:roll:
Stella
Artois zet de sterren van Cannes in de kijker met de Connoisseur-serie en
rode loper events
Stella
Artois Lounge rolt rode loper uit voor steracteurs zoals Zoe Saldana (Avatar,
Star Trek), Rick Yune (Die Another Day, The Man with the Iron Fists), Melonie
Diaz (Fruitvale Station, Un Certain Regard) en Michael B. Jordan (The
Wire, Friday Night Lights). De Connoisseur-serie werpt een intieme blik
achter de schermen van 66ste editie van Filmfestival van Cannes.
Als
Officiële Partner van het Filmfestival van Cannes, gunt Stella Artois fans van
over de hele wereld dit jaar voor het eerst een intieme blik geven in het leven
van de wereldvermaarde regisseurs en acteurs in Cannes via de Connoisseur-serie. Het
gaat om een videoreeks die werd opgenomen op verschillende locaties in Cannes
en interviews bevat met beroemdheden op de rode loper, tijdens stijlvolle
feestjes en op prachtige jachten gedurende het festival, dat van 15 tot 26 mei
het epicentrum van de filmwereld vormt. De interviews waarin artiesten
vertellen over hun werk, hun kunde en de onvergetelijke ervaring om te
schitteren op het meest prestigieuze filmfestival ter wereld, kan je bekijken
op http://www.youtube.com/user/stellaartois.
Zachary
Quinto, filmster in Star Trek Into Darkness uit 2013, is een van de talrijke
acteurs en regisseurs die ervoor gekozen hebben deel te nemen aan de
Connoisseur-reeks. Andere beroemdheden zijn Rosario Dawson, momenteel te zien
in Trance van Danny Boyle, zangeres en actrice Kat Graham, regisseur JC Chandor,
genomineerd voor een Oscar met Margin Call, filmster Michael B. Jordan, die
een hoofdrol vertolkte in Fruitvale Station, actrice en tv-presentatrice Stacy
Keibler, evenals acteur Paul Wesley.
Voor
Stella Artois is brouwen een gepassioneerd en nauwgezet proces. We begrijpen
het engagement dat je nodig hebt om iets moois te maken. Onze Connoisseur-serie
zal focussen op het vakmanschap dat vereist is om een film te maken en hulde
brengen aan de acteurs en regisseurs die van klassieke films een realiteit maken,
aldus Pablo Firpo, Global Marketing Director van Stella Artois. We willen
weten wie hen inspireert en wie hen woedend maakt, hun favoriete verhalen van
op de set horen en de diepste geheimen van het maken van films ontdekken. De
wereld kan zien hoe Cannes eruit ziet; we willen laten zien hoe Cannes aanvoelt
vanuit het oogpunt van een insider.
Stella
Artois is al 12 jaar sponsor van het Filmfestival van Cannes. De
Connoisseur-serie is slechts één van de vele activiteiten van Stella Artois in
Cannes. Daartoe behoren ook intieme georganiseerde evenementen met diverse
beroemdheden en een aanwezigheid op de grotere feestjes die de Rivièra dit jaar
opluisterden. In de eigen lounge kwamen reeds langs: actrice Zoe Saldana,
bekend van Avatar en Star Trek; Rick Yune, die meespeelde in Die Another Day,
the Fast and the Furious, Olympus has Fallen en the Man with the Iron Fists;
Melonie Diaz (Fruitvale Station die het Sundance Film festival won en
competitiefilm Un Certain Regard) en Michael B. Jordan (The
Wire, Friday Night Lights).
Ook
in eigen land is Stella Artois nauw betrokken bij de filmkunst, meer bepaald
als partner en sponsor van het Filmfestival Gent.
www.stellaartois.com


|