waar overdag en ’s avonds gezinnen en vrienden aanschuiven voor een lekkere en feestelijke familiekeuken! De mezzanine biedt een onmetelijk uitzicht over de pistes en de top van de Saulire.

     

    Le Chalet de Pierres, dat steen per steen opnieuw werd opgebouwd (alle stenen zijn afkomstig van een oud station in La Maurienne), is al verschillende decennia verankerd in het culturele erfgoed van dit wintersportgebied. Het is een Alpeninstituut dat druk bezocht wordt door de jetset voor zijn zuidelijke oriëntatie, de rijke keuken en het ongelofelijke cachet.

    Deze oase van geluk te midden van de pistes werd ingericht door “Madame” Raymonde Fenestraz die later de leiding overliet aan drie kleurrijke personages: Yvette Saxe en de gebroeders Chassagnol, ook wel de “Beaux gosses” genoemd worden. Hun goede humeur en historische replieken maakten de reputatie van dit restaurant langs de piste. De bezoekjes van “Madame”, in haar skipak en uitgedost met al haar juwelen, vormden stof voor heel wat conversaties. In 2010 werd Le Chalet de Pierres – befaamd om zijn immens terras, zijn taart met Beaufort en zijn ongelofelijke dessertenbuffet – overgenomen door Stéphane Courbit en geleid door Séverine Pétilaire-Bellet. Sindsdien is deze plek misschien nog magischer geworden.

     

    Op het terras wachten tafels vol heerlijke zoetigheden op de skiërs. Te midden van dit festival van kleuren, geuren en smaken staan watervallen van meringue, piramides van fruittaarten met daartussen chocoladedennenappels. Chef Lionel Horlandynio en zijn koks maken van iedere maaltijd een feestelijk en gezellig moment. U kunt genieten van de traditionele Franse keuken of van specialiteiten van de Savoie. De obers en serveersters dragen, net als vroeger, baretten – rode voor de vrouwen, zwarte voor de mannen – en ze zijn gekleed in vestjes en kniebroeken in geribd fluweel. Zo vormen ze een vrolijk spektakel te midden van de 500 gasten waarvoor plaats is in het restaurant. De kinderen (maar ook de volwassenen) kunnen zich uitleven op de schaatsbaan die open is van december tot april.

     

    Verder worden er tijdens de lunch ook concerten georganiseerd en ’s avonds tovert een dj het terras om tot een echte dansvloer. Vooral tijdens de twee nieuwe thema-avonden: een “Champagneavond” en een “Wodka-avond!”. Deze feestelijke sfeer heeft een sneeuwbaleffect: “Verdons by night” biedt één avond op twee in de week nachtskiën aan. De pistes van Les Verdons zijn dan open. En voor u aan dit avontuur onder de sterren begint, kunt u langs de pistes nog genieten van een glas warme wijn.

     

    Le Chalet de Pierres behoudt de authenticiteit van een pisterestaurant maar dan gecombineerd met de luxueuze charme van een dienstverlening met aandacht voor de kleinste details. RVH.

     

     







    18-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    16-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Citytrip Ierland

    NAAR IERLAND VOOR  EEN CITYTRIP

     

     

     

     

    Dat Ierland bekoort met natuurschoon, cultureel erfgoed, oude tradities en legenden is algemeen bekend. Dat er in de Ierse Republiek verschillende steden zijn die in aanmerking komen voor een leuke en boeiende citytrip is minder geweten. Ook in het najaar en tijdens de jaarwisseling is Ierland een goede reisbestemming voor een ‘city break’.

     

    Dublin: Veelzijdige hoofdstad

    Een bezoek aan de Ierse hoofdstad is een aaneenschakeling van aangename verrassingen. Dublin is één van de vriendelijkste steden van de wereld. Je wordt er met open armen ontvangen, in de pubs waar je zomaar aan de praat raakt met de lokale mensen, op straat, als je in het spoor loopt van schrijvers, dichters, acteurs, muzikanten en andere kunstenaars die sinds eeuwen deze kosmopolitische stad doen vibreren.

     

    Dublin is door de UNESCO uitgeroepen tot Stad van de Literatuur (www.dublincityofliterature.ie) . Drie van de vier Ierse Nobelprijswinnaars Literatuur zijn met de stad verbonden: Bernard Shaw, Samuel Becket en de dichter Yeats ( dichter Seamus Heaney komt dan weer uit de andere bruisende hoofdstad Belfast). Ook bekende namen zoals Joyce, Swift, Wilde en Behan zijn synoniemen voor Dublin. Je kunt dus een citytrip Dublin helemaal in het teken stellen van de literatuur, een ontmoeting met  het literaire erfgoed in musea, woonplaatsen van schrijvers en hun favoriete pubs.

     

    Naast literatuur zijn nog tal van andere thematische bezoeken aan Dublin mogelijk. Dublin is de perfecte mix van oud en nieuw, een stad waar je reist naar het verleden maar ook een moderne, hedendaagse en trendy plek.

     

    Belfast : Muzikale sfeer

    Het Noord Ierse Belfast is misschien wel de meest verrassende citytrip reisbestemming van Ierland. De stad is bekend om zijn fantastische muziekscène die zijn hoogtepunt beleeft tijdens de jaarlijkse Belfast Music Week en bij de uitreiking van MTV European Music Awards. Dit glamour event vindt plaats in de Odyssey Arena waar 14.000 toeschouwers de show met wereldsterren zoals Lady Gaga, Justin Bieber en Rihanna zullen bijwonen.

     

    Tijdens een citytrip naar Belfast ga je niet alleen naar live concerten van pop, beat, folk, jazz, maar bezoek je ook Belfast Music Exhibition en neem je deel aan de Belfast Music Tour. (www.gotobelfast.com , www.belfastmusic.org)

     

     

    Cork: Gastronomische klasse

    Helemaal in het zuiden van Ierland ligt Cork, hoofdstad van het gelijknamige graafschap. De geschiedenis gaat terug tot de dertiende eeuw, vandaar de vele historische bezienswaardigheden zoals de twee grote kathedralen. Eigenlijk kan het oude stadscentrum van Cork zich meten met de historische kern van Dublin. Het is een sfeervolle stad met ook moderne gebouwen zoals het Opera House en aantrekkelijke winkelstraten zoals St. Patrick’s Street.

     

    Voor een citytrip met de nadruk op gastronomie is Cork een uitgelezen bestemming. Er zijn excellente restaurants, chique bars en levendige pubs. Overal in Ierland wordt Cork geassocieerd met een rijke gastronomie en wie zich daarvan wil overtuigen hoeft maar een bezoek te brengen aan The English Market die je het beste kunt omschrijven als ‘a delight’ (www.corkenglishmarket.ie). (www.corktourist.com)

     

     

    Citytrip Tour Ierland: Makkelijk bereikbaar

    Met Dublin, Belfast en Cork zijn we wat Ierse citytrip reisbestemmingen betreft helemaal niet rond. Een tour langs boeiende Ierse steden voert eveneens naar Derry/Londonderry, Galway en andere plaatsen die altijd verrassingen inhouden, die een city break in Ierland naar een hoog niveau tillen waarvan je de mooiste herinneringen bewaart.  Derry/Londonderry is bovendien de cultuurhoofdstad van het Verenigd Koninkrijk in 2013.RVH.

     

    Tourism Ireland - Louizalaan 66 - 1050 Brussel - T 02 275 01 71

    info.be@tourismireland.com - www.discoverireland.com

     

     

    16-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    15-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlaamse dagtoeristen

    Vlaamse dagtoeristen hebben een voorkeur voor bestemmingen in Vlaanderen.

     

     

     

     

    Uit het Onderzoek Dagtoerisme 2010-2011 blijkt dat een kwart van de Vlamingen minstens één maal per maand op daguitstap gaat. Bijna 70% onder hen blijft tijdens deze daguitstap binnen Vlaanderen.

     

    De provinciale toeristische organisaties, het Steunpunt Toerisme en Recreatie en Toerisme Vlaanderen zijn de opdrachtgevers van het allereerste onderzoek waarin de activiteiten van Vlamingen, Walen en Brusselaars tijdens daguitstappen uitgebreid onder de loep worden genomen. Tijdens het onderzoek, uitgevoerd door Idea Consult en Ivox, werden 2.000 panelleden wekelijks bevraagd over hun dagtoeristisch gedrag. Daarbij werd onder andere gepolst naar frequentie, bestemming, activiteiten, vervoerswijze en  hun uitgaven.

     

    Het onderzoek toont aan dat ruim 25% van de Vlamingen minstens één keer per maand een daguitstap maakt. Tijdens deze trips, blijven ze meestal binnen het Vlaams Gewest (68%). Andere belangrijke bestemmingen zijn Wallonië (11%), Brussel (8%) en Nederland (6%). Uit het onderzoek blijkt tevens dat een persoon tijdens een daguitstap gemiddeld € 37,9 uitgeeft. Gezien de populariteit van Vlaanderen als bestemming, betekent dit dat Vlaamse dagtoeristen een niet te onderschatten economische impuls geven aan het toerisme in hun eigen regio.

     

    Het rapport over de resultaten van dit pilootonderzoek is te raadplegen via de websites van de provinciale toeristische organisaties, het Steunpunt Toerisme en Recreatie en via www.toerismevlaanderen.be RVH.

     

    15-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Campari kalender 2012

    Campari kalender 2012 is een toost op het leven

     

     

    De 13e editie van de Campari kalender, werd voorgesteld in Milaan. De titel verklapt voor een stuk al waar de kalender dit jaar om draait: met It’s the end of the world, baby baseerde Campari zich op de voorspelling van de Maya’s dat de wereld op 21 december 2012 zou eindigen en helemaal zou veranderen.

     

    Campari treedt tegen deze neerslachtige voorspelling op met een positieve aanpak: vol positivisme kijken naar de intrigerende theorieën en ze vervolgens visueel voorstellen in een serie krachtige, inspirerende foto’s met Hollywoodactrice en topmodel Milla Jovovich.

     

    Om het publiek mee te nemen op een adembenemende visuele reis, stelt Campari zijn nieuwste protagoniste voor in levendige shots die een mogelijk einde van de wereld uitbeelden. De kalender is opgebouwd uit opmerkelijke gebeurtenissen die gaan van dramatische Woestijnvorming en Orkanen tot Alien invasies en meteorieten. De scenario’s zijn zowel gebaseerd op de moderne film als mythische en bijbelse taferelen.

     

    Poserend in prachtige outfits, weet Jovovich het publiek alvast te bekoren; ze neemt een zelfzekere houding aan, straalt kracht uit en heeft daarbij controle over het onwetende. Met haar co-star Campari, brengt ze letterlijk een toost uit op het leven.

     

    Dimitri Daniloff, één van de meest gerenommeerde internationale fotografen, bracht de 13e editie van de kalender in beeld. Een vanzelfsprekende keuze voor dit betoverend verhaal: de Parijse fotograaf brengt de scènes stuk voor stuk perfect in beeld, alsof fantasie werkelijkheid wordt. Toch was het een complex en lang proces, want de productie werd gefinaliseerd met special effects die de doorslaggevende factor waren om de scènes tot leven te brengen.

     

    De Campari kalender, waar er wereldwijd maar 9.999 exemplaren van gedrukt worden, zal niet verkocht worden, maar zal internationaal verdeeld worden onder vrienden en fans van het merk. RVH.

    www.campari.com - www.facebook.com/campari - www.camparigroup.com

     







    15-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Campari kalender 2012

    Campari kalender 2012 is een toost op het leven

     

     

    De 13e editie van de Campari kalender, werd voorgesteld in Milaan. De titel verklapt voor een stuk al waar de kalender dit jaar om draait: met It’s the end of the world, baby baseerde Campari zich op de voorspelling van de Maya’s dat de wereld op 21 december 2012 zou eindigen en helemaal zou veranderen.

     

    Campari treedt tegen deze neerslachtige voorspelling op met een positieve aanpak: vol positivisme kijken naar de intrigerende theorieën en ze vervolgens visueel voorstellen in een serie krachtige, inspirerende foto’s met Hollywoodactrice en topmodel Milla Jovovich.

     

    Om het publiek mee te nemen op een adembenemende visuele reis, stelt Campari zijn nieuwste protagoniste voor in levendige shots die een mogelijk einde van de wereld uitbeelden. De kalender is opgebouwd uit opmerkelijke gebeurtenissen die gaan van dramatische Woestijnvorming en Orkanen tot Alien invasies en meteorieten. De scenario’s zijn zowel gebaseerd op de moderne film als mythische en bijbelse taferelen.

     

    Poserend in prachtige outfits, weet Jovovich het publiek alvast te bekoren; ze neemt een zelfzekere houding aan, straalt kracht uit en heeft daarbij controle over het onwetende. Met haar co-star Campari, brengt ze letterlijk een toost uit op het leven.

     

    Dimitri Daniloff, één van de meest gerenommeerde internationale fotografen, bracht de 13e editie van de kalender in beeld. Een vanzelfsprekende keuze voor dit betoverend verhaal: de Parijse fotograaf brengt de scènes stuk voor stuk perfect in beeld, alsof fantasie werkelijkheid wordt. Toch was het een complex en lang proces, want de productie werd gefinaliseerd met special effects die de doorslaggevende factor waren om de scènes tot leven te brengen.

     

    De Campari kalender, waar er wereldwijd maar 9.999 exemplaren van gedrukt worden, zal niet verkocht worden, maar zal internationaal verdeeld worden onder vrienden en fans van het merk. RVH.

    www.campari.com - www.facebook.com/campari - www.camparigroup.com

     







    15-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    14-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Lavazzers

    THE LAVAZZERS

    Lavazza herenigt 12 meesterfotografen voor de jubileumeditie van de 20ste Lavazza Calendar

     

     

     

    The Lavazzers is de naam van de jubileumeditie van de 20ste Lavazza Calendar die in Milaan is gepresenteerd. Speciaal voor dit indrukwekkende event herenigt deze twintigste kalender 12 meesters in de fotografie die de afgelopen jaren hebben bijgedragen aan het grote succes van de Lavazza Calendar.

     

    Erwin Olaf, Thierry Le Gouès, Miles Aldridge, Marino Parisotto, Eugenio Recuenco, Elliott Erwitt, Finlay MacKay, Mark Seliger, Annie Leibovitz, Albert Watson, David LaChapelle, Ellen von Unwerth. Allen hebben zich enthousiast ingezet en vieren hun relatie met Lavazza- koffie aan de hand van zelfportretten. De 12 fotografen werden begeleid door het agentschap Armando Testa, ook voor deze editie producent van de Lavazza Calendar. De fotografen hebben een interpretatie van zichzelf gemaakt door middel van innovatieve, ongebruikelijke en creatieve shots.

     

    “Elk jaar experimenteert de Lavazza Calendar met nieuwe artistieke trends en verschillende thema’s die geïnterpreteerd worden door een internationale artiest”, aldus Francesca Lavazza, Corporate Image Director van de Lavazza Group. “Voor deze voor onze communicatie zo belangrijke editie wilden we iets anders doen en hebben om die reden deze grootse fotografen gevraagd zelfportretten te maken die

    geïnspireerd zijn door onze espresso; het resultaat is werkelijk spannend. Aangezien we zo gewend zijn fotografen te zien achter hun camera, is het nu een geheel nieuwe invalshoek om ze als hoofdpersoon voor de camera te zien wat leidt tot unieke portretten. Zo laat David LaChapelle in een shot met de titel “Een gewone ochtend verandert in een Paradijs”, zien hoe koffie “als tool kan dienen om mijn geest in versnelling te zetten” en toont Erwin Olaf in zijn foto met de titel “mijn gedachten vliegen weg” hoe hij Lavazza koffie linkt aan de manier waarop hij mensen portretteert. Erwin verklaart daarbij: “wanneer ik Lavazza koffie drink, denk ik op natuurlijke wijze aan het menselijk lichaam”.

     

    De kalender is een galerie van sterk suggestieve beelden, soms met humoristische en geheimzinnige foto’s, soms met elegante beelden die doen denken aan sculpturen. Iconen die ontcijferd moeten worden; het uiteindelijke resultaat draait om diversiteit en de zelfbeschouwende, surrealistische benadering van elke artiest die bijdragen aan een uniek project dat traditionele fotografie, geavanceerde technieken en, in sommige gevallen, digitale kunst samenbrengt.

     

    Het icoon en de drijvende factor achter de 2012 Calendar en het gehele project rondom de viering van het twintigjarig jubileum is Valerie van der Graaf. Het jonge Nederlandse model, hoofdrolspeelster in de foto’s van Ellen von Umwerth, verschijnt op de cover van de 2012 Calendar waarop zij de kaarsen uitblaast voor een symbolische verjaardag met dubbele betekenis: het is de twintigste editie van de Lavazza Calendar en Valerie is ook twintig jaar oud – er kan geen betere woordvoerdster zijn met het oog op de toekomst.

     

    Net als de 1995 Calendar, ook geschoten door Ellen von Unwerth, die draaide om de vieringen rond het honderdjarig bestaan van het bedrijf met een zeer jonge Amber Smith voor een enorme verjaardagstaart, laten deze nieuwe beelden, genomen door de Duitse fotografe, Valerie zien met 20 verjaardagskaarsjes. In het zelfportet in de 2012 Calendar laat Ellen zien er weer klaar voor te zijn om samen met Lavazza deze nieuwe uitgave van de Calendar te vieren. RVH.





    14-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ocean Spray cranberry's

    Ocean Spray, een brede waaier aan producten op basis van cranberry’s

     

     

     

    Naast deze compote biedt Ocean Spray een brede waaier aan 100% natuurlijke sappen op basis van cranberries, zonder kleurstoffen, bewaarmiddelen of artificiële geurstoffen. De Ocean Spray producten staan sinds 1930 voor knowhow, smaak, kwaliteit, voedingswaarden en verfrissing.

     

    « Ocean Spray Cranberry Classic » : de originele drank, een sap dat tegelijk verfrissend, lekker en zuur en zoet is. Een ware bron van vitamine C en antioxidanten. Dankzij zijn verrassende natuurlijke smaak en warme kleur is het een uitstekend ingrediënt in tal van cocktails, waaronder de bekende Cosmopolitan of Sea Breeze. Eveneens verkrijgbaar in handig 200 ml formaat.

     

    « Ocean Spray Cranberry Classic Light » : De light versie van de "Cranberry Classic", zonder toegevoegde suiker, bevat slechts 8 calorieën per 100 ml. Een variant, speciaal voor wie op zijn lijn let.

     

    « Ocean Spray Cranberry & Blackcurrant » : geslaagde mengeling van cranberry met

    andere vruchten, waaronder zwarte bessen. Een harmonische en verfijnde mengeling, die zich ook uitstekend leent voor cocktails. Voortaan bevat dit recept een suikergehalte van slechts 13 %.

     

    « Ocean Spray Cranberry & Pomegranate » : de perfecte en vooral smakelijke mix van cranberry en granaatappel, een ander “superfruit” met erkende weldaden.

    « Ocean Spray Cranberry & Blueberry » : Ocean Spray verenigt de weldaden van cranberry met die van de bosbes, die boordevol polyfenolen en vitamines zit.

     

    « De compote cranberry Ocean Spray » : De fruitige, zoetzure smaak van de Ocean Spray cranberries bezorgt deze compote zijn unieke smaak. Voortaan vindt u deze compote in een glazen bokaal van 250g. Ontdek snel zijn vernieuwd met 50% extra fruit (goed voor een totaal fruitgehalte van 45%) en 100% natuurlijke suikers die zorgen voor een betere vertering door het organisme. Na opening is de compote 28 dagen houdbaar.

     

    De Ocean Spray-drankjes zijn verkrijgbaar in de supermarkten in PET-flessen van 1 liter, tegen een aanbevolen verkoopprijs van € 1,99, en in brikjes van 200 ml voor een aanbevolen verkoopprijs van € 1,79 voor een pack van 3 x 200 ml. De compote is vanaf nu eveneens verkrijgbaar in de supermarkten tegen een aanbevolen verkoopprijs van 2,19€/250g. Ocean Spray, al generaties ten dienste van ons welzijn. RVH.

    www.oceanspray.be

     

     

     





    14-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    13-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dobbel Palm sinds 1947


    Het eigen PALM-hopveld

     

     

     

    De idee voor een eigen hopveld is niet nieuw. Eigenaar, Jan Toye,droomde er al jaren van! In de huidige tijdsgeest lijkt het nu een evidentie : de weder-erkenning van hop, de innovatieprojecten binnen PALM Breweries, de traditionele brouwersroots en last but not least, de nabijheid van de historische hoppestreek van Aalst en Asse.

    Aalst was trouwens tot eind jaren 1800 niets minder dan dé hoppeschuur van de wereld. In Aalst en omstreken werkte in die gouden jaren meer dan 95% van de bevolking in de hoppeteelt. De bel per bel geplukte variëteit “Groen Bel” werd op de wereldtentoonstelling in Parijs uitgeroepen tot de beste ter wereld. Het aantal hopboeren in de streek is vandaag op één hand te tellen. Her en der worden, met gezamenlijke subsidie van de gemeenten, gewesten en Europa, opnieuw enkele velden aangelegd. Doel is de bevolking te herinneren aan de rijke geschiedenis van deze uiterst fraaie cultuur, met deze hop wordt evenwel niet gebrouwen.

     

    Het PALM hopveld is 35 are groot en telt een 800-tal hopplanten van de HallertauMittelfrüh variëteit. Alfons en Paul Temmerman, gerenommeerde hopboeren uit Erembodegem hielpen PALM op weg. De aanleg van het veld gebeurde door Jan Vermeir uit Opwijk. Het team van de nabijgelegen Stoeterij Diepensteyn is vanaf den beginne bij de aanleg betrokken en zal de komende jaren de teelt verzorgen. Voor de pluk en de behandeling doet de brouwerij beroep op Geert Claerbout, zelf hopkweker en verwerker in de Poperingse regio.

     

    PALM Hopper Limited Edition gebrouwen met HallertauMittelfrüh

     

    HallertauMittelfrüh is een zeer populaire variëteit met een zeer fijn hoppig en lichtgroen aroma. Door zijn ziektegevoeligheid is de variëteit lange tijd in de vergetelheid geraakt, maar de techniek van virusvrije planten maakt dat deze variëteit aan een echte comeback is begonnen. Het heeft de brouwers tot een eerste creatie geïnspireerd: de PALM “Hopper”. Omdat de brouwers zo aangenaam door het aroma verrast waren hebben ze binnen het brouwproces de hop drie maal toegevoegd : een eerste keer bij het begin van het koken, een tweede “late hopping” op het einde van het kookproces en een laatste keer als “dry hopping” op het einde van de hoofdgisting. PALM, dé Speciale Belge, diende als basis voor de moutsamenstelling en de gistkeuze. Daar haalt het bier zijn karameltoets en fruitigheid vandaan. De PALM Hopper is een complex maar gebalanceerd degustatiebier met een alcoholvolume van 6%. Om het hopkarakter optimaal te behouden en om het bier extra te laten parelen hebben onze brouwers gekozen voor een hergisting in de fles. De rijkelijke hopdosering zorgt voor een goede doordrinkbaarheid, een prima verteerbaarheid en een schitterende schuimkraag. Van deze PALM Hopper Limited Edition zijn 7.000 flessen 37,5 cl onder kurk gebotteld

    www.palm.be







    13-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radisson Blu design

    Belg wint Radisson Blu design wedstrijd !

    Radisson Blu Royal Hotel in Brussel ontwerpt nieuwe kamer op basis van winnend Mood Board van Europese designwedstijd

     

     

     

    Radisson Blu, Rezidor’s hogere segment merk, organiseerde deze zomer een Europese design wedstrijd waarbij deelnemers uitgenodigd werden hun ideale hotelkamer te ontwerpen. De jury riep het Mood Board van de Belg Wim Alenus uit tot winnaar – zijn ontwerp zal als inspiratie dienen voor de inrichting van een complete nieuwe kamer in het Radisson Blu Royal Hotel aan de Wolvengracht in Brussel. Wim zal er 30 keer gratis mogen overnachten over een periode van een jaar. Ook de 10 finalisten winnen een weekendverblijf in de nieuwe kamer.

     

    “Eclectisch, home sweet home, elegant, relax, echt – enkele van de woorden die bij de jury spontaan opkwamen bij het beschrijven van het winnende Mood Board”, zegt John Kennedy, Vice President Marketing & Customer Relationship Management bij de Rezidor Hotel Group. “We hielden van dit Mood Board omdat het een thuisgevoel uitstraalde, zowel het  kleurenschema en de stijl van de meubelen als de ambiance die er van uitging”, voegt Eugene Staal, Rezidor’s Senior Vice President Technische Ontwikkeling hieraan toe.

     

    Wim Alenus zelf beschrijft zijn Mood Board als: “Ontspannen zoals op een zondagmorgen thuis. Weg met gesofisticeerde en overdreven namaakdesign. Maak hotelkamers terug écht!”

     

    De jury worstelde zich door de 12.345 ingezonden Mood Boards – een moeilijke opdracht om tot de finale winnaar te komen! De jury bestond uit Bart Canini, hoofd van Creneau International, een Belgisch design agentschap, de bekende Zweedse designer Christian Lundwall; en Eugene Staal, Senior Vice President Technische Ontwikkeling bij Rezidor.

    Meer informatie over het winnende Mood Board en de genomineerden op: www.design.radissonblu.com.RVH.

    13-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ocean spray compote
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SPRAYOcean Spray compote in een nieuw kleedje

    Een nieuwe in het purper gehulde ster is geboren…

     

     

     

    De feestdagen, een moment van gezellig samenzijn met familie en vrienden komen alweer met rasse schreden dichterbij. Wat gaat er boven lekker feesten en smullen van een feestelijk, gezond en origineel diner? Verras uw genodigden dankzij een van de nieuwe Ocean Spray recepten! Speciaal voor de eindejaarsfeesten lanceert Ocean Spray een nieuw, verbeterd recept voor zijn compote met 50% extra fruit en 100% natuurlijke suiker. Dankzij zijn fruitige, zoetzure smaak geeft u uw dinertjes het hele jaar door een verrassend toets. De cranberry is meer dan ooit de ster in de keuken!

     

    De cranberry, een eeuwenoude traditie

     

    Zowel in de Verenigde Staten als in Canada staat de cranberry zowel voor een lokaal product als voor een cultureel erfgoed. Symbool voor gezelligheid die je deelt, verenigt deze bes al generaties lang gezinnen rond de eettafel. Het is dus logisch dat dit bijzondere besje een van de absolute sterren is van de Amerikaanse gastronomie. Dankzij zijn zeer eigen karakter en unieke smaak leent de cranberry zich perfect als compotebereiding die alles in zich heeft om onmisbaar te worden aan de feestdis.

     

    De Ocean Spray compote : extra fruit, extra smaak en 100% natuurlijk

     

    Cranberrycompote is een traditionele bereiding, zoals de kolonisten van New England die maakten, op basis van cranberry’s, water en suiker. Ocean Spray wenst in te spelen op de behoeften van de consument en verbetert voortaan zijn compote. Resultaat: een natuurlijker recept met minder suikers. Dit 100% natuurlijke recept zonder kleurstoffen of bewaarmiddelen, bevat voortaan 50% extra fruit en sucrose, een natuurlijke suiker die beter wordt verteerd door het organisme. Het nieuwe 250g formaat leent zich perfect voor de bereiding van talrijke gerechten. De fruitige, zoetzure smaak van de Ocean Spray cranberries bezorgt deze compote zijn unieke smaak. Onmisbaar als garnituur bij al uw vlees-, wild- en gevogeltegerechten en bij tal van desserts, zoals cheese cakes, pannenkoeken, yoghurt...

     

    De nieuwe compotes zijn nu verkrijgbaar in de supermarkten tegen een aanbevolen verkoopprijs van 2,19€/250g. RVH.

    www.oceanspray.be

     

    13-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eigen Palm hopveld


    Het eigen PALM-hopveld

     

     

     

    De idee voor een eigen hopveld is niet nieuw. Eigenaar, Jan Toye,droomde er al jaren van! In de huidige tijdsgeest lijkt het nu een evidentie : de weder-erkenning van hop, de innovatieprojecten binnen PALM Breweries, de traditionele brouwersroots en last but not least, de nabijheid van de historische hoppestreek van Aalst en Asse.

    Aalst was trouwens tot eind jaren 1800 niets minder dan dé hoppeschuur van de wereld. In Aalst en omstreken werkte in die gouden jaren meer dan 95% van de bevolking in de hoppeteelt. De bel per bel geplukte variëteit “Groen Bel” werd op de wereldtentoonstelling in Parijs uitgeroepen tot de beste ter wereld. Het aantal hopboeren in de streek is vandaag op één hand te tellen. Her en der worden, met gezamenlijke subsidie van de gemeenten, gewesten en Europa, opnieuw enkele velden aangelegd. Doel is de bevolking te herinneren aan de rijke geschiedenis van deze uiterst fraaie cultuur, met deze hop wordt evenwel niet gebrouwen.

     

    Het PALM hopveld is 35 are groot en telt een 800-tal hopplanten van de HallertauMittelfrüh variëteit. Alfons en Paul Temmerman, gerenommeerde hopboeren uit Erembodegem hielpen PALM op weg. De aanleg van het veld gebeurde door Jan Vermeir uit Opwijk. Het team van de nabijgelegen Stoeterij Diepensteyn is vanaf den beginne bij de aanleg betrokken en zal de komende jaren de teelt verzorgen. Voor de pluk en de behandeling doet de brouwerij beroep op Geert Claerbout, zelf hopkweker en verwerker in de Poperingse regio.

     

    PALM Hopper Limited Edition gebrouwen met HallertauMittelfrüh

     

    HallertauMittelfrüh is een zeer populaire variëteit met een zeer fijn hoppig en lichtgroen aroma. Door zijn ziektegevoeligheid is de variëteit lange tijd in de vergetelheid geraakt, maar de techniek van virusvrije planten maakt dat deze variëteit aan een echte comeback is begonnen. Het heeft de brouwers tot een eerste creatie geïnspireerd: de PALM “Hopper”. Omdat de brouwers zo aangenaam door het aroma verrast waren hebben ze binnen het brouwproces de hop drie maal toegevoegd : een eerste keer bij het begin van het koken, een tweede “late hopping” op het einde van het kookproces en een laatste keer als “dry hopping” op het einde van de hoofdgisting. PALM, dé Speciale Belge, diende als basis voor de moutsamenstelling en de gistkeuze. Daar haalt het bier zijn karameltoets en fruitigheid vandaan. De PALM Hopper is een complex maar gebalanceerd degustatiebier met een alcoholvolume van 6%. Om het hopkarakter optimaal te behouden en om het bier extra te laten parelen hebben onze brouwers gekozen voor een hergisting in de fles. De rijkelijke hopdosering zorgt voor een goede doordrinkbaarheid, een prima verteerbaarheid en een schitterende schuimkraag. Van deze PALM Hopper Limited Edition zijn 7.000 flessen 37,5 cl onder kurk gebotteld

    www.palm.be





    12-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.elke gram telt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Elke gram telt met de Neo weegschaal

     

     

     

     

    Een echte kok heeft een goede weegschaal nodig. Eentje die nauwkeurig weegt. De Neo elektronische keukenweegschaal is zo'n weegschaal.

     

    Op het eerste zicht lijkt dit futuristische toestel op een gesofisticeerde spiegel, maar eenmaal het aanraakscherm geactiveerd geeft een high-definition display aan dat deze weegschaal tot op 1 g nauwkeurig weegt. De tara-functie laat toe om opnieuw een nulgewicht in te stellen om ingrediënten toe te voegen. Dankzij een maximale hoogte van 2 cm is de Neo weegschaal zeer praktisch op te bergen. Het toestel laat toe om culinaire zwaargewichten tot 10 kg af te wegen.

     

    De groene LED display geeft behalve gewicht ook aan wanneer de batterijen bijna leeg zijn. En zet je teveel gewicht op de weegschaal dan meldt de weegschaal dit ook. Wegen is nog nooit zo makkelijk geweest. RVH.

     

     

    12-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Palm hopper
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    PALM innoveert met de lancering van PALM Hopper Limited Edition en de aanleg van een eigen hopveld

     

     

     

    In de afgelopen vijf jaar evolueerde PALM Breweries van een duo-productstrategie - met PALM & RODENBACH - naar een multi-nichestrategie. Hierdoor zagen een aantal nieuwe bieren het licht, vele als Line Extension, sommige als nieuw merk. Voor de volgende vijf jaar toont PALM Breweries zich opnieuw ambitieus.

     

    De aanleg van een eigen hopveld getuigt hiervan. DeHallertauMittelfrüh hop, die wordt aangeplant, zorgt op termijn voor het invullen van de eigen hopbehoefte, het heeft de brouwers nu reedsgeïnspireerd voor een eerste nieuwe seasonal, de PALM Hopper, die dit jaar als Limited Edition wordt uitgetest.

    Binnen de uitgetekende multi-nichestrategie resulteerde het strategische partnership met VikiGeunes, Patron Cuisinier van restaurant ’t Zilte (**) in het Antwerpse MAS, in de creatie van de RODENBACH Caractère Rouge. Maar er staan nog projecten, binnen productinnovatie en productontwikkeling, op stapel, onder andere ook op gebied van Beer & Food Pairing.

     

    Hop is Hip, maar meer dan een hype !

     

    Als brouwer van rasbieren voelt PALM Breweries zich prima met de hernieuwde belangstelling voor hop en bitterheid in bier. Hop en bier zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden : hop is één van de vier ingrediënten in bier en, op enkele uitzonderingen na, is bier het enige product waarin hop gebruikt wordt. De voorbije decennia is, door toedoen van de verhoogde vraag naar sterk gezoete dranken, de bitterheid in bier jaar na jaar gedaald. Waar een Belgische pils in de jaren ‘60 en ‘70 vlot 30 bittereenheden had, volstaat nu mondiaal gemiddeld 4 à 5 gram alfazuren per hectoliter, waardoor sommige bieren een bitterheid hebben nauwelijks boven de smaakdrempel.

    Hetzelfde fenomeen voltrok zich in de US, de grote Amerikaanse biermerken hebben hun bitterheid extreem laag laten zakken. Dit fenomeen ligt daarentegen mee aan de basis van het succes van craftbeers in de Verenigde Staten, In hun, sterk gehopte, bieren vinden we zelfs bitterheden die van 50 tot boven de 100 gaan! Hun verdienste is dat zij hop terug onder de aandacht brengen, ook in Europa : zowel de dosering van de hop, als het gebruik van verschillende aromavariëteiten, als het moment van toediening tijdens het brouwproces. De grote keuze in hopvariëteiten geeft de brouwer van speciaal bieren een prachtig instrument om met smaak te spelen. Hop is voor bier wat de cépage is voor een wijn. Hop wordt klassiek ingedeeld in bittersoorten en aromavariëteiten. Hun aroma wordt omschreven als citrus, floraal, groen, kruidig en hoppig

    www.palm.be

     

    11-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.St Ermins hotel London

    PRESTIGIEUS ST ERMIN’S HOTEL IN LONDEN SLUIT ZICH AAN BIJ MGALLERY-COLLECTIE

     

     

     

    MGallery opent zijn eerste vestiging in het Verenigd Koninkrijk. De opening van het eerste hotel van dit merk in Londen is een bijzonder moment voor MGallery-ambassadrice Kristin Scott Thomas, die erg op Londen gesteld is en de stad goed kent. Zij was dan ook aanwezig bij de openingsceremonie van het hotel.

     

    St Ermin’s ligt in het centrum van Londen in de wijk St James, tussen Buckingham Palace en Westminster Abbey. Op enkele minuten lopen bevinden zich de beroemde theaters van West End en vele historische locaties. Het hotel is een oase van rust in het drukke stadscentrum. St Ermin’s speelde ook een rol in de geschiedenis van Londen: tijdens de Tweede Wereldoorlog kwamen de Britse premier Sir Winston Churchill en zijn staf regelmatig in dit hotel bijeen om geheime operaties te bespreken. 

     

    Het hotel telt 331 kamers en is gebouwd volgens een uitzonderlijk ontwerp van architecte Dayna Lee, die eigentijdse decoratieve elementen en een klassieke stijl heeft gecombineerd tot een vriendelijke en gedistingeerde omgeving. Het hotel heeft drie restaurants: Caxton Grill serveert de verfijnde Europese keuken. Het restaurant biedt plaats aan 70 gasten en beschikt over een besloten eetzaal. - Caxton Terrace biedt een ontspannen sfeer met uitzicht op de binnenplaats, terwijl  Caxton Bar een informelere omgeving biedt, waarin een groot assortiment van drankjes wordt geschonken en de menukaart een wat meer traditioneel karakter heeft.

     

    Het hotel beschikt over alle denkbare voorzieningen voor zowel vakanties als zakenreizen, zoals een fitnessruimte met sportuitrusting en een krachthonk, en 14 vergaderruimten voor in totaal 200 deelnemers. Het hotel is bovendien een uitgelezen locatie voor bruiloften en partijen. U kunt zelfs een beroep doen op een professionele ceremoniemeester die uw privébijeenkomsten geheel naar wens organiseert.

     

    MGallery bestaat sinds 2008 en telt inmiddels 45 kwaliteitshotels verspreid over de hele wereld. Al deze hotels zijn uitzonderlijk fraai gelegen op historische locaties. Doordat ze allemaal een eigen identiteit, een ziel, een unieke stijl en een onberispelijke service kennen, zullen ze zelfs de meest veeleisende reizigers aanspreken. Het merk blijft zich op alle vijf continenten uitbreiden en streeft ernaar 150 vestigingen te hebben in 2015. Het richt zich voornamelijk op individuele reizigers met een voorliefde voor bijzondere nieuwe locaties. De collectie telt verder een aantal unieke resort hotels, zoals het Kuta Beach Heritage & Spa op Bali of het Medina Essaouira Thalasso Sea & Spa in Marokko. MGallery opent ook hotels in stadscentra, zoals het Hotel Muse Bangkok in Thailand en het Auckland Lighter Quay Hotel in Nieuw-Zeeland. RVH.

     

     

    11-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Relais & Châteaux
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Nieuwe Benelux voorzitter Relais &Châteaux

     

     

     

                                                                                       

     

    De Benelux-leden van Relais &Châteaux hebben uit hun midden Johan Agricola benoemd tot nieuwe voorzitter van de Benelux.  Agricola is directeur/eigenaar van Kasteel Engelenburg in Brummen- Nederland.

     

    Relais &Châteaux Benelux bestaat momenteel uit tien leden; vier in Nederland, twee in Luxemburg en vier in België: L’Auberge du Moulin Hideux (Noirefontaine), l’Hostellerie Lafarque (Pepinster), la Butte aux Bois (Lanaken) en Hôtel Heritage (Brugge).

    Tijdens het congres in Lissabon, dat van 13 tot 15 november wordt gehouden, zullen vier nieuwe Benelux leden bekend worden gemaakt, één in België, twee in Nederland, en één in Luxemburg.

     

    JaumeTàpies, International President van Relais &Châteaux beschouwt de Benelux als een belangrijke markt: “De opening van onze Benelux-vertegenwoordiging in Brussel vorig jaar was de eerste stap in onze strategie. We zullen onze inspanningen voortzetten om deze markt te ontwikkelen, vooral  in België, waar we binnen de 2 jaar een tiental leden hopen te tellen”.

     

    Met een nieuwe voorzitter is ook een nieuw bestuur aangetreden dat een goede afspiegeling vormt van de Benelux. Vice-voorzitter is Julien Lahire van Moulin Hideux in de Ardennen (Wallonië). Julien is de derde generatie in Moulin Hideux. De familie is al 50 jaar lid van Relais &Châteaux en was in 1961 het eerste lid buiten Frankrijk. Penningmeester is Marc Alofs, directeur van La Butte aux Bois in Lanaken (Belgisch-Limburg), net over de grens bij Maastricht.

     

    “We hebben als nieuw bestuur voor 2012 een aantal mooie evenementen en promotieactiviteiten in de planning staan. Daarmee willen we Relais &Châteaux in België, Luxemburg en Nederland  meer onder de aandacht brengen”, aldus voorzitter Agricola.  RVH.

    Inlichtingen: Tel.: 00 800 2000 00 02 (gratis nummer) -  www.relaischateaux.com

    Relais &Châteaux Benelux: Louizalaan 65 – B 1050 Brussel

    11-11-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Absolut Vodka

    ABSOLUT MODE EDITION – de mode weerspiegeld

     

     

     

     

    ABSOLUT zet opnieuw een stapje in de modewereld met de lancering van de beperkte editie van een nieuwe fles– ABSOLUT MODE EDITION. De lancering gaat gepaard met een grensverleggende campagne van fotograaf Sharif Hamza, met in de hoofdrol supermodel Shannan Click. ABSOLUT MODE is de opvolger van ABSOLUT GLIMMER die vorig jaar een groot succes kenden. Daarvoor waren er onder meer nog  ABSOLUT MASQUERADE en ABSOLUT ROCK, eindejaarsedities die stuk voor stuk een gigantische succes werden.

     

    Het opzet van de ABSOLUT MODE EDITION is eenvoudig. De stijlvolle gefacetteerde fles is gemaakt uit hoogkwalitatief kristal en is omwikkeld in een band uit midnight blue zijde waarop een tekst geborduurd is. Bedoeling is de glamoureuze modewereld te weerspiegelen.

     

    Voor de campagne deed ABSOLUT beroep op fotograaf Sharif Hamza, bekend van zijn werk voor onder meer Vogue Paris en Dazedand Confused. Hamza liet zich duidelijk inspireren door de vorm van de fles:  hij bouwde er een grote kopie van met spiegelende vlakken, en plaatste er supermodel Shannan Click midden in, gekleed in midnight blue creaties.

     

    ABSOLUT MODE EDITION  past perfect bij het rijke erfgoed die het merk in de modewereld doorheen de jaren heeft opgebouwd. In het begin van de 1990s, werkte ABSOLUT samen met enkele van de meest succesvolle modeontwerpers, zoals Tom Ford en Versace. Daarna is de mode één van de vaste creatieve uitdrukkingsvormen geworden die ABSOLUT in samenwerking met designers zoals Stella McCartney en Jean-Paul Gaultier met succes verkend heeft.

     

    De ABSOLUT MODE EDITION fles wordt wereldwijd in tachtg markten gelanceerd in beperkte oplage. De aanbevolen verkooprijs is 14.4 euro (zelfde prijs als een ‘gewone’ fles ABSOLUT). RVH.

    www.absolut.com - www.pernod-ricard-belgium.com







    10-11-2011 om 17:56 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cruises in wijnregio's

    Bezoek de wijnregio’s met Celebrity Cruises

     

     

     

     

    Op basis van de feedback en interesses van klanten heeft Celebrity Cruises beslist haar Europees vaarschema voor 2012 deels aan te passen. De belangrijkste nieuwigheid wordt een reeks wijncruises. Tussen september en november 2012 zal Celebrity Constellation – na haar zomerseizoen vanuit Amsterdam – maar liefst zeven twaalfnachtencruises aanbieden langs befaamde wijnregio’s in Frankrijk, Spanje en Portugal. Op het programma staan onder meer degustaties van Rioja-wijnen, champagne-brunches, rondritten langs de kastelen van de Bordeaux en bezoeken aan portkelders. Aan boord van het schip worden diners aangeboden met aangepaste wijnen alsook bijzondere proeverijen in de Cellar Masters-wijnbar.

     

    Deze wijncruises vertrekken vanuit Southampton op 7 en 19 september, 1, 13 en 25 oktober, 6 en 18 november 2012. De afvaart van 7 september wordt voorafgegaan door een tweenachtencruise tussen Amsterdam en Southampton. Gasten die de wijncruise van 7 september boeken, krijgen de twee nachten gratis aangeboden (exclusief havengelden 84 euro pp) indien geboekt voor 16 december 2011. Deze tweenachtencruise is ook afzonderlijk te reserveren en meteen een ideale gelegenheid om kennis te laten maken met Celebrity Cruises. Deze minicruise is te boeken vanaf 142 euro per persoon (binnenhut in dubbele bezetting).

     

    Verder heeft Celebrity Cruises vijf Heilig Land-cruises in het najaar 2012 vervangen door bijkomende vaarschema’s langs de Italiaanse en Kroatische kusten. Volgend jaar zet Celebrity Cruises niet minder dan zes schepen in Europa in, waaronder de vijf vaartuigen van de Celebrity Solstice-klasse. RVH.

    www.celebritycruises.be 

     

    10-11-2011 om 17:53 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pink woensdag

    Valle d’Aosta lanceert deze winter ‘Pink’ woensdag

    Met fikse kortingen voor vrouwelijke wintersporters

     

     

     

     

    Komend winterseizoen is het elke woensdag feest voor vrouwen op- en om de pistes in het Italiaanse Valle d’Aosta. Op ‘Pink’ woensdag gelden er speciale tarieven voor vrouwelijke wintersporters bij de liften en voor de Pré-Saint-Didier Spa. Ook shopaholics komen in Valle d’Aosta aan hun trekken door de vele Italiaanse boetiekjes in de hoofdstad Aosta.

     

    ‘Pink’ woensdag: Elke winter woensdag staat het Aostadal compleet in het teken van vrouwen en dat gaat verder dan enkel op de pistes. Op woensdag kunnen vrouwen voor slechts 25 euro een dagpas kopen die geldig is in de vijf grote skigebieden van de regio. Denk aan skiën in het mondaine Courmayeur, grensoverschrijdend skiën met Zwitserland of Frankrijk, ongekende off piste mogelijkheden in Monterosa Ski en de combinatie van Aosta stad met de pistes van Pila. Deze speciale actie geldt voor het ganse winterseizoen 2011-2012 met uitzondering van 7 december, 28 december en 4 januari.


    Wellness in de sneeuw: Naast een goedkopere skipas kunnen vrouwen op ‘Pink’ woensdag ook genieten van wellness aan een lager tarief. Dé ideale manier om spieren te verwennen na een dag op de pistes. De bekendste Spa van de regio ligt in Pré-Saint-Didier met een ruime keuze uit verschillende behandelingen. Op woensdag krijgen vrouwen een fikse korting op twee behandelingen: ‘Woensdag voor vrouwen’ en ‘Woensdag de luxe voor vrouwen’. Deze behandelingen bestaan uit een schoonheidstherapie, massages en uiteraard gebruik van alle Spa faciliteiten. En voor slechts 25 euro kunnen vrouwen op woensdag vanaf 16.00 gebruik maken van de Spa faciliteiten van de termen van Pré Saint Didier. Zalig relaxen met spectaculair uitzicht op de Mont Blanc.

     

    ‘Shop till you drop’: Voor shoppen moeten vrouwen naar de hoofdstad Aosta. De winkelstraten zijn hier autovrij en boordevol Italiaanse boetiekjes. Of het nu om tassen, schoenen of kleding gaat: de wintergarderobe is hier zo aangevuld met de nieuwste wintercollectie. Groot voordeel is ook de gondel die vanuit Aosta naar skigebied Pila vertrekt, waardoor de combinatie skiën en shoppen naadloos in elkaar overgaat. RVH.

    www.visitaosta.be, www.lovevda.it

    10-11-2011 om 17:45 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs