Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    18-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JBC Naomi

    JBC stunt met Naomi Campbell

     

     

     

     

    Na de opmerkelijke herfstcampagne van vorig jaar waarbij bekende Belgen een collectie maakten voor JBC en het TV-programma “De Designers” , pakt de Belgische kledingketen nu uit met een nog grotere stunt. JBC brengt immers een reeks commercials op TV met Naomi Campbell in de hoofdrol. Naomi werd met een privé-jet overgevlogen naar België voor de doorpas en later voor de opnames, gekleed in JBC-creaties. Du jamais vu in ons land.

     

    Niet alleen Naomi Campbell, maar ook enkele ontwerpers van JBC komen in beeld, naast bekende Vlamingen en Walen die in het verhaal uitgenodigd zijn op een jetset party. Een onverwachte wending en een vleugje humor zorgen ervoor dat de reclamespotjes nog lang in het geheugen zullen blijven hangen.

    “Onderzoek heeft uitgewezen dat JBC een grote naambekendheid heeft en als “sympathiek label” ervaren wordt door het publiek. Wat te weinig geweten is, is dat de kledij van JBC door onze eigen mensen ontworpen wordt”, zegt Veerle Koninckx, Directeur Communicatie van JBC. “Met de TV-spots willen we duidelijk maken dat JBC met eigen designers werkt.

     

    Uiteraard heeft het programma  “De Designers” – een samenwerking tussen JBC en VTM – al veel duidelijk gemaakt, maar we wilden ook een aparte en verrassende campagne brengen.  We zijn op zoek gegaan naar een beroemd  gezicht voor deze campagne en zijn zo bij Naomi Campbell terechtgekomen. We brengen  in totaal acht spots, verspreid over drie seizoenen. Alle spots beginnen op dezelfde manier, maar nemen daarna een totaal andere wending. Er zullen ook telkens andere designers te zien zijn. Zoals Walter Van Beirendonck die ZulupaPUWA ontwerpt, Anne-Marie Loos , hoofd van het JBC-designteam, Ann Buermans, de winnares van De Designers, Ilse Hebbrecht, de ontwerpster van de Outboard lijn, en andere ontwerpers uit het team. In meerdere spots zal ook ex- miss België Sandrine Corman te zien zijn. Zij is al een tijdje het gezicht voor JBC in Wallonië.”

     

    De commercials worden gerealiseerd door  regisseur Bram Van Riet van Caviar. Bram startte zijn carrière in België. Ondertussen woont en werkt hij al een aantal jaren in San Francisco waar hij een sterke reputatie heeft opgebouwd. Hij werkte ondermeer aan internationale campagnes voor Nissan, Microsoft en Coca Cola. Caviar is ondermeer bekend van talrijke commercials , maar ook van TV-series en langspeelfilms. Een van de recente successen is “De Smaak van de Keyser”.  Het productiehuis is internationaal actief met ondermeer vestigingen in Brussel, Amsterdam en Los Angeles. RVH.

    Naomi  en JBC zijn vanaf zaterdag 3 oktober in Vlaanderen op tv te zien. Ze kunnen ook bekeken worden op www.jbc.be

    .

     







    18-09-2009 om 08:30 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Burn Energy shot

    Coca-Cola introduceert Burn Energy Shot: een snelle, krachtige energie boost in een klein flesje

     

     

     

    Iedereen heeft wel eens behoefte aan extra energie. Vanaf vandaag is daar een gemakkelijke en eenvoudige oplossing voor met Burn Energy Shot. Een plotse behoefte aan energie wordt effectief bestreden dankzij de snelle, krachtige energieboost uit een 50 ml flesje. Burn Energy Shot is handig om mee te nemen en kan ongekoeld worden gedronken. Deze shot is een innovatief product en de primeur voor de Europese lancering is voorbehouden aan de Benelux.

     

    ’s Ochtends vroeg, na de lunch, onderweg of als je nog even door wilt gaan laat in de avond? Burn Energy Shot biedt de oplossing voor wie snel energie nodig heeft. De functionele ingrediënten zoals cafeïne, taurine, en B-vitamines zorgen voor een krachtige oppepper in één slok. Een Burn Energy Shot is verpakt in een stijlvol 50 ml flesje met schroefdop dat makkelijk mee te nemen is en ongekoeld gedronken kan worden.

     

    In de energy categorie speelt Coca-Cola in België in op de vraag van de consument met de merken Nalu, Burn en Monster. Op dit moment bestaat er geen enkel product op de markt dat met Burn Energy Shot te vergelijken valt. Met het unieke en innovatieve Burn Energy Shot, onderscheidt Burn zich dan ook in de energy categorie.

    Burn Energy Shot is onder andere verkrijgbaar in de supermarkt, dagbladhandel, nachtwinkel en in het tankstation. De aanbevolen verkoopprijs is EUR 1,79 en EUR 2,29 voor het petrol kanaal. RVH.

    www.cocacolabelgium.be

     





    18-09-2009 om 08:27 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week van de soja

    De Europese Week van de Soja van 19 tot 26 september 2009

    Belgische consumenten proeven van soja en duurzaamheid

     

     

     

     

     

    De Europese week van de soja is terug van weggeweest. ENSA, de Europese producentenorganisatie van natuurlijke sojaproducten, stelt vol trots de tweede Europese week van de soja voor, die het duurzame potentieel van sojaproducten in de kijker zet in heel Europa, met de steun van dr. Rajendra Pachauri, mede-Nobelprijswinnaar voor de vrede. De Europese week van de soja loopt tegelijk met de Europese week van de mobiliteit en wil mensen erop wijzen dat hun voedselconsumptie evenveel invloed heeft op het milieu als hun vervoermiddel.

     

    Sojabonen worden in China al zo’n 4 000 jaar geteeld en sojaproducten zoals sojamelk en tofoe staan doorgaans in heel Azië op het menu. Dankzij de unieke voedingssamenstelling draagt soja op perfecte wijze bij tot een evenwichtig en gezond eetpatroon. Sojaproducten vormen een bron van kwalitatieve eiwitten en zijn verkrijgbaar in de vorm van drankjes, yoghurt, desserts en vleesvervangers. Ze zijn erg geliefd bij Europeanen die zich bewust zijn van de voordelen van soja voor hun gezondheid. Soja is echter meer dan alleen gezond…

     

    Sojaproducten zijn plantaardig van oorsprong en hun impact op het milieu is minder groot dan vergelijkbare dierlijke producten. Ze vereisen namelijk minder natuurlijke rijkdommen en zijn duurzamer als het gaat om de uitstoot van broeikasgassen en het verbruik van land en water.

     

    Net zoals we de fiets of het openbaar vervoer verkiezen boven de auto, kunnen we dus met een paar kleine aanpassingen aan ons eetpatroon al een aanzienlijk verschil maken voor het milieu. Door gewoon af en toe al eens een sojaproduct op het menu te zetten bijvoorbeeld! De Europese week van de soja zet al die onderwerpen in de schijnwerper en biedt ondersteuning, informatie en heerlijke recepten voor deze eeuwenoude boon van de toekomst. RVH.

    www.weekvandesoja.be

    18-09-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oman

    Avontuurlijke vakantie in Oman

     

     

     

     

    Het sultanaat Oman is een land van uitersten: mooie stranden aan de Indische Oceaan, woestijnen, bergketens, tropische gebieden met een uitbundige vegetatie. Wie met de pracht van Oman kennis willen maken, kan logeren in een luxe paleis, meersterren hotels, budget hotels, vakantieappartementen of zelfs in een tent. Kamperen in de bergen of in de woestijn, onder een fantastische sterrenhemel, dat is puur avontuur.

     

    Kamperen hoeft niet altijd primitief te zijn, integendeel, in Oman kan je zelfs logeren in een luxe-camping. De tenten van Hud Hud Nizwa Camp zijn opgezet aan de voet van het indrukwekkende Jebel Akhdar gebergte en de toeristen kunnen er verblijven van 1 oktober tot 20 april, het ideale seizoen om de bergen van Oman te verkennen. Het tentenkamp is een goede uitvalsbasis voor excursies, ondermeer naar de prachtige Wadi Tanuf en naar de stad Bahla met zijn levendige souk en het oude fort dat als Werelderfgoed is erkend. De tenten zijn schitterend ingericht met handgemaakte meubelen, handgeweven stoffen, mooi ontworpen olielampjes en kaarsenhouders, kortom een sfeervol tentenkamp in een prachtige omgeving (www.hudhudtravels.com).

     

    Zin in een kampvuur tijdens de koele woestijnnacht of in een barbecue met fijn Omaans lamsvlees, in een verkwikkende kahwa, een Arabische koffie? En dan genieten van het uitzicht over de uitgestrekte gouden zandduinen? Dit en nog veel meer kan je meemaken in het Desert Nights Resort in Wahiba Sands. De  luxe tenten garanderen een bijzondere kampeervakantie met stijl. De tenten hebben luchtkoeling, een badkamer, een gezellige zithoek en de sfeer is super romantisch, ideaal bestemming voor de huwelijksreis (www.omanhotels.com/desertnightscamp ).     

     

    Je kan ook overnachten in het 1000 Night Camp, in de Wahiba Sands, midden de rode woestijn van Oman. Je slaapt er in één van de bedoeïenententen die zijn uitgerust met tapijten, eenvoudige bedden, stoelen, een tafeltje en een eigen badkamer. Je geniet er van de stilste nachten die bestaan, kan tochten maken met een kameel door de woestijn en zelfs zwemmen. Logeren in het 1000 Night Camp is als een sprookje uit 1001 nachten (www.emptyquartertours.com).

     

    In Oman kan je ook probleemloos vrij kamperen. Wie vrij kampeert moet wel met een paar zaken rekening houden. Vrij kamperen is ideaal voor zij die met een gehuurde 4x4 rondtrekken. Een ‘kampeerreis’ in Oman kan alle kanten uit: van super luxueus tot super eenvoudig, een tent voor elk budget onder een prachtige sterrenhemel. RVH. 

    www.visitoman.be, T 050 61 51 01

     

    18-09-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    17-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.megavino

    GROOTSTE WIJNSALON VAN HET LAND PAKT UIT MET BORDEAUX ALS GASTREGIO “BELEEF BORDEAUX EVEN ANDERS” WORDT HET CENTRALE THEMA VAN MEGAVINO 2009

     

     

     

    De 11e editie van het wijnsalon Megavino, van 16 tot 19 oktober 2009 in Paleis 3 van Brussels Expo, zal in het teken staan van de wijnen uit Bordeaux. Daarmee kleurt Megavino voor het eerst in haar bestaan écht Frans en dan nog wel met de meest gereputeerde wijnstreek van onze zuiderburen.

     

    Thema van het salon wordt ‘Beleef Bordeaux even anders’. Op een stand van 150m2 stelt het Comité Interprofessionnel du Vin de Bordeaux (CIVB) een selectie voor van 100 verschillende Bordeauxwijnen, tussen de 4 en 15 euro, die geselecteerd werden door een jury van Belgische professionals, en door de bezoekers kunnen geproefd worden. Met deze selectie wordt de nadruk gelegd op de grote diversiteit van de Bordeauxwijnen die zowel geschikt zijn voor dagelijks gebruik, als bij speciale gelegenheden, én toch bereikbaar zijn voor ieders beurs. Bovendien symboliseert dit thema een andere kijk op de consumptie van Bordeauxwijnen, niet alleen tijdens feestelijke aangelegenheden maar ook op ieder moment van de dag: als aperitief, tijdens een barbecue of picknick, of gewoonweg tijdens een brunch onder vrienden.

     

    Naast de institutionele stand komen er diverse paviljoenen die zowel wijndomeinen uit Bordeaux als Belgische handelaars gespecialiseerd in Bordeauxwijnen verenigen. De bezoeker kan niet alleen kennismaken met een gevarieerd aantal wijnen uit Bordeaux, hij kan die ook ter plaatse aankopen. Het Bordeauxpaviljoen wordt tenslotte vervolledigd met de belangrijkste andere Franse regio’s zodat Frankrijk bijna één derde van de 11.000m2 beursoppervlakte voor z’n rekening zal nemen.

    www.bordeaux.com

     

    Megavino stevent dit jaar af op 24 deelnemende wijnlanden en dat is nog maar eens een record. Opnieuw is er een grootste aanwezigheid van landen als Spanje en Duitsland, maar ook Italië is dit jaar sterkt vertegenwoordigt (met regionale paviljoenen uit Piëmonte, Sicilië, Alto Adige en Toscane), net zoals Chili, Bulgarije en Portugal (Alentejo en Lissabon). Andere landen die in de kijker staan: Oostenrijk, Zuid-Afrika, Australië tot zelfs Argentinië, Brazilië, Georgië en Mexico.

    Nog voor het eerst: een ‘spirits’ paviljoen waar de bezoeker kan kennis maken met de beste alcoholen (wijnalcoholen waaronder cognac, armagnac, grappa) maar ook de betere wodka, rum en whisky’s. Dit paviljoen bezit bovendien een eigen bar en degustatiezaal waar constant workshops en demonstraties voor de bezoekers georganiseerd worden.

     

    Megavino wemelt ook van de activiteiten. In de aparte animatiezalen en op de stands zullen in het totaal niet minder dan 60 verschillende themaproeverijen en demo’s georganiseerd worden. Gaande van eenvoudige basisprincipes rond wijn proeven, heel wat Bordeaux proeverijen tot themaproeverijen over nieuwe Chileense vinificatietechnieken en minder bekende druivenrassen uit Italië, maar ook de geheimen van aceto balsamico en demo’s wijn en spijs in onze demo keuken. Die zijn allemaal gratis bij te wonen door de bezoekers.

    Tot slot nog een speciaal event: ‘jongeren en wijn’ op de openingsavond waar jongeren tussen 18 en 35 in een aparte zaal kunnen kennis maken met trendy wijnen en dat in een sfeer van lounge met aangepaste verlichting en dj gespecialiseerd in lounge muziek.

    Megavino is ondertussen uitgegroeid tot het grootste wijnevent in de Benelux en telde vorig jaar 270 exposanten en 23.000 bezoekers. RVH.

    Toegang: 10 euro, degustatieglas en beurscatalogus inbegrepen.

    www.megavino.be

     

    17-09-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    14-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flexibel dineren

    Flexibel dineren met Celebrity Select

     

     

     

     

     

    Celebrity Cruises schuwt de vernieuwingen niet. Zo introduceerde de maatschappij destijds als eerste een wellnesscentrum op haar schepen, kajuittypes die het midden hielden tussen een stijlvolle hut en een suite, en restaurants waar gerechten aan tafel werden bereid. Vorig jaar nog stelde de rederij met de Celebrity Solstice het eerste cruiseschip met een versgemaaid grasveld voor.

     

    Met Celebrity Select Dining lanceert de rederij vandaag een nieuw programma van flexibel dineren. Daarbij kunnen de gasten dag per dag beslissen hoe laat ze tussen 18 u en 21u30 het avondmaal in het hoofdrestaurant wensen te gebruiken. Meer nog, ze kunnen al minstens een maand vóór het inschepen online het tijdstip van hun voorkeur doorgeven. Daarbij is het perfect mogelijk dat ze de ene dag vroeg dineren om een show bij te wonen en de volgende dag langer van de bestemming willen genieten en een later tijdstip kiezen, eventueel in het gezelschap van vrienden of kennissen.

     

    Het reserveren gebeurt via www.celebritycruises.com/celebrityselectdining tot vier dagen vóór het vertrek van de cruise. Ook aan boord kunnen de gasten nog steeds hun voorkeur te kennen geven, uiteraard op basis van de beschikbaarheid.

    Celebrity Select Dining wordt vanaf 26 september 2009 ingevoerd aan boord van de Celebrity Equinox. In de daaropvolgende maanden wordt het programma geleidelijk uitgerold naar de andere schepen. Vanaf eind februari is Celebrity Select Dining beschikbaar over de hele vloot, met uitzondering van het megayacht Celebrity Xpedition dat het jaarrond in de Galapagoseilanden vaart. RVH.

    www.cruiseconnection.be

     

    14-09-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    13-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chill on the Channel

    Ongewone service bij Norfolkline

    Chill on the Channel

     

     

    De ferrymaatschappij Norfolkline die vaart tussen Duinkerke en Dover is gestart met een nieuwe, heel bijzondere service voor zijn passagiers. Onder de noemer ‘Chill on the Channel’ kunnen de reizigers tijdens de twee uur durende overvaart genieten van een ontspannende hoofd, nek, en bovenrug massage. Dat gebeurt door gediplomeerde masseurs en tegen een prijs die elke gast zelf kan bepalen. De doorsnee reiziger betaalt € 8, soms iets meer.

     

    De service wordt op alle drie de ferry’s van Norfolkline aangeboden bij afvaarten om 10u, 12u en 14u vanuit Duinkerke en Dover. Aan boord van het schip worden de reizigers over de nieuwe service geïnformeerd.

     

    Een vakantie richting Engeland, met een ferry van Norfolkline, kan dus vanaf nu super-ontspannend beginnen. Voeg daarbij de grote ruimte, het comfort en de kindvriendelijkheid van de schepen. Ook de vertrekhaven is een bijkomende troef. Duinkerke, minder ver dan Calais, is makkelijk bereikbaar via autosnelwegen. En tot slot kan aan een tarief van € 12 euro per persoon (€15 indien men aan boord boekt) een upgrade verkregen worden naar een Eerste Klas ticket. Men mag prioritair aan boord rijden zodat men ook eerst kan ontschepen. Er zijn exclusieve zitplaatsen voorzien in een luxueuze ruimte met gratis WIFI, ideaal voor zakenreizen of voor ontspanning. Er zijn gratis kranten beschikbaar en men wordt verwend met gratis thee, koffie en frisdranken. Reizen met Norfolkline is een beleving op zich! RVH.

    www.norfolkline.com

    13-09-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bak & grillplaat
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KRUIS OF MUNT, MET DE XL-GRILLPLAAT VAN LE CREUSET®,

    WINT DE GEZONDE EN GEZELLIGE KEUKEN ALTIJD!

     

     

    Munt, de grillplaat: ideaal om vlees, groenten en bepaalde vissoorten op te bakken. Dankzij de grillkant kan men snel en gezond bakken, het vet vloeit weg via de afvoerkanaaltjes. De grillplaat in geëmaillerd gietijzer geleidt en verdeelt de hitte gelijkmatig. Een eenvoudige reiniging: de XL-grillplaat mag in de vaatwasser.

     

    Kruis, de bakplaat voor een gezellige, smaakvolle keuken. De bakplaat biedt een veelzijdig gebruik: braadpan, fornuis, oven, barbecue. Hierdoor kan men op het vlakke oppervlak, fruit, groenten, vlees, eieren en vissoorten bakken maar ook flensjes en koekjes! Het extra groot formaat zorgt voor uitgebreid keukenplezier, tot 10 porties. Moeiteloos te hanteren dankzij de grote, comfortable en hittebestendige handvatten.

     

    Gietijzer Le Creuset®: een kwaliteitsgarantie. Le Creuset® controleert, als specialist in geëmailleerd gietijzer, handmatig elk stuk dat uit zijn werkplaatsen komt. Le Creuset® geeft een levenslange garantie op de XL-grillplaat. De bakplaat heeft een onvergelijkbare duurzaamheid en weerstand en het gietijzer zorgt voor vormvastheid. RVH.

     

    13-09-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.napkin cool

    Napkin Cool

     

     

     

    Het lijkt op het eerste zicht op een goocheltruc, maar schijn bedriegt in dit geval niet. Giet een beetje water op een compacte Napkin® Cool en in een paar seconden verschijnt een aangenaam zacht vochtig reinigingsdoekje. De samengeperste viscose absorbeert in geen tijd water en wat op een dik pepermuntje leek, ontrolt zich als een verfrissingdoekje van 25 op 25 centimeter.

    Bijzonder handig voor het restaurant en een stijlvolle vervanger voor de al te vaak gebruikte citroendoekjes die onfrisse geuren nalaten en bij herhaling in talloze restaurants niet op hun plaats zijn.

     

    Het Italiaans ontwerp is ditmaal sant in eigen land en een hype in vele restaurants. Bij het begin of einde van de maaltijd krijgen de gasten een dergelijk doekje aangeboden. De restaurantverpakking bevat 500 stuks, 10 geurflesjes en een 12-tal schoteltjes. Op een elegante manier wordt er al dan niet aromatisch water over gegoten.

     

    Sinds kort zijn de Napkin® Cool ook in een blisterverpakking voor particulier gebruik beschikbaar. Een blister bevat 8 stuks en is een handig middel om zich met weinig water intens te verfrissen. Een compacte set, 3.19€, voor de handtas, de auto of gewoon voor onderweg. RVH.

    www.bongiorno.be





    12-09-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weer of geen weer

    Weer of geen weer aan zee? Dankzij Mobotix geen verrassend weer meer aan de Belgische kuststeden.

                                                                               

     

     

    Mooi weer in Blankenberge, maar slecht weer in De Panne? Voortaan is het       mogelijk om dankzij Mobotix-camera's het weer in de verschillende kuststeden en - gemeenten in real time te consulteren via www.infometeo.be of rechtstreeks op www.weercameras.be                   

     

    Vaak hoor je de weerman of -vrouw tijdens het weerbericht vertellen: "aan zee wordt het beter weer dan in het binnenland". Maar tegen de gunstige voorspellingen in, kunnen de weergoden de dagtoeristen ongunstig gezind zijn. Of kan het in De Panne grijs en regenachtig zijn, maar in Blankenberge zonnig...

     

    Dankzij deze website is onzekerheid over het weer aan zee nu definitief verleden tijd.  Infometeo is als het ware een venster met zicht op zee. Zo zie je met eigen ogen de weerssituatie in de verschillende kustgemeenten in reële tijd. Hiermee voorkom je een mogelijke teleurstelling na een gunstige weersvoorspelling door de weerman. De website kwam tot stand dankzij een nauwe samenwerking van de kuststeden- en gemeenten met WxCams.be (Weather Extreme Cameras), leverancier van de Mobotix camera's en beheerder van de website Infometeo.

     

    De verschillende kustgemeenten hebben vrij snel de meerwaarde ingezien van de hoge resolutiecamera's van Mobotix. WxCams.be heeft tot nu toe reeds 2 camera's geïnstalleerd in De Panne, in Koksijde 5, in Nieuwpoort 1, Knokke-Heist 2 camera's met zicht op zee en 1 camera in het openluchtzwembad, Blankenberge heeft 2 camera's. Daarnaast is er ook nog een camera op de markt in Brugge en een 90° camera op de markt van Veurne. Al deze camera's werden geplaatst in samenwerking met privé-partners of rechtstreeks met de lokale overheden zoals in Koksijde en Blankenberge. Het stadsbestuur van Blankenberge bijvoorbeeld, zendt de beelden in real-time uit op de promotiewebsite van de stad. RVH.

    12-09-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Champagne Bollinger
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bollinger Champagne

     

     

     

     

    Bollinger is één van de enige huizen die zijn productie volledig controleert. Het aankopen van kant en klare wijnen ‘sur lattes’ zoals commerciële merken, is volledig uitgesloten.

    Met 157 ha wijngaard kan Bollinger 2/3de van zijn behoefte aan druiven dekken, tegen gemiddeld 11% voor andere Champagnehuizen. De rest wordt rechtstreeks beleverd door wijnboeren, die sinds lang een partner van Bollinger zijn. Bollinger zweert bij een ‘culture raisonnée’ en een strenge selectie van de druiven bij de oogst. Een goede kennis van de oorsprong van de druiven is een prioriteit en staat borg voor kwaliteit.

     

    De Pinot Noir ligt aan de basis van de assemblages Bollinger. Deze druivensoort brengt vinositeit, complexiteit en kracht. De gemiddelde samenstelling van de assemblages voor de Special Cuvée voor la Grande Année en RD is 60 tot 65% Pinot Noir, 25 tot 35% Chardonnay en 15% Pinot Meunier.

     

    Bollinger houdt eraan kurk te gebruiken tijdens de rijping voor La Grande Année, R.D. en de magnums de réserve. De kurk geeft de mogelijkheid een uitwisseling te krijgen met zuurstof die in het voordeel is van de ontwikkeling van de aroma‘s. Deze eigenschap van de kurk komt pas goed tot zijn recht na 3 à 4 jaar bewaring in de kelder. Deze manier van werken is evenwel uitzondering geworden in Champagne.

     

    Bollinger past een kleine dosering toe, in het algemeen 7 à 9 gram suiker per liter voor de Special Cuvée en La Grande Année en slechts 3 à 4 gram suiker per liter voor R.D. ( categorie Extra Brut). De wijnen rusten gedurende drie maanden na de dégorgement. Bollinger maakt bovendien zijn wijnen pas vrij als ze echt klaar zijn om gedegusteerd te worden.

    Een nauwgezet respect voor de 10 Champagnegeboden zorgt ervoor dat de wijnen Bollinger als een hoogstaande kwalitatieve Champagne wordt geroemd. RVH.

     

    11-09-2009 om 17:52 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.walibi
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Walibi maakt een mooie zomer mee

     

     

     

     

    Dankzij een aangename zomer kende Walibi Belgium een toename van het aantal bezoekers. Tijdens de maanden juli en augustus steeg het bezoekersaantal met 8% in vergelijking met de zomer van 2008.

     

    De topdag van de zomer “15 augustus” piekte zelf tot 20.200 bezoekers. Een record sinds het ontstaan van het park. De gunstige weersomstandigheden voor openluchtactiviteiten, het succes van de 5 nocturnes en de BIG7 campagne die de 7 populairste attracties in de verf zet, zorgde voor een aanzienlijke stijging van het aantal bezoekers in deze attracties.

     

    Het pretparkseizoen zal traditiegetrouw in oktober met Halloween worden afgesloten wanneer de befaamde Draco, directeur van het monstercircus, zijn terugkeer maakt. RVH.

    www.walibi.be

     

     

    11-09-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Viaje

     

     

    VIAGE, een opmerkelijk nieuw entertainmentconcept voor Brussel!

    Het recent geopende Anspach wordt vanaf begin 2010 de thuishaven van VIAGE, een uniek entertainmentcomplex

     

     

     

     

    Managing Director Andrew Webb presenteert het nieuwe 'VIAGE' entertainmentcomplex dat begin 2010 zijn deuren zal openen in het recent geopende Anspach, als een baanbrekend nieuw concept. Niet alleen voor Brussel en België, maar voor heel Europa.

    In aanwezigheid van de Brusselse Burgemeester Freddy Thielemans, verklaarde Andrew Webb in zijn toespraak: "Wij lanceren een fantastisch nieuw concept en een nieuw merk dat we kunnen onderbrengen in een aantrekkelijk entertainmentcomplex onder de naam VIAGE. Het zal gaan om een veelzijdig complex, het eerste in een nieuwe generatie van dergelijke centra en daardoor een primeur voor België en de stad Brussel."

    De om en bij de 14.000 m2 zullen worden ingenomen door een zeer verscheiden vrijetijdsaanbod met cafés en restaurants voor het hele gezin, plaatsen om te onstpannen en om te spelen. Daarnaast komt er een evenementenzaal met een capaciteit van 1.000 personen, waar weldra nationale en internationale artiesten zullen worden verwelkomd.

    "De gekleurde bollen in ons logo staan symbool voor een sprankelende ervaring, bijna zoals de bubbels in een glas champagne. De verschillende kleuren verwijzen naar de diversiteit in het aanbod van VIAGE", aldus nog Andrew Webb.

    VIAGE Brussels wordt het eerste van een nieuwe generatie van entertainment- en gamingcomplexen voor de eigenaars C.A.I.. VIAGE Brussels zal in de stad zorgen voor honderden arbeidsplaatsen en een belangrijke bijdrage leveren tot de openbare financiën van de Stad en het Gewest. RVH.

    www.viage.be.

     





    10-09-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bouillon du chef

    Gesmaakte innovatie: Lacroix Bouillon du Chef

    Ver­fijn je dagelijkse bereidingen met de nieuwe liquide bouillons van Lacroix

     

     

    Een boeiende bouillon, de nieuwe Lacroix. De kunst van het toevoegen, proeven, nog een beetje erbij Met Lacroix Bouillon du Chef ben jij de chef-kok, elke dag opnieuw. Verken de drie smaken - groenten, kip en kalf - en breng je eigen persoonlijke smaak in al je gerechten: van soep en stoofpotje over wok en pasta tot quiche en marinade. Klaar om deze gesmaakte innovatie te proeven?

     

    Lacroix, culinaire innovatie

    Met een marktaandeel van 64% staat Lacroix al jaren synoniem voor kwalitatieve fonds. Met Bouillon du Chef bewijst het culinaire merk opnieuw dat gastronomie en gemak hand in hand kunnen gaan. Waar fonds, als culinaire basis voor een saus, onmisbaar zijn bij de bereiding van een feestelijk diner, kan je met Bouillon du Chef elke dag aan de slag.

    Lacroix Bouillon du Chef is een verfi­jnde bouillon, gemaakt op basis van de beste ingrediënten. Een smaakverfi­jner die al je bereidingen extra pit geeft. Zo pak je op een doordeweekse dag moeiteloos uit met een culinaire creatie, chef-waardig. Ideaal dus om je thuis elke dag chef te voelen!

    Bouillon du Chef: handig, lekker én leuk. Lacroix Bouillon du Chef is er met groenten, kip en kalf. Drie smaken maar oneindig veel toepassingen: om gerechten op smaak te brengen, wokbereidingen te verfijnen, pasta-en rijstschotels te kruiden of je quiches en marinades een meer uitgesproken accent te geven. Bouillon du Chef is vrij van kunstmatige smaakversterkers en heeft een lager zoutgehalte dan de gemiddelde bouillonblokjes.

     

    Bovendien is Bouillon du Chef even handig als leuk. Je kan de smaakverfi­jner rechtstreeks toe voegen aan het gerecht, zelfs in koude bereidingen zoals eieren bij quiche of tortilla of vers gehakt bij balletjes in tomatensaus. Lacroix stelt twee soeplepels bouillon per 500 ml voor, maar geeft de chef uiteraard carte blanche om te doseren naar eigen creativiteit. En laat nu net dat zo leuk zijn: beetje toevoegen, proeven, nog een beetje erbij tot het perfect is! Met Bouillon du Chef geniet je volop van de kunst van het proeven. RVH.

    Richtverkoopprijs: Bouillon du Chef Lacroix, 180 ml: 3,29 euro

    Diverse recepten op www.lacroix.be

     

     

     







    10-09-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    09-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.galeria inno festival
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Galeria Inno festival.

     

     

     

     

    Naar aanleiding van zijn vijfde verjaardag organiseert Galeria Inno een festival vol activiteiten en evenementen. Van 21 tot en met 26 september 2009 laat Galeria Inno zijn klanten meevieren en creeërt een echte feestsfeer in de merken ruimtes.

     

    Het groene logo met witte letters verscheen in 2004 in het hart van diverse centrumsteden. Al snel wist Galeria Inno een veeleisend klantenpubiek, uit op een aangename shoppingervaring, te verleiden. De vijftien winkels die het commerciële stadsleven opfleuren, bundelen met meer dan zeshonderd merken het betere aanbod op het gebied van kleding, lingerie, accessoires, interieurinrichting en cosmetica. Een shoppingsensatie in alle vrijheid, waar luxe toegankelijk wordt.

     

    Vijf jaren van vooruitgang en aantoonbare successen vormen een te mooie gelegenheid om de extra’s niet te onderstrepen waarvan de klanten nu kunnen genieten. Evenementen, modeshows en geschenken vallen het publiek ten deel.

    www.inno.be

    09-09-2009 om 10:37 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ktachtpatser
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    krachtpatser in ultra kleine behuizing

     

     

     

    Na de succesvolle WiFi N USB mini-stick slaat Hercules nogmaals toe met een nog kleinere stick en introduceert het bedrijf de kleinste op dit moment beschikbare WiFi G USB-stick - en ook nog de meest veelzijdige, dankzij de nog uitgebreidere compatibiliteit met 11n-routers (op basis van op dit moment verkrijgbare producten).

    De nieuwe Hercules Wireless G Ultra-mini-stick (HWGUm-54) krijgt daarom het predicaat "Favourite Picks": hoe kan dit apparaat met zijn ultracompacte vormgeving en een prijs van slechts 24,99€ incl. btw, namelijk geen favoriet zijn?

               

    Aangesloten op de USB-poort van een computer valt de stick nauwelijks op: hij steekt slechts 13 mm uit! De ongelooflijk kleine afmetingen (14,5 x 25 mm) maken dit de kleinste WiFi G-stick momenteel op de markt. Het is de ideale oplossing tegen het overbelasten van de USB-poorten van de computer en zorgt er voor dat de andere poorten prima toegankelijk blijven. 

     

    Maximale compatibiliteit met de WiFi-N-standaard. De Hercules Wireless G Ultra-mini-stick beschikt over de krachtigste WiFi 802.11g-technologie die zorgt voor maximale compatibiliteit met routers gebaseerd op de nieuwste WiFi N-standaard en levert een bandbreedte tot 150 Mbps. De stick heeft een 802.11g-certificatie van de Wi-Fi Alliance en is daarmee optimaal compatibel met alle internetboxen en 11g en 11n-oplossingen op de markt, erg handig en geruststellend voor de gebruiker.

     

    Met deze nieuwe Wireless G Ultra-mini-stick blijft Hercules trouw aan haar "WiFi for all"-concept: met een simpele klik op de WPS-knop in de meegeleverde Hercules WiFi Station-toepassing wordt direct een veilige verbinding met het netwerk gemaakt. De snelstartgids in het Nederlands biedt stapsgewijze instructies hoe gebruikers een WiFi-verbinding met internet kunnen maken. Een maximale gegevensbeveiliging is gegarandeerd dankzij WPA- en WPA2-versleuteling.

    De nieuwe Hercules Wireless G Ultra-mini-stick is leverbaar in oktober 2009. RVH.

    www.hercules.com

     

     

     

    09-09-2009 om 10:36 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sarah bettens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Sarah Bettens akoestisch - Antwerpen, Lokeren, Genk en Mons

     

     

     

     

    In 2006 en 2008 wist Sarah Bettens ons reeds aangenaam te verrassen met haar ingetogen  theatershows ‘From Scream to Whisper’  en ‘Never Say Goodbye’.

     

    Deze laatste tournee leende dan ook zijn naam aan Bettens’ meest recente album dat perfect kan worden omschreven als een mix van beide theaterprogramma’s : een combinatie van nieuwe nummers, covers met een nostalgisch tintje en akoestische bewerkingen van ouder materiaal.

     

    Met deze plaat trekt de frontvrouw uit Kapellen in oktober door Europa: Engeland, Ierland, Frankrijk, Oostenrijk, Nederland, Duitsland om uiteindelijk dit akoestisch avontuur in België af te ronden.

    Met Reinout Swinnen (Venus in Flames, k’s Choice, Woodface) aan de  toetsen komt La Bettens eind oktober naar Antwerpen, Lokeren, Genk en, voor onze Franstalige vrienden, naar Mons (al is dit laatste concert reeds  uitverkocht). RVH.

    Concerten:

    Antwerpen 20 oktober – 20 uur – De Roma – tel 03/292 97 40 - www.deroma.be

    Lokeren 21 okter – 20 uur – CC Lokeren – 09/340 56 56 - www.lokeren.be

    Genk 22 oktober – 20 uur – Casino Modern Genk – 089/65 38 70 - www.genk.be/cultuur

     

    09-09-2009 om 10:34 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paul Anka

    Paul Anka op 21 november 2009 in Vorst Nationaal Club, Brussel

     

     

     

     

     

    De in Canada geboren Libanees Paul Anka is amper zestien als hij in 1957 een wereldhit scoort met het nummer Diana. De single gaat meer dan 9miljoen keer over de toonbank en is nog steeds één van de grootste klassiekers aller tijden. Het geweldige succes van Diana krijgt een vervolg met hits als You Are My Destiny, Lonely Boy en Put Your Head On My Shoulder. Eind jaren ‘50 is hij dan ook hét tieneridool van Amerika.

     

    Paul Anka is niet alleen een excellente zanger, maar ook een getalenteerde componist. Zo schreef hij Buddy Holly’s hit It Doesn’t Matter Anymore en Tom Jones’ She’s A Lady. Zijn grootste verdienste is ongetwijfeld de Engelstalige versie van Claude Francois ‘Comme d’Habitude, beter bekend als Frank Sinatra’s lijflied My Way.

     

    In de jaren ‘60 legt hij zich toe op acteerwerk en blijft het een tijdje stil rond hem op muzikaal vlak. In ‘74 maakt hij een meer dan geslaagde comeback met (You’re) Having My Baby, een duet met zijn protegee Odia  Coates. Met (You’re) Having My Baby scoort hij ook meteen zijn derde nummer 1-hit en breekt een volgend hoofdstuk aan in zijn carrière. Hij toert regelmatig de wereld rond met grote bigband orkesten en blijft ondertussen platen maken en hits scoren.

     

    Ondertussen kan hij terugblikken op een al meer dan vijftig jaar durende carrière en en nog steeds groeiende fanbase. In 2007 bracht hij nog ter gelegenheid van zijn gouden jubileum het album Classic Songs, My way uit, waarin hij de hoogtepunten uit zijn repertoire herneemt. Maar het is vooral tijdens zijn live concerten dat Paul Anka laat zien wat voor een klassebak hij is, bijgestaan door een bigband en omringd door  grote videoscreens, rijgt hij al zijn hits en klassiekers aan elkaar tot een wervelende show. Een absolute must voor fans van het genre. RVH.

    Kaarten: www.sherpa.be- FNAC, tel 070-25 20 20

    www.musicmail.be

     

     

     

     





    09-09-2009 om 10:33 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BA 90
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BRITISH AIRWAYS VIERT 90-JARIG BESTAAN

     

     

     

     

    British Airways viert haar 90-jarig bestaan aan de top van de reisindustrie. Op 25 augustus 1919 werd 's werelds eerste internationale luchtdienst gelanceerd tussen Londen en Parijs door Air Transport & Travel Ltd, de voorganger van British Airways.

     

    De luchtvaartmaatschappij heeft sindsdien meer dan 1,2 miljard passagiers vervoerd via haar uitgebreide netwerk en werd erkend als een van 's werelds elitemaatschappijen. Eerste Minister Gordon Brown zei: "British Airways verloor nooit de geest en visie van een pionier sinds de eerste internationale vlucht tussen Londen en Parijs in 1919. Negentig jaar later is deze iconische luchtvaartmaatschappij nog steeds een fantastisch Brits merk. Van harte gefeliciteerd aan alle medewerkers."

     

    British Airways' voorzitter Martin Broughton zei: "De laatste 9 decennia heeft British Airways een rol gespeeld op verschillende historische momenten. We verzorgden de eerste vluchten naar verafgelegen hoofdsteden tijdens het imperium, we vervoerden Winston Churchill over de Atlantische Oceaan tijdens oorlogstijden, we brachten Queen Elizabeth terug naar Groot-Brittannië na het overlijden van George VI, we brachten geregeld innovaties en hebben met trots onze sportploegen naar huis gebracht na successen in het buitenland. We hebben een rijke geschiedenis in het ondersteunen van Groot-Brittannië en zullen dit blijven doen."

     

    De luchtvaartmaatschappij viert haar verjaardag op verschillende manieren. Swarovski, 's werelds meest vooraanstaande producent van precisiegeslepen kristal, heeft een gigantische en met juwelen getooide Britse vlag uitgeleend aan de maatschappij. Het adembenemende kunstwerk van 1,2 m op 60 cm bevat meer dan 126.000 kristallen Swarovski Elementen(tm) en zal tot september te zien zijn in de aankomsthal van British Airways in Terminal 5.

     

    Een tentoonstelling brengt memorabilia van 9 decennia reizen onder de aandacht en klanten krijgen in Terminal 5 vintage uniformen te zien tijdens de verjaardagsweek gedragen door

    09-09-2009 om 10:28 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe toeristische projecten

    Nieuwe toeristische projecten voor actieve vakanties aan zee

     

     

     

     

     

    Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois investeert 1,4 miljoen euro in zes nieuwe toeristische projecten aan de kust. Het gaat om een eerste reeks projecten die dit jaar een impulssubsidie krijgen in het kader van het Kustactieplan van de Vlaamse overheid. Samen met de financiering door de initiatiefnemers zorgt dit voor een nieuwe injectie in het kusttoerisme van in totaal ruim 4,5 miljoen euro. De geselecteerde projecten maken de kust aantrekkelijker als bestemming voor actieve vakanties en stimuleren er het verblijfstoerisme. Meest in het oog springend is de bouw van een nieuw bezoekerscentrum in het Zwin.

     

    Het mooie weer brengt al een zomer lang heel veel toeristen naar de Vlaamse kust. Een sterke zomer betekent echter niet dat de toeristische sector aan de kust op haar lauweren kan rusten. "Om op te boksen tegen de groeiende internationale concurrentie moet de kwaliteit van het toeristisch aanbod aan de kust permanent blijven verbeteren", zegt toerismeminister Bourgeois. "We moeten blijven streven naar innovatieve en creatieve toeristische projecten die de Vlaamse kust op de kaart zetten als een attractieve vakantiebestemming voor jong en oud, het hele jaar lang. Enkel zo kunnen we zorgen voor een bloeiende toeristische sector aan de kust, die zorgt voor welvaart en jobs in eigen streek."

     

    Met de impulssubsidies in het kader van het Kustactieplan maakt de Vlaamse overheid daar werk van. De projectoproep 2009 focuste op het verruimen van het verblijfstoerisme en het creëren van een actieve, belevingsvolle kust. Die doelstelling uit zich ook in de zes geselecteerde projecten:

    Met een nieuw bezoekerscentrum versterkt het Provinciaal Natuurpark Zwin zijn onthaalfunctie. Het centrum wordt de grote toegangspoort voor bezoekers van het Zwin en een tegelijk smaakmaker voor toeristen aan de Vlaamse kust. Een masterplan voor de renovatie van het Bloso-centrum en een studie voor de ontwikkeling van 'alle weer'-infrastructuur rond water en yachting leggen de basis voor ambitieuze toeristische projecten in Nieuwpoort. Er komt met financiële steun uit het Kustactieplan ook een kustwandelroute met knooppuntenbewegwijzering, een permanente erfgoedzoektocht langs het traject van de kusttram en een grondig toegankelijkheidsonderzoek van het bestaande fietsnetwerk aan de kust. RVH.

     

     

    09-09-2009 om 10:27 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs