Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    13-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'n heerlijk glaasje zondr schuldgevoel

    Een heerlijk glaasje zonder schuldgevoel met de nieuwe Tönissteiner Naranja Fit!

     

     

     

     

    Met de suikervrije Fit fruit limonades en vruchtensappen van Tönissteiner wordt elke maaltijd heerlijk licht. En toch even lekker. Zeker met de nieuwe Tönissteiner Naranja Fit: bloedsinaasappelsap met waardevol Tönissteiner mineraalwater zonder toevoeging van suiker! Deze nieuwe toevoeging aan het calorie-arme vruchtensapassortiment is rijk aan bloedsinaasappelen, wat zorgt voor een aromatische smaak.

     

    Tönissteiner vruchtensapdranken

    De calorienarme fruitige verfrissingen met 30% vruchtensap bevatten natuurlijke vitamine A, C en E en zijn rijk aan waardevol calcium en magnesium. Zonder kleurstoffen of bewaarmiddelen.  Ze passen perfect in jouw goede voornemens voor het nieuwe jaar en jouw afslankingsplan!

     

    Het Tönissteiner Vruchtenkorf vruchtensap is een multivitamine nectar met gereduceerd aantal calorieën op basis van fijn Tönissteiner mineraalwater met hoogwaardig sap van de sinaasappel, appel, abrikoos, maracuja, ananas, perzik, druif, papaja kiwi en banaan.

     

    Tönissteiner Berry Fit is een verfrissende dorstlesser met een mix van o.a. frambozen, bosbessen, aardbeien, druiven, aalbessen, vlierbessen en cranberries.  De cranberries bevatten veel vitamine C en hebben een zeer gezonde en helende werking.

     

    Fit Fruit limonades

     

    Naast de calorie-arme vruchtensappen  zijn er ook de Fit Fruit limonades. De Fit fruit limonades zijn een combinatie van het mineraal water en sappen (minimaal 10%), zonder kleurstoffen of bewaarmiddelen. De limonades bevatten geen toegevoegde suikers daarom passen ze perfect in een caloriearme maaltijd. In de Fit Fruit limonades vind je 4 heerlijke, verschillende smaken.

    Tönissteiner Orange Fit, een sprankelend fruitige verfrissing met natuurlijke sinaasappels.

    Tönissteiner Grape Fit, een grapefrisdrank met hoogwaardig Tönissteiner mineraalwater zonder toevoeging van suiker. Zeer geschikt in het kader van een afslankingsplan.

    Tönissteiner Ice Break Fit, een limonade met een subtiele  citroen- en limoensmaak.

    Tönissteiner Zitrone Fit, een citroenfrisse verfrissing met een vol, natuurlijk aroma. RVH.

    www.toenissteiner.be

     

     

     











    13-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson Blu 1835 Cannes

    Rezidor kondigt de opening aan van het Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso in Cannes

     

     

     

    De Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, kondigt de opening aan van het Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso in Cannes in Frankrijk. Het vroegere 1835 White Palm Hotel, met zijn 134 kamers, verandert half december zijn naam in Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso.

     

    « Wij zijn zeer blij een nieuw hoge gamma hotel te openen in Zuid-Frankrijk en onze positie te versterken aan de Azurenkust », zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor. Rezidor heeft reeds hotels in het centrum van Nice en Marseille en deze overname  brengt het totaal aantal Rezidor hotels, in beheer of onder ontwikkeling op de Franse markt op 28.

     

    «De ondernemingsgeest van Rezidor zal ervoor zorgen dat de waarde van het hotel en zijn uitzonderlijke spa, Les Thermes Marins de Cannes ten volle tot hun recht zullen komen,», voegt Nathalie Esclapez, eigenaar van het hotel hieraan toe. Nathalie Esclapez wordt erkend als zeer bekwaam in de hotelwereld, onlangs nog kreeg ze een onderscheiding, de Franse Zilveren Medaille voor het Toerisme, en werd ze verkozen tot Manager van het Jaar 2010 door de Franse groep Nice-Matin.

     

    Het Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso geniet van een uitzonderlijke locatie : aan de rand van het oude en pittoreske deel van Cannes, Le Suquet, uitkijkend over de haven en recht tegenover het strand. La Croisette, de beroemde boulevard in Cannes, bekend om zijn luxeboetieks, bars en trendy restaurants, en de promenade omzoomd met palmbomen langsheen het strand en de zee, liggen vlakbij. Het legendarische Palais des Festivals et des Congrès, op slechts 800 meter van het hotel, ontvangt met zijn 35.000 m² de belangrijkste evenementen in Cannes, waaronder elk jaar het Festival van Cannes. En voor diegenen die hun kans willen wagen, zijn de drie casino’s van Cannes gemakkelijk bereikbaar vanuit het hotel.

     

    Het hotel werd in 2009 gerenoveerd door de vermaarde interieurarchitecten Marc Hertrich en Nicolas Adnet. Het hotel biedt 134 elegante kamers, 6 salons voor seminaries en 3 restaurants. « Le 360 », op het dakterras van het hotel, biedt zoals zijn naam het zegt, een adembenemend 360° zicht op Cannes, de zee en de haven. De bijhorende bar is een bekende pleisterplaats voor de lokale inwoners van Cannes, een onwaarschijnlijk goed adres voor chique feesten en exclusieve evenementen. « Le Bio », gelegen in de spa, stelt een gezonde keuken en het « Bento Box » concept voor. En voor diegenen met een kleine honger, is er de « 30° Celsius » op het gelijkvloers.

     

    Belangrijke meerwaarde voor het hotel is het spa en Thalasso centrum, Les Thermes Marins de Cannes, waar lichaam en geest zich kunnen herbronnen dankzij de krachten van algen en zeezout. Een referentie in de streek  - Het 2.700 m² centrum is een staaltje van uniek design en ultramoderne installaties met 46 verzorgingskamers, een fitnessruimte, ; binnen en buitenzwembaden, hammam, sauna, Romeinse baden, en tegenstroombaden. RVH.

    www.rezidor.com





    12-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais & Châteaux: Benelux filiaal
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Relais & Châteaux opent een Benelux-filiaal in Brussel

     

     

     

     

    De prestigieuze vereniging Relais & Châteaux opent een nieuw filiaal in Brussel, aan de al even prestigieuze Louizalaan. Dit kantoor gaat de promotie verzorgen van zowel het merk Relais & Châteaux in de Benelux als van de 10 aangesloten etablissementen in België, Nederland en Luxemburg.

     

    Deze nieuwe vestiging komt onder leiding te staan van Isabelle Durighello, een Française die Relais & Châteaux door en door kent.

    Na haar studie aan de hotelschool St Quentin in Yvelines (Frankrijk) trad Isabelle Durighello in 1991 in dienst bij Relais & Châteaux, waar ze in de loop der jaren op het hoofdkantoor diverse functies heeft bekleed op het gebied van communicatie, promotie en evenementenorganisatie. Sinds 2007 was ze actief als internationaal promotiemanager.

     

    “Wij hebben oog voor talent en bieden iedereen de kans om te groeien in onze organisatie. Isabelle Durighello werkt al 19 jaar bij Relais & Châteaux en heeft in die tijd een indrukwekkende carrière opgebouwd. Met haar ervaring als internationaal promotiemanager is zij de aangewezen persoon om ons nieuwe Benelux-filiaal onder haar hoede te nemen,” aldus Jacques-Olivier Chauvin, algemeen directeur van Relais & Châteaux.

     

    Relais & Châteaux bestaat uit zo’n 500 weergaloze charmehotels en gastronomische restaurants in 60 landen. Sinds de oprichting in 1954 streeft deze Franse organisatie ernaar wereldwijd een unieke vorm van vrijetijdsbesteding aan te bieden door vooraanstaande etablissementen van topformaat te selecteren. RVH.

    Inlichtingen en reserveringen: gratis nummer  00 800 2000 00 02

    www.relaischateaux.com

    Relais & Châteaux Benelux: Louizalaan 65 – B 1050 Brussel

    11-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Formule 1 Zeebrugge

    Hotel Formule 1 Zeebrugge stapt uit Formule 1-keten

     

     

     

    Accor Belux bevestigt de sluiting van het Formule 1hotel in Zeebrugge, gelegen aan de Koggenstraat 7.

     

    De vestiging voldoet niet meer aan de huidige eisen van haar klanten, noch aan de rentabiliteitscriteria van de Groep, waardoor het beslist werd om de activiteiten te stoppen. Het gebouw wordt te koop gezet.

     

    De Groep garandeert haar aanwezigheid in de regio van Brugge dankzij Etap Hotel Brugge Centrum, een economisch zeer aantrekkelijk product dat in mei 2010 werd geopend. Deze vestiging biedt 184 designkamers voor één, twee of drie personen met douche en privétoilet én een 24u/24u service vanaf 42 € per nacht ( Tarief geldig voor elke reservatie minimum 30 dagen voor aankomst).

    Accor Belux is aanwezig in 18 steden met 56 hotels van 9 verschillende merken.

     

    Accor, wereldwijde hotelexploitant en leader in Europa, is aanwezig in 90 landen met 4100 hotels en bijna 500.000 kamers. Ze beschikt over een grote merkenportefeuille met Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons, Etap Hotel, Formule 1, hotel F1 en Motel 6, alsook aanverwante activiteiten Thalassa sea&spa en Lenôtre. Accor biedt een uitgebreid hotelassortiment aan, van luxe tot budgetvriendelijk. Al 45 jaar, is de Groep met 145.000 medewerkers ten dienste van haar klanten en partners dankzij haar know-how en ervaring. RVH.

     

    10-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Exclusive Kerst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    VALRHONA, een Exclusieve Kerst…

     

     

     

    Valrhona geeft voorrang aan alleen het allerbeste, werkt met de beste chocolade en houdt een unieke traditionele vakkennis in stand om de heerlijkste smaakindrukken te bieden.

     

    Uitzonderlijke momenten delen, dat is de uitnodiging van de chocolaterie in Tain L’Hermitage voor het einde van dit jaar, met de creatie van een koffertje met 16 truffels van pure chocolade. Dit koffertje is in beperkte oplage verkrijgbaar voor de Kerst.

    Een uniek, traditioneel recept gemaakt van een ganache met heerlijk zachte, smeltende room en noten van vruchtenchocolade, in een nieuw jasje gestoken door de experts van de Grote Chocolade.

    Bij Valrhona wordt het originele truffelrecept gemaakt van Grand Cru Caraïbe (66% cacao), het resultaat van een selectie en combinatie van de fijnste cacaosoorten.

    Thans verkrijgbaar! RVH.

    10-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar

    Europcar lanceert nieuwe website

     

     

     

    Europcar België, marktleider in de verhuur van personen-, bestel- en vrachtwagens, kondigt de lancering aan van een nieuwe en meer gebruiksvriendelijke website, www.europcar.be, die het reserveringscomfort van de klanten moet verbeteren.

     

    Europcar werkte samen met het Londense bedrijf Fortune Cookie – zijn e-commerceagentschap sinds 2008 – om een website te ontwikkelen die aan de verwachtingen van zijn klanten beantwoordt. Die vragen vooral een eenvoudigere manier om te reserveren en duidelijke informatie over de producten en diensten van Europcar.

     

    “Met deze website willen we de gebruikers helpen om snel de beste keuze te maken met behulp van een maximum aan informatie, of het nu gaat over de plaats van oppikken en terugbrengen van het voertuig of over de mogelijke opties,” verklaart Didier Fenix, Algemeen Directeur van Europcar België.

    Deze nieuwe versie is gemakkelijker in gebruik en omvat de laatste technologische snufjes. Zo wordt de website automatisch afgestemd op de noden van de klant doordat de gegevens van vorige bezoeken worden opgeslagen. Op de homepage zijn dan ook enkel die zaken te zien die de klant het meest heeft aangeklikt.

     

    De website biedt een eenvoudige en snelle reserveringsprocedure aan in drie stappen, met de hulp van innovatieve kaarten en een voorspellende zoekfunctie, waarmee de gebruikers moeiteloos hun huurlocatie kunnen vinden. Als zij een huurkantoor willen opzoeken, volstaat het drie letters in te tikken om een lijst van mogelijke locaties te doen verschijnen. De nieuwe website bevat ook een interactieve Google Map-functie, waarmee de klanten snel het dichtstbijzijnde Europcar-huurkantoor kunnen vinden en de reisroute tot hun bestemming kunnen berekenen.

     

    De informatie over de wagens wordt op een duidelijke en aantrekkelijke manier weergegeven en de verschillende tariefmogelijkheden zijn talrijk en flexibel. Meer gedetailleerde informatie over het voertuig krijgt de bezoeker in een pop-up-venster, waarbij de oorspronkelijke pagina zichtbaar blijft. Ter gelegenheid van zijn lancering organiseert de nieuwe website www.europcar.be een grote wedstrijd voor de internetgebruikers, met ecologische stages in het vooruitzicht. Dit is het zoveelste een initiatief van de groep in het belang van het milieu. RVH.

     

     

     

    09-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Glacisse
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    GLACISSE, heilzame schoonheid

    Beautyproducten van ZuidTirools gletsjerijs

     

     

     

    De Italiaanse Dolomieten werden niet alleen omwille van hun adembenemende schoonheid door UNESCO als Werelderfgoed uitgeroepen, maar ook voor hun bijzondere bodemsamenstelling van eeuwenoude koraalriffen, verschoven tektonische platen en zuiver gletsjerijs.

     

    Het is onder die dikke massa van helder ijs dat zich elke zomer het fijnste gletsjerzand openbaart, eens de Italiaanse lentezon het ijs heeft doen smelten. Dat gletsjerzand, samen met het helblauwe water en minerale gesteente, is de basis van een bijzondere, natuurlijke cosmetische lijn: GLACISSE.

     

    Visionair Paul Grüner is al sinds zijn kindertijd gefascineerd door de Schnalstal gletsjer. Meer dan alleen een bron van winterpret, wist dit natuurwonder hem te boeien met zijn jaarlijkse transformaties. Omringd door slechts de stilte en het licht van de gletsjer, mijmerde hij over diens heilzame werking, zoals reeds in 1884 beschreven door de Georg Götsch, arts uit het nabijgelegen Merano/Meran. Daar, in de Dolomieten, werd de basis voor GLACISSE gelegd.

     

    De cosmetica lijn GLACISSE werd verder ontwikkeld in samenwerking met de universiteiten van Ferrara, Trento en Novara en het onderzoekscentrum S. Michele all’Adige. GLACISSE wordt geboren uit het kristalheldere water AQUA GLACIAL dat zijn minerale extracten uit het eigen gesteente haalt, 2843m hoog aan de bron. Het water is rijk aan oligo-elementen, die bijdragen tot het welzijn van de huid, zijn vochtbalans en elasticiteit.

    Het MICA GLACIAL® mineralencomplex is een van de belangrijkste werkstoffen die de GLACISSE lijn tekenen. De GLACISSE lijn kan online aangekocht worden op www.glacisse.it of ter plekke bij Paul Grüner in Hotel Zur Goldenen Rose*** in Val Senales/Schnals. Schoonheidsbehandelingen, zoals massages en verzorgingen met GLACISSE producten zijn er eveneens mogelijk. RVH.

     

    09-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alvenat bio

    Koolzaadolie van Alvenat voortaan verkrijgbaar in bioversie !

     

     

     

     

    Alvenat werd opgericht door Emmanuel en Anne Lange, een dynamisch landbouwerskoppel uit de streek van Ciney. Samen met Dominique Minguet, chef-kok bij Accor, zijn zij erin geslaagd om de dieeteigenschappen van koolzaadolie te verzoenen met de geneugten van de gastronomie.

     

    Even ter herinnering : koolzaadolie heeft een ongelooflijk hoog gehalte aan omega 3 en 6 in de perfecte verhouding van 2 tot 1. De koolzaadolie van Alvenat is volledig natuurlijk, wordt geproduceerd in België met een minimale impact op het milieu en is gewoonweg heerlijk. Er ontbrak echter nog één doorslaggevend element om het concept nog beter tegemoet te laten komen aan de doelstellingen van zijn scheppers: gecertificeerde biologische olie ! En ook deze troef heeft Alvenat nu in handen.

     

    Alvenat beschikt immers over koolzaadolie verkregen bij de eerste koude persing met het biocertificaat van Certisys. Deze olie, van nature rijk aan omega 3 en vitamine E, kan worden gebruikt om gerechten op smaak te brengen en om te koken (de temperatuur mag niet hoger zijn dan 160°C…). De koolzaadolie heeft een uitzonderlijke en subtiele finale van hazelnoten in de mond die elke proever verleidt. De olie past uitstekend bij koude of warme groenten, maar ook bij gegrilde vlees- of visgerechten en is ideaal om pasta op smaak te brengen.

     

    Bovendien, en dit is een echte wereldpremière, biedt Alvenat nu ook “infusies” aan in het assortiment biologische koolzaadolie ...

    La Persillade (knoflook, peterselie, uien en sel de Camargue): een frisse combinatie
    die gegrild lamsvlees, gebakken croutons, omelet, olijven, slaatjes en, waarom niet, pasta heerlijk op smaak brengt…

    Bouquet du maquis (tijm, basilicum, knoflook, sel de Camargue): alle geuren van
    de garrigues zitten in deze mengeling die een fantastische smaak geeft aan wit vlees, zoetwatervis, pasta, rijst, koude vis en zelfs Indische ovengerechten.

    Thym du berger (uien, tijm, paprika, zout van Guérande, peper): deze smaakrijke combinatie onderstreept graag de fijne smaak van tuinbonen, sperziebonen of linzen, maar past ook uitstekend bij ovengroenten zoals gevulde courgettes of aubergines. Vormt bovendien een prachtige combinatie met gegrilde vis- en gevogeltegerechten.

     

    Tot slot, een heel mooie vinaigrette op basis van biologische koolzaadolie verkregen bij de eerste koude persing :

    La saladière (azijn, mosterd, Provençaalse kruiden, peper, zout) : ideaal op rauwkost en, afhankelijk van het seizoen, een echt vuurwerk van smaken bij asperges of artisjokken.

      

    Het assortiment biologische olie van Alvenat is verkrijgbaar in flessen van 0,25 L en wordt verkocht in delicatessenwinkels en biowinkels. RVH.

    www.alvenatproduction.com

     







    08-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    07-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Authentiek Cuba

    AUTHENTIEK   CUBA

     

     

     

    Een strandvakantie in het exotische Cuba, met zijn azuurblauwe Caribische Zee en zijn schitterende palmenstranden, is een onvergetelijke ervaring. Maar Cuba is veel meer dan zon en strand. Cuba is in alles op en top authentiek en daarom is het ook een reisbestemming voor iedereen.

     

    Hoe authentiek Cuba is, kan je nu zelf zien op een nieuwe website: www.autenticacuba.com. Bekijk ook het mooie filmpje op de site. Je wordt niet alleen betoverd door de mooie beelden en de meeslepende, ritmische muziek maar je krijgt ook zin om meteen te vertrekken.

     

    Authentiek! Dat is het natuurschoon van Cuba. Maar liefst één derde van het grondgebied is beschermd natuurgebied. De natuurparken liggen verspreid over het ganse land en overal is er een degelijke infrastructuur. Er zijn hotels en lodges, bewegwijzerde wandelpaden door het tropische woud, eva.

     

    Authentiek! Dat is de cultuur van Cuba, het kleine land met de grote ziel. Uit alle hoeken van de wereld trokken in de loop der eeuwen mensen naar het Caribische eiland en ze vormden er een nieuw volk met een eigen identiteit, gekleurd door zoveel verschillende culturen. Vandaar dat de culturele rijkdom van Cuba zo authentiek en zo boeiend is. Dans, muziek, literatuur, architectuur, ballet en zoveel andere kunstvormen hebben een eigen Cubaanse identiteit.

     

    Authentiek! Dat is de sfeer van Cuba. Als nergens anders ervaar je die unieke, zinderende wereld, die kleurenpracht en passie.  

     

    Authentiek! Dat zijn de steden zoals Havana, Trinidad, Cienfuegos en veel andere plaatsen, volgestouwd met historische bezienswaardigheden. Je ziet er prachtige getuigen van een koloniaal verleden zoals kastelen, kathedralen en musea met rijke verzamelingen. Sommige wijken zijn in hun geheel erkend als Werelderfgoed door de Unesco. De Cubaanse steden zijn daarenboven levendig, vol ritme en muziek. Iedere straatscène is een bezienswaardigheid.

     

    Authentiek! Dat zijn vooral de Cubanen zelf. Ze zijn vaak goedgezind en ontvangen de reiziger met open armen en vooral met de glimlach. Cuba is het land waar elke reiziger zich veilig en op zijn gemak voelt.

     

    AUTÉNTICA CUBA ! Cuba is een vibrerende mengeling van geschiedenis en muziek, poëzie en passie, avontuur en rijke cultuur. Het is zoals Colombus het zei: “ het mooiste land dat ooit door mensenogen werd gezien”. Reis naar authentiek Cuba en bekijk het met je eigen ogen. RVH.

     

    Info

    Toeristische dienst van Cuba, Bierstraat 12 B, NL 3011 XL Rotterdam, T 00 31 102 136 403, info@nunaarcuba.nl, www.autenticacuba.com

     

    07-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    06-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ville in Italia

    Ville in Italia, gastvrijheid op z’n Italiaans

     

     

     

     

    Cultuur, gastronomie en charme... Italië blijft het vakantieland bij uitstek waar dolce farniente en excursies naadloos in elkaar overvloeien. Om de rijkdommen van een land het best te appreciëren, is een villa of appartement huren nog altijd de ideale formule. Alleen moet je dan een betrouwbare en bekwame partner vinden die de vakantiehuizen voor zijn klanten met de grootste zorg selecteert. Ville in Italia is dé referentie in het verhuren van hoogstaande vakantiewoningen.

     

    Al zestien jaar lang is Ville in Italia dé referentie als je een prestigieuze villa of appartement wil huren in Italië. De meer dan 500 uitzonderlijke panden ontvangen elk jaar weer tevreden gasten die Italië en zijn talrijke schatten ontdekken. Ville in Italia heeft zijn succes te danken aan de grote zorg waarmee het zijn villa's en appartementen selecteert.

    Alleen al de naam van de locaties spreekt tot de verbeelding: de Amalfitaanse kust, Toscane, Umbrië, Sicilië, Rome en Latium, Puglia, Zuid-Italië, Sardinië, Venetië, het Gardameer en Ligurië. Een andere troef van Ville in Italia is het persoonlijke contact van het team ter plaatse met de eigenaars van de huizen.

     

    Cultuur- en kunstfanaten kunnen in Italië hun hartje ophalen, maar dat geldt evenzeer voor wie graag ligt te zonnen op het strand of een dagje gaat shoppen. En in de vele trattoria's die Italië rijk is komen ook fijnproevers aan hun trekken. Met de fantastische landschappen, architecturale pareltjes en charmante dorpjes krijg je in Italië waar voor je geld. Wanneer ook het logement standing en kwaliteit uitstraalt, kun je de Italiaanse savoir-vivre nog meer appreciëren.

     

    Vijf soorten verblijven bieden vijf soorten genoegens.

    De Luxury Villas hebben hun naam niet gestolen. Deze verblijfscategorie bestaat uit prestigieuze woningen voor een droomvakantie waarbij niets aan het toeval is overgelaten. Een adembenemend uitzicht, een betoverend kader, rechtstreekse toegang tot het strand of het zwembad,... allemaal kleine extra's om Italië op een luxueuze en geraffineerde manier te ontdekken.

     

    De Villa's aan zee hebben uiteraard uitzicht op zee, maar heel wat huizen bieden bovendien rechtstreeks toegang tot het strand via een wandelweg. Soms hoef je zelfs het domein niet eens te verlaten.

    De Appartementen zijn een verblijfscategorie die verrassend uit de hoek komt dankzij de ruime keuze in locaties, vlak bij de kust of in hartje van de kunststeden.

     

    De Villa's voor gezinnen vallen beslist in de smaak bij mensen met een grote kroost. Noord-Italië, de prachtige landschappen van Umbrië of Toscane, de Romeinse heuvels, het ongerepte achterland van het zuiden, de eilanden,... Ville in Italia biedt hier een brede waaier aan vakantiebestemmingen.

    De Villa's op het platteland van Ville in Italia hebben een ruim aanbod van activiteiten voor natuurliefhebbers in petto. De villa's liggen op het platteland of in de heuvels. RVH.

    www.vakantieverblijf.be





    06-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    05-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Corendon verdubbelt omzet dankzij spectaculaire zomer

     

     

     

    Reisorganisator Corendon noteerde afgelopen zomer meer dan drie keer zo veel Belgische reizigers als in de zomer van 2009 en verdubbelt hiermee zijn omzetcijfer in België. Volgens de reisorganisator is de spectaculaire groei te danken aan het uitgebreide en voordelige aanbod van Corendon, naast het slechte weer in België en de heropleving van de reissector na de crisis. Corendon heeft bovendien ambitieuze plannen voor de toekomst en verwacht in 2011 nog verder door te groeien naar een omzet van 30 miljoen €.

     

    In de zomer van 2010 boekten maar liefst 58.900 mensen hun vakantie bij reisorganisator Corendon in België. In vergelijking met de zomer van 2009 (16.120 vakantiegangers) is dit maar liefst een stijging van 365%. Corendon verwacht dat ze dankzij deze topzomer het jaar zullen afsluiten met een zakencijfer van 22 miljoen €, meer dan het dubbele van de gerealiseerde omzet in 2009 (9.8 miljoen €).

     

    Atilay Uslu, CEO van Corendon, licht de resultaten toe: ‘Corendon is gekend om zijn voordelige allinformules. We merken dat onze klanten die weten te smaken en dat tevreden vakantiegangers opnieuw met ons op reis gaan. Op dit moment zijn er voor de zomer van 2011 al heel wat vakanties geboekt. We wisten anderzijds ook nieuwe vakantiegangers aan te trekken door ons aanbod verder uit te breiden met nieuwe hotels en bestemmingen. Bovendien heeft Corendon sinds 2010 ook een vliegtuig in Zaventem, waardoor we betere vertrek- en aankomsturen aanbieden’. Vermoedelijk vinden ook dankzij deze stap nieuwe reizigers de weg naar de touroperator.

     

    Corendon Vliegvakanties ziet het groots en wil nog verder groeien. Om die reden heeft het bedrijf voor zijn luchtvaartmaatschappij Corendon Airlines een Nederlandse licentie aangevraagd, waardoor het zelf ook op andere Europese bestemmingen zal kunnen vliegen. Bovendien breidt Corendon in de nabije toekomst zijn vloot verder uit dankzij een deal met de Zweedse touroperator Detur. In totaal zal Corendon dan over 9 toestellen beschikken en zijn reisaanbod verder kunnen uitbouwen. De touroperator mikt met deze ambitieuze plannen in 2011 opnieuw op een sterke stijging van de omzet naar 30 miljoen €. RVH.

    www.corendon.be - www.corendon.com

     

     

    05-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    04-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shandrani
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Shandrani gestemd 5de beste hotel ter wereld in de categorie “All-Inclusive”

     

     

     

    Travel Weekly is het nationale tijdschrift van de toeristische sector in Groot-Britannië en nam recent het initiatief om een lijst samen te stellen van de honderd beste hotels

    ter wereld, met goedkeuring van een panel van duizend Britse reisbureaus. De stemming bedroeg 10 verschillende categorieën.

     

    Shandrani Resort & Spa kreeg de vijfde plaats in de categorie "All-­-Inclusive" toebedeeld. Het was het enige hotel uit Mauritius in deze categorie. Als kers op de taart ging Shandrani ook met de zevende plaats in de categorie "Huwelijken" naar huis, waardoor het een van de winnaars in twee categorieën wordt.

     

    Proficiat aan Jean-Louis Pismont en zijn hele crew, en het Beachcomber UK team voor dit groot succes! RVH.

    www.shandrani-resort.com

     

    04-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    03-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Great Migrations
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DVD & Blu-ray release 'Great Migrations'

    eest ambitieuze project van National Geographic in 100 jaar

     

      

     

    Great Migrations is het meest  ambitieuze project van National  Geographic in haar 100-jarige bestaan. Een budget van meer dan 40 miljoen Euro, 3 jaar voorbereiding, geduld en wilskracht, 150 man personeel en de meest geavanceerde cameratechnieken  leverden een  prachtige  natuurdocumentaire op. Een vervolg op eerdere succesvolle projecten als Planet Earth, Life en Oceans.

     

    Jaarlijks ondernemen miljoenen dieren een  gevaarlijke reis met als  doel: overleven, het voortbestaan van de eigen soort  verzekeren. Het team  van National Geographic volgde  hen: de zebra’s  van Botswana, olifanten in Mali en de grote witte  haai van  de Stille  Oceaan tot  rode krabben  op Kersteiland, de vleerhonden van Australie, mieren en zelfs plankton. De vier  episodes van  Great Migrations,  ingesproken door  Alec Baldwin, belichten telkens een andere motivatie voor de verschillende migraties. Drie extra documentaires benaderen het fenomeen vanuit  wetenschappelijk oogpunt en werpen een blik achter de schermen van de cameraploegen die de dieren volgden op hun reis.

    Op 7  november kreeg  Great Migrations  een wereldwijde  televisiepremiere waarbij de serie op dezelfde dag werd vertoond in 166 landen in 34 talen. RVH.

      

     

    03-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    02-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Garrigae resorts

     

    Eindejaarsfeesten in de Languedoc Roussillon

    GARRIGAE RESORTS

     

     

     

    Drie verschillende bestemmingen, 3 verschillende stijlen om tegemoet te komen aan al uw verlangens

     

    Zin in een familiefeest in een authentiek en ludiek kader? In Les Jardins de St Benoît viert u de eindejaarsfeesten in een typisch dorp in de Corbières. De kinderen kunnen hier hun hartje ophalen dankzij een speciaal eindejaarsprogramma terwijl de ouders lekker relaxen in de spa of kerstwijn proeven. Op 24 en 31 december zit iedereen 's avonds samen voor een mediterraan galadiner in een feestelijke sfeer, opgeluisterd door een orkest.

     

    Zin om je te herbronnen samen met je geliefde? Le Couvent d’Hérépian laat u volop genieten van heerlijke momenten in een intieme en gastvrije omgeving. De avond van 24 en 31 december begint met een coupe champagne in de kelder. Het thema van de avond is schoonheid en luisterbereidheid, geïllustreerd door een presentatie van afbeeldingen van bloemensoorten uit het Parc Régional du Haut-Languedoc, en de voordracht van gedichten. Dan volgen het diner en het avondfeest bij het haardvuur met een klassieke muzikale animatie. Sfeer en gezelligheid gegarandeerd.

     

    Zin in rust in een gezellige omgeving? Port Rive Gauche stelt eindejaarsfeesten voor in alle vrijheid en buiten de afgebakende paden, te midden van de rust van het mooie en nog steeds authentieke haventje van Marseillan. De avond van 24 en 31 december (of om het even welke avond tijdens uw verblijf) kunt u in een gezellig appartement genieten van een schotel zeevruchten met een glas Picpoul de Pinet (wijn AOC lova). Ideaal om u onder te dompelen in de ziel van het Bassin de Thau. RVH.

    www.garrigaeresorts.com

     







    02-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    01-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soditel Le Faubourg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SOFITEL PARIS LE FAUBOURG KRIJGT VIJFDE STER

     

     

     

    Het Sofitel Paris Le Faubourg heeft zijn vijfde ster gekregen, gebaseerd op het nieuwe Franse classificatiesysteem voor hotels. Dit is een grote erkenning voor Sofitel en uiteraard wordt hierdoor de ambitie van de hotelketen ondersteund om de toonaangevende Franse en Europese ambassadeur te worden in het internationale hotelwezen.

     

    Om zijn vijfde ster te verwerven, moest het Sofitel Paris le Faubourg aan nieuwe specificaties voldoen en beantwoorden aan meer dan 200 voorwaarden op zeer uiteenlopende domeinen zoals receptie, faciliteiten en dienstverlening. Deze classificatie, die in overeenstemming is met de internationale normen, maakt een einde aan de ‘Franse uitzondering’ waarbij de meest luxueuze hotels slechts vier sterren toebedeeld kregen.

     

    Hotel Sofitel Paris Le Faubourg – Het hotel is ideaal gelegen nabij topattracties zoals de Champs-Élysées, La Madeleine en de exclusieve Rue du Faubourg Saint-Honoré, en is sinds jaar en dag een van de favoriete hotels van de elite uit de modewereld en van hoogwaardigheidsbekleders. In 2010 onderging het hotel een grondige opknapbeurt, waardoor het een nog luxueuzere uitstraling en nog meer grandeur kreeg. Uiteenlopende aspecten van de verblijfservaring van de gasten werden onder handen genomen, alles onder leiding van algemeen directeur Véronique Claude. Zo werden de gemeenschappelijke ruimten en gangen van het hotel in een ander  jasje gestoken en werd het terras volledig vernieuwd. Tijdens de renovatiewerken werden ook 21 suites heringericht en werd een ‘Couture’-suite voorgesteld met een oppervlakte van 100 m². Deze suite werd ontworpen door gerenommeerd binnenhuisarchitect Didier Gomez en zet de geschiedenis van het hotel, de passie voor mode en het hoogwaardige karakter in de kijker. Na de verfraaiingswerken van dit jaar werd het gebouw bekroond met een score van vijf sterren, die zijn topreputatie als een van de meest luxueuze hotels van Parijs benadrukt.

     

    Het Sofitel Paris Le Faubourg is het achtste Sofitel-hotel dat een vijfde ster verwerft in Frankrijk, na het Sofitel Paris La Défense, Sofitel Lyon Bellecour, Sofitel Marseille Vieux-Port, Sofitel Biarritz Le Miramar Thalassa, Sofitel Porticcio Thalassa, Hotel Scribe Paris en Sofitel Dijon La Cloche.

     

    Sofitel hotels: wereldklasse en Franse elegantie


    Sofitel is het enige Franse merk van luxehotels dat aanwezig is op vijf continenten met 130 adressen in bijna 40 landen (meer dan 30.000 kamers). Sofitel biedt eigentijdse hotels en resorts, aangepast aan de meer veeleisende klanten van vandaag, die schoonheid, kwaliteit en uitmuntendheid verwachten en weten te appreciëren. In het hart van wereldsteden als Parijs, Londen, New York of Peking, of juist verscholen in het binnenland van Marokko, Egypte, de Fiji-eilanden of Thailand… Bij Sofitel heerst steevast de onvervalste Franse ‘art de vivre’. RVH.

    Ontdek Sofitel op www.sofitel.com

     

    01-12-2010 om 11:16 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1.7 miljoen subsidie voor recreatieve projecten

    1,7 miljoen euro Vlaamse subsidies voor 20 toeristisch-recreatieve projecten

     

     

     

    Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois investeert in totaal 1.702.000 euro in 20 nieuwe toeristisch-recreatieve projecten in Vlaanderen. Met de subsidies wil de minister de uitbouw en vernieuwing van toeristische infrastructuur aanmoedigen. Een brede waaier van projecten krijgt financiële steun via Toerisme Vlaanderen: van de inrichting van toeristische bezoekerscentra en het plaatsen van infokiosken tot de realisatie van wandelnetwerken. De gesubsidieerde projecten zijn verspreid over heel Vlaanderen: 5 in Antwerpen, 4 in Limburg, 5 in Oost-Vlaanderen, 3 in Vlaams-Brabant en 3 in West-Vlaanderen.

     

     "Investeren in de kwaliteit van onze toeristische infrastructuur is broodnodig, willen we de toeristen elke keer opnieuw warm kunnen maken voor een vakantie in een van onze prachtige Vlaamse groene regio's", legt de minister uit. "Dat blijft een belangrijke uitdaging. Want een bloeiende toeristische sector zorgt voor een goed draaiende lokale economie en werk in eigen streek."

     

    De 20 geselecteerde projecten bieden stuk voor stuk een meerwaarde aan het bestaande toeristisch-recreatieve aanbod in Vlaanderen.

    Een greep uit de gesubsidieerde projecten:

    De West-Vlaamse gemeente Dentergem krijgt een subsidie voor het project 'Bezoekersonthaal Baliekouter'. Dit project omvat de toeristisch - recreatieve herbestemming van de leegstaande hoevegebouwen die aan het Provinciedomein Baliekouter in Wakken (Dentergem) palen. In het gebouw Den Bonten Os in de gemeente Overijse zal een 'Bezoekerscentrum van de Druivenstreek' worden ondergebracht. 

     

    De vzw Stoomtrein Dendermonde - Puurs krijgt een subsidie voor de aanleg van een omloopspoor in Sint-Amands. De aanleg van deze kruisingsmogelijkheid op de enkelsporige spoorlijn geeft de mogelijkheid om met een intensievere en meer optimale dienstregeling te rijden. Het Antwerpse Rumst krijgt een subsidie voor de ontsluiting van de toeristische kernproducten van de Rupelstreek - Vaartland door de inrichting en openstelling van de watertoren van Rumst als toeristisch uitkijk - en informatiepunt.

    De Limburgse gemeente Riemst krijgt een subsidie voor de verdere en betere ontsluiting en bereikbaarheid van de mergelgrotten van Kanne, de mysterieuze ondergrond van Riemst. Op dit moment worden de toeristisch uitgebate grotten onvoldoende opengesteld en gepromoot. RVH.

     

     

     

     

    01-12-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    30-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fruittap van Fruitsnacks
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Fruittap van Fruitsnacks voortaan ook in nieuwe 3 liter verpakking

    Kleinere verpakking is handig in gebruik én verkrijgbaar in de 4 smaken:

    helder, troebel, appel-peer en appel-kers.

     

     

     

    De Haspengouwse onderneming ‘Fruitsnacks’, vooral bekend van de fruitmanden die op bedrijfskantoren geleverd kunnen worden, biedt voortaan ook 100% fruitsap aan, zonder enige bewaarmiddelen, in een verpakking van 3 liter. Zo komt er naast de reeds succesvolle fruittap van 5 liter, vanwege vraag uit de markt, ook een kleinere verpakking van 3 liter 100 % natuurlijk sap.

     

    Het sap gebruikt voor de Fruittap van Fruitsnacks is 100% natuurlijk sap en bevat geen toegevoegde suikers. Het is te verkrijgen in 4 smaken (helder appelsap, troebel appelsap, appel-perensap, appel-kersensap) bij meer dan 200 verkooppunten. Dankzij de pasteurisatie is de bewaartijd overigens maar liefst 3 maanden na opening. Bovendien zitten de fruitsappen vol anti-oxidanten wat beschermt tegen kanker-, hart- en vaatziekten. Zo vormt de Fruittap een uitstekend en gezond alternatief voor frisdrank en andere fruitsappen.

      

    Fruitsnacks ook op het werk:

     

    Naast de Fruittap, verpakt en levert Fruitsnacks verse fruitmanden aan bedrijven over heel België en Luxemburg. In die korte tijdspanne resulteerde dat nu in al bijna 1000 bedrijven en ongeveer 15.000 personeelsleden die wekelijks kunnen genieten van verse vitamientjes op het werk. De inhoud van de manden komt voornamelijk van de eigen Haspengouwse boomgaarden, maar wordt ook aangevuld met seizoensfruit (aardbeien, bessen, kersen, ...) of exotisch fruit. Het is een uitstekende manier voor bedrijven om hun personeel een gezond extraatje aan te reiken en bovendien verlaagt fruit het absenteïsme op het werk.

     

    Fruitsnacks bestaat sinds 2006 en is gelegen te midden van de Haspengouwse    boomgaarden. Het fruit wordt geteeld op 40 ha op milieubewuste wijze, die ook door de firma bewaard, uitgesorteerd en verkoopt. De samenstelling van de fruitkorven die geleverd worden over heel België en Luxemburg bij meer  dan 500 bedrijven. In het hoogseizoen stelt de firma ongeveer 50 mensen te werk. RVH.

     

    30-11-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    28-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cubata, gesofisticeerd cocktail

    Cubata: Havana Club 7 años, de perfecte RUM, PUUR, MET COLA, of als basis voor een gesofisticeerde cocktail

     

     

     

     

    “Havana Club 7 Años proeven, is een zintuiglijke ervaring’, zegt Don José Navarro. “Deze rum heeft een onweerstaanbare smaak. Het aroma verdwijnt niet met de tijd en het verandert ook niet als je de rum mixt met fruitsap, soda of water.  Havana Club 7 Años is dus ideaal om puur te drinken als digestief maar het is ook een perfecte basis voor een gesofisticeerde cocktail. Denk maar aan de Cubata, Havana Club 7 Años gemixt met cola en limoen, een geavanceerde variante van de klassieke Cuba Libre. Heerlijk om te drinken en makkelijk om thuis zelf te maken.”

     

    Recept CubaTA

     

    5 cl Havana Club 7 años, cola, 1 limoenpartje

    Vul het glas volledig met ijsblokjes. Voeg 5 cl Havana Club 7 Años toe. Leng aan met cola. Knijp een limoenpartje uit en stop het nadien in het glas.

     

    Wist je dat de Cubata, de premium versie van de populaire cocktail Cuba Libre  is?  De basisingrediënten zijn - net als Cuba Libre - cola, rum en een limoenpartje, alleen wordt voor de Cubata Havana Club 7 Años, gebruikt. Wat de exacte origine is van deze cocktails, is een echt mysterie. Het enige wat zeker is, is dat Cuba de geboorteplaats van de Cubata en de Cuba Libre is. Wanneer? Dat is niet duidelijk. Mogelijk rond 1900 want in die periode zouden de Amerikaanse troepen de cola geïntroduceerd hebben in Cuba. Maar  Cuba Libre betekent “Bevrijd Cuba”. Dat was de strijdkreet van het Cubaanse bevrijdingsleger tijdens hun strijd voor onafhankelijkheid en die strijd eindigde in 1878. Dus vergeet het jaar. Feit is dat in de loop van de jaren de cocktail zich wereldwijd verspreidde en tot op vandaag één van de meest populaire cocktails is. RVH.

    www.havana-club.com, www.havana-cultura.com, www.havana-mojito.com.

    www.pernod-ricard-belgium.com

     

     





    28-11-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    27-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valrhona, een Kerst helemaal van chocolade

    VALRHONA, een Kerst helemaal van chocolade…

     

     

     

     

    Een explosie van heerlijke smaken voor de eindejaarsfeesten!

    Valrhona brengt de grootste fijnproevers in vervoering door zijn traditionele vakkennis in te zetten voor topkwaliteit en een uitzonderlijke chocolade.

    Ontdek de heerlijke kerstlekkernijen van Valrhona via een gevarieerd aanbod: van de klassieke kerstballotins (met fijne chocolaatjes) tot de prestigieuze Grands Crus kistjes. Deze nieuwe creatie, het ganache-kistje van Pure Grands Crus, nodigt uit voor intense aromatische smaakindrukken dankzij het exclusieve gebruik van Grands Crus van Valrhona in de fijne chocolaatjes. RVH.

      

    Ballotin 180g gemengd – 19 ganache-chocolaatjes, praliné, gehuld in pure, melk- of witte chocolade – Adviesprijs €18

    Kistje 170g – 16 gemengde fijne chocolaatjes, praliné, ganaches, gehuld in pure, melk- of witte chocolade – Adviesprijs € 21

    Kistje 160g – 16 ganaches van Pure Grands Crus, Manjari, Abinao, Nyangbo en Macae – Adviesprijs € 21





    27-11-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    26-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Havana Cluv "Calles"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HAVANA CLUB 7 AÑOS eindejaarsetui “CALLES”

    eerbetoon aan de straten van Havana

     

     

     

    Havana Club Calles is een fles Havana Club 7 Años, dé rum bij uitstek die Cuba weerspiegelt, in een bijzondere verpakking die verwijst naar de straten van Havana. Het perfecte geschenk voor wie een stukje van de ziel van Havana wil delen met anderen. Exclusief te koop bij Delhaize vanaf midden november.

    “Als ik één rum moet kiezen waar ik extra trots op ben, dan is het de Havana Club Añejo 7 Años. Dit is de ultieme essentie van gerijpte (= Añejo) Cubaanse rum: een blend van rums en aguardientes die minstens 7 jaar gerijpt hebben,” legt Don José Navarro, Primer Maestro Ronero van Havana Club uit.

    Met zijn zachte smaak en complexe aroma’s is de Havana Club 7 Años het vlaggenschip van Havana Club. Zijn smaak verwijst naar de originele Cubaanse rum en daardoor is deze rum de lieveling van rumkenners en Havana-lovers. Ideaal om cadeau te doen en daarom bedacht Havana Club een passende geschenkverpakking die net als de rum de geest van Havana weerspiegelt.

     

    Het resultaat is Havana Club Calles, Havana Club 7 Años in een luxueuze, gemarmerde doos. In de doos zitten twee verwijderbare magneten verwerkt, geïnspireerd op Cubaanse straatborden, het meest populaire Cubaanse souvenir. Vandaar ook de naam “Havana Club Calles” naar het Spaanse woord calle dat straat betekent.

     

    De  “7” verwijst naar de rum Havana Club 7 Años. “Habana” naar de geboorteplaats van de rum. Ook het gemarmerde motief op de verpakking is typisch Cubaans want het verwijst naar de textuur van de muren van traditionele Cubaanse gebouwen.

     

    Havana Club 7 Años Calles is exclusief te koop bij Delhaize vanaf half november. Aanbevolen verkoopprijs: 22,99 euro (70 cl). RVH.

    www.pernod-ricard-belgium.com

    26-11-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs